Master in Media Management

Všeobecné informace

Přečtěte si více o tomto programu na stránkách školy

Popis programu

Magisterský program v Media Management poskytuje studentům dovednosti potřebné pro řízení inovativních mediálních společností. Absolventi programu jsou připraveni přijímat pokročilé průmyslové pozice nebo pokračovat v postgraduálním studiu. Magisterský program v oblasti správy médií je multidisciplinární a kombinuje mediální technologie s mezikulturní komunikací, řízením podnikání, řízení projektů a rozvojem podnikání.

Media Management ve společnosti KTH

Magisterský program v Media Management se zaměřuje na vývoj a komerční provoz mediálních produktů a služeb zaměřených na spotřebitelský trh. Program se skládá z kurzů nabízejících relevantní znalosti týkající se mediálních technologií, vývoje produktů, mediálních inovací, mezikulturní komunikace, porozumění trhu a řízení podniků v mediálním průmyslu a souvisejících oborech. Během dvou let budou všichni studenti absolvovat program integračního kurzu, který program spojuje, pokrývá průřezová témata a zajišťuje kontakt s průmyslem. Závěrečný semestr je věnován diplomovému projektu, který je zaměřen na využití vědeckých metod k řešení problému v rámci programu. Projekt může pocházet z průmyslového problému nebo může být navržen jednou z výzkumných skupin na příslušných odděleních.

Program je uspořádán do dvou hlavních oblastí. Jedna oblast se skládá z technických kurzů o produkci médií včetně videa, tisku, webu a interaktivních médií. Druhá oblast se zaměřuje na řízení, včetně kurzů poskytnutých School of Industrial Engineering and Management ( KTH ) a Stockholm School of Economics, obvykle ve formě projektové práce. Program je vysoce mezinárodní a studenti a fakulty přicházejí z celého světa.

Jedná se o dvouletý program (120 kreditů ECTS) v angličtině. Absolventi jsou oceněni titulem Magistr. Program je poskytován hlavně na KTH Campus ve Stockholmu u Elektrotechniky a informatiky ( KTH ).

Kariéra

Bývalí studenti pracují na různých pozicích v mediálním a marketingovém průmyslu. Příklady zahrnují digitální vydavatelství, rozhlasové a televizní společnosti, poradenské společnosti, jako je Deloitte Digital, Tobii Dynavox, Netlight Consulting a Accenture v zemích, jako je Čína, Švédsko, Rusko, Německo, Nizozemsko, Singapur, Kambodža a Indie. Doktorské studium v tomto oboru je možné i po tomto programu.

Studenti

Zjistěte, co si studenti z programu myslí na svůj čas na KTH .

Ruina Wang, Čína: „Nejvíc na mě udělá dojem akademická atmosféra. Studium na KTH není jen o získávání znalostí ze třídy, ale také o vašich recenzích, skupinové spolupráci a seminářích, což je docela odlišné od mé domácí univerzity. "

Udržitelný rozvoj

Absolventi KTH mají znalosti a nástroje pro pohyb společnosti udržitelnějším směrem, protože udržitelný rozvoj je nedílnou součástí všech programů. Tři hlavní cíle udržitelného rozvoje řešené magisterským programem Media Management jsou:

  • Rovnosti žen a mužů
  • Slušná práce a hospodářský růst
  • Odpovědná spotřeba a výroba

