Magisterské studium marketing - Magisterské studium marketing hledejte zde!

Magisterské studium marketing - Zde naleznete magisterské studium marketing

marketing

Jednotlivci, kteří chtějí rozvíjet svou kariéru a kteří již dostali jejich bakalářských mohou najít získání magisterského titulu za logické a prospěšné další krok. Magisterský studijní pomáhá zostření, zaměření jednotlivce v určité oblasti a rovněž připravuje je pro další studium, pokud je to žádoucí.

Co je to Mistr v marketingu a komunikace? Je to studijní program, který umožňuje účastníkům zjistit, jak se svět kolem nich komunikuje, stejně jako nejefektivnější způsoby předat zprávu na různé publikum. Nejen, že studenti studovat současnou marketingovou a komunikační strategie, ale také získat bystré analytické schopnosti, obchodní znalosti a vědomosti o tom, jak marketing ovlivňuje různé ekonomiky. Po dokončení tohoto stupně absolventi byli schopni rozvíjet a realizovat efektivní marketingové kampaně a projevy.

Existuje několik různých výhod dokončení mistr v oblasti marketingu a komunikace.Jeho interdisciplinární koncepty pomoci absolventům, aby se stal multi-tváří pracovníci. To může pomoci ti jedinci udržet zručnost v rámci trhu práce.

Existuje celá řada faktorů, které přispívají k nákladům na získání tento stupeň. Určité faktory, jako průměrné náklady instituce, geografické poloze a zda budete studovat on-line nebo na akademické půdě všichni hrají roli při rozhodování o konečné náklady.

Tento stupeň poskytuje širokou škálu možností kariéry na výběr. Absolventi se mohou rozhodnout vstoupit do oblasti marketingu a práci prakticky pro všechny typy podnikání. Velké korporace, malé a střední podniky, neziskové organizace, maloobchod a další jsou v neustálém potřebují marketingových odborníků. Jednotlivci mohou také rozhodnout připojit marketingové firmy nebo zahájení vlastního podnikání. Ti, kteří nyní mluví aspekt může také zvážit sleduje pozici v rámci filmových a mediálních oborů.

Máte-li dárek pro uvádění na trh nebo rádi komunikovat s ostatními, tento stupeň stojí za zvážení. Hledání pod váš program a při styku přímo připuštění kanceláři školy podle svého výběru vyplněním formuláře olova.

Čtěte více

Magistr V Marketingu A Komunikace

Université Internationale de Casablanca
Campus forma Denní studium 2 let August 2018 Maroko Casablanca

Toto školení umožní studentovi být zdrojem návrhů v těchto oblastech a zajistit mu míru skutečné autonomie na funkci manažera typu výrobku nebo marketingového manažera. [+]

Magisterske studium marketing - Magisterske. Toto školení trvá dva roky (M1 a M2) nebo 4 semestry celkem. To je pro studenty, kteří chtějí prohloubit své znalosti ve světě marketingu a komunikace, porozumění trendy na trhu od očekávání spotřebitelů, ale také rozvíjet jejich analytické, komunikační a interpersonální dovednosti, aby se provádět rozhodování v organizaci. Toto školení umožní studentovi být zdrojem návrhů v těchto oblastech a zajistit mu míru skutečné autonomie na funkci manažera typu výrobku nebo marketingového manažera. Přijímací řízení v M1 Přístup 1. ročník Master (M1), vyžaduje takovou úroveň diplomové titul v oboru managementu a ekonomiky nebo ekvivalentní (BAC 3) v oblasti řízení nebo jiné podobné útvary, jejichž význam bude hodnocena výuka tým. Podmínky přístupu Výběr takto: Study File Francouzský test: psaní testu Anglický test: Pro UIC absolventi B1 zkoušku CEFR Level Pro absolventy z jiných institucí: B2 testovacích CEFR Level ústní pohovor o obecných znalostí a potenciálu studenta uspět ve zvoleném Mistra. PŘÍLEŽITOSTI Prostřednictvím průběhu tohoto sektoru programu, bohaté na teoretické, ale i praktické výuky naši vítězové budou mít možnost procvičit obchodů s vysokou odpovědnost za: Product Manager Komunikace důstojník Asistent produktový manažer projektový manažer v komunikační agentuře Community Manager Sales manager nebo asistent Key Account Manager Brand Manager (Brand Manager) Poradce v oblasti marketingu a prodejní strategie [-]

Magisterský Titul V Reklamě

Raffles Milano | Istituto Moda e Design
Campus forma Denní studium 10 měsíců September 2017 Itálie Milán

