Master in Communications

Všeobecné informace

Popis programu

Proč

Studijní komunikace a budoucí marketing v obchodní škole, kde je "digitální" jádro.

Popis programu

Magistr v komunikaci

Studium pro magisterský studijní program v oblasti komunikace a budoucího marketingu v Barceloně rozvíjí dovednosti studentů v oblasti podnikových inovací, globálního marketingu, rozvíjejících se technologií a firemního a osobního brandingu. Kurzy týkající se marketingu destinací, zkušenostního marketingu, mezinárodních jednání a rozvoje podnikání budou Master of Communication a budoucí marketing studentů v Barceloně připraveni vstoupit do globální marketingové a komunikační arény.

Tento program také obsahuje interaktivní modul "Strategická marketingová a komunikační simulační hra", ve kterém studenti mají příležitost uplatnit strategické rozhodovací dovednosti na reálnou obchodní simulaci při přípravě na výzvy marketingového průmyslu. Studenti se také seznámí s nejlepšími metodami pro využívání e-mailových a sociálních médií a dalšími prostředky k budování značky a podnikání.

Klíčová fakta

  • Doba trvání programu - 9 měsíců
  • Jazyk programu - angličtina
  • Příjmy - říjen, leden, duben / ročně
  • Plán - intenzivní, večery
  • Umístění - Barcelona, ​​Španělsko

Hlavní body programu

  • Leader v digitálním vzdělávání ve Španělsku.
  • Fakulta komunikačních a marketingových zkušeností.
  • Studenti ze 70 různých zemí.
  • Vícenásobné návštěvy firem a praktické znalosti.
  • Učte se podle metodiky výuky.

Studijní plán

  • Budoucí marketing
  • Marketing inovací
  • Plánování komunikace
  • Sociální média
  • Agilní základy: Scrum, Kanban, Lean a XP
  • Strategická marketingová simulace obchodní hry
  • Vývoj projektu
  • Průřezové kompetence globálních vůdců
  • Capstone Master Project: praktický skupinový projekt, ve kterém studenti provedou organizační analýzu nebo audit, případovou studii nebo originální výzkum zaměřený na konkrétní téma.

Cíle programu

  1. Zajistěte nejdůležitější učební plán, který bude zahrnovat nejinovativnější výuku a praktické znalosti aplikované na marketing a komunikaci.
  2. Rozvíjet hlubší pochopení strategického marketingu, integrované marketingové komunikace, role marketingového výzkumu a komunikaci s novými médii.
  3. Připravte studenty na konkurenční trhy po celém světě s výukou zaměřenou na globální obchodní perspektivu a kulturní povědomí.
  4. Rozvíjejte studenty do budoucích vedoucích představitelů podnikatelského světa poskytnutím příslušných znalostí, které lze uplatnit v oblasti marketingu a komunikace.
  5. Učte studenty, jak se stát úspěšnými rozhodovacími činiteli tím, že je vystavíte skutečným příkladům prostřednictvím průmyslových návštěv, firemních prezentací, celosvětových studijních cest a dalších.
  6. Poskytněte vzdělání se silnou filozofií založenou na podnikatelské etice a udržitelnosti.

Proč GBSB Global ?

  • Jediná obchodní škola ve Španělsku s mezinárodní akreditací od ASIC.
  • První a jediná oficiální škola Microsoft ve Španělsku, akreditovaná společností Microsoft jako lídr v oblasti digitálního vzdělávání, poskytuje studentům nejmodernější výukové zkušenosti od prvního dne.
  • Oficiální School Showcase společnosti Microsoft.
  • Jediná obchodní škola v Barceloně a v Madridu se statutem ACCA Computer Based Examination Center.
  • Člen Akreditační rady pro obchodní školy a programy (ACBSP), USA
  • Nahráno jako jedna z nejlepších podnikatelských škol v Evropě od MYBS (Mind Your Own Business School).
  • Uznaný jako LEADER V GLOBÁLNÍ VZDĚLÁVÁNÍ časopisem Newsweek.
  • Na prvním místě v Evropě v Průvodci školami udržitelnosti.
  • ÚŘEDNÍ ČLENA Evropské rady pro vzdělávání v oblasti podnikání (ECBE).
  • Repetitivní vítěz soutěže Mezinárodní obchodní etika v USA.
  • Globální rozmanitost Studenti ze 70 zemí a fakulty z 20 zemí.
  • Zaměřte se na inovace Z učebních metod, učebních osnov a workshopů až po plně digitalizované vzdělávací prostředí jsme všichni o inovaci a náročném status quo.
  • Zaměstnatelnost

