Magisterské studium marketing Rusko - Magisterské studium hledejte zde!

Magisterské studium marketing Rusko - Zde naleznete magisterské studium

marketing

Magisterský studijní program je akademický titul uděluje jednotlivcům, kteří úspěšně naznačovat vyšší úroveň odborných znalostí. Existují dva hlavní typy mistrů - učil a výzkumu.

Marketing a komunikace školení je nezbytné vytvořit reklamní kampaň, která bude propagovat výrobky a služby na trhu. Studenti v těchto kurzech učí, jak vytvořit reklamy pro televizi, rádio, digitálních médií a tiskových kampaní.

Rusko, nebo také oficiálně známá jako Ruská federace, je země v severní Eurasii. Vzdělávání v Rusku je poskytována převážně státem, a je regulována ministerstvem školství a vědy. V Rusku, to trvá asi 70% tréninkového času na kontaktní výuky s učitelem, zbytek 30% zátěže věnována nezávislé studie materiálu.

Magisterské studium marketing Rusko. Veškeré informace o magisterském studiu marketing v Rusko. Kontaktujte školu zde!

Čtěte více

Mezinárodní Magistr Studijní Program "Mezinárodní Marketing Management"

Peter the Great St. Petersburg Polytechnic University
Campus forma Denní studium 2 let September 2018 Rusko St Petersburg

Mezinárodní studijní program je realizován Institutem průmyslového ekonomiky a managementu SPbSPU ve spolupráci s ESB Business School, Reutlingen (Německo). [+]

Mezinárodní studijní program je realizován Institutem průmyslového ekonomiky a managementu SPbSPU ve spolupráci s ESB Business School, Reutlingen (Německo). Tréninkové metody: přednášky a semináře, interaktivní prezentace, případové studie, počítačové obchodní simulační hra, výzkumný projekt.

Kurzy SPbSPU: Obchodní angličtina - mezinárodní obchodní právo / Etika v podnikání - Manažerská ekonomika - teorie organizace - řízení Podnikání Interkulturní / Mezinárodní řízení lidských zdrojů - Výzkumné metody v řízení - výzkum Mezinárodní trh mezinárodní obchod (v cizím jazyce) - Mezinárodní marketing management - Mezinárodní řídící - Organizační a manažerské praxe - Moderní strategické analýzy - Corporate finance - Průmyslová marketing - Mezinárodní standardy řízení výroby / Mezinárodní řízení nákupu a dodavatelského řetězce - Mezinárodní řízení logistiky / Prodej - výzkumná práce [-]

Magistr V Komunikaci A Mezinárodních Vztahů S Veřejností

National University of Science and Technology MISiS
Campus forma Denní studium 2 let September 2018 Rusko Moskva

V Communications Mezinárodní Public Relations programu, profesoři učí interaktivní výuku, vedoucí komunikačních agentur sdílet zkušenosti z první ruky, a studenti těžit z multikulturních diskusí a náročnou práci na projektech. To je dva-rok na plný úvazek magisterský studijní program. [+]

V Communications Mezinárodní Public Relations programu, profesoři učí interaktivní výuku, vedoucí komunikačních agentur sdílet zkušenosti z první ruky, a studenti těžit z multikulturních diskusí a náročnou práci na projektech. Tento dvouletý magisterský studijní program se zaměřuje na podporu vědeckých inovací, produktů nebo technologií prostřednictvím interakce s podniky, vládou a mezinárodními organizacemi. Kurzy budou dodány v angličtině akademiky a odborníky z praxe s využitím inovativních vzdělávacích technologií.

Jste-li bakalářský titul držitele zdatní v angličtině a snaží se jednat o public relations a komunikace profesionální, tento program je určen pro vás.... [-]


Master - Strategic Communications řízení V Oblasti Reklamy A Public Relations

Far Eastern Federal University
Campus forma Denní studium 2 let September 2018 Rusko Vladivostok

Program kombinuje obecné teoretické a praktické školení v oblasti strategického řízení komunikace v reklamě a public relations. [+]

Přehled programu

Program kombinuje obecné teoretické a praktické školení v oblasti strategického řízení komunikace v reklamě a public relations.

Program zkoumá strategické principy moderních manažerských informačních a reklamních sdělení, analyzuje zkušenosti a principy reklamních a informačních kampaní v asijsko-tichomořském regionu.

Obsah Program je zaměřen na současné oblasti masové komunikace a médií, reklamního trhu, jakož i trendy v oblasti vývoje podnikových informačních komunikací.

Program se zaměřuje na rozvoj praktických dovedností vyhodnocování efektivity reklamních a informačních kampaní, jakož i využívání inovativních zdrojů v oblasti reklamy a PR aktivit. ... [-]


Magistr V Marketingu

Rostov State University of Economics
Campus forma Denní studium Kombinované 2 let September 2018 Rusko Rostov-on-Don Moskva + 2 více

Mistr v marketingu postgraduální program je zaměřen na analytické a odborné přípravy výzkumných pracovníků prostřednictvím pokročilé studium výzkumných otázek v různých marketingových oblastech. [+]

Mistr v marketingu

Mistr v marketingu postgraduální program je zaměřen na analytické a odborné přípravy výzkumných pracovníků prostřednictvím pokročilé studium výzkumných otázek v různých marketingových oblastech. Kurz nabízí zkoumání současné reality marketingového řízení a jeho osvědčených postupů. Vzdělávací aktivity, jako je mistrovských kurzů s předními odborníky, případové studie, pomocí real společnosti na trh v výzkumných prací jsou široce používány.

