Magisterské studium marketing v Asie - Magisterské studium marketing v Asie hledejte zde!

Magisterské studium marketing v Asie - Zde naleznete magisterské studium marketing v Asie

marketing

Mistr úrovni studie zahrnují specializované studium v ​​oblasti výzkumu nebo oblasti odborné praxe. Vydělávat magisterský titul ukazuje vyšší úroveň zvládnutí předmětu. Vydělávat magisterský titul může trvat od jednoho roku do tří nebo čtyř let. Než budete moci absolvovat, obvykle musíte napsat a obhájit diplomovou práci, dlouhý papír, který je vyvrcholením Vašeho specializovaného výzkumu.

Obchodní profesionálové s vzdělávání v oblasti marketingu a komunikace může otevřít nové příležitosti pro jejich kariéry. Mohou využít své schopnosti poskytovat poradenství týkající se spotřebitelských studií a image značky nebo řídit marketingové skupiny v rámci firmy.

Studenti, kteří absolvují část svého stupně v Asii jsou stále v číslech. V současné době se druhý a třetí největší ekonomiky v Asii. Bez omezení, studenti popsali svůj čas v Asii jako nejlepší zážitek svého života. Dnes, tři ze čtyř nejlidnatějších zemí světa jsou v Asii: Čína, Indie, Indonésie a.

Magisterské studium marketing v Asie - Veškeré informace o magisterském studiu marketing v Asie. Ušetřete čas a kontaktujte školu v Asie zde!

Čtěte více

Magistr v marketingu

KIMEP University
Campus forma Denní studium 4 semestry September 2019 Kazachstán Almaty

Magisterský program marketingu na KIMEP University připravuje odborníky, kteří mohou úspěšně rozvíjet a řídit marketingové aktivity organizací jak v Kazachstánu, tak mezinárodně, a to společensky zodpovědným způsobem. Program poskytuje vynikající přípravy na kariéru v oblasti marketingu a znalostí na úrovni magisterského typu, aby pracovali v průmyslu, konzultačních firmách, neziskových organizacích, vládě a dalších organizacích, kde marketing přináší hodnotu. [+]

O MMKT

Magisterský program marketingu na KIMEP University připravuje odborníky, kteří mohou úspěšně rozvíjet a řídit marketingové aktivity organizací jak v Kazachstánu, tak mezinárodně, a to společensky zodpovědným způsobem. Program poskytuje vynikající přípravy na kariéru v oblasti marketingu a znalostí na úrovni magisterského typu, aby pracovali v průmyslu, konzultačních firmách, neziskových organizacích, vládě a dalších organizacích, kde marketing přináší hodnotu.

Jedinečné charakteristiky programu

Master of Marketing má inovativní a progresivní učební plán, který odpovídá předním programům Graduate Marketing po celém světě. Mezi jedinečné vlastnosti programu patří:... [-]


Mgr. Management marketingu

Takming University Of Science And Technology
Campus forma Denní studium September 2019 Tchaj-wan Taipei

Oddělení marketingového managementu bylo založeno v roce 2004 a kvůli rostoucí obchodní činnosti veletrhů a konvencí po celém světě v posledních letech byla v roce 2009 založena divize Mezinárodního úmluvy, výstavy a řízení cestovního ruchu. [+]

Mgr. Management marketingu

Úvod

Oddělení marketingového managementu bylo založeno v roce 2004 a kvůli rostoucí obchodní činnosti veletrhů a konvencí po celém světě v posledních letech byla v roce 2009 založena divize Mezinárodního úmluvy, výstavy a řízení cestovního ruchu. Graduální škola služeb a řízení provozu, která byla založena v roce 2007, se spojila s oddělením řízení marketingu v roce 2011. V současné době nabízí oddělení dva hlavní programy.

