Master firemní komunikace
Universiti Putra Malaysia
Klíčová informace
Umístění kampusu
Shah Alam, Malajsie
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
Vyžádejte si informace
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Master of korporátní komunikace
Program si klade za cíl vybavit kandidáty se znalostí teorií a aplikací vztahujících se k oblasti korporátní komunikace. V rámci tohoto programu, kandidáti jsou vystaveny nejnovější vývoj v odvětví spojů. Prostřednictvím řady přednášek a praktických úkolů, je cílem programu přispět k vyšší úrovni profesionality mezi budoucí i současné praktiky firemní komunikace a profesionálů v mediálním průmyslu. Zvláštní pozornost je věnována různým aspektům firemní komunikace, jako je plánování, přípravu, organizování a využívají firemní komunikace v provozu organizace.
Vstupní požadavky
- Žadatelé musí mít bakalářský titul v oboru sdělení nebo spřízněné disciplíny, s minimálním CGPA 2,5 z uznávané univerzity,
- Žadatelé s CGPA nejméně 2,5 musí mít minimálně jeden rok praxe po absolvování studia (bakalářské) v jakémkoli příbuzném oboru,
- lze považovat za Žadatelé s CGPA menší než 2,5, ale s 3 a více let praxe po ukončení studia (bakalářské).
Další požadavky
- Praxe musí být po ukončení studia (bakalářské úrovni). Nebudou považovány za pracovní zkušenosti před dokončením studia.
- Prosím obsahují důkaz o zaměstnání s vaší žádosti. Například ověření dopis od svého zaměstnavatele nebo jmenovacího dopisu nebo poslední výplatní pásky nebo jakékoliv další relevantní dokumenty.
Požadavky programu
A. Požadavky k zápočtu
Kandidáti sledují tento program, jsou povinni absolvovat minimálně 40 kreditů na úrovni absolventa kurzu. Kredity jsou rozděleny mezi povinných předmětů, volitelných předmětů a výzkumný projekt nebo souborné zkoušky následujícím způsobem:
Povinné předměty | 21 kreditů |
Volitelné předměty | 19 kreditů |
Celkový | 40 kreditů |
Seznam předmětů
- Povinné předměty (21 kreditů)
- KOM5111 Teorie komunikace 3 kredity
- KOM5113 komunikace Metody výzkumu 3 kredity
- KOM5115 statistika komunikačního výzkumu 3 kredity
- KOM5315 Organizační komunikace 3 kredity
- KOM5317 Teorie a praxe firemní komunikace 3 kredity
- KOM5321 Advanced Public Relations 3 kredity
- KOM5325 integrovaný marketing 3 kredity
- Volitelné předměty (19 kreditů)
- KOM5117 analýza dat a interpretace 3 kreditů
- KOM5210 Řečnictví pro profesionály 3 kredity
- KOM5211 mezilidská komunikace 3 kredity
- KOM5213 psychologie komunikace 3 kredity
- KOM5215 Interkulturní komunikace 3 kredity
- KOM5217 Strategies of Communication 3 kredity
- KOM5319 komunikace a rozhodování 3 kredity
- KOM5323 Zásady inzerce 3 kredity
- KOM5327 krizové komunikace 3 kredity
- KOM5331 komunikace značky 3 kredity
- KOM5419 prezentační Media 3 kredity
- KOM5711 Speciální témata v Corporate Communication 1 kredit
- FBK5600 hlavní výzkumný projekt seminář 1 kredit
- FBK5989 výzkumný projekt 6 kreditů
b. další požadavky
- FBK5989 výzkumný projekt 6 kreditů
Kandidáti se mohou rozhodnout pro výzkumný projekt v případě, že získá v průměru B + pro KOM5113 komunikačních výzkumnými metodami a KOM5115 statistiku pro komunikační výzkum. - CE00MS Souborná zkouška
Kandidáti, kteří se rozhodnou pro 6 kreditů volitelných předmětů namísto Projektu knihy jsou povinni sedět a předat comprehesive zkoušky na konci svého posledního semestru studia po splnění požadavků na úvěr.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Master of Science v digitálním marketingu a firemní komunikaci
- Jyväskylän yliopisto, Finsko
Master of Science v podnikové komunikaci
- Lugano, Švýcarsko
Magisterský titul v oboru sociální média a firemní komunikace
- Valencia, Španělsko