Magisterské studium marketing - Magisterské studium marketing hledejte zde!

Magisterské studium marketing - Zde naleznete magisterské studium marketing

marketing

Jednotlivci, kteří chtějí rozvíjet svou kariéru a kteří již dostali jejich bakalářských mohou najít získání magisterského titulu za logické a prospěšné další krok. Magisterský studijní pomáhá zostření, zaměření jednotlivce v určité oblasti a rovněž připravuje je pro další studium, pokud je to žádoucí.

Co je to Mistr v marketingu a komunikace? Je to studijní program, který umožňuje účastníkům zjistit, jak se svět kolem nich komunikuje, stejně jako nejefektivnější způsoby předat zprávu na různé publikum. Nejen, že studenti studovat současnou marketingovou a komunikační strategie, ale také získat bystré analytické schopnosti, obchodní znalosti a vědomosti o tom, jak marketing ovlivňuje různé ekonomiky. Po dokončení tohoto stupně absolventi byli schopni rozvíjet a realizovat efektivní marketingové kampaně a projevy.

Existuje několik různých výhod dokončení mistr v oblasti marketingu a komunikace.Jeho interdisciplinární koncepty pomoci absolventům, aby se stal multi-tváří pracovníci. To může pomoci ti jedinci udržet zručnost v rámci trhu práce.

Existuje celá řada faktorů, které přispívají k nákladům na získání tento stupeň. Určité faktory, jako průměrné náklady instituce, geografické poloze a zda budete studovat on-line nebo na akademické půdě všichni hrají roli při rozhodování o konečné náklady.

Tento stupeň poskytuje širokou škálu možností kariéry na výběr. Absolventi se mohou rozhodnout vstoupit do oblasti marketingu a práci prakticky pro všechny typy podnikání. Velké korporace, malé a střední podniky, neziskové organizace, maloobchod a další jsou v neustálém potřebují marketingových odborníků. Jednotlivci mohou také rozhodnout připojit marketingové firmy nebo zahájení vlastního podnikání. Ti, kteří nyní mluví aspekt může také zvážit sleduje pozici v rámci filmových a mediálních oborů.

Máte-li dárek pro uvádění na trh nebo rádi komunikovat s ostatními, tento stupeň stojí za zvážení. Hledání pod váš program a při styku přímo připuštění kanceláři školy podle svého výběru vyplněním formuláře olova.

Čtěte více

Magistr V Marketingu A Komunikace

Université Internationale de Casablanca
Campus forma Denní studium 2 let August 2017 Maroko Casablanca

Toto školení umožní studentovi být zdrojem návrhů v těchto oblastech a zajistit mu míru skutečné autonomie na funkci manažera typu výrobku nebo marketingového manažera. [+]

Magisterske studium marketing - Magisterske. Toto školení trvá dva roky (M1 a M2) nebo 4 semestry celkem. To je pro studenty, kteří chtějí prohloubit své znalosti ve světě marketingu a komunikace, porozumění trendy na trhu od očekávání spotřebitelů, ale také rozvíjet jejich analytické, komunikační a interpersonální dovednosti, aby se provádět rozhodování v organizaci. Toto školení umožní studentovi být zdrojem návrhů v těchto oblastech a zajistit mu míru skutečné autonomie na funkci manažera typu výrobku nebo marketingového manažera. Přijímací řízení v M1 Přístup 1. ročník Master (M1), vyžaduje takovou úroveň diplomové titul v oboru managementu a ekonomiky nebo ekvivalentní (BAC 3) v oblasti řízení nebo jiné podobné útvary, jejichž význam bude hodnocena výuka tým. Podmínky přístupu Výběr takto: Study File Francouzský test: psaní testu Anglický test: Pro UIC absolventi B1 zkoušku CEFR Level Pro absolventy z jiných institucí: B2 testovacích CEFR Level ústní pohovor o obecných znalostí a potenciálu studenta uspět ve zvoleném Mistra. PŘÍLEŽITOSTI Prostřednictvím průběhu tohoto sektoru programu, bohaté na teoretické, ale i praktické výuky naši vítězové budou mít možnost procvičit obchodů s vysokou odpovědnost za: Product Manager Komunikace důstojník Asistent produktový manažer projektový manažer v komunikační agentuře Community Manager Sales manager nebo asistent Key Account Manager Brand Manager (Brand Manager) Poradce v oblasti marketingu a prodejní strategie [-]

Magistr V Event Management, Protokol A Obchodní Cestovní Ruch (myši)

The Ostelea - School of Tourism and Hospitality International
Campus forma Denní studium October 2017 Španělsko Madrid Barcelona

