Magisterské studium marketing - Magisterské studium marketing hledejte zde!

Magisterské studium marketing - Zde naleznete magisterské studium marketing

marketing

Jednotlivci, kteří chtějí rozvíjet svou kariéru a kteří již dostali jejich bakalářských mohou najít získání magisterského titulu za logické a prospěšné další krok. Magisterský studijní pomáhá zostření, zaměření jednotlivce v určité oblasti a rovněž připravuje je pro další studium, pokud je to žádoucí.

Co je to Mistr v marketingu a komunikace? Je to studijní program, který umožňuje účastníkům zjistit, jak se svět kolem nich komunikuje, stejně jako nejefektivnější způsoby předat zprávu na různé publikum. Nejen, že studenti studovat současnou marketingovou a komunikační strategie, ale také získat bystré analytické schopnosti, obchodní znalosti a vědomosti o tom, jak marketing ovlivňuje různé ekonomiky. Po dokončení tohoto stupně absolventi byli schopni rozvíjet a realizovat efektivní marketingové kampaně a projevy.

Existuje několik různých výhod dokončení mistr v oblasti marketingu a komunikace.Jeho interdisciplinární koncepty pomoci absolventům, aby se stal multi-tváří pracovníci. To může pomoci ti jedinci udržet zručnost v rámci trhu práce.

Existuje celá řada faktorů, které přispívají k nákladům na získání tento stupeň. Určité faktory, jako průměrné náklady instituce, geografické poloze a zda budete studovat on-line nebo na akademické půdě všichni hrají roli při rozhodování o konečné náklady.

Tento stupeň poskytuje širokou škálu možností kariéry na výběr. Absolventi se mohou rozhodnout vstoupit do oblasti marketingu a práci prakticky pro všechny typy podnikání. Velké korporace, malé a střední podniky, neziskové organizace, maloobchod a další jsou v neustálém potřebují marketingových odborníků. Jednotlivci mohou také rozhodnout připojit marketingové firmy nebo zahájení vlastního podnikání. Ti, kteří nyní mluví aspekt může také zvážit sleduje pozici v rámci filmových a mediálních oborů.

Máte-li dárek pro uvádění na trh nebo rádi komunikovat s ostatními, tento stupeň stojí za zvážení. Hledání pod váš program a při styku přímo připuštění kanceláři školy podle svého výběru vyplněním formuláře olova.

Čtěte více

Master V Digitálním Marketingu

ESEI International Business School Barcelona
Online & Campus forma Denní studium 1 rok October 2018 Španělsko Barcelona

Program ESEI Master v oblasti digitálního marketingu vám poskytne praktické dovednosti a znalosti potřebné pro začínající podniky a korporace po celém světě. Ideální pro tvůrčí profesionály orientované na výsledky, tato kvalifikace vás připraví na úspěch ve vysoce konkurenční oblasti on-line marketingu. [+]

Staňte se odborníkem ve všech aspektech strategie digitálního marketingu a utvářejte budoucnost podnikání

Program ESEI Master v oblasti digitálního marketingu vám poskytne praktické dovednosti a znalosti potřebné pro začínající podniky a korporace po celém světě. Ideální pro tvůrčí profesionály orientované na výsledky , tato kvalifikace vás připraví na úspěch ve vysoce konkurenční oblasti on-line marketingu .

Nachází se v Barceloně, světově uznávaný inteligentní města a evropské top 5 start-up hub, ESEI Master v programu Digital Marketing je provozována ve spolupráci s Click360formacion, oficiální partner společnosti Google, a může se pochlubit lektory s podnikatelskou odbornost a reálného světa průmyslu vhled.... [-]


MS V Marketingu

Baruch College, Zicklin School of Business
Campus forma Denní studium Kombinované 3 - 4 semestry September 2018 Spojené státy americké New York + 1 více

Master in Marketing vám poskytuje komplexní pohled na rozhodování spotřebitelů a strategické procesy, které vás připraví na úspěšnou kariéru v marketingu. Naše specializované koncentrace v oblasti digitálního marketingu, mezinárodního obchodu, marketingové analýzy a marketingového managementu vám umožní přizpůsobit studium vašim profesním cílům. [+]

Master in Marketing vám poskytuje komplexní pohled na rozhodování spotřebitelů a strategické procesy, které vás připraví na úspěšnou kariéru v marketingu. Naše specializované koncentrace v oblasti digitálního marketingu, mezinárodního obchodu, marketingové analýzy a marketingového managementu vám umožní přizpůsobit studium vašim profesním cílům.

