Master in Digital Marketing v Barceloně

Všeobecné informace

Popis programu

Proč absolvovat magisterský program v oblasti digitálního marketingu a elektronického obchodu v Barceloně

Popis programu

Digitální marketing se proměnil v nezbytnou součást marketingového řízení prakticky jakékoliv společnosti v každém odvětví. Master in Digital Marketing v Barceloně pomáhá studentům objevovat dynamické a komplexní pole digitálního marketingu a poskytuje jak teoretické, tak praktické znalosti.

Hlavními oblastmi, kterých se program týká, je správa webových stránek, UX, e-mailový marketing, digitální marketingová strategie a marketingové plánování, optimalizace pro vyhledávače (SEO), marketing obsahu, webové semináře, affiliate marketing, sociální média a elektronický obchod.

Master in Digital Marketing v Barceloně poskytuje studentům dovednosti potřebné v oboru digitálního marketingu a učí je řídit integrovaný systém různých komunikačních kanálů, platforem, nástrojů a digitálních marketingových modelů na různých mezinárodních trzích. Master v oblasti digitálního marketingu v Barceloně má za cíl vzdělávat studenty a zajistit, aby byli připraveni na výzvy moderní digitálně transformované mezinárodní ekonomiky, které vyžadují multitasking dovednosti, schopnost učit se a přizpůsobit se rychlosti, flexibilitě a konektivitě.

Absolventi Master in Digital Marketing v Barceloně budou schopni pracovat s různými elektronickými zařízeními na různých mezinárodních trzích. Získávají analytické dovednosti a vysokou úroveň odbornosti v oblasti rozsáhlých analýz dat, komunikačních dovedností a kulturní inteligence, podnikatelského ducha a inovačního řešení problémů a pokročilých manažerských a vedoucích dovedností.

Master v oblasti digitálního marketingu a elektronického obchodu v Barceloně je navržen tak, aby připravil studenty na to, aby byli vysoce konkurenční marketingovými profesionály v tomto rychle se vyvíjejícím podnikatelském prostředí. Studenti magisterského studia v oblasti digitálního marketingu a elektronického obchodu v Barceloně studují koncepty a strategie digitálního marketingu a elektronického obchodování a využívají technologie k práci prostřednictvím workshopů, případových studií a praktických simulací. Učení se z nejmodernějších digitálních aplikací, které máme k dispozici v areálu, vytváření sítí s profesionály v oboru a digitální marketingové projekty v reálném světě pomáhají studentům rozvíjet své dovednosti.

Master v oblasti digitálního marketingu v Barceloně prochází studentem, který mění životní zkušenosti na osobní i profesní úrovni, a vstupuje do světa inovací a nových kariérních příležitostí v mezinárodním digitálním marketingovém prostředí.

Klíčová fakta

  • Doba trvání programu - 9 měsíců
  • Jazyk programu - angličtina
  • Příjmy - říjen, leden, duben / ročně
  • Rozvrh - plný čas, ráno
  • Umístění - Barcelona (Španělsko)

Hlavní body programu

  • Vedení v oblasti digitálního vzdělávání ve Španělsku.
  • Fakulta digitálního marketingu a zkušeností s elektronickým obchodem.
  • Studenti ze 70 různých zemí.
  • Vícenásobné návštěvy firem a praktické znalosti.
  • Učte se podle metodiky výuky.
  • Digitální obchodníci mají vysokou poptávku a jsou nejvyužívanějším typem marketingových profesionálů.

Cíle programu

  1. Rozvíjet hluboké znalosti v oblasti digitálního marketingu, které zahrnují platformy, koncepty, nástroje a analytické metodiky týkající se oblasti marketingu společnosti.
  2. Poskytněte potřebné dovednosti potřebné pro rozvoj a optimalizaci strategie digitálního marketingu pro firmu s cílem minimalizovat náklady a maximalizovat efektivitu marketingového úsilí společnosti nebo organizace.
  3. Učte nejmodernější technologické a inovativní marketingové strategie s cílem poskytnout studentům konkurenční výhodu na globálním trhu práce.
  4. Poskytněte globální perspektivu, která umožní studentům rozvíjet marketingové strategie a digitální řešení účinná a použitelná v digitálním prostředí.
  5. Identifikujte a rozvíjejte talenty u inovativních studentů s mentálním zaměřením a naučte je, jak řešit běžné problémy, aplikují online nástroje a celkově uspějí v digitálním podnikatelském prostředí.
  6. Rozvíjení manažerských dovedností prostřednictvím aktivit, které poskytují školení v oblasti komunikace, vedení, týmové práce a kreativity.

Studijní plán

  • Manažerské kompetence globálních vedoucích pracovníků.
  • Digitální marketing v kontextu marketingového řízení.
  • Digitální marketingové komunikace.
  • Web
  • Digitální právo a právní prostředí.
  • E-Commerce Management.
  • Digitální strategie.
  • Agilní metodologie
  • Digitální marketingový plán.

Proč GBSB Global ?