Deset mimořádné měsíců. Deset nejvyšší úrovně agentury ve třídě, jeden měsíčně, s jejich klíčových postav. Deset unikátních příležitostí učit se přímo z protagonistů. Master Raffles Milan. Konečně někdo o tom přemýšlel. Monolit se hroutí. Reklama hledá nové způsoby, jak oslovit lidi, kteří jsou cílenější a připravený než v minulosti. Kdysi tam bylo hodně peněz a málo zdrojů. Dnes je přesně opačný, a pevný blok pravidly a metodami minulosti muset rychle přejít na inzerát, který umožňuje tekutinu, aby se vešly ve všech frontách zpřístupněné technologií. [+]

Deset mimořádné měsíců. Deset nejvyšší úrovně agentury ve třídě, jeden měsíčně, s jejich klíčových postav. Deset unikátních příležitostí učit se přímo z protagonistů. Master Raffles Milan. Konečně někdo o tom přemýšlel. Proč? Monolit se hroutí. Reklama hledá nové způsoby, jak oslovit lidi, kteří jsou cílenější a připravený než v minulosti. Kdysi tam bylo hodně peněz a málo zdrojů. Dnes je přesně opačný, a pevný blok pravidly a metodami minulosti muset rychle přejít na inzerát, který umožňuje tekutinu, aby se vešly ve všech frontách zpřístupněné technologií. profesní příležitosti Nechceme vyrábět umělce teoretických drah postavených na jiném místě a jiní, ale aktivní tlumočníky, efektivní, odpovědné, kteří jsou schopni vzít na všech fázích vývoje myšlenky, z krátký na jeviště vydávání a získávání zpětné vazby. Na konci kurzu studenti pracují ve velkých mezinárodních a národních skupin, servisních společností, konzultačních firem, a také nevládní organizace a výzkumné ústavy. Jak tedy mohou přijmout výzvu a začít své vlastní podnikání. kdo je Kurz je určen pro studenty s bakalářský titul a / nebo odborných zkušeností v otázkách týkajících se obrazu designu, aby reklamy, komunikace a marketingu, a obecně pro všechny ty, kteří si myslí, že komunikace je platná volba povolání a silný nástroj pro self-vývoj. Účastníci jsou kopie spisovatel, umělecký ředitel a účet pro budoucí agentury, ale také budoucí komunikace manažerů ve firmách. program Pokud chcete, aby se stal hrdinou, učí z protagonistů. Studenti mají možnost získat komplexní pohled na novou značku stavebních systémů, pracuje bok po boku s odborníky, které řídí trh dnes. Mezi techniky komunikace... [-]

Magistr Mezinárodního Marketingu (MIM)

Hult International Business School
Campus forma Denní studium 1 rok August 2018 Spojené státy americké San Francisco Boston Spojené království Londýn Spojené arabské emiráty Dubaj Čína Shanghai New York Cambridge + 9 více

Jako společnosti hledají diferencovat své nabídky v globálním trhu, Hult je jeden rok Master of International Marketing stupně vybavuje se strategickými a executional marketingových dovedností potřebných k vyniknout. [+]

Magisterske studium marketing - Magisterske. Získejte vybaven marketingové dovednosti, které potřebují vyniknout v globálním trhu. Jako společnosti hledají odlišit své nabídky na globálním trhu, Hult je jeden rok Master of mezinárodní marketing Stupeň vybavuje se strategickými a executional marketingových dovedností potřebných k vyniknout. Umístění Spusťte Master of mezinárodní marketing v Bostonu nebo v Londýně, pak vybrat, aby prozkoumala další dva kampusy jako součást Hult je unikátní Global Campus Rotation. Váš Master of mezinárodní marketing na první pohled Kdo je tento program určen? Uchazeči, kteří v nedávné době absolvoval Vysokou školu nebo vysokou školu, stejně jako jednotlivci s až tři roky praxe, kteří chtějí zahájit kariéru v oblasti marketingu. Co se naučíte Zvládnutí marketingový mix je mnohem důležitější než kdy jindy, protože spotřebitelé jsou neustále vystaveny rostoucímu množství on-line a off-line obsahu. Master of International Marketing studenti se naučí využívat digitální marketing, sociální média, marketing analytiku a vztah se zákazníky strategie prorazit hluku a učinit měřitelný dopad na podnikatelské cíle prostřednictvím marketingu. Proč Hult? Marketing se rychle mění a obchodní škola musí být stejně tak čiperný držet krok. Hult byl jedním z prvních obchodních škol nabídnout Master na digitální marketing, a přestože základní součásti tohoto stupně mají protože byly začleněny do programu Master of International Marketing, zůstává faktem, že Hult se pohybuje rychle a záměrně s cílem zajistit její studenti obdrží nejlepší marketing vzdělání k dispozici. To je důvod, proč naši profesoři jsou odborníky v obou marketingové teorie a uvádění na trh aplikaci, s některými řízení jejich vlastní marketingové firmy, a... [-]

Magistr V Event Management, Protokol A Obchodní Cestovní Ruch (myši)

The Ostelea - School of Tourism and Hospitality International
Campus forma Denní studium October 2017 Španělsko Madrid Barcelona

