Magisterské studium marketing - Magisterské studium marketing hledejte zde!

Magisterské studium marketing - Zde naleznete magisterské studium marketing

marketing

Jednotlivci, kteří chtějí rozvíjet svou kariéru a kteří již dostali jejich bakalářských mohou najít získání magisterského titulu za logické a prospěšné další krok. Magisterský studijní pomáhá zostření, zaměření jednotlivce v určité oblasti a rovněž připravuje je pro další studium, pokud je to žádoucí.

Co je to Mistr v marketingu a komunikace? Je to studijní program, který umožňuje účastníkům zjistit, jak se svět kolem nich komunikuje, stejně jako nejefektivnější způsoby předat zprávu na různé publikum. Nejen, že studenti studovat současnou marketingovou a komunikační strategie, ale také získat bystré analytické schopnosti, obchodní znalosti a vědomosti o tom, jak marketing ovlivňuje různé ekonomiky. Po dokončení tohoto stupně absolventi byli schopni rozvíjet a realizovat efektivní marketingové kampaně a projevy.

Existuje několik různých výhod dokončení mistr v oblasti marketingu a komunikace.Jeho interdisciplinární koncepty pomoci absolventům, aby se stal multi-tváří pracovníci. To může pomoci ti jedinci udržet zručnost v rámci trhu práce.

Existuje celá řada faktorů, které přispívají k nákladům na získání tento stupeň. Určité faktory, jako průměrné náklady instituce, geografické poloze a zda budete studovat on-line nebo na akademické půdě všichni hrají roli při rozhodování o konečné náklady.

Tento stupeň poskytuje širokou škálu možností kariéry na výběr. Absolventi se mohou rozhodnout vstoupit do oblasti marketingu a práci prakticky pro všechny typy podnikání. Velké korporace, malé a střední podniky, neziskové organizace, maloobchod a další jsou v neustálém potřebují marketingových odborníků. Jednotlivci mohou také rozhodnout připojit marketingové firmy nebo zahájení vlastního podnikání. Ti, kteří nyní mluví aspekt může také zvážit sleduje pozici v rámci filmových a mediálních oborů.

Máte-li dárek pro uvádění na trh nebo rádi komunikovat s ostatními, tento stupeň stojí za zvážení. Hledání pod váš program a při styku přímo připuštění kanceláři školy podle svého výběru vyplněním formuláře olova.

Čtěte více

Magistr Mezinárodního Marketingu (MIM)

Hult International Business School
Campus forma Denní studium 1 rok August 2018 Spojené státy americké San Francisco Boston Spojené království Londýn Spojené arabské emiráty Dubaj Čína Shanghai New York Cambridge + 9 více

Jako společnosti hledají diferencovat své nabídky v globálním trhu, Hult je jeden rok Master of International Marketing stupně vybavuje se strategickými a executional marketingových dovedností potřebných k vyniknout. [+]

Magisterske studium marketing - Magisterske. Získejte vybaven marketingové dovednosti, které potřebují vyniknout v globálním trhu. Jako společnosti hledají odlišit své nabídky na globálním trhu, Hult je jeden rok Master of mezinárodní marketing Stupeň vybavuje se strategickými a executional marketingových dovedností potřebných k vyniknout. Umístění Spusťte Master of mezinárodní marketing v Bostonu nebo v Londýně, pak vybrat, aby prozkoumala další dva kampusy jako součást Hult je unikátní Global Campus Rotation. Váš Master of mezinárodní marketing na první pohled Kdo je tento program určen? Uchazeči, kteří v nedávné době absolvoval Vysokou školu nebo vysokou školu, stejně jako jednotlivci s až tři roky praxe, kteří chtějí zahájit kariéru v oblasti marketingu. Co se naučíte Zvládnutí marketingový mix je mnohem důležitější než kdy jindy, protože spotřebitelé jsou neustále vystaveny rostoucímu množství on-line a off-line obsahu. Master of International Marketing studenti se naučí využívat digitální marketing, sociální média, marketing analytiku a vztah se zákazníky strategie prorazit hluku a učinit měřitelný dopad na podnikatelské cíle prostřednictvím marketingu. Proč Hult? Marketing se rychle mění a obchodní škola musí být stejně tak čiperný držet krok. Hult byl jedním z prvních obchodních škol nabídnout Master na digitální marketing, a přestože základní součásti tohoto stupně mají protože byly začleněny do programu Master of International Marketing, zůstává faktem, že Hult se pohybuje rychle a záměrně s cílem zajistit její studenti obdrží nejlepší marketing vzdělání k dispozici. To je důvod, proč naši profesoři jsou odborníky v obou marketingové teorie a uvádění na trh aplikaci, s některými řízení jejich vlastní marketingové firmy, a... [-]

