Magisterské studium marketing v Asie - Magisterské studium marketing v Asie hledejte zde!

Magisterské studium marketing v Asie - Zde naleznete magisterské studium marketing v Asie

marketing

Mistr úrovni studie zahrnují specializované studium v ​​oblasti výzkumu nebo oblasti odborné praxe. Vydělávat magisterský titul ukazuje vyšší úroveň zvládnutí předmětu. Vydělávat magisterský titul může trvat od jednoho roku do tří nebo čtyř let. Než budete moci absolvovat, obvykle musíte napsat a obhájit diplomovou práci, dlouhý papír, který je vyvrcholením Vašeho specializovaného výzkumu.

Obchodní profesionálové s vzdělávání v oblasti marketingu a komunikace může otevřít nové příležitosti pro jejich kariéry. Mohou využít své schopnosti poskytovat poradenství týkající se spotřebitelských studií a image značky nebo řídit marketingové skupiny v rámci firmy.

Studenti, kteří absolvují část svého stupně v Asii jsou stále v číslech. V současné době se druhý a třetí největší ekonomiky v Asii. Bez omezení, studenti popsali svůj čas v Asii jako nejlepší zážitek svého života. Dnes, tři ze čtyř nejlidnatějších zemí světa jsou v Asii: Čína, Indie, Indonésie a.

Magisterské studium marketing v Asie - Veškeré informace o magisterském studiu marketing v Asie. Ušetřete čas a kontaktujte školu v Asie zde!

Čtěte více

Magistr Mezinárodního Marketingu (MIM)

Hult International Business School
Campus forma Denní studium 1 rok August 2018 Spojené státy americké San Francisco Boston Spojené království Londýn Spojené arabské emiráty Dubaj Čína Shanghai New York Cambridge + 9 více

Jako společnosti hledají diferencovat své nabídky v globálním trhu, Hult je jeden rok Master of International Marketing stupně vybavuje se strategickými a executional marketingových dovedností potřebných k vyniknout. [+]

Získejte vybaven marketingové dovednosti, které potřebují vyniknout v globálním trhu.

Jako společnosti hledají odlišit své nabídky na globálním trhu, Hult je jeden rok Master of mezinárodní marketing Stupeň vybavuje se strategickými a executional marketingových dovedností potřebných k vyniknout.

Umístění

Spusťte Master of mezinárodní marketing v Bostonu nebo v Londýně, pak vybrat, aby prozkoumala další dva kampusy jako součást Hult je unikátní Global Campus Rotation.

Váš Master of mezinárodní marketing na první pohled

Kdo je tento program určen?

Uchazeči, kteří v nedávné době absolvoval Vysokou školu nebo vysokou školu, stejně jako jednotlivci s až tři roky praxe, kteří chtějí zahájit kariéru v oblasti marketingu.... [-]


Specializovaný Magister V Marketingu

ESA Business School - Ecole Supérieure des Affaires
Campus forma Denní studium 18 měsíců October 2018 Libanon Bejrút Spojené království Londýn + 2 více

Vlak marketingových a komunikačních odborníků zvládnout a prohloubit své znalosti nezbytných teorií a nástrojů pro vývoj svých funkcí. [+]

MSM: Specializovaný magistr v marketingu

Specializované kurikulum v marketingu Cíl: Držitel magisterského studia Minimální zkušenost: 2 roky Jazyk: francouzština

Objektivní

Vlak marketingových a komunikačních odborníků zvládnout a prohloubit své znalosti nezbytných teorií a nástrojů pro vývoj svých funkcí.

Dva mezinárodní diplomy Specializovaný Mistr v marketingu a komunikace z ESA Specializovaný Mistr v marketingu a komunikace z ESCP Evropy Struktura kurzu

Doba trvání: 18 měsíců Kurzy se konají každý týden každé tři, od úterý do pátku od 16:00 do 20:30 a v sobotu od 9:00 do 13:30

Poplatky

Výuka: 18600 USD

[-]

Magistr Komunikace A Mediálních Studií

Monash University Malaysia
Campus forma Denní studium Kombinované 18 - 24 měsíců February 2018 Malajsie Selangor + 1 více

Master of komunikace a mediálních studií koresponduje s bezprecedentní změny v komunikaci a mediální obsah, formy, technologií a politiky. [+]

The Master of komunikace a mediálních studií koresponduje s bezprecedentní změny v komunikaci a mediální obsah, formy, technologií a politiky.

