Filter
Magistr
Asie Study type: Všechny Pace: Všechny

Magisterské studium marketing v Asie - Zde naleznete magisterské studium marketing v Asie

Mistr úrovni studie zahrnují specializované studium v ​​oblasti výzkumu nebo oblasti odborné praxe. Vydělávat magisterský titul ukazuje vyšší úroveň zvládnutí předmětu. Vydělávat magisterský titul může trvat od jednoho roku do tří nebo čtyř let. Než budete moci absolvovat, obvykle musíte napsat a obhájit diplomovou práci, dlouhý papír, který je vyvrcholením Vašeho specializovaného výzkumu.

Obchodní profesionálové s vzdělávání v oblasti marketingu a komunikace může otevřít nové příležitosti pro jejich kariéry. Mohou využít své schopnosti poskytovat poradenství týkající se spotřebitelských studií a image značky nebo řídit marketingové skupiny v rámci firmy.

Studenti, kteří absolvují část svého stupně v Asii jsou stále v číslech. V současné době se druhý a třetí největší ekonomiky v Asii. Bez omezení, studenti popsali svůj čas v Asii jako nejlepší zážitek svého života. Dnes, tři ze čtyř nejlidnatějších zemí světa jsou v Asii: Čína, Indie, Indonésie a.

Magisterské studium marketing v Asie - Veškeré informace o magisterském studiu marketing v Asie. Ušetřete čas a kontaktujte školu v Asie zde!

Čtěte více Méně

19 Results in marketing, Asie

Hult International Business School

Jako společnosti hledají diferencovat své nabídky v globálním trhu, Hult je jeden rok Master of International Marketing stupně vybavuje se strategickými a executional mar ... [+]

Získejte vybaven marketingové dovednosti, které potřebují vyniknout v globálním trhu.

Jako společnosti hledají odlišit své nabídky na globálním trhu, Hult je jeden rok Master of mezinárodní marketing Stupeň vybavuje se strategickými a executional marketingových dovedností potřebných k vyniknout.

Umístění

Spusťte Master of mezinárodní marketing v Bostonu nebo v Londýně, pak vybrat, aby prozkoumala další dva kampusy jako součást Hult je unikátní Global Campus Rotation.

Váš Master of mezinárodní marketing na první pohled

Kdo je tento program určen?

Uchazeči, kteří v nedávné době absolvoval Vysokou školu nebo vysokou školu, stejně jako jednotlivci s až tři roky praxe, kteří chtějí zahájit kariéru v oblasti marketingu.... [-]

Spojené státy americké San Francisco Boston Spojené království London Spojené arabské emiráty Dubai Čína Shanghai New York Cambridge  + 7 Více
August 2019
Denní studium
1 rok
Campus forma
Přečtěte si více v češtině
ESA Business School - Ecole Supérieure des Affaires

Vlak marketingových a komunikačních odborníků zvládnout a prohloubit své znalosti nezbytných teorií a nástrojů pro vývoj svých funkcí. ... [+]

MSM: Specializovaný magistr v marketingu

Specializované kurikulum v marketingu Cíl: Držitel magisterského studia Minimální zkušenost: 2 roky Jazyk: francouzština

Objektivní

Vlak marketingových a komunikačních odborníků zvládnout a prohloubit své znalosti nezbytných teorií a nástrojů pro vývoj svých funkcí.

Dva mezinárodní diplomy Specializovaný Mistr v marketingu a komunikace z ESA Specializovaný Mistr v marketingu a komunikace z ESCP Evropy Struktura kurzu

Doba trvání: 18 měsíců Kurzy se konají každý týden každé tři, od úterý do pátku od 16:00 do 20:30 a v sobotu od 9:00 do 13:30

Poplatky

Výuka: 18600 USD

[-]
Libanon Beirut Spojené království London
October 2019
Denní studium
18 měsíců
Campus forma
Přečtěte si více v češtině
National University of Science and Technology MISiS

V programu komunikací a mezinárodních vztahů s veřejností vyučují univerzitní profesoři interaktivní kurzy, vedoucí komunikačních agentur sdílejí zkušenosti z první ruky ... [+]

V programu komunikací a mezinárodních vztahů s veřejností vyučují univerzitní profesoři interaktivní kurzy, vedoucí komunikačních agentur sdílejí zkušenosti z první ruky a studenti využívají multikulturní diskuse a náročnou projektovou práci. Na dokončení tohoto programu trvá dva roky studia na plný úvazek.

