Master in Public Relations Management
Mykolas Romeris University
Klíčová informace
Umístění kampusu
Vilnius, Litva
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 - 2 rok
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 4 384 / per year
Uzávěrka přihlášek
26 Jul 2024
Nejbližší datum zahájení
01 Sep 2024
Úvod
Máte přirozený přesvědčovací talent, který chcete využít? Chcete rozšířit své marketingové nebo manažerské vzdělání o studium public relations? Vnímáte PR jako silný nástroj, pomocí kterého lze dosáhnout velkých cílů?
Pokud se některá z výše uvedených otázek vrátí pozitivně, je na čase zvážit přijetí magisterského studia v oboru Řízení vztahů s veřejností. Cvičte se v umění utvářet image organizace pomocí strategií public relations v různých situacích. Ponořte se do postgraduálního studia zaměřeného na zážitkové učení a podporu podnikání, které pomáhá vytvářet osobní pracoviště!
Studujte ve Vilniusu, rychle se rozvíjejícím evropském městě, s marketingovými a PR společnostmi sídlícími zde jako vašimi budoucími potenciálními zaměstnavateli. Učte se od týmu skvělých lektorů, kteří vám mohou nabídnout nejen teoretické znalosti, ale i praktické plánování, řízení argumentace a organizační komunikace, komunikační dovednosti s médii. Získejte z jiných univerzit s programy Erasmus +.
Studujte v angličtině, abyste mohli prolomit bariéry mezinárodní komunikace. Abyste mohli plně využít tento kurz, budete muset umět anglicky na úrovni B2. Po 1,5 roce studia získáte magisterský titul v oboru podnikání a veřejný management. Získáte také 90 kreditů ECTS pro vaše budoucí studium. Po dokončení svého studia budete moci dosáhnout kariéry ve veřejných organizacích, podnicích, neziskových komunikačních odděleních, agenturách pro analýzu médií jako projektový manažer pro vztahy s veřejností nebo tvůrce image organizace.
Investujte do svého studia public relations na jedné z nejlepších univerzit v Litvě pro tento předmět. S radostí můžeme říci, že na MRU najdete nízké školné za tento kurz, díky čemuž je tento magisterský titul ještě lákavější. Na naší univerzitě máme k dispozici také stipendia pro magisterské studium.
Přijímací řízení
Stipendia a financování
Osnovy
Jednotky kurzu | Kreditů ECTS |
1. ROČNÍK | 60 |
1 SEMESTR | 30 |
Povinné předměty | 30 |
Řízení* | 3 |
Strategické řízení * | 3 |
Historie a teorie vztahů s veřejností | 6 |
Designové myšlení | 6 |
Kreativní management a vedení | 6 |
Komunikační teorie pro současnou společnost | 6 |
Diplomová práce | 6 |
2 SEMESTR | 30 |
Povinné předměty | 30 |
Metodika výzkumu | 6 |
Praxe vztahů s veřejností a strategické řízení | 6 |
Omni Channel Marketing a komunikace | 6 |
Diplomová práce | 6 |
Digital Public Relations | 6 |
2. ROČNÍK | 30 |
3 SEMESTR | 30 |
Povinné předměty | 18 |
Diplomová práce | 18 |
Případně volitelné předměty | 12 |
Řízení konfliktů | 6 |
Duševní vlastnictví | 6 |
Praktikum analýzy dat | 6 |
* – Předměty jsou povinné pro studenty, kteří je neabsolvovali během bakalářského studia.
Výsledek programu
Obecné kompetence a výsledky učení
Osobní a sociální schopnosti
- Interpersonální (interakční) dovednosti
- Studenti budou schopni porozumět psychologickým reakcím lidí;
- Studenti budou schopni chápat dynamiku sociálních konfliktů a zvládat je.
- Etický závazek a společenská odpovědnost
- Studenti budou schopni uplatňovat etické postoje a hodnoty, chápat význam společenské odpovědnosti;
- Studenti budou schopni aplikovat principy udržitelnosti a rozhodovat se na základě udržitelného rozvoje.
Oborové kompetence a výsledky učení
Znalosti a jejich aplikace
- Rozhodování
- Studenti budou schopni činit informovaná rozhodnutí;
- Studenti budou schopni porozumět složitosti rozhodování, procesu a důsledkům uplatňování kritického a konstruktivního myšlení.
4. Schopnost organizovat a plánovat
- Studenti budou vědět, jak organizovat manažerské činnosti, vést tým a být odpovědní za výkonnostní výsledky;
- Studenti budou schopni vytvářet a aplikovat řešení řízení vztahů s veřejností založená na znalostech;
- Studenti budou schopni vytvářet inovativní projekty řízení vztahů s veřejností a vést je;
- Studenti budou schopni plánovat a organizovat interní a externí komunikační aktivity se zaměstnanci a zainteresovanými stranami organizace.
- Schopnost vést
- Studenti budou schopni kreativně aplikovat metody/praxe vedení v profesní problematice/krizích;
- Studenti budou schopni řídit činnosti zaměstnanců v globálním i lokálním kontextu, ve složitých a různorodých situacích.
Výzkumné dovednosti
- Vědecké výzkumné dovednosti
- Studenti budou schopni vybrat, systematizovat a kriticky zhodnotit vědecký výzkum v oblasti řízení vztahů s veřejností;
- Studenti budou schopni rozvíjet a samostatně provádět výzkum v oblasti řízení vztahů s veřejností;
- Studenti budou schopni prezentovat rozhodnutí v oblasti řízení vztahů s veřejností na základě výsledků vědeckého výzkumu.
7. Schopnosti systematizovat a analyzovat informace
- Studenti budou schopni efektivně, plynule a přesvědčivě komunikovat písemně i ústně alespoň v jednom cizím jazyce, diskutovat o aktuálních problémech řízení vztahů s veřejností;
- Studenti budou schopni vybírat a systematizovat informace z různých zdrojů a analyzovat je, integrovat znalosti z různých oborů na téma řízení vztahů s veřejností;
- Studenti budou schopni samostatně rozvíjet a rozšiřovat profesní kompetence prostřednictvím celoživotního vzdělávání.
Speciální schopnosti
8. Dovednosti řízení a hodnocení veřejných informací
- Studenti budou schopni rozvíjet, řídit a vyhodnocovat veřejné informace organizace, systematicky uplatňovat moderní manažerské teorie pro globální, komplexní, nejistá prostředí;
- Studenti budou schopni navrhnout a vyvinout veřejné informační kampaně;
- Studenti budou schopni vyhodnotit provozní efektivitu poskytováním doporučení zaměstnancům a zainteresovaným stranám organizace.
9. Schopnost udržovat image organizace
- Studenti budou schopni utvářet a udržovat image organizace ve vnitřním i vnějším prostředí;
- Studenti budou schopni vytvořit a udržovat komunikační ekosystém mezi zaměstnanci organizace a zainteresovanými stranami;
- Studenti budou schopni vytvářet a implementovat řešení krizového řízení vnější i vnitřní komunikace organizace.
10. Schopnost rozvíjet operační strategie s využitím marketingových technik
- Studenti budou schopni aplikovat marketingové metody pro řízení vztahů s veřejností.