Tento program se vyznačuje s rozsáhlými důsledky pro podnikání, politice, veřejné správě a každodenního života. Konkrétně vychází vstříc rostoucím výzvám spojeným digitálních médií, globalizace a cross-kulturní výměny. Při zkoumání minulosti, přítomnosti a budoucích trendů, tento program se snaží podporovat porozumění komunikačních a mediálních systémů lokálně i globálně. Současné politické debaty, které utvářejí trhy budou určovat a zajistěte reakce vyhovět měnícím se procesy mediace a spotřeby.... [-]


Postgraduální Program Ve Strategickém Designu A Vedení Značky

Srishti Institute of Art, Design and Technology
Campus forma Denní studium 2 let July 2018 Indie Bangalore

Postgraduální program ve strategickém Design a Brand vedení se stará o design a strategický vůdce s agilní odborných schopností, který je smysluplně nápaditá a procesně orientované v oblasti návrhu strategie a vedení značky. Tento program kombinuje rámec návrhu myšlení s branding a vůdčí schopnosti do metodiky konstrukční strategie. [+]

M.Des. v strategickém designu a vedení značky Postgraduální program ve strategickém Design a Brand vedení se stará o design a strategický vůdce s agilní odborných schopností, který je smysluplně nápaditá a procesně orientované v oblasti návrhu strategie a vedení značky. Tento program kombinuje rámec návrhu myšlení s branding a vůdčí schopnosti do metodiky konstrukční strategie. Klíčovým rozlišování-faktorem postgraduální návrh strategie na úrovni programu je jeho vedoucí stavebního akademické složku. Kurz je zaměřen na rozvoj vůdčí schopnosti tím, že zvýší svůj vlastní chápání oblasti designu a zacelit mezeru mezi tímto pochopením a smysluplné akce. Tento akademický přístup vás dělá hybnou silou změny pro budoucí výzvy v designu napříč kulturami a hranicemi. Tento transformační učení a praxe proces vám umožní stanovit jasné pokyny pro vás pokročit ve své kariéře. Pokud si zapsat do tohoto kurzu s pozadím nebo zájmem na určité domény, jako je umění, designu, médií, podnikání, ekonomika, strojírenství, management, finance, mohli byste směřovat k plánu zaostřeného rozvoje rozšířit svou kariéru tím, že integruje navrhování myšlení a strategického designu. Tento kurz umožní absolvent jakékoliv disciplíně získat, přizpůsobit a procvičit své znalosti domény s přidanou sadu funkcí uplatněním návrhu myšlení a strategické značky k dosažení úrovně vedení v každém marketingově orientované průmyslu, obchodu nebo služby. Disciplíny Postgraduální Program ve strategické navrhování a Brand Leadership odborníků jsou podporovány prostřednictvím návrhového procesu, ve kterém jsou adresovány následující: Brand Leadership Business design Design Management Konstrukce Výzkum Strategie návrhu podnikání marketing návrh služeb Social Innovation Research and Collaboration blank Noise Centrum pro experimentální mediálního umění (CEMA)... [-]

Mezinárodní Magistr Studijní Program "Mezinárodní Marketing Management"

Peter the Great St. Petersburg Polytechnic University
Campus forma Denní studium 2 let September 2018 Rusko St Petersburg

Mezinárodní studijní program je realizován Institutem průmyslového ekonomiky a managementu SPbSPU ve spolupráci s ESB Business School, Reutlingen (Německo). [+]

Mezinárodní studijní program je realizován Institutem průmyslového ekonomiky a managementu SPbSPU ve spolupráci s ESB Business School, Reutlingen (Německo). Tréninkové metody: přednášky a semináře, interaktivní prezentace, případové studie, počítačové obchodní simulační hra, výzkumný projekt.

Kurzy SPbSPU: Obchodní angličtina - mezinárodní obchodní právo / Etika v podnikání - Manažerská ekonomika - teorie organizace - řízení Podnikání Interkulturní / Mezinárodní řízení lidských zdrojů - Výzkumné metody v řízení - výzkum Mezinárodní trh mezinárodní obchod (v cizím jazyce) - Mezinárodní marketing management - Mezinárodní řídící - Organizační a manažerské praxe - Moderní strategické analýzy - Corporate finance - Průmyslová marketing - Mezinárodní standardy řízení výroby / Mezinárodní řízení nákupu a dodavatelského řetězce - Mezinárodní řízení logistiky / Prodej - výzkumná práce [-]

Master Of Arts V Marketingového řízení

United International Business Schools
Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 2 let September 2018 Belgie Antverpy Brusel Japonsko Tokio Španělsko Barcelona Madrid Švýcarsko Curych Lausanne Nizozemsko Amsterodam Itálie Milán Ženeva + 15 více

MA - Master of Arts v programu Marketing Management je vyučován výhradně v angličtině. Studenti jsou nutné k dokončení 27 kurzů pro 54 kreditů a závěrečné souhrnné práce za 6 ... [+]

Naše studijní programy a obory jsou kariéru orientované v přírodě a poskytnout studentům s vysokou mírou flexibility po celou dobu jejich studia. Zaměření se na širokém spektru odborných záležitostí, studenti jsou vybaveny potřebnými dovednostmi a znalostmi, aby byli úspěšní v dnešní globální ekonomice, a jsou připraveny pro širokou škálu profesního rozvoje a pracovních příležitostí.