Magistr V Oblasti Marketingu, Komunikace A Nových Médií

Bologna Business School
Campus forma Denní studium 12 měsíců December 2017 Itálie Bologna

Mistr v marketingu, komunikaci a nová média je full-time program vyučován výhradně v angličtině, jejichž cílem je připravit absolventy z jakéhokoliv oboru ke správě metody a techniky klasických i digitálních médií v průmyslu v současné době procházejí nepřetržitou revoluci. Absolventi tohoto mistra mají rychlost umístěním 96% do 6 měsíců. [+]

The mistr v oblasti marketingu, komunikace a nových médií je full-time program vyučován výhradně v angličtině, jejichž cílem je připravit absolventy z jakéhokoliv oboru ke správě metody a techniky tradičních i digitálních médií v průmyslu v současné době procházejí nepřetržitou revoluci. Absolventi tohoto mistra mají rychlost umístěním 96% do 6 měsíců. Prostřednictvím rozšíření mobilních zařízení každý den, stále více a více lidí na celém světě připojit přes sociální média: Twitter má 320 milionů aktivních uživatelů měsíčně, Instagram 400 milionů, Google+ 540 miliony, YouTube a Facebook 1 miliardu 1,6 miliardy. To, čeho jsme svědky, je více než jen technologickou revoluci, to je hluboký socio-kulturní transformace. Společnosti po celém světě přes neustále zvyšuje částku, kterou investovat do jejich on-line reklamních kanálů s cílem zlepšit jejich vztah se spotřebiteli a podnikatelské sféry. Společně s našimi partnery IAB (Interactive Advertising Bureau), YOOX Net-a-Porter Group, The Boston Consulting Group, Google, GroupM, IBM a WPP, tento magisterský titul poskytuje studentům s kvalifikací a dovedností, kdo řídícím nebo poradenskou kariéru oblasti digitálních komunikací. Tento mezinárodní program, se studenty z celého světa a fakulty složená z profesorů, manažerů a podnikatelů, se koná v jedinečné atmosféře vile ze 16. století na kopcích kolem města Bologna. Díky projektu Works, Company projekty a kmenová přednášky, studenti dostat do kontaktu s klíčovými pojmy digitálního věku: účastní, vytváření a sdílení obsahu. Na konci kurzu Master uzavírá stáži. MISTR je investice. Čest půjčky, je způsob financování IT. "PerTe Prestito Con Lode", dlouhodobý a nízkým úrokem čest úvěr, bez zajištění je nezbytný k pokrytí celé... [-]

Masters Ve Výzkumu Trhu

OBS Business School
Campus forma Denní studium Kombinované 12 měsíců May 2018 Španělsko Barcelona Madrid + 2 více

S Masters v marketingového výzkumu a analýzy OBS Zákazníci se naučí rozvíjet a spravovat informace; výzkum s cílem porozumět a naučit se setkat. Naučte se techniky shromažďování a analyzování marketingových informací k identifikaci tržních segmentů. Během Master in Marketing Research rovněž provádějí různé online setkání s ... [+]