Cílem Master Ostelea v roce Události organizace, protokol a obchodní cestovní ruch je vybavit odborníků a vedoucích pracovníků pro vedení podnikatelské projekty zaměřené na plánování a řízení různé typy událostí (zejména Setkání, pobídky, konferencí a výstav (MICE), stejně jako kongresy, konvence a veletrhy), zajistit, že mají pevné uchopení pojmů protokol a komunikace a public relations strategií, a které jim umožní vytvářet rozvoj cestovního ruchu se specializací na kvalitě podnikatelských cestovního ruchu. Program také zajistí, že účastníci mají obchodní perspektivu potřebné, aby byly účinné v rozhodovacím procesu. [+]

Master in Event Management, protokolu a Obchodní turistika (MICE) Tento program bude probíhat v angličtině v Madridu Cílem Master Ostelea v roce Události organizace, protokol a obchodní cestovní ruch je vybavit odborníků a vedoucích pracovníků pro vedení podnikatelské projekty zaměřené na plánování a řízení různé typy událostí (zejména Setkání, pobídky, konferencí a výstav (MICE), stejně jako kongresy, konvence a veletrhy), zajistit, že mají pevné uchopení pojmů protokol a komunikace a public relations strategií, a které jim umožní vytvářet rozvoj cestovního ruchu se specializací na kvalitě podnikatelských cestovního ruchu. Program také zajistí, že účastníci mají obchodní perspektivu potřebné, aby byly účinné v rozhodovacím procesu. Důvody pro přijetí Ostelea Mistr v Události organizace, které podepsaly protokol a Obchodní turistika (MICE): In-společnost Diplomová práce: Diplomová práce je založena na skutečné společnosti v tomto sektoru. Španělsko je třetí vedoucí zemí na světě, pokud jde o co největší počet konferencí. Dva španělských měst se objevují v Top 5 měst na světě hosting většinu událostí: Madrid a Barcelona. Organizace skutečných událostí: Studenti při Master převzít odpovědnost za organizaci akce a protokol školy. Cíle Nahlédnout do MICE (Meetings, pobídky, konference a výstavy) průmyslu a oddělení protokolu institucí. Vybudování pevné vědomostní základny v odvětví cestovního ruchu z mezinárodního hlediska a vždy s výkonným přístupem. UDRŽITELNÝ inovace a správu Rozvojem kapacity pro tvořivost a inovace v průmyslu a jeho trvale udržitelné hospodaření prostřednictvím komplexní a specializovanou přípravu, vybavení účastníky, aby se na odpovědných pozicích. GLOBAL VISION Školicí ředitelé vybavené pro správu událostí podniky, konvence obchodní cestovní ruch a instituce,... [-]

Oficiální Magisterský Titul V Současné Kultuře, Literatuře, Uměleckých Institucí A Kulturní Komunikace

Instituto Universitario de Investigación Ortega y Gasset
Campus forma Denní studium 1 rok May 2018 Španělsko Madrid

Tento program vede k titulu Univerzity magisterský titul v oblasti mezinárodní spolupráce a řízení veřejné politiky, programů a projektů pro rozvoj od mezinárodního University Menéndez Pelayo, pořádané ve spolupráci s University Institute Ortega y Gasset Research. [+]

Magisterske studium marketing - Magisterske. Tento program vede k titulu Univerzity magisterský titul v oblasti mezinárodní spolupráce a řízení veřejné politiky, programů a projektů pro rozvoj od mezinárodního University Menéndez Pelayo, pořádané ve spolupráci s University Institute Ortega y Gasset Research. Kredity získané v Master jsou automaticky rozpoznány pro přístup k doktorskému studiu na univerzitách v evropském vysokém školství. CÍLE El Mistr v mezinárodní spolupráci a řízení veřejného pořádku, rozvojových programů a projektů Jejím cílem je uspokojit poptávku po technických odborníků v oblasti mezinárodní spolupráce způsobené existencí rostoucího počtu aktérů, kteří přinášejí prostředky v této oblasti. Za prvé, a to iv recesi kontextu jako je tento, rozvinuté země vyplácení značné zdroje, pokud jde o oficiální rozvojové pomoci (ODA) vedena aktéry různé, například multilaterálními agenturami, rozvojových nevládních organizací, orgánů státní spolupráce, regionálními a místními nebo několik ministerských oddělení. Za druhé, rostoucí počet rozvojových zemí jsou hnací politickou sílu s spolupráce jih-jih, je jedním z nejvíce transformační události současného systému podpor. Mezi těmito aktéry spolupráce jih-jih, země Latinské Ameriky hrají hlavní roli, protože se jim podařilo, aby se stal mezinárodními standardy v této oblasti přes snahy systematizace svých postupů a re-pojímání spolupráce dělají. Konečně je také roste v podnikové závazku k různým organizacím s realizací programů spolupráce v těch zemích, kde jsou instalovány, propagaci Společenská politik odpovědnost, která se snaží sladit s rozvojovou agendou. El Mistr v mezinárodní spolupráci a řízení veřejného pořádku, rozvojových programů a projektů reaguje na potřebu vyškolit odborníky provádět zásahy spolupráce, jež zajišťují výsledků v oblasti rozvoje a... [-]