Postgraduální programy jsou vynikající volbou pro čerstvé absolventy vysokých škol a vysokých škol, kteří by rádi viděli jejich uplatnitelnost v dnešním růstem trhu práce se zapojí do přísných a akademicky náročné studium postgraduální získat relevantní akademické kvalifikaci v oblasti podnikání a řízení.... [-]


Magistr V Marketingu, Managementu, Komunikace A Média

Paris-Sorbonne University Abu Dhabi
Campus forma Denní studium 18 měsíců September 2018 Spojené arabské emiráty Abu Dhabi

18-měsíční titul magistra v oboru marketingu, managementu, komunikačních a mediálních připravuje studenty pro pracovní příležitosti v různých oblastech po celém světě. Třídy kombinují teoretické znalosti, obchodní, odborné a provozní metodiky, aby se tak rozšířily analytické a konceptualizaci kapacitu, příprava na práci v mezinárodní [+]

Přehled

18-měsíční titul magistra v oboru marketingu, managementu, komunikačních a mediálních připravuje studenty pro pracovní příležitosti v různých oblastech po celém světě.

V dnešním vyvíjejícím trhu, inovace komunikační strategie jsou nezbytně nutné k posílení individuální a národní rozvoj. S pokračující globalizace, současné ekonomické prostředí čelí mnoha výzvám, včetně měnící se struktury spotřeby, rostoucí konkurenci, udržení talentů, řazení mediálních platforem, transformuje trendy v digitálním věku a socio-kulturních otázkách. Jako výsledek, obchodní firmy a vládní subjekty vyžadovat jejich produkty a služby, které mají být hluboce spojena s komunikací a společenských změn.... [-]


Magistr V Komunikaci A Mezinárodních Vztahů S Veřejností

National University of Science and Technology MISiS
Campus forma Denní studium 2 let September 2018 Rusko Moskva

V Communications Mezinárodní Public Relations programu, profesoři učí interaktivní výuku, vedoucí komunikačních agentur sdílet zkušenosti z první ruky, a studenti těžit z multikulturních diskusí a náročnou práci na projektech. To je dva-rok na plný úvazek magisterský studijní program. [+]

V Communications Mezinárodní Public Relations programu, profesoři učí interaktivní výuku, vedoucí komunikačních agentur sdílet zkušenosti z první ruky, a studenti těžit z multikulturních diskusí a náročnou práci na projektech. Tento dvouletý magisterský studijní program se zaměřuje na podporu vědeckých inovací, produktů nebo technologií prostřednictvím interakce s podniky, vládou a mezinárodními organizacemi. Kurzy budou dodány v angličtině akademiky a odborníky z praxe s využitím inovativních vzdělávacích technologií.

Jste-li bakalářský titul držitele zdatní v angličtině a snaží se jednat o public relations a komunikace profesionální, tento program je určen pro vás.... [-]


Ma V Marketingu

Kadir Has University
Campus forma Denní studium September 2018 Turecko Istanbul

Master of Arts v programu v marketingu je koncipován jako inovativního programu zdůrazňující základní témata marketingu, jako je chování spotřebitelů a vedení značky, stejně jako podnikání a služeb na trh. Tyto kompetence Cíle programu zahrnuje schopnosti navrhnout a implementovat efektivní řešení v různých podnikových prostředích a měnící se ekonomické podnebí. [+]

Master of Arts v programu v marketingu je koncipován jako inovativního programu zdůrazňující základní témata marketingu, jako je chování spotřebitelů a vedení značky, stejně jako podnikání a služeb na trh. Tyto kompetence Cíle programu zahrnuje schopnosti navrhnout a implementovat efektivní řešení v různých podnikových prostředích a měnící se ekonomické podnebí. V tom, že zvláštní důraz na služby a podnikání prostřednictvím naší fakulty je rozlišovacím faktorem při vývoji a zlepšování odborných dovedností.

