$close

Filtry

Zobrazit výsledky

Magisterské studium Marketing Portugalsko - Zde naleznete magisterské studium

Mistři se uděluje studentům, kteří dokončili studium postgraduální úrovně v určitém oboru nebo oblasti odborné praxe a zároveň demonstruje vysokou úroveň mistrovství během procesu. Kurzy v oblasti marketingu a komunikace naučí, jak vytvořit marketingový plán založený na principech výzkumu trhu a marketingu. Tyto třídy se obvykle tvoří součást osvědčení nebo stu… Čtěte více

Mistři se uděluje studentům, kteří dokončili studium postgraduální úrovně v určitém oboru nebo oblasti odborné praxe a zároveň demonstruje vysokou úroveň mistrovství během procesu.

Kurzy v oblasti marketingu a komunikace naučí, jak vytvořit marketingový plán založený na principech výzkumu trhu a marketingu. Tyto třídy se obvykle tvoří součást osvědčení nebo studijního programu. Ostatní předměty zahrnují jak využít rozhodnutí spotřebitele making trendy pomoci vytvořit image značky.

Portugalsko, oficiálně Portugalská republika, je stát ležící v jihozápadní Evropě na Pyrenejském poloostrově. Portugalsko je 900 let, a to i přesto, že má relativně malý prostor, to hrálo klíčovou roli ve světové historii. Universidade do Porto je nejvíce populární cizinců, které se skládají z 11% zahraničních studentů.

Magisterské studium Marketing Portugalsko. Veškeré informace o magisterském studiu Marketing v Portugalsko. Kontaktujte školu zde!

Méně
Další informace o studiu v Portugalsku
$format_list_bulleted Filtry
Seřadit podle:
Doporučeno Nejnovější Název
Catolica Porto Business School
Porto, Portugalsko

Hlavním cílem MSc v marketingu je zaručit souvislost mezi teoriemi a vyučovaným modelem a realitou problémů dnešních marketingových aktivit. Máme tedy tendenci co nejvíce využ ... +

Hlavním cílem MSc v marketingu je zaručit souvislost mezi teoriemi a vyučovaným modelem a realitou problémů dnešních marketingových aktivit. Máme tedy tendenci co nejvíce využívat empirický přístup k výuce spolu s případovými studiemi. Vyvinuli jsme pragmatický přístup, který studenty motivuje k vytváření užitečných výzkumů. -
Magistr
Denní studium
3 semestry
Angličtina
Zář 2022
25 Srp 2022
Kampus
 
Universidade Portucalense
Porto, Portugalsko

Digitální vesmír v posledních letech získal nezpochybnitelnou sociální a ekonomickou převahu. Noví spotřebitelé s přístupem k neomezeným informacím již nejsou pasivními agenty ... +

