Filter
Magisterské studium
Typ studia: Všechny Tempo: Všechny

Magisterské studium Marketing - Zde naleznete magisterské studium Marketing

Jednotlivci, kteří chtějí rozvíjet svou kariéru a kteří již dostali jejich bakalářských mohou najít získání magisterského titulu za logické a prospěšné další krok. Magisterský studijní pomáhá zostření, zaměření jednotlivce v určité oblasti a rovněž připravuje je pro další studium, pokud je to žádoucí.

Co je to Mistr v marketingu a komunikace? Je to studijní program, který umožňuje účastníkům zjistit, jak se svět kolem nich komunikuje, stejně jako nejefektivnější způsoby předat zprávu na různé publikum. Nejen, že studenti studovat současnou marketingovou a komunikační strategie, ale také získat bystré analytické schopnosti, obchodní znalosti a vědomosti o tom, jak marketing ovlivňuje různé ekonomiky. Po dokončení tohoto stupně absolventi byli schopni rozvíjet a realizovat efektivní marketingové kampaně a projevy.

Existuje několik různých výhod dokončení mistr v oblasti marketingu a komunikace.Jeho interdisciplinární koncepty pomoci absolventům, aby se stal multi-tváří pracovníci. To může pomoci ti jedinci udržet zručnost v rámci trhu práce.

Existuje celá řada faktorů, které přispívají k nákladům na získání tento stupeň. Určité faktory, jako průměrné náklady instituce, geografické poloze a zda budete studovat on-line nebo na akademické půdě všichni hrají roli při rozhodování o konečné náklady.

Tento stupeň poskytuje širokou škálu možností kariéry na výběr. Absolventi se mohou rozhodnout vstoupit do oblasti marketingu a práci prakticky pro všechny typy podnikání. Velké korporace, malé a střední podniky, neziskové organizace, maloobchod a další jsou v neustálém potřebují marketingových odborníků. Jednotlivci mohou také rozhodnout připojit marketingové firmy nebo zahájení vlastního podnikání. Ti, kteří nyní mluví aspekt může také zvážit sleduje pozici v rámci filmových a mediálních oborů.

Máte-li dárek pro uvádění na trh nebo rádi komunikovat s ostatními, tento stupeň stojí za zvážení. Hledání pod váš program a při styku přímo připuštění kanceláři školy podle svého výběru vyplněním formuláře olova.

Čtěte více Méně

215 Výsledky v Marketing

Hult International Business School

Jako společnosti hledají diferencovat své nabídky v globálním trhu, Hult je jeden rok Master of International Marketing stupně vybavuje se strategickými a executional mar ... [+]

Získejte vybaven marketingové dovednosti, které potřebují vyniknout v globálním trhu.

Jako společnosti hledají odlišit své nabídky na globálním trhu, Hult je jeden rok Master of mezinárodní marketing Stupeň vybavuje se strategickými a executional marketingových dovedností potřebných k vyniknout.

Umístění

Spusťte Master of mezinárodní marketing v Bostonu nebo v Londýně, pak vybrat, aby prozkoumala další dva kampusy jako součást Hult je unikátní Global Campus Rotation.

Váš Master of mezinárodní marketing na první pohled

Kdo je tento program určen?

Uchazeči, kteří v nedávné době absolvoval Vysokou školu nebo vysokou školu, stejně jako jednotlivci s až tři roky praxe, kteří chtějí zahájit kariéru v oblasti marketingu.... [-]

Spojené království London Spojené státy americké Cambridge San Francisco Spojené arabské emiráty Dubai Čína Shanghai New York Boston  + 7 Více
Srpen 2020
Angličtina
Denní studium
1 rok
Kampus
Přečtěte si více v češtině
University of St. Gallen (HSG), School of Management, Economics, Law, Social Sciences and International Affairs

Magisterský program v oboru Marketing Management (MiMM) připravuje studenty, kteří mají zájem o zákazníky a design, aby se stali reflexními, kompetentními a podnikatelský ... [+]

Cíle:Objektivní

Absolventi MiMM ...

