Master of Business Management (MBM) Podnikání a inovace
New European College
Klíčová informace
Umístění kampusu
Munich, Německo
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
3 semesters
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 6 100 / per semester
Uzávěrka přihlášek
04 Apr 2024
Nejbližší datum zahájení
13 May 2024
Úvod
Tento vzrušující program Master of Business Management, který se specializuje na podnikání a inovace, vyzývá studenty, aby studovali na vysoké akademické úrovni, kombinující případové studie a výzkum. Studijní program má však také praktický přístup ve své podobě – prostřednictvím projektových týdnů, odborného dotazování a modulu odborného vzdělávání, ve kterém studenti absolvují krátkou pracovní stáž často přímo spojenou s jejich závěrečným projektem.
Program nabízí kombinaci magisterských předmětů podnikové správy a širších modulů v oblasti ekonomiky a managementu. Prostřednictvím modulů, které se zaměřují na globální ekonomiku a strategické řízení, globalizaci, společnost a kulturu, program umožňuje studentům dále rozvíjet své hlubší znalosti z oblasti řízení a správy podniku.
V rámci kurzu studenti získají vyvážené moduly zaměřené na podnikání a inovace, které umožňují kritický pohled na roli podnikatelů ve společnosti a ekonomice.
V rychle se měnícím světě, kde staré způsoby podnikání a řízení organizací ustoupily novým konceptům, budou studenti specializovaní na podnikání a inovace zvažovat také aspekty, jako je Venture Capital & Private Equity a Corporate Sustainability.
Master of Business Management je 3-semestrální program navržený tak, aby navazoval na vaše stávající vysokoškolské studium, které vám umožní věnovat se širšímu spektru profesí v podnikání. Program, který se skládá z kurzů financí, mezinárodního marketingu, manažerského účetnictví, operací, etiky, organizačního chování a lidských zdrojů, vás připraví vyniknout na neustále se vyvíjejícím a mezinárodním pracovišti.
Všechny kurzy jsou vyučovány v angličtině s řadou výukových metod, které připomínají vysokoškolské vyučování, jako jsou prezentace a skupinové projekty spojené s příklady z reálného světa a případovými studiemi. Program poskytuje prostor pro větší specializaci s přesným akademickým a teoretickým rámcem navrženým tak, aby vám pomohl stát se odborníkem v mezinárodním managementu.
Podnikatelé a intrapreneurs jsou úspěšní, protože dokážou rychle porozumět složitým situacím, které od nich vyžadují plánování a strategická rozhodnutí a současně práci na množství podnikatelských nápadů a projektů. Mají dobré znalosti marketingového designu a implementace. Být schopen současně rozvíjet podnikatelské nápady vyžaduje schopnost určit a pochopit důležité detaily, určit alternativy a neustále vyhodnocovat a revidovat obchodní procesy. Charakteristickým rysem podnikatelů je schopnost plně se věnovat a zavázat se k dosažení svých dlouhodobých podnikatelských záměrů a cílů a tato energie se také přímo promítá do krátkodobých cílů.
Podnikatel může být sám hybatelem nových obchodních aktivit (podnikatel), nebo hybatelem inovací a změn v rámci stávajícího podniku (intrapreneur).
Podnikatel vyžaduje schopnost řídit prostřednictvím vedení a motivace lidí. K tomu může dojít při zakládání podniků a projektů, ale také v době změn a inovací. Podnikatel pochopí potřebu dobrých komunikačních dovedností a bude dobře rozumět společnosti, ekonomice a udržitelnosti. Podnikatel bude mít dovednosti prodávat nápady a produkty, získávat odhodlání a prezentovat a realizovat obchodní plány. Pochopení potřeby stabilního a solidního řízení v rámci společnosti – velké i malé – je důležité. Podnikavý obchodník v moderní Evropě musí být schopen komunikovat s lidmi na celém kontinentu a po celém světě a vyžaduje schopnost porozumět vlivům národních a mezinárodních vlád na podnikatelské aktivity, kterých se účastní. Podnikatelé a Intrapreneurs vyžadují schopnost dívat se na problémy a rizika z holistického hlediska a nacházet řešení a řídit rizika prostřednictvím inovací.