Hlavní body programu30 kreditůPrůměrné dokončení 3 až 4 semestrySpecializovaná koncentrace v oblasti digitálního marketingu, mezinárodního obchodu, marketingové analýzy a marketingového managementuKoncentrace řízení marketingu

Koncentrace marketingového řízení umožňuje studentům přizpůsobit svůj program výběrem volitelných kurzů z jakýchkoli kurzů na úrovni 9000 v oddělení marketingu a mezinárodního obchodu Allen G. Aaronson . Studenti mohou také absolvovat vybrané kurzy ve statistikách a počítačových informačních systémech, které mohou vyžadovat další předpoklady, které by se mohly vzdát na základě předchozího kurzu.... [-]


Magisterský Program V Oblasti Marketingu, Služeb A Komunikačního Managementu

University of St.Gallen (HSG), School of Management, Economics, Law, Social Sciences and International Affairs
Campus forma Denní studium 18 měsíců September 2019 Švýcarsko St. Gallen

Magisterský program v oblasti marketingu, služeb a komunikačního managementu (MSC) se skládá z jedinečné kombinace základních manažerských disciplín a trhů a obchodních modelů příslušných odvětví. S tímto konceptem překračuje MSC klasické pojmy marketingu. Díky kombinaci důkladných teoretických znalostí a projektů s partnery z praxe a výzkumu se studenti učí integrovanému pochopení jak řízení podniku z pohledu zákazníka, tak i generování hodnoty zákazníků. [+]

Magisterske studium marketing - Magisterske. Cíle:Hodnota zákazníků - cíl udržitelného podnikového řízeníV globalizovaném světě může být udržitelná firemní hodnota vytvořena pouze přesvědčivými produkty a službami pro zákazníky, kterým je pozornost věnována. Marketing v těchto směrech se zaměřuje na dosažení co nejvyššího zaměření se zákazníky na produkty a služby. Tento integrující pohled, který přesahuje klasický marketing, je to, co se program MSc v marketingu, službách a komunikaci (MSC) zavázal: program kombinuje všechny manažerské disciplíny, které se odvíjejí od zákazníků a spojuje je s trhy a obchodními modely topical industries.OsnovyMarketing, správa služeb a komunikace a jejich oblasti použití:MSC se vyučuje v němčině a angličtině. Na jedné straně vychází z funkcí marketingu, průzkumu trhu, správy služeb a komunikace a na druhé straně poskytuje studentům přehled o velkém počtu moderních aplikačních oblastí, jako je interaktivní marketing , Automobilový marketing nebo řízení luxusních značek. Výběr těchto oblastí aplikací se neustále aktualizuje a má za cíl poskytnout studentům opodstatněný přístup na konkrétní trhy. Dalším ústředním prvkem jsou partnerství a projektová spolupráce se společnostmi. V aplikovaném výzkumném projektu se například studenti zabývají skutečným problémem se stejnými praktickými partnery po dobu tří semestrů. Navíc základní studium se skládá z nezávislých voleb a diplomové práce a jsou doplněny kontextovými studiemi (zejména v sociologii, psychologii, komunikaci a jazycích).PartneřiMSC podporuje výměnu mezi studenty, institucemi a praxí. V aplikačních projektech studenti pracují v malých skupinách na reálných úkolech stanovených společností nebo institutem. Partner projektu zůstává po celou dobu trvání projektu stejný. Tento včasný a trvalý kontakt s praktickými partnery učí studenty o... [-]

Master V Marketingu A Business Intelligence

Avicenne Private Business School (APBS)
Campus forma Denní studium 4 semestry September 2018 Tunisko Tunis

Tento program je určen pro ty, kteří chtějí získat marketingové a manažerské dovednosti, které jsou potřebné pro rozvoj technických prodeje a konkurenční zpravodajskou činnost v oblasti obchodu a průmyslu v mezinárodním prostředí. [+]

Tento program je určen pro ty, kteří chtějí získat marketingové a manažerské dovednosti, které jsou potřebné pro rozvoj technických prodeje a konkurenční zpravodajskou činnost v oblasti obchodu a průmyslu v mezinárodním prostředí. Je určen pro lidi, kteří získali bakalářské tituly od akreditované instituce v oblasti marketingu, managementu nebo příbuzných oborů.

