Master of Arts in Animation and Visual Effects
Academy of Art University
Klíčová informace
Umístění kampusu
San Francisco, Spojené státy americké
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Dálkové studium, Na kampusu
Doba trvání
4 semesters
Tempo
Plný úvazek
Školné
USD 1 276 *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Jun 2024
* per unit for international students | $1,218 per unit for domestic students. Additional fees apply
Úvod
Magisterský program poskytuje studentům příležitost pracovat v oblasti 2D animace a zastavení pohybu, 3D animace, 3D modelování nebo vizuálních efektů, přičemž se zaměřuje na vyprávění příběhů s důrazem na předvádění technických dovedností a vyvolávání emocionálních reakcí.
Cesty, které si můžete vybrat:
- Důraz na 2D animaci a zastavení pohybu
- Důraz na 3D animaci
- Důraz na 3D modelování
- Důraz na vizuální efekty
Výsledek programu
Graduate students will meet the following student performance criteria:
2D animace a zastavení pohybu – tradiční animace
- Demonstrate strong drawing skills and facility with anatomy, proportion, figure, animals, perspective, color and design, and composition
- Develop visual stories that support comedic or dramatic situations
- Stage stories through effective camera placement choices
- Draw convincing characters, layouts, storyboards, and animatics
- Apply the principles of animation to create animated movement and performances
- Technické dovednosti - demonstrujte zařízení s technologií animace a softwarem
- Prezentační dovednosti – Jasně prodiskutujte práci a proces pracovního postupu s revizní komisí s použitím oborové terminologie
- Prezentační dovednosti – Vytvářejte vizuálně působivé prezentační materiály profesionální kvality
- Profesionální připravenost – Vytvořte ucelené portfolio nebo ukázkový kotouč přizpůsobený tak, aby odrážel kariérní cíle
3D Animation
- Apply the major principles of animation
- Create pieces that showcase expression and emotion
- Stage stories through effective camera placement choices
- Technické dovednosti - demonstrujte zařízení s technologií animace a softwarem
- Prezentační dovednosti – Vytvářejte vizuálně působivé prezentační materiály profesionální kvality
- Předprodukční dovednosti (vývoj projektu) - Provádějte projekty, které prokazují pozornost k: výzkumu, analytickému myšlení, detailům, flexibilitě při řešení problémů a revizi
- Profesionální připravenost – Vytvořte ucelené portfolio nebo ukázkový kotouč přizpůsobený tak, aby odrážel kariérní cíle
- Profesionální připravenost – pracovní postup dokumentačního projektu
3D modelování – modelování
- Convincingly model forms in 3-dimensions that demonstrate a thorough understanding of anatomy and sculptural form
- Ukažte řadu sad modelovacích dovedností, včetně tvrdých povrchů a organických
- Create textures that will be applied to the surface of models
- Produce industry-standard turnarounds and wireframes
- Technické dovednosti - demonstrujte zařízení s technologií animace a softwarem
- Profesionální připravenost – Vytvořte soudržné portfolio/demo kotouč odrážející kariérní cíle
Visual Effects
- Design digital effects that meet the needs of the imagery
- Create believable images by combining elements from different sources
- Compose shots for narrative power
- Technické dovednosti - demonstrujte zařízení s technologií animace a softwarem
- Prezentační dovednosti – Jasně diskutovat o práci a pracovním postupu s použitím oborové terminologie
- Předprodukční dovednosti (vývoj projektu) - Provádějte projekty, které prokazují pozornost k: výzkumu, analytickému myšlení, detailům, flexibilitě při řešení problémů a revizi
- Spolupráce – efektivně spolupracujte při vytváření kreativních projektů
- Profesionální připravenost – Vytvořte ucelené portfolio nebo ukázkový kotouč přizpůsobený tak, aby odrážel kariérní cíle
- Profesionální připravenost – demonstrujte odpovědnost za plánování složitých projektů, stanovení priorit úkolů a plnění projektových milníků
- Profesionální připravenost – pracovní postup dokumentačního projektu
Academy of Art University Learning Outcomes
Graduates of the Academy of Art University will demonstrate the ability to:
- Produce a body of work suitable for seeking professional opportunities in their chosen field of art and design.
- Solve creative problems within their field of art and design, including research and synthesis of technical, aesthetic, and conceptual knowledge.
- Communicate their ideas professionally and connect with their intended audience using visual, oral, and written presentation skills relevant to their field.
- Execute technical, aesthetic, and conceptual decisions based on an understanding of art and design principles.
- Evaluate work in their field, including their own work, using professional terminology.
- Recognize the influence of major cultural and aesthetic trends, both historical and contemporary, on art and design products.