Musí dobře rozumět finančním a fiskálním záležitostem a být schopni informovaně komunikovat s lidmi, kteří je podporují prostřednictvím účetnictví, lidských zdrojů nebo informačních služeb, a být schopni tyto lidi vést.
Přijímací řízení
Osnovy
Školní rok v New European College je rozdělen do dvou semestrů – zimního semestru a letního semestru a šesti hlavních bloků, z nichž každý trvá šest týdnů. Každý šestitýdenní blok se skládá ze dvou týdnů lekcí, po kterých následuje projektový týden, pak další dva týdny lekcí, po nichž následuje zkouškový týden, aby se modul dokončil.
Semestr 1
(Základní moduly)
- Marketing Management
- Globalizace, společnost a kultura
- Úvod do výzkumných metod (závěrečný projekt)
- Světová ekonomika
- Profesionální dotaz
(Specializační moduly)
- Mezinárodní udržitelnost společnosti
- Venture Capital & Private Equity
Semestr 2
(Základní moduly)
- Výzkumné metody (závěrečný projekt)
- Mikroekonomie – globální perspektivy
- Strategické řízení
- Projektový modul (3 projektové týdny, propojené se závěrečným projektem)
(Specializační moduly)
- Inovace, kreativita a podnikání
- Kritické pohledy na podnikání
Semestr 3 (pracovní stáž a promoce)
- Profesionální vzdělávání
- Konečný projekt
Galerie
Poplatek za studium programu
Kariérní možnosti
Absolvování vysoce mezinárodní instituce, jako je New European College , která klade velký důraz na kombinaci akademického výzkumu a profesionální expozice, znamená, že kariérní vyhlídky absolventů magisterského studia Master of Business Management se specializací na podnikání a inovace jsou rozmanité a globální. .
Absolventi často aspirují na pokračování ve studiu na Ph.D. úrovni a/nebo přejít přímo do podnikání. To často vyplývá z jejich pracovní stáže a jejich závěrečného projektu.
Možné profese absolventa Master of Business Management specializovaného na podnikání a inovace se mohou vyskytovat ve čtyřech na sebe navazujících sekcích s přirozeným přesahem:
Sériový podnikatel
Toto je považováno za člověka, který se zavázal, že začne podnikat a podnikat od začátku a že bude úspěšný.
Nezávislý samostatně výdělečně činný podnikatel
To je považováno za osobu, která řídí a řídí MSP. Může to být majitel rodinného podniku nebo podnikatel, který koupí a převezme stávající podnik. Může to být také podnikatel, který začal podnikat prostřednictvím inovací a zůstává řídit a řídit tuto společnost, aniž by prodával nebo odcházel založit nový podnik.
Druhé velení v malém a středním podniku
Tento mimořádně významný podnikatel je nejčastějším nevýkonným podnikatelem v malých podnicích. Podnikatel jako číslo 2 v MSP je životně důležitá pozice, protože umožňuje společnosti rozvíjet se inovativním a cíleně orientovaným způsobem s pečlivou rovnováhou rizik a příležitostí. Tento druh Intrapreneur je někdo, kdo má zkušenosti se zakládáním podniků nebo projektů a projektovým řízením a nyní dospěl do okamžiku, kdy získané zkušenosti a znalosti mohou být použity k podpoře jiného podnikatele.
Firemní „Intrapreneur“
Tato podnikatelská role se stává stále důležitější ve firmách a organizacích, stejně jako v neziskových a vládních organizacích, protože jsou nuceny se měnit, rozvíjet a inovovat v moderní ekonomice a podnikatelském prostředí. Korporace vyžadují podnikavé obchodní lídry, kteří mají vedle svých vůdčích kvalit širokou škálu obchodních dovedností a kompetencí a znalosti obchodní administrativy.