Magisterské studium marketing v Asie - Magisterské studium marketing v Asie hledejte zde!

Magisterské studium marketing v Asie - Zde naleznete magisterské studium marketing v Asie

marketing

Mistr úrovni studie zahrnují specializované studium v ​​oblasti výzkumu nebo oblasti odborné praxe. Vydělávat magisterský titul ukazuje vyšší úroveň zvládnutí předmětu. Vydělávat magisterský titul může trvat od jednoho roku do tří nebo čtyř let. Než budete moci absolvovat, obvykle musíte napsat a obhájit diplomovou práci, dlouhý papír, který je vyvrcholením Vašeho specializovaného výzkumu.

Obchodní profesionálové s vzdělávání v oblasti marketingu a komunikace může otevřít nové příležitosti pro jejich kariéry. Mohou využít své schopnosti poskytovat poradenství týkající se spotřebitelských studií a image značky nebo řídit marketingové skupiny v rámci firmy.

Studenti, kteří absolvují část svého stupně v Asii jsou stále v číslech. V současné době se druhý a třetí největší ekonomiky v Asii. Bez omezení, studenti popsali svůj čas v Asii jako nejlepší zážitek svého života. Dnes, tři ze čtyř nejlidnatějších zemí světa jsou v Asii: Čína, Indie, Indonésie a.

Magisterské studium marketing v Asie - Veškeré informace o magisterském studiu marketing v Asie. Ušetřete čas a kontaktujte školu v Asie zde!

Čtěte více

Magistr mezinárodního marketingu (MIM)

Hult International Business School
Campus forma Denní studium 1 rok August 2019 Spojené státy americké San Francisco Boston Spojené království London Spojené arabské emiráty Dubai Čína Shanghai New York Cambridge + 9 více

Jako společnosti hledají diferencovat své nabídky v globálním trhu, Hult je jeden rok Master of International Marketing stupně vybavuje se strategickými a executional marketingových dovedností potřebných k vyniknout. [+]

Získejte vybaven marketingové dovednosti, které potřebují vyniknout v globálním trhu.

Jako společnosti hledají odlišit své nabídky na globálním trhu, Hult je jeden rok Master of mezinárodní marketing Stupeň vybavuje se strategickými a executional marketingových dovedností potřebných k vyniknout.

Umístění

Spusťte Master of mezinárodní marketing v Bostonu nebo v Londýně, pak vybrat, aby prozkoumala další dva kampusy jako součást Hult je unikátní Global Campus Rotation.

Váš Master of mezinárodní marketing na první pohled

Kdo je tento program určen?

Uchazeči, kteří v nedávné době absolvoval Vysokou školu nebo vysokou školu, stejně jako jednotlivci s až tři roky praxe, kteří chtějí zahájit kariéru v oblasti marketingu.... [-]


Specializovaný magister v marketingu

ESA Business School - Ecole Supérieure des Affaires
Campus forma Denní studium 18 měsíců October 2018 Libanon Beirut Spojené království London + 2 více

Vlak marketingových a komunikačních odborníků zvládnout a prohloubit své znalosti nezbytných teorií a nástrojů pro vývoj svých funkcí. [+]

MSM: Specializovaný magistr v marketingu

Specializované kurikulum v marketingu Cíl: Držitel magisterského studia Minimální zkušenost: 2 roky Jazyk: francouzština

Objektivní

Vlak marketingových a komunikačních odborníků zvládnout a prohloubit své znalosti nezbytných teorií a nástrojů pro vývoj svých funkcí.

Dva mezinárodní diplomy Specializovaný Mistr v marketingu a komunikace z ESA Specializovaný Mistr v marketingu a komunikace z ESCP Evropy Struktura kurzu

Doba trvání: 18 měsíců Kurzy se konají každý týden každé tři, od úterý do pátku od 16:00 do 20:30 a v sobotu od 9:00 do 13:30

Poplatky

Výuka: 18600 USD

[-]

Magistr v komunikaci a mezinárodních vztahů s veřejností

National University of Science and Technology MISiS
Campus forma Denní studium 2 let September 2018 Rusko Moscow

V Communications Mezinárodní Public Relations programu, profesoři učí interaktivní výuku, vedoucí komunikačních agentur sdílet zkušenosti z první ruky, a studenti těžit z multikulturních diskusí a náročnou práci na projektech. To je dva-rok na plný úvazek magisterský studijní program. [+]

V Communications Mezinárodní Public Relations programu, profesoři učí interaktivní výuku, vedoucí komunikačních agentur sdílet zkušenosti z první ruky, a studenti těžit z multikulturních diskusí a náročnou práci na projektech. Tento dvouletý magisterský studijní program se zaměřuje na podporu vědeckých inovací, produktů nebo technologií prostřednictvím interakce s podniky, vládou a mezinárodními organizacemi. Kurzy budou dodány v angličtině akademiky a odborníky z praxe s využitím inovativních vzdělávacích technologií.

