Magisterské studium marketing - Magisterské studium marketing hledejte zde!

Magisterské studium marketing - Zde naleznete magisterské studium marketing

marketing

Jednotlivci, kteří chtějí rozvíjet svou kariéru a kteří již dostali jejich bakalářských mohou najít získání magisterského titulu za logické a prospěšné další krok. Magisterský studijní pomáhá zostření, zaměření jednotlivce v určité oblasti a rovněž připravuje je pro další studium, pokud je to žádoucí.

Co je to Mistr v marketingu a komunikace? Je to studijní program, který umožňuje účastníkům zjistit, jak se svět kolem nich komunikuje, stejně jako nejefektivnější způsoby předat zprávu na různé publikum. Nejen, že studenti studovat současnou marketingovou a komunikační strategie, ale také získat bystré analytické schopnosti, obchodní znalosti a vědomosti o tom, jak marketing ovlivňuje různé ekonomiky. Po dokončení tohoto stupně absolventi byli schopni rozvíjet a realizovat efektivní marketingové kampaně a projevy.

Existuje několik různých výhod dokončení mistr v oblasti marketingu a komunikace.Jeho interdisciplinární koncepty pomoci absolventům, aby se stal multi-tváří pracovníci. To může pomoci ti jedinci udržet zručnost v rámci trhu práce.

Existuje celá řada faktorů, které přispívají k nákladům na získání tento stupeň. Určité faktory, jako průměrné náklady instituce, geografické poloze a zda budete studovat on-line nebo na akademické půdě všichni hrají roli při rozhodování o konečné náklady.

Tento stupeň poskytuje širokou škálu možností kariéry na výběr. Absolventi se mohou rozhodnout vstoupit do oblasti marketingu a práci prakticky pro všechny typy podnikání. Velké korporace, malé a střední podniky, neziskové organizace, maloobchod a další jsou v neustálém potřebují marketingových odborníků. Jednotlivci mohou také rozhodnout připojit marketingové firmy nebo zahájení vlastního podnikání. Ti, kteří nyní mluví aspekt může také zvážit sleduje pozici v rámci filmových a mediálních oborů.

Máte-li dárek pro uvádění na trh nebo rádi komunikovat s ostatními, tento stupeň stojí za zvážení. Hledání pod váš program a při styku přímo připuštění kanceláři školy podle svého výběru vyplněním formuláře olova.

Čtěte více

Magisterský Titul V Reklamě

Raffles Milano | Istituto Moda e Design
Campus forma Denní studium 10 měsíců September 2017 Itálie Milán

Deset mimořádné měsíců. Deset nejvyšší úrovně agentury ve třídě, jeden měsíčně, s jejich klíčových postav. Deset unikátních příležitostí učit se přímo z protagonistů. Master Raffles Milan. Konečně někdo o tom přemýšlel. Monolit se hroutí. Reklama hledá nové způsoby, jak oslovit lidi, kteří jsou cílenější a připravený než v minulosti. Kdysi tam bylo hodně peněz a málo zdrojů. Dnes je přesně opačný, a pevný blok pravidly a metodami minulosti muset rychle přejít na inzerát, který umožňuje tekutinu, aby se vešly ve všech frontách zpřístupněné technologií. [+]

Magisterske studium marketing - Magisterske. Deset mimořádné měsíců. Deset nejvyšší úrovně agentury ve třídě, jeden měsíčně, s jejich klíčových postav. Deset unikátních příležitostí učit se přímo z protagonistů. Master Raffles Milan. Konečně někdo o tom přemýšlel. Proč? Monolit se hroutí. Reklama hledá nové způsoby, jak oslovit lidi, kteří jsou cílenější a připravený než v minulosti. Kdysi tam bylo hodně peněz a málo zdrojů. Dnes je přesně opačný, a pevný blok pravidly a metodami minulosti muset rychle přejít na inzerát, který umožňuje tekutinu, aby se vešly ve všech frontách zpřístupněné technologií. profesní příležitosti Nechceme vyrábět umělce teoretických drah postavených na jiném místě a jiní, ale aktivní tlumočníky, efektivní, odpovědné, kteří jsou schopni vzít na všech fázích vývoje myšlenky, z krátký na jeviště vydávání a získávání zpětné vazby. Na konci kurzu studenti pracují ve velkých mezinárodních a národních skupin, servisních společností, konzultačních firem, a také nevládní organizace a výzkumné ústavy. Jak tedy mohou přijmout výzvu a začít své vlastní podnikání. kdo je Kurz je určen pro studenty s bakalářský titul a / nebo odborných zkušeností v otázkách týkajících se obrazu designu, aby reklamy, komunikace a marketingu, a obecně pro všechny ty, kteří si myslí, že komunikace je platná volba povolání a silný nástroj pro self-vývoj. Účastníci jsou kopie spisovatel, umělecký ředitel a účet pro budoucí agentury, ale také budoucí komunikace manažerů ve firmách. program Pokud chcete, aby se stal hrdinou, učí z protagonistů. Studenti mají možnost získat komplexní pohled na novou značku stavebních systémů, pracuje bok po boku s odborníky, které řídí... [-]

