Filter
Magistr
Study type: Všechny Pace: Všechny

Magisterské studium marketing - Zde naleznete magisterské studium marketing

Jednotlivci, kteří chtějí rozvíjet svou kariéru a kteří již dostali jejich bakalářských mohou najít získání magisterského titulu za logické a prospěšné další krok. Magisterský studijní pomáhá zostření, zaměření jednotlivce v určité oblasti a rovněž připravuje je pro další studium, pokud je to žádoucí.

Co je to Mistr v marketingu a komunikace? Je to studijní program, který umožňuje účastníkům zjistit, jak se svět kolem nich komunikuje, stejně jako nejefektivnější způsoby předat zprávu na různé publikum. Nejen, že studenti studovat současnou marketingovou a komunikační strategie, ale také získat bystré analytické schopnosti, obchodní znalosti a vědomosti o tom, jak marketing ovlivňuje různé ekonomiky. Po dokončení tohoto stupně absolventi byli schopni rozvíjet a realizovat efektivní marketingové kampaně a projevy.

Existuje několik různých výhod dokončení mistr v oblasti marketingu a komunikace.Jeho interdisciplinární koncepty pomoci absolventům, aby se stal multi-tváří pracovníci. To může pomoci ti jedinci udržet zručnost v rámci trhu práce.

Existuje celá řada faktorů, které přispívají k nákladům na získání tento stupeň. Určité faktory, jako průměrné náklady instituce, geografické poloze a zda budete studovat on-line nebo na akademické půdě všichni hrají roli při rozhodování o konečné náklady.

Tento stupeň poskytuje širokou škálu možností kariéry na výběr. Absolventi se mohou rozhodnout vstoupit do oblasti marketingu a práci prakticky pro všechny typy podnikání. Velké korporace, malé a střední podniky, neziskové organizace, maloobchod a další jsou v neustálém potřebují marketingových odborníků. Jednotlivci mohou také rozhodnout připojit marketingové firmy nebo zahájení vlastního podnikání. Ti, kteří nyní mluví aspekt může také zvážit sleduje pozici v rámci filmových a mediálních oborů.

Máte-li dárek pro uvádění na trh nebo rádi komunikovat s ostatními, tento stupeň stojí za zvážení. Hledání pod váš program a při styku přímo připuštění kanceláři školy podle svého výběru vyplněním formuláře olova.

Čtěte více Méně

224 Results in marketing

University of St. Gallen (HSG), School of Management, Economics, Law, Social Sciences and International Affairs

Magisterský program v oboru Marketing Management (MiMM) připravuje studenty, kteří mají zájem o zákazníky a design, aby se stali reflexními, kompetentními a podnikatelský ... [+]

Cíle:Objektivní

Absolventi MiMM ...

... identifikovat výzvy a potřebu opatření z hlediska zákazníků a trhu a být schopni přijmout další podnikatelské perspektivy. ... jsou obeznámeni s metodami a nástroji výzkumu trhu a chování spotřebitelů, protože je aplikovali na praktické příklady a praktikovali je. ... provádět řádné hodnocení účinnosti a účinnosti strategií a kampaní v kontextu tržně orientovaného řízení podniků (marketingové řízení). ... jsou kompetentní při konceptualizaci tržně orientovaného používání nástrojů a jsou schopni inovovat strategie v dynamickém prostředí. ... jsou dobře známé v jednání s (digitálními) médii. ... kombinují kvalitativní a kvantitativní analytické a koncepční metody za účelem řešení současných i budoucích problémů. ... posuzovat dopad podnikatelských strategií a plánů na trh, na společnost a na životní prostředí realistickým způsobem. ... se naučili řešit nové věci v duchu osobní odpovědnosti. ... formulovat jasné důsledky.... [-]

Švýcarsko St. Gallen
September 2019
Denní studium
18 měsíců
Campus forma
Přečtěte si více v češtině
Hult International Business School

Jako společnosti hledají diferencovat své nabídky v globálním trhu, Hult je jeden rok Master of International Marketing stupně vybavuje se strategickými a executional mar ... [+]

Získejte vybaven marketingové dovednosti, které potřebují vyniknout v globálním trhu.