Magisterský program v Media Managementu řeší otázky udržitelnosti z několika úhlů. Jelikož nejúčinnějším způsobem, jak pracovat pro udržitelnost, je v organizacích a institucích a jejich prostřednictvím, program se zaměřuje na sociální udržitelnost prostřednictvím kurzů mezikulturní komunikace a rovnosti žen a mužů. Kromě povinného předmětu Interkulturní komunikace (7,5 ECTS kreditů) se důrazně doporučuje prohloubit porozumění interkulturní komunikaci a managementu absolvováním kurzů Vedení v mezikulturních a průmyslových kontextech (6 kreditů ECTS) a Vedení a moc v průmyslu Organizace: Perspektivy pohlaví a rozmanitosti (6 kreditů ECTS). Dalším doporučeným volitelným kurzem, který rozvíjí porozumění studentům a znalost sociální udržitelnosti, je kurz sociálního podnikání (7,5 ECTS kreditů). Aby studenti lépe porozuměli tomu, jak média a ICT ovlivňují klima, doporučuje se také absolvovat kurz Udržitelnost a mediální technologie (kredity 7,5 ECTS) a mohou si prohloubit své znalosti prostřednictvím kurzu Udržitelné ICT v praxi (7,5 ECTS) kreditů). Kromě výše uvedených kurzů je udržitelnost silným tématem projektové práce na mnoha kurzech, které jsou součástí programu. Například většina projektů v pokročilém projektovém kurzu správy médií (7,5 ECTS kreditů) se obvykle vztahuje k jednomu nebo více SDG, stejně jako k tématům diplomových projektů.

Kurzy

Dvouletý magisterský program v Media Management se skládá ze tří semestrů kurzů a jednoho závěrečného období věnovaného magisterskému studijnímu programu. Každý semestr se skládá z přibližně 30 kreditů ECTS. Kurzy uvedené na této stránce se vztahují na studia začínající na podzim 2020.

Rok 1

Povinné kurzy

  • Mediální zákon (DM2077) 7,5 kreditů
  • Mezikulturní komunikace (DM2556) 7,5 kreditů
  • Správa digitálních transformací (DM2562) 7,5 kreditů
  • Správa digitální transformace - projektový modul (DM2563) 7,5 kreditů
  • Teorie a metoda pro mediální technologii (DM2572) 7,5 kreditů
  • Program Integration Course in Media Management (DM2575) 4,0 kreditů
  • Mediální produkce (DM2579) 7,5 kreditů
  • Průmyslové řízení a podnikání pro média a ICT (ME1039) 7,5 kreditů

Doporučené kurzy

  • Teorie rozhodnutí (AK2014) 7,5 kreditů
  • Telepresence Production (DM2500) 7,5 kreditů
  • Udržitelnost a mediální technologie (DM2573) 7,5 kreditů
  • Sociální mediální technologie (DM2578) 7,5 kreditů
  • Media Lab (DM2582) 7,5 kreditů
  • Projektový management: Vedení a kontrola (ME2016) 6,0 kreditů
  • Technologické podnikání (ME2062) 7,5 kreditů
  • Vedení týmu a řízení lidských zdrojů (ME2063) 6,0 kreditů
  • Podnikání pro inženýry (ME2072) 6,0 kreditů
  • Laboratoř rozvoje podnikání inženýrů podnikání (ME2073) 9,0 kreditů
  • Vedení a moc v průmyslových organizacích: Perspektivy rodu a rozmanitosti (ME2075) 6,0 kreditů
  • Vedení v mezikulturním a průmyslovém kontextu (ME2089) 6,0 kreditů
  • Řízení technologických inovací a kreativity (ME2092) 6,0 kreditů
  • Technologické a průmyslové změny (ME2093) 6,0 kreditů
  • Provedení - provoz vaší vlastní společnosti (ME2816) 7,5 kreditů
  • Sociální podnikání (ME2826) 7,5 kreditů

Rok 2

Povinné kurzy

  • Titul Projekt v informatice a inženýrství se specializací na správu médií, druhý cyklus (DA234X) 30,0 kreditů
  • Program Integration Course in Media Management (DM2575) 4,0 kreditů
  • Pokročilý projektový kurz Media Management (DM2584) 7,5 kreditů

