Master Design
Zurich University of the Arts
Klíčová informace
Umístění kampusu
Zürich, Švýcarsko
Jazyky
Němec
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
3 semesters
Tempo
Plný úvazek
Školné
CHF 720 / per semester *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* Cena za semestr
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
V magisterském umění v designu, návrháři a osobnosti z oblastí souvisejících s designem rozvíjejí své mistrovství a dosahují profesionální dokonalosti. Zaměřením magisterského programu je práce zaměřené na výzkum a myšlení podél vlastního návrhu. Kombinace vysoké individuální odpovědnosti, reflexního a interdisciplinárního myšlení, vlastního designového postoje a podnikatelských akcí hrají jako rozhodující roli v kvalifikaci pro další kariérní kroky, jako je schopnost spojit se s mezinárodní praxí nebo vysokoškolským vzděláváním.
Studium je založeno na výzkumně orientovaném modelu, ve kterém se studenti zaměřují na rozvoj svého individuálního master projektu do doby splatnosti po dobu tří semestrů. Výsledkem jsou řešení zaměřená na budoucnost, jakož i přenosné znalosti a nové metody.
Magisterský program na Zürcher Hochschule der Künste v Zürcher Hochschule der Künste zahrnuje šest oblastí:
Vizualizace znalostí: Vytváření a přenos znalostí prostřednictvím obrazu a vizualizace. Překládání složitých informací do vizuálního jazyka a předávání poznatků prostřednictvím obrazů.
Game Design: Koncepce a design her, seriózních her, Ludic Game Art, stejně jako spolupráce, virtuální světy.
Interaction Design: Vývoj konceptů a systémů v oblasti integrovaných interakcí, interaktivních zkušeností a reaktivních materiálů.
Vizuální komunikace: vývoj holistických vystoupení, vizuální identity a značky, redakční návrh. Systematický průzkum pomocí designového průzkumu a teoretické reflexe.
Návrh výrobku: Vývoj produktů a konceptů pro sport, mobilitu a sociální design. Zahrnutí inovací, trendů, výroby, marketingu, materiálů, jakož i sociálních a geografických otázek.
Trends & Identity: Identifikace, vizualizace a implementace kulturního a socioekonomického vývoje v konceptech strategického designu.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Krátký kurz zdarma: Jak vstoupit do filmového, videoherního, animačního a VFX průmyslu
- Los Angeles, Spojené státy americké
- Valencia, Španělsko
Krátký kurz zdarma: Jak vstoupit do videoherního průmyslu
- Los Angeles, Spojené státy americké
- Valencia, Španělsko
MSc Psychologie v herním designu a digitálních inovacích
- Guildford, Spojené království