Master of Arts v raném dětství
European University Cyprus
Klíčová informace
Umístění kampusu
Nicosia, Kypr
Jazyky
Angličtina,
Studijní formát
Dálkové studium, Na kampusu
Doba trvání
18 měsíce
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Master of Arts v programu "předškolního vzdělávání", stanoví kandidátům do hloubky specializaci v oblasti vzdělávání od 3 do 8 let a pomáhá utvářet své odborné znalosti. Masters studenti jsou vybaveny posoudit vzdělávací teorie a nedávný výzkum, aby se zapojily do vlastního výzkumu a dosáhnout legitimaci k podání žaloby doktorský kvalifikaci. Budou mít příležitost zapojit se a zaujmout kritický postoj v posledních diskusích o trendech a postupech v dané oblasti na místní i mezinárodní úrovni.
Cíle a výstupy
Obecné cíle
Kurz poskytuje pedagogům s potenciálem hluboké porozumění a specializaci v oblasti předškolního vzdělávání, a to vytvořením vhodných okolností, které umožňují učitelům přepracovat svůj profesní identitu a / nebo mají potenciál pokračovat ve studiu na doktorské úrovni ,
Konkrétní cíle
Kurz je zaměřen na:
- komplexní a specializované chápání teorií a hluboká studie souvisejících s výzkumem na poli raného dětství vzdělávání
- Výzkum zapojení založené na aktuálním vývoji a trendech
- vyzvat studenty zaujmout kritický postoj a přispívat do diskusí a postupů na místní i mezinárodní úrovni
Získané dovednosti, znalosti
Na konci programu, studenti se očekává, že:
- vyhodnotit a předefinovat v dialektickém a reflexní způsobem jejich profesní a výzkumné identity a obsahu předškolního vzdělávání na místní i mezinárodní úrovni prostřednictvím (a) neustálého rozšiřování jejich znalostí o problémech týkajících se vzdělávání dětí brzy na teoretický, filozofický, i praktické rovině (b) hluboké pochopení malé dítě
- design, úplné a přítomné malé nebo velké měřítko pedagogického výzkumu, které většinou zaměřuje na kvalitativní metodologických přístupů
- zvládat každodenní praxi vychovatelů výzkumných pracovníků v rámci kontinuálního procesu profesního rozvoje
- dostat informováni a obdrží další školení týkající se obecné, upřesněny a odborné otázky pedagogických a metodologických přístupů v oblasti vzdělávání v raném věku prostřednictvím široké škály zdrojů.
- shromažďovat a analyzovat údaje na základě své praxe
- identifikovat problémy / problémy a aplikovat / provádět akční plány pro řešení těchto problémů a zlepšení jejich praxe
- spravovat svou praxi v reflexním způsobem
- vědecky kvalifikovaný v otázkách týkajících se designu, vedení a kritické odečty pedagogického výzkumu
- vyhodnotit výsledky výzkumu, které jsou k dispozici ve škole nebo v jiných vzdělávacích kontextech kriticky čtení těchto výsledků
- zapojit se do navrhování a provádění výzkumu na úrovni třídě, školní úrovně a / nebo v širším kontextu s cílem odpovědět na konkrétní výzkumné otázky
- se seznámí se současnými trendy v diskusi o zásadních otázkách pedagogické vědy obecně a různých vzdělávacích oborů zejména prizmatem různých oborů, jako jsou sociologie, antropologie, historie a srovnávací vzdělávání.
- realizovat a vyhodnotit dopad, že problémy vznikající ze sociální dimenze vzdělávání má na své každodenní praxi
- interpretovat znalosti prostřednictvím historických, společenských a kulturních kontextů, v nichž se vyrábí pro generování kritické výklady a představy týkající se vzdělávání v rámci škole i mimo ni.
- postavit znalosti, postoje a dovednosti, které jsou založeny na hlubokém porozumění teorie učení a aktuálních problémů týkajících se různých kognitivních předmětů a oblastí raném věku kurikula, ale i jejich celkové odborné způsobilosti v různých / rozmezí kontextů vzdělávání / rámců ,
- vypracovat komplexní / dokončené plány vzdělávacích aktivit na základě různých modelů, stylů a způsobů organizace učení v raném dětství
- odlišit své přístupy a jejich výukový materiál způsobem, který odpovídá potřebám heterogenních tříd
- designu a realizovat vzdělávací aktivity tím, že je si vědom současných epistemologických a metodologických otázek, které se týkají každého z nich.
- rozvíjet, provádět a vyhodnocovat programy v různých oblastech učiva s hlediska výzkumu
- přispět k širšímu vzdělávacího života kontextu, ve kterém jsou zaměstnáni takovým způsobem, který umožňuje komunikaci mezi školou - společnost a nabízí autentické zážitky dětem.
Pracovní příležitosti
Mateřská škola výuku a management, péče o děti ve veřejných a soukromých domén, formulování politiky a další výzkum.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Master of Arts (Coursework) (MA(Coursework)) in Childhood and Youth Studies
- Dunedin, Nový Zéland
Master of Arts (Thesis) (MA(Thesis)) in Childhood and Youth Studies
- Dunedin, Nový Zéland
MA AP – Master of Arts Academic Practice
- Liverpool, Spojené království