Master of Electronics & ICT Engineering Technology
KU Leuven
Klíčová informace
Umístění kampusu
Leuven, Belgie
Jazyky
Angličtina, Holandský
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 rok
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Úvod
Magisterský program v oboru elektronika a ICT strojírenská technologie vám dává široký základ obecných dovedností a technických znalostí. Ve fascinujícím světě zpracování informací se přitom cítíte jako doma. Na základě svých znalostí elektroniky a ICT dokážete správně odhadnout provoz a vliv používaných technologií. Můžete analyzovat stávající analogové i digitální elektronické systémy a navrhovat a implementovat nové systémy. Jste také schopni analyzovat, navrhovat a implementovat komplexní informační a komunikační systémy.
Chcete-li sestavit svůj program, vyberte R & D Zkušenosti; to vám dává příležitost realizovat náročný projekt v týmovém kontextu. Dále si zvolíte volitelný předmět (buď stáž, nebo kurz Management a další volitelný předmět). Nakonec si vyberete jedno ze dvou zaměření: Pokročilá elektronika (více zaměřená na hardware) nebo Softwarové systémy (více zaměřená na software).
Galerie
Osnovy
Struktura
Chcete-li sestavit svůj studijní program, vyberete R& D Experience, balíček možností a další volitelný kurz. Můžete si vybrat ze dvou hlavních možností:
- Možnost Inteligentní elektronika se týká kombinace hardwaru a softwaru používaného k vývoji a implementaci vestavěných systémů (mobilní telefony, MP3 přehrávače, digitální fotoaparáty). Naučíte se uvažovat o omezeních v oblastech I/O možností, paměti, rychlosti a spotřeby energie.
- Možnost Internet Computing sleduje trend široce distribuovaného přístupu k vývoji aplikací. Mezi výhody tohoto přístupu patří vysoká spolehlivost, škálovatelnost, vysoký výkon, snadná údržba a nízké náklady.
Také si vyberete zážitek z R& D. To vám dává příležitost realizovat náročný projekt v týmovém kontextu. Existují čtyři možnosti:
- Vývoj webových aplikací řízený UX - S uživatelem jako vodítkem, vyvíjíte webovou aplikaci s bohatými interakcemi uživatelů
- Embedded Systems — Vyvíjíte aplikaci „systém na čipu“ pomocí FPGA a vestavěného procesoru
- Zpracování signálů: Algoritmy a implementace — Vyvíjíte a implementujete nejmodernější DSP algoritmus
- Hry a tangibles - Naučíte se, jak vytvořit hru pomocí bohaté hmatatelné interakce pro vstup a výstup hráče.