Kariérní možnosti

Vybudujte svou kariéru v oblasti marketingové komunikace s magisterským oddělením marketingu a marketingu v Barceloně.

Digitální média

Kariéra v oblasti digitálních médií zahrnuje využití zpravodajských serverů, kanálů sociálních sítí a digitálních technologií k podpoře agendy značky nebo konceptu. Profesionálové zde musí mít vynikající komunikační schopnosti, hluboké znalosti digitálního marketingu a musí být technologicky zdatní. Kariéra zahrnuje aspekty žurnalistiky, sociálních médií, analytiky, marketingových iniciativ, výzkumu a vizuálního designu.

Vztahy s veřejností

Profesionálové pracující v oblasti public relations musí být schopni neustále řídit a zlepšovat image společnosti nebo soukromého klienta. To znamená, že pomocí integrované marketingové kampaně zlepšíte branding, zasílání zpráv a pozici na trhu společnosti nebo koncepce. Pozicím, jako je to, vyžadují pokročilé dovednosti v oblasti veřejného mluvení, psaní, vyjednávání a krizového řízení.

Analýza trhu

Analýza průzkumu trhu je zodpovědná za zlepšení produktu nebo služby, s rozvojem nových trhů nebo se zaměřením na novou spotřebitelskou základnu. Výsledek jako takový je dosažen pečlivým průzkumem trhu, segmentací spotřebitelů a šířením dotazníků, průzkumů a dalších metod zpětné vazby mezi spotřebitelskými značkami.

Reklamní

Reklama zahrnuje oba aspekty marketingu - tvořivost a prodej. Profesionálové zde vytvářejí vše od vizuálních marketingových kampaní až po chytlavé reklamy, stejně jako výzkum zaměřený na určení nových metod oslovení stávajících i potenciálních trhů a spotřebitelů. Komunikační dovednosti jsou zde nutností, protože správná zpráva musí být vyvinuta, aby poskytla správný obraz značky nebo koncepce.

Lidské zdroje

Odborníci v oblasti lidských zdrojů jsou zodpovědní za navrhování a realizaci marketingových a komunikačních strategií, které podporují obchodní model a strategii značky. Lidské zdroje také vyžadují vynikající komunikační dovednosti, jelikož zástupci v této oblasti působí jako spojení mezi pracovníky a managementem v každodenních operacích, změnách, růstu

Plánování akce

Plánování událostí je profesí orientovaná na lidi, ve které jsou nezbytné komunikační a marketingové dovednosti. Plánovač událostí musí spolupracovat se svými klienty - ať už se jedná o velké korporace nebo o soukromé strany - rozvíjet své tvůrčí vize s omezením času a peněz. Tato oblast vyžaduje vysokou úroveň interpersonálních dovedností se všemi úrovněmi řízení, stejně jako vyjednávací taktiky a orientace na lhůty.

Poslední aktualizace Úno 2019

Informace o škole

GBSB Global is an educational organization created to challenge new economic circumstances and changing times. The business school has been ranked #1 in Europe in the Guide to Sustainability Schools a ... Čtěte více

GBSB Global is an educational organization created to challenge new economic circumstances and changing times. The business school has been ranked #1 in Europe in the Guide to Sustainability Schools and has been recognized as a Leader in Global Education by Newsweek Magazine in December 2012. GBSB Global has been the only graduate school in Spain invited to participate in the International Ethics Case Competition in California, along with such universities as Oxford, INSEAD, the University of California - Irvine, etc, where its students became finalists and won first place in the competition, thus achieving international recognition of the quality of education provided at GBSB Global. Méně
Barcelona , Madrid + 1 Více Méně