Master of Arts v oboru nová média a digitální kultura
Utrecht University
Klíčová informace
Umístění kampusu
Utrecht, Nizozemsko
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 - 2 rok
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
EUR 2 209 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* studenti z EU/EHP, Surinamu nebo Švýcarska; 17 500 EUR: zahraniční studenti
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Prozkoumejte, jak nová média mění naše každodenní postupy a kultury
Během jednoletého magisterského programu Nová média a digitální kultura se ponoříte do mnoha aspektů toho, co to znamená žít ve věku nových médií. Pod vedením zkušených vědců budete pomáhat s výzkumnými projekty a naučíte se kriticky uvažovat o tom, jak současné kultury utvářejí sociální média, data, hry, internetový aktivismus, aplikace, vizualizace dat, mobilní zařízení, algoritmy a participativní platformy.
Současné vlastnosti nových mediálních technologií
Program se soustředí na tři současné rysy nových mediálních technologií a jejich vztah ke kultuře a společnosti, jmenovitě: mobilní/městský aspekt, ludic/herní aspekt a softwarový/datový aspekt. Zatímco program zdůrazňuje překrývání a synergie mezi těmito aspekty, studenti se mohou také specializovat na profil, např. média, data a společnost. Zapojit se do profilu znamená sledovat stanovenou trajektorii kurzů a stáž a diplomovou práci související s profilem.
Výzkumná stáž
Jak náš obecný program, tak jeho specifičtější profilové trajektorie uspokojují trh práce a průmysl se zájmem o absolventy, kteří jsou schopni kriticky se zapojit do kulturních důsledků komplexní mediální kultury, ve které žijeme. Usnadnit jak hluboké znalosti o nových médiích a digitální kulturou s praktičtějšími praktickými zkušenostmi absolvujete také výzkumnou stáž směrem k zahájení slibné kariéry.
Aktivní kariérní rozvoj
Středně velké skupiny studentů, individuální doučování a možnost účastnit se mezinárodních výzkumných projektů vám poskytují několik způsobů, jak rozvíjet své dovednosti, prozkoumat své zájmy a dosáhnout cenných akademických a osobních výsledků. Naše dynamická a aktivní komunita studentů, absolventů a učenců poskytuje širokou škálu mimoškolních aktivit a přístup k rozsáhlé síti odborníků z praxe, mediálních umělců, politiků, podnikatelů a aktivistů z nejrůznějších oblastí digitální kultury.
Kariérní možnosti
Absolventy tohoto magisterského programu čeká velký a rozšiřující se profesní obor:
- Mediální průmysl: absolventi vstupují do kariéry v mediálním, informačním, komunikačním a kulturním průmyslu jako poradce, producent, vývojář, architekt rozhraní/softwaru, organizátor festivalu, moderátor, konstruktér atd.
- Vládní instituce: Absolventi obsazují poradní pozice ve vládních institucích a vytvářejí politiky, které mění způsob, jakým naše společnost poskytuje svým občanům (digitální) příležitosti jednat a mít vliv. Politické důsledky nových médií jsou často skryty v hardwaru a algoritmech, ale naši studenti budou vědět, jak je otevřít a učinit z nich předmět kritické reflexe.
- Vzdělávací a kulturní instituce: Absolventi jsou dobře připraveni předávat znalosti a dovednosti způsoby, které se propojí s očekáváním mnoha typů publika ve vzdělávacím a kulturním prostředí. Vzpomeňte si na školy a univerzity nebo veřejné organizace, které pomáhají prosazovat novou mediální gramotnost.
Profesionální kariéra
Přibližně 80 % našich absolventů najde práci do šesti měsíců po ukončení studia, většinou prostřednictvím sítí vytvořených během fáze výzkumné stáže programu.
Několik příkladů kariéry našich absolventů:
- Lindsy Szilvasi pracuje jako právní asistentka pro ochranné známky ve společnosti Google.
- Ward Geene je herní novinář / a šéfredaktor v IGN Benelux.
- Vivette Rittman pracuje jako analytička kultury a komunikace
Další absolventi našli práci jako:
- Designer and Advisor ve společnosti SETUP, Utrecht's Digital Media Lab.
- Přednášející a výzkumný pracovník v oblasti nových médií, kultury a společnosti na Akademii Willema de Kooninga v Rotterdamu.
- Marketing & Media Specialist z Amsterdam Fashion Institute (AMFI).
Více absolventů našlo práci mimo jiné v:
Google | VPRO | PIKNIK | Mindshare | Beeld & Geluid | Rathenau Institute | Rabobank | Oxfam/Novib | Greenberry
Akademická kariéra
Magisterský program v oblasti nových médií a digitální kultury vás konkrétně netrénuje, abyste se stali akademickým vědcem s titulem PhD. I když někteří naši absolventi úspěšně absolvovali akademickou dráhu, doporučujeme přihlásit se do dvouletého výzkumného magisterského programu Mediální a výkonnostní studia, pokud máte konkrétní zájem o získání titulu PhD.
Přijímací řízení
Poplatek za studium programu
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
MA Design nových médií
- Berlin, Německo
MS ve vysílání a digitální žurnalistice
- Syracuse, Spojené státy americké
Digital Media Manager (MA)
- Munich, Německo