Požadavky na přijetí

Licenci v poli nebo jeho ekvivalent; Složit zkoušky pořádané APBS.

dovednosti získané

Vyškolení studentům rozvíjet dovednosti v oblasti rozhodování při řešení marketingových problémů, modelování chování spotřebitelů, a jsou schopny vyvíjet výrobky ani strategie pro podnikání.... [-]


Master Of Global Management & Master Of Global Marketing

Victoria University of Wellington, Business School
Campus forma Denní studium 12 měsíců November 2018 Nový Zéland Wellington

Proveďte další krok a získáte kvalifikaci, abyste splnili poptávku po absolventů managementu a marketingu, kteří mají dovednosti k zakotvení obchodních strategií v globálním kontextu. [+]

Proveďte další krok a získáte kvalifikaci, abyste splnili poptávku po absolventů managementu a marketingu, kteří mají dovednosti k zakotvení obchodních strategií v globálním kontextu.

MASTER GLOBÁLNÍHO ŘÍZENÍ MASTER OF GLOBAL MARKETING

Získejte své mistry za 12 měsíců. Dva nové postgraduální programy od Victoria Business School pro absolventy jakéhokoliv stupně.

Pro více informací a zaregistrujte svůj zájem o studium v ​​Trimestru 3 2017, kontaktujte nás.

[-]

Magistr Mezinárodního Marketingu (MIM)

Hult International Business School
Campus forma Denní studium 1 rok August 2018 Spojené státy americké San Francisco Boston Spojené království London Spojené arabské emiráty Dubai Čína Shanghai New York Cambridge + 9 více

Jako společnosti hledají diferencovat své nabídky v globálním trhu, Hult je jeden rok Master of International Marketing stupně vybavuje se strategickými a executional marketingových dovedností potřebných k vyniknout. [+]

Získejte vybaven marketingové dovednosti, které potřebují vyniknout v globálním trhu.

Jako společnosti hledají odlišit své nabídky na globálním trhu, Hult je jeden rok Master of mezinárodní marketing Stupeň vybavuje se strategickými a executional marketingových dovedností potřebných k vyniknout.

Umístění

Spusťte Master of mezinárodní marketing v Bostonu nebo v Londýně, pak vybrat, aby prozkoumala další dva kampusy jako součást Hult je unikátní Global Campus Rotation.

Váš Master of mezinárodní marketing na první pohled

Kdo je tento program určen?

Uchazeči, kteří v nedávné době absolvoval Vysokou školu nebo vysokou školu, stejně jako jednotlivci s až tři roky praxe, kteří chtějí zahájit kariéru v oblasti marketingu.... [-]


Master In Creative Advertising

NABA - Nuova Accademia di Belle Arti, Milano
Campus forma Denní studium 1 rok October 2018 Itálie Milan

Master in Creative Advertising je společná iniciativa mezi NABA a Media Design School v Aucklandu na Novém Zélandu. Tento roční program magisterského studia se zaměřuje na inovativní a efektivní reklamní techniky, které přimějí zákazníky přemýšlet, mluvit a nakupovat. Kurz pokrývá všechna média, ve kterých se objevuje reklama - z tisku, rozhlasu a televize na web a sociální média. [+]

MASTER IN CREATIVE ADVERTISING

Náš přístup "Učí se dělat" kombinuje tradiční vizuální disciplíny s novými digitálními technologiemi a syntetizuje individuální studium se skupinovou projektovou prací. Vytváříme četné spolupráce a projekty s italskými a mezinárodními společnostmi a institucemi, abychom studentům poskytli praktické pracovní příležitosti rozvíjet své kritické myšlení, koncepční řešení problémů a praktické umělecké a designové dovednosti.

