Master in Design a řízení značky: Potraviny, víno a cestovní ruch
IED – Istituto Europeo di Design Florence
Klíčová informace
Umístění kampusu
Florence, Itálie
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
11 měsíce
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 20 100 *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
24 Jan 2025
* poplatek za zápis 3 000 EUR + poplatek za kurz 16 200 EUR
Úvod
Tento kurz se koná v anglickém jazyce
Co znamená vytvářet a řídit značku v potravinářském průmyslu? Jak uvádět na trh vinařskou společnost a pracovat na její identitě? Jak integrovat cestovní ruch do všech?
Od technik brandingu až po design služeb je cílem magisterského kurzu Design a management značky: jídlo, víno a cestovní ruch pomoci studentům a mladým profesionálům rozvíjet své dovednosti budoucích manažerů v oboru HORECA, integrujících potravinářské víno a cestovní ruch do nabídek životního stylu.
Kurz, který se koná ve Florencii a Barceloně, poskytuje průřezové dovednosti v oblasti designu služeb aplikované na pohostinství a cestovní ruch, se zvláštním zaměřením na potraviny v Barceloně a vertikálním průzkumem odvětví vína ve Florencii.
Katalánsko a Toskánsko postavily své strategie brandingu na teritoriální hodnotu jako klíč pro celosvětovou rozlišovací způsobilost. Díky tomuto magisterskému studiu mají studenti možnost experimentovat s různými metodami řízení brandingu a řízení projektů, které úspěšně využívají dvě z nejdůležitějších turistických destinací v Evropě.
Florence
Třídy učí, jak řídit různé kroky tvorby značky, počínaje analýzou obsahu. Turistický, potravinářský a vinařský průmysl je založen na vztahu mezi značkami, hostiteli a hosty. Účastníci získají odborné znalosti v oblasti značky a managementu pro širokou škálu různých kontextů.
Barcelona
Studenti sledují celý proces návrhu projektového servisu s využitím návrhových metod a jejich uplatnění při konstrukci komplexního designu potravin jako strategie brandingu.
Třídy se konají během denních hodin ve Florencii, zatímco v Barceloně studenti navštěvují večerní kurzy.
Přístup uchovávaný po celou Pathway je extrémní praxe a studenti jsou vybaveni nástroji Adobe Suite a WGSN a Material Connexion, aby mohli cvičit i individuálně.
Galerie
Přijímací řízení
Stipendia a financování
Na podporu účastníků při krytí účastnického poplatku IED aktivovalo členitý systém zařízení: částečná nebo celková stipendia na školné; Early Bird jsou usnadnění pro studenty, kteří dokončí zápis do daných termínů.; Financování s možností platit školné na splátky díky dohodám s hypotečními společnostmi.
Osnovy
Metodika a struktura
Tento magisterský program kombinuje konvenční a aktuální učební materiály a metody s interdisciplinární vizí, která znamená interakci s tématy designu, uměním, životním stylem a módou, aby vytvořil jiný a hodnotný úhel pohledu.
Výuka je kombinována se semináři, konferencemi a workshopy, které pořádají mezinárodní a světově proslulí odborníci. Součástí studijního plánu jsou návštěvy místních reálií a účast na akcích v oboru, aby studentům ukázaly osvědčené postupy institucí, společností a značek souvisejících s cestovním ruchem, jídlem a vínem.
Žebříčky
IED se snaží vybudovat podpůrné prostředí a spolupráci s partnery. To je důvod, proč IED poskytuje potřebné nástroje na podporu potenciálních studentů při objevování příležitostí, přijímání informovaných rozhodnutí a navrhování jejich budoucnosti.
Díky inovativní metodice a profesionálnímu úspěchu studentů IED, ministerstva školství a výzkumu zemí, kde IED přímo působí – Itálie, Španělsko a Brazílie – oficiálně akreditovala většinu bakalářských a magisterských programů IED.
Výsledek programu
Metodologie a struktura – Praktický přístup a metody designového myšlení se používají jako klíče k ponoření studentů do skutečných případů a tváří v tvář zkušenostem profesionálů, společností a značek, které utvářejí trh restaurací, vinařství a pohostinství. Odvětví související s cestovním ruchem, jídlem a vínem jsou hluboce propojena se zákazníky a jejich potřebami. Schopnost analýzy potřeb strategického plánování a kritické kreativní myšlení aplikované na projekt designu značky.
Magisterský program je vysoce interaktivní: vyžaduje se nepřetržitá a podstatná účast studentů. Výuka je kombinována se semináři, konferencemi a workshopy pořádaných mezinárodními a světově proslulými odborníky. Návštěvy místních reálií a účast na akcích v oboru jsou součástí studijního plánu, který má studentům ukázat osvědčené postupy institucí, firem a značek souvisejících s cestovním ruchem, jídlem a vínem.
Poplatek za studium programu
Kariérní možnosti
Profesní příležitosti
Cílem tohoto magisterského programu je zavést a posílit dovednosti potřebné k převzetí strategických rolí v cestovním ruchu, potravinářství a značkách na bázi vína. Master je také navržen tak, aby školil profesionály v konstrukci a správě formátů/služeb v pohostinství, stejně jako odborníky na komunikaci v sektoru Food & Wine.