Read the Official Description

Datum zahájení: každý rok, v březnu a říjnu.

Se studenty z více než 140 zemí světa je Master Rome Business School v oblasti managementu cestovního ruchu ideální volbou pro profesionály, kteří hledají univerzitní studijní program, který by zahájil nebo konsolidoval úspěšnou kariéru v mezinárodním sektoru cestovního ruchu. Kvalita výuky spolu s našimi vedoucími kariérovými a síťovými službami činí tento program ideální pro ty, kteří se snaží vyniknout na dnešním trhu práce a v celosvětovém podnikání.

Nabídky cestovního ruchu dosáhly evidentní zralosti a kontextuálních požadavků na zvýšení a diverzifikaci turistických destinací. Profesionálové, kteří jsou připraveni a schopni čelit výzvám tohoto odvětví, naleznou nové pracovní příležitosti a vzestupnou mobilitu.

Cílení příjemců

Master in Tourism Management je zaměřen na:

  • noví absolventi a vysokoškoláci (kteří jsou předmětem pohovoru);
  • mladí lidé, kteří chtějí začít pracovat v odvětví cestovního ruchu;
  • profesionálové v odvětví cestovního ruchu ochotni plnit své znalosti s kontakty s některými z nejvlivnějších vrstevníků celosvětového prostředí a průmyslu.

Účastníci, kteří se usilují o to, aby vytyčili cestu k růstu v rámci své organizace nebo aby založili svůj vlastní podnik, ochotni rozšířit svou perspektivu tohoto trhu a / nebo dokončit své odborné vzdělávání tím, že získají certifikaci přísně koncipovanou pro odvětví cestovního ruchu , bude z tohoto programu velmi užitečné.

Struktura (trvání - 1 rok)

  • Šest měsíců přednášek
  • Šest měsíců věnovaných mezinárodním stážím a projektové práci
  • Návštěvy v mezinárodních společnostech a organizacích
  • Integrovaný kulturní program
  • Semináře a akce

Režimy účasti

Tento magisterský kurz může být navštěvován v angličtině, buď na akademické půdě, nebo prostřednictvím dálkového studia, ve formu part-time (2 tříhodinové přednášky týdně) nebo ve směsi.

Obsah

  • Úvodní oblast: Systém cestovního ruchu a organizace cestovního ruchu
  • Strategické řízení
  • Ekonomika v cestovním ruchu
  • Úvod do účetnictví pro manažery
  • Obchodní plánování
  • principy marketingu
  • Metodika tvorby experimentální cesty
  • Globální systém výživy a vinařské turistiky
  • Globální umělecký a kulturní turistický systém
  • Globální módní turistický systém
  • Globální systém romantického cestovního ruchu
  • Globální systém sportovního cestovního ruchu
  • Globální zelený a udržitelný systém cestovního ruchu
  • Digitální marketing pro cestovní design a řízení cestovního ruchu
  • Řízení značky
  • Turistické techniky a prodejní cestování
  • IT oblast - rezervační systémy a nové technologie v oblasti řízení cestovního ruchu
  • Oblast řízení projektů: plánování cestovního ruchu
  • Právní oblast: Legislativa a regulace cestovního ruchu
  • Komunikace a lidské zdroje
  • Péče o zákazníky
  • Řízení rizik
  • Vztahy s veřejností
  • Startovací ekosystém
  • Sektorová expozice
  • Nové trendy

Kariérní služby

Absolvování tohoto magisterského studijního programu opravňuje:

  • Mezinárodní stáže u předních společností a organizací;
  • Zahrnutí vašeho životopisu do databáze Rome Business School a jeho distribuce podnikům, organizacím a headhunters patřícím do mezinárodní sítě Rome Business School ;
  • Bezplatná revize životopisu;
  • Podpora při řízení pracovních pohovorů;
  • Síťové setkání s mezinárodními manažery, profesionály a vlastníky firem;
  • Individuální vyhledávací a signalizační služba pro nejlepší pracovní příležitosti v Itálii i v zahraničí.

Po absolvování tohoto magisterského studijního programu budou mít účastníci možnost mimo jiné pracovat jako:

  • Cestovní poradci;
  • Organizátoři fundraisingových aktivit zaměřených na podporu turistických aktivit ve veřejných a soukromých agenturách a firmách;
  • Spolupracovníci touroperátorů a cestovních agentur pro realizaci turistických nabídek;
  • Sektorové konzultanty pro zemědělské podniky a podnikatele na podporu potravin a vinařských produktů;
  • Sektorové konzultanty pro veřejný sektor pro plánování, organizaci a řízení místních turistických propagačních akcí;
  • Organizátoři potravin a vinařských produktů a kulturních turistických tras.