Magistr V Pořádání Akcí Protokol A Obchodní Turistika (MICE) (Madrid)

School of Tourism and Hospitality - The OSTELEA
Campus forma Kombinované October 2017 Španělsko Madrid Barcelona

Mistr v organizaci událostí, protokol a turistika Obchodní Ostelea si klade za cíl přípravu odborníků a vedoucích pracovníků pro vedení podnikatelské projekty zaměřené na plánování a řízení různé typy akcí (zejména akcií schůzek, pobídek, konference a výstavy a konference a konvence, obchodní přehlídky), zvládnout pojmy protokolů a komunikačních strategií a vztahů s veřejností a vytvářet rozvoj cestovního ruchu zaměřený na segment kvality podnikatelského cestovního ruchu. [+]

Mistr v organizaci událostí, protokolu a Obchodní turistika (MICE) Mistr v organizaci událostí, protokol a turistika Obchodní Ostelea si klade za cíl přípravu odborníků a vedoucích pracovníků pro vedení podnikatelské projekty zaměřené na plánování a řízení různé typy akcí (zejména akcií schůzek, pobídek, konference a výstavy a konference a konvence, obchodní přehlídky), zvládnout pojmy protokolů a komunikačních strategií a vztahů s veřejností a vytvářet rozvoj cestovního ruchu zaměřený na segment kvality podnikatelského cestovního ruchu. Proč studovat Mistra: Barcelona jako obchodní destinaci a světových konferencí, jako je BTravel nebo Svatební Week, která se používá pro praktickou výuku některých předmětů. Tento mistr je vyučován v Madridu a Barceloně Osobní Brand Management: Program zahrnuje rozvoj dovedností v oblasti osobního řízení značky, které ovlivňují učení osobní marketingové techniky a zaměstnatelnosti s cílem zjistit kariérních příležitostí ve Španělsku nebo v jiných zemích , Rozsáhlý program návštěv veletrhů, akcí a organizací: V letech 2015-2016 studenty magisterských navštívil IBTM a potravinářských veletrhů, Dalího muzeum ve Figueres a TV3 Marathon, který spolupracoval s organizací kampaně obezita. CÍLE Master in Event Management, cestovního ruchu a obchodní protokol vám umožní: znát PRŮMYSL MICE (Meetings, Incentives, konference a výstavy) a protokol oblast instituce. Vybudovat pevný základ znalostí v oboru z mezinárodního hlediska a vždy od přístupu k řízení. PŘEHLED Vlak manažeři orientovaný obchodní vedení podniků, cestovního ruchu schopni získat očekávané výsledky po celém světě. DEVELOPMENT strategické plány Zavést klíče k rozvoji strategických plánů a jejich realizace na okamžitou akci v MICE (Meetings, pobídky, Conferencing a výstavy) prostředí. Inovace a udržitelné řízení... [-]

Master V Marketingu A Prodeje

EAE Business School International
Campus forma Denní studium 2 let April 2018 Španělsko Barcelona

S EAE je Master in Marketing & Sales ve Španělsku, nabízíme klíč k dokonalosti právnických osob pro profesionály v přímém kontaktu se zákazníky, vybavit je dovedností nezbytných na trhu. [+]

Magisterske studium marketing - Magisterske. Master in Marketing & Sales Tento program bude probíhat v angličtině. S EAE je Master in Marketing & Sales ve Španělsku, nabízíme klíč k dokonalosti právnických osob pro profesionály v přímém kontaktu se zákazníky, vybavit je dovedností nezbytných na trhu. V celém programu, odborníci jsou opatřeny podmínky změnit. Účastníci programu podstoupí zkušenosti a proces změny. Proč EAE Master v marketingu a prodeje ve Španělsku: AME a ADIGITAL EAE je členem dvou hlavních sdružení marketing a digitální ekonomiky Španělska: AME a ADIGITAL. Marketing Association of Španělska je organizací, jejímž cílem je zhodnocení a uznání profese a činnosti marketingu. ADIGITAL je největší partnerství multi-sektor digitální ekonomiky. Marketingový plán Tvorba marketingového plánu během mistra je klíčovým faktorem, protože pomáhá účastníkům rozvíjet schopnosti a dovednosti získané v průběhu programu. Dále jsme jim umožní získat větší vhled do této manažerský nástroj, který je zásadní pro strategický rozvoj společnosti. Certifikát v Google Ads EAE dává účastníkům možnost přijmout zaměření programů zdarma. Dále jen "Program odbornost v oblasti reklamy Google ', s kvalifikací z EAE a certifikací od společnosti Google. Certifikát IBM SPSS EAE dává účastníkům možnost přijmout zaměření programů zdarma. The "program v Kvantitativní výzkum trhu Metody a specializaci v SPSS" od IBM s kvalifikací z EAE. Jeden z nejlepších mistra v této oblasti Mistr v marketingu a prodeje je jedním z nejlepších podle žebříčku El Mundo. Stojí jako druhý nejlepší Masters of Marketing ze Španělska. Pořadí je pozoruhodný, protože 100% je vyučován v anglickém jazyce. Kromě toho cení vysoké zaměstnatelnosti... [-]

