Master in Design a řízení značky: Potraviny, víno a cestovní ruch

Všeobecné informace

Přečtěte si více o tomto programu na stránkách instituce

Popis programu

Tento kurz se koná v anglickém jazyce

Co znamená vytvářet a řídit značku v potravinářském průmyslu? Jak uvádět na trh vinařskou společnost a pracovat na její identitě? Jak integrovat cestovní ruch do všech?

Od technik brandingu až po design služeb je cílem magisterského kurzu Design a management značky: jídlo, víno a cestovní ruch pomoci studentům a mladým profesionálům rozvíjet své dovednosti budoucích manažerů v oboru HORECA, integrujících potravinářské víno a cestovní ruch do nabídek životního stylu.

Kurz, který se koná ve Florencii a Barceloně, poskytuje průřezové dovednosti v oblasti designu služeb aplikované na pohostinství a cestovní ruch, se zvláštním zaměřením na potraviny v Barceloně a vertikálním průzkumem odvětví vína ve Florencii.

Katalánsko a Toskánsko postavily své strategie brandingu na teritoriální hodnotu jako klíč pro celosvětovou rozlišovací způsobilost. Díky tomuto magisterskému studiu mají studenti možnost experimentovat s různými metodami řízení brandingu a řízení projektů, které úspěšně využívají dvě z nejdůležitějších turistických destinací v Evropě.

Master in Brand Design and Management Food Wine and Tourism Florence

cílová

Tento magisterský program je zaměřen na studenty a mladé odborníky, kteří chtějí rozvíjet strategický, kreativní a řídící přístup ke své vášni pro jídlo, víno nebo cestovní ruch.

Profesní příležitosti

Cílem tohoto magisterského studia je implementovat a posílit dovednosti potřebné k převzetí strategických rolí v turistických značkách, potravinách a značkách založených na víně. Master je také navržen tak, aby vyškolil profesionály v konstrukci a správě formátů / služeb v pohostinství, stejně jako komunikační odborníky v odvětví potravin a vína.

Metodika a struktura

Tento magister mixuje konvenční a aktuální výukové materiály a metody s interdisciplinární vizí, která znamená interakci s designovými tématy, uměním, životním stylem a módou, aby skutečně vytvořili jiný a cenný pohled.

Třídy jsou kombinovány se semináři, konferencemi a workshopy pořádanými mezinárodními a světově proslulými specialisty. Do studijního plánu jsou zahrnuty návštěvy místních realit a účast na událostech v oboru, které studentům ukazují osvědčené postupy institucí, společností a značek souvisejících s cestovním ruchem, jídlem a vínem.

Florence

Třídy učí, jak řídit různé kroky tvorby značky, počínaje analýzou obsahu. Turistický, potravinářský a vinařský průmysl je založen na vztahu mezi značkami, hostiteli a hosty. Účastníci získají odborné znalosti v oblasti značky a managementu pro širokou škálu různých kontextů.

Barcelona

Studenti sledují celý proces návrhu projektového servisu s využitím návrhových metod a jejich uplatnění při konstrukci komplexního designu potravin jako strategie brandingu.

Třídy se konají během denních hodin ve Florencii, zatímco v Barceloně studenti navštěvují večerní kurzy.

Přístup uchovávaný po celou Pathway je extrémní praxe a studenti jsou vybaveni nástroji Adobe Suite a WGSN a Material Connexion, aby mohli cvičit i individuálně.

Poslední aktualizace Lis 2020

Informace o škole

Florence boasts one of the world most important artistic and cultural heritage, but it is also a city with a long history in Italian design.

Florence boasts one of the world most important artistic and cultural heritage, but it is also a city with a long history in Italian design. Méně