Master PARS - Systémy dálkových pilotních letadel
Master PARS Università di Roma Tor Vergata
Klíčová informace
Umístění kampusu
Rome, Itálie
Jazyky
Italština
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 - 3 rok
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
EUR 4 000 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* 4 500 EUR za magisterský titul navazující na dva akademické roky; Ve třech akademických letech následovalo 5 000 EUR na magisterský program
Úvod
Vývoj a rostoucí využívání systémů dálkových pilotních letadel (SAPR) - obvykle dronů - v mnoha aplikačních a výzkumných oblastech vyžaduje rozsáhlé školení.
Univerzitní magister 1. úrovně - organizovaný Římskou univerzitou „Tor Vergata“ a ENAC, Národní agentura pro civilní letectví za účasti organizací a společností v tomto odvětví - tvoří návrháře robotů, procesní specialisty a služby založené na SAPR za 1500 celkem hodin (což se rovná 60 kreditům) z toho
- 400 hodin výuky a design workshopu
- 250 hodin školení ve společnostech v odvětví nebo institucionálních orgánech.
K dispozici jsou dvě stipendia, která plně pokrývají kurz poskytovaný Telespaziem. Stipendia se udělují hlavně na základě zásluh, na základě získaných životopisů, které budou posouzeny konkrétní komisí.
Kromě toho jsou členové, kteří získali magisterský titul a složí zkoušku praktických dovedností s examinátorem ENAC, současně vydáni výcvikovým střediskem pověřeným ENAC a souhlasí s Masterem s pilotním certifikátem APR (Remote Piloting Aircraft).
Mistr má proto ambice vyškolit poprvé novou třídu specialistů, kteří jsou při přechodu od svého disciplinárního a sektorového vzdělávání schopni navrhovat procesy a znalostní systémy založené na SAPR, které odpovídají provozním procesům reference.
Z tohoto důvodu Mistr
- poskytuje teoretické znalosti týkající se letových systémů, včetně těch, které se týkají pohonu a aerodynamiky;
- zabývá se aspekty týkajícími se automatizace, řízení a pilotování pomocí počítače;
- řídí různé scénáře aplikace ilustrováním technik dálkového průzkumu, senzorů a analýzy dat. Velitel rovněž požaduje, aby byla získána zvláštní způsobilost s ohledem na letecké předpisy, bezpečnostní předpisy a předpisy pro dálkové řízení lodí.
Kromě toho, aby účastníci, kteří navštěvují magisterský kurz, mohli prožít teoretické znalosti získané v konkrétním aplikačním kontextu, budou praktické činnosti prováděny ve spolupráci se společnostmi působícími v tomto odvětví a spolupráce s letectvem se rovněž předpokládá pro aspekty týkající se nejmodernějších technologií ,
partneři
nápisy
K přijetí na kurz je nutný titul nebo jiná rovnocenná kvalifikace. Master je zaměřen především na absolventy technických vědeckých předmětů. Zápis je však povolen i pro absolventy jiných oborů, podléhají souhlasu učitelské rady magisterského studia.
Počet mistrů je omezen a bude přijat maximálně 40 uchazečů. Výběr těch, kteří byli přijati do Mistra, bude proveden komparativním hodnocením studijních programů vitae et studiorum, na jejichž základě bude stanoveno pořadí. Náklady na Master jsou stanoveny v:
- V jednom akademickém roce následovalo 4 000 EUR za magisterské studium
- Po dvou akademických letech následovalo 4 500 EUR na magisterské studium
- Ve třech akademických letech následovalo 5 000 EUR na magisterský program
Lekce mistra se budou konat odpoledne v oblasti Engineering Macro Area a dalších strukturách římské univerzity „Tor Vergata“.
Pedagogičtí pracovníci jsou složeni z profesorů z univerzity, externích profesorů a aktivních lektorů ve výzkumných střediscích, kteří se mohou pochlubit dlouholetou pedagogickou praxí v akademickém oboru. Studenti budou také podporováni a podporováni kvalifikovanými lektory, kteří jsou schopni poskytnout platnou pomoc při řešení problému během celého kurzu.
Moduly a obsah
Mistr má roční trvání, ale může být prodloužen na dva nebo tři akademické roky, pokud student nedokončí zkoušky v prvním akademickém roce. Výcviková činnost zahrnuje 60 kreditů za výcvik, což je 1 500 hodin , z toho:
- 400 hodin lekcí a workshopů
- 250 hodin pro výcvik stáží
zbývající hodiny budou věnovány samostatné studijní a diplomové práci.
Master sestává z následujících výukových modulů:
- Mechanika letu (schéma letadla, sestavy letu, manévry): 30 hodin
- Výrobní technologie (nejmodernější materiály a výrobní technologie pro SAPR) 30 hodin
- Pohon (letecký pohon, motory a systémy skladování) 30 hodin
- Aerodynamika (koncepce dynamiky tekutin a teorie profilu křídla) 30 hodin
- Geoinformace (dálkový průzkum a satelitní data, systémy GIS) 30 hodin
- Automatické řízení (stabilita a dynamická odezva, SAPR Systems Control) 30 hodin
- Senzory (Senzorová zařízení, elektronické rozhraní a komunikační systémy) 30 hodin
- Předpisy a bezpečnost (autorizační postupy, hodnocení rizik, správa vzdušného prostoru) 40 hodin
- Využití SAPR (provozní aspekty používání SAPR s praktickými cvičeními) 30 hodin
- Konstrukční laboratoř (s praktickými montážními a letovými zkouškami) 120 hodin
profesoři
- Daniele Carnevale (univerzita "Tor Vergata")
- Učitel ENAC
- Stefano Cordiner (univerzita "Tor Vergata")
- Fabio Del Frate (univerzita "Tor Vergata")
- Dott. Gabriele Di Marino (první státní policista)
- Corrado Di Natale (univerzita "Tor Vergata")
- Franco Di Paolo (univerzita "Tor Vergata")
- Sergio Galeani (univerzita "Tor Vergata")
- Maria Ioannilli (univerzita "Tor Vergata")
- Mauro Leonardi (univerzita "Tor Vergata")
- Gaetano Massari (letecké kliknutí)
- Vincenzo Mulone (univerzita "Tor Vergata")
- Fabrizio Quadrini (univerzita "Tor Vergata")
- Loredana Santo (univerzita "Tor Vergata")
- Loredana Scaffa (Aerovision)
- Giovanni Schiavon (univerzita "Tor Vergata")
- Dr. Danilo Verde (univerzita "Tor Vergata")
- Roberto Verzicco (univerzita "Tor Vergata")
- Alessandro Zavoli (Sapienza University)
Dosažení kvalifikace
Na konci kurzu se studentům, kteří absolvovali požadovaný test a složili testy pro ověření zisku a závěrečnou zkoušku, udělí diplom: Vysokoškolský magisterský stupeň v oboru „Návrh, aplikace a regulace pilotních systémů letadel“ Remote (SAPR) "-" Návrh, aplikace, regulace UAV (bezpilotních vzdušných vozidel) ".
Těm, kteří se zapsali do jednotlivých vzdělávacích modulů, se po absolvování testů pro ověření zisku vydává osvědčení o účasti s uvedením získaných kreditů.
Členům, kteří získají magisterský titul a složí zkoušku praktických dovedností s examinátorem ENAC, se současně vydává školicí středisko pověřené ENAC a osvědčení pilota APR (Remote Piloting Aircraft) je dohodnuto s velitelem.