Cílem Master Ostelea v roce Události organizace, protokol a obchodní cestovní ruch je vybavit odborníků a vedoucích pracovníků pro vedení podnikatelské projekty zaměřené na plánování a řízení různé typy událostí (zejména Setkání, pobídky, konferencí a výstav (MICE), stejně jako kongresy, konvence a veletrhy), zajistit, že mají pevné uchopení pojmů protokol a komunikace a public relations strategií, a které jim umožní vytvářet rozvoj cestovního ruchu se specializací na kvalitě podnikatelských cestovního ruchu. Program také zajistí, že účastníci mají obchodní perspektivu potřebné, aby byly účinné v rozhodovacím procesu. [+]

Master in Event Management, protokolu a Obchodní turistika (MICE) Tento program bude probíhat v angličtině v Madridu Cílem Master Ostelea v roce Události organizace, protokol a obchodní cestovní ruch je vybavit odborníků a vedoucích pracovníků pro vedení podnikatelské projekty zaměřené na plánování a řízení různé typy událostí (zejména Setkání, pobídky, konferencí a výstav (MICE), stejně jako kongresy, konvence a veletrhy), zajistit, že mají pevné uchopení pojmů protokol a komunikace a public relations strategií, a které jim umožní vytvářet rozvoj cestovního ruchu se specializací na kvalitě podnikatelských cestovního ruchu. Program také zajistí, že účastníci mají obchodní perspektivu potřebné, aby byly účinné v rozhodovacím procesu. Důvody pro přijetí Ostelea Mistr v Události organizace, které podepsaly protokol a Obchodní turistika (MICE): In-společnost Diplomová práce: Diplomová práce je založena na skutečné společnosti v tomto sektoru. Španělsko je třetí vedoucí zemí na světě, pokud jde o co největší počet konferencí. Dva španělských měst se objevují v Top 5 měst na světě hosting většinu událostí: Madrid a Barcelona. Organizace skutečných událostí: Studenti při Master převzít odpovědnost za organizaci akce a protokol školy. Cíle Nahlédnout do MICE (Meetings, pobídky, konference a výstavy) průmyslu a oddělení protokolu institucí. Vybudování pevné vědomostní základny v odvětví cestovního ruchu z mezinárodního hlediska a vždy s výkonným přístupem. UDRŽITELNÝ inovace a správu Rozvojem kapacity pro tvořivost a inovace v průmyslu a jeho trvale udržitelné hospodaření prostřednictvím komplexní a specializovanou přípravu, vybavení účastníky, aby se na odpovědných pozicích. GLOBAL VISION Školicí ředitelé vybavené pro správu událostí podniky, konvence obchodní cestovní ruch a instituce,... [-]

Magistr Mezinárodního Marketingu (MIM)

Hult International Business School
Campus forma Denní studium 1 rok August 2017 Spojené státy americké San Francisco Boston Spojené království Londýn Spojené arabské emiráty Dubaj Čína Shanghai New York Cambridge + 9 více

Jako společnosti hledají diferencovat své nabídky v globálním trhu, Hult je jeden rok Master of International Marketing stupně vybavuje se strategickými a executional marketingových dovedností potřebných k vyniknout. [+]

Magisterske studium marketing - Magisterske. Získejte vybaven marketingové dovednosti, které potřebují vyniknout v globálním trhu. Jako společnosti hledají odlišit své nabídky na globálním trhu, Hult je jeden rok Master of mezinárodní marketing Stupeň vybavuje se strategickými a executional marketingových dovedností potřebných k vyniknout. Umístění Spusťte Master of mezinárodní marketing v Bostonu nebo v Londýně, pak vybrat, aby prozkoumala další dva kampusy jako součást Hult je unikátní Global Campus Rotation. Váš Master of mezinárodní marketing na první pohled Kdo je tento program určen? Uchazeči, kteří v nedávné době absolvoval Vysokou školu nebo vysokou školu, stejně jako jednotlivci s až tři roky praxe, kteří chtějí zahájit kariéru v oblasti marketingu. Co se naučíte Zvládnutí marketingový mix je mnohem důležitější než kdy jindy, protože spotřebitelé jsou neustále vystaveny rostoucímu množství on-line a off-line obsahu. Master of International Marketing studenti se naučí využívat digitální marketing, sociální média, marketing analytiku a vztah se zákazníky strategie prorazit hluku a učinit měřitelný dopad na podnikatelské cíle prostřednictvím marketingu. Proč Hult? Marketing se rychle mění a obchodní škola musí být stejně tak čiperný držet krok. Hult byl jedním z prvních obchodních škol nabídnout Master na digitální marketing, a přestože základní součásti tohoto stupně mají protože byly začleněny do programu Master of International Marketing, zůstává faktem, že Hult se pohybuje rychle a záměrně s cílem zajistit její studenti obdrží nejlepší marketing vzdělání k dispozici. To je důvod, proč naši profesoři jsou odborníky v obou marketingové teorie a uvádění na trh aplikaci, s některými řízení jejich vlastní marketingové firmy, a... [-]