Magisterske studium marketing - Magisterske. Masters ve výzkumu trhu V informační společnosti, ve které žijeme, vývoj a správné používání kvalitních informací může představovat klíčovou konkurenční výhodu nad našimi konkurenty. Musíme pochopit, jak ovlivňují sociální, kulturní a psychologické charakteristiky našich spotřebitelů v jejich rozhodování a nákupnímu chování. Konečným cílem řízení a využívání informací by mělo být v souladu s maximy marketingu setkat a uspokojit potřeby a přání uživatelů a spotřebitelů. Jedná se mají důkladné znalosti o jejich chování, jejich motivace, jaký druh vlivům podléhají, preference a vnímání. S Masters v marketingu výzkum a analýzu Customer OBS se naučí, jak vytvořit a spravovat informace; výzkum s cílem porozumět a naučit se setkat. Naučte se techniky shromažďování a analyzování marketingových informací k identifikaci tržních segmentů. Během Master in Marketing Research rovněž provádějí různé online setkání s vedoucími pracovníky, kteří budou prezentovat zkušenosti v navrhování a řízení výzkumných projektů v oblasti marketingu a webinářů s dodavateli nástroj v průmyslu. Pracovní příležitosti Některé možnosti kariéry si můžete vybrat, aby, mimo jiné, jsou: ředitel výzkumu Ředitel spotřebitelské postřehy projektový manažer, Account manažer Tržní analytik výzkumné firmy Plánování účet v reklamních agenturách strategické plánování ve velkých firmách Řízení značky ve velkých společnostech Marketing management v mediálních společnostech a reklamě Spotřebitelské postřehy analytik strategie analýzy Výzkum poradce Cíle Master v marketingu výzkum a analýzu Customer Jaké cíle se dostaneme? Pochopení procesů marketingového výzkumu pro definování příležitosti a problémy v marketingu produktů a služeb; přispět k řešení problémů řízení, a proto poskytuje podporu při vytváření marketingová rozhodnutí. Naučte se... [-]

Magistr Ve Visual Brand Designu

Domus Academy
Campus forma Denní studium 12 měsíců September 2018 Itálie Milán

V Master in Visual Brand Design, získáte dovednosti identifikovat klíčové aktiva společnosti byla. Chcete-li pěstovat hluboké znalosti produktu a nejlepší způsob, jak komunikovat své hodnoty, a to jak ve fyzickém a sociálních médií světů. Chcete-li, aby to všechno dohromady do konzistentního značky vize, hlasu a životní prostředí. [+]

Představ si. Symbolizují. Syntetizovat. Koncept značky se vyvinula daleko za firemními logy a barvami. Dnes, branding zahrnuje několik disciplín, z vizuální design do zvukového designu; z vyprávění příběhů na psychologii spotřebitele k marketingu. Branding je vytvoření bohaté a atraktivní prostředí, které chytne pozornost spotřebitele a přinese ho do zbrusu světa sdílet své hodnoty a stát neformální sponzorem značky. Je to hlas, tón, integrovaná vize vytvořený synergii výzkumu, projektování, vyprávění, grafiky, hudby a další. v Mistr ve Visual Brand designuBudete získat dovednosti identifikovat klíčové aktiva společnosti byla. Chcete-li pěstovat hluboké znalosti produktu a nejlepší způsob, jak komunikovat své hodnoty, a to jak ve fyzickém a sociálních médií světů. Chcete-li, aby to všechno dohromady do konzistentního značky vize, hlasu a životní prostředí. Publikum Program je určen pro uchazeče s mírou první úrovně ve vizuálním a grafického designu, designu, komunikace, marketingu, nebo příbuzné obory. Výsledek Během tohoto programu, budou studenti: Prokázat schopnost vytvářet inovativní vizuální branding koncepce, scénáře, a řešení pro řadu různých společností, odvětví a organizací. Efektivně komunikovat koncepce, metody a grafické návrhy pomocí různých technik, včetně vizuální, verbální a prototypů. Program Mistr v Visual značky designu si klade za cíl vytvořit vizuální značky designéry a dynamické brand manažeři, kteří jsou inovativní, vizionář, univerzální, přímé a účinné. Program je dílna bázi, podporovaný semináře, přednášky, konzultace, a práci v terénu. Profesionály, vůdce hřiště, a vedoucí projektu vedení studentů prostřednictvím individuální koučink a projektového mentorství. Program se skládá ze čtyř hlavních modulů, z nichž každý obsahuje dva-týdenní kurz a šestitýdenní dílnu. Moduly jsou následovalo... [-]

Magistr V Oblasti Marketingu, Cestovního Ruchu, Marketingu A Správy Příjmů

School of Tourism and Hospitality - The OSTELEA
Campus forma Kombinované October 2018 Španělsko Barcelona Madrid

Mistr v marketingu, marketingu cestovního ruchu a Revenue Management je jediným pánem ve Španělsku, který splňuje následující dva body. V současné době neexistuje žádná jiná škola, která trénuje vysokoškoláky s manažery odvětví a to se stejnými nástroji používanými většinou společností. Všechny kurzy mají zcela praktický rozvoj a profesionalizaci zaměřenou na studenta [+]

