Master of Arts ve sportovním podnikání a komunikaci
Munich Business School
Klíčová informace
Umístění kampusu
Munich, Německo
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
18 měsíce
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 24 000
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Milujete sport a rádi byste toto nadšení využili pro profesionální účely? Program MBS v Master Sports Business and Communication jedinečným způsobem kombinuje sportovní management a sportovní marketing. Byl vyvinut předními odborníky – muži i ženami – ve sportovním sektoru pro ty, kteří sami touží po kariéře ve sportovním byznysu.
Váš magisterský titul na Munich Business School
My v MBS věříme, že člověk skutečně nezná sportovní byznys, dokud nezažije jeho fascinaci na vlastní kůži. Ideálním tréninkovým místem pro budoucí profesionály ve sportovním podnikání, jako jste vy, je tedy prakticky orientované vzdělávací prostředí, ve kterém rozvíjíte vůdčí schopnosti i technické a osobní schopnosti.
Galerie
Přijímací řízení
Osnovy
Obsah
Moduly specifické pro program
Programově specifické moduly magisterského sportovního podnikání a komunikace vás optimálně připraví na vaši úspěšnou kariéru ve sportovním podnikání. Získáte specifické know-how a poznáte všechny aspekty sportovního managementu. Tím, že se budete zabývat tématy sportovní komunikace a médií, sportovního sponzoringu a marketingu, využívání licencí a práv, stejně jako digitálního sportu a managementu sportovních akcí, se kvalifikujete jako specialista pro společnosti ve sportovním průmyslu i sportovní kluby a asociace. . Optimální mix teoretických základních znalostí a praktických dovedností vás dokonale připraví na úspěšnou kariéru v mezinárodním prostředí.
Obchodní projekt
Nedílnou součástí programu Sports Business and Communications je Business Project. Jménem skutečné společnosti, jako je Adidas nebo sdružení, jako je DFB nebo DOSB, budete společně se svými spolužáky pracovat na konkrétním, pro praxi relevantním problému a budete moci uplatnit a prokázat své dovednosti v praxi. Zároveň navazujete důležité kontakty s budoucími zaměstnavateli.
Základní moduly
V základních modulech magisterských programů získáte obecné znalosti obchodního managementu. V kurzech mezinárodního managementu, obchodní komunikace, odpovědného vedení a vašeho svobodně zvoleného mezinárodního zaměření získáte pochopení ekonomických vzájemných vztahů v multikulturním a globalizovaném světě a naučíte se uvažovat a správně interpretovat sociální a kulturní aspekty ve vašich budoucích obchodních rozhodnutích. Podpora kritického přístupu k různým tématům je stejně důležitá jako učení se praktickým metodám a modelům.
Aby bylo možné jednat podnikavě s předvídavostí, mají základní moduly interdisciplinární strukturu. Budete pracovat na společných projektech se studenty z ostatních magisterských programů a vyměňovat si nápady a zkušenosti, čímž si rozšíříte rozsah svých zkušeností a svou sadu nástrojů o přístupy a perspektivy například v oblastech sportovního podnikání, mezinárodních obchodních inovací a podnikání.
Studium Master Sports Business and Communication
Semestr 1
- Sportovní obchodní a komunikační moduly
- Sportovní komunikace a média (6 ECTS)
- Sportovní podnikání a vedení (6 ECTS)
- Podnikatelský projekt (3 ECTS)
- Mezinárodní obchod a moduly managementu
- Mezinárodní obchod a management (6 ECTS)
- Mezinárodní zaměření (3 ECTS)
- Jazyky (volitelné) (3 ECTS)
- Manažerské dovednosti
- Komunikace v mezinárodním obchodu (6 ECTS)
- MBS Engagement
Semestr 2
- Sportovní obchodní a komunikační moduly
- Sportovní marketing a sponzoring (6 ECTS)
- Digitální sportovní management (6 ECTS)
- Sportovní práva a licence (3 ECTS)
- Management sportovních událostí (3 ECTS)
- volitelné předměty (volitelné, 3 ECTS)
- Podnikatelský projekt (3 ECTS)
- Mezinárodní obchod a moduly managementu
- Mezinárodní zaměření (3 ECTS)
- Jazyky (volitelné) (3 ECTS)
- Moduly manažerských dovedností
- Odpovědné vedení v globálním kontextu (5 ECTS)
- MBS Engagement (1 ECTS)
Semestr 3
- Semestr v zahraničí nebo stáž (15 ECTS)
- diplomová práce (15 ECTS)
Podnikatelské projekty – pro perfektní start kariéry
Praktický projekt je skutečným vrcholem: Po dva semestry budete se svými spolužáky pracovat pro společnost a řešit skutečný aktuální problém. Budete zpracovávat úkoly pro firmy jako Audi nebo Adidas a asociace jako Německý fotbalový svaz (DFB) nebo Německá olympijská sportovní federace (DOSB). Během těchto praktických projektů se některým studentům daří navázat důležité kontakty s potenciálními zaměstnavateli.
Studenti Master Sports Business and Communication těží ze sítě MBS. Exkurze - například do Adidas, Sky nebo fotbalového klubu FC Bayern Mnichov - přinášejí vzrušující dojmy ze skutečného tréninku. Na druhou stranu můžete prozkoumat aktuální trendy návštěvou sportovního veletrhu ISPO Mnichov, který je pevnou součástí magisterského studia stejně jako přístup k relevantním sektorovým médiím, jako jsou například SPONZoři.
Dvojitý stupeň
S možností duálního studia získáte další specializovaný magisterský titul na jedné z našich partnerských univerzit. Spolupráce společnosti Munich Business School s renomovanými mezinárodními univerzitami vám dává příležitost získat dva různé magisterské tituly během dvou let. U duálního studia obvykle strávíte dva semestry na MBS a poté dva semestry na partnerské univerzitě, po nichž bude následovat magisterská práce.
Poplatek za studium programu
Kariérní možnosti
Praktická relevance
Pro nahlédnutí do sportovního byznysu se můžete dále osobnostně i profesně rozvíjet v projektech se skutečnými úkoly od firem ze sportovního sektoru. Vývoj podnikatelského plánu, prezentace, případové studie, projekty a exkurze jsou základními prvky magisterského studia ve sportovním podnikání a komunikaci.
Možní zaměstnavatelé
Potenciálními zaměstnavateli ve sportovním byznysu jsou svazy fotbalových, hokejových, basketbalových nebo házenkářských federálních lig, závodní jezdci a týmy formule 1, organizátoři sportovních akcí, výrobci sportovních potřeb, poradenské firmy ve sportovním sektoru, organizátoři sportovních veletrhů a konference, poradenské společnosti, sponzorské agentury, koncerny, módní a maloobchodní společnosti.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Profesionální mistr ve fotbalovém podnikání
- Lisbon, Portugalsko
MSc ve sportovním podnikání, managementu a politice
- Manchester, Spojené království
Mistr v mezinárodním sportovním managementu
- Valencia, Španělsko
- Madrid, Španělsko