Magisterský Titul V Reklamě

Raffles Milano | Istituto Moda e Design
Campus forma Denní studium 10 měsíců September 2017 Itálie Milán

Deset mimořádné měsíců. Deset nejvyšší úrovně agentury ve třídě, jeden měsíčně, s jejich klíčových postav. Deset unikátních příležitostí učit se přímo z protagonistů. Master Raffles Milan. Konečně někdo o tom přemýšlel. Monolit se hroutí. Reklama hledá nové způsoby, jak oslovit lidi, kteří jsou cílenější a připravený než v minulosti. Kdysi tam bylo hodně peněz a málo zdrojů. Dnes je přesně opačný, a pevný blok pravidly a metodami minulosti muset rychle přejít na inzerát, který umožňuje tekutinu, aby se vešly ve všech frontách zpřístupněné technologií. [+]

Deset mimořádné měsíců. Deset nejvyšší úrovně agentury ve třídě, jeden měsíčně, s jejich klíčových postav. Deset unikátních příležitostí učit se přímo z protagonistů. Master Raffles Milan. Konečně někdo o tom přemýšlel. Proč? Monolit se hroutí. Reklama hledá nové způsoby, jak oslovit lidi, kteří jsou cílenější a připravený než v minulosti. Kdysi tam bylo hodně peněz a málo zdrojů. Dnes je přesně opačný, a pevný blok pravidly a metodami minulosti muset rychle přejít na inzerát, který umožňuje tekutinu, aby se vešly ve všech frontách zpřístupněné technologií. profesní příležitosti Nechceme vyrábět umělce teoretických drah postavených na jiném místě a jiní, ale aktivní tlumočníky, efektivní, odpovědné, kteří jsou schopni vzít na všech fázích vývoje myšlenky, z krátký na jeviště vydávání a získávání zpětné vazby. Na konci kurzu studenti pracují ve velkých mezinárodních a národních skupin, servisních společností, konzultačních firem, a také nevládní organizace a výzkumné ústavy. Jak tedy mohou přijmout výzvu a začít své vlastní podnikání. kdo je Kurz je určen pro studenty s bakalářský titul a / nebo odborných zkušeností v otázkách týkajících se obrazu designu, aby reklamy, komunikace a marketingu, a obecně pro všechny ty, kteří si myslí, že komunikace je platná volba povolání a silný nástroj pro self-vývoj. Účastníci jsou kopie spisovatel, umělecký ředitel a účet pro budoucí agentury, ale také budoucí komunikace manažerů ve firmách. program Pokud chcete, aby se stal hrdinou, učí z protagonistů. Studenti mají možnost získat komplexní pohled na novou značku stavebních systémů, pracuje bok po boku s odborníky, které řídí trh dnes. Mezi techniky komunikace... [-]

Magistr V Pořádání Akcí Protokol A Obchodní Turistika (MICE) (Madrid)

School of Tourism and Hospitality - The OSTELEA
Campus forma Kombinované October 2017 Španělsko Madrid Barcelona

Mistr v organizaci událostí, protokol a turistika Obchodní Ostelea si klade za cíl přípravu odborníků a vedoucích pracovníků pro vedení podnikatelské projekty zaměřené na plánování a řízení různé typy akcí (zejména akcií schůzek, pobídek, konference a výstavy a konference a konvence, obchodní přehlídky), zvládnout pojmy protokolů a komunikačních strategií a vztahů s veřejností a vytvářet rozvoj cestovního ruchu zaměřený na segment kvality podnikatelského cestovního ruchu. [+]