FOTBALOVÁ BRANKA

Cílem tohoto oddělení je poskytovat a posilovat studenty s odbornými znalostmi a schopnostmi v oblasti marketingu a mezinárodního marketingového managementu.... [-]


Magistr v marketingové komunikaci a public relations

Izmir University of Economics
Campus forma Denní studium 2 let September 2019 Turecko Izmir

Marketingové komunikace a Public Relations MA program je navržen tak, aby začlenil disciplíny marketingové komunikace a public relations dohromady; s cílem odborníků postgraduální a komunikační profesionály, kteří se zaměřují na marketingové komunikace a public relations a může dále zamýšlel na základních disciplínách, jako je reklama, firemní komunikace, public relations a komunikace značky v rámci integrovaného pohledu. Absolventi tohoto programu budou obdrželi inovativní vzdělávání, které ve velké míře řeší moderní komunikační dynamiku. [+]

Marketingové komunikace a Public Relations MA program je navržen tak, aby začlenil disciplíny marketingové komunikace a public relations dohromady; s cílem odborníků postgraduální a komunikační profesionály, kteří se zaměřují na marketingové komunikace a public relations a může dále zamýšlel na základních disciplínách, jako je reklama, firemní komunikace, public relations a komunikace značky v rámci integrovaného pohledu. Absolventi tohoto programu budou obdrželi inovativní vzdělávání, které ve velké míře řeší moderní komunikační dynamiku.

Kurzy MCPR 566 IMC Principles and Practices MCPR 569 Public Relations Theory and Practice BA 564 Marketingový výzkum MCPR 595 Seminář MCPR 599 Diplomová práce Volitelné předměty MCPR 551 Brand Communication MCPR 561 Speciální témata v PR MCPR 562 Vybrané problémy IMC MCPR 570 Global Consumer kultura a identita MCPR 571 kreativní myšlení MCS 501 Metody výzkumu v komunikační studia MCS 507 křižovatek v komunikační studia Aplikační požadavky pro zahraniční studenty ... [-]

Master européen komunikace, spécialité Stratégies publicitaires et komunikace numérique

INEAD
Online forma 2 let Přihlašování započato Francie France Online Belgie Belgium Online Švýcarsko Switzerland Online Lucembursko Luxembourg Online Kanada Canada Online Libanon Lebanon Online Francouzská Guyana French Guiana Online Guadeloupe (Fr.) Guadeloupe Online Martinik Martinique Online Réunion Reunion Online Mauricius Mauritius Online Francouzská Polynésie French Polynesia Online Maroko Morocco Online Tunisko Tunisia Online Alžírsko Algeria Online Demokratická republika Kongo Congo DRC (Zaire) Online Kongo Congo ROC (Brazzaville) Online Niger Niger Online Senegal Senegal Online Pobřeží slonoviny Cote d'Ivoire Online Gabon Gabon Online Lichtenštejnsko Liechtenstein Online Madagaskar Madagascar Online + 43 více

Mistr Européen ** Délivré par la Fédération Européenne des Ecoles (Fede) - régie Association par le droit Suisse (CCS.art 60-79). Le mistr Européen est un diplôme européen Valide par l'IACBE (Mezinárodní shromáždění pro Collegiate Business Education) qui est un organisme d'Akreditace américain. [+]

UNE formace, DES objectifs Mesurer Ses connaissances et ses capacités à l'Europe comprendre Maîtriser les fondamentaux en marketing, komunikace et publicité Comprendre le droit de La Marque, des sociétés et des consommateurs Appréhender la Stratégie globale de komunikace et son kádr juridique Approfondir la komunikace webové et les nouveaux Médias pořádá

UN métier Chef de Publicité on-line Responsable mots clés Chef de projet EDITORIAL EDITORIAL webmaster Chef de projet internet Reklamní manažer manažer provozu Planneur stratégique, webplanner Chef de produit multimédia Responsable partenariatResponsable cross média responsable EDITORIAL ... [-]

Magistr v marketingu

Rostov State University of Economics
Campus forma Denní studium Kombinované 2 let September 2019 Rusko Rostov-on-Don Moscow + 2 více

Mistr v marketingu postgraduální program je zaměřen na analytické a odborné přípravy výzkumných pracovníků prostřednictvím pokročilé studium výzkumných otázek v různých marketingových oblastech. [+]

Mistr v marketingu

Mistr v marketingu postgraduální program je zaměřen na analytické a odborné přípravy výzkumných pracovníků prostřednictvím pokročilé studium výzkumných otázek v různých marketingových oblastech. Kurz nabízí zkoumání současné reality marketingového řízení a jeho osvědčených postupů. Vzdělávací aktivity, jako je mistrovských kurzů s předními odborníky, případové studie, pomocí real společnosti na trh v výzkumných prací jsou široce používány.