Jako společnosti hledají odlišit své nabídky na globálním trhu, Hult je jeden rok Master of mezinárodní marketing Stupeň vybavuje se strategickými a executional marketingových dovedností potřebných k vyniknout.

Umístění

Spusťte Master of mezinárodní marketing v Bostonu nebo v Londýně, pak vybrat, aby prozkoumala další dva kampusy jako součást Hult je unikátní Global Campus Rotation.

Váš Master of mezinárodní marketing na první pohled

Kdo je tento program určen?

Uchazeči, kteří v nedávné době absolvoval Vysokou školu nebo vysokou školu, stejně jako jednotlivci s až tři roky praxe, kteří chtějí zahájit kariéru v oblasti marketingu.... [-]

Spojené státy americké San Francisco Boston Spojené království London Spojené arabské emiráty Dubai Čína Shanghai New York Cambridge  + 7 Více
August 2019
Denní studium
1 rok
Campus forma
Přečtěte si více v češtině
EAE Business School International

S Master v marketingu ... [+]

Tento program bude probíhat v angličtině.

Současné podnikatelské prostředí se rychle vyvíjí. Globalizace, nové informační technologie a inovační distribuční kanály mění perspektivu marketingu. Společnosti stále více vyžadují více odborníků schopných tyto změny vést a přeměnit tyto příležitosti na konkurenční výhody. Profesionálové s solidním tréninkem, kteří mají dobrou znalost nových moderních marketingových trendů a vhled do organizačních aspektů, které vytvářejí korporátní hodnotu.

Spotřebitelé jsou čím dál náročnější a mají přístup k větším informacím, takže si plně uvědomují, co chtějí a potřebují. Všechny společnosti potřebují odborníky v marketingových odděleních, kteří jsou schopni úspěšně zvládnout správnou kombinaci tří hlavních prvků nabízených tímto magisterským studijním programem: pevné marketingové školení a znalosti, dovednosti potřebné pro efektivní reakci na současný trh a životní prostředí a schopnost přeměnit stávající technologie na konkurenční výhodu.... [-]

Španělsko Barcelona Madrid
April 2019
Denní studium
12 měsíců
Campus forma
Přečtěte si více v češtině
ISG Business & Economics School

Hlavním cílem magisterského v marketingu je, na jedné straně, poskytnout vzdělání, které je jak moderní a up-to-date ve vědeckých oblastech marketingu a, na straně druhé, ... [+]

Hlavním cílem magisterského v marketingu je, na jedné straně, poskytnout vzdělání, které je jak moderní a up-to-date ve vědeckých oblastech marketingu a, na straně druhé, motivovat studenty k provádění výzkumu.

Magisterské v marketingu bude učit a trénovat studenty do užívání odborné znalosti v oboru, využití koncepce, modely a tradiční teorie marketingu. Kromě toho bude vytvářet povědomí o nový vývoj v oblastech, které jsou specifické pro vztahy firem s jejich zákazníky a veřejnost a podpořit používání nových technologií v oblasti informačních a komunikačních přispět k lepší výkonnosti společnosti, v mezinárodním kontextu, integrativním role v různých oblastech řízení.... [-]

Portugalsko Lisbon
October 2019
Denní studium
2 let
Campus forma
Přečtěte si více v češtině
University of Auckland Business School

Master of Marketing je 18-měsíční celoroční magisterský studijní program zaměřený na který vám pomůže rozvíjet znalosti a dovednosti potřebné pro kariéru v oblasti market ... [+]

Master of Marketing je 18-měsíční celoroční magisterský studijní program zaměřený na který vám pomůže rozvíjet znalosti a dovednosti potřebné pro kariéru v oblasti marketingu. Absolventi získají ocenění současného marketingu v globálním kontextu a schopnost identifikovat příležitosti na trhu a rozvíjet vhodné marketingové strategie.

Kariérní vyhlídky

S Master of Marketing, absolventi budou vybaveni dovednostmi a znalostmi potřebné pro kariéru v oblasti marketingu a komunikace průmyslu. Studenti mohou pokračovat v kariéře v podnikovém, poradenství a analýzy trhu, mimo jiné možnosti.