PROČ NABAStudovat v Miláně, uznávanou jako světové hlavní město módy, umění a designu.Spolupracovat s více než 1000 společnostmi, pracovat na projektech v reálném světě a doplňovat studium s jedinečnými příležitostmi k praxi.Získat multidisciplinární a multikulturní vzdělávací zkušenost se zaměřením na přímé experimenty.Učit se z vynikající schopnosti inspirovat profesionály a mentory z oboru.Chcete-li navštívit špičkové programy v italštině i angličtině, získáte mezinárodně uznávaný titul.Studovat na oceňované akademii, vybrané předními publikacemi, jako jsou vydavatelé rámců, magazín Domus a podnikatelská móda, jako jedna z světových špičkových škol pro umění a design.... [-]

WSB Torun - Magisterský V Oboru Management A Právo: Mezinárodní Marketing A Management

WSB Torun
Campus forma Denní studium Kombinované 2 let October 2018 Polsko Torun + 1 více

Naše studijní programy druhého cyklu vám umožňují dále rozvíjet dovednosti a kompetence. Mnoho našich studentů absolvuje programy druhého cyklu v oboru, který přímo nesouvisí s jejich předchozím vzděláním. Tímto způsobem mohou výrazně rozšířit svou oblast odborných znalostí. [+]

UNIVERZITA WSB TORUŃ

Webová stránka: http://www.wsb.pl/english/program-offerings/torun/masters-programs/majors-and-specializations/management-and-law

Vyučováno v angličtiněPlný úvazekPoloviční úvazekProgramy druhého cyklu (Master)

Naše studijní programy druhého cyklu vám umožňují dále rozvíjet dovednosti a kompetence. Mnoho našich studentů absolvuje programy druhého cyklu v oboru, který přímo nesouvisí s jejich předchozím vzděláním. Tímto způsobem mohou výrazně rozšířit svou oblast odborných znalostí.

Jedná se o studijní obor, který je inovačním programem druhého cyklu studia. Kombinuje znalosti z oblasti řízení i práva. Tato dvě pole se zdají být nepostradatelnou součástí práce současného manažera. V průběhu studia se dozvíte mimo jiné o současných koncepcích podnikového řízení, zásadách strategického rozhodování a jejich vlivu na fungování podnikatelských subjektů, administrativních a občanských postupech a zásadách manažerské odpovědnosti v podnikání. Navíc v rámci specializace Mezinárodní management a marketing získáte znalosti a dovednosti v následujících oblastech:... [-]


Magistr V Marketingu

EU Business School
Online forma Campus forma Denní studium 1 rok October 2018 Španělsko Barcelona Švýcarsko Switzerland Online + 3 více

Z efektivního využití marketingu sociálních médií k porozumění vašim cílovým skupinám se tento program zabývá moderními marketingovými metodami a teoriemi z různých perspektiv a poskytuje vám přehled o tom, jak marketingová rozhodnutí souvisejí s analytickou, strategickou a provozní oblastí podnikání. [+]

Trhy jsou stále se měnící, s stále sofistikovanějšími spotřebiteli. Nyní více než kdy jindy společnosti vyžadují inovativní, kvalifikované marketingové experty k provádění kreativních změn.

Z efektivního využití marketingu sociálních médií k porozumění vašim cílovým skupinám se tento program zabývá moderními marketingovými metodami a teoriemi z různých perspektiv a poskytuje vám přehled o tom, jak marketingová rozhodnutí souvisejí s analytickou, strategickou a provozní oblastí podnikání.

Jak získáte certifikát

Mistr v marketingu (60 ECTS) je jednoroční program, rozdělený do tří pojmů. Každý termín zahrnuje čtyři kurzy (4 ECTS každý) a jeden seminář (2 ECTS). V průběhu celého roku jsou studenti také vystaveni případovým studiím, herním a podnikovým simulacím v reálném životě. K absolvování musí účastníci dokončit také obchodní plán (6 ECTS).... [-]


Magistr Luxusní Managementu, Inovací A Branding V římě, Itálie

Swiss School of Management, Rome Italy
Campus forma Kombinované 1 - 2 let October 2018 Itálie Rome

Tato jedinečná Hlavní program je jediná svého druhu. To se liší od jiných programů Luxury řízení, které mají silnou složku parctical otázek, který zahrnuje nejen vedení strany, ale také inovativní způsob, jak rozvíjet nový koncept značky a vytváření hodnoty. Firemní návštěvy jsou také uvažovány v programu. [+]

Master of Luxury řízení, inovace a značky

Navzdory globální ekonomické krizi, prodeje luxusního zboží se stoupající po celém světě. Více než symbol, luxusní zboží, ukazují, úspěch, výhody, výsady, chuť a sny. Luxusní trh je založen na manažery, aby pochopili, stevarda, a pěstovat tento jedinečný sektor.

