Master Of Science V Marketing Analytics
Pacific Lutheran University
Klíčová informace
Umístění kampusu
Tacoma, Spojené státy americké
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Smíšené, Dálkové studium
Doba trvání
9 - 21 měsíce
Tempo
Plný úvazek
Školné
USD 1 104 / per credit *
Uzávěrka přihlášek
01 Jul 2024
Nejbližší datum zahájení
Sep 2024
* 39 744 $ za celý program
Úvod
Master of Science in Marketing Analytics (MSMA) na Pacific Lutheran University je navržen tak, aby vybavil profesionály z různých prostředí nástroji, které potřebují k rozvoji kariéry v marketingové analýze. To může být dokončeno za pouhých devět měsíců nebo za více než 21 měsíců.
MSMA je program určený pro STEM, který kombinuje kvantitativní přísnost a kvalitativní bohatství. Tento studijní program klade důraz na aplikaci průzkumného a měřitelného výzkumu prostřednictvím klientských projektů a efektivně připravuje studenty na bezproblémový přechod do naplňující kariéry.
Program nabízí dvě možnosti: plně online dráhu a hybridní dráhu, z nichž druhá zahrnuje některé kurzy v areálu.
- Online dráha nabízí synchronní a živé online přednášky s aktivní interakcí třídy během mimopracovní doby. Budou uspořádány další materiály a aktivity asynchronní třídy. Studenti mají flexibilitu navštěvovat lekce z pohodlí svých domovů nebo z jakéhokoli místa, přičemž mohou těžit z osobní, individualizované interakce a podpory ze strany fakulty a zaměstnanců.
- Studenti na hybridní trati se řídí stejnými osnovami a zapisují se do mnoha stejných online tříd jako studenti na online trati. Kromě toho se studenti zúčastní alespoň jednoho kurzu za semestr, který se bude konat v areálu PLU v tradičním učebním prostředí.
Zahraniční studenti na hybridní trati mají nárok na podporu víz F-1 nebo J-1, pokud program dokončí za 9 měsíců. Pokud se rozhodnou pro 21měsíční program, mají nárok na podporu víz F-1 nebo J-1 pouze ve druhém roce.
Přijímací řízení
Výsledek programu
Můžete si vybudovat kariéru jako analytik
Podle Bureau of Labor Statistics (BLS) se očekává, že poptávka po analyticích průzkumu trhu do roku 2028 vzroste o 20 %, což je tempo růstu mnohem vyšší, než je průměr pro všechna povolání. Očekává se, že poptávka po matematicích a statistikech, kteří dokážou interpretovat data, vzroste za stejné období o 30 %.
Co to znamená pro ty, kteří si chtějí vybudovat úspěšnou kariéru nebo chtějí změnit obor, aby maximalizovali svou příležitost? Nikdy nebyl lepší čas uvažovat o kariéře v analytice, zejména v marketingové analytice.
Zatímco někteří datoví analytici ve vysoce technických rolích mají vzdělání v oblasti STEM (věda, technologie, inženýrství, matematika), kariéra v marketingové analytice není vyhrazena světovým statistikám a matematickým výstřelkům. Ve skutečnosti vám vaše zkušenosti nebo vzdělání v oboru mimo STEM mohly poskytnout cenné dovednosti v:
Přidejte intenzivní školení v základech průzkumu trhu a analýzy dat prostřednictvím devítiměsíčního magisterského studia v marketingové analýze a budete připraveni zahájit novou kariéru v tomto věku dat.
Pochopení oblasti průzkumu trhu a marketingové analýzy
Analytika je široký obor a kariéra v oblasti analytiky se může pohybovat od vysoce technických rolí po strategické a komunikační role. V tomto zdroji zkoumáme význam marketingové analýzy konkrétně, klíčového nástroje pro každou organizaci.
Definice průzkumu trhu a marketingové analýzy Průzkum trhu a marketingová analýza se zaměřují na shromažďování informací o vašich spotřebitelích, vašich konkurentech a trendech v oboru s cílem zlepšit kvalitu produktu nebo služby, poskytovat cílenější komunikaci a podporovat budoucí růst.