Magisterske studium marketing - Magisterske. Mistr v organizaci událostí, protokolu a Obchodní turistika (MICE) Mistr v organizaci událostí, protokol a turistika Obchodní Ostelea si klade za cíl přípravu odborníků a vedoucích pracovníků pro vedení podnikatelské projekty zaměřené na plánování a řízení různé typy akcí (zejména akcií schůzek, pobídek, konference a výstavy a konference a konvence, obchodní přehlídky), zvládnout pojmy protokolů a komunikačních strategií a vztahů s veřejností a vytvářet rozvoj cestovního ruchu zaměřený na segment kvality podnikatelského cestovního ruchu. Proč studovat Mistra: Barcelona jako obchodní destinaci a světových konferencí, jako je BTravel nebo Svatební Week, která se používá pro praktickou výuku některých předmětů. Tento mistr je vyučován v Madridu a Barceloně Osobní Brand Management: Program zahrnuje rozvoj dovedností v oblasti osobního řízení značky, které ovlivňují učení osobní marketingové techniky a zaměstnatelnosti s cílem zjistit kariérních příležitostí ve Španělsku nebo v jiných zemích , Rozsáhlý program návštěv veletrhů, akcí a organizací: V letech 2015-2016 studenty magisterských navštívil IBTM a potravinářských veletrhů, Dalího muzeum ve Figueres a TV3 Marathon, který spolupracoval s organizací kampaně obezita. CÍLE Master in Event Management, cestovního ruchu a obchodní protokol vám umožní: znát PRŮMYSL MICE (Meetings, Incentives, konference a výstavy) a protokol oblast instituce. Vybudovat pevný základ znalostí v oboru z mezinárodního hlediska a vždy od přístupu k řízení. PŘEHLED Vlak manažeři orientovaný obchodní vedení podniků, cestovního ruchu schopni získat očekávané výsledky po celém světě. DEVELOPMENT strategické plány Zavést klíče k rozvoji strategických plánů a jejich realizace na okamžitou akci v MICE (Meetings, pobídky, Conferencing a výstavy)... [-]

Oficiální Magisterský Titul V Politické A Institucionální Komunikace (magisterský Titul V Oboru Marketingu, Konzultace A Politické Komunikace - USC)

Instituto Universitario de Investigación Ortega y Gasset
Campus forma Denní studium 1 rok May 2018 Španělsko Madrid

Tento program umožňuje přístup ke dvojí titulem mistra v politických a institucionálních komunikace na University Research Institute Ortega y Gasset (IUIOG) a mistr v oblasti marketingu, poradenství a komunikační politiku na univerzitě v Santiagu de Compostela (USC). [+]

Tento program umožňuje přístup ke dvojí titulem mistra v politických a institucionálních komunikace na University Research Institute Ortega y Gasset (IUIOG) a mistr v oblasti marketingu, poradenství a komunikační politiku na univerzitě v Santiagu de Compostela (USC). Učitelé úvěry získané v Mistra jsou rozpoznány automaticky, aniž by bylo nutné přijmout další vzdělávací kurzy pro přístup do doktorského studia na University of Santiago de Compostela a Murcia prostřednictvím dohod program s těmito univerzitami. CÍLE El Mistr v politických a institucionálních komunikace Je hlavním referenčním této disciplíny ve Španělsku, které byly považovány za v letech 2012, 2013 a 2014 nejlepší Master of sdělení, podle prestižního žebříčku Masters připravené každoročně v novinách El Mundo. Jeho tréninkový program reaguje na rostoucí poptávku po komunikaci odborníky v organizacích se strategickým přístupem. Nabízí ty, kteří chtějí, aby se specializují v této oblasti nezbytné nástroje, a to jak teoretické i praktické zejména při navrhování a provádění účinných strategií a účinné politiky a institucionální komunikace. Obecné cíle: To Master je program, který má jako hlavní cíl rozvíjet znalosti a dovednosti potřebné k řádnému výkonu povolání v oblasti marketingu a politické komunikace vždy na vládní, správní a / nebo institucionální prostředí. Je produkovat absolventy s komplexní pochopení všech oblastech vztahujících se k politickému marketingu, zároveň mají schopnosti splnit několik úkolů, které řeší ve firmách zabývajících v těchto oblastech na trhu. - Specifické cíle: 1.. Vypracovat komplexní globální marketing politického myšlení, politické komunikace a zejména na politický marketing obecně. 2. Získat důkladné pochopení různých technického poradenství, procesy, které ovlivňují politiku... [-]

Masters Ve Výzkumu Trhu

OBS Business School
Campus forma Denní studium Kombinované 12 měsíců May 2018 Španělsko Barcelona Madrid + 2 více

S Masters v marketingového výzkumu a analýzy OBS Zákazníci se naučí rozvíjet a spravovat informace; výzkum s cílem porozumět a naučit se setkat. Naučte se techniky shromažďování a analyzování marketingových informací k identifikaci tržních segmentů. Během Master in Marketing Research rovněž provádějí různé online setkání s ... [+]