Jako součást tohoto programu budete trávit dva skvělé roky učení teorie a praxe komunikace v mezinárodní skupině studentů z celého světa. To je multidisciplinární rys programu, který umožnil sjednotit různé oblasti, jako je komunikace, ekonomika, žurnalistika a management. Vzhledem k tomu, že umístění v jedné z předních ruských technologických univerzit dává programu zvláštní pozornost v oblasti komunikace pro odvětví založené na znalostech a technologii.... [-]

Rusko Moscow
September 2019
Denní studium
2 let
Campus forma
Přečtěte si více v češtině
Plekhanov Russian University of Economics

Program je určen pro přípravu obchodníků, kteří mají profesionální slovní zásobu v angličtině, s možným uplatněním kompetencí získaných ve výrobních a obchodních společno ... [+]

Popis programu

Program je určen pro přípravu obchodníků, kteří mají profesionální slovní zásobu v angličtině, s možným uplatněním kompetencí získaných ve výrobních a obchodních společnostech a ve výzkumných agenturách. Program je založen na specifikach marketingových aktivit velkých mezinárodních společností působících na ruském trhu (nebo se plánuje odstoupit od nich) a velkých ruských společnostech s vysokým exportním potenciálem, pro které je nezbytné studovat adaptaci marketingových aktivit na kříži - kulturního prostředí.

Akreditace

Program je akreditován Evropskou radou pro vzdělávání v oblasti obchodu (ECBE)

Co bude vědět absolvent?Porozumět konstrukci marketingového oddělení v celkovém systému řízení společnosti, určovat funkce a hlavní oblasti práce, systémy zodpovědnosti a procesyPochopit směr marketingových aktivit, pokud jde o implementaci strategie adaptace nebo standardizace výrobků, značek, celého marketingového komplexu, marketingového plánování a audituZnát přístupy a metriky pro analýzu efektivnosti marketingových aktivit.Být schopen provést kritickou analýzu, vyvodit závěry a uplatnit osvědčené postupy mezinárodních a ruských společností v marketingové funkciPoužívejte projektový přístup k řízení různých marketingových projektůPracovní příležitosti... [-]
Rusko Moscow
Denní studium
2 let
Campus forma
Přečtěte si více v češtině
L’École De Design Nantes Atlantique

V rámci projektu MDes Food Design ... [+]

Postgraduální program za dva roky se specializuje na design potravin

Program speciálně přizpůsobený studentům z celého světa, kteří chtějí integrovat naše MD

V rámci projektu MDes Food Design

Hlavní témataPotraviny a nové technologieZdravé jídloPotravinová kultura, místní produkty, cestovní ruchOsnovy

Programy MDes, založené v průběhu dvou let, jsou organizovány ve čtyřech semestrech ověřených o 30 ECTS každý. Následný a rostoucí osobní pracovní čas se očekává pro každý modul.

Semestr 1

Tento první semestr je zaměřen na adaptaci na francouzské kulturní prostředí a na výukové metody specifické pro školu v multidisciplinárním přístupu.... [-]

Francie Nantes Brazílie São Paulo Čína Shanghai Indie Pune  + 4 Více
August 2019
Denní studium
Kombinované
2 let
Campus forma
Přečtěte si více v češtině
The University of Wollongong in Dubai

Tento program je ideální pro manažery a střední manažery, kteří se snaží zlepšit svou kariéru v oblasti marketingu, což je oblast stále důležitější pro všechny typy organ ... [+]

Tento program je ideální pro manažery a střední manažery, kteří se snaží zlepšit svou kariéru v oblasti marketingu, což je oblast stále důležitější pro všechny typy organizací, které potřebují dodat hodnotu prostřednictvím produktů a služeb, které vytvářejí a dodávají.