Magistr V Marketingu A Komunikace

Université Internationale de Casablanca
Campus forma Denní studium 2 let August 2017 Maroko Casablanca

Toto školení umožní studentovi být zdrojem návrhů v těchto oblastech a zajistit mu míru skutečné autonomie na funkci manažera typu výrobku nebo marketingového manažera. [+]

Toto školení trvá dva roky (M1 a M2) nebo 4 semestry celkem. To je pro studenty, kteří chtějí prohloubit své znalosti ve světě marketingu a komunikace, porozumění trendy na trhu od očekávání spotřebitelů, ale také rozvíjet jejich analytické, komunikační a interpersonální dovednosti, aby se provádět rozhodování v organizaci. Toto školení umožní studentovi být zdrojem návrhů v těchto oblastech a zajistit mu míru skutečné autonomie na funkci manažera typu výrobku nebo marketingového manažera. Přijímací řízení v M1 Přístup 1. ročník Master (M1), vyžaduje takovou úroveň diplomové titul v oboru managementu a ekonomiky nebo ekvivalentní (BAC 3) v oblasti řízení nebo jiné podobné útvary, jejichž význam bude hodnocena výuka tým. Podmínky přístupu Výběr takto: Study File Francouzský test: psaní testu Anglický test: Pro UIC absolventi B1 zkoušku CEFR Level Pro absolventy z jiných institucí: B2 testovacích CEFR Level ústní pohovor o obecných znalostí a potenciálu studenta uspět ve zvoleném Mistra. PŘÍLEŽITOSTI Prostřednictvím průběhu tohoto sektoru programu, bohaté na teoretické, ale i praktické výuky naši vítězové budou mít možnost procvičit obchodů s vysokou odpovědnost za: Product Manager Komunikace důstojník Asistent produktový manažer projektový manažer v komunikační agentuře Community Manager Sales manager nebo asistent Key Account Manager Brand Manager (Brand Manager) Poradce v oblasti marketingu a prodejní strategie [-]

Magistr V Event Management, Protokol A Obchodní Cestovní Ruch (myši)

The Ostelea - School of Tourism and Hospitality International
Campus forma Denní studium October 2017 Španělsko Madrid Barcelona

Cílem Master Ostelea v roce Události organizace, protokol a obchodní cestovní ruch je vybavit odborníků a vedoucích pracovníků pro vedení podnikatelské projekty zaměřené na plánování a řízení různé typy událostí (zejména Setkání, pobídky, konferencí a výstav (MICE), stejně jako kongresy, konvence a veletrhy), zajistit, že mají pevné uchopení pojmů protokol a komunikace a public relations strategií, a které jim umožní vytvářet rozvoj cestovního ruchu se specializací na kvalitě podnikatelských cestovního ruchu. Program také zajistí, že účastníci mají obchodní perspektivu potřebné, aby byly účinné v rozhodovacím procesu. [+]

Magisterske studium marketing - Magisterske. Master in Event Management, protokolu a Obchodní turistika (MICE) Tento program bude probíhat v angličtině v Madridu Cílem Master Ostelea v roce Události organizace, protokol a obchodní cestovní ruch je vybavit odborníků a vedoucích pracovníků pro vedení podnikatelské projekty zaměřené na plánování a řízení různé typy událostí (zejména Setkání, pobídky, konferencí a výstav (MICE), stejně jako kongresy, konvence a veletrhy), zajistit, že mají pevné uchopení pojmů protokol a komunikace a public relations strategií, a které jim umožní vytvářet rozvoj cestovního ruchu se specializací na kvalitě podnikatelských cestovního ruchu. Program také zajistí, že účastníci mají obchodní perspektivu potřebné, aby byly účinné v rozhodovacím procesu. Důvody pro přijetí Ostelea Mistr v Události organizace, které podepsaly protokol a Obchodní turistika (MICE): In-společnost Diplomová práce: Diplomová práce je založena na skutečné společnosti v tomto sektoru. Španělsko je třetí vedoucí zemí na světě, pokud jde o co největší počet konferencí. Dva španělských měst se objevují v Top 5 měst na světě hosting většinu událostí: Madrid a Barcelona. Organizace skutečných událostí: Studenti při Master převzít odpovědnost za organizaci akce a protokol školy. Cíle Nahlédnout do MICE (Meetings, pobídky, konference a výstavy) průmyslu a oddělení protokolu institucí. Vybudování pevné vědomostní základny v odvětví cestovního ruchu z mezinárodního hlediska a vždy s výkonným přístupem. UDRŽITELNÝ inovace a správu Rozvojem kapacity pro tvořivost a inovace v průmyslu a jeho trvale udržitelné hospodaření prostřednictvím komplexní a specializovanou přípravu, vybavení účastníky, aby se na odpovědných pozicích. GLOBAL VISION Školicí ředitelé vybavené pro správu událostí podniky, konvence... [-]