Magistr V Digitální Marketingové A Zákaznické Zkušenosti V Madridu

ESERP Business School
Campus forma Kombinované 1 rok October 2017 Španělsko Madrid

Vzdělávací obsah Masters je přizpůsoben požadavkům evropského vysokoškolského vzdělávání, které nabízejí 60 ECTS kreditů, přičemž konstantní úsilí o zlepšení manažerských dovedností a optimální rozvoj postojů, jako je iniciativa, týmová práce zajišťuje nebo kritické schopnosti. Získáte aktualizovány tak, aby vám umožní použít techniky a nejinovativnější nástroje, jejichž prostřednictvím dynamické a aktivní pedagogických dovedností. [+]

Vzdělávací obsah Masters je přizpůsoben požadavkům Evropského prostoru vysokoškolského vzdělávání, který nabízí 60 kreditů, přičemž trvalé úsilí v je zaručena zlepšování manažerských dovedností a optimální rozvoj přístupů, jako je iniciativa, týmové práci kritické kapacity. Mistři ESERP kladen zvláštní důraz na rozvoj dovedností, a to vždy na základě date znalostiKteré umožňují studentům procvičit použití techniky a nejnovější nástroje strategicky. K dosažení tohoto cíle jsme se spoléhat na složeném fakulty by profesionální odborníci zavedení skutečné problémy současné organizace podnikatelského ve třídě. Pro integraci studentů v obchodním světě, stejně jako v rozhodovacím procesu, uplatnění dynamický systém výuky a aktivní, Používá se jako učební pomůcku, mimo jiné metody případu a simulace. CÍLE Vysoká kapacita pro organizaci a řízení. Adaptabilita na změny a technologické inovace. Schopnost poskytovat strategické a operativní vrcholovému vedení v plánech firmy. Kritická analýza a schopnost abstrakce. Rychlost při identifikaci, analýzu problémů a jejich řešení. Otevřete k sociálně-ekonomického a kulturního prostředí mentality. Jako senior, a to jak osobního a profesního rozvoje své každodenní činnosti, případně transformovat produktivity náklady školení pro podniky a organizace kulturní obohacení. Metodologie ase-Studie: funkční oblasti společnosti jsou diskutovány prostřednictvím případových studií. Většina z nich rozvíjet skutečné problémy, které mohou nastat v jakémkoli podniku. PMO: nástroje pro správu a podporu pro transformaci projektu do reality, s globální vizí a dynamickém prostředí, s jeho silné a slabé stránky. Metodika Inspireo Workshop / LEGO: zlepšení podnikatelského nábor, uvolnění potenciálu lidí v prostředí tvůrčí a participativní práce. Uplatňována prostřednictvím workshopů s názvem INSPIREO Wokshop vlastní. Balanced Scorecard (konstrukční strategie v oblasti obchodu... [-]

Magisterský Titul V Oboru Marketing Managementu A řízení Podniku

EAE Business School
Campus forma Denní studium 1 rok April 2018 Španělsko Barcelona Madrid + 1 více

Plný úvazek magisterský program Marketing a obchodní řízení EAE Business School nabízí odborné znalosti a manažerské dovednosti, aby ... [+]

Mistr v marketingu a řízení prodeje

Uvádění na trh výrobků a služeb se potýkají s čím dál náročnější spotřebitelů a nových distribučních kanálů. Nových informačních technologií energii všem účastníkům trhu, dominují slouží k zajištění konkurenční reakci v globálním prostředí a místního času.

Plný úvazek magisterský program Marketing a obchodní řízení EAE Business School nabízí odborné znalosti a manažerské dovednosti rozvíjet marketingové politiky schopen řídit možných scénářů.

