Master in Business Management
ISAG - European Business School
Klíčová informace
Umístění kampusu
Porto, Portugalsko
Jazyky
Angličtina, Portugalština
Studijní formát
Smíšené, Na kampusu
Doba trvání
1 rok
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 4 586 / per year *
Uzávěrka přihlášek
02 Aug 2024
Nejbližší datum zahájení
Sep 2024
* Tabulka v použití pro akademický rok 2022/2023
Úvod
CÍLE
Hlavním cílem tohoto cyklu studia vedoucího k magisterskému studiu je získat studenty vysoké úrovně odborné specializace v manažerských oblastech rozhodujících pro obchodní úspěch, slučitelné se složitostí výzev vyplývajících ze zintenzivnění konkurence, globalizace a nepříznivý kontext, ve kterém budou muset společnosti působit.
V návaznosti na 1. cyklus studia oboru Podnikový management vyučovaný na ISAG si toto magisterské studium klade za cíl prohloubit získané znalosti a poskytnout studentům strategický, systémový a integrační pohled na činnost podniků a povědomí o inter- vztah mezi částmi a celkem s prostředím.
V zásadě se zaměřuje na školení vedoucích pracovníků a manažerů pro výkon funkcí v oblasti řízení podniků, ať už se jedná o malé a střední podniky (MSP) nebo velké společnosti, a má tyto konkrétní cíle:
a) Vyškolit studenty tak, aby důsledně porozuměli vnitřním silným a slabým stránkám společnosti a výrazným schopnostem, a zároveň rozvíjet jejich dovednosti analyzovat prostředí a důsledně identifikovat hrozby a příležitosti, které pro společnost představuje.
b) Podporovat zvládnutí nástrojů, metod a technik, které umožňují optimalizaci efektivity a efektivity podnikání a zároveň rozvíjet kreativitu studentů při hledání inovativních a diferencujících odpovědí.
c) Rozvíjet dovednosti, postoje a hodnoty, které jsou v souladu s výkonem funkcí a pozic s vysokou odpovědností v podnicích, v koherentním, inovativním a vysoce problémovém vzdělávacím a studijním prostředí.
d) Rozvíjet rozhodovací a komunikační dovednosti pro diagnostiku, porozumění a hodnocení složitých obchodních situací.
e) Přispívat k rozvoji chování studentů bezúhonnosti, odpovědnosti a závazku vůči společnosti a společnosti, do které jsou zařazeni.
MAGISTERSKÁ ORGANIZACE A UČEBNÍ PLÁN
Tento magisterský program je strukturován do tří semestrů.
S běžnou délkou jednoho roku a půl a maximálním termínem pro uzavření šesti semestrů po přijetí zahrnuje magisterský kurz skládající se z 11 kurikulárních celků (kurikulární část magisterského programu), po kterém bude následovat období v podstatě samostatná, ale řízená práce, kterou může být vědecká disertační práce nebo projektová práce, originální a speciálně vytvořená pro tento účel, nebo dokonce odborná stáž se závěrečnou zprávou za podmínek stanovených těmito předpisy.
Pro získání magisterského titulu musí student absolvovat 90 ECTS kreditů, které se rozdělují následujícím způsobem
a) Kurikulární část: Schválení v 11 kurikulárních jednotkách magisterského kurzu: 60 ECTS kreditů;
b) Schválení disertační práce, projektové práce nebo odborné stáže v rámci veřejné obhajoby: 30 kreditů ECTS.
KOMPETENCE, KTERÉ JE TŘEBA ROZVÍJET
V souladu s požadavky zaměstnavatelů je na konci tohoto magisterského studia zamýšleno, aby studenti získali tyto hlavní dovednosti (které mají být během svého profesního života rozvíjeny převážně sebevědomým nebo autonomním způsobem):
- Umět interpretovat vývoj podnikatelského prostředí a hodnotit jeho dopad na společnost;
- Mít globální, interfunkční a integrující vizi společnosti, která jim umožňuje identifikovat a zlepšit charakteristické schopnosti, na nichž by měla být založena konkurenční strategie společnosti na trhu
- Zvládnout proces identifikace a rozvoje obchodních strategií;
- Rozvinout správné porozumění ve smyslu získávání a přípravy informací pro efektivní rozhodování v oblastech marketingu, investic, deinvestic a financování;
- Provádět operace na národních a mezinárodních finančních trzích;
- Uvědomit si postavení firmy ve složité síti operací a hospodářské a obchodní činnosti, zahrnující dodavatele, konkurenty a přímé i nepřímé zákazníky až po konečného zákazníka;
- Umět vytvořit a řídit přísný rozhodovací systém a rozhodovat se a jednat odpovědně vůči společnosti a různým zainteresovaným stranám společnosti;
- Podporovat prognózování, monitorování a systematické řízení podnikatelského rizika;
- Být odhodláni vytvářet hodnoty a být schopni efektivně a efektivně řídit realizaci akcí a vyhodnocovat jejich pokrok.
PROFESIONÁLNÍ VÝSTUPY
Na základě definovaného profesního profilu, založeného na solidním školení zaměřeném na rozvoj výše popsaných kompetencí, jsou mimo jiné možné profesní odbytiště pro budoucí absolventy magisterského studia v oboru Business Management:
- Generální management: obchodní správce, poradce pro řízení, poradce pro řízení funkční oblasti nebo divize a konzultant strategického řízení;
- Marketing: marketingový ředitel, account manager, produktový manažer, marketingový asistent, servisní manažer, marketingový konzultant
- Finance a kontrola: finanční ředitel, asistent finančního ředitele, kontrolor nebo asistent kontrolora, projektový analytik, technik kontroly rozpočtu
- Management Control: ředitel, auditor řízení řízení, konzultant řízení řízení;
- Lidské zdroje: ředitel lidských zdrojů, asistent ředitele lidských zdrojů, technik oddělení lidských zdrojů, konzultant lidských zdrojů a organizace;
- Výuka a výzkum v oblasti Business Managementu.
VYUČOVACÍ JAZYK : portugalština
Osnovy
OBSAH KURZU
1. ROČNÍK
1. semestr
- Peněžní a digitální ekonomika
- Podnikové finance
- Marketing Management
- Strategické řízení
- Řízení a řízení lidských zdrojů
2. semestr
- Účetnictví a audit
- Řízení výroby a provozu
- Služby a B2B marketing
- Metodiky výzkumu
- Obchodní simulace
- Management Planning and Control Systems
2. ROČNÍK
1. semestr
Jedna z následujících možností:
- Disertační práce
- Profesionální stáž
- Projektová práce
Poplatek za studium programu
Kariérní možnosti
PROFESIONÁLNÍ VÝSTUPY
Generální management: obchodní administrátor, poradce pro řízení, poradce pro funkční nebo divizní řízení a konzultant strategického řízení | Finance a kontrola: finanční ředitel, asistent finančního ředitele, kontrolor nebo asistent kontrolora, projektový analytik, technik rozpočtové kontroly | Management Control: ředitel, auditor řízení řízení, konzultant řízení řízení | Lidské zdroje: ředitel lidských zdrojů, asistent ředitele lidských zdrojů, technik oddělení lidských zdrojů, konzultant a organizace lidských zdrojů | Výuka a výzkum v oblasti podnikového managementu.