Master in Global Event Management
SESEF - Società Europea per i Servizi e la Formazione
Klíčová informace
Umístění kampusu
Rome, Itálie
Jazyky
Italština
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
7 měsíce
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 5 900 / per course
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Úvod
Rychle se rozvíjející vývoj sektoru akcí vyžaduje stále vyšší dovednosti v oblasti organizace a řízení. Náš Master in Event Management si klade za cíl vyškolit profesionální postavy v souladu s rolemi, které se hledají ve světě událostí.
Event Manager musí mít dovednosti od logistiky po komunikaci, od designu přes copy-writing až po skutečný marketing. Je to osoba, která koordinuje plánování akce ve všech jejích fázích, zodpovídá za technickou, kreativní a audiovizuální stránku. Zkrátka všeuměl, který najde své místo v agenturách pro zprostředkování akcí, v sektoru akcí ve firmě, v MICE hotelu a v marketingových agenturách. Master je zaměřen jak na mladé absolventy a držitele diplomů, kteří se chtějí stát Event Managery, tak na sektorové operátory, kteří mají v úmyslu aktualizovat a rekvalifikovat své profesní dovednosti.
Magisterský program se skládá z řady vzájemně propojených modulů v souladu s profesními standardy pro manažery schůzek a koordinátory schůzek, hlavním posláním je propagovat vysoce výkonné a kvalifikované školení zaměřené na rychlý vstup do světa práce. Na konci kurzu student získá právně platný a v Evropě uznávaný certifikát Event Manager.
29. ročník začne v únoru 2024 v našem ústředí v Římě.
nb SESEF v roce 2024 kopíruje 20 let! Pouze pro tento rok budou moci naši studenti využít poukaz v hodnotě 200 EUR na naše online kurzy a magisterskou platformu.
Osnovy
Školicí kurz je 1000 hodin (přibližně 9 měsíců), rozdělený do:
- 200 hodin vyučovacího času (pondělí–pátek, 9:00–18:00 v Římě);
- 300 hodin projektové práce a studia na online platformě na vyžádání;
- 500 hodin praxe u prestižních společností v oboru.
Během vyučovacích hodin zasahují nejlepší manažeři v sektoru na národní úrovni a přispívají příběhy z firemních případů za účelem strukturování kompletního know-how předmětů. Student si svou praxi přímo určí orientací mezi firmami, které škola poskytuje. Naše škola pořádá maximálně dvě edice stejného magisterského studia, aby bylo možné dosáhnout vysokých standardů kvality, což znamená 90% umístění do 6 měsíců od ukončení navštěvovaného kurzu.
1. Úvod do trhu cestovního ruchu
- Turistický trh a jeho čísla
- Podniky v cestovním ruchu
2. Typy akcí a jejich formát
- Národní a mezinárodní akce
- Protagonisté akce
- Formáty událostí
3. Plánování akcí
- Definice cílů
- Vypracování programu
- Plánování rozpočtu
4. Strategické a operativní řízení akce
- Řízení rizik
- Měření a vyhodnocení akce
5. Ekonomické řízení akce
- Reporting a ekonomické hodnocení
- Sestavení předpokládaného a konečného rozpočtu
- Právní aspekty smluv
6. Řízení banketů
- Řízení potravin a nápojů
- Nabídka a druhy služeb
- Dispozice a příprava místností
7. Cestovní ruch a event marketing
- Marketing cestovního ruchu
- Webový marketing
- Správa sociálních médií
Prohlídka místa
- Návštěva konferenčního centra a/nebo MICE sektoru business hotelu
Stipendia a financování
Pro prvních 15 účastníků budou udělena stipendia v částečné hodnotě 2500 eur pro každého a s možností ubytování zdarma po celou dobu výukové části.