Master in Design a řízení značky: Potraviny, víno a cestovní ruch

Všeobecné informace

Popis programu

TENTO KURZ V HODNOCENÍ V ANGLICKÉM JAZYCE.

Co znamená vytvářet a řídit značku v potravinářském průmyslu? Jak uvádět na trh vinařskou společnost a pracovat na její identitě? Jak integrovat cestovní ruch do všech?

Od branding techniky k designu služeb, cílem Master kurzu v designu a řízení značky: potraviny, víno a cestovní ruch je pomoci studentům a mladým odborníkům rozvíjet své dovednosti jako budoucí manažery horeca průmyslu, integrovat potravinářské víno a cestovní ruch do životní styl nabízí.

Kurz, který se koná ve Florencii a Barceloně, poskytuje průřezové dovednosti v oblasti designu služeb aplikované na pohostinství a cestovní ruch, se zvláštním zaměřením na potraviny v Barceloně a vertikálním průzkumem odvětví vína ve Florencii.

Katalánsko a Toskánsko postavily své strategie brandingu na teritoriální hodnotu jako klíč pro celosvětovou rozlišovací způsobilost. Díky tomuto magisterskému studiu mají studenti možnost experimentovat s různými metodami řízení brandingu a řízení projektů, které úspěšně využívají dvě z nejdůležitějších turistických destinací v Evropě.

cílová

Tento magisterský program je zaměřen na studenty a mladé profesionály, kteří jsou ochotni rozvíjet strategický, tvůrčí a řídící přístup k jejich vášní pro potraviny, víno nebo cestovní ruch.

Profesní příležitosti

Cílem tohoto magisterského studijního programu je zavést a posílit dovednosti potřebné pro strategické role v oblasti cestovního ruchu, potravin a značek na bázi vína. Master je také navržen tak, aby školil profesionály ve výstavbě a řízení formátů / služeb v pohostinství, stejně jako komunikační odborníci v potravinách

Metodika a struktura

Tento magister mixuje konvenční a aktuální výukové materiály a metody s interdisciplinární vizí, která znamená interakci s designovými tématy, uměním, životním stylem a módou, aby skutečně vytvořili jiný a cenný pohled.

Třídy jsou kombinovány se semináři, konferencemi a workshopy, které pořádá mezinárodní a světově proslulí odborníci. Návštěvy místní reality a účast na událostech v průmyslu jsou zahrnuty do studijního plánu, který studentům ukázal osvědčené postupy institucí, společností a značek souvisejících s cestovním ruchem, potravinami a vínem.

Florence

Třídy učí, jak řídit různé kroky tvorby značky, počínaje analýzou obsahu. Cestovní ruch, potravinářství a vinařství jsou založeny na vztahu mezi značkou, hostitele a hosty. Účastníci získají odborné znalosti v oblasti značky a řízení pro širokou škálu různých kontextů.

Barcelona

Studenti sledují celý proces návrhu projektového servisu s využitím návrhových metod a jejich uplatnění při konstrukci komplexního designu potravin jako strategie brandingu.

Třídy se konají během denních hodin ve Florencii, zatímco v Barceloně studenti navštěvují večerní kurzy.

Přístup uchovávaný po celou Pathway je extrémní praxe a studenti jsou vybaveni nástroji Adobe Suite a WGSN a Material Connexion, aby mohli cvičit i individuálně.

Poslední aktualizace Únor 2019

Informace o škole

Florence boasts one of the world most important artistic and cultural heritage, but it is also a city with a long history in Italian design.

Florence boasts one of the world most important artistic and cultural heritage, but it is also a city with a long history in Italian design. Méně