Magisterske studium marketing - Magisterske. Masters ve výzkumu trhu V informační společnosti, ve které žijeme, vývoj a správné používání kvalitních informací může představovat klíčovou konkurenční výhodu nad našimi konkurenty. Musíme pochopit, jak ovlivňují sociální, kulturní a psychologické charakteristiky našich spotřebitelů v jejich rozhodování a nákupnímu chování. Konečným cílem řízení a využívání informací by mělo být v souladu s maximy marketingu setkat a uspokojit potřeby a přání uživatelů a spotřebitelů. Jedná se mají důkladné znalosti o jejich chování, jejich motivace, jaký druh vlivům podléhají, preference a vnímání. S Masters v marketingu výzkum a analýzu Customer OBS se naučí, jak vytvořit a spravovat informace; výzkum s cílem porozumět a naučit se setkat. Naučte se techniky shromažďování a analyzování marketingových informací k identifikaci tržních segmentů. Během Master in Marketing Research rovněž provádějí různé online setkání s vedoucími pracovníky, kteří budou prezentovat zkušenosti v navrhování a řízení výzkumných projektů v oblasti marketingu a webinářů s dodavateli nástroj v průmyslu. Pracovní příležitosti Některé možnosti kariéry si můžete vybrat, aby, mimo jiné, jsou: ředitel výzkumu Ředitel spotřebitelské postřehy projektový manažer, Account manažer Tržní analytik výzkumné firmy Plánování účet v reklamních agenturách strategické plánování ve velkých firmách Řízení značky ve velkých společnostech Marketing management v mediálních společnostech a reklamě Spotřebitelské postřehy analytik strategie analýzy Výzkum poradce Cíle Master v marketingu výzkum a analýzu Customer Jaké cíle se dostaneme? Pochopení procesů marketingového výzkumu pro definování příležitosti a problémy v marketingu produktů a služeb; přispět k řešení problémů řízení, a proto poskytuje podporu při vytváření marketingová rozhodnutí. Naučte se... [-]

Magistr V Oblasti Marketingu, Komunikace A Nových Médií

Bologna Business School
Campus forma Denní studium 12 měsíců December 2017 Itálie Bologna

Mistr v marketingu, komunikaci a nová média je full-time program vyučován výhradně v angličtině, jejichž cílem je připravit absolventy z jakéhokoliv oboru ke správě metody a techniky klasických i digitálních médií v průmyslu v současné době procházejí nepřetržitou revoluci. Absolventi tohoto mistra mají rychlost umístěním 96% do 6 měsíců. [+]

The mistr v oblasti marketingu, komunikace a nových médií je full-time program vyučován výhradně v angličtině, jejichž cílem je připravit absolventy z jakéhokoliv oboru ke správě metody a techniky tradičních i digitálních médií v průmyslu v současné době procházejí nepřetržitou revoluci. Absolventi tohoto mistra mají rychlost umístěním 96% do 6 měsíců. Prostřednictvím rozšíření mobilních zařízení každý den, stále více a více lidí na celém světě připojit přes sociální média: Twitter má 320 milionů aktivních uživatelů měsíčně, Instagram 400 milionů, Google+ 540 miliony, YouTube a Facebook 1 miliardu 1,6 miliardy. To, čeho jsme svědky, je více než jen technologickou revoluci, to je hluboký socio-kulturní transformace. Společnosti po celém světě přes neustále zvyšuje částku, kterou investovat do jejich on-line reklamních kanálů s cílem zlepšit jejich vztah se spotřebiteli a podnikatelské sféry. Společně s našimi partnery IAB (Interactive Advertising Bureau), YOOX Net-a-Porter Group, The Boston Consulting Group, Google, GroupM, IBM a WPP, tento magisterský titul poskytuje studentům s kvalifikací a dovedností, kdo řídícím nebo poradenskou kariéru oblasti digitálních komunikací. Tento mezinárodní program, se studenty z celého světa a fakulty složená z profesorů, manažerů a podnikatelů, se koná v jedinečné atmosféře vile ze 16. století na kopcích kolem města Bologna. Díky projektu Works, Company projekty a kmenová přednášky, studenti dostat do kontaktu s klíčovými pojmy digitálního věku: účastní, vytváření a sdílení obsahu. Na konci kurzu Master uzavírá stáži. MISTR je investice. Čest půjčky, je způsob financování IT. "PerTe Prestito Con Lode", dlouhodobý a nízkým úrokem čest úvěr, bez zajištění je nezbytný k pokrytí celé... [-]

Oficiální Magistr V Tvorbě A Rozvoji Digitálních Projektů

FDModa - LCI Barcelona
Campus forma Denní studium 1 rok September 2017 Španělsko Barcelona

Hlavním cílem Master při tvorbě a rozvoji digitálních projektů je nabídnout pokročilé školení a zvláštní povahy, že bude připravovat studenty konkurenčně poskytovat inovativní řešení a nové hodnotové propozice na trhu, který, z technologického hlediska Je to exponenciálně aktivní a je na vzestupu. [+]