 

Prostřednictvím rozvoje tohoto programu je určena k dosažení cílů fondu amental následující: ... [-]


Magistr V Oblasti Marketingu, Komunikace A Nových Médií

Bologna Business School
Campus forma Denní studium 12 měsíců December 2017 Itálie Bologna

Mistr v marketingu, komunikaci a nová média je full-time program vyučován výhradně v angličtině, jejichž cílem je připravit absolventy z jakéhokoliv oboru ke správě metody a techniky klasických i digitálních médií v průmyslu v současné době procházejí nepřetržitou revoluci. Absolventi tohoto mistra mají rychlost umístěním 96% do 6 měsíců. [+]

The mistr v oblasti marketingu, komunikace a nových médií je full-time program vyučován výhradně v angličtině, jejichž cílem je připravit absolventy z jakéhokoliv oboru ke správě metody a techniky tradičních i digitálních médií v průmyslu v současné době procházejí nepřetržitou revoluci. Absolventi tohoto mistra mají rychlost umístěním 96% do 6 měsíců. Prostřednictvím rozšíření mobilních zařízení každý den, stále více a více lidí na celém světě připojit přes sociální média: Twitter má 320 milionů aktivních uživatelů měsíčně, Instagram 400 milionů, Google+ 540 miliony, YouTube a Facebook 1 miliardu 1,6 miliardy. To, čeho jsme svědky, je více než jen technologickou revoluci, to je hluboký socio-kulturní transformace. Společnosti po celém světě přes neustále zvyšuje částku, kterou investovat do jejich on-line reklamních kanálů s cílem zlepšit jejich vztah se spotřebiteli a podnikatelské sféry. Společně s našimi partnery IAB (Interactive Advertising Bureau), YOOX Net-a-Porter Group, The Boston Consulting Group, Google, GroupM, IBM a WPP, tento magisterský titul poskytuje studentům s kvalifikací a dovedností, kdo řídícím nebo poradenskou kariéru oblasti digitálních komunikací. Tento mezinárodní program, se studenty z celého světa a fakulty složená z profesorů, manažerů a podnikatelů, se koná v jedinečné atmosféře vile ze 16. století na kopcích kolem města Bologna. Díky projektu Works, Company projekty a kmenová přednášky, studenti dostat do kontaktu s klíčovými pojmy digitálního věku: účastní, vytváření a sdílení obsahu. Na konci kurzu Master uzavírá stáži. MISTR je investice. Čest půjčky, je způsob financování IT. "PerTe Prestito Con Lode", dlouhodobý a nízkým úrokem čest úvěr, bez zajištění je nezbytný k pokrytí celé... [-]

Magisterský Titul V Oboru Komunikace A Politického Marketingu

CESCOMPOL - Centro de Estudios Superiores de Comunicación y Marketing Político
Campus forma Denní studium 1 rok September 2017 Španělsko Madrid

Tento program je zaměřen na obou čerstvé absolventy nebo absolventy v oblasti politologie, marketing, žurnalistika, práva nebo mezinárodních vztahů; a odborníci s vysokoškolským vzděláním a zkušenostmi ve světě politiky, kteří chtějí zlepšit své osobní schopnosti. [+]

Magisterske studium marketing - Magisterske. CÍLE: Studenti, kteří úspěšně dokončí tento program: Zlepšují svůj profesní profil v oblasti politiky. Získají strategie a komunikační techniky, které jim platí pro politické kandidáty. Fungují jako poradci volebních kampaní nebo vládní komunikace Stanou odborníky v oblasti podpory volebního marketingového poradenství jako dílo ve službě politické třídy. Zaměřené na: Tento program je zaměřen na obou čerstvé absolventy nebo absolventy v oblasti politologie, marketing, žurnalistika, práva nebo mezinárodních vztahů; a odborníci s vysokoškolským vzděláním a zkušenostmi ve světě politiky, kteří chtějí zlepšit své osobní schopnosti. METODOLODÍA CESCOMPOL je společným centrem Univerzity v Alcalá de Henares (UAH), jeden z nejstarších v Evropě. Akademický obsah tohoto mistra je strukturována pro obecnější otázky (jako jsou politické komunikaci) na specifické moduly (například aplikace do vlády, politické strany a kandidáta). Metodika je založena na teoretické i praktické části, sjednotit všechny získané poznatky a veškerý obsah jsou přizpůsobeny i Španělsku a Latinské Americe. Na fakultě se skládá z aktivních profesionálů a odborníků ve svých modulech, se zkušenostmi ve veřejné politice, vládních plánů, komunikačních strategií a kampaní. HODNOCENÍ Získání finální titul je předmětem překonání všech master moduly a vývoj diplomové práce. KVALIFIKACE ZÍSKAT MBA na University of Alcalá de Henares a mistr by CESCOMPOL PROGRAM Politice, občanství a politické chování Politické scénáře a volební systémy Základní principy komunikační politice Politické Communication Management: institucionální vztahy a veřejné záležitosti Komunikace v režimu offline a online sítě: Social Media Management Politický marketing a management Image Osobní vedení a Speech Politické Consulting: Design a řízení volebních kampaní... [-]