Budete mít možnost studovat širokou škálu pokročilých témat v marketingu a získávat profesionálně orientované odborné marketingové dovednosti. Budete trénováni, abyste formulovali strategické plány, zhodnotili marketingové teorie a rámce, navrhli projekty pomocí nástrojů průzkumu trhu a byli vybaveni vysoce kvalifikovanými dovednostmi pro vytváření a umístění produktů a služeb pro trh.... [-]

Spojené arabské emiráty Dubai
June 2019
Denní studium
18 - 24 měsíců
Campus forma
Přečtěte si více v češtině
United International Business Schools

Náš akademický kalendář je založen na čtvrtém systému (1 čtvrtletí = 10 týdnů). Vzhledem k flexibilní struktuře a modulárnímu návrhu programu je na počátku každé čtvrtlet ... [+]

Počáteční data

Náš akademický kalendář je založen na čtvrtém systému (1 čtvrtletí = 10 týdnů). Vzhledem k flexibilní struktuře a modulárnímu návrhu programu je na počátku každé čtvrtletí a každého termínu k dispozici několik dat zahájení, v říjnu, listopadu, lednu, únoru, dubnu, květě, červenci a srpnu. Všechny kampusy se řídí stejným akademickým kalendářem.

Doba trvání programu

Studenti na plný úvazek mohou absolvovat magisterský titul v 1 akademickém roce 9 měsíců, a to v celkovém počtu 3 čtvrtiny po 20 kreditů nebo do 12 měsíců při rozložení pracovní zátěže.

Studenti na částečný úvazek mohou získávat magisterský titul ve dvou až třech akademických letech, v závislosti na počtu absolvovaných kursů za čtvrtletí, výběru kurzu a plánování kurzů; získání poloviny typického počtu kurzů se rovná dvojnásobku trvání programu na plný úvazek. Čím flexibilnější bude pracovní doba, tím více kurzů bude k dispozici rychlejší. Studenti jsou považováni za částečný úvazek při pokusu o 6 nebo méně kurzů za čtvrtletí. Studium na částečný úvazek je k dispozici pouze pro studenty s národním pasem nebo povolením k pobytu.... [-]

Belgie Antwerp Španělsko Barcelona Brussels Madrid Japonsko Tokyo Švýcarsko Zürich Lausanne Nizozemsko Amsterdam Itálie Milan Geneva  + 12 Více
September 2019
Denní studium
Kombinované
1 - 3 let
Campus forma
Online forma
Online & Campus forma
Přečtěte si více v češtině
IONISx

Staňte se kompletní marketingovým a komunikačním manažerem, osvojte si tvůrčí, produktivní a strategické aspekty všech digitálních médií. ... [+]

Staňte se kompletní marketingovým a komunikačním manažerem, osvojte si tvůrčí, produktivní a strategické aspekty všech digitálních médií.

PROČ JE TO TUTO MASTERE MARKETING ISEFAC ONLINE?

Máte obchodní, marketingové, komunikační nebo IT zázemí? Master všechny aspekty marketingu a digitální komunikace a stát se strategickým přínosem pro rozvoj společnosti. Převzít kontrolu nad digitální strategií a získat zodpovědnost.

Tento diplomový kurz se zaměřuje na praktické uplatňování obchodních dovedností a umožní vám získat syntetickou vizi vývoje digitálního marketingu a získat přístup k nejvyhledávanějším pozicím na profesionálním trhu.... [-]

Francie France Online Réunion Belgium Online Niger Algeria Online Mauricius Canada Online Martinik Congo ROC (Brazzaville) Online Madagaskar Cote d'Ivoire Online Lucembursko French Guiana Online Lichtenštejnsko French Polynesia Online Libanon Gabon Online Gabon Lebanon Online Francouzská Polynésie Liechtenstein Online Francouzská Guyana Luxembourg Online Pobřeží slonoviny Madagascar Online Kongo Martinique Online Kanada Mauritius Online Alžírsko Niger Online Belgie Reunion Online Švýcarsko Switzerland Online  + 32 Více
September 2019
Kombinované
18 měsíců
Online forma
Přečtěte si více v češtině
Rostov State University of Economics

Mistr v marketingu postgraduální program je zaměřen na analytické a odborné přípravy výzkumných pracovníků prostřednictvím pokročilé studium výzkumných otázek v různých m ... [+]

Mistr v marketingu

Mistr v marketingu postgraduální program je zaměřen na analytické a odborné přípravy výzkumných pracovníků prostřednictvím pokročilé studium výzkumných otázek v různých marketingových oblastech. Kurz nabízí zkoumání současné reality marketingového řízení a jeho osvědčených postupů. Vzdělávací aktivity, jako je mistrovských kurzů s předními odborníky, případové studie, pomocí real společnosti na trh v výzkumných prací jsou široce používány.