Struktura studia

Master of Marketing je 18 měsíců, 240-bod programu studoval přes šest čtvrtletí. Budete studovat základní podnikatelské kurzy před pokračováním na sadu specializovaných marketingových kurzů, které se zaměřují na moderní marketing praxe, analýzy trhu, značky a strategie, stejně jako řízení vztahů.... [-]

Nový Zéland Auckland
March 2019
Denní studium
18 měsíců
Campus forma
Přečtěte si více v češtině
GEMA Business School

Master program je přizpůsoben pro ty, kteří chtějí získat mezinárodní marketing specializace, od marketingových zásad až po mezinárodní marketing, digitální podnikání a s ... [+]

Proč získáte magisterský titul v oboru International Marketing Management?

Master program je přizpůsoben pro ty, kteří chtějí získat mezinárodní marketing specializace, od marketingových zásad až po mezinárodní marketing, digitální podnikání a sociální mediální komunikaci.

Cíle Programu se dotýkají různých typů učení: posílení postojů a hodnot, rozvíjení kompetence ve výkonu a získávání informací a konceptů.

Účastníci rozvíjejí dovednosti a kompetence v kritických prvcích strategie: podnikání (marketing, marketingový výzkum, udržitelnost a sociální mediální komunikace atd.), Myšlení v oblasti plánování a designu, vedení a emoční inteligence a etika. Díky partnerství s Univerzitou Philadelphie v USA ( Saint Joseph's University of Philadelphia, USA), která je jednou z nejreprezentativnějších akademických institucí v USA, budou všechny výukové aktivity (přednášky, výzkumy, úkoly, projektové práce atd.) Probíhat v angličtině Členové, hostující profesoři a hosté z amerického a mezinárodního kontextu.... [-]

Itálie Rome
Přihlašování započato
Denní studium
4 - 10 měsíců
Campus forma
Přečtěte si více v češtině
Ghent University - Faculty of Economics and Business Administration

Master of marketingové analýzy je jednoletý prezenční studium (nebo dva roky na částečný úvazek studie) o analytickou Customer Relationship Management (CRM) / Témata Busi ... [+]

Mistr marketingové analýzy

Master of marketingové analýzy je jednoletý prezenční studium (nebo dva roky na částečný úvazek studie) o analytickou Customer Relationship Management (CRM) / Témata Business Intelligence v angličtině pokrývat dolování dat techniky. Přesněji řečeno, studie se zaměřuje především na: Analytická Customer Relationship Management / Customer Intelligence (tj pomocí dolování dat techniky odhalit znalostí z databází (KDD)), stejně jako trh / marketingový výzkum.

Tento vysoce kvalitní stupeň je nabízen za nízkou cenu 541 EUR ≈ 735 USD (tj normální celoroční vstupné pro všechny studenty do všech "normálních" vysokoškolské vzdělání v Belgii) + přibl. 250 EUR ≈ 340 USD (pro knihy, software, atd.) Ghent University nabízí již tuto vysokou úroveň vyspělých magisterský stupeň od října 1999.... [-]

Belgie Ghent
September 2019
Denní studium
Kombinované
1 rok
Campus forma
Přečtěte si více v češtině
Rome Business School

Ředitel Rome Business School nabízí školení o excelence, mezinárodních stážích, kariérových službách, globálních sítích a mnoha dalších výhodách pro váš profesní a osobní ... [+]

Datum zahájení: každý rok v březnu a říjnu.

Rome Business School ‚s Mistr v marketingu a komunikace nabízí školení dokonalosti, zahraničních stáží, kariérní služby, globální sítí a mnoho dalších výhod pro vaše profesní a osobní rozvoj. Různé výukové vzorce jsou k dispozici pro všechny požadavky; studenty z více než 140 zemí světa .

Přehled

Mistr v oboru marketing a komunikace v Rome Business School je ideální volbou pro profesionální hledání světového programu v těchto oborech, aby zahájil nebo upevnil úspěšnou kariéru v mezinárodním prostředí. Kvalita výuky, mezinárodních stáží a nabízených kariérních a síťových služeb přispívají k tomu, že tento program je ideální pro ty, kteří se snaží vyniknout na trhu práce a v celosvětovém podnikání.... [-]

Itálie Rome Italy Online
March 2019
Denní studium
Kombinované
1 rok
Campus forma
Přečtěte si více v češtině
Munich Business School

Master of International Marketing a Management Management studijní program poskytuje pokročilé znalosti v oblasti obchodu, marketingu a řízení značky a vybaví vás vhodným ... [+]

Studijní program Master International Marketing a řízení značky poskytuje pokročilé znalosti týkající se podnikání, marketingu a řízení značky a vybavuje vám náležité dovednosti a nástroje pro úspěšné uplatnění vašich inovativních nápadů v praxi.