Úspěšný Mistr v programu Marketing absolventa je up-to-date odborníkem v oblasti správy podnikových marketingové aktivity, které jsou schopné stavebních výrobků a cenovou strategii a taktiku v průmyslových a spotřebitelských odvětví. Absolvent je, aby se seznámili s využitím metod shromažďování informací o trhu, kvantitativní a kvalitativní výzkum, marketingové analýzy spotřebitelského chování a budování efektivní strategie značky, řízení marketingové komunikace, s cílem umístění společnosti pro různé segmenty trhu, odvětví a průmysl.... [-]


Evropský magisterský program Řízení a reklamní strategie

Ecole Supérieure Ouverte à Distance
Online forma Denní studium Kombinované 2 let Přihlašování započato Francie France Online Belgie Belgium Online Švýcarsko Switzerland Online Lucembursko Luxembourg Online Libanon Lebanon Online Martinik Martinique Online Réunion Reunion Online Guadeloupe (Fr.) Guadeloupe Online Mauricius Mauritius Online Kanada Canada Online Alžírsko Algeria Online Tunisko Tunisia Online Maroko Morocco Online Francouzská Guyana French Guiana Online Francouzská Polynésie French Polynesia Online + 29 více

Naučíte se přizpůsobit strategii k problematice ochranných známek (silná konkurence v oblasti kreativity a viditelnosti na internetu), aby splňovaly požadavky trhu a dnes společnost. [+]

Naučíte se přizpůsobit strategii k problematice ochranných známek (silná konkurence v oblasti kreativity a viditelnosti na internetu), aby splňovaly požadavky trhu a dnes společnost.

Váš profil

Fakulta poslechu, dialogu a kontakt, citlivost digitálního světa, mistrovství v sociálních médií, kreativní a přesvědčivý.

Získávají tyto dovednosti:

Identifikovat se další mediální strategie Proveďte výběr mezi non-mediální technologie Vytvořit mediální plánování Vědět, jak se programovat v reklamních investic Pochopit různé fáze grafického řetězce Jak vybrat audiovizuální produkční agenturu Rozvíjet komunikační strategii Zvládnout různé typy komunikace Znalost právních aspektech týkajících se obchodů komunikace Chránit digitální identity Navrhněte digitální strategii Pilot projekt zahrnující několik herců z webu ... [-]

Magistr v marketingu, managementu, komunikace a média

Paris-Sorbonne University Abu Dhabi
Campus forma Denní studium 18 měsíců September 2019 Spojené arabské emiráty Abu Dhabi

18-měsíční titul magistra v oboru marketingu, managementu, komunikačních a mediálních připravuje studenty pro pracovní příležitosti v různých oblastech po celém světě. Třídy kombinují teoretické znalosti, obchodní, odborné a provozní metodiky, aby se tak rozšířily analytické a konceptualizaci kapacitu, příprava na práci v mezinárodní [+]

Přehled

18-měsíční titul magistra v oboru marketingu, managementu, komunikačních a mediálních připravuje studenty pro pracovní příležitosti v různých oblastech po celém světě.

V dnešním vyvíjejícím trhu, inovace komunikační strategie jsou nezbytně nutné k posílení individuální a národní rozvoj. S pokračující globalizace, současné ekonomické prostředí čelí mnoha výzvám, včetně měnící se struktury spotřeby, rostoucí konkurenci, udržení talentů, řazení mediálních platforem, transformuje trendy v digitálním věku a socio-kulturních otázkách. Jako výsledek, obchodní firmy a vládní subjekty vyžadovat jejich produkty a služby, které mají být hluboce spojena s komunikací a společenských změn.... [-]


Magistr v řízení v mezinárodním marketingu

Peoples’ Friendship University of Russia
Campus forma Denní studium 2 let September 2019 Rusko Moscow