Úspěšný Mistr v programu Marketing absolventa je up-to-date odborníkem v oblasti správy podnikových marketingové aktivity, které jsou schopné stavebních výrobků a cenovou strategii a taktiku v průmyslových a spotřebitelských odvětví. Absolvent je, aby se seznámili s využitím metod shromažďování informací o trhu, kvantitativní a kvalitativní výzkum, marketingové analýzy spotřebitelského chování a budování efektivní strategie značky, řízení marketingové komunikace, s cílem umístění společnosti pro různé segmenty trhu, odvětví a průmysl.... [-]

Rusko Rostov-on-Don Moscow
September 2019
Denní studium
Kombinované
2 let
Campus forma
Přečtěte si více v češtině
Takming University Of Science And Technology

Oddělení marketingového managementu bylo založeno v roce 2004 a kvůli rostoucí obchodní činnosti veletrhů a konvencí po celém světě v posledních letech byla v roce 2009 z ... [+]

Mgr. Management marketingu

Úvod

Oddělení marketingového managementu bylo založeno v roce 2004 a kvůli rostoucí obchodní činnosti veletrhů a konvencí po celém světě v posledních letech byla v roce 2009 založena divize Mezinárodního úmluvy, výstavy a řízení cestovního ruchu. Graduální škola služeb a řízení provozu, která byla založena v roce 2007, se spojila s oddělením řízení marketingu v roce 2011. V současné době nabízí oddělení dva hlavní programy.

FOTBALOVÁ BRANKA

Cílem tohoto oddělení je poskytovat a posilovat studenty s odbornými znalostmi a schopnostmi v oblasti marketingu a mezinárodního marketingového managementu.... [-]

Tchaj-wan Taipei
September 2019
Denní studium
Campus forma
Přečtěte si více v češtině
Siberian State Aerospace University SibSAU

Cílem magisterského studijního programu «Marketing» je příprava odborníků, kteří jsou schopni provádět nezávislou analytickou a pedagogický výzkum ... [+]

marketing

Cílem magisterského studijního programu «Marketing» je příprava odborníků, kteří jsou schopni provádět nezávislou analytickou a pedagogický výzkum a institucionální a řídící činnosti při řešení běžných marketingových problémů.

Učení umožňuje studentům získat odborné znalosti v oblasti vedení marketingový výzkum v širokém spektru směrů, vedení marketingové analýzy stavu trhu a rozvíjet marketingové strategie firmy.

Studenti, kteří úspěšně dokončila magisterské studium jsou schopni obsadit pozici marketingového manažera marketingové oddělení hlavy, marketingový ředitel v různých oborů podnikání. Pokračování vědecké práce v postgraduálním studiu je možné.... [-]

Rusko Krasnoyarsk
September 2019
Denní studium
Campus forma
Přečtěte si více v češtině
Peoples’ Friendship University of Russia

Magisterský studijní program "Mezinárodní marketing" byl představen na ekonomickou fakultu v roce 2008. Po založení předsedu marketingu v roce 2009 Program byl značně raf ... [+]

Mistr V Managementu v mezinárodní marketing

Doba studia: 2 roky Kreditů: 120 Jazyk: English

Popis programu

Magisterský studijní program "Mezinárodní marketing" byl představen na ekonomickou fakultu v roce 2008. Po založení předsedu marketingu v roce 2009 Program byl značně rafinovaný a aktualizované: byla zvýšena její praktická hodnota, byla přidána možnost mezinárodního vzdělávání v partnerských univerzitách. Úspěšné absolvování vede ke státní diplomu udělení magisterský titul.

Hlavním cílem magisterského programu je výchova vysoce kvalifikovaných, vedoucí pracovníci firem v oblasti marketingu a zaměstnanců.