Magisterske studium marketing - Magisterske. Mistr v digitální tvorba a rozvojových projektů Hlavním cílem Master při tvorbě a rozvoji digitálních projektů je nabídnout pokročilé školení a zvláštní povahy, že bude připravovat studenty konkurenčně poskytovat inovativní řešení a nové hodnotové propozice na trhu, který, z technologického hlediska Je to exponenciálně aktivní a je na vzestupu. Digitální návrhář je nyní v centru různých rodin a profesních odvětví, jako jsou audiovizuální komunikaci, grafické tvorby Graphic Arts Reklama Public relations a interakce designu sektorů, a ukazuje rostoucí synergie často spadají průmysl volá zkušenosti a stále více orientuje na digitální média a také poukazují různých odvětvových studií a místní a státní zprávy. Na rozdíl od většiny školení nabízí v oblasti digitálního designu, odlišuje faktor této Masters v digitální tvorba a vývoj projektu je vytvořit to, co je známé jako Front End Designer (Front End nebo frontend Designer) v profesionálním světě , Front End se skládá ze všeho, co má co do činění s tím, co vidíte a komunikovat v digitálním projektu, je to profesionál, který je schopen vymyslet, plán, a také provádět všechny rozvoj nezbytný před finální výrobu takže zajišťuje proveditelnosti, účinnosti a optimalizace navržené projekty. Také studenti si mohou vybrat specializovat se ve dvou oblastech, více experimentální a více orientovaná do světa tvorby, zábavy a kultury, zažít inteligentní občana a inteligentní města, a druhý více zaměřena na strategii přesvědčování, značkové obsahu, více vyvinuté a orientovaná odvětví produktů a spotřebitelské služby. Cíle: Vyškolit odborníky specializující se na tvorbě a vývoji pokročilých digitálních projektů s výběrem... [-]

Magistr Veřejné Správy A Veřejné Politiky Expert

Corvinus University of Budapest, Faculty of Economics
Campus forma Denní studium 4 semestry September 2017 Maďarsko Budapešť

Charta popis kvalifikací: titul z ekonomie a veřejné politiky, veřejné správy hřiště (ekonom ve veřejné politice a managementu). kteří jsou vyškoleni v ekonomii ... [+]

Charta popis kvalifikací: titul z ekonomie a veřejné politiky, veřejné správy hřiště (ekonom ve veřejné politice a managementu)

Kdo čeká, veřejné správy a veřejné politiky MA program?

Mistr veřejné správy a veřejné politiky odborníci čekají

• kteří jsou vyškoleni v ekonomii (vysoká škola), bych chtěl prohloubit své znalosti, vláda a veřejném sektoru rozšířit znalosti;

• Kdo jsou ostatní disciplíny (T & aacute; rsadalomtudományi, lékařské, právní, apod.. ) Získal bakalářské a magisterské úrovni znalostí oborů spojených s přáním, magisterského studia veřejné politiky řízení za účelem získání znalostí; ... [-]


Magistr V řízení Značky

Macromedia University of Applied Sciences
Campus forma Denní studium 3 - 4 semestry March 2018 Německo Mnichov Berlín Region + 1 více

Řízení značky učí studenty, jak spojit řízení s kreativní plánování a připravuje je na vedoucí role a úkoly v rozvoji značky, marketingové komunikace a funkcí pro návrh. [+]

Magisterske studium marketing - Magisterske. Chcete pochopit skutečnou obchodní hodnotu značky? Strukturální změny v dnešní populaci a digitalizace naší společnosti vyžadují nové manažerské dovednosti značky. Digitální branding vytváří nový základní kompetence pro agentury a firmy. Značky hrají důležitou roli v podnikání a společnosti. Studenti se specializací na vedení značky dozvědět o aktuálních otázkách řízení značky a povědomí zisk na vztah značek v rámci komplexních značky architektur. Správa značek bez přemýšlení o digitálních platformách je nemyslitelné dnes. Nejen, že tradiční značka vedení a řízení je třeba vyhodnotit, avšak zvláštní pozornost je třeba věnovat úloze platforem sociálních médií a spoluvytváření. Kreativní a strategické dovednosti plánování, stejně jako využití Crossmedia všech mediálních kanálů, jsou povinni rozvíjet a efektivně řídit značky. Tato oblast specializace učí studenty, jak spojit řízení s kreativní plánování a připravuje je na vedoucí role a úkoly v rozvoji značky, marketingové komunikace a funkcí pro návrh. Výhody výběru Macromedia University Top pozice v CHE Ranking 2014/15 Malé třídy s intenzivní, individuální dozor Celosvětově uznávaná, státní schválené stupňů akreditované FIBAA Školní areály v Berlíně a Mnichově: dvě z Top 5 "nejdostupnějších měst pro studenty 2015" po celém světě Autentické, praxe orientovaných projektů s více než 500 známých podniků Vysoce kvalifikovaní profesoři a zasvěcenci průmyslu jako lektoři Zahraniční studenti ze všech kontinentů Profesních vyhlídek v Německu: 18 měsíců víza po úspěšném absolvování Magisterské více než tři dny v týdnu (např od čtvrtka do soboty) Pre-Semestr kurz k dispozici on-line Síť Buddy pro zahraniční studenty Několik Programy výhradně v angličtině Campus lokality nacházející se... [-]