Digitální vesmír v posledních letech získal nezpochybnitelnou sociální a ekonomickou převahu. Noví spotřebitelé s přístupem k neomezeným informacím již nejsou pasivními agenty, jsou aktivními partnery, kteří hledají a konstruují pohodlnější řešení. Bezprostřednější, vědomější a informovanější spotřebitelé požadují rychlejší a flexibilnější řešení a reakce. Tito spotřebitelé zpochybňují tradiční marketingový přístup a způsob podnikání. Management a podniky trpí nesmazatelnými změnami v důsledku technologického pokroku. Na jedné straně dochází k vzestupu podnikání založeného na technologiích, ale také k potřebě začlenit možnosti a vlastnosti nových technologií do modelů řízení. Digitalizace nových a stávajících podniků proto již není možností, ale nevyhnutelností. Společnosti a instituce musí na tuto výzvu globálního a digitálního věku reagovat novou obchodní kulturou vedenou novými manažery. V reakci na výzvy, které přináší stále více digitální prostředí a potřebu společností a podniků začlenit tyto trendy, poskytuje MPhil v oblasti marketingu a digitálního podnikání školení, které vyvažuje schopnost zvládnout metody a nástroje přístupu k trhu, dovednosti rozvoj podnikání v globálním kontextu a uplatnění technologického potenciálu v podnikání. Cíle Navrhovat a implementovat řešení na podporu vytváření digitálních podniků v globálním světě; Navrhovat a implementovat řešení, která umožňují integraci digitální dimenze do tradičních obchodních modelů; Integrovat a podporovat kulturu inovací v obchodním kontextu; Přijmout filozofii marketingu do rozvoje a řízení podniků; Integrovat technologické nástroje do řízení podniků, včetně sběru, organizace, analýzy, vývoje a šíření informací; Řešit obchodní a marketingové problémy v digitálním prostředí pomocí vědeckých výzkumných metod a technik, jasně komunikovat a obhajovat navrhovaná řešení; Umět používat a vybírat digitální nástroje pro podporu marketingu a nových obchodních modelů. Proč si vybrat tento kurz McKinsey & Company, uznávaný mezinárodní konzultant, v nedávné studii o digitální ekonomice říká, že „odvážné, úzce integrované digitální strategie budou tím, co odliší vítězné společnosti, a největší výnosy budou mít ti, kteří začnou digitální narušení.“ Poradenství uzavírá návrhem, aby společnosti jednaly rozhodně jak při vytváření digitálních podniků, tak při digitalizaci stávajících obchodních modelů. Jediný MPhil, který nabízí kombinaci marketingu, obchodu a digitálu MPhil v oblasti marketingu a digitálního podnikání na tuto výzvu a potřebu reaguje. Kombinace marketingu, obchodu a digitálu se prezentuje jako odlišující aspekt ve srovnání s jinými nabídkami na úrovni MPhil. S dovednostmi získanými během tohoto školení bude student schopen vyvinout a uvést do provozu obchodní strategie schopné čelit výzvám digitální ekonomiky. Myšlenka a akce; Strategie a operace v jediném stupni MPhil Obsah odráží tento inovativní přístup kombinující klíčová témata pro strategický design – jako je strategie, spotřebitelské trendy, strategický a operativní marketing a řízení značky – s tématy, která umožňují implementaci strategie – jako je integrovaná komunikace v digitálních médiích, marketingová inteligence, analytický marketing, digitální laboratoře a e-commerce. Zjistěte více, udělejte více, zažijte více Strategie učení se zaměřuje na studenta a zážitkovou dimenzi učení se zaměřením na semináře učení se praxí, řešení problémů a osvědčené postupy. V závěrečné části MPhil kromě disertační práce umožňuje možnost výběru stáže nebo projektu nejen kontakt s podnikatelskou realitou, ale také možnost rozvíjet inovativní nápady s obchodním potenciálem. Případ pro digitální reinvenci (Jacques Bughin, Laura LaBerge a Anette Mellbye), McKinsey & Company, únor 2017 Diplomy a certifikáty MPhil v marketingu a digitálním podnikání Specializační kurz v oblasti marketingu a digitálního podnikání -
Magistr
Denní studium
4 semestry
Angličtina
Říj 2022
30 Zář 2022
Kampus
 
CATOLICA - Faculty of Human Sciences
Lisabon, Portugalsko

Magisterský titul v oboru komunikačních studií odpovídajícím způsobem zajišťuje osvojení široké škály kompetencí a rozvoj dovedností, které umožňují integraci studentů na prac ... +

Magisterský titul v oboru komunikačních studií odpovídajícím způsobem zajišťuje osvojení široké škály kompetencí a rozvoj dovedností, které umožňují integraci studentů na pracovní trhy a stále více vyžadují odborníky schopné efektivně reagovat na nové požadavky na produkci obsahu a správu interních a / nebo externí informace. Aby se co nejlépe prohloubili jejich znalosti, studenti se seznámí s objevujícími se problémy a výzvami, které přináší rozsáhlý průnik nových mediálních a komunikačních technologií v dnešních společnostech, a také výsledné nové metody a nástroje. -
Magistr
Denní studium
2 roky
Angličtina
Zář 2022
29 Čvn 2022
Kampus
 

Získejte stipendium v hodnotě až $ 10000

Objevte, jaké možnosti vám může nabídnout naše stipendium.
ISCTE Business School – Instituto Universitário de Lisboa
Lisabon, Portugalsko

ISCTE Business School je známá tím, že nabízí nejvíce hodnocené, na podnikání zaměřené MSc v marketingu v Portugalsku, s jasným mezinárodním zaměřením. Náš dvouletý program na ... +

