Master Of Aeronautics and Space - Letecká mechanika a energetika (AME)

Všeobecné informace

Přečtěte si více o tomto programu na stránkách instituce

Popis programu

Tento program se specializuje na dopravu (zejména letecký) a energii. Cílem je poskytnout studentům na konci tohoto dvouletého programu silné teoretické, numerické a experimentální znalosti o energetice pro turbínové motory a o materiálech pro vysoké teploty. Studenti budou pracovat na aktuálních problémech v oboru díky projektům zahrnutým v programu a díky finálnímu projektu, který by mohl být realizován v rámci partnerských společností nebo laboratoří pro jejich diplomovou práci.

Cíle

Magistr v letecké mechanice a energetice nabízí sylabus společného jádra s volitelnými veliteli:

  • Energetika a pohon
  • Vysokoteplotní materiály

Po absolvování prvního ročníku mají studenti základní znalosti o pohonných systémech a materiálech a strukturách z leteckého a kosmického inženýrství. Na konci prvního roku si studenti vyberou hlavní obor se specializací na energetiku nebo materiály pro turbínové motory. Na konci těchto dvou let mají studenti důkladné znalosti o tom, co si vybrali v teoretických, numerických a experimentálních aspektech, aby získali nejnovější pokroky v těchto oblastech výzkumu. Jednotlivé výzkumné projekty a stáže (zejména práce) umožňují studentům uvést dovednosti do praxe a připravit se na trh práce.131162_Coverphoto.jpg

Organizace programu

131096_12.jpgISAE-ENSMA

Pedagogický přístup

Dvouletý program je vyučován výhradně v angličtině, celkem 120 kreditů ECTS (30 kreditů ECTS za každý semestr). Po osnově společného jádra si studenti vyberou mezi 2 velkými společnostmi: pohon nebo vysokoteplotní materiály. Poslední semestr je věnován diplomové práci. Studenti musí absolvovat 5měsíční stáž ve firmě nebo laboratoři, ve Francii nebo v zahraničí. Školicí program se skládá z přednášek, konferencí, skupinových prací, laboratorních sezení a projektů. Nabízí také povinné kurzy francouzštiny jako cizích jazyků.

Osnova

Semestr 1: 30 kreditů

Základní kurzy - 250 hodin

Termochemie, pohon 1, základy termálních věd, strukturální mechanika, numerické metody, letová mechanika, cizí jazyky, francouzská a evropská kultura.

Semestr 2: 30 kreditů

Základní kurzy - 330 h

Výzkumný projekt, Cizí jazyky, francouzská a evropská kultura

Major 1: Aerodynamics-Propulsion - 125 h

Mechanika tekutin, dynamika plynu, pohon 2, metrologie

Major 2: Structures-Materials - 125 h

Vibrace - metoda konečných prvků, projekt ve strukturách a materiálech, věda o materiálech, vrtulníky.

Semestr 3: 30 kreditů

Základní kurzy - 160 h

Výzkumný projekt, Cizí jazyky

Hlavní 1: Energetika a pohon (EPROP) - 250 hodin

Turbulence, Spalování, Atomizace a dvoufázový proud, Dvoufázové spalování, Turbulentní spalování, Turbomachinery, Raketový pohon, Záření v poloprůhledném prostředí, Turbulentní výměna tepla, Nový způsob spalování pro pohon, Numerické spalování pro motory

Hlavní 2: vysokoteplotní materiály (HTM) - 250 h

Modelování konečných prvků, plastickost-viskoplastickost, mechanické vlastnosti materiálů, lomová mechanika, únava, atomová difúze a aplikace, vysokoteplotní slitiny, povlaky tepelné bariéry pro motor s plynovou turbínou, zpracování materiálů, analýza technických poruch, koroze inženýrských materiálů, Creep

4. semestr: 30 kreditů

Diplomová práce - 5 až 6 měsíců

Diplomová práce

Studenti vedou diplomovou práci ve firmě nebo laboratoři z oblasti letectví, ve Francii nebo v zahraničí. Na projekt dohlíží lektor z hostitelské organizace a ISAE-ENSMA . Diplomová práce je zakončena přípravou zprávy a veřejné obhajoby.131163_Photo2.jpg

Kariérní možnosti

Absolventi MSc AME se mohou připojit k oddělení výzkumu a vývoje a výzkumu a vývoje z předních dopravních a energetických odvětví (zejména leteckého inženýrství). Letecká oblast se výrazně rozšiřuje a objevují se nové trhy, zejména v Asii. Jedním z problémů v oblasti dopravy je návrh čistších a levnějších systémů. Je to možné díky procesu optimalizace pohonných systémů a struktur, ale také díky důležitým technologickým pokrokům. S využitím nových způsobů spalování a nových materiálů - lehčích a odolných vůči vysokým teplotám - a také optimalizace, musí systémy navrhnout systémy. Studenti budou moci pracovat v mezinárodních společnostech nebo ve výzkumné laboratoři, aby pokračovali s Ph.D. program.

Požadavky na přijetí

MSc AME titul je otevřen studentům s bakalářským titulem z leteckého, mechanického nebo mechatronického inženýrství.

Školné a registrační poplatky:

7 000 EUR ročně pro studenty mimo Evropu

3500 EUR ročně pro evropské studenty

Školné a poplatky se mohou každý rok lišit (v závislosti na rozhodnutí francouzského ministerstva vysokoškolského vzdělávání a výzkumu).

Studenti jsou vybíráni a přijímáni přijímací komisí: případné rozhovory mohou být uspořádány.

Uzávěrka přihlášek: několik přijímacích komisí je naplánováno na prosinec až červen

Požadovaná jazyková kvalifikace: TOEFL (v papírové podobě): 550, TOEFL (IBT): 79, TOEIC: 750, IELTS: 6.0.131164_Photo7.jpg

Stipendia

  • Stipendia mohou být udělována (podle zásluh).
  • Program excelence GIFAS: přidělení vzdání se školného pouze pro první rok programu.

Kontakty

Ředitel programu:

Julien Sotton

E-mail: julien.sotton @ ISAE-ENSMA .fr

Tel .: +33 5 49 49 81 61

Úřad pro mezinárodní vztahy:

Anna-Laure Blouin

E-mail: international@ensma.fr

Tel .: +33 5 49 49 80 05

Poslední aktualizace Bře 2020

Informace o škole

ISAE-ENSMA has had a reputation for excellence for over 70 years as an institution that has educated over 6500 high-level engineers while engaging in internationally renowned research, and strong part ... Čtěte více

ISAE-ENSMA has had a reputation for excellence for over 70 years as an institution that has educated over 6500 high-level engineers while engaging in internationally renowned research, and strong partnerships with major companies. Méně
Chasseneuil-du-Poitou