Úspěšný Mistr v programu Marketing absolventa je up-to-date odborníkem v oblasti správy podnikových marketingové aktivity, které jsou schopné stavebních výrobků a cenovou strategii a taktiku v průmyslových a spotřebitelských odvětví. Absolvent je, aby se seznámili s využitím metod shromažďování informací o trhu, kvantitativní a kvalitativní výzkum, marketingové analýzy spotřebitelského chování a budování efektivní strategie značky, řízení marketingové komunikace, s cílem umístění společnosti pro různé segmenty trhu, odvětví a průmysl.... [-]


Magistr V řízení V Mezinárodním Marketingu

Peoples’ Friendship University of Russia
Campus forma Denní studium 2 let September 2018 Rusko Moskva

Magisterský studijní program "Mezinárodní marketing" byl představen na ekonomickou fakultu v roce 2008. Po založení předsedu marketingu v roce 2009 Program byl značně rafinovaný a aktualizované: byla zvýšena její praktická hodnota, byla přidána možnost mezinárodního vzdělávání v partnerských univerzitách. [+]

Mistr V Managementu v mezinárodní marketing

Doba studia: 2 roky Kreditů: 120 Jazyk: English

Popis programu

Magisterský studijní program "Mezinárodní marketing" byl představen na ekonomickou fakultu v roce 2008. Po založení předsedu marketingu v roce 2009 Program byl značně rafinovaný a aktualizované: byla zvýšena její praktická hodnota, byla přidána možnost mezinárodního vzdělávání v partnerských univerzitách. Úspěšné absolvování vede ke státní diplomu udělení magisterský titul.

Hlavním cílem magisterského programu je výchova vysoce kvalifikovaných, vedoucí pracovníci firem v oblasti marketingu a zaměstnanců.

V rámci programu budou studenti studovat pod dohledem v souladu s jejich individuálního vzdělávacího plánu a získají znalosti z aktuálních témat v mezinárodním marketingu. Budou zkoumat hlavní příčiny nejpalčivějších problémů, získá kvantitativní analytické techniky, metody strategického trhu a plánování investic, stejně jako se bude učit mezinárodní právní, sociální a další problémy, vznikající v procesu ekonomického řízení.... [-]


Master Marketingové Techniky Moderního Podnikání

Moscow State University of Economics, Statistics and Informatics MESI
Campus forma Denní studium Kombinované 4 - 5 semestry September 2018 Rusko Moskva + 1 více

Potřeba marketingu diktuje trh: moderní a aktivně se na rozvíjející se trhy a vyznačují se prudkým intenzifikace hospodářské soutěže. Při akutním boji za libovolného klienta [+]

Graduate Marketingové technologie moderního podnikání

Jazyk: Russian Potřeba marketingu diktuje trh: moderní a aktivně se na rozvíjející se trhy a vyznačují se prudkým intenzifikace hospodářské soutěže. Při akutním boji o klienta každé společnosti vyžaduje profesionály v oblasti marketingu a marketingového řízení. Potřeba marketingu s magisterským titulem roste ve všech odvětvích. "V zahraničí, mezinárodní a ruské společnosti, většina západního stylu marketingu poptávka multi-funkční, kteří mohou převzít odpovědnost za umístění firmy na trhu, s využitím všech možných marketingových a reklamních nástrojů, v závislosti na rozpočtu, nebo jeho nedostatek." Program splňuje požadavky firem odborné způsobilosti marketingový manažer v dnešním trhu práce, a nabízí širokou škálu znalostí v oblasti:... [-]


Marketing

Siberian State Aerospace University SibSAU
Campus forma Denní studium September 2018 Rusko Krasnojarsk

Cílem magisterského studijního programu «Marketing» je příprava odborníků, kteří jsou schopni provádět nezávislou analytickou a pedagogický výzkum [+]

marketing

Cílem magisterského studijního programu «Marketing» je příprava odborníků, kteří jsou schopni provádět nezávislou analytickou a pedagogický výzkum a institucionální a řídící činnosti při řešení běžných marketingových problémů.

Učení umožňuje studentům získat odborné znalosti v oblasti vedení marketingový výzkum v širokém spektru směrů, vedení marketingové analýzy stavu trhu a rozvíjet marketingové strategie firmy.

Studenti, kteří úspěšně dokončila magisterské studium jsou schopni obsadit pozici marketingového manažera marketingové oddělení hlavy, marketingový ředitel v různých oborů podnikání. Pokračování vědecké práce v postgraduálním studiu je možné.... [-]


Magisterský Studijní Program V Marketingu

State University of Management
Campus forma Denní studium Kombinované 30 měsíců September 2018 Rusko Moskva + 1 více

State University of Management, magisterský program Marketing, v Moskvě, Russia.The magisterský program Marketing poskytuje přípravu na vysoce kvalifikované manažery v oblasti marketingu pro odborníky s vyšším vzděláním. [+]

Magisterský studijní program v oboru Marketing poskytuje přípravu vysoce kvalifikovaných vedoucích pracovníků v oblasti marketingu pro odborníky s vyšším vzděláním.

Struktura programu

Vědecký základ pro podnikání a management

• Právní základ pro činnosti řízení • Mezinárodní obchod • Ekonomické aspekty činnosti řízení • Metody výzkumu v oblasti řízení • financí a účetnictví pro manažery • Organizační chování • Logistika

odborné disciplíny

• Generální ředitelství • Strategické řízení • Provozní řízení • Marketing • Změna a řízení projektů; • Management lidských zdrojů; • Informační zdroje podnikání a komerčních komunikací... [-]