Magisterske studium marketing - Magisterske. Mistr v marketingu, marketingu cestovního ruchu a management Příjem Odvětví cestovního ruchu obecně a hotel zejména zažívají rychlou transformaci v oblasti marketingu, distribuce a prodeje. Zvládnutí nových on-line nástroje jsou klíčové pro správu hotely. Vysoká konkurenceschopnost tohoto prostředí vyžaduje postavu ředitele elektronického obchodu a ředitel Revenue Management jako klíčových pozic v rámci současného pohostinství. Mistr v marketingu, marketingu cestovního ruchu a Revenue Management je jediným pánem ve Španělsku, který splňuje následující dva body. V současné době neexistuje žádná jiná škola, která trénuje vysokoškoláky s manažery odvětví a to se stejnými nástroji používanými většinou společností. Všechny kurzy mají zcela praktický rozvoj a profesionalizaci zaměřenou na studenta Proč studovat Mistra: Všichni učitelé jsou průmysl vedení vím z první ruky realitu tohoto odvětví a jeho třídy jsou plně profesionalizovat. Gamifikace: Předmětem Revenue Management je vyučován přes simulační systém Business Game. Aby student praktikovat při podnikání v hotelu a práci s vrstevníky ve stejné situaci, které se vyskytují ve skutečném prostředí. Volitelné Google Certifikace: Studenti, kteří chtějí mohou dostat osvědčení v GoogleAds Volný program a další způsob. plně v souladu s aktuálními potřebami hotelnictví programu. plně profesionalizovat a praktické vize: Program je zaměřen na získání dovedností použity neobyčejně prostřednictvím prohlubování nástroje a situace spojenému s učitelem ze sektoru s podporou ze skutečných případů. Spousta semináře a prezentace pracovních nástrojů od předních firem. Koučování cyklus: The Masters Studenti se mohou účastnit cyklus Ostelea koučování, kombinující skupinová sezení v různých oblastech, jako je například emoční koučování nebo rodinnou koučování. Prezentace, vytváření... [-]

Máster en Marketing y Marketing Digital

Galicia Business School
Campus forma Denní studium 9 měsíců October 2018 Španělsko Vigo

Desde la convicción de que el mejor marketing pasa por la adecuada preparación de sus profesionales, la Asociación Galega de Marketing y Galicia Business School unen sus fuerzas para desarrollar en Galicia un programa de primer nivel. Nace así nuestro Máster en marketing y Marketing Digital: un programa en el que confluyen los mejores profesionales del marketing de Galicia, junto con un elenco de especialistas de las mejores escuelas de España y la visión internacional fruto de la colaboración de Galicia Business School y el Digital Marketing Institute. [+]

Actualizado, profesional, novedoso y único

El marketing se ha convertido en el elemento diferencial para el éxito de las empresas. Por muy bien que fabriques o sirvas, el mejor producto o servicio requiere de la adecuada estrategia de marketing para lograr ventajas diferenciales y sostenibles en los mercados.

Desde la convicción de que el mejor marketing pasa por la adecuada preparación de sus profesionales, la Asociación Galega de Marketing y Galicia Business School unen sus fuerzas para desarrollar en Galicia un programa de primer nivel. Nace así nuestro Máster en marketing y Marketing Digital: un programa en el que confluyen los mejores profesionales del marketing de Galicia, junto con un elenco de especialistas de las mejores escuelas de España y la visión internacional fruto de la colaboración de Galicia Business School y el Digital Marketing Institute.... [-]


Master Of Global Management & Master Of Global Marketing

Victoria University of Wellington, Business School
Campus forma Denní studium 12 měsíců November 2017 Nový Zéland Wellington

Proveďte další krok a získáte kvalifikaci, abyste splnili poptávku po absolventů managementu a marketingu, kteří mají dovednosti k zakotvení obchodních strategií v globálním kontextu. [+]