Magistr V Digitální Marketingové A Zákaznické Zkušenosti V Madridu

ESERP Business School
Campus forma Kombinované 1 rok October 2017 Španělsko Madrid

Vzdělávací obsah Masters je přizpůsoben požadavkům evropského vysokoškolského vzdělávání, které nabízejí 60 ECTS kreditů, přičemž konstantní úsilí o zlepšení manažerských dovedností a optimální rozvoj postojů, jako je iniciativa, týmová práce zajišťuje nebo kritické schopnosti. Získáte aktualizovány tak, aby vám umožní použít techniky a nejinovativnější nástroje, jejichž prostřednictvím dynamické a aktivní pedagogických dovedností. [+]

Vzdělávací obsah Masters je přizpůsoben požadavkům Evropského prostoru vysokoškolského vzdělávání, který nabízí 60 kreditů, přičemž trvalé úsilí v je zaručena zlepšování manažerských dovedností a optimální rozvoj přístupů, jako je iniciativa, týmové práci kritické kapacity. Mistři ESERP kladen zvláštní důraz na rozvoj dovedností, a to vždy na základě date znalostiKteré umožňují studentům procvičit použití techniky a nejnovější nástroje strategicky. K dosažení tohoto cíle jsme se spoléhat na složeném fakulty by profesionální odborníci zavedení skutečné problémy současné organizace podnikatelského ve třídě. Pro integraci studentů v obchodním světě, stejně jako v rozhodovacím procesu, uplatnění dynamický systém výuky a aktivní, Používá se jako učební pomůcku, mimo jiné metody případu a simulace. CÍLE Vysoká kapacita pro organizaci a řízení. Adaptabilita na změny a technologické inovace. Schopnost poskytovat strategické a operativní vrcholovému vedení v plánech firmy. Kritická analýza a schopnost abstrakce. Rychlost při identifikaci, analýzu problémů a jejich řešení. Otevřete k sociálně-ekonomického a kulturního prostředí mentality. Jako senior, a to jak osobního a profesního rozvoje své každodenní činnosti, případně transformovat produktivity náklady školení pro podniky a organizace kulturní obohacení. Metodologie ase-Studie: funkční oblasti společnosti jsou diskutovány prostřednictvím případových studií. Většina z nich rozvíjet skutečné problémy, které mohou nastat v jakémkoli podniku. PMO: nástroje pro správu a podporu pro transformaci projektu do reality, s globální vizí a dynamickém prostředí, s jeho silné a slabé stránky. Metodika Inspireo Workshop / LEGO: zlepšení podnikatelského nábor, uvolnění potenciálu lidí v prostředí tvůrčí a participativní práce. Uplatňována prostřednictvím workshopů s názvem INSPIREO Wokshop vlastní. Balanced Scorecard (konstrukční strategie v oblasti obchodu... [-]

Magistr Mezinárodního Marketingu (MIM)

Hult International Business School
Campus forma Denní studium 1 rok August 2017 Spojené státy americké San Francisco Boston Spojené království Londýn Spojené arabské emiráty Dubaj Čína Shanghai New York Cambridge + 9 více

Jako společnosti hledají diferencovat své nabídky v globálním trhu, Hult je jeden rok Master of International Marketing stupně vybavuje se strategickými a executional marketingových dovedností potřebných k vyniknout. [+]

Magisterske studium marketing - Magisterske. Získejte vybaven marketingové dovednosti, které potřebují vyniknout v globálním trhu. Jako společnosti hledají odlišit své nabídky na globálním trhu, Hult je jeden rok Master of mezinárodní marketing Stupeň vybavuje se strategickými a executional marketingových dovedností potřebných k vyniknout. Umístění Spusťte Master of mezinárodní marketing v Bostonu nebo v Londýně, pak vybrat, aby prozkoumala další dva kampusy jako součást Hult je unikátní Global Campus Rotation. Váš Master of mezinárodní marketing na první pohled Kdo je tento program určen? Uchazeči, kteří v nedávné době absolvoval Vysokou školu nebo vysokou školu, stejně jako jednotlivci s až tři roky praxe, kteří chtějí zahájit kariéru v oblasti marketingu. Co se naučíte Zvládnutí marketingový mix je mnohem důležitější než kdy jindy, protože spotřebitelé jsou neustále vystaveny rostoucímu množství on-line a off-line obsahu. Master of International