Náš Mistr v luxusním Management, inovace a Branding byl navržen speciálně pro studenty toužící po kariéře v sektoru luxusních managementu dnešním dynamickém, globálním trhu.

Porozumění dynamice a zvláštnosti luxusního vedení platit zvláštní pozornost k budoucnosti je zaměření tohoto mistra.

Programu ocenění 60 ECTS v rámci plného akademického roku. Je vybaven společnost návštěvy významných značek a výrobců luxusního zboží v Itálii, hostující vyučující, vědecký výzkum a polních cestách a Leadershp školení. Program bude probíhat v angličtině. Fakulta se skládá z mezinárodních odborníků se sídlem v Římě, nebo se mu blíží.... [-]


Magistr Marketingu (mmktg)

University of Auckland Business School
Campus forma Denní studium 18 měsíců September 2018 Nový Zéland Auckland

Master of Marketing je 18-měsíční celoroční magisterský studijní program zaměřený na který vám pomůže rozvíjet znalosti a dovednosti potřebné pro kariéru v oblasti marketingu. Absolventi získají ocenění [+]

Master of Marketing je 18-měsíční celoroční magisterský studijní program zaměřený na který vám pomůže rozvíjet znalosti a dovednosti potřebné pro kariéru v oblasti marketingu. Absolventi získají ocenění současného marketingu v globálním kontextu a schopnost identifikovat příležitosti na trhu a rozvíjet vhodné marketingové strategie.

Kariérní vyhlídky

S Master of Marketing, absolventi budou vybaveni dovednostmi a znalostmi potřebné pro kariéru v oblasti marketingu a komunikace průmyslu. Studenti mohou pokračovat v kariéře v podnikovém, poradenství a analýzy trhu, mimo jiné možnosti.

Struktura studia

Master of Marketing je 18 měsíců, 240-bod programu studoval přes šest čtvrtletí. Budete studovat základní podnikatelské kurzy před pokračováním na sadu specializovaných marketingových kurzů, které se zaměřují na moderní marketing praxe, analýzy trhu, značky a strategie, stejně jako řízení vztahů.... [-]


Master In Design A řízení Značky: Potraviny, Víno A Cestovní Ruch

IED – Istituto Europeo di Design Florence
Campus forma Denní studium 11 měsíců February 2019 Itálie Florence

Od brandingových technik až po design služeb je cílem magisterského kursu Design a řízení značky: potraviny, víno a turismus pomáhat studentům a mladým odborníkům rozvíjet své dovednosti jako budoucí manažery horeca průmyslu, integrující potravinářské víno a cestovní ruch do životního stylu nabídky. Kurz, který se koná ve Florencii a Barceloně, poskytuje průřezové dovednosti v oblasti designu služeb aplikované na pohostinství a cestovní ruch, se zvláštním zaměřením na potraviny v Barceloně a vertikálním průzkumem odvětví vína ve Florencii. Katalánsko a Toskánsko postavily své strategie brandingu na teritoriální hodnotu jako klíč pro globální rozlišovací způsobilost. Díky tomuto magisterskému studiu mají studenti možnost experimentovat s různými metodami řízení značky a projektů, které úspěšně používají dvě z nejdůležitějších turistických destinací v Evropě. [+]

Co znamená vytvářet a řídit značku v potravinářském průmyslu? Jak uvádět na trh vinařskou společnost a pracovat na její identitě? Jak integrovat cestovní ruch do všech?

Od brandingových technik až po design služeb je cílem magisterského kursu Design a řízení značky: potraviny, víno a turismus pomáhat studentům a mladým odborníkům rozvíjet své dovednosti jako budoucí manažery horeca průmyslu, integrující potravinářské víno a cestovní ruch do životního stylu nabídky.