Magisterský studijní program "Mezinárodní marketing" byl představen na ekonomickou fakultu v roce 2008. Po založení předsedu marketingu v roce 2009 Program byl značně rafinovaný a aktualizované: byla zvýšena její praktická hodnota, byla přidána možnost mezinárodního vzdělávání v partnerských univerzitách. [+]

Mistr V Managementu v mezinárodní marketing

Doba studia: 2 roky Kreditů: 120 Jazyk: English

Popis programu

Magisterský studijní program "Mezinárodní marketing" byl představen na ekonomickou fakultu v roce 2008. Po založení předsedu marketingu v roce 2009 Program byl značně rafinovaný a aktualizované: byla zvýšena její praktická hodnota, byla přidána možnost mezinárodního vzdělávání v partnerských univerzitách. Úspěšné absolvování vede ke státní diplomu udělení magisterský titul.

Hlavním cílem magisterského programu je výchova vysoce kvalifikovaných, vedoucí pracovníci firem v oblasti marketingu a zaměstnanců.

V rámci programu budou studenti studovat pod dohledem v souladu s jejich individuálního vzdělávacího plánu a získají znalosti z aktuálních témat v mezinárodním marketingu. Budou zkoumat hlavní příčiny nejpalčivějších problémů, získá kvantitativní analytické techniky, metody strategického trhu a plánování investic, stejně jako se bude učit mezinárodní právní, sociální a další problémy, vznikající v procesu ekonomického řízení.... [-]


Master marketingové techniky moderního podnikání

Moscow State University of Economics, Statistics and Informatics MESI
Campus forma Denní studium Kombinované 4 - 5 semestry September 2019 Rusko Moscow + 1 více

Potřeba marketingu diktuje trh: moderní a aktivně se na rozvíjející se trhy a vyznačují se prudkým intenzifikace hospodářské soutěže. Při akutním boji za libovolného klienta [+]

Graduate Marketingové technologie moderního podnikání

Jazyk: Russian Potřeba marketingu diktuje trh: moderní a aktivně se na rozvíjející se trhy a vyznačují se prudkým intenzifikace hospodářské soutěže. Při akutním boji o klienta každé společnosti vyžaduje profesionály v oblasti marketingu a marketingového řízení. Potřeba marketingu s magisterským titulem roste ve všech odvětvích. "V zahraničí, mezinárodní a ruské společnosti, většina západního stylu marketingu poptávka multi-funkční, kteří mohou převzít odpovědnost za umístění firmy na trhu, s využitím všech možných marketingových a reklamních nástrojů, v závislosti na rozpočtu, nebo jeho nedostatek." Program splňuje požadavky firem odborné způsobilosti marketingový manažer v dnešním trhu práce, a nabízí širokou škálu znalostí v oblasti:... [-]


Marketing

Siberian State Aerospace University SibSAU
Campus forma Denní studium September 2019 Rusko Krasnoyarsk

Cílem magisterského studijního programu «Marketing» je příprava odborníků, kteří jsou schopni provádět nezávislou analytickou a pedagogický výzkum [+]

marketing

Cílem magisterského studijního programu «Marketing» je příprava odborníků, kteří jsou schopni provádět nezávislou analytickou a pedagogický výzkum a institucionální a řídící činnosti při řešení běžných marketingových problémů.

Učení umožňuje studentům získat odborné znalosti v oblasti vedení marketingový výzkum v širokém spektru směrů, vedení marketingové analýzy stavu trhu a rozvíjet marketingové strategie firmy.

Studenti, kteří úspěšně dokončila magisterské studium jsou schopni obsadit pozici marketingového manažera marketingové oddělení hlavy, marketingový ředitel v různých oborů podnikání. Pokračování vědecké práce v postgraduálním studiu je možné.... [-]


MA v marketingu

IESA - Instituto de Estudios Superiores de Administración
Campus forma Kombinované 15 měsíců October 2019 Venezuela Caracas Panama Panama City Čína Shanghai Kolumbie Bogotá Francie Paris Mexiko Buenavista Spojené státy americké New Orleans + 12 více

MSc v oboru Marketing poskytuje specifické dovednosti při analýze a pochopení trhů, marketing strategického plánování a řízení smíšené ... [+]

Master of Marketing

MSc v oboru Marketing poskytuje specifické dovednosti při analýze a pochopení trhu, marketingové strategické plánování a řízení marketingového mixu. Spojuje v sobě aktuální obsah s národním a mezinárodním významem, metodiky a inovativních vzdělávacích zkušeností být kreativní a inovativní profesionálové.