Průzkum trhu se zaměřuje na získávání informací z primárních i sekundárních zdrojů. Výzkum primárních zdrojů je obvykle proprietární – buď je shromažďujete sami, nebo platíte někomu jinému, aby je shromáždil pro vás – a je zaměřen na vaše specifické informační potřeby.
Sekundární zdroje jsou veřejně dostupné soubory informací, jako jsou zprávy, studie a data ze sčítání. Všechny tyto informace lze označit jako průzkum trhu.
Marketingová analýza zahrnuje informace, jako je průzkum trhu, ale zahrnuje také důkladnou a průběžnou analýzu dat, která vaše konkrétní organizace a vaši spotřebitelé generují. To zahrnuje věci jako sledování a měření úspěšnosti konkrétních marketingových nebo PR kampaní, testování nových zpráv na základě předem stanovených metrik, vývoj uživatelských a spotřebitelských poznatků a začleňování marketingových poznatků do strategických rozhodnutí celé společnosti.
Galerie
Ideální studenti
Pochopení oblasti průzkumu trhu a marketingové analýzy
Analytika je široký obor a kariéra v oblasti analytiky se může pohybovat od vysoce technických rolí po strategické a komunikační role. V tomto zdroji zkoumáme význam marketingové analýzy konkrétně, klíčového nástroje pro každou organizaci.
Definice průzkumu trhu a marketingové analýzy Průzkum trhu a marketingová analýza se zaměřují na shromažďování informací o vašich spotřebitelích, vašich konkurentech a trendech v oboru s cílem zlepšit kvalitu produktu nebo služby, poskytovat cílenější komunikaci a podporovat budoucí růst.
Průzkum trhu se zaměřuje na získávání informací z primárních i sekundárních zdrojů. Výzkum primárních zdrojů je obvykle proprietární – buď je shromažďujete sami, nebo platíte někomu jinému, aby je shromáždil pro vás – a je zaměřen na vaše specifické informační potřeby.
Sekundární zdroje jsou veřejně dostupné soubory informací, jako jsou zprávy, studie a data ze sčítání. Všechny tyto informace lze označit jako průzkum trhu.
Marketingová analýza zahrnuje informace, jako je průzkum trhu, ale zahrnuje také důkladnou a průběžnou analýzu dat, která vaše konkrétní organizace a vaši spotřebitelé generují. To zahrnuje věci jako sledování a měření úspěšnosti konkrétních marketingových nebo PR kampaní, testování nových zpráv na základě předem stanovených metrik, vývoj uživatelských a spotřebitelských poznatků a začleňování marketingových poznatků do strategických rozhodnutí celé společnosti.
Kariérní možnosti
Marketingová analytika je silným oborem, protože propojuje data s rozhodovacími a komunikačními procesy, které řídí růst podniku. Marketingoví analytici jsou nápomocni při hlavních strategických diskusích.
Podle Bureau of Labor Statistics (BLS) se očekává, že poptávka po analyticích průzkumu trhu do roku 2028 vzroste o 20 %, což je výrazně vyšší tempo růstu ve srovnání s průměrem všech povolání.
Potenciální kariérní Pathways a pracovní pozice pro analýzu trhu:
- Podnikové poradenství
- Analytik pro průzkum trhu
- Marketingový manažer
- kreativní ředitel
- Brand Manager
- Specialista na digitální marketing
- Marketingový technolog
- Marketingový vědec
- Obsahový stratég
- Consumer Insights
- Specialista
- Marketingový specialista
- Big Data Analyst
- Technický náborář
- Správce databáze
- Vedoucí účtu
Tyto role jsou přístupné jednotlivcům s dovednostmi a zkušenostmi v marketingové analýze a nabízejí rozmanitou škálu kariérních příležitostí.
English Language Requirements
Ověřte svou znalost angličtiny pomocí testu Duolingo English Test! DET je pohodlný, rychlý a cenově dostupný online test angličtiny akceptovaný více než 4 000 univerzitami (jako je tato) po celém světě.