Učební cíle

Po dokončení programu budou mít účastníci možnost:

  • Přečtěte si místní prostředí prostřednictvím jeho výroby a speciálních produktů v oblasti zemědělství;
  • Znáte hlavní italské (a mezinárodní) speciality a vína;
  • Uznat místní kulturní a environmentální zdroje z pohledu integrace turistické nabídky;
  • Identifikovat sociální, finanční, politické, veřejné a soukromé subjekty a primární aktéry, kteří se podílejí na řízení, uchovávání, valorizaci a podpoře místního kulturního bohatství;
  • Určení regulačních a finančních nástrojů týkajících se podpory iniciativ na podporu cestovního ruchu;
  • Určení akcí a strategií vhodných pro ochranu, valorizaci a propagaci turistického produktu;
  • Vybudujte turistickou nabídku, která integruje místní kultury, prostředí a příchutě pomocí přístupu zaměřeného na zvýšení znalostí prostřednictvím potěšení všech smyslů;
  • Vypracovat akce zaměřené na podporu místního prostředí z hlediska udržitelnosti životního prostředí a odpovědného cestovního ruchu;
  • Identifikujte a spolupracujte s herci (Tour Operators, Travel Agencies atd.), Kteří se zabývají výrobou turistických balíčků;
  • Rozvíjet kompetence v kontextu poradenství v oblasti venkovských potravin a vinařské turistiky;
  • Designové marketingové a komunikační strategie zaměřené na propagaci produktů v místních prostředích (oslavy, expozice, události) a v konkrétních odvětvových souvislostech (výstavy, konference, setkání, soutěže, tematická expozice apod.).

Výhody

Učitelé světové třídy

Magisterský studijní obor je tvořen vysoce vybranými mezinárodními univerzitními profesory, školiteli a obchodními manažery, kteří jsou z různých operačních a odborných oborů schopni přenést do stolu bohaté množství nejnovějších zkušeností a kompetencí. Výukový přístup je zaměřen na získávání know-how, tedy na přenos dovedností, které jsou skutečně užitečné pro profesní rozvoj účastníků.

Tutoring

Pro oba kurzy na dálku a na dálkové vzdělávání mohou účastníci vždy počítat s pomocí asistenta lektora pro jakékoliv vysvětlení, které mohou vyžadovat, pro dokončení testů a cvičení požadovaných jednotlivými moduly a pro závěrečný projekt

Učební materiály

Studenti registrovaní na magisterský studijní program budou mít k dispozici celou řadu učebních materiálů, včetně skladeb, učebnic, případových studií, článků, videí a užitečných internetových odkazů.

Registrace v Asociaci Alumni v Rome Business School

Účast na magisterském studijním programu opravňuje k tomu, aby se stala součástí sdružení Alumni Association v Rome Business School , mezinárodní síti, ve které mohou studenti Rome Business School sdílet myšlenky, zkušenosti a projekty. Mnoho facilitací je také k dispozici pro účast na dalších školeních.

Vstupní požadavky

Všichni žadatelé musí mít tříletý titul (nebo musí být dokončeni). Osoby s odpovídající odbornou kvalifikací nebo s rozsáhlými odbornými zkušenostmi budou rovněž zváženy.

Žadatelé musí během pohovoru prokázat znalost anglického jazyka.

Pro možnosti on-campus i dálkové výuky a pro zajištění vysoce kvalitního výcvikového kurzu mohou být vyučovány maximálně 15 účastníků.

Stipendia

Částečné stipendia jsou k dispozici na pokrytí části školného. Stipendia budou přidělena na základě osobního, zkušenostního a technicko-motivačního profilu kandidátů.

Splátky

Zaplacení účastnického poplatku je instalovatelné. V případě zaplacení účastnického poplatku v jediném řešení bude mít student nárok na 10% slevu.

Program taught in:
Angličtina
Rome Business School

See 15 more programs offered by Rome Business School »

Last updated January 29, 2019
This course is Online forma, Campus based, Online & Campus forma
Start Date
Mar 2019
Říj. 2019
Duration
1 rok
Kombinované
Price
6,500 EUR
Deadline
By locations
By date
Start Date
Říj. 2019
End Date
Application deadline
Start Date
Mar 2019
End Date
Mar 31, 2020
Application deadline
Start Date
Říj. 2019
End Date
Říj. 31, 2020
Application deadline

Mar 2019

Location
Application deadline
End Date
Mar 31, 2020

Říj. 2019

Location
Application deadline
End Date
Říj. 31, 2020
Location
Application deadline
End Date