Jste-li bakalářský titul držitele zdatní v angličtině a snaží se jednat o public relations a komunikace profesionální, tento program je určen pro vás.... [-]


M.Des. v strategickém designu

Srishti Institute of Art, Design and Technology
Campus forma Denní studium 2 let July 2019 Indie Bengaluru

Postgraduální program ve strategickém designu a vedení značky pomáhá vytvářet strategický a strategický vůdce s agilními profesionálními schopnostmi, který je smysluplně vynalézavý a procesně orientovaný v oblasti designové strategie a vedení značky. Tento program kombinuje rámec designového myšlení s brandingovými a vedoucími dovednostmi do metodiky designové strategie. [+]

M.Des. v strategickém designuVidění

Postgraduální program ve strategickém designu a vedení značky pomáhá vytvářet strategický a strategický vůdce s agilními profesionálními schopnostmi, který je smysluplně vynalézavý a procesně orientovaný v oblasti designové strategie a vedení značky. Tento program kombinuje rámec designového myšlení s brandingovými a vedoucími dovednostmi do metodiky designové strategie.

Klíčovým rozlišujícím faktorem v strategickém programu postgraduálního vývoje je jeho akademická složka pro budování vedoucích pozic. Cílem kurzu je rozvinout vedoucí kapacitu tím, že zvýšíte své vlastní chápání oblasti Designu a uzavřete mezeru mezi tímto chápáním a smysluplnou činností. Tento akademický přístup vás činí změnou agenta pro budoucí výzvy v designu napříč kulturami a hranicemi. Tento proces transformačního učení a praxe vám umožní stanovit jasné pokyny, abyste mohli ve vaší kariéře postupovat kupředu. Pokud se zapíšete do tohoto kurzu se zájmem o určitou oblast, jako je umění, design, média, podnikání, ekonomika, inženýrství, management, finance, můžete se přesunout k cílenému rozvojovému plánu, který zvýší vaši kariéru tím, a strategického návrhu.... [-]


Online digitální marketingový manažer Online Master (ISEFAC)

IONISx
Online forma Kombinované 18 měsíců September 2018 Francie France Online Réunion Belgium Online Niger Algeria Online Mauricius Canada Online Martinik Congo ROC (Brazzaville) Online Madagaskar Cote d'Ivoire Online Lucembursko French Guiana Online Lichtenštejnsko French Polynesia Online Libanon Gabon Online Gabon Lebanon Online Francouzská Polynésie Liechtenstein Online Francouzská Guyana Luxembourg Online Pobřeží slonoviny Madagascar Online Kongo Martinique Online Kanada Mauritius Online Alžírsko Niger Online Belgie Reunion Online Švýcarsko Switzerland Online + 34 více

Staňte se kompletní marketingovým a komunikačním manažerem, osvojte si tvůrčí, produktivní a strategické aspekty všech digitálních médií. [+]

Staňte se kompletní marketingovým a komunikačním manažerem, osvojte si tvůrčí, produktivní a strategické aspekty všech digitálních médií.

PROČ JE TO TUTO MASTERE MARKETING ISEFAC ONLINE?

Máte obchodní, marketingové, komunikační nebo IT zázemí? Master všechny aspekty marketingu a digitální komunikace a stát se strategickým přínosem pro rozvoj společnosti. Převzít kontrolu nad digitální strategií a získat zodpovědnost.

Tento diplomový kurz se zaměřuje na praktické uplatňování obchodních dovedností a umožní vám získat syntetickou vizi vývoje digitálního marketingu a získat přístup k nejvyhledávanějším pozicím na profesionálním trhu.... [-]


Executive MS - Magistr v marketingovém managementu

United International Business Schools
Online forma Campus forma Online & Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 3 let September 2018 Belgie Antwerp Španělsko Barcelona Brussels Madrid Japonsko Tokyo Švýcarsko Zürich Lausanne Nizozemsko Amsterdam Itálie Milan Geneva + 17 více

Náš akademický kalendář je založen na čtvrtém systému (1 čtvrtletí = 10 týdnů). Vzhledem k flexibilní struktuře a modulárnímu návrhu programu je na počátku každé čtvrtletí a každého termínu k dispozici několik dat zahájení, v říjnu, listopadu, lednu, únoru, dubnu, květě, červenci a srpnu. [+]

Počáteční data

Náš akademický kalendář je založen na čtvrtém systému (1 čtvrtletí = 10 týdnů). Vzhledem k flexibilní struktuře a modulárnímu návrhu programu je na počátku každé čtvrtletí a každého termínu k dispozici několik dat zahájení, v říjnu, listopadu, lednu, únoru, dubnu, květě, červenci a srpnu. Všechny kampusy se řídí stejným akademickým kalendářem.