V MA programu v marketingu, jako společný prvek všech programů, které nabízí Khas Business School, učení je považován holistický proces v čase a napříč prostorem; začíná v základních a volitelných předmětů dodaných ve své třídě, a pokračuje v práci na projektu, setkání s mluvčími renomovanými ve svých oborech a komunikaci mezi absolventy. Věří se, že vytvořit silnou most mezi teorii a praxi.... [-]


Master Marketingové Techniky Moderního Podnikání

Moscow State University of Economics, Statistics and Informatics MESI
Campus forma Denní studium Kombinované 4 - 5 semestry September 2018 Rusko Moskva + 1 více

Potřeba marketingu diktuje trh: moderní a aktivně se na rozvíjející se trhy a vyznačují se prudkým intenzifikace hospodářské soutěže. Při akutním boji za libovolného klienta [+]

Graduate Marketingové technologie moderního podnikání

Jazyk: Russian Potřeba marketingu diktuje trh: moderní a aktivně se na rozvíjející se trhy a vyznačují se prudkým intenzifikace hospodářské soutěže. Při akutním boji o klienta každé společnosti vyžaduje profesionály v oblasti marketingu a marketingového řízení. Potřeba marketingu s magisterským titulem roste ve všech odvětvích. "V zahraničí, mezinárodní a ruské společnosti, většina západního stylu marketingu poptávka multi-funkční, kteří mohou převzít odpovědnost za umístění firmy na trhu, s využitím všech možných marketingových a reklamních nástrojů, v závislosti na rozpočtu, nebo jeho nedostatek." Program splňuje požadavky firem odborné způsobilosti marketingový manažer v dnešním trhu práce, a nabízí širokou škálu znalostí v oblasti:... [-]


Magistr V řízení V Mezinárodním Marketingu

Peoples’ Friendship University of Russia
Campus forma Denní studium 2 let September 2018 Rusko Moskva

Magisterský studijní program "Mezinárodní marketing" byl představen na ekonomickou fakultu v roce 2008. Po založení předsedu marketingu v roce 2009 Program byl značně rafinovaný a aktualizované: byla zvýšena její praktická hodnota, byla přidána možnost mezinárodního vzdělávání v partnerských univerzitách. [+]

Mistr V Managementu v mezinárodní marketing

Doba studia: 2 roky Kreditů: 120 Jazyk: English

Popis programu

Magisterský studijní program "Mezinárodní marketing" byl představen na ekonomickou fakultu v roce 2008. Po založení předsedu marketingu v roce 2009 Program byl značně rafinovaný a aktualizované: byla zvýšena její praktická hodnota, byla přidána možnost mezinárodního vzdělávání v partnerských univerzitách. Úspěšné absolvování vede ke státní diplomu udělení magisterský titul.

Hlavním cílem magisterského programu je výchova vysoce kvalifikovaných, vedoucí pracovníci firem v oblasti marketingu a zaměstnanců.

V rámci programu budou studenti studovat pod dohledem v souladu s jejich individuálního vzdělávacího plánu a získají znalosti z aktuálních témat v mezinárodním marketingu. Budou zkoumat hlavní příčiny nejpalčivějších problémů, získá kvantitativní analytické techniky, metody strategického trhu a plánování investic, stejně jako se bude učit mezinárodní právní, sociální a další problémy, vznikající v procesu ekonomického řízení.... [-]


Master - Strategic Communications řízení V Oblasti Reklamy A Public Relations

Far Eastern Federal University
Campus forma Denní studium 2 let September 2018 Rusko Vladivostok

Program kombinuje obecné teoretické a praktické školení v oblasti strategického řízení komunikace v reklamě a public relations. [+]

Přehled programu

Program kombinuje obecné teoretické a praktické školení v oblasti strategického řízení komunikace v reklamě a public relations.

Program zkoumá strategické principy moderních manažerských informačních a reklamních sdělení, analyzuje zkušenosti a principy reklamních a informačních kampaní v asijsko-tichomořském regionu.

Obsah Program je zaměřen na současné oblasti masové komunikace a médií, reklamního trhu, jakož i trendy v oblasti vývoje podnikových informačních komunikací.