Magisterske studium marketing - Magisterske. Proveďte další krok a získáte kvalifikaci, abyste splnili poptávku po absolventů managementu a marketingu, kteří mají dovednosti k zakotvení obchodních strategií v globálním kontextu. MASTER GLOBÁLNÍHO ŘÍZENÍ MASTER OF GLOBAL MARKETING Získejte své mistry za 12 měsíců. Dva nové postgraduální programy od Victoria Business School pro absolventy jakéhokoliv stupně. Pro více informací a zaregistrujte svůj zájem o studium v ​​Trimestru 3 2017, kontaktujte nás. [-]

Master in Brand Management

Macromedia University of Applied Sciences
Campus forma Denní studium 3 - 4 semestry March 2018 Německo Mnichov Berlín Region + 1 více

Řízení značky učí studenty, jak spojit řízení s kreativní plánování a připravuje je na vedoucí role a úkoly v rozvoji značky, marketingové komunikace a funkcí pro návrh. [+]

Chcete pochopit skutečnou obchodní hodnotu značky? Strukturální změny v dnešní populaci a digitalizace naší společnosti vyžadují nové manažerské dovednosti značky. Digitální branding vytváří nový základní kompetence pro agentury a firmy. Značky hrají důležitou roli v podnikání a společnosti. Studenti se specializací na vedení značky dozvědět o aktuálních otázkách řízení značky a povědomí zisk na vztah značek v rámci komplexních značky architektur. [-]

Magistr Luxusní Managementu, Inovací A Branding V římě, Itálie

Swiss School of Management, Rome Italy
Campus forma Kombinované 1 - 2 let October 2018 Itálie Řím

Tato jedinečná Hlavní program je jediná svého druhu. To se liší od jiných programů Luxury řízení, které mají silnou složku parctical otázek, který zahrnuje nejen vedení strany, ale také inovativní způsob, jak rozvíjet nový koncept značky a vytváření hodnoty. Firemní návštěvy jsou také uvažovány v programu. [+]

Master of Luxury řízení, inovace a značky

Navzdory globální ekonomické krizi, prodeje luxusního zboží se stoupající po celém světě. Více než symbol, luxusní zboží, ukazují, úspěch, výhody, výsady, chuť a sny. Luxusní trh je založen na manažery, aby pochopili, stevarda, a pěstovat tento jedinečný sektor.

Náš Mistr v luxusním Management, inovace a Branding byl navržen speciálně pro studenty toužící po kariéře v sektoru luxusních managementu dnešním dynamickém, globálním trhu.

Porozumění dynamice a zvláštnosti luxusního vedení platit zvláštní pozornost k budoucnosti je zaměření tohoto mistra.

Programu ocenění 60 ECTS v rámci plného akademického roku. Je vybaven společnost návštěvy významných značek a výrobců luxusního zboží v Itálii, hostující vyučující, vědecký výzkum a polních cestách a Leadershp školení. Program bude probíhat v angličtině. Fakulta se skládá z mezinárodních odborníků se sídlem v Římě, nebo se mu blíží.... [-]


Výkonný Master V Korporátní Komunikace

IMF Business School
Campus forma Kombinované 17 týdnů Přihlašování započato Španělsko Madrid

Tento mistr je postavena na pochopení klíčů k vypracování strategie pro inovativní a efektivní, nákladově efektivní a zaměřená na maximalizaci zážitek z komunikace se zákazníky. Nejvíce nebezpeční trendy jsou analyzovány strategie pro větší studii dopadu podnikání, a budou podrobně vysvětleny všechny nástroje, které nám umožňují zavést sofistikovaný model řízení komunikace s přihlédnutím koexistence světa online a offline a věnovat zvláštní pozornost vlivu na výkazu zisků a ztrát pro podnikání. [+]