Doba trvání programu

Studenti na plný úvazek mohou absolvovat magisterský titul v 1 akademickém roce 9 měsíců, a to v celkovém počtu 3 čtvrtiny po 20 kreditů nebo do 12 měsíců při rozložení pracovní zátěže.

Studenti na částečný úvazek mohou získávat magisterský titul ve dvou až třech akademických letech, v závislosti na počtu absolvovaných kursů za čtvrtletí, výběru kurzu a plánování kurzů; získání poloviny typického počtu kurzů se rovná dvojnásobku trvání programu na plný úvazek. Čím flexibilnější bude pracovní doba, tím více kurzů bude k dispozici rychlejší. Studenti jsou považováni za částečný úvazek při pokusu o 6 nebo méně kurzů za čtvrtletí. Studium na částečný úvazek je k dispozici pouze pro studenty s národním pasem nebo povolením k pobytu.... [-]


Magistr v marketingu, managementu, komunikace a média

Paris-Sorbonne University Abu Dhabi
Campus forma Denní studium 18 měsíců September 2018 Spojené arabské emiráty Abu Dhabi

18-měsíční titul magistra v oboru marketingu, managementu, komunikačních a mediálních připravuje studenty pro pracovní příležitosti v různých oblastech po celém světě. Třídy kombinují teoretické znalosti, obchodní, odborné a provozní metodiky, aby se tak rozšířily analytické a konceptualizaci kapacitu, příprava na práci v mezinárodní [+]

Přehled

18-měsíční titul magistra v oboru marketingu, managementu, komunikačních a mediálních připravuje studenty pro pracovní příležitosti v různých oblastech po celém světě.

V dnešním vyvíjejícím trhu, inovace komunikační strategie jsou nezbytně nutné k posílení individuální a národní rozvoj. S pokračující globalizace, současné ekonomické prostředí čelí mnoha výzvám, včetně měnící se struktury spotřeby, rostoucí konkurenci, udržení talentů, řazení mediálních platforem, transformuje trendy v digitálním věku a socio-kulturních otázkách. Jako výsledek, obchodní firmy a vládní subjekty vyžadovat jejich produkty a služby, které mají být hluboce spojena s komunikací a společenských změn.... [-]


Magistr v marketingu

KIMEP University
Campus forma Denní studium 4 semestry September 2018 Kazachstán Almaty

Magisterský program marketingu na KIMEP University připravuje odborníky, kteří mohou úspěšně rozvíjet a řídit marketingové aktivity organizací jak v Kazachstánu, tak mezinárodně, a to společensky zodpovědným způsobem. Program poskytuje vynikající přípravy na kariéru v oblasti marketingu a znalostí na úrovni magisterského typu, aby pracovali v průmyslu, konzultačních firmách, neziskových organizacích, vládě a dalších organizacích, kde marketing přináší hodnotu. [+]

O MMKT

Magisterský program marketingu na KIMEP University připravuje odborníky, kteří mohou úspěšně rozvíjet a řídit marketingové aktivity organizací jak v Kazachstánu, tak mezinárodně, a to společensky zodpovědným způsobem. Program poskytuje vynikající přípravy na kariéru v oblasti marketingu a znalostí na úrovni magisterského typu, aby pracovali v průmyslu, konzultačních firmách, neziskových organizacích, vládě a dalších organizacích, kde marketing přináší hodnotu.

Jedinečné charakteristiky programu

Master of Marketing má inovativní a progresivní učební plán, který odpovídá předním programům Graduate Marketing po celém světě. Mezi jedinečné vlastnosti programu patří:... [-]


Marketing

Siberian State Aerospace University SibSAU
Campus forma Denní studium September 2018 Rusko Krasnoyarsk

Cílem magisterského studijního programu «Marketing» je příprava odborníků, kteří jsou schopni provádět nezávislou analytickou a pedagogický výzkum [+]

marketing

Cílem magisterského studijního programu «Marketing» je příprava odborníků, kteří jsou schopni provádět nezávislou analytickou a pedagogický výzkum a institucionální a řídící činnosti při řešení běžných marketingových problémů.