... identifikovat výzvy a potřebu opatření z hlediska zákazníků a trhu a být schopni přijmout další podnikatelské perspektivy. ... jsou obeznámeni s metodami a nástroji výzkumu trhu a chování spotřebitelů, protože je aplikovali na praktické příklady a praktikovali je. ... provádět řádné hodnocení účinnosti a účinnosti strategií a kampaní v kontextu tržně orientovaného řízení podniků (marketingové řízení). ... jsou kompetentní při konceptualizaci tržně orientovaného používání nástrojů a jsou schopni inovovat strategie v dynamickém prostředí. ... jsou dobře známé v jednání s (digitálními) médii. ... kombinují kvalitativní a kvantitativní analytické a koncepční metody za účelem řešení současných i budoucích problémů. ... posuzovat dopad podnikatelských strategií a plánů na trh, na společnost a na životní prostředí realistickým způsobem. ... se naučili řešit nové věci v duchu osobní odpovědnosti. ... formulovat jasné důsledky.... [-]

Švýcarsko St. Gallen
Kontaktuj školu
Angličtina,Němec
Denní studium
18 měsíce
Kampus
Přečtěte si více v češtině
New European College

Program Master of Business Management se specializací na digitální marketing ... [+]

Master of Business Management je 3-semestrální program navržený tak, aby navázal na vaše stávající vysokoškolské studium, které vám umožní vykonávat širší škálu kariér v podnikání. Program se skládá z kurzů v oblasti financí, mezinárodního marketingu, manažerského účetnictví, operací, etiky, organizačního chování a lidských zdrojů, a připravuje vás, abyste vynikali na neustále se vyvíjejícím a mezinárodním pracovišti.

Všechny kurzy jsou vyučovány v angličtině , s řadou metodik výuky, které připomínají vysokoškolské vyučování, jako jsou prezentace a skupinové projekty spojené s příklady z reálného světa a případovými studiemi. Program poskytuje prostor pro větší specializaci, s přesným akademickým a teoretickým rámcem, který vám pomůže stát se odborníkem na mezinárodní management. To vám umožní přihlásit se ke specializovanějším rolím a nabízí lepší přípravu na Ph.D. program v budoucnosti.... [-]

Německo Munich
Říjen 2019
Angličtina
Denní studium
3 - 4 semestry
Kampus
Přečtěte si více v češtině
EU Business School

Trhy jsou stále se měnící, s stále sofistikovanějšími spotřebiteli. Nyní více než kdy jindy společnosti vyžadují inovativní, kvalifikované marketingové experty k prováděn ... [+]

Trhy jsou stále se měnící, s stále sofistikovanějšími spotřebiteli. Nyní více než kdy jindy společnosti vyžadují inovativní, kvalifikované marketingové experty k provádění kreativních změn. Od efektivního využívání kanálů sociálních médií k porozumění vašim cílovým skupinám se tento program zabývá moderními marketingovými metodami a teoriemi z různých perspektiv a poskytuje vám přehled o tom, jak marketingová rozhodnutí souvisejí s analytickou, strategickou a provozní oblastí podnikání.

Délka trvání: tři termíny / jeden rok (60 kreditů)

Umístění: Barcelona, ​​Ženeva, Montreux, Online

Výukový jazyk: angličtina... [-]

Švýcarsko Switzerland Online
Říjen 2019
Angličtina
Denní studium
1 rok
Kampus
Online forma
Kombinace studia online a v kampusu
Přečtěte si více v češtině
University of Auckland Business School

Master of Marketing je 18-měsíční celoroční magisterský studijní program zaměřený na který vám pomůže rozvíjet znalosti a dovednosti potřebné pro kariéru v oblasti market ... [+]

Master of Marketing je 18-měsíční celoroční magisterský studijní program zaměřený na který vám pomůže rozvíjet znalosti a dovednosti potřebné pro kariéru v oblasti marketingu. Absolventi získají ocenění současného marketingu v globálním kontextu a schopnost identifikovat příležitosti na trhu a rozvíjet vhodné marketingové strategie.

Kariérní vyhlídky

S Master of Marketing, absolventi budou vybaveni dovednostmi a znalostmi potřebné pro kariéru v oblasti marketingu a komunikace průmyslu. Studenti mohou pokračovat v kariéře v podnikovém, poradenství a analýzy trhu, mimo jiné možnosti.