Kdo by se měl zúčastnit: Odborníci, kteří již pracují v oblasti marketingu, chtějí změnu kariéry, nebo jejíž předmět podnikání vyžaduje solidní znalosti v oboru. Je také velmi důležité pro manažery a CEO společnosti.

Doba trvání: 15 měsíců rozdělených do pěti po sobě jdoucích čtvrtletí každého jedenáct týdnů.... [-]


Executive MS - Magistr v marketingovém managementu

United International Business Schools
Online forma Campus forma Online & Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 3 let September 2019 Belgie Antwerp Španělsko Barcelona Brussels Madrid Japonsko Tokyo Švýcarsko Zürich Lausanne Nizozemsko Amsterdam Itálie Milan Geneva + 17 více

Náš akademický kalendář je založen na čtvrtém systému (1 čtvrtletí = 10 týdnů). Vzhledem k flexibilní struktuře a modulárnímu návrhu programu je na počátku každé čtvrtletí a každého termínu k dispozici několik dat zahájení, v říjnu, listopadu, lednu, únoru, dubnu, květě, červenci a srpnu. [+]

Počáteční data

Náš akademický kalendář je založen na čtvrtém systému (1 čtvrtletí = 10 týdnů). Vzhledem k flexibilní struktuře a modulárnímu návrhu programu je na počátku každé čtvrtletí a každého termínu k dispozici několik dat zahájení, v říjnu, listopadu, lednu, únoru, dubnu, květě, červenci a srpnu. Všechny kampusy se řídí stejným akademickým kalendářem.

Doba trvání programu

Studenti na plný úvazek mohou absolvovat magisterský titul v 1 akademickém roce 9 měsíců, a to v celkovém počtu 3 čtvrtiny po 20 kreditů nebo do 12 měsíců při rozložení pracovní zátěže.

Studenti na částečný úvazek mohou získávat magisterský titul ve dvou až třech akademických letech, v závislosti na počtu absolvovaných kursů za čtvrtletí, výběru kurzu a plánování kurzů; získání poloviny typického počtu kurzů se rovná dvojnásobku trvání programu na plný úvazek. Čím flexibilnější bude pracovní doba, tím více kurzů bude k dispozici rychlejší. Studenti jsou považováni za částečný úvazek při pokusu o 6 nebo méně kurzů za čtvrtletí. Studium na částečný úvazek je k dispozici pouze pro studenty s národním pasem nebo povolením k pobytu.... [-]


MIM - Master v mezinárodním managementu - digitální marketing

United International Business Schools
Online forma Campus forma Online & Campus forma Denní studium Kombinované 9 - 36 měsíců September 2019 Belgie Antwerp Španělsko Barcelona Brussels Madrid Japonsko Tokyo Švýcarsko Zürich Lausanne Nizozemsko Amsterdam Itálie Milan Geneva + 17 více

Studenti na plný úvazek mohou absolvovat magisterský titul v 1 akademickém roce 9 měsíců, a to v celkovém počtu 3 čtvrtiny po 20 kreditů nebo do 12 měsíců při rozložení pracovní zátěže. [+]

Počáteční data

Náš akademický kalendář je založen na čtvrtém systému (1 čtvrtletí = 10 týdnů). Vzhledem k flexibilní struktuře a modulárnímu návrhu programu je na počátku každé čtvrtletí a každého termínu k dispozici několik dat zahájení, v říjnu, listopadu, lednu, únoru, dubnu, květě, červenci a srpnu. Všechny kampusy se řídí stejným akademickým kalendářem.

