Master of Arts ve strategické komunikaci
Gannon University
Klíčová informace
Umístění kampusu
Erie, Spojené státy americké
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
3 - 4 semesters
Tempo
Plný úvazek
Školné
USD 935 / per credit
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Úvod
Master of Arts ve strategické komunikaci připravuje studenty na kariéru v různých oblastech komunikace, včetně vztahů s veřejností, firemní komunikace a komunikace v oblasti zdraví. Studenti se mohou rozhodnout zdůraznit své studium buď komunikačním managementem nebo zdravotní komunikací. Učební plán kombinuje teoretický základ se zaměřením na základní dovednosti pro profesionály v oblasti komunikace. Podle Bureau of Labor Statistics se očekává, že zaměstnanost v médiích a komunikaci poroste průměrně tak rychle, že do roku 2030 vznikne asi 151 500 nových pracovních míst. Tato pracovní místa vyplývají z potřeby vytvářet, upravovat, překládat a šířit informace na různých platformách. .*
*Bureau of Labor Statistics, US Department of Labor, Occupational Outlook Handbook, Media and Communication Occupations.
Co nás odlišuje
- Strategická komunikace kombinuje studium komunikace se silnou humanitní perspektivou zakotvenou ve škole komunikace a umění.
- Kurzy vyučují učitelé, kteří mají zkušenosti v různých oblastech komunikace.
- Učební osnovy jsou navrženy tak, aby umožnily studentům specializovat se na řízení komunikace nebo zdravotní komunikaci.
- Studenti získávají praktické zkušenosti ve svých kurzech prostřednictvím služeb a příležitostí k vytváření sítí s partnery z komunity.
Určený studijní program STEM
MA ve strategické komunikaci je STEM určený studijní program, který se zaměřuje na rostoucí potřebu technologických dovedností v oblasti komunikace. Studenti se naučí dovednosti pracovat nebo spravovat digitální a sociální média. Studenti se také naučí, jak analyzovat sociální média a komunikační data pro rozhodování. Tyto dovednosti se uplatňují v řadě komunikačních oblastí.
Asistentské pobyty
Postgraduální asistentské pobyty jsou k dispozici pro studenty na plný i částečný úvazek. Potenciální odpovědnosti postgraduálních asistentů jsou:
- Slouží jako pedagogičtí asistenti u zkušených členů fakulty
- Výuka SPCH 111, Public Speaking nebo jiné dostupné kurzy
- Pomoc s různými programovými povinnostmi
- Provádění výzkumu s fakultou programu
- Vytváření a správa účtů na sociálních sítích
Máte-li zájem ucházet se o asistenta, kontaktujte programového ředitele.
- Uzávěrka postgraduálního asistentského pobytu je 15. května pro podzimní asistentství a 15. listopadu pro jarní asistentství
Galerie
Přijímací řízení
Osnovy
Studenti mohou zahájit program v podzimním, jarním nebo letním semestru. K dispozici jsou flexibilní možnosti plánování s kurzy nabízenými během večerů, v létě, tváří v tvář a online.
Základní kurzy postgraduálního programu (15 kreditů)
- GCOMM 505: Metody výzkumu strategické komunikace
- GCOMM 525: Organizační komunikace a analýza
- GCOMM 590: Etika a právo strategické komunikace
- GCOMM 610: Návrh zpráv a produkce médií
- GCOMM 620: Správa sociálních médií
Vyberte jeden důraz:
Důraz na komunikaci o zdraví (9 kreditů – vyberte si tři kurzy)
- GCOMM 515: Komunikace o zdraví
- GCOMM 545: Komunikace mezi pacientem a poskytovatelem
- GCOMM 550: Krizová a riziková komunikace
- GCOMM 605: Rodinná komunikace
- GCOMM 615: Interkulturní komunikace
Důraz na řízení komunikace (9 kreditů – vyberte si tři kurzy)
- GCOMM 520: Řízení vztahů s veřejností
- GCOMM 535: Přesvědčování na trhu
- GCOMM 550: Krizová a riziková komunikace
- GCOMM 615: Interkulturní komunikace
Kurzy Capstone (6 kreditů – vyberte dva kurzy)
- GCOMM 625: Komunikační kampaně
- GCOMM 635: Seminář komunikace popř
- GCOMM 640: Komunikační stáž
Výsledek programu
Co se naučíte
Po dokončení tohoto 30 kreditního programu budou studenti schopni:
- Pochopit kulturní a politické problémy ovlivňující studium komunikace.
- Pochopte dynamickou povahu mezilidské komunikace v různých kontextech.
- Aplikujte teoretické principy teorie lidské komunikace a komunikační etiky v interpersonálních, malých skupinách, týmech a organizačních kontextech.
- Analyzujte roli, kterou hraje etické přesvědčování na trhu.
- Zhodnotit stávající výzkumy s cílem prozkoumat současný problém v oblasti lidské komunikace.
- Kritizovat stávající profesionální postupy a akademický výzkum s cílem zlepšit interakci mezi osobami různého náboženského, profesního a socioekonomického prostředí.
Ohlasy studentů
English Language Requirements
Ověřte svou znalost angličtiny pomocí testu Duolingo English Test! DET je pohodlný, rychlý a cenově dostupný online test angličtiny akceptovaný více než 4 000 univerzitami (jako je tato) po celém světě.