Struktura studia

Master of Marketing je 18 měsíců, 240-bod programu studoval přes šest čtvrtletí. Budete studovat základní podnikatelské kurzy před pokračováním na sadu specializovaných marketingových kurzů, které se zaměřují na moderní marketing praxe, analýzy trhu, značky a strategie, stejně jako řízení vztahů.... [-]

Nový Zéland Auckland
Kontaktuj školu
Angličtina
Denní studium
18 měsíce
Kampus
Přečtěte si více v češtině
Munich Business School

Master of International Marketing a Management Management studijní program poskytuje pokročilé znalosti v oblasti obchodu, marketingu a řízení značky a vybaví vás vhodným ... [+]

Studijní program Master International Marketing a řízení značky poskytuje pokročilé znalosti týkající se podnikání, marketingu a řízení značky a vybavuje vám náležité dovednosti a nástroje pro úspěšné uplatnění vašich inovativních nápadů v praxi.

Kromě toho jedinečný formát a holistický, interdisciplinární přístup studijního programu umožňují prozkoumat nové horizonty a vysoce aktuální témata, díky nimž je Master International Marketing a Brand Management skutečně jedinečným zážitkem.

Tímto způsobem se vyvíjejte do zodpovědného specialisty marketingu a marketingu se značným kulturním porozuměním a silnou osobností.... [-]

Německo Munich
Kontaktuj školu
Angličtina
Denní studium
18 - 24 měsíce
Kampus
Přečtěte si více v češtině
Ghent University - Faculty of Economics and Business Administration

Master of Marketing Analysis je jednoroční prezenční studium (nebo dvouleté studium na částečný úvazek) o analytických tématech Customer Relationship Management (CRM) / B ... [+]

Master of Marketing Analysis je jednoroční prezenční studium (nebo dvouleté studium na částečný úvazek) o analytických tématech Customer Relationship Management (CRM) / Business Intelligence v angličtině, které pokrývají techniky dolování dat. Konkrétněji se studie zaměřuje především na: Analytické řízení vztahů se zákazníky / inteligence zákazníků (tj. Pomocí technik pro dolování dat pro odhalení znalostí v databázích (KDD)), jakož i výzkum trhu / marketingu.

Univerzita v Gentu nabízí tento pokročilý magisterský titul na vysoké úrovni od října 1999.

Naši absolventi získali významné pozice ve velkých a středních firmách po celém světě (z Bruselu přes Londýn... [-]

Belgie Ghent
Září 2019
Angličtina
Denní studium
Kombinované
1 rok
Kampus
Přečtěte si více v češtině
University of Deusto: Deusto Business School

Tento mistr učil ve španělském jazyce si klade za cíl vybavit manažery, kteří budou převzaly odpovědnost v oblasti marketingu pokročilých znalostí a dovedností v přesném ... [+]

Popis programu

To Mistr si klade za cíl vybavit manažery, kteří budou převzaly odpovědnost v oblasti marketingu pokročilých znalostí a dovedností v přesném stále globálnější a vzájemně propojených trzích.

Jejím cílem je vyškolit odborníky schopné strategiích stanovování vztahy se zákazníky a spotřebitele, distribuční politiky a komunikace, řízení značky ve světle nových výzev a příležitostí, které nabízí pokrok v oblasti informačních a komunikačních technologií a s přihlédnutím k zvláštnosti různých trzích a zemích; manažeři, kteří jsou schopni identifikovat a navrhnout nejvhodnější obchodní modely v každém prostředí, design a realizovat udržitelné a odpovědné strategie. ... [-]

Angličtina,španělština,Francouzština
Denní studium
12 měsíce
Kampus
Přečtěte si více v češtině
Swiss School of Management, Rome Italy

Tento jedinečný Master Program je svého druhu. Liší se od ostatních programů luxusního managementu, má silnou složku praktických otázek a zahrnuje nejen stranu řízení, al ... [+]

Mistr luxusního managementu, inovací a brandingu

Navzdory globální hospodářské krizi celosvětově roste prodej luxusního zboží. Luxusní zboží více než symbol označuje úspěch, výhodu, privilegium, chuť a sny. Luxusní trh závisí na tom, aby manažeři pochopili, spravovali a rozšířili tento jedinečný sektor.

Náš Master in Luxury Management, Innovation and Branding byl navržen speciálně pro studenty usilující o kariéru v sektoru luxusního managementu na dnešním dynamickém globálním trhu.

Těžištěm tohoto Mistra je porozumění dynamice a zvláštnostem luxusního managementu, který věnuje zvláštní pozornost budoucnosti.