- Learn the professional skills and behaviors necessary to compete in the global marketplace for art and design.
Kariérní možnosti
Academy of Art University nabízí jedny z nejlepších školení a praktických zkušeností, které vám pomohou urychlit vaši animační kariéru. Jsme hrdí na to, že odvádíme výjimečnou práci, která vás připraví na to, abyste vynikli ve vámi zvolené profesi. Naše studijní programy jsou navrženy tak, aby vybavily začínající animátory komplexní sadou nástrojů obchodovatelných dovedností, které vedou k úspěchu ve vzrušujícím průmyslu animací a vizuálních efektů.
2D Animator
2D animátor se zabývá vytvářením 2D obrázků buď ručním kreslením každého snímku, nebo digitální manipulací s plochými médii pro hry, televizi, web nebo hrané filmy.
3D Animator
3D animátor se zabývá pohybem v počítačové grafice, včetně postav, neživých předmětů, jako jsou roboti nebo auta, nebo kamer pro televizi, hrané filmy nebo hry.
3D Rigger
3D rigger vytvoří kostru pro 3D model, aby se mohl pohybovat. Postavy jsou před animací upraveny, takže je lze deformovat a pohybovat.
Character Animator
Animátor postav v tradičním, 3D nebo stop motion se zabývá výkonem na obrazovce. Pochopení načasování, pohybu, lidí a zvířat a herectví je zásadní pro oživení postav.
Modeler
Modeláři digitálně staví objekty ve 3D prostředí, včetně kreslených a realistických postaviček, zvířat, rostlin, budov a aut. Modely jsou stavěny tak, aby se daly správně přesouvat, malovat a osvětlovat.
Producer
Producent realizuje režisérovu tvůrčí vizi vybudováním silného týmu spolupracovníků. Výrobce podporuje kreativitu, udržuje finance a harmonogram, ovlivňuje technologické inovace a dohlíží na administrativní proces.
Stop Motion Artist
Dobře s rukama? Pomocí manipulace snímek po snímku vytváří stop motion umělec představení pomocí polohovatelných loutek, rekvizit a scén. Jejich práci lze vidět v televizi, ve filmu i v reklamě.
Storyboard Artist
Výtvarník scénářů převádí tištěné slovo do filmových obrazů. Poskytují první pohled na to, jak by mohl finální film nebo videohra vypadat. Storyboarding je rychlá cesta k režii.
Technický ředitel: Skládání
Skladatel používá digitální software ke spojení samostatně vytvořených prvků do jednoho hladkého obrazu. Znají barvy, efekty čoček, filmové artefakty, atmosférické efekty, měřítko, perspektivu, paralaxu a další.
Technický ředitel: Dynamics
Technický ředitel dynamiky využívá simulaci částic a tekutin k vytvoření pohyblivých prvků, jako je oheň, voda a exploze v kombinaci s živě akčními prvky nebo použitými v plně CG projektu.
Technický ředitel: osvětlení a rendering
Světelný technický ředitel určuje vizuální podobu filmu pomocí světla a barev a má silný vliv na to, co divák vidí a cítí.
Galerie
Osnovy
Unit Requirements
Major | 33 |
Graduate Liberal Arts | 3 |
Total | 36 |
Degree Requirements
- Successful completion of Final Portfolio Review
- A minimum grade of C in all required 36 units
- Minimum 2.0 cumulative GPA and the following Academic Study requirements:
- 1 Art Historical Awareness & Aesthetic Sensitivity course
Curriculum
Semester 1
- ANM 609: Gesto a rychlá skica pro animátory (hlavní)
- ANM 610: Figurativní koncepty (hlavní)
- ANM 623: 3D modelování a animace 1 (Maya) (hlavní)
Semester 2
- ANM 685: Storyboarding Principles (hlavní)
- ANM 686: 3D Character Animation 1 (hlavní)
- ANM 697: Hlavní animace (hlavní)
Semester 3
- ANM 652: Úvod do lanoví (major)
- ANM 687: 3D Character Animation 2 (hlavní)
- GLA 621: Historie a techniky animace postav (graduate Liberal Arts)
Semester 4
- ANM 620: Pokročilá animace postav (hlavní)
- ANM 676: MS: 3D animace, fyzika a mechanika (hlavní)
- ANM 770: Finální příprava portfolia (hlavní)
Přijímací řízení
Vybavení
English Language Requirements
Ověřte svou znalost angličtiny pomocí testu Duolingo English Test! DET je pohodlný, rychlý a cenově dostupný online test angličtiny akceptovaný více než 4 000 univerzitami (jako je tato) po celém světě.