Master in Arts Management
IED – Istituto Europeo di Design Florence
Klíčová informace
Umístění kampusu
Florence, Itálie
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
11 měsíce
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 20 100 *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
24 Jan 2025
* registrační poplatek 3 000 EUR + poplatek za kurz 16 900 EUR
Úvod
Tento kurz se koná v anglickém jazyce
Magisterský kurz v managementu umění je velká umělecká prohlídka s jedinečným putovním vzorcem, který studenty přivádí do tří hlavních měst umění: Florencie, Benátky a Řím . V těchto městech se umění spojuje s několika obchodními realitami, což umožňuje získávání rozsáhlých dovedností a kompetencí, které mohou použít v různých oblastech. Účastníci mají možnost strávit jeden intenzivní týden na IED Venezia a navázat kontakt s jednou z nejznámějších uměleckých institucí, jako je kolekce Peggy Guggenheim .
Zvláštní důraz je kladen na organizaci akcí, protože na konci každého modulu musí studenti navrhnout a řídit událost související s uměním a kulturou. Magisterský kurz buduje ústřední postavu pro život kulturních institucí, které se zabývají řízením uměleckých projektů. Tento profesionál dokáže identifikovat inovativní obsah, strukturovat komplexní harmonogram akcí, plánovat a rozvíjet akce pro získávání finančních prostředků a spravovat zdroje.
Interdisciplinarita a inovace jsou dvě klíčová slova, která charakterizují celou Pathway protože studenti se také připravují čelit novému scénáři digitálních profesí.
Partnerské instituce - Fondazione Palazzo Strozzi, Peggy Guggenheim Collection, MUS.E, Fondazione Romaeuropa.
Galerie
Ideální studenti
cílová
Magisterský program Arts Management na IED Firenze a IED Roma je určen pro studenty s vysokoškolským vzděláním v humanitních, uměleckých a ekonomických oborech. Je také otevřena pro každého, kdo má vzdělání v tvůrčí disciplíně nebo alespoň dva roky odborné praxe, pracující v oblasti umění a kultury.
Tato kariérní cesta je pro ty, kteří chtějí spojit svou vášeň pro umění se silnými organizačními schopnostmi. Toto školení je pro ty, kteří hledají multikulturní prostředí a síť mezinárodních kontaktů jako způsob, jak vypracovat úspěšnou kariéru a rozšířit svou vizi se zaměřením na kreativní myšlení.
Jako umělecký manažer budete v prostředí současného umění velmi žádaným člověkem, který bude sdílet horizontální znalosti v oblastech, jako jsou festivaly, plánování muzeí a výstav či výstav, stejně jako komunikace v muzeu vyprávění příběhů.
Přijímací řízení
Stipendia a financování
Na podporu účastníků při krytí účastnického poplatku IED aktivovalo členitý systém zařízení: částečná nebo celková stipendia na školné; Early Bird jsou usnadnění pro studenty, kteří dokončí zápis do daných termínů.; Financování s možností platit školné na splátky díky dohodám s hypotečními společnostmi.
Osnovy
Metodika a struktura
Magisterský program Arts Management je rozdělen do dvou provozních modulů, které mají individuální studijní cestu související s městem, ve kterém se konají. Modul Florencie je zaměřen na školení specialistů v navrhování, plánování a organizování komplexních akcí v kulturní oblasti, zatímco modul Řím je zaměřen na doladění nového přístupu ke správě uměleckého dědictví na současné kulturní scéně. Některá témata se provádějí po celou dobu trvání kurzu, jiná jsou specifická pro obě místa. Mezi dvěma provozními moduly jsou studenti zapojeni do speciálního týdne v Benátkách ve spolupráci s Peggy Guggenheim Collection. Magisterský program vede účastníky do vzdělávací cesty navržené jako obecný rámec, ve kterém jsou kulturní dovednosti, technické znalosti a schopnosti rozvoje projektů krok za krokem zaváděny, implementovány a konsolidovány.
Poplatek za studium programu
Kariérní možnosti
Profesní příležitosti
Směs témat, kterým čelíme během tohoto bohatého a intenzivního roku, se zaměřuje na budování profesionálů, kteří se snadno vypořádají se současnými uměleckými scénáři pro identifikaci významných uměleckých a kulturních konceptů a zvýšení viditelnosti kulturní nabídky; obchodní modely pro rozvoj akčních plánů, které berou v úvahu všechna rizika a příležitosti kulturního projektu; nové komunikační technologie a nástroje pro využití potenciálu kultury jako ekonomického aktiva.