Kurz, který se koná ve Florencii a Barceloně, poskytuje průřezové dovednosti v oblasti designu služeb aplikované na pohostinství a cestovní ruch, se zvláštním zaměřením na potraviny v Barceloně a vertikálním průzkumem odvětví vína ve Florencii.... [-]


Marketing (MSC)

Hochschule Bonn-Rhein-Sieg
Campus forma Denní studium 3 semestry October 2018 Německo Sankt Augustin

Cílem magisterského programu je poskytnout studentům hlubší porozumění marketingové otázky na základě řádného marketingové související školení. [+]

Cílem magisterského programu je poskytnout studentům hlubší porozumění marketingové otázky na základě řádného marketingové související školení. Zejména různé technologický vývoj a budoucí trendy jsou brány v úvahu při vývoji trhů. Tím je zajištěno, že studenti jsou připraveni na budoucí požadavky trhu a jsou velmi atraktivní pro potenciální zaměstnavatele. Výuka bude probíhat jak na Campus Rheinbachu a na Campus Sankt Augustin.

Na první pohled

Stupeň: Magisterské stupně Campus: Sankt Augustin, Německo Standardní doba studia: 3 semestry s celkem 90 ECTS kreditů Akreditace: ještě není dokončena

Předpoklady:

Chcete-li být přijat do magisterského studijního programu, žadatelé jsou povinni předložit doklad o tom, získal první titul kvalifikaci pro povolání (např. G. Bachelor nebo stupeň stejné nebo vyšší úrovni) v ekonomických vědách, Podnikové informační systémy, Business inženýrství nebo obchodní psychologie. Stupeň musí být vydán alespoň výslednou známku 2,7 a minimálně 210 kreditů (ECTS). V případě, že požadavky jsou splněny, studijní místa jsou přiřazeny v souladu s místním výběrového řízení (NC). Pokud byl profesionální titul byl udělen méně než 210 úvěrů, ale minimálně 180 kreditů, praktický termín musí být úspěšně dokončen. Oficiální žádost o zimním semestru se uskuteční ve dnech 15.05. a 15.07. Vzdělání nebo diplom certifikáty, které zahrnují průměrnou známku lze podávat do 22. července (to platí pro žadatele s certifikáty ze zemí mimo EU).... [-]


Marketing Digitální Transformace

Il Sole 24 ORE Business School
Campus forma Denní studium 10 měsíců October 2018 Itálie Milan

Náš mezinárodní magistr v marketingu, digitální transformace [+]

Náš mezinárodní magistr v marketingu, digitální transformace

Poskytuje studentům příležitost se učit od uznávaných a zkušených manažerů a odborníků, stejně jako internovat ve významných společnostech a rozvíjet trvalou síť v oboru.

Předchozí italská vydání tohoto Masteru, dodávaná naší Business School, zaručuje konsolidaci zkušeností a vztahů s globálními značkami.

Na konci kurzu jsou hlavními oblastmi umístění nadnárodní společnosti, webové komunikační agentury, mediální centra, poradenské firmy.

DOBA A STRUKTURA

Program je organizován ve dvou fázích:

Teorie a praxe po dobu 6 měsíců ve třídách, seminářích a firemních návštěvách (Třídy se konají od pondělí do pátku):... [-]


Magistr V Pokročilém Marketingu

University of Deusto: Deusto Business School
Campus forma Denní studium 12 měsíců September 2018 Španělsko Bilbao

Tento mistr učil ve španělském jazyce si klade za cíl vybavit manažery, kteří budou převzaly odpovědnost v oblasti marketingu pokročilých znalostí a dovedností v přesném stále více globální a vzájemně propojených trzích. [+]

Popis programu

To Mistr si klade za cíl vybavit manažery, kteří budou převzaly odpovědnost v oblasti marketingu pokročilých znalostí a dovedností v přesném stále globálnější a vzájemně propojených trzích.

Jejím cílem je vyškolit odborníky schopné strategiích stanovování vztahy se zákazníky a spotřebitele, distribuční politiky a komunikace, řízení značky ve světle nových výzev a příležitostí, které nabízí pokrok v oblasti informačních a komunikačních technologií a s přihlédnutím k zvláštnosti různých trzích a zemích; manažeři, kteří jsou schopni identifikovat a navrhnout nejvhodnější obchodní modely v každém prostředí, design a realizovat udržitelné a odpovědné strategie. ... [-]