Magistr Ve Visual Brand Designu

Domus Academy
Campus forma Denní studium 12 měsíců January 2018 Itálie Milán

V Master in Visual Brand Design, získáte dovednosti identifikovat klíčové aktiva společnosti byla. Chcete-li pěstovat hluboké znalosti produktu a nejlepší způsob, jak komunikovat své hodnoty, a to jak ve fyzickém a sociálních médií světů. Chcete-li, aby to všechno dohromady do konzistentního značky vize, hlasu a životní prostředí. [+]

Představ si. Symbolizují. Syntetizovat. Koncept značky se vyvinula daleko za firemními logy a barvami. Dnes, branding zahrnuje několik disciplín, z vizuální design do zvukového designu; z vyprávění příběhů na psychologii spotřebitele k marketingu. Branding je vytvoření bohaté a atraktivní prostředí, které chytne pozornost spotřebitele a přinese ho do zbrusu světa sdílet své hodnoty a stát neformální sponzorem značky. Je to hlas, tón, integrovaná vize vytvořený synergii výzkumu, projektování, vyprávění, grafiky, hudby a další. v Mistr ve Visual Brand designuBudete získat dovednosti identifikovat klíčové aktiva společnosti byla. Chcete-li pěstovat hluboké znalosti produktu a nejlepší způsob, jak komunikovat své hodnoty, a to jak ve fyzickém a sociálních médií světů. Chcete-li, aby to všechno dohromady do konzistentního značky vize, hlasu a životní prostředí. Publikum Program je určen pro uchazeče s mírou první úrovně ve vizuálním a grafického designu, designu, komunikace, marketingu, nebo příbuzné obory. Výsledek Během tohoto programu, budou studenti: Prokázat schopnost vytvářet inovativní vizuální branding koncepce, scénáře, a řešení pro řadu různých společností, odvětví a organizací. Efektivně komunikovat koncepce, metody a grafické návrhy pomocí různých technik, včetně vizuální, verbální a prototypů. Program Mistr v Visual značky designu si klade za cíl vytvořit vizuální značky designéry a dynamické brand manažeři, kteří jsou inovativní, vizionář, univerzální, přímé a účinné. Program je dílna bázi, podporovaný semináře, přednášky, konzultace, a práci v terénu. Profesionály, vůdce hřiště, a vedoucí projektu vedení studentů prostřednictvím individuální koučink a projektového mentorství. Program se skládá ze čtyř hlavních modulů, z nichž každý obsahuje dva-týdenní kurz a šestitýdenní dílnu. Moduly jsou následovalo... [-]

Oficiální Magistr V Tvorbě A Rozvoji Digitálních Projektů

FDModa - LCI Barcelona
Campus forma Denní studium 1 rok September 2017 Španělsko Barcelona

Hlavním cílem Master při tvorbě a rozvoji digitálních projektů je nabídnout pokročilé školení a zvláštní povahy, že bude připravovat studenty konkurenčně poskytovat inovativní řešení a nové hodnotové propozice na trhu, který, z technologického hlediska Je to exponenciálně aktivní a je na vzestupu. [+]

Magisterske studium marketing - Magisterske. Mistr v digitální tvorba a rozvojových projektů Hlavním cílem Master při tvorbě a rozvoji digitálních projektů je nabídnout pokročilé školení a zvláštní povahy, že bude připravovat studenty konkurenčně poskytovat inovativní řešení a nové hodnotové propozice na trhu, který, z technologického hlediska Je to exponenciálně aktivní a je na vzestupu. Digitální návrhář je nyní v centru různých rodin a profesních odvětví, jako jsou audiovizuální komunikaci, grafické tvorby Graphic Arts Reklama Public relations a interakce designu sektorů, a ukazuje rostoucí synergie často spadají průmysl volá zkušenosti a stále více orientuje na digitální média a také poukazují různých odvětvových studií a místní a státní zprávy. Na rozdíl od většiny školení nabízí v oblasti digitálního designu, odlišuje faktor této Masters v digitální tvorba a vývoj projektu je vytvořit to, co je známé jako Front End Designer (Front End nebo frontend Designer) v profesionálním světě , Front End se skládá ze všeho, co má co do činění s tím, co vidíte a komunikovat v digitálním projektu, je to profesionál, který je schopen vymyslet, plán, a také provádět všechny rozvoj nezbytný před finální výrobu takže zajišťuje proveditelnosti, účinnosti a optimalizace navržené projekty. Také studenti si mohou vybrat specializovat se ve dvou oblastech, více experimentální a více orientovaná do světa tvorby, zábavy a kultury, zažít inteligentní občana a inteligentní města, a druhý více zaměřena na strategii přesvědčování, značkové obsahu, více vyvinuté a orientovaná odvětví produktů a spotřebitelské služby. Cíle: Vyškolit odborníky specializující se na tvorbě a vývoji pokročilých digitálních projektů s výběrem... [-]

