Master (M.Ed.) Speciální vzdělávání
Lehigh University – College of Education
Klíčová informace
Umístění kampusu
Bethlehem, Spojené státy americké
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
2 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* 565 $ za hodinu kreditu
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Rychlé fakty
Požadavky na předmět:
10 kurzů (30 kreditů)
Typické zatížení kurzu:
Pád (2 kurzy), jaro (2 kurzy), léto (2 kurzy), které umožňují uchazečům absolvovat program za dva roky (dva pády, dva prameny a jedno léto).
Čas do dokončení:
2 roky
Složka praktických zkušeností:
Práce v terénu je důležitou součástí programu. Ti studenti, kteří již jsou učiteli, mají příležitost dokončit terénní práci na svých současných pozicích.
Aktuální pozice absolventů:
Absolventi pracují jako učitelé ve veřejných i soukromých učebnách K-12.
Přehled
Vývoj směrem k inkluzivním třídám znamená, že učitelé ve všech stupních a předmětech jsou stále častěji vyzýváni k práci s dětmi se širokou škálou schopností. Posláním Lehigh's M.Ed. ve speciálním vzdělávání.
Magisterský program je určen pro ty, kteří mají bakalářský titul v oboru speciální pedagogika a chtějí si rozšířit své dovednosti, ale také pro ty, kteří mají bakalářský titul ve všeobecném vzdělávání a snaží se získat efektivní metody práce s lidmi se zdravotním postižením. Mnoho uchazečů o magisterské studium již získalo osvědčení o speciálním nebo základním nebo středním vzdělání.
Ti, kteří se snaží získat magisterský titul v oboru s certifikací, mají tyto možnosti:
- Mistr V Speciální Vzdělávání
- Mistr V Speciální Vzdělávání
- Mistr V Speciální Vzdělávání
Lehighova fakulta ve speciálním vzdělávání jsou známí odborníci v takových oblastech, jako jsou autismus, poruchy učení, akademická intervence a poruchy emočního chování a podpora. Kandidáti na magisterské studium se učí osvědčené postupy pro navrhování výuky a práci se studenty se širokou škálou postižení.
Magisterský titul bez certifikace vyžaduje absolvování 30 kreditů nebo asi 10 předmětů. Třídy jsou uspořádány v pozdních odpoledních nebo večerních hodinách, aby byl program vhodný pro ty, kteří pracují na plný úvazek. Většina uchazečů o magisterské studium navštěvuje Lehigh na částečný úvazek, přičemž absolvuje asi dva kurzy za semestr, včetně let, aby mohl program dokončit za dva roky. Mohou začít v kterémkoli semestru, s přijímacími termíny 15. července pro podzimní semestr, 15. prosince pro jarní semestr a 15. dubna pro léto.
Ti, kteří se chtějí přihlásit, by měli vyplnit online přihlášku a poskytnout vysokoškolské a případně přepisy absolventů. Průměrná známka stupně nejméně 3,0 je pověřena vysokoškolskou prací. Potenciální studenti by také měli předložit dva doporučující dopisy (akademické nebo odborné), osobní prohlášení a potvrzení politiky College of Education o povoleních.
Práce v terénu je důležitou součástí programu. Ti studenti, kteří již jsou učiteli, mají příležitost dokončit terénní práci na svých současných pozicích.
Příležitosti
Lehigh provozuje celonárodně uznávanou Centennial School jako laboratorní speciální vzdělávací denní školu, která pracuje s dětmi s emočními poruchami a studenty ve věku 6-12 let s autismem, zatímco připravuje postgraduální studenty na vysoce kvalifikované učitele speciálního vzdělávání.
Učitelé speciální pedagogiky pracují se studenty, kteří mají širokou škálu poruch učení, mentálního, emočního a fyzického postižení. Přizpůsobují hodiny všeobecného vzdělávání a vyučují předměty jako čtení, psaní a matematika studentům s lehkým a středně těžkým zdravotním postižením. Učí také základní dovednosti, včetně dovedností v oblasti gramotnosti a komunikace, studentům se závažným postižením.
Učitelé v oboru jsou žádáni a očekává se, že tento trend bude pokračovat. Odhaduje se, že počet pracovních míst na celostátní úrovni vzroste od roku 2016 do roku 2026 o 8 procent a podle US Bureau of Labor Statistics přidá 33 300 nových pracovních míst.
Osnovy
Práce na základním kurzu (15 kreditů)
Číslo kurzu |
Studijní obor (3 kredity, z nichž si musíte vybrat, z následujících volitelných předmětů)
Číslo kurzu |
Volitelné předměty (12 kreditů; jeden kurz vybraný výše v rámci studijního oboru nelze započítat do plnění volitelných kreditů)
Číslo kurzu |
Ostatní volitelné předměty schválené poradcem
Certifikační rada pro chování analytiků, Inc.® ověřila následující posloupnost kurzů jako splnění požadavků na přípravu na způsobilost k účasti na zkoušce Analyst Examination®. Žadatelé budou muset splnit další požadavky, aby se kvalifikovali (http://bacb.com/bcba-requirements/).
Číslo kurzu |
Požadavky na aplikace
- Dokončená online aplikace
- Poplatek za aplikaci $ 65
- Minimum GPA: 3,0 (vysokoškolák)
- Úřední přepisy z každé navštěvované postsekundární instituce
- 2 doporučující dopisy - akademické a / nebo odborné
- Uznání politiky vysokoškolského vzdělávání v oblasti povolení
- Esej
Termíny
- 15. dubna pro letní letní semestr
- 15. července pro začátek podzimního semestru
- 15. prosince pro začátek jarního semestru
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
MEd Inkluze a speciální vzdělávací potřeby
- Belfast, Spojené království
Mistři ve speciálním vzdělávání
- Arlington, Spojené státy americké
National Award for Special Educational Needs Coordination PGCert
- Bath, Spojené království