Master in Digital Marketing, Transformation and Design Thinking
EU Business School Switzerland
Klíčová informace
Umístění kampusu
Geneva, Švýcarsko
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 rok
Tempo
Plný úvazek
Školné
CHF 32 340 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Mar 2024
* za termín
Úvod
Digitální transformace podnikání se zrychluje a zákazníci jsou stále silnější a selektivnější. Tento program poskytne studentům dovednosti navrhovat efektivní digitální marketingové kampaně, uplatňovat strategický přístup k plánování digitální transformace, přepracovávat a znovu představovat podniky a produkty poháněné novými technologiemi a porozumět motivaci spotřebitelů a základům algoritmů pro vyhledávače. Rovněž se naučí, jak rozvíjet inovativní nápady pomocí procesu designového myšlení a dalších myšlenkových technik.
- Doba trvání: tři funkční období/jeden rok
- Umístění: Barcelona
- Vyučovací jazyk: angličtina
- Termíny nástupu: říjen/leden/březen
- Počet kreditů: 60 ECTS
- Poplatky za termín: 4 600 EUR
Titul udělený
- Univerzitní magisterský titul udělený Universidad Católica San Antonio de Murcia (UCAM), (título propio), státem uznávaná univerzita ve Španělsku.
- Magisterský titul z EU Business School Switzerland který je mezinárodně akreditován ACBSP, IACBE, IQA a certifikován společností eduQua.
Učení se od lídrů
Události, které seznamují studenty EU s globálně úspěšnými lídry, jsou základním aspektem našeho přístupu k poskytování obchodního vzdělávání, které odstartuje vaši kariéru.
Thierry Geerts, ředitel země Google, Belgie a Lucembursko, osvětlil trendy identifikované v datech společnosti Google, aby odhalil vzorce v posunu chování spotřebitelů a vedl obchodní úspěch. Podělil se také o svou vizi, jak může technologie přispět k vytvoření lepších zítřků.
Výhody studia magisterského studia
Mezinárodní sítě
- se spolužáky, lektory a obchodními profesionály
Zlepšit dovednosti kritického myšlení
- a naučte se být řešitelem problémů
Získejte globální perspektivu
- studiem v rozmanitém a multikulturním prostředí
Proč Barcelona?
Studium magisterského oboru digitálního marketingu v Barceloně dává studentům příležitost rozšířit si své obchodní znalosti v jednom z nejpokročilejších chytrých měst na světě. V tomto pokrokovém městě, které přitahuje vynikající technologické talenty a inovativní startupy, je pěstováno a kultivováno podnikatele a inovátory, kterých je v současné době více než 1300. Barcelona je také domovem některých z největších světových nadnárodních společností, včetně Airbnb, Amazon, a inovační centrum Siemens.
Toto rozmanité a kosmopolitní město na pobřeží Středozemního moře se pyšní téměř pěti kilometry zlatavých pláží a poskytuje studentům vynikající příležitosti ke sportovním aktivitám a společenskému vyžití. Slavný domov FC Barcelona, má také širokou škálu kulturních nabídek, včetně muzeí, památek zapsaných na seznamu UNESCO a architektonických skvostů od nejslavnějšího syna města Antonia Gaudího.
Galerie
Přijímací řízení
Osnovy
Termín 1
- Digitální marketingové strategie
- Marketingová webová analýza a metriky
- Automatizace, vyhledávač a konverze
- Marketing a reklamní strategie na sociálních sítích
- Mistrovská třída I
Termín 2
- Techniky nápadů a brainstormingu
- Designové myšlení
- Vedení a podnikatelské myšlení
- UX a HCD
- Mistrovská třída II
Termín 3
- Strategie digitální transformace
- Digitální obchodní modely
- Digitální startupy
- Nová technika
- Mistrovská třída III
Výsledek programu
Výsledky učení
Tento magisterský program rozvíjí znalosti a dovednosti k navrhování efektivních strategických plánů a kampaní digitálního marketingu, pochopení motivace zákazníků, správě značek na sociálních sítích a efektivnímu využití webové analýzy. Studenti budou umět:
- Navrhněte efektivní strategické plány a kampaně digitálního marketingu a pochopte motivaci spotřebitelů a také základy algoritmů vyhledávačů.