Kromě toho jedinečný formát a holistický, interdisciplinární přístup studijního programu umožňují prozkoumat nové horizonty a vysoce aktuální témata, díky nimž je Master International Marketing a Brand Management skutečně jedinečným zážitkem.

Tímto způsobem se vyvíjejte do zodpovědného specialisty marketingu a marketingu se značným kulturním porozuměním a silnou osobností.... [-]

Německo Munich
September 2019
Denní studium
18 - 24 měsíců
Campus forma
Přečtěte si více v češtině
Macromedia University of Applied Sciences

Brand Management učí studenty, jak kombinovat řízení s tvůrčím plánováním a připravuje je na vedoucí úlohy a úkoly v oblasti vývoje značek, marketingové komunikace a návr ... [+]

Chcete chápat skutečnou obchodní hodnotu značek? Strukturální změny v dnešní populaci a digitalizace naší společnosti vyžadují nové dovednosti v oblasti řízení značky. Digitální branding tvoří novou základní kompetenci pro agentury a firmy. Značky hrají důležitou roli v podnikání a ve společnosti. Studenti se specializací na řízení značky dozví o současných otázkách správy značky a získávají povědomí o vzájemných vztazích značek v rámci komplexních značkových architektur.

Řízení značek bez přemýšlení o digitálních platformách je dnes nemyslitelné. Nejen, že je třeba hodnotit vedoucí postavení a řízení tradiční značky, ale je třeba věnovat zvláštní pozornost roli platformy sociálních médií a společnému vytvoření.... [-]

Německo Munich
March 2019
Denní studium
3 - 4 semestry
Campus forma
Přečtěte si více v češtině
EU Business School

Trhy jsou stále se měnící, s stále sofistikovanějšími spotřebiteli. Nyní více než kdy jindy společnosti vyžadují inovativní, kvalifikované marketingové experty k prováděn ... [+]

Trhy jsou stále se měnící, s stále sofistikovanějšími spotřebiteli. Nyní více než kdy jindy společnosti vyžadují inovativní, kvalifikované marketingové experty k provádění kreativních změn. Od efektivního využívání kanálů sociálních médií k porozumění vašim cílovým skupinám se tento program zabývá moderními marketingovými metodami a teoriemi z různých perspektiv a poskytuje vám přehled o tom, jak marketingová rozhodnutí souvisejí s analytickou, strategickou a provozní oblastí podnikání.

Délka trvání: tři termíny / jeden rok (60 kreditů)

Umístění: Barcelona, ​​Ženeva, Montreux, Online

Výukový jazyk: angličtina... [-]

Španělsko Barcelona Švýcarsko Geneva Montreux Switzerland Online  + 2 Více
October 2019
Denní studium
1 rok
Campus forma
Online forma
Přečtěte si více v češtině
University of Deusto: Deusto Business School

Tento mistr učil ve španělském jazyce si klade za cíl vybavit manažery, kteří budou převzaly odpovědnost v oblasti marketingu pokročilých znalostí a dovedností v přesném ... [+]

Popis programu

To Mistr si klade za cíl vybavit manažery, kteří budou převzaly odpovědnost v oblasti marketingu pokročilých znalostí a dovedností v přesném stále globálnější a vzájemně propojených trzích.

Jejím cílem je vyškolit odborníky schopné strategiích stanovování vztahy se zákazníky a spotřebitele, distribuční politiky a komunikace, řízení značky ve světle nových výzev a příležitostí, které nabízí pokrok v oblasti informačních a komunikačních technologií a s přihlédnutím k zvláštnosti různých trzích a zemích; manažeři, kteří jsou schopni identifikovat a navrhnout nejvhodnější obchodní modely v každém prostředí, design a realizovat udržitelné a odpovědné strategie. ... [-]

Španělsko Bilbao
September 2019
Denní studium
12 měsíců
Campus forma
Přečtěte si více v češtině
IED – Istituto Europeo di Design Florence

Od brandingových technik až po design služeb je cílem magisterského kursu Design a řízení značky: potraviny, víno a turismus pomáhat studentům a mladým odborníkům rozvíje ... [+]

TENTO KURZ V HODNOCENÍ V ANGLICKÉM JAZYCE.

