Master in Media Management
Hong Kong Baptist University School of Communication
Klíčová informace
Umístění kampusu
Hong Kong, Hongkong
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 - 2 rok
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
HKD 145 000 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Sep 2024
* za rok pro jednoroční prezenční studium; 60 000 USD ročně pro dvouletého studenta na částečný úvazek. Pouze místní studenti z Hongkongu
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Program, nazvaný "Mistr společenských věd v mediálním managementu", je společně nabízen School of Communication a Business School na Hongkongské univerzitě baptistů.
S využitím odborných znalostí fakulty obou škol program integruje nejmodernější poznatky o médiích a managementu do svého programového vývoje pro vzdělávání odborníků v oblasti médií za vedoucí postavení v mediálním průmyslu.
Studenti budou ponořeni do holistických studií o celkovém mediálním prostředí a strategiích řízení s cílem uplatnit znalosti a dovednosti v mediálních operacích.
Jako odborný titul založený na solidní výzkumné nadaci, program zdůrazňuje jak myšlení, tak aplikaci v mediálním managementu a slouží jak médiím, tak společnosti prostřednictvím vzdělávání důvěryhodných a kompetentních mediálních manažerů. Umístěný ve strategickém Hongkongu, program je zaměřen na výzvy rychlého rozvoje médií v Pan-čínském regionu a globalizujícím se světě.
Cílem programu je rozvíjet koncepční a analytické schopnosti profesionálů při uplatňování nejmodernějších médií a znalostí výzkumu řízení; k disciplíně profesionálů v oblasti médií s vedením a správným vedením; kultivovat mediální odborníky, aby se stali vedoucími představiteli v mediálním průmyslu, a položit základy pro ty, kteří mají zájem o další pokročilé studie v médiích nebo managementu.
Návrh kurikula
S účinkem od příjmu 2013/2014 vyžaduje program minimálně 28 úvěrových jednotek, z nichž 12 kreditních jednotek pochází z základních kurzů, 12 jednotek volitelných předmětů a 4 jednotek aplikačního projektu, které jsou volitelné a mohou být nahrazeny dvěma volitelné volitelné předměty.
Jako vysoce kvalitní profesionální program program navrhl své osnovy, aby ukázal, jak lze teorii a výzkum aplikovat na řešení různých problémů s médii a řízením.
Struktura kurikula
Základní kurzy (12 jednotek)
Chod | Jednotky |
COMM7260 Úvod do správy médií Finanční management FIN7250 MGNT7090 Strategické řízení a obchodní politika MKT7070 Globální marketingová strategie | 3 3 3 3 |
Aplikační projekt (4 jednotky)
Nepovinné: studenti mohou nahradit projekt dvěma volitelnými předměty
Chod | Jednotky |
COMM7290 Odborný seminář a aplikační projekt | 4 |
Volitelné předměty (12 jednotek)
Poznámky: V každém akademickém roce nebudou nabízeny všechny volitelné předměty a budou nabízeny na základě dostupnosti instruktora a zařízení. Přihlašování kurzu je omezeno kvótami.
Komunikační škola Volitelné
Chod | Jednotky |
KOM7010 Základy komunikační studie COMM7020 Přístupy a metody ve výzkumu komunikace COMM7040 Problémy v mezikulturní komunikaci # (CEF: 21Z09624-9) COMM7050 Média a komunikace v čínských společnostech COMM7060 Problémy v podnikové komunikaci # (CEF: 21Z09623-0) COMM7130 Globalizace médií a komunikace COMM7160 Organizační komunikace KOM7170 Komunikační kampaň Workshop # (CEF: 28Z03257-6) COMM7180 Mediální právo a etika COMM7190 Otázky a případy při hromadné komunikaci KOM7200 Workshop nových médií # (CEF: 28Z03258-4) COMM7220 Řízení reklamy COMM7230 Psaní pro multimédia v public relations # (CEF: 28Z05989-A) COMM7240 Mediální trhy COMM7250 Strategické vztahy s veřejností a krizové řízení # (CEF: 21Z09622-2) COMM7270 Mediální zásady a předpisy COMM7280 Komunikační technologie a mediální organizace COMM7300 Consumer Insights COMM7310 Mezinárodní reklama COMM7510 Veřejná správa a média COMM7550 Reklama v Číně COMM7560 Politická komunikace a veřejné mínění COMM7570 Mládež, média a spotřeba COMM7580 Sociální mediální marketing # (CEF: 21Z09621-4) COMM7610 Sociální služby Marketing a komunikace COMM7620 Sociální média a sociální sítě online COMM7750 Použití sociálních sítí: Pro komunikaci Professional COMM7760 Reklama a společnost COMM7770 Vizualizace dat COMM7780 Big Data Analytics pro média a komunikaci COMM7790 Komunikace a technologie KOM7800 Návrh a komunikace nových médií COMM7810 Branding | 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 |