Výkonný Master V Korporátní Komunikace

IMF Business School
Campus forma Kombinované 17 týdnů Přihlašování započato Španělsko Madrid

Tento mistr je postavena na pochopení klíčů k vypracování strategie pro inovativní a efektivní, nákladově efektivní a zaměřená na maximalizaci zážitek z komunikace se zákazníky. Nejvíce nebezpeční trendy jsou analyzovány strategie pro větší studii dopadu podnikání, a budou podrobně vysvětleny všechny nástroje, které nám umožňují zavést sofistikovaný model řízení komunikace s přihlédnutím koexistence světa online a offline a věnovat zvláštní pozornost vlivu na výkazu zisků a ztrát pro podnikání. [+]

Tento mistr je postavena na pochopení klíčů k vypracování strategie pro inovativní a efektivní, nákladově efektivní a zaměřená na maximalizaci zážitek z komunikace se zákazníky. Nejvíce nebezpeční trendy jsou analyzovány strategie pro větší studii dopadu podnikání, a budou podrobně vysvětleny všechny nástroje, které nám umožňují zavést sofistikovaný model řízení komunikace s přihlédnutím koexistence světa online a offline a věnovat zvláštní pozornost vlivu na výkazu zisků a ztrát pro podnikání. Nejlepší reproduktory k pokrytí prostřednictvím hlavně praktický přístup, totální komunikace obchodní modely jsou protagonisté nové obchodní paradigmatu. 60 ECTS, z nichž 170 hodin musí čelit organizována ve 12 modulů a dílny, doprovázené návrhem komunikace podniku. Neobyčejně praktické a podporován skutečných případech. Tento pán dovolí studenty zapsal vytvořit co nejúčinnější firemní komunikační strategie v oblasti organizace a vést potřebné zdroje pro jeho provádění. CÍLE Výkonný Master v korporátní komunikace Hlavním cílem této diplomové výkonné, je to, že účastníci vědí vyvinout strategie a akční plány pro funkci marketingových a komunikačních společností různých velikostí a odvětví. Kromě toho, s tímto pánem získáte: Naučte se Marketing a komunikace B2B a B2C. Pochopit komplementaritu online a offline světě. Ll pochopit porozumění trhu a vztah s novým spotřebitele. Analyzovat metriky a analytické pochopit výkon marketingových akcí a komunikace. Rozvíjet a plánovat rušivé, inovativní a kreativní strategie a jak je použít na nové trhy. Metodika a vyhodnocování METODIKA Mode: Místo: Campus MMF Madrid Délka: 17 týdnů Provozní doba: pátek 16: 00-21: 00 av sobotu 09: 00-14: 00 Networking intenzivní program Tento mistr metodika nácviku vysoký dopad, který staví... [-]

Magistr V Kreativní Reklamy

NABA - Nuova Accademia di Belle Arti, Milano
Campus forma Denní studium 1 rok October 2017 Itálie Milán

Master in Creative Reklama je společná iniciativa mezi NABA a mediální design School v Aucklandu na Novém Zélandu. Tato jednoroční magisterský program se zaměřuje na inovativní a efektivní reklamní techniky, které se dostanou zákazníci myslí, mluví-a nákup. Kurz pokrývá všechna média, ve kterých se, z reklamní tisk, rozhlas a televizi na webu a sociálních médií. [+]

Magisterske studium marketing - Magisterske. 5 STIPENDIA k mání STIPENDIJNÍ SOUTĚŽE CREATIVE REKLAMA. Termín: 12.května Master in Creative Reklama je společná iniciativa mezi NABA a Mediální design škola Auckland, Nový Zéland. Tato jednoroční magisterský program se zaměřuje na inovativní a efektivní reklamních technik které se dostanou zákazníci myslí, mluví-a nákup. Kurz pokrývá všechna média, ve kterých se, z reklamní tisk, rozhlas a televizi na webu a sociálních médií. Budete připravují na vstup kreativní oddělení reklamní agentury učení, jak řešit problémy kreativně a jak zprostředkovat nápady k ostatním stručně a přesvědčivým způsobem. Oba těchto základních dovedností potřebných pro život jsou přenositelné mezi libovolný počet oborů, zejména těch, které souvisejí s komerčním kreativity. Kromě osvědčení o uznání z médií designérské školy, budou způsobilé absolventi obdrží akademický magisterský titul udělený NABA a Nuova Accademia di Belle Arti, která byla uznána italským ministerstvem školství, univerzit a výzkumu. O mediální design škole Media design škola je Nový Zéland je nejvíce-udělil soukromý institut vyššího vzdělání pro tvůrčí odvětví. škola Auckland-based nabízí odborné vzdělání v rozvíjejících se tvůrčích oblastech, včetně bakalářských titulů v 3D animaci, mediálního designu, vizuální Eeffects, herní umění a programování her. Media designérské školy absolventi pokračovali v zaměstnání s předními společnostmi, jako je DreamWorks, Pixar, BBDO a Saatchi & Saatchi, a oni pracovali na velkých produkcích, jako Hobita a Avatar. Osnovy Třídy zahrnují: reklama, sociologie kulturních procesů, projektování, umělecký směr, audiovizuální Dokumentační techniky, digitální technologií a aplikací, integrované nových médií. Profesionální Perspectives Absolventi Master in Creative Reklama bude mít teoretické a technické schopnosti, aby... [-]