Doba trvání programu

Studenti na plný úvazek mohou absolvovat magisterský titul v 1 akademickém roce 9 měsíců, a to v celkovém počtu 3 čtvrtiny po 20 kreditů nebo do 12 měsíců při rozložení pracovní zátěže.

Studenti na částečný úvazek mohou získávat magisterský titul ve dvou až třech akademických letech, v závislosti na počtu absolvovaných kursů za čtvrtletí, výběru kurzu a plánování kurzů; získání poloviny typického počtu kurzů se rovná dvojnásobku trvání programu na plný úvazek. Čím flexibilnější bude pracovní doba, tím více kurzů bude k dispozici rychlejší. Studenti jsou považováni za částečný úvazek při pokusu o 6 nebo méně kurzů za čtvrtletí. Studium na částečný úvazek je k dispozici pouze pro studenty s národním pasem nebo povolením k pobytu.... [-]


MIM - Magistr v mezinárodním managementu - digitální podnikání

United International Business Schools
Online forma Campus forma Online & Campus forma Denní studium Kombinované 9 - 36 měsíců September 2019 Belgie Antwerp Španělsko Barcelona Brussels Madrid Japonsko Tokyo Švýcarsko Zürich Lausanne Nizozemsko Amsterdam Itálie Milan Geneva + 17 více

Studenti na plný úvazek mohou absolvovat magisterský titul v 1 akademickém roce 9 měsíců, a to v celkovém počtu 3 čtvrtiny po 20 kreditů nebo do 12 měsíců při rozložení pracovní zátěže. [+]

Počáteční data

Náš akademický kalendář je založen na čtvrtém systému (1 čtvrtletí = 10 týdnů). Vzhledem k flexibilní struktuře a modulárnímu návrhu programu je na počátku každé čtvrtletí a každého termínu k dispozici několik dat zahájení, v říjnu, listopadu, lednu, únoru, dubnu, květě, červenci a srpnu. Všechny kampusy se řídí stejným akademickým kalendářem.

Doba trvání programu

Studenti na plný úvazek mohou absolvovat magisterský titul v 1 akademickém roce 9 měsíců, a to v celkovém počtu 3 čtvrtiny po 20 kreditů nebo do 12 měsíců při rozložení pracovní zátěže.

Studenti na částečný úvazek mohou získávat magisterský titul ve dvou až třech akademických letech, v závislosti na počtu absolvovaných kursů za čtvrtletí, výběru kurzu a plánování kurzů; získání poloviny typického počtu kurzů se rovná dvojnásobku trvání programu na plný úvazek. Čím flexibilnější bude pracovní doba, tím více kurzů bude k dispozici rychlejší. Studenti jsou považováni za částečný úvazek při pokusu o 6 nebo méně kurzů za čtvrtletí. Studium na částečný úvazek je k dispozici pouze pro studenty s národním pasem nebo povolením k pobytu.... [-]


Master of Arts v marketingového řízení

United International Business Schools
Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 2 let September 2019 Belgie Antwerp Brussels Japonsko Tokyo Španělsko Barcelona Madrid Švýcarsko Zürich Lausanne Nizozemsko Amsterdam Itálie Milan Geneva + 15 více

MA - Master of Arts v programu Marketing Management je vyučován výhradně v angličtině. Studenti jsou nutné k dokončení 27 kurzů pro 54 kreditů a závěrečné souhrnné práce za 6 ... [+]

Naše studijní programy a obory jsou kariéru orientované v přírodě a poskytnout studentům s vysokou mírou flexibility po celou dobu jejich studia. Zaměření se na širokém spektru odborných záležitostí, studenti jsou vybaveny potřebnými dovednostmi a znalostmi, aby byli úspěšní v dnešní globální ekonomice, a jsou připraveny pro širokou škálu profesního rozvoje a pracovních příležitostí.

Postgraduální programy jsou vynikající volbou pro čerstvé absolventy vysokých škol a vysokých škol, kteří by rádi viděli jejich uplatnitelnost v dnešním růstem trhu práce se zapojí do přísných a akademicky náročné studium postgraduální získat relevantní akademické kvalifikaci v oblasti podnikání a řízení.... [-]