Master of Arts (MA) v soše
University of Arts Magdalena Abakanowicz in Poznań
Klíčová informace
Umístění kampusu
Jazyky
Vyžádejte si informace
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
Vyžádejte si informace
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Master of Arts (MA) v soše
 
Kromě klasických, "old-school" vyřezávání techniky, Akademie nabízí alternativní učební osnovy. Souběžně s reálným prostorem sochou navrhujeme nový koncept sochařství a jeho prostředí využít nové technologie, včetně virtuálního prostoru. Studenti si mohou vybrat třídy s ohledem na své vlastní preference pro rozvoj jejich schopností vyřezávání u nás vynikající slévárny kovů, seminářů a workshopů v keramiky, plastů a kamenictví, stejně jako profesionální holografické studio.
 
 
Studio sochařství 3
 
Vedoucí: profesor Danuta Mączak
Asistent: Dr Karolina Komasa
 
Magisterského studia
 
úkoly, klíčové slovo themed na různá společensko-kulturní a environmentální otázky.Založené na klíčových slovech práce je spoušť pro studenty k vytváření kusy soch z hlediska své vlastní jedinečné představivosti, intuice a zkušeností a na základě jejich vlastní individuální vnímání světa. Studenti mohou sledovat své vlastní vzdělávací programy na míru ve spolupráci s profesory.
 
 
Studio sochařství 5
 
Vedoucí: profesor Wiesław Koronowski
Asistent: Igor Mikoda
 
Vyřezávat akt nebo portrét, tzv. idealizované odraz reality, je ve skutečnosti proces definování prostorových vztahů. Tvarování lze přirovnat k ladění nástrojů poznání, není ve skutečnosti příběh modelu, ale spíše o vztahu umělce byl schopen odhalit. Věrně reprodukovat příroda může být cílem samo o sobě také - v závislosti na konkrétní oblasti tvůrčí zkoumání.Diskutovaná témata jsou následující:
Magisterského studia
- Intuice jako zdroj poznatků v procesu vytváření sochařských forem,
- Rozvíjet povědomí o způsob uměleckého projevu v jazyce sochy
Studio sochařství 1
 
Vedoucí: profesor Józef Petruk
Asistent: Rafał Kotwis
 
Studie v přírodě a cvičení k rozšíření představivosti bude obsahovat základy učebních osnov. Třídy poskytne studentům potřebné dovednosti, které jim pomohou řešit problémy složení, vyjádřené pomocí fantazie a formální výzkum. Osobní výraz skrze drobné plastiky bude důležitou zkušenost.Studenti budou mít možnost vidět slévárna a zpracování kovů a svařovna získat znalosti sochařské techniky a následně se dozvědět, jak dosáhnout prostorové organizace na životní prostředí. Cílem kurzu je poskytnout studentům:
Magisterského studia
- Jak vyřezávat skupiny postav,
- Jak spojit moderní média klasické sochy,
- Jak využít veřejných prostranství pro vlastní kreativní vyjádření.
Studio sochařství 8
 
Vedoucí: profesor Kazimierz Raba
Asistent: Jarosław Bogucki
 
Učební plán je založen na koncepci sochařské materiály. Použití materiálů je důležitá a ovlivňuje sochu do značné míry.Kterými se studenti setkají dílny, jako keramický ateliér, zámečnictví, zpracování plastů zařízení a neželezných kovů slévárny. Použití kamene v 8. studiu umožní studentům naučit se tradiční techniky a technologie, které jsou nezbytné pro sochaře práce. Učební plán umožňuje manuální zručnost výcvik a úkoly zlepšení kreativity na základě studií přírody. Kvalita a důvody pro použití dané techniky musí být opodstatněné na povaze úkolu. Práce bude provedena takovým způsobem, aby vyhovovaly jedinečné dovednosti a preference každého studenta.
 
Studio prostorové činnosti
 
Vedoucí: profesor Marcin Berdyszak
Asistent: Tomasz Drewicz
 
Tento kurz probíhá jako série seminářů, na které se předměty vystaveny a diskutovány.Realizace studentů "práce se koná v prostorách, které jsou nezbytné pro jejich význam, a to i mimo studio nebo akademii. Studenti budou přiděleno číslo úkolů souvisejících s zažívá různé druhy přítomnost ve vesmíru. To bude zahrnovat práci s objekty, ready-made předměty a jejich vzájemné vztahy, věci sami, atd. stupnice škálu médií bude používat od těch tradičních na digitální techniky. Obsah úkolů nebude explicitně definovány v každém případě, a vyvinul se z žáka zájmy a osobnost. Absolvent ve 3. ročníku by měli mít rozvinuté oblasti své umělecké zájmy a měl by mít základní dovednosti (kromě čistě technické dovednosti) k dosažení osobních cílů, umělecké.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Master of Arts in Fine Arts se 3 různými specializacemi (malba, grafika, sochařství)
- Rome, Itálie
BSc + MSc ve sochařství
- Pécs, Maďarsko
Online Mistr v digitálním sochařství
- Online Spain