  • Jediná obchodní škola ve Španělsku s mezinárodní akreditací od ASIC.
  • První a jediná oficiální škola Microsoft ve Španělsku, akreditovaná společností Microsoft jako lídr v oblasti digitálního vzdělávání, poskytuje studentům nejmodernější výukové zkušenosti od prvního dne.
  • Oficiální School Showcase společnosti Microsoft.
  • Jediná obchodní škola v Barceloně a v Madridu se statutem ACCA Computer Based Examination Center.
  • Člen Akreditační rady pro obchodní školy a programy (ACBSP), USA
  • Nahráno jako jedna z nejlepších podnikatelských škol v Evropě od MYBS (Mind Your Own Business School).
  • Uznaný jako LEADER V GLOBÁLNÍ VZDĚLÁVÁNÍ časopisem Newsweek.
  • Na prvním místě v Evropě v Průvodci školami udržitelnosti.
  • ÚŘEDNÍ ČLENA Evropské rady pro vzdělávání v oblasti podnikání (ECBE).
  • Repetitivní vítěz soutěže Mezinárodní obchodní etika v USA.
  • Globální rozmanitost Studenti ze 70 zemí a fakulty z 20 zemí.
  • Zaměřte se na inovace Z učebních metod, učebních osnov a workshopů až po plně digitalizované vzdělávací prostředí jsme všichni o inovaci a náročném status quo.
  • Zaměstnatelnost

Kariérní možnosti

Magistr v oblasti digitálního marketingu a elektronického obchodu v Barceloně pomůže studentům budovat kariéru v tomto dynamickém průmyslu.

AFFILIATE MARKETING

Manažeři affiliate marketingu provádějí pravidelnou analýzu výkonu, podávání zpráv a sledování nových příležitostí v prostředí B2B. Tito odborníci v této oblasti vytvářejí, rozvíjejí a posilují partnerské vztahy se stávajícími a potenciálními partnery a udržují průběžné komunikační kampaně a propagační akce.

PŘÍCHOZÍ MARKETING

Příchozí marketingoví manažeři se starají o redakční kalendář podniku. Tito odborníci pracují s výrobou organických olova a vyvíjejí vysoce kvalitní informační obsah. Pracují také s e-mailovým marketingem a sociálními médii.

OBSAH

Správci obsahu připravují online a offline obsah pro sociální média, průvodci a případové studie, webové stránky, e-knihy, blogy a další obsahy, aby přilákali cílové publikum, vytvářeli potenciální zákazníky, rozvíjeli povědomí o značce a zlepšili výkonnost SEO podnikání.

EMAILOVÝ MARKETING

Manažeři e-mailového marketingu vyvíjejí, analyzují a optimalizují e-mailové kampaně společnosti a koordinují úsilí o značení e-mailem. Tito profesionálové jsou zodpovědní za testování A / B a MVT, segmentaci databází a remarketing a další aspekty řízení e-mailového marketingu v celém životním cyklu zákazníka s cílem maximalizovat míry konverze a výsledky prodeje.

VYHLEDÁVÁNÍ ENGINE MARKETING (SEM)

Manažeři SEM jsou zodpovědní za maximalizaci návratnosti investic společnosti v placených marketingových kampaních. Provádějí testy, sledují, shromažďují a analyzují data a pracují na průběžném vykazování. Manažeři SEM řídí rozpočet SEM, náklady na kampaň a prognózy a plánují výdaje na SEM pro budoucí období.

DIGITÁLNÍ STRATEGIE

Stratégé digitálního marketingu určují cíle a cíle pro různé produkty nebo služby a značku obecně a naplánují odpovídající akce a rozvojové přístupy k archivování těchto cílů a dosažení těchto cílů. Stratégé digitálního marketingu mají pokročilé znalosti o SEM / SEO a sociálních médiích.

SPRÁVCE SOCIÁLNÍCH MÉDIA

Manažeři sociálních médií jsou zodpovědní za udržování identity značky v sociálních médiích a správu kanálů sociálních médií s cílem vybudovat povědomí o značce a pozitivní online pověst společnosti. Zaměřují se na zapojení online komunity, na zpracování požadavků a otázek týkajících se služeb zákazníkům a na řízení všech interakcí v komunitách sociálních médií. Správci sociálních médií generují příchozí návštěvnost na webových stránkách za účelem získávání potenciálních zákazníků a zvýšení prodeje.

E-KOMUNIKACE

Manažeři elektronického obchodu jsou zodpovědní za online nákup na webových stránkách společnosti. Řídí provoz na webových stránkách a podílejí se na rozvoji digitální značky a digitální reklamy. Manažeři elektronického obchodování se zaměřují na maximalizaci online prodeje. Profesionálové v této oblasti by měli mít vysokou úroveň odborných znalostí v oblasti digitálního marketingu, analýzy Google a tvorby webových stránek.

Optimalizace vyhledávače (SEO)

SEO manažeři jsou zodpovědní za zlepšení viditelnosti webové stránky na vyhledávači pomocí různých technických digitálních strategií. Posláním správce SEO je překonat algoritmy populárních vyhledávačů, jako je Google, Yahoo a Bing, a přinést více webových stránek s vysokou kvalitou. SEO specialisté jsou v současné době na trhu práce velkou poptávkou.

NABÍDKA DIGITÁLNÍCH MÉDIA

Kupující digitálních médií jsou odpovědní za nákup různých typů digitálních reklam pro společnost. Analyzují a vyhodnocují více online platforem, webových stránek a sítí, aby zjistili, kde se nachází většina provozu pro svůj cílový trh. Kupující digitálních médií musí mít komunikační, vyjednávací a výzkumné dovednosti.

Poslední aktualizace Úno 2019

Informace o škole

GBSB Global is an educational organization created to challenge new economic circumstances and changing times. The business school has been ranked #1 in Europe in the Guide to Sustainability Schools a ... Čtěte více

GBSB Global is an educational organization created to challenge new economic circumstances and changing times. The business school has been ranked #1 in Europe in the Guide to Sustainability Schools and has been recognized as a Leader in Global Education by Newsweek Magazine in December 2012. GBSB Global has been the only graduate school in Spain invited to participate in the International Ethics Case Competition in California, along with such universities as Oxford, INSEAD, the University of California - Irvine, etc, where its students became finalists and won first place in the competition, thus achieving international recognition of the quality of education provided at GBSB Global. Méně
Barcelona , Madrid + 1 Více Méně