ISCTE Business School je známá tím, že nabízí nejvíce hodnocené, na podnikání zaměřené MSc v marketingu v Portugalsku, s jasným mezinárodním zaměřením. Náš dvouletý program na plný úvazek je plně vyučován v angličtině a je určen pro studenty s malými nebo žádnými pracovními zkušenostmi a poskytne jim vysoce pokročilou kvalifikaci, teoretickou i praktickou, která zvýší jejich kariérní vyhlídky. -
MSc
Denní studium
2 roky
Angličtina
Říj 2022
Kampus
 
ISEG - Lisbon School of Economics & Management
Lisabon, Portugalsko

Poskytuje vám kritický pohled na pomoc společnostem řešit tyto nové výzvy prostřednictvím komplexního, integrovaného a důsledného kurikula, které kombinuje základy marketingu ... +

Poskytuje vám kritický pohled na pomoc společnostem řešit tyto nové výzvy prostřednictvím komplexního, integrovaného a důsledného kurikula, které kombinuje základy marketingu s nejnovějším vývojem v teorii a praxi. -
Magistr
Denní studium
3 semestry
Portugalština
Kampus
 
IPAM
Lisabon, Portugalsko

Tento Mistr byl speciálně navržen tak, aby vyhovoval potřebám a trendům globálního trhu. Kurz je plně vyučován v angličtině a jedná se o inovativní akademickou zkušenost s mez ... +

Tento Mistr byl speciálně navržen tak, aby vyhovoval potřebám a trendům globálního trhu. Kurz je plně vyučován v angličtině a jedná se o inovativní akademickou zkušenost s mezinárodním zaměřením, důrazem na etický a udržitelný marketing a jeho silné vazby na průmysl. -
Magistr
Denní studium
4 semestry
Angličtina
Kampus
 
ISAG - European Business School
Porto, Portugalsko

Magisterský titul v obchodním směru a marketingu má za cíl vyškolit špičkové odborníky ve dvou z nejcitlivějších oblastí jakékoli obchodní organizace: obchodní směr a marketin ... +

Magisterský titul v obchodním směru a marketingu má za cíl vyškolit špičkové odborníky ve dvou z nejcitlivějších oblastí jakékoli obchodní organizace: obchodní směr a marketing. Kompatibilita těchto oblastí v jedné formativní cestě umožňuje absolventům získat integrující pohled na vztah společností s trhem, čímž se zvyšuje jejich úspěch. -
Magistr
Kombinované studium
2 roky
Angličtina
Kombinace studia online a v kampusu
Kampus
Online forma
 
Universidade Europeia
Lisabon, Portugalsko

Četnost tohoto programu umožňuje získávat a prohlubovat znalosti v několika aspektech komunikace, což upevňuje techniku pro ty, kteří se chtějí pustit do kariéry v tomto odvět ... +

Četnost tohoto programu umožňuje získávat a prohlubovat znalosti v několika aspektech komunikace, což upevňuje techniku pro ty, kteří se chtějí pustit do kariéry v tomto odvětví. Události v současné době vyžadují specifické dovednosti, které byly vzaty v úvahu při revizi studijního plánu. Věříme, že reaguje na požadavky trhu a na požadavky zaměstnavatelů. -
Magistr
Kombinované studium
9 měsíce
Portugalština
Kampus
 
IADE
Lisabon, Portugalsko

Program navrhuje vyškolit kvalifikované profesionály a podnikatele, stimulovat rozvoj kritických a informovaných myslí, schopných vytvářet nebo interpretovat trendy v oblasti ... +

Program navrhuje vyškolit kvalifikované profesionály a podnikatele, stimulovat rozvoj kritických a informovaných myslí, schopných vytvářet nebo interpretovat trendy v oblasti brandingu a módního designu, aniž by se vzdali nezbytného smyslu pro společenskou odpovědnost. -
Magistr
Kombinované studium
2 roky
Portugalština
Kampus
 
Instituto Superior de Contabilidade e Administração do Porto
Porto, Portugalsko

S Master na digitální marketing si klade za cíl představit prvek inovace v malých podnicích, kde jsou obvykle činnosti související s marketingem v jednom oddělení a jeho ředit ... +