Program se zaměřuje na rozvoj praktických dovedností vyhodnocování efektivity reklamních a informačních kampaní, jakož i využívání inovativních zdrojů v oblasti reklamy a PR aktivit. ... [-]


Master Firemní Komunikace

Universiti Putra Malaysia
Campus forma Denní studium January 2018 Malajsie Selangor

Program si klade za cíl vybavit kandidáty se znalostí teorií a aplikací vztahujících se k oblasti korporátní komunikace. V rámci tohoto programu, kandidáti jsou vystaveny nejnovější vývoj v odvětví spojů. Prostřednictvím řady přednášek a praktických úkolů, je cílem programu přispět k vyšší úrovni profesionality mezi budoucí i současné praktiky firemní komunikace a profesionálů v mediálním průmyslu. Zvláštní pozornost je věnována různým aspektům firemní komunikace, jako je plánování, přípravu, organizování a využívají firemní komunikace v provozu organizace. [+]

Master of korporátní komunikace

Program si klade za cíl vybavit kandidáty se znalostí teorií a aplikací vztahujících se k oblasti korporátní komunikace. V rámci tohoto programu, kandidáti jsou vystaveny nejnovější vývoj v odvětví spojů. Prostřednictvím řady přednášek a praktických úkolů, je cílem programu přispět k vyšší úrovni profesionality mezi budoucí i současné praktiky firemní komunikace a profesionálů v mediálním průmyslu. Zvláštní pozornost je věnována různým aspektům firemní komunikace, jako je plánování, přípravu, organizování a využívají firemní komunikace v provozu organizace.

Vstupní požadavky Žadatelé musí mít bakalářský titul v oboru sdělení nebo spřízněné disciplíny, s minimálním CGPA 2,5 z uznávané univerzity, Žadatelé s CGPA nejméně 2,5 musí mít minimálně jeden rok praxe po absolvování studia (bakalářské) v jakémkoli příbuzném oboru, lze považovat za Žadatelé s CGPA menší než 2,5, ale s 3 a více let praxe po ukončení studia (bakalářské). Další požadavky Praxe musí být po ukončení studia (bakalářské úrovni). Nebudou považovány za pracovní zkušenosti před dokončením studia. Prosím obsahují důkaz o zaměstnání s vaší žádosti. Například ověření dopis od svého zaměstnavatele nebo jmenovacího dopisu nebo poslední výplatní pásky nebo jakékoliv další relevantní dokumenty. Požadavky programu ... [-]

Magistr Informační A Komunikační Techniky

Shandong University
Campus forma Denní studium 3 let September 2018 Čína Jinan Čína Online + 1 více

Tento program se zabývá up-to-date témata v komunikační technice. [+]

Master of informačních a komunikačních techniky Jaký je program asi? Tento program zkoumá up-to-date témata v inženýrství komunikací. To se vztahuje na rozsáhlé a do hloubky materiálů, včetně digitální komunikace, bezdrátové komunikace, mobilních sítí, optických komunikací, sítí ad hoc, teorie informace, antén, obvodů a digitálního zpracování signálu. Program je určen pro ty, kteří mají předchozí vysokoškolské znalosti komunikačních technických témat a chtějí zlepšit své dovednosti na pokročilé úrovni slučitelné s kariérou v těchto odvětvích. To také slouží jako vynikající úvod a školení k výkonu titul PhD. Jak Absolvent? Požadavky k zápočtu Celkové úvěry na programu nejsou o nic méně než 30, ve kterém ne méně než 18 kreditů, jsou za povinné předměty. Diplomová práce v loňském roce, studenti musí dokončit své diplomové práce, a obhájit ji na čtvrté funkční (v polovině května). Maturitní Požadavky Před postgraduálních studentů může být oficiálně přijat do studia kandidatury, musí splňovat jeden z následujících požadavků:. publikovat akademické papír v příslušných časopisech a vědeckých konferencích b. účast a dokončit stavební projekt a předloží souhrnnou zprávu C. dokončení fáze developerského projektu, a předloží souhrnnou zprávu... [-]


Mgr. Management Marketingu

Takming University Of Science And Technology
Campus forma Denní studium September 2018 Tchaj-wan Taipei

Oddělení marketingového managementu bylo založeno v roce 2004 a kvůli rostoucí obchodní činnosti veletrhů a konvencí po celém světě v posledních letech byla v roce 2009 založena divize Mezinárodního úmluvy, výstavy a řízení cestovního ruchu. [+]

Mgr. Management marketingu

Úvod

Oddělení marketingového managementu bylo založeno v roce 2004 a kvůli rostoucí obchodní činnosti veletrhů a konvencí po celém světě v posledních letech byla v roce 2009 založena divize Mezinárodního úmluvy, výstavy a řízení cestovního ruchu. Graduální škola služeb a řízení provozu, která byla založena v roce 2007, se spojila s oddělením řízení marketingu v roce 2011. V současné době nabízí oddělení dva hlavní programy.

FOTBALOVÁ BRANKA

Cílem tohoto oddělení je poskytovat a posilovat studenty s odbornými znalostmi a schopnostmi v oblasti marketingu a mezinárodního marketingového managementu.... [-]