Tento mistr je postavena na pochopení klíčů k vypracování strategie pro inovativní a efektivní, nákladově efektivní a zaměřená na maximalizaci zážitek z komunikace se zákazníky. Nejvíce nebezpeční trendy jsou analyzovány strategie pro větší studii dopadu podnikání, a budou podrobně vysvětleny všechny nástroje, které nám umožňují zavést sofistikovaný model řízení komunikace s přihlédnutím koexistence světa online a offline a věnovat zvláštní pozornost vlivu na výkazu zisků a ztrát pro podnikání. Nejlepší reproduktory k pokrytí prostřednictvím hlavně praktický přístup, totální komunikace obchodní modely jsou protagonisté nové obchodní paradigmatu. 60 ECTS, z nichž 170 hodin musí čelit organizována ve 12 modulů a dílny, doprovázené návrhem komunikace podniku. Neobyčejně praktické a podporován skutečných případech. Tento pán dovolí studenty zapsal vytvořit co nejúčinnější firemní komunikační strategie v oblasti organizace a vést potřebné zdroje pro jeho provádění. CÍLE Výkonný Master v korporátní komunikace Hlavním cílem této diplomové výkonné, je to, že účastníci vědí vyvinout strategie a akční plány pro funkci marketingových a komunikačních společností různých velikostí a odvětví. Kromě toho, s tímto pánem získáte: Naučte se Marketing a komunikace B2B a B2C. Pochopit komplementaritu online a offline světě. Ll pochopit porozumění trhu a vztah s novým spotřebitele. Analyzovat metriky a analytické pochopit výkon marketingových akcí a komunikace. Rozvíjet a plánovat rušivé, inovativní a kreativní strategie a jak je použít na nové trhy. Metodika a vyhodnocování METODIKA Mode: Místo: Campus MMF Madrid Délka: 17 týdnů Provozní doba: pátek 16: 00-21: 00 av sobotu 09: 00-14: 00 Networking intenzivní program Tento mistr metodika nácviku vysoký dopad, který staví... [-]

Magisterský Titul V Oboru Komunikace A Politického Marketingu

CESCOMPOL - Centro de Estudios Superiores de Comunicación y Marketing Político
Campus forma Denní studium 1 rok September 2018 Španělsko Madrid

Tento program je zaměřen na obou čerstvé absolventy nebo absolventy v oblasti politologie, marketing, žurnalistika, práva nebo mezinárodních vztahů; a odborníci s vysokoškolským vzděláním a zkušenostmi ve světě politiky, kteří chtějí zlepšit své osobní schopnosti. [+]

Magisterske studium marketing - Magisterske. CÍLE: Studenti, kteří úspěšně dokončí tento program: Zlepšují svůj profesní profil v oblasti politiky. Získají strategie a komunikační techniky, které jim platí pro politické kandidáty. Fungují jako poradci volebních kampaní nebo vládní komunikace Stanou odborníky v oblasti podpory volebního marketingového poradenství jako dílo ve službě politické třídy. Zaměřené na: Tento program je zaměřen na obou čerstvé absolventy nebo absolventy v oblasti politologie, marketing, žurnalistika, práva nebo mezinárodních vztahů; a odborníci s vysokoškolským vzděláním a zkušenostmi ve světě politiky, kteří chtějí zlepšit své osobní schopnosti. METODOLODÍA CESCOMPOL je společným centrem Univerzity v Alcalá de Henares (UAH), jeden z nejstarších v Evropě. Akademický obsah tohoto mistra je strukturována pro obecnější otázky (jako jsou politické komunikaci) na specifické moduly (například aplikace do vlády, politické strany a kandidáta). Metodika je založena na teoretické i praktické části, sjednotit všechny získané poznatky a veškerý obsah jsou přizpůsobeny i Španělsku a Latinské Americe. Na fakultě se skládá z aktivních profesionálů a odborníků ve svých modulech, se zkušenostmi ve veřejné politice, vládních plánů, komunikačních strategií a kampaní. HODNOCENÍ Získání finální titul je předmětem překonání všech master moduly a vývoj diplomové práce. KVALIFIKACE ZÍSKAT MBA na University of Alcalá de Henares a mistr by CESCOMPOL PROGRAM Politice, občanství a politické chování Politické scénáře a volební systémy Základní principy komunikační politice Politické Communication Management: institucionální vztahy a veřejné záležitosti Komunikace v režimu offline a online sítě: Social Media Management Politický marketing a management Image Osobní vedení a Speech Politické Consulting: Design a řízení volebních kampaní... [-]

Mezinárodní Magistr V Multikanálovém Marketingovém řízení (im4)

MIP Politecnico di Milano School of Management
Campus forma Denní studium 12 měsíců September 2018 Itálie Milán

Mezinárodní Master in Multichannel Marketing Management je program, který si klade za cíl poskytnout solidní zázemí čelit výzvám současné marketingové praxe: digitální marketing, mobilní marketing, non-konvenční marketing, vícekanálové komunikace, kvantitativní a (double) řízené daty marketingu, shoda mezi brand managementu, tvořivost a obsah marketingu a analýzy dat, modelování a odpovědnosti. [+]