Magistr V řízení Designu (MPS)

University of Bridgeport
Campus forma Denní studium 2 let September 2017 Spojené státy americké Bridgeport

Zahrnovat kurzy v designu myšlení a řízení podniků, Mistr profesionálních studií ve stupni na Šintaro Akatsu School of Design (SASD) Design Management (MPS) připravuje designové manažery vést tvůrčích týmů v různých konstrukčních a papírenského průmyslu. Vynikající fakulty - a to jak bydliště a hostující - přispívá k rozvoji rušivý myšlení pomocí designu jako opěra pro zvýšení zákaznické potěšení. [+]

Master in Design Management (MPS) Zahrnovat kurzy v designu myšlení a řízení podniků, Mistr profesionálních studií ve stupni na Šintaro Akatsu School of Design (SASD) Design Management (MPS) připravuje designové manažery vést tvůrčích týmů v různých konstrukčních a papírenského průmyslu. Vynikající fakulty - a to jak bydliště a hostující - přispívá k rozvoji rušivý myšlení pomocí designu jako opěra pro zvýšení zákaznické potěšení. Design představuje cennou strategickou výhodu - nástroje a postupy pro problém-řešit a inovovat. Vedení tohoto aktiva, schopnost porozumět, optimalizovat a řídit, že energie se stává zásadní pro vnitřní i vnější úspěch organizace. Kategorie přední firmy jako Apple, General Electric, Johnson & Johnson, Bose a Schick vědět, že se to být obchodovatelné pravda. MPS v designu řízení programu na SASD je dvouletý intenzivní program pro profesionály designu všech oborů. Kurzy jsou speciálně navrženy tak, aby reálných problémů, kterým čelí návrháři a vyučují předními odborníky pro správu designu. Přiřazení Tým bázi zaměřit se na řešení praktických problémů a žalovatelné, připravuje studenty, aby okamžitě používat informace a dovednosti učit. Konstrukční Manažeři, kteří absolvují SASD nechat se základními dovednostmi a nástrojů, které se vztahují designu myšlení k řešení nejnaléhavějších obchodní problémy naší doby: udržitelnosti, sociální odpovědnost, a ziskovosti. Design Management využívá správné procesy mozku řešit problémy levý mozek. Jedná se o grab obrazovka z nejlepších výsledků online vyhledávání pro "řízení designu." Existuje více Zpráva podobné dokumenty, než hezké vzory, což naznačuje výsledek projektu Design Management je zpráva, spíše než objekt. Design Management zahrnuje konstrukční myšlení, návrh služeb a udržitelnost. To vytváří... [-]

Magisterský Program V Marketingu, Služeb A řízení Komunikace

University of St.Gallen (HSG), School of Management, Economics, Law, Social Sciences and International Affairs
Campus forma Denní studium 18 měsíců September 2018 Švýcarsko St.Gallen

Magisterský program v marketingu, služeb a komunikační management (MSC) se skládá z jedinečné kombinace základních manažerských oborů a trhů a obchodních modelů významných průmyslových odvětví. Díky tomuto konceptu se MSC převyšuje klasické představy o marketingu. [+]

Magisterske studium marketing - Magisterske.

 

Cíle:

hodnota pro zákazníka - cílem udržitelného hospodaření právnických osob

V globalizovaném světě, udržitelná firemní hodnota může být vytvořen pouze prostřednictvím přesvědčivých produktů a služeb pro zákazníky, kteří jsou v centru pozornosti. Marketing v tomto duchu se zaměřuje na dosažení nejvyššího možného zaměření zákazníků s produkty a službami. Tento integrační pohled, který přesahuje klasický marketing, je to, co na magisterský program v marketingu, služeb a komunikační management (MSC) se zavazuje: program kombinuje všechny disciplíny managementu, které se orientují od zákazníků a spojuje je s trhy a obchodních modelů lokální průmysl. ... [-]