Obchodní škola Volitelné
Chod | Jednotky |
HRM7600 Globální řízení lidských zdrojů MGNT7280 Správa změn MKT7100 Řízení marketingové komunikace a on-line médií MKT7130 Řízení marketingu služeb | 3 3 3 3 |
Volitelné předměty (nabízené jinými programy - omezená kvóta a počet kvót určených programy nabízejícími kurzy)
Studenti mohou v této kategorii získat maximálně 6 jednotek
Chod | Jednotky |
ACCT7770 Firemní účetnictví ACCT7780 Právo obchodních společností ACCT7820 Zdanění AF7410 Finanční řízení pro film, televizi a nová média Případové studie AF7450 ve výrobě a na trhu CTV7220 Světové kino: Historie, estetika a kulturní problémy CTV7230 Absolventský seminář o čínských nových vlnách CTV7250 Absolventský seminář o Hongkongské televizi CTV7270 Aktuální problémy asijských médií CTV7290 Kritika současného umění CTV7370 Kinematografie pro ředitele CTV7380 Dramaturgie a režie JOUR7010 Teorie a praxe mezinárodních vztahů JOUR7020 Srovnávací a mezinárodní zprávy JOUR7030 Metody výzkumu v médiích a komunikaci JOUR7040 Multimediální žurnalistika JOUR7070 Teorie žurnalistiky a komunikace JOUR7080 Aktuální čísla a případové studie v mezinárodních zprávách JOUR7090 Mezinárodní překlady zpráv JOUR7110 Nahlášení mezinárodního konfliktu JOUR7120 Mezinárodní obchodní a finanční výkaznictví JOUR7140 Globalizace, ekonomika a finance JOUR7250 Nahlášení Čína a Hongkong JOUR7260 Nahlasuje jihovýchodní Asii JOUR7270 Podnikatelská žurnalistika | 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 |
# CEF refundable courses
Požadavky na přijetí
Program bude zajímavý pro následující studenty: držitele bakalářského titulu, kteří jsou zaměstnáni v mediálních organizacích nebo v komunikačních funkcích veřejného nebo soukromého sektoru, nebo se usilují o takové pozice a kteří se dívají na hluboké pochopení mediálního průmyslu a řízení jako příspěvek k výkonnému vedení ve své kariéře a ve společnosti.
Chcete-li získat nárok na přijetí, musí žadatelé splňovat následující požadavky:
- mít bakalářský titul z uznávané univerzity nebo srovnatelné instituce;
- Žadatelé, jejichž první stupeň je získán z instituce, kde není instruktážní jazyk angličtina, by měl splňovat následující minimální požadavek anglického jazyka:
- TOEFL skóre 550 (test na papíře) nebo 213 (počítačový test) nebo 79 (internetový test); nebo
- Celkové pásmo 6,5 v mezinárodním testovacím systému anglického jazyka (IELTS).
- odborná zkušenost by byla upřednostňována;
- schopnost předvést důkazy o akademickém úspěchu a schopnostech.
Přijmeme průběžnou politiku přijímání a otevřeme okno pro podání žádostí od poloviny listopadu do konce června (většinou se konají první kolo listopad - leden, druhé kolo - únor - červen). Může být ve vaší výhodě, abyste se mohli co nejrychleji aplikovat, protože okno se může zavřít dřív, když jsou vyplněny všechna místa.
V případě zkrácené volby mohou žadatelé pohovořit s Komunikační školou.
Doba studia
Program může být přijat na plný úvazek za jeden rok nebo na částečný úvazek za dva roky. Maximální délky povolené pro plný a částečný pracovní režim jsou 24 a 36 měsíců.
Online aplikace
Požadované dokumenty:
- jedna kopie všech úředních přepisů a diplomů;
- jedna kopie oficiálních testovacích výsledků;
- dva důvěrné doporučení nebo referenční dopisy od osob obeznámených s akademickou výkonností a / nebo odbornou prací žadatele (rozhodčí musí být schopni mluvit o schopnosti žadatele provádět akademickou práci na pokročilé úrovni); a
- 500-slovo osobní prohlášení v angličtině nastínění jejich akademických zájmů a cílů;
- ukázkový kus psaní v angličtině, ať už žurnalistický nebo akademický;
- Osobní údaje: kopie pasu NEBO doklad totožnosti vydaný domovskou zemí žadatele.
Kandidáti na zkrácené práce mohou být pohovořeni fakultní komisí.
Poplatek za školné
HK 145 000 dolarů (za rok za jednoroční student na plný úvazek)
HK 60 000 dolarů (za rok pro dvouletý student na částečný úvazek) (pouze místní studenti z Hongkongu)
Stipendia
V druhém semestru budou udělena stipendia založená na zásluhách studentům s vynikajícím akademickým výkonem v prvním semestru. Vyznamenání obdrží od 10 000 do 20 000 USD.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Mistr ve vytváření mediálního obsahu
- Wrocław, Polsko
MA v oboru Digital Asset and Media Management
- London, Spojené království
MA Mezinárodní marketing a mediální management
- Berlin, Německo
- Frankfurt, Německo