Masters Ve Výzkumu Trhu

OBS Business School
Campus forma Denní studium Kombinované 12 měsíců May 2018 Španělsko Barcelona Madrid + 2 více

S Masters v marketingového výzkumu a analýzy OBS Zákazníci se naučí rozvíjet a spravovat informace; výzkum s cílem porozumět a naučit se setkat. Naučte se techniky shromažďování a analyzování marketingových informací k identifikaci tržních segmentů. Během Master in Marketing Research rovněž provádějí různé online setkání s ... [+]

Masters ve výzkumu trhu V informační společnosti, ve které žijeme, vývoj a správné používání kvalitních informací může představovat klíčovou konkurenční výhodu nad našimi konkurenty. Musíme pochopit, jak ovlivňují sociální, kulturní a psychologické charakteristiky našich spotřebitelů v jejich rozhodování a nákupnímu chování. Konečným cílem řízení a využívání informací by mělo být v souladu s maximy marketingu setkat a uspokojit potřeby a přání uživatelů a spotřebitelů. Jedná se mají důkladné znalosti o jejich chování, jejich motivace, jaký druh vlivům podléhají, preference a vnímání. S Masters v marketingu výzkum a analýzu Customer OBS se naučí, jak vytvořit a spravovat informace; výzkum s cílem porozumět a naučit se setkat. Naučte se techniky shromažďování a analyzování marketingových informací k identifikaci tržních segmentů. Během Master in Marketing Research rovněž provádějí různé online setkání s vedoucími pracovníky, kteří budou prezentovat zkušenosti v navrhování a řízení výzkumných projektů v oblasti marketingu a webinářů s dodavateli nástroj v průmyslu. Pracovní příležitosti Některé možnosti kariéry si můžete vybrat, aby, mimo jiné, jsou: ředitel výzkumu Ředitel spotřebitelské postřehy projektový manažer, Account manažer Tržní analytik výzkumné firmy Plánování účet v reklamních agenturách strategické plánování ve velkých firmách Řízení značky ve velkých společnostech Marketing management v mediálních společnostech a reklamě Spotřebitelské postřehy analytik strategie analýzy Výzkum poradce Cíle Master v marketingu výzkum a analýzu Customer Jaké cíle se dostaneme? Pochopení procesů marketingového výzkumu pro definování příležitosti a problémy v marketingu produktů a služeb; přispět k řešení problémů řízení, a proto poskytuje podporu při vytváření marketingová rozhodnutí. Naučte se plánovat a výzkumné projekty designu... [-]

Magistr V řízení Značky

Macromedia University of Applied Sciences
Campus forma Denní studium 3 - 4 semestry March 2018 Německo Mnichov Berlín Region + 1 více

Řízení značky učí studenty, jak spojit řízení s kreativní plánování a připravuje je na vedoucí role a úkoly v rozvoji značky, marketingové komunikace a funkcí pro návrh. [+]

Magisterske studium marketing - Magisterske. Chcete pochopit skutečnou obchodní hodnotu značky? Strukturální změny v dnešní populaci a digitalizace naší společnosti vyžadují nové manažerské dovednosti značky. Digitální branding vytváří nový základní kompetence pro agentury a firmy. Značky hrají důležitou roli v podnikání a společnosti. Studenti se specializací na vedení značky dozvědět o aktuálních otázkách řízení značky a povědomí zisk na vztah značek v rámci komplexních značky architektur. Správa značek bez přemýšlení o digitálních platformách je nemyslitelné dnes. Nejen, že tradiční značka vedení a řízení je třeba vyhodnotit, avšak zvláštní pozornost je třeba věnovat úloze platforem sociálních médií a spoluvytváření. Kreativní a strategické dovednosti plánování, stejně jako využití Crossmedia všech mediálních kanálů, jsou povinni rozvíjet a efektivně řídit značky. Tato oblast specializace učí studenty, jak spojit řízení s kreativní plánování a připravuje je na vedoucí role a úkoly v rozvoji značky, marketingové komunikace a funkcí pro návrh. Výhody výběru Macromedia University Top pozice v CHE Ranking 2014/15 Malé třídy s intenzivní, individuální dozor Celosvětově uznávaná, státní schválené stupňů akreditované FIBAA Školní areály v Berlíně a Mnichově: dvě z Top 5 "nejdostupnějších měst pro studenty 2015" po celém světě Autentické, praxe orientovaných projektů s více než 500 známých podniků Vysoce kvalifikovaní profesoři a zasvěcenci průmyslu jako lektoři Zahraniční studenti ze všech kontinentů Profesních vyhlídek v Německu: 18 měsíců víza po úspěšném absolvování Magisterské více než tři dny v týdnu (např od čtvrtka do soboty) Pre-Semestr kurz k dispozici on-line Síť Buddy pro zahraniční studenty Několik Programy výhradně v angličtině Campus lokality nacházející se... [-]