Učení umožňuje studentům získat odborné znalosti v oblasti vedení marketingový výzkum v širokém spektru směrů, vedení marketingové analýzy stavu trhu a rozvíjet marketingové strategie firmy.

Studenti, kteří úspěšně dokončila magisterské studium jsou schopni obsadit pozici marketingového manažera marketingové oddělení hlavy, marketingový ředitel v různých oborů podnikání. Pokračování vědecké práce v postgraduálním studiu je možné.... [-]


MA v marketingu

IESA - Instituto de Estudios Superiores de Administración
Campus forma Kombinované 15 měsíců October 2018 Venezuela Caracas Panama Panama City Čína Shanghai Kolumbie Bogotá Francie Paris Mexiko Buenavista Spojené státy americké New Orleans + 12 více

MSc v oboru Marketing poskytuje specifické dovednosti při analýze a pochopení trhů, marketing strategického plánování a řízení smíšené ... [+]

Master of Marketing

MSc v oboru Marketing poskytuje specifické dovednosti při analýze a pochopení trhu, marketingové strategické plánování a řízení marketingového mixu. Spojuje v sobě aktuální obsah s národním a mezinárodním významem, metodiky a inovativních vzdělávacích zkušeností být kreativní a inovativní profesionálové.

Kdo by se měl zúčastnit: Odborníci, kteří již pracují v oblasti marketingu, chtějí změnu kariéry, nebo jejíž předmět podnikání vyžaduje solidní znalosti v oboru. Je také velmi důležité pro manažery a CEO společnosti.

Doba trvání: 15 měsíců rozdělených do pěti po sobě jdoucích čtvrtletí každého jedenáct týdnů.... [-]


Evropský magisterský program Řízení a reklamní strategie

Ecole Supérieure Ouverte à Distance
Online forma Denní studium Kombinované 2 let Přihlašování započato Francie France Online Belgie Belgium Online Švýcarsko Switzerland Online Lucembursko Luxembourg Online Libanon Lebanon Online Martinik Martinique Online Réunion Reunion Online Guadeloupe (Fr.) Guadeloupe Online Mauricius Mauritius Online Kanada Canada Online Alžírsko Algeria Online Tunisko Tunisia Online Maroko Morocco Online Francouzská Guyana French Guiana Online Francouzská Polynésie French Polynesia Online + 29 více

Naučíte se přizpůsobit strategii k problematice ochranných známek (silná konkurence v oblasti kreativity a viditelnosti na internetu), aby splňovaly požadavky trhu a dnes společnost. [+]

Naučíte se přizpůsobit strategii k problematice ochranných známek (silná konkurence v oblasti kreativity a viditelnosti na internetu), aby splňovaly požadavky trhu a dnes společnost.

Váš profil

Fakulta poslechu, dialogu a kontakt, citlivost digitálního světa, mistrovství v sociálních médií, kreativní a přesvědčivý.

Získávají tyto dovednosti:

Identifikovat se další mediální strategie Proveďte výběr mezi non-mediální technologie Vytvořit mediální plánování Vědět, jak se programovat v reklamních investic Pochopit různé fáze grafického řetězce Jak vybrat audiovizuální produkční agenturu Rozvíjet komunikační strategii Zvládnout různé typy komunikace Znalost právních aspektech týkajících se obchodů komunikace Chránit digitální identity Navrhněte digitální strategii Pilot projekt zahrnující několik herců z webu ... [-]

Master européen komunikace, spécialité Stratégies publicitaires et komunikace numérique

INEAD
Online forma 2 let Přihlašování započato Francie France Online Belgie Belgium Online Švýcarsko Switzerland Online Lucembursko Luxembourg Online Kanada Canada Online Libanon Lebanon Online Francouzská Guyana French Guiana Online Guadeloupe (Fr.) Guadeloupe Online Martinik Martinique Online Réunion Reunion Online Mauricius Mauritius Online Francouzská Polynésie French Polynesia Online Maroko Morocco Online Tunisko Tunisia Online Alžírsko Algeria Online Demokratická republika Kongo Congo DRC (Zaire) Online Kongo Congo ROC (Brazzaville) Online Niger Niger Online Senegal Senegal Online Pobřeží slonoviny Cote d'Ivoire Online Gabon Gabon Online Lichtenštejnsko Liechtenstein Online Madagaskar Madagascar Online + 43 více

Mistr Européen ** Délivré par la Fédération Européenne des Ecoles (Fede) - régie Association par le droit Suisse (CCS.art 60-79). Le mistr Européen est un diplôme européen Valide par l'IACBE (Mezinárodní shromáždění pro Collegiate Business Education) qui est un organisme d'Akreditace américain. [+]