Program uděluje 60 ECTS v průběhu celého akademického roku. Zahrnuje firemní návštěvy hlavních značek a výrobců luxusního zboží v Itálii, přednášející, vědecký výzkum a exkurze a školení vedoucích pracovníků. Program bude spuštěn v angličtině. Fakulta se skládá z mezinárodních odborníků se sídlem v Římě nebo v jeho blízkosti.... [-]

Itálie Rome
Říjen 2019
Angličtina
Kombinované
1 - 2 roky
Kampus
Přečtěte si více v češtině
London School of Design and Marketing (PT)

Marketing hraje zásadní roli v každé firmě. V důsledku toho, pokud existuje koncept ekonomie a podnikání, poptávka po marketingu nikdy nekončí. MSc v oblasti marketingu r ... [+]

Jsme online vzdělávací instituce k dispozici ve 3 jazycích (anglicky, španělsky a portugalsky) se sídlem v Londýně, ale s on-line kurzy přístupnými po celém světě.

Proč MSc v marketingu?

Marketing hraje zásadní roli v podnikatelském světě, který je stále náročnější a konkurenceschopnější. Trh práce usiluje o vysoce kvalifikované, tvůrčí, inovativní a efektivní strategie v mezinárodním kontextu. Od těchto odborníků se očekává, že budou schopni poskytnout odpovědi při řešení problémů s řízením a strategií v různých oblastech podnikání.

MSc v marketingu na London School of Design a Marketing rozšiřuje a rozvíjí nové znalosti, nové dovednosti a efektivní metodiky pro obchodníky, aby se stali vysoce kvalifikovanými specialisty a dosáhli vysokých kariérních cílů.... [-]

Portugalština,Angličtina,španělština,Portuguese (Portugal)
Denní studium
12 měsíce
Online forma
Přečtěte si více v češtině
Flexible Learning with Falmouth University

Strukturovaný, který vám umožní hlouběji prohlédnout všechny aspekty reklamní praxe, tento kurz kombinuje komplexní přehled o průmyslu s náhledem na tvůrčí proces. Podívá ... [+]

Online kurz s volitelnou dílnou "face-to-face".

Sleva v raném věku až do výše 1 000 liber.

Přehled kurzů

Strukturovaný, který vám umožní hlouběji prohlédnout všechny aspekty reklamní praxe, tento kurz kombinuje komplexní přehled o průmyslu s náhledem na tvůrčí proces. Podívá se na náročnosti a požadavky výzkumu, strategií a plánovacích postupů a odhaluje vám procesy a funkce tvůrčího oddělení.

Kurz je součástí Fakulty komunikačního designu Univerzity Falmouthu: proslulého vynikající výukou; podporované prvotřídními kontakty v průmyslu; a uznává mezinárodní rozmanitost svých absolventů.

Úroveň: 7 Doba trvání: 2 roky Způsob studia: Flexibilní učení... [-]

Spojené království Saint Ives
Kontaktuj školu
Angličtina
Kombinované
2 roky
Online forma
Přečtěte si více v češtině
National University of Science and Technology MISIS

V programu komunikací a mezinárodních vztahů s veřejností vyučují univerzitní profesoři interaktivní kurzy, vedoucí komunikačních agentur sdílejí zkušenosti z první ruky ... [+]

V programu komunikací a mezinárodních vztahů s veřejností vyučují univerzitní profesoři interaktivní kurzy, vedoucí komunikačních agentur sdílejí zkušenosti z první ruky a studenti využívají multikulturní diskuse a náročnou projektovou práci. Na dokončení tohoto programu trvá dva roky studia na plný úvazek.

Jako součást tohoto programu budete trávit dva skvělé roky učení teorie a praxe komunikace v mezinárodní skupině studentů z celého světa. To je multidisciplinární rys programu, který umožnil sjednotit různé oblasti, jako je komunikace, ekonomika, žurnalistika a management. Vzhledem k tomu, že umístění v jedné z předních ruských technologických univerzit dává programu zvláštní pozornost v oblasti komunikace pro odvětví založené na znalostech a technologii.... [-]

Rusko Moscow
Kontaktuj školu
Denní studium
2 roky
Kampus
Přečtěte si více v češtině
Catolica Porto Business School

Hlavním cílem MSc v marketingu je zajistit vztah mezi teorií a vyučovaným modelem a realitou problémů v dnešní marketingové činnosti. Proto máme tendenci co nejvíce použí ... [+]

PŘEDSTAVENÍ

Hlavním cílem MSc v marketingu je zajistit vztah mezi teorií a vyučovaným modelem a realitou problémů v dnešní marketingové činnosti. Proto máme tendenci co nejvíce používat empirický výukový přístup spolu s případovými studiemi. Vyvinuli jsme pragmatický přístup, který motivuje studenty k tomu, aby vytvořili užitečný výzkum.