- Rozvíjejte inovativní, kreativní a uživatelsky orientované nápady a řešení pomocí procesu designového myšlení a brainstormingu a technik nápadů.
- Redesign a reimaginace podniků a produktů poháněných novými technologiemi a aplikujte strategický přístup k plánování digitální transformace.
Poplatek za studium programu
Kariérní možnosti
Po úspěšném absolvování tohoto magisterského studia studenti získají komplexní znalosti z podnikového managementu a také širokou škálu praktických dovedností v oblastech digitálního marketingu, transformace a designového myšlení. Studenti, kteří dokončí toto magisterské studium, mohou chtít zvážit následující pracovní pozice:
Návrh stratég
Stratégové návrhu používají analýzy a výzkum k navrhování potenciálních strategií pro rostoucí zapojení zákazníků. Primárně jsou zodpovědní za výzkum, navrhování a provádění účinných strategií tichého zapojení. Návrhářský stratég často spolupracuje s designéry, aby identifikoval a splnil požadavky zákaznické základny.
Logické myšlení a vynikající komunikační schopnosti jsou vyžadovány, abyste se stali návrhářským stratégem. Potřebují také vynikající kreativní myšlení a dovednosti při řešení problémů.
Strategie digitálního marketingu
Role digitálního marketingového stratéga zahrnuje implementaci řady marketingových strategií, provádění rozsáhlého výzkumu k identifikaci nových marketingových příležitostí a také vývoj inovativních konceptů na podporu povědomí o značce. Stratég digitálního marketingu často koordinuje relevantní marketingové platformy a kanály společnosti do celkového marketingového plánu.
Pro tuto kariéru jsou vyžadovány výjimečné organizační, analytické a komunikační dovednosti. Musí být také schopni předpovídat trendy a proaktivně vyvíjet nové strategie založené na znalosti současného trhu a zákaznické základny.
Správce digitální adopce
Hlavním úkolem každého v této roli je řídit a dohlížet na digitální strategie organizace. Manažer digitální adopce je obvykle odpovědný za řízení a měření provádění programů digitální adopce, spolupracuje se zúčastněnými stranami na pochopení problémů spojených s adopcí, vyvíjí strategie k překonání překážek a měří návratnost investic iniciativ digitální adopce.
Strategické myšlení a dovednosti při řešení problémů jsou klíčem k úspěchu manažera digitální adopce. Budou také těžit z efektivních komunikačních dovedností a důkladného porozumění technologiím a datové vědě.
Specialista na optimalizaci pro vyhledávače
Specialista na optimalizaci pro vyhledávače má širokou škálu rolí a odpovědností. Musí zefektivnit, zkontrolovat a poté implementovat plně optimalizované webové stránky tak, aby se zobrazovaly na předních místech ve všech vyhledávačích. SEO specialisté jsou také zodpovědní za provádění průběžného výzkumu klíčových slov, stejně jako za správu obsahové strategie, budování odkazů a strategie klíčových slov.
Chcete-li se stát úspěšným specialistou na optimalizaci pro vyhledávače, technické znalosti by měly být doplněny vynikajícími dovednostmi kritického myšlení. Pracovní znalost programování, zejména pokud jde o web, je vysoce doporučena.
Oblasti práce
Magisterské studium digitálního marketingu, transformace a designového myšlení poskytne studentům široké porozumění technickým, strategickým a kreativním dovednostem myšlení potřebným pro profesionální úspěch. Po úspěšném absolvování tohoto magisterského studia mohou absolventi hledat uplatnění v následujících odvětvích:
- Digitální marketing
- Digitální obchodní transformace
- Podnikání a vytváření nových podniků
- Řízení marketingu