UNE formace, DES objectifs Mesurer Ses connaissances et ses capacités à l'Europe comprendre Maîtriser les fondamentaux en marketing, komunikace et publicité Comprendre le droit de La Marque, des sociétés et des consommateurs Appréhender la Stratégie globale de komunikace et son kádr juridique Approfondir la komunikace webové et les nouveaux Médias pořádá

UN métier Chef de Publicité on-line Responsable mots clés Chef de projet EDITORIAL EDITORIAL webmaster Chef de projet internet Reklamní manažer manažer provozu Planneur stratégique, webplanner Chef de produit multimédia Responsable partenariatResponsable cross média responsable EDITORIAL ... [-]

Master - Strategic Communications řízení v oblasti reklamy a public relations

Far Eastern Federal University
Campus forma Denní studium 2 let September 2018 Rusko Vladivostok

Program kombinuje obecné teoretické a praktické školení v oblasti strategického řízení komunikace v reklamě a public relations. [+]

Přehled programu

Program kombinuje obecné teoretické a praktické školení v oblasti strategického řízení komunikace v reklamě a public relations.

Program zkoumá strategické principy moderních manažerských informačních a reklamních sdělení, analyzuje zkušenosti a principy reklamních a informačních kampaní v asijsko-tichomořském regionu.

Obsah Program je zaměřen na současné oblasti masové komunikace a médií, reklamního trhu, jakož i trendy v oblasti vývoje podnikových informačních komunikací.

Program se zaměřuje na rozvoj praktických dovedností vyhodnocování efektivity reklamních a informačních kampaní, jakož i využívání inovativních zdrojů v oblasti reklamy a PR aktivit. ... [-]


Master marketingové techniky moderního podnikání

Moscow State University of Economics, Statistics and Informatics MESI
Campus forma Denní studium Kombinované 4 - 5 semestry September 2018 Rusko Moscow + 1 více

Potřeba marketingu diktuje trh: moderní a aktivně se na rozvíjející se trhy a vyznačují se prudkým intenzifikace hospodářské soutěže. Při akutním boji za libovolného klienta [+]

Graduate Marketingové technologie moderního podnikání

Jazyk: Russian Potřeba marketingu diktuje trh: moderní a aktivně se na rozvíjející se trhy a vyznačují se prudkým intenzifikace hospodářské soutěže. Při akutním boji o klienta každé společnosti vyžaduje profesionály v oblasti marketingu a marketingového řízení. Potřeba marketingu s magisterským titulem roste ve všech odvětvích. "V zahraničí, mezinárodní a ruské společnosti, většina západního stylu marketingu poptávka multi-funkční, kteří mohou převzít odpovědnost za umístění firmy na trhu, s využitím všech možných marketingových a reklamních nástrojů, v závislosti na rozpočtu, nebo jeho nedostatek." Program splňuje požadavky firem odborné způsobilosti marketingový manažer v dnešním trhu práce, a nabízí širokou škálu znalostí v oblasti:... [-]


Magistr v řízení v mezinárodním marketingu

Peoples’ Friendship University of Russia
Campus forma Denní studium 2 let September 2018 Rusko Moscow

Magisterský studijní program "Mezinárodní marketing" byl představen na ekonomickou fakultu v roce 2008. Po založení předsedu marketingu v roce 2009 Program byl značně rafinovaný a aktualizované: byla zvýšena její praktická hodnota, byla přidána možnost mezinárodního vzdělávání v partnerských univerzitách. [+]

Mistr V Managementu v mezinárodní marketing

Doba studia: 2 roky Kreditů: 120 Jazyk: English

Popis programu

Magisterský studijní program "Mezinárodní marketing" byl představen na ekonomickou fakultu v roce 2008. Po založení předsedu marketingu v roce 2009 Program byl značně rafinovaný a aktualizované: byla zvýšena její praktická hodnota, byla přidána možnost mezinárodního vzdělávání v partnerských univerzitách. Úspěšné absolvování vede ke státní diplomu udělení magisterský titul.

Hlavním cílem magisterského programu je výchova vysoce kvalifikovaných, vedoucí pracovníci firem v oblasti marketingu a zaměstnanců.

V rámci programu budou studenti studovat pod dohledem v souladu s jejich individuálního vzdělávacího plánu a získají znalosti z aktuálních témat v mezinárodním marketingu. Budou zkoumat hlavní příčiny nejpalčivějších problémů, získá kvantitativní analytické techniky, metody strategického trhu a plánování investic, stejně jako se bude učit mezinárodní právní, sociální a další problémy, vznikající v procesu ekonomického řízení.... [-]