Doporučené kurzy

  • Udržitelnost a mediální technologie (DM2573) 7,5 kreditů
  • Sociální mediální technologie (DM2578) 7,5 kreditů
  • Media Lab (DM2582) 7,5 kreditů
  • Projektový management: Vedení a kontrola (ME2016) 6,0 kreditů
  • Technologické podnikání (ME2062) 7,5 kreditů
  • Vedení týmu a řízení lidských zdrojů (ME2063) 6,0 kreditů
  • Podnikání pro inženýry (ME2072) 6,0 kreditů
  • Laboratoř rozvoje podnikání inženýrů podnikání (ME2073) 9,0 kreditů
  • Vedení a moc v průmyslových organizacích: Perspektivy rodu a rozmanitosti (ME2075) 6,0 kreditů
  • Vedení v mezikulturním a průmyslovém kontextu (ME2089) 6,0 kreditů
  • Řízení technologických inovací a kreativity (ME2092) 6,0 kreditů
  • Technologické a průmyslové změny (ME2093) 6,0 kreditů
  • Management a strategie (ME2718) 7,5 kreditů

Požadavky na přijetí

Abyste byli pro tento program způsobilí, musíte získat bakalářský titul, ovládat angličtinu a splňovat specifické požadavky programu.

Bakalářský titul

Vyžaduje se bakalářský titul, ekvivalent švédského bakalářského titulu nebo rovnocenná akademická kvalifikace mezinárodně uznávané univerzity. Studenti, kteří navštěvují delší technické programy a absolvovali kurzy rovnocenné bakalářskému studiu, budou posuzováni případ od případu.

Anglická znalost

Je vyžadována znalost anglického jazyka ekvivalentní (švédské vyšší sekundární škole) anglickému kurzu B / 6. Požadavek může být splněn prostřednictvím výsledku, který je stejný nebo vyšší než výsledek uvedený v následujících mezinárodně uznávaných anglických testech:

  • TOEFL Písemný test: Skóre 4,5 (stupnice 1-6) v písemném testu, celkové skóre 575.
    TOEFL ITP není akceptován.
  • TOEFL iBT prostřednictvím internetu: Skóre 20 (stupnice 0-30) v písemném testu, celkové skóre 90
  • IELTS Academic: Minimální celková známka 6,5, bez sekce nižší než 5,5
  • Cambridge ESOL: Cambridge English: Certifikát Advanced (CAE) v Advanced English nebo Cambridge English: Proficiency (CPE) (Certifikát o způsobilosti v angličtině)
  • Baterie pro hodnocení anglického jazyka Michigan (MELAB): Minimální skóre 90
  • University of Michigan, ECPE (zkouška z anglického jazyka)
  • Pearson PTE Academic: Skóre 62 (psaní 61)

Specifické požadavky na magisterský program v oblasti správy médií

Bakalářský titul odpovídající 180 ECTS kreditům nebo rovnocenný v oboru informatiky, mediální technologie, informační technologie, interakce člověk-počítač nebo podobný program s inženýrským nebo vědeckým profilem, případně bakalářský titul v sociální vědě relevantní pro rozsah předmětu program.

Aplikační dokumenty

  1. Osvědčení a diplomy z předchozího vysokoškolského studia
  2. Přepis absolvovaných kurzů a stupňů zahrnutých do vašeho titulu
  3. Doklad o znalosti angličtiny
  4. Kopie pasu včetně osobních údajů a fotografií nebo jiných identifikačních dokladů

Specifické dokumenty pro magisterský program v Media Management

  • Životopis
  • Motivační dopis
  • Doporučení
  • Souhrnný list *

* Aby byla vaše žádost považována za úplnou, musíte vyplnit online souhrnný list. Pokud nemáte souhrnný list, může to negativně ovlivnit vaše skóre hodnocení. Před odesláním formuláře nezapomeňte vyplnit všechny požadované informace.

Poslední aktualizace Bře 2020

Informace o škole

KTH Royal Institute of Technology has served as one of Europe’s key centres of innovation and intellectual talent for almost two hundred years. Recognized as Sweden’s most prestigious technical univer ... Čtěte více

KTH Royal Institute of Technology has served as one of Europe’s key centres of innovation and intellectual talent for almost two hundred years. Recognized as Sweden’s most prestigious technical university, KTH is also the country’s oldest and largest. With over 12,000 students and an international reputation for excellence, the university continues to nurture the world’s brightest minds, helping to shape the future. Méně