PřehledUTA College of Education nabízí čtyři možnosti získání magisterského titulu a nabízí flexibilitu, kterou jste hledali, a osobní podporu, kterou potřebujete. Možnosti existují pro online programy v oblasti gramotnosti, matematiky a přírodovědného vzdělávání. Kurzy tváří v tvář lze také přizpůsobit magisterskému programu. Vyberte si stupeň, který nejlépe odpovídá vašemu cíli.O programuTento magisterský titul poskytuje příležitosti k pokroku ve výuce, výzkumu a vedení.
Všechny studijní programy mají 30 kreditních hodin.
Kromě magisterského studia nabízejí některé možnosti doplňkové certifikace pro certifikované a vyučující v Texasu.Kariérní možnostiVysoce kvalifikovaný třídní učitel
Vedoucí výuky v oblasti obsahu
Instruktážní trenér
Vývojář kurikula
Koordinátor školní nebo okresní oblasti obsahuMožnosti studiaStudie gramotnostiMagisterský studijní program gramotnosti poskytuje třídním učitelům a odborníkům na oblastní obsah způsob, jak získat odborné znalosti v oblasti gramotnosti.
Program studia gramotnosti také poskytuje cestu k texaským certifikacím v angličtině jako druhém jazyce (ESL doplňkové) a čtenářskému specialistovi (RS) pro kvalifikované texaské certifikované pedagogy.
Učitelé mimo Texas mohou po získání magisterského titulu konzultovat získání certifikace RS a ESL se svou státní agenturou.
Přípravný program je státní a národně akreditovaný a má vysokou úspěšnost u certifikačních zkoušek.
Všech 30 kreditních hodin kurzu je online.Matematika VzděláníMatematický vzdělávací program, který není diplomovou prací, je určen pro třídní učitele ve stupních K-12, specialisty na oblastní obsah a studenty v různých alternativních vzdělávacích prostředích, jako jsou muzea a divize podnikového vzdělávání/terénního vzdělávání.
Kurzy kladou důraz na výuku matematiky pro studenty ročníků K-12 s využitím strategií výuky založených na problémech a dotazech v souladu s matematickými obory a zaměřených na to, jak se lidé učí.
Všech 30 kreditních hodin kurzu je online.
Studijní program nevede k žádnému typu osvědčení učitele.
Věda Vzdělávání
Magisterský studijní program přírodovědné vzdělávání bez diplomové práce v oblasti přírodovědného vzdělávání je určen pro třídní učitele ve stupních K-12, odborníky na oblastní obsah a studenty v různých alternativních vzdělávacích prostředích, jako jsou muzea, zoologické zahrady, přírodní centra a firemní vzdělávání. /terénní divize.
Kurzy kladou důraz na výuku vědy pro studenty ročníků K-12 s využitím výukových strategií založených na problémech a dotazech v souladu s vědními obory a zaměřených na to, jak se lidé učí, propojení výzkumu a teorie s praxí.
Všech 30 kreditních hodin kurzu je online.
Studijní program nevede k žádnému typu osvědčení učitele.Otevřít možnostTento 30hodinový magisterský titul ve vzdělávání nabízí flexibilitu v zaměření.
Šest kurzů je vybráno tak, aby podpořily profesní růst uchazeče posílením odborných znalostí v akademické disciplíně nebo získáním doplňkového certifikátu, jako je ESL.
Čtyři kurzy poskytují základní kurzy, které nabízejí efektivní výuku a výzkum ve třídě.Proč nás vybrat?Vynikající, oceněná fakulta s aktivními výzkumnými agendami, která je lídrem v národních profesních organizacích a Online Learning Consortium.
Ocenění absolventi národních, státních, krajských, okresních a školních titulů „Učitel roku“.
O inovativních programech založených na osnovách je známo, že jsou účinné při online i prezenčním učení.
Angažovaní instruktoři a možnosti spolupráce se spolužáky.Požadavky na přijetíVstup na magisterské studium (M.Ed.) v kurikulárních a instruktážních programech je konkurenceschopný a někteří kvalifikovaní studenti nemusí být přijati, pokud poptávka překročí kapacitu programu sloužit všem uchazečům. Aby se mohli účastnit programů přípravy pedagogů, musí všichni studenti splnit kvalifikaci univerzity, vysoké školy, katedry a správního řádu Texasu. Studenti z jiných států nebudou mít nárok na certifikaci pedagoga z Texasu. Studenti by proto měli zkontrolovat požadavky svého státu, aby zjistili, zda dokončení programu na UTA povede k certifikaci v jejich stavu.Bezpodmínečné vstupní kritériaDoklad o dvou a více letech příslušné praxe.
Přepisy vysokoškoláků s alespoň 3,0 GPA za posledních 60 hodin nebo alespoň 3,0 kumulativní GPA. Vyšší z těchto GPA bude použit pro účely přijetí. Místo bakalářského GPA může být uvažováno 3,0 GPA za posledních 9 hodin absolventských kurzů.
Dva profesionální referenční dopisy. Dopisy od orgánů dohledu se důrazně doporučují. Žadatelé o M.Ed. ve speciálním vzdělávání předložit osobní prohlášení o zájmu. M.Ed. ve speciálním vzdělávání uchazeči, kteří nepožadují certifikaci, předkládají pouze osobní prohlášení o zájmu, nikoli referenční listy.Oblasti programu mají další požadavky, včetně dokumentů pro podávání zpráv TEA, včetně 1) písemné odpovědi na danou výzvu (splňuje „jiný screeningový nástroj“ podle požadavků Texaské vzdělávací agentury) a 2) vyplnění formulářů Atestace a FERPA. Některé programy navíc vyžadují přístup ke schválenému nastavení Pre K-12. Celkový průměr známek (GPA) každé příchozí třídy přijaté od 1. září do 31. srpna každého roku programem přípravy pedagoga (EPP) nesmí být menší než 3,0 na čtyřbodové stupnici nebo ekvivalentu. Certifikační programy mají další požadavky na TAC pro GPA (používané programem kromě výše uvedených požadavků, nikoli místo nich).Kritéria pro přijetí do zkušební dobyŽadatelům, kteří mají méně než 2 roky příslušné praxe a mají GPA alespoň 3,0 a dva referenční listy, může být uděleno zkušební přijetí. Přijímací komise na fakultu může vyžadovat k posouzení další dokumenty (např. Skóre GRE). M.Ed. ve speciálním vzdělávacím programu mohou být uchazeči přijati také ve zkušební době s příslušnou pracovní praxí kratší než 2 roky a osobním prohlášením o zájmu.
Studenti, kterým byl přiznán zkušební poplatek, musí v prvních 9 kreditních hodinách absolventských kurzů v programu College of Education udržovat 3,0 (B nebo lepší) GPA, aby byli převedeni ze zkušebního na nepodmíněné přijetí.Oblasti programu mají další požadavky, včetně dokumentů pro podávání zpráv TEA, včetně 1) písemné odpovědi na danou výzvu (splňuje „jiný screeningový nástroj“ podle požadavků Texaské vzdělávací agentury) a 2) vyplnění formulářů Atestace a FERPA. Některé programy navíc vyžadují přístup ke schválenému nastavení Pre K-12. Celkový průměr známek (GPA) každé příchozí třídy přijaté od 1. září do 31. srpna každého roku programem přípravy pedagoga (EPP) nesmí být menší než 3,0 na čtyřbodové stupnici nebo ekvivalentu. Certifikační programy mají další požadavky na TAC pro GPA (používané programem kromě výše uvedených požadavků, nikoli místo nich).