Master of International Management (se specializací na digitální marketing)
Geneva Business School
Klíčová informace
Vyberte umístění
Umístění kampusu
Geneva, Švýcarsko
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
3 semesters
Tempo
Poloviční úvazek
Školné
EUR 5 995 / per semester *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* pro Barcelona & Madrid Campus: EUR 5,450. Za Ženevský kampus poplatky jsou 10 250 CHF za semestr. Mohou být účtovány další poplatky. Mohou být účtovány další poplatky
Úvod
Master of International Management se specializací na digitální marketing je určen studentům, kteří se chtějí podívat na to, co marketing znamená v moderní době, a setkat se s průkopníky, kteří vydláždili cestu před nimi. Studenti zvládnou techniky, nástroje, a strategie, jak se stát lídrem ve svém oboru.
Fakta
- Doba trvání: 1,5 roku/3 semestry
- Kredity: 90 ECTS
- Jazyk: Angličtina
- Příjy: únor a září
- Udělený titul: Master of International Management se specializací na digitální marketing
- Režim doručení: Na akademické půdě
Švýcarské kvalitní vzdělávání
Jako přední soukromá instituce ve Švýcarsku, Geneva Business School udržuje svou kvalitu vzdělávání prostřednictvím & členství v programových akreditacích s některými z nejuznávanějších organizací na světě, poskytuje svým studentům vynikající vzdělání, vynikající profesionální příležitosti, a vysoce kvalitní vzdělávací zkušenosti.
Galerie
Přijímací řízení
Osnovy
Program
Magisterský program vyžaduje úspěšné absolvování 90 kreditů ECTS. Programový formát se skládá z jedinečných obchodních, manažerských a finančních kurzů, které rozšíří a prohloubí vaše porozumění a zkušenosti v podnikání, spolu s kurzy, které se specializují na digitální marketing a závěrečný projekt.
Rozdělení programu je následující:
- 11 základních kurzů (44 ECTS)
- Konzultační projekt (4 ECTS)
- Účast na praktické a konkurenční obchodní simulaci (4 ECTS)
- 5 kurzů ve vybrané oblasti digitálního marketingu (20 ECTS)
- Obchodní projekt může být průmyslová zpráva, případ řešení problému nebo obchodní plán (18 ECTS)
Výsledek programu
Po ukončení studia studenti:
- Bude schopen efektivně publikovat a spravovat obsah pro růst podniku.
- Získejte odborné znalosti v používání analytických nástrojů Google a různých softwarů pro analýzu dat.
- Získejte obeznámenost s právními předpisy a právy online.
- Staňte se expertem na navrhování a realizaci online marketingových kampaní.
Poplatek za studium programu
Kariérní možnosti
Možnosti kariéry
- Specialista v oblasti digitálního marketingu
- Strategie / manažer sociálních médií
- E-Commerce Manager
- Ředitel pro digitální marketing