Master in Premium Design Management
POLI.design
Klíčová informace
Umístění kampusu
Milan, Itálie
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 rok
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 12 500
Uzávěrka přihlášek
18 Oct 2024
Nejbližší datum zahájení
18 Nov 2024
Úvod
Politecnico di Milano I level Specializing Master ve spolupráci s International University of Monaco (IUM) . Specializačního mistra lze dosáhnout jednotlivě nebo jako možnost dvojitého titulu v rámci Master of Science v luxusním managementu .
Specializační mistr bude dodán v angličtině.
Specializační magisterský program zahrnuje prohloubení problémů souvisejících s návrhem nového druhu marketingu a managementu v luxusním sektoru, se zapojením průřezových disciplín a podle témat a strategií patřících do dvou oblastí designu a ekonomického managementu.
Zejména trh s luxusním zbožím a službami s nedávným trendem komercializace zkušeností, nikoli pouze produktů, nabízí jedinečné místo pro setkání mezi teoretickými a praktickými oblastmi souvisejícími s designem a analýzami a studiemi souvisejícími se světem. marketingu a řízení obchodu.
Titul udělený
Po dokončení získají studenti specializační magisterský titul Politecnico di Milano na úrovni „Premium Design Management“ .
Specializující mistr uděluje 60 CFU, což odpovídá 60 ECTS.
Didaktika
Kurz magisterského studia začne 22. listopadu 2021 a skončí v lednu 2023.
Kurz je rozdělen do dvou fází. Jednu poskytne Politecnico di Milano prostřednictvím služby POLI.design a druhou poskytne Mezinárodní univerzita v Monaku .
Během specializačního magisterského studia je poskytována stáž.
Účast na činnostech, na které se vztahuje Mistr, je povinná alespoň pro 75% aktivit v kurzu.
Jsou naplánovány ověřovací testy a závěrečná zkouška. Závěrečná zkouška se skládá z prezentace a diskuse o eseji realizovaném během specializačního magisterského studia.
Výsledek programu
Cílem Specializing Master je vyškolit klíčové osobnosti schopné zprostředkovat instance managementu a firemního marketingu s potřebami produktů, prostor a služeb charakterizovaných vysokou nebo velmi vysokou kvalitou designu.
Kariérní možnosti
Pracovní příležitosti jsou především v luxusním sektoru, který má řadu oblastí nepostižených žádnou krizí, vedle příležitostí v oblasti služeb a plánování a řízení akcí a výstav. Perspektivy jsou také v oblasti designu a strategického marketingu.
Osnovy
Specializující magister uděluje 60 CFU, což odpovídá 60 ECTS.
Frekvence
Účast na magisterských aktivitách je povinná minimálně v 75 % aktivit předmětu.
Didaktický plán
Kurz je strukturován podle tematických okruhů, z nichž každý je řízen fakultou složenou z profesorů Politecnico di Milano, odborníků z podniků a ateliérů a dalších univerzit.
Během Specializačního magistra je poskytnuta stáž.
Jsou naplánovány ověřovací testy a závěrečná zkouška. Závěrečná zkouška se skládá z prezentace a diskuze o eseji realizované během specializačního magisterského studia.
Didaktické moduly
Program je rozdělen do následujících výukových a výukových činností rozdělených do čtyř celků:
Zahřát
Zahřívací modul seznámí studenty s kulturou designu, navrhne syntézu současných scénářů a referenčního kontextu, poskytne základní nástroje pro pochopení a studium historie designu a módy a podpoří je při interpretaci nejnovějších trendy.
Lekce 1 – Pilíře designu
První blok bude analyzovat hlavní případové studie nejlepšího současného designu pro luxusní sektor. Budou také analyzovány nejnovější teorie, které jsou základem současného vývoje systému designu a módy v Evropě, s praktickými příklady hlavních inovací této disciplíny.
Unit 2 – Product and Brand Design
Druhý modul bude zkoumat nejen nejdůležitější a ikonické produkty současného luxusu, ale také přínos, který nabízí design při plánování nebo redesignu samotné značky.
Lekce 3 – Komunikační hodnoty
Komunikace je dnes nepochybně jednou z hlavních oblastí zájmu designu: předmětem této studie tedy nebude pouze koordinovaná image, nejen komunikace prostřednictvím nových digitálních kanálů a kreativita ve službách online marketingu, ale také základní nástroje pro sociologie spotřeby a vývoj malého autonomního projektu v oblasti komunikace pro luxus pod dohledem učitelů Politecnico.
Jednotka 4 – Maloobchod a zkušenost se značkou
Poslední část bude zcela věnována potenciálu, který nabízí design v komerčním a zážitkovém sektoru pro luxusní segment, s důrazem také na nové formy luxusu, vyjádřené nyní novými produkty a službami pro nové spotřebitele. Kromě teoretického úvodu do témat nákupu, vizuálního merchandisingu a akcí budou studentům nabídnuty také praktické aktivity s cílenými návštěvami a moduly designu, které usnadní lepší pochopení dynamiky vývoje tvůrčích procesů a umožní studentům nahlédnout do pozadí. pátý.
Master také zahrnuje 70 konkrétních hodin věnovaných oblasti „Luxury Management“, která prozkoumá témata řízení luxusního marketingu, cen, CRM a licencování (ve spolupráci s 24Ore Business School), aniž by zanedbávala sociologické aspekty a aspekty image značky.
Volitelný kurz o celkové délce cca 100 hodin na následující témata:
- luxusní management,
- Luxusní marketing zboží a služeb.
Přijímací řízení
Žebříčky
- 1. v Itálii
- 4. v Evropě
- 8. na světě
Politecnico di Milano - QS Ranking 2023 v kategorii Art&Design
Poplatek za studium programu
Stipendia a financování
POLI.design nabízí komunitě Politecnico di Milano 50% slevu na účastnický poplatek za specializační magisterský nebo vysokoškolský kurz I. a II. úrovně / Postgraduální program / Kurz dalšího vzdělávání, který POLI.design spravuje a poskytuje. Sleva platí pro interní zaměstnance (tj. strukturované učitele a technické a administrativní pracovníky) s aktivními smlouvami na Politecnico di Milano a členy jejich domácností .
Jak to funguje:
Abyste mohli slevu využít, musíte:
- zaslat výběrovou přihlášku na vybraný kurz s příslušnými požadovanými dokumenty;
- úspěšně projít výběry;
- zaslat kopii rodinného stavu žadatele.