The Mezinárodní Mistr v Multichannel Marketing Management je program, který si klade za cíl poskytnout solidní zázemí čelit výzvám současné marketingové praxe: digitální marketing, mobilní marketing, non-konvenční marketing, vícekanálové komunikace, kvantitativní a (double) data-řízený marketing, odpovídající mezi brand managementu, tvořivost a obsahový marketing a analýza dat, modelování a odpovědnost. Tento magistr v marketingu odpovídá solidnímu teoretickému zázemí s nepřetržitými aplikacemi k reálné obchodní situaci také díky partnerům světové úrovně, udržování mezinárodní perspektivy, ale také zavádění specifik a jedinečnosti Made in Italy. Díky jedinečné spolupráci s IBM, studenti UM McCann, Nielsen a Rulex vstoupí do přímého kontaktu s firmou prostřednictvím obchodních seminářů, přednášek, workshopů a obchodních her. CÍLOVÉ CÍLE Mistr je zaměřen na rozvoj kandidáty: Schopnost navrhovat a spravovat cenné zkušenosti zákazníků (se zvláštní citlivostí odvozené od průběžných vztahy s italskými a nadnárodních společností, v čele zážitkového marketingu); Schopnost využít příležitostí v oblasti komunikace, propagace a distribuce umožnila informačními a komunikačními technologiemi a velkou dat; Schopnost rozvíjet marketingové odpovědnost, aby bylo možné kvantifikovat a účinně měřit návratnost marketingových investic; Schopnost kombinovat manažerské dovednosti a kreativitu, interagovat s operacemi, výzkumem a vývojem a Financí a řízením k rozvoji udržitelných inovací a neustálému zlepšování vztahů se zákazníky; Rozumět podmínkám mezinárodních trhů, výzvám a příležitostem v nadcházejících letech. Mezinárodní Master in Multichannel Marketing Management je 12-měsíční magisterský program nabízený MIP Politecnico di Milano, který se snaží instruovat studenty na manažerských tématech relevantních pro Marketing Management se zvláštním zaměřením na dnešní důležité oblasti, jako je Digital Marketing, Big Data, Customer Experience . STRUKTURA PROGRAMU Kurz... [-]

Magistr V Kreativní Reklamy

NABA - Nuova Accademia di Belle Arti, Milano
Campus forma Denní studium 1 rok October 2018 Itálie Milán

Master in Creative Reklama je společná iniciativa mezi NABA a mediální design School v Aucklandu na Novém Zélandu. Tato jednoroční magisterský program se zaměřuje na inovativní a efektivní reklamní techniky, které se dostanou zákazníci myslí, mluví-a nákup. Kurz pokrývá všechna média, ve kterých se, z reklamní tisk, rozhlas a televizi na webu a sociálních médií. [+]

Magisterske studium marketing - Magisterske. 5 STIPENDIA k mání STIPENDIJNÍ SOUTĚŽE CREATIVE REKLAMA. Termín: 12.května Master in Creative Reklama je společná iniciativa mezi NABA a Mediální design škola Auckland, Nový Zéland. Tato jednoroční magisterský program se zaměřuje na inovativní a efektivní reklamních technik které se dostanou zákazníci myslí, mluví-a nákup. Kurz pokrývá všechna média, ve kterých se, z reklamní tisk, rozhlas a televizi na webu a sociálních médií. Budete připravují na vstup kreativní oddělení reklamní agentury učení, jak řešit problémy kreativně a jak zprostředkovat nápady k ostatním stručně a přesvědčivým způsobem. Oba těchto základních dovedností potřebných pro život jsou přenositelné mezi libovolný počet oborů, zejména těch, které souvisejí s komerčním kreativity. Kromě osvědčení o uznání z médií designérské školy, budou způsobilé absolventi obdrží akademický magisterský titul udělený NABA a Nuova Accademia di Belle Arti, která byla uznána italským ministerstvem školství, univerzit a výzkumu. O mediální design škole Media design škola je Nový Zéland je nejvíce-udělil soukromý institut vyššího vzdělání pro tvůrčí odvětví. škola Auckland-based nabízí odborné vzdělání v rozvíjejících se tvůrčích oblastech, včetně bakalářských titulů v 3D animaci, mediálního designu, vizuální Eeffects, herní umění a programování her. Media designérské školy absolventi pokračovali v zaměstnání s předními společnostmi, jako je DreamWorks, Pixar, BBDO a Saatchi & Saatchi, a oni pracovali na velkých produkcích, jako Hobita a Avatar. Osnovy Třídy zahrnují: reklama, sociologie kulturních procesů, projektování, umělecký směr, audiovizuální Dokumentační techniky, digitální technologií a aplikací, integrované nových médií. Profesionální Perspectives Absolventi Master in Creative Reklama bude mít teoretické a technické schopnosti, aby... [-]