S Master na digitální marketing si klade za cíl představit prvek inovace v malých podnicích, kde jsou obvykle činnosti související s marketingem v jednom oddělení a jeho ředitel směřuje veškeré činnosti obchodní funkce. Ve velkých společnostech, naopak, to je normální mít více než jedno oddělení, existující technické a středního managementu pro jednotlivé segmenty a / nebo služeb, produktů, nebo dokonce pro každý z hospodářských oblastí praxe. Produktový manažer a / nebo značky jsou příklady tohoto druhu odborné a výsledek specializace marketingu. Tito odborníci by měli být lidé se silnými analytickými schopnostmi, organizování a vedení a měl by být schopen vyvinout a zavést globální marketingové strategie, digitální úrovně. Jsou to lidé, kteří mají kontaktovat několik různých lidí (vnitřních i vnějších společnosti), naučit týmovou práci, mají Výborné komunikační schopnosti (ústní i písemné). Navíc, jeho povinnosti vyžadují, aby měly být znalí lidé z jejich okolí (ekonomika, konkurence, spotřebitelských návyků, trendy, technologické inovace, atd.) A kreativní, tak, aby mohly vyvinout vhodné strategie, inovativní a může zvýšit prodeje obchod. -
Magistr
Portuguese (Portugal)
Kampus
 
ISG Business & Economics School
Lisabon, Portugalsko

Hlavním cílem magisterského v marketingu je, na jedné straně, poskytnout vzdělání, které je jak moderní a up-to-date ve vědeckých oblastech marketingu a, na straně druhé, moti ... +

Hlavním cílem magisterského v marketingu je, na jedné straně, poskytnout vzdělání, které je jak moderní a up-to-date ve vědeckých oblastech marketingu a, na straně druhé, motivovat studenty k provádění výzkumu. .. -
Magistr
Denní studium
2 roky
Angličtina
Kampus
 
IPAM
Lisabon, Portugalsko

Master in Marketing Management připravuje studenta na reakci na obchodní ekosystém v éře 4.0, prostřednictvím rozvoje výzkumných dovedností a aplikace základů marketingu na re ... +

Master in Marketing Management připravuje studenta na reakci na obchodní ekosystém v éře 4.0, prostřednictvím rozvoje výzkumných dovedností a aplikace základů marketingu na realitu organizací. Toto učení probíhá v prostředí silně spojeném se společnostmi. -
Magistr
Denní studium
Kombinované studium
2 roky
Portugalština
Kampus
 
Universidade Europeia
Lisabon, Portugalsko

Singularita výkonného magistra v oblasti digitálního marketingu spočívá v kombinaci strukturovaného přístupu k předmětu a výběru fakulty se zkušenostmi v podnicích v popředí d ... +

Singularita výkonného magistra v oblasti digitálního marketingu spočívá v kombinaci strukturovaného přístupu k předmětu a výběru fakulty se zkušenostmi v podnicích v popředí digitálního marketingu, které nejen že ovládají ústřední koncepce této oblasti, ale také její praktické uplatnění v obchodní realitě . -
Magistr
Kombinované studium
9 měsíce
Portugalština
Kampus
 
IADE
Lisabon, Portugalsko

Mistr v designu a reklamě vychází z potřeby poskytovat specializovanější školení založené na konvergenci mezi designem a marketingem a reklamou, jako jediný mistr v Portugalsk ... +

Mistr v designu a reklamě vychází z potřeby poskytovat specializovanější školení založené na konvergenci mezi designem a marketingem a reklamou, jako jediný mistr v Portugalsku se specifickou specializací na reklamu. -
Magistr
Denní studium
Kombinované studium
2 roky
Portugalština
Kampus
 
Instituto Superior de Contabilidade e Administração do Porto
Porto, Portugalsko

Master of Business Information (MI) je prezentován jako inovativní školení v informační vědy v Portugalsku, tvořící absolventy schopné vykonávat funkci informačních manažerů v ... +

Master of Business Information (MI) je prezentován jako inovativní školení v informační vědy v Portugalsku, tvořící absolventy schopné vykonávat funkci informačních manažerů v obchodním kontextu. V současném kontextu MI reaguje na výzvu podpoře podnikání a inovačních kapacit, tvořit absolventům syncretic profilem různých oborů, který je schopen rozpoznat informace jako zásadní strategický význam řízení obchodních organizací. Tito absolventi budou schopni podporovat optimalizaci procesů spojených s tvorbou a využívání informací, podporuje výkonnost společnosti. Kurz navazuje na Graduate Diploma in Business Information (PGIE), který probíhal v období 2010-2011 a v letech 2011-2012. -
Magistr
Portuguese (Portugal)
Kampus