V rámci programu budou studenti studovat pod dohledem v souladu s jejich individuálního vzdělávacího plánu a získají znalosti z aktuálních témat v mezinárodním marketingu. Budou zkoumat hlavní příčiny nejpalčivějších problémů, získá kvantitativní analytické techniky, metody strategického trhu a plánování investic, stejně jako se bude učit mezinárodní právní, sociální a další problémy, vznikající v procesu ekonomického řízení.... [-]

Rusko Moscow
September 2019
Denní studium
2 let
Campus forma
Přečtěte si více v češtině
KIMEP University

Magisterský program marketingu na KIMEP University připravuje odborníky, kteří mohou úspěšně rozvíjet a řídit marketingové aktivity organizací jak v Kazachstánu, tak mezi ... [+]

O MMKT

Magisterský program marketingu na KIMEP University připravuje odborníky, kteří mohou úspěšně rozvíjet a řídit marketingové aktivity organizací jak v Kazachstánu, tak mezinárodně, a to společensky zodpovědným způsobem. Program poskytuje vynikající přípravy na kariéru v oblasti marketingu a znalostí na úrovni magisterského typu, aby pracovali v průmyslu, konzultačních firmách, neziskových organizacích, vládě a dalších organizacích, kde marketing přináší hodnotu.

Jedinečné charakteristiky programu

Master of Marketing má inovativní a progresivní učební plán, který odpovídá předním programům Graduate Marketing po celém světě. Mezi jedinečné vlastnosti programu patří:... [-]

Kazachstán Almaty
September 2019
Denní studium
4 semestry
Campus forma
Přečtěte si více v češtině
Paris-Sorbonne University Abu Dhabi

18-měsíční titul magistra v oboru marketingu, managementu, komunikačních a mediálních připravuje studenty pro pracovní příležitosti v různých oblastech po celém světě. T ... [+]

Přehled

18-měsíční titul magistra v oboru marketingu, managementu, komunikačních a mediálních připravuje studenty pro pracovní příležitosti v různých oblastech po celém světě.

V dnešním vyvíjejícím trhu, inovace komunikační strategie jsou nezbytně nutné k posílení individuální a národní rozvoj. S pokračující globalizace, současné ekonomické prostředí čelí mnoha výzvám, včetně měnící se struktury spotřeby, rostoucí konkurenci, udržení talentů, řazení mediálních platforem, transformuje trendy v digitálním věku a socio-kulturních otázkách. Jako výsledek, obchodní firmy a vládní subjekty vyžadovat jejich produkty a služby, které mají být hluboce spojena s komunikací a společenských změn.... [-]

Spojené arabské emiráty Abu Dhabi
September 2019
Denní studium
18 měsíců
Campus forma
Přečtěte si více v češtině
Ecole Supérieure Ouverte à Distance

Naučíte se přizpůsobit strategii k problematice ochranných známek (silná konkurence v oblasti kreativity a viditelnosti na internetu), aby splňovaly požadavky trhu a dnes ... [+]

Naučíte se přizpůsobit strategii k problematice ochranných známek (silná konkurence v oblasti kreativity a viditelnosti na internetu), aby splňovaly požadavky trhu a dnes společnost.

Váš profil

Fakulta poslechu, dialogu a kontakt, citlivost digitálního světa, mistrovství v sociálních médií, kreativní a přesvědčivý.

Získávají tyto dovednosti:

Identifikovat se další mediální strategie Proveďte výběr mezi non-mediální technologie Vytvořit mediální plánování Vědět, jak se programovat v reklamních investic Pochopit různé fáze grafického řetězce Jak vybrat audiovizuální produkční agenturu Rozvíjet komunikační strategii Zvládnout různé typy komunikace Znalost právních aspektech týkajících se obchodů komunikace Chránit digitální identity Navrhněte digitální strategii Pilot projekt zahrnující několik herců z webu ... [-]
Francie France Online Belgie Belgium Online Švýcarsko Switzerland Online Lucembursko Luxembourg Online Libanon Lebanon Online Martinik Martinique Online Réunion Reunion Online Guadeloupe (Fr.) Guadeloupe Online Mauricius Mauritius Online Kanada Canada Online Alžírsko Algeria Online Tunisko Tunisia Online Maroko Morocco Online Francouzská Guyana French Guiana Online Francouzská Polynésie French Polynesia Online  + 26 Více
Přihlašování započato
Denní studium
Kombinované
2 let
Online forma
Přečtěte si více v češtině