Náš program MSc se také snaží posilovat vztahy mezi univerzitou a společnostmi. Máme tedy několik učitelů, kteří jsou aktivní v podnicích a dalších národních nebo mezinárodních organizacích.

Náš přístup k odborné přípravě vysoce kvalifikovaných odborníků je základem přidané hodnoty do našeho programu a to je důvod, proč zajistíme vysokou míru zaměstnatelnosti a úspěšnou kariéru pro naše budoucí absolventy.... [-]

Portugalsko Porto
Kontaktuj školu
Angličtina
Denní studium
3 semestry
Kampus
Přečtěte si více v češtině
Hochschule Bonn-Rhein-Sieg

Cílem magisterského programu je poskytnout studentům hlubší porozumění marketingové otázky na základě řádného marketingové související školení. ... [+]

Cílem magisterského programu je poskytnout studentům hlubší porozumění marketingové otázky na základě řádného marketingové související školení. Zejména různé technologický vývoj a budoucí trendy jsou brány v úvahu při vývoji trhů. Tím je zajištěno, že studenti jsou připraveni na budoucí požadavky trhu a jsou velmi atraktivní pro potenciální zaměstnavatele. Výuka bude probíhat jak na Campus Rheinbachu a na Campus Sankt Augustin.

Na první pohled

Stupeň: Magisterské stupně Campus: Sankt Augustin, Německo Standardní doba studia: 3 semestry s celkem 90 ECTS kreditů Akreditace: ještě není dokončena

Předpoklady:

Chcete-li být přijat do magisterského studijního programu, žadatelé jsou povinni předložit doklad o tom, získal první titul kvalifikaci pro povolání (např. G. Bachelor nebo stupeň stejné nebo vyšší úrovni) v ekonomických vědách, Podnikové informační systémy, Business inženýrství nebo obchodní psychologie. Stupeň musí být vydán alespoň výslednou známku 2,7 a minimálně 210 kreditů (ECTS). V případě, že požadavky jsou splněny, studijní místa jsou přiřazeny v souladu s místním výběrového řízení (NC). Pokud byl profesionální titul byl udělen méně než 210 úvěrů, ale minimálně 180 kreditů, praktický termín musí být úspěšně dokončen. Oficiální žádost o zimním semestru se uskuteční ve dnech 15.05. a 15.07. Vzdělání nebo diplom certifikáty, které zahrnují průměrnou známku lze podávat do 22. července (to platí pro žadatele s certifikáty ze zemí mimo EU).... [-]

Angličtina
Denní studium
3 semestry
Kampus
Přečtěte si více v češtině
IDRAC Business School

Dnes, prostřednictvím digitálních médií (smartphonu, tabletu, počítače atd.), Nabízí digitální marketing podnikům a značkám prostředky pro růst a kontrolu návratnosti inv ... [+]

Pedagogika působením ve službách získávání vašich dovednostíBloky dovedností

Specializované MBA programy jsou organizovány kolem dovednostních bloků věnovaných základním disciplínám managementu a ekonomických záležitostí.

Moduly kurzů jsou organizovány podle pedagogického postupu definovaného z cílů dovedností, které mají získat.

Vypracovat obchodní a marketingovou strategii

Definujte pozici společnosti, identifikujte potenciální trhy, zhodnoťte obchodní výkon a určete obchodní cíle.

Implementovat a řídit obchodní a marketingovou strategii

Budovat a provádět obchodní politiku, rozvíjet obchodní akční plány, vyhodnocovat finanční dopad strategie.... [-]

Francie Lyon Nice Bordeaux Montpellier Nantes Grenoble Paris Toulouse Amiens  + 6 Více
Kontaktuj školu
Francouzština
Denní studium
8 - 24 měsíce
Kampus
Přečtěte si více v češtině