Magisterský Program V Marketingu, Služeb A řízení Komunikace

University of St.Gallen (HSG), School of Management, Economics, Law, Social Sciences and International Affairs
Campus forma Denní studium 18 měsíců September 2018 Švýcarsko St.Gallen

Magisterský program v marketingu, služeb a komunikační management (MSC) se skládá z jedinečné kombinace základních manažerských oborů a trhů a obchodních modelů významných průmyslových odvětví. Díky tomuto konceptu se MSC převyšuje klasické představy o marketingu. [+]

 

Cíle:

hodnota pro zákazníka - cílem udržitelného hospodaření právnických osob

V globalizovaném světě, udržitelná firemní hodnota může být vytvořen pouze prostřednictvím přesvědčivých produktů a služeb pro zákazníky, kteří jsou v centru pozornosti. Marketing v tomto duchu se zaměřuje na dosažení nejvyššího možného zaměření zákazníků s produkty a službami. Tento integrační pohled, který přesahuje klasický marketing, je to, co na magisterský program v marketingu, služeb a komunikační management (MSC) se zavazuje: program kombinuje všechny disciplíny managementu, které se orientují od zákazníků a spojuje je s trhy a obchodních modelů lokální průmysl. ... [-]


Magistr Marketingu (mmktg)

University of Auckland Business School
Campus forma Denní studium 18 měsíců March 2018 Nový Zéland Auckland

Master of Marketing je 18-měsíční celoroční magisterský studijní program zaměřený na který vám pomůže rozvíjet znalosti a dovednosti potřebné pro kariéru v oblasti marketingu. Absolventi získají ocenění [+]

Magisterske studium marketing - Magisterske. Master of Marketing je 18-měsíční celoroční magisterský studijní program zaměřený na který vám pomůže rozvíjet znalosti a dovednosti potřebné pro kariéru v oblasti marketingu. Absolventi získají ocenění současného marketingu v globálním kontextu a schopnost identifikovat příležitosti na trhu a rozvíjet vhodné marketingové strategie. Kariérní vyhlídky S Master of Marketing, absolventi budou vybaveni dovednostmi a znalostmi potřebné pro kariéru v oblasti marketingu a komunikace průmyslu. Studenti mohou pokračovat v kariéře v podnikovém, poradenství a analýzy trhu, mimo jiné možnosti. Struktura studia Master of Marketing je 18 měsíců, 240-bod programu studoval přes šest čtvrtletí. Budete studovat základní podnikatelské kurzy před pokračováním na sadu specializovaných marketingových kurzů, které se zaměřují na moderní marketing praxe, analýzy trhu, značky a strategie, stejně jako řízení vztahů. Můžete se také dokončí čtyři profesní rozvoj moduly jako důležitou součást svého stupně. Jedná se vybaví vám s odbornými dovednostmi, které budete potřebovat, aby posílily své zaměstnatelnosti a úspěch v obchodním světě. Akademické požadavky Chcete-li získat položku, kterou bude muset absolvovat bakalářský titul z uznávané univerzity nebo učení instituci s ekvivalentem alespoň průměru Nový Zéland B v nejvyspělejších kurzů. To může být buď v oboru podnikání * nebo non-business stupně v příslušném oboru, jako je umění, inženýrství, technologie, nebo věda. Při posuzování vaší žádosti budeme brát v úvahu pořadí instituce, na které jste dokončili bakalářský titul, jakož i stupně dosažené v příslušných předmětech. * Uchazeči, kteří absolvovali kurz pro pokročilé (y) v bakalářském stupni, které jsou považovány za v podstatě shodné s kurzy v tomto... [-]