Master of Arts v digitální komunikaci a sociálních médiích
The American College of Greece
Klíčová informace
Vyberte umístění
Umístění kampusu
Athens, Řecko
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 - 3 rok
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
EUR 9 900 *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* cena za celý program
Úvod
Revoluce digitálních a sociálních médií dramaticky změnila způsob, jakým komunikujeme, inzerujeme, podnikáme, hrajeme si a pracujeme.Po léta jsme svědky přechodu od analogové k digitální společnosti a rozšíření digitálních a internetových médií do všech oblastí našeho života.Jak odvětví rychle roste, roste poptávka po specialistech na digitální média, lidech, kteří mají zkušenosti s digitální komunikací a médii.
MA v oboru digitální komunikace a sociálních médií je navržen tak, aby vyhovoval této rostoucí potřebě na trhu.Jedná se o specializovaný postgraduální program pro studenty, kteří se snaží plánovat, navrhovat, implementovat a vyhodnocovat strategie digitální komunikace a sociálních médií v soukromém, veřejném a neziskovém prostředí.Díky nejmodernějšímu a interdisciplinárnímu kurikulu vám tento program pomůže vybudovat všechny dovednosti, abyste uspěli v prostředí digitálních a sociálních médií.
- Doba trvání : Jeden rok (na plný úvazek) nebo až tři roky (na částečný úvazek).
- Počet kurzů : 11 kurzů (33 amerických kreditů).
- Prezence : Výuka probíhá od pondělí do čtvrtka od 18:30 do 21:30.Pátky jsou vyhrazeny pro kurzy líčení a další akademické aktivity, jako jsou mistrovské kurzy, workshopy, přednášky, besedy atd.
- Přijímací body : Noví studenti jsou přijímáni na začátku podzimního, zimního a jarního semestru.
Jedinečné funkce programu
- NECHE akreditace
- Interdisciplinární program, založený na komunikaci a čerpání z IT a marketingu
- Každoroční vzdělávací zahraniční cesta.Minulé destinace zahrnovaly Chicago, Kodaň, Boston, San Francisco, Silicon Valley, New York
- Silné aplikované zaměření s důrazem na strategické myšlení a dovednosti plánování digitálních kampaní
- Integrovaná simulace digitálních kampaní a certifikace Google Analytics
Ideální studenti
Magisterský titul v oboru digitální komunikace a sociální média je určen pro čerstvé absolventy všech oborů i pro pracující profesionály ze širokého průřezu: pedagogy, právníky, podnikatele, konzultanty a manažery komunit/nevládních organizací. Program také vítá profesionály v oblasti komunikace, kteří si přejí zvýšit svou vzdělávací kvalifikaci a své kariérní příležitosti. Cílem je získat kvalifikovanou a různorodou skupinu studentů a zajistit kvalitní a kolaborativní výuku pro každého, kdo se účastní programu.
Osnovy
Požadované kurzy
- Teorie aplikované komunikace
- Teorie a výzkum nových médií
- Obsahová strategie
- Digitální a sociální mediální strategie
- Web design a vývoj
- Metody výzkumu aplikované komunikace
- Kvantitativní výzkum v komunikaci
Volitelné předměty (vyberte 3 ze seznamu)
- Digitální a sociální analýza
- Správa sociálních médií
- Výroba digitálních médií
- Komunikace značky
- UX – uživatelská zkušenost a responzivní design
- Digitální reklama
Studenti si mohou vybrat jeden volitelný z některého z ostatních programů komunikace absolventa po schválení koordinátorem programu pro absolventy.
*Volitelné předměty jsou v průběhu akademického roku nabízeny na základě rotace.
Capstone projekt nebo práce
Projekt Capstone v oblasti digitální komunikace a sociálních médií
nebo
Diplomová práce v digitální komunikaci
Výsledek programu
Program kombinuje základní komunikační teorii, stejně jako praktické dovednosti při vytváření a dodávání obsahu prostřednictvím digitálních a sociálních platforem.
Po úspěšném absolvování tohoto programu by účastníci měli být schopni:
- Prokázat znalosti a porozumění teoretickým rámcům a praktickým metodám pro zapojení a komunikaci s publikem prostřednictvím digitálních a sociálních médií.
- Zhodnotit kontext a důsledky internetu a sociálních médií pro online spolupráci, interaktivitu, sdílení informací, elektronický obchod a vytváření sítí.
- Vyvíjet a vyhodnocovat efektivitu komunikačních strategií digitálních a sociálních médií.
- Používejte vhodné metody a nástroje k vytváření a hodnocení digitálního obsahu.
- Vyberte a aplikujte současné technologie v digitálních komunikačních kampaních.
- Použijte vhodné metodiky k vytvoření a realizaci jasných výzkumných plánů.
- Efektivně sdělujte myšlenky a argumenty v písemných/digitálních formátech, ústně a ve formálních prezentacích.
Kariérní možnosti
Velká poptávka je po absolventech tohoto programu, kteří se věnují kariéře v komunikačních a marketingových odděleních, sociálních sítích a reklamních agenturách, ale i v poradenských a digitálních start-upech napříč sektory (soukromý, veřejný, neziskový, malý podnik, služby, nebo OSVČ). Mezi indikativní kariéry patří manažer sociálních médií/digitální komunikace, manažer značky/digitálního marketingu, vydavatelství nových médií, textař bloggerů/sociálních médií, zástupce pro vztahy s médii, manažer zapojení do online komunity a specialista/konzultant pro sociální média.
Postgraduální studenti Deree dostávají podporu od Office of Career Services, která jim pomáhá spojit se s 50 000 absolventy ACG po celém světě, rozšířit jejich profesní síť a získat přístup k různým pracovním pozicím. Naši postgraduální studenti a absolventi mohou také těžit ze služeb Alba Graduate Business School Services, včetně kariérového koučování, účasti na kariérních akcích a workshopech, účasti na výročním kariérním fóru Alba, individuálních relací kariérového poradenství a seznamu přímých adres pro pracovní nabídky a kariérní poradenství.
Přijímací řízení
Poplatek za studium programu
Stipendia a financování
Stipendia za zásluhy
School of Graduate & Professional Education nabízí stipendia pokrývající část nákladů na školné všem uchazečům, kteří ve svém bakalářském studiu prokázali výjimečný akademický výkon.
Finanční pomoc
Od svého založení v roce 1875 poskytuje The American College of Greece (ACG) pomoc studentům, kteří potřebují pomoc při úhradě svých vzdělávacích výdajů, a tím umožňuje studentům s prokázanými schopnostmi a příslibem přístup ke kvalitnímu vzdělání bez ohledu na jejich finanční situaci.
Slevy
Všichni absolventi ACG mají nárok na 10% slevu na školné nad rámec jakéhokoli jiného stipendijního programu nebo programu finanční pomoci, který se může uplatňovat.
Firemní slevové programy jsou také dostupné pro dva a více zaměstnanců z jedné organizace, kteří chtějí studovat v našich postgraduálních programech.