Co znamená vytvářet a řídit značku v potravinářském průmyslu? Jak uvádět na trh vinařskou společnost a pracovat na její identitě? Jak integrovat cestovní ruch do všech?

Od brandingových technik až po design služeb je cílem magisterského kursu Design a řízení značky: potraviny, víno a turismus pomáhat studentům a mladým odborníkům rozvíjet své dovednosti jako budoucí manažery horeca průmyslu, integrující potravinářské víno a cestovní ruch do životního stylu nabídky.

Kurz, který se koná ve Florencii a Barceloně, poskytuje průřezové dovednosti v oblasti designu služeb aplikované na pohostinství a cestovní ruch, se zvláštním zaměřením na potraviny v Barceloně a vertikálním průzkumem odvětví vína ve Florencii.... [-]

Itálie Florence
February 2020
Denní studium
11 měsíců
Campus forma
Přečtěte si více v češtině
ESA Business School - Ecole Supérieure des Affaires

Vlak marketingových a komunikačních odborníků zvládnout a prohloubit své znalosti nezbytných teorií a nástrojů pro vývoj svých funkcí. ... [+]

MSM: Specializovaný magistr v marketingu

Specializované kurikulum v marketingu Cíl: Držitel magisterského studia Minimální zkušenost: 2 roky Jazyk: francouzština

Objektivní

Vlak marketingových a komunikačních odborníků zvládnout a prohloubit své znalosti nezbytných teorií a nástrojů pro vývoj svých funkcí.

Dva mezinárodní diplomy Specializovaný Mistr v marketingu a komunikace z ESA Specializovaný Mistr v marketingu a komunikace z ESCP Evropy Struktura kurzu

Doba trvání: 18 měsíců Kurzy se konají každý týden každé tři, od úterý do pátku od 16:00 do 20:30 a v sobotu od 9:00 do 13:30

Poplatky

Výuka: 18600 USD

[-]
Libanon Beirut Spojené království London
October 2019
Denní studium
18 měsíců
Campus forma
Přečtěte si více v češtině
Hochschule Bonn-Rhein-Sieg

Cílem magisterského programu je poskytnout studentům hlubší porozumění marketingové otázky na základě řádného marketingové související školení. ... [+]

Cílem magisterského programu je poskytnout studentům hlubší porozumění marketingové otázky na základě řádného marketingové související školení. Zejména různé technologický vývoj a budoucí trendy jsou brány v úvahu při vývoji trhů. Tím je zajištěno, že studenti jsou připraveni na budoucí požadavky trhu a jsou velmi atraktivní pro potenciální zaměstnavatele. Výuka bude probíhat jak na Campus Rheinbachu a na Campus Sankt Augustin.

Na první pohled

Stupeň: Magisterské stupně Campus: Sankt Augustin, Německo Standardní doba studia: 3 semestry s celkem 90 ECTS kreditů Akreditace: ještě není dokončena

Předpoklady:

Chcete-li být přijat do magisterského studijního programu, žadatelé jsou povinni předložit doklad o tom, získal první titul kvalifikaci pro povolání (např. G. Bachelor nebo stupeň stejné nebo vyšší úrovni) v ekonomických vědách, Podnikové informační systémy, Business inženýrství nebo obchodní psychologie. Stupeň musí být vydán alespoň výslednou známku 2,7 a minimálně 210 kreditů (ECTS). V případě, že požadavky jsou splněny, studijní místa jsou přiřazeny v souladu s místním výběrového řízení (NC). Pokud byl profesionální titul byl udělen méně než 210 úvěrů, ale minimálně 180 kreditů, praktický termín musí být úspěšně dokončen. Oficiální žádost o zimním semestru se uskuteční ve dnech 15.05. a 15.07. Vzdělání nebo diplom certifikáty, které zahrnují průměrnou známku lze podávat do 22. července (to platí pro žadatele s certifikáty ze zemí mimo EU).... [-]

Německo Sankt Augustin
October 2019
Denní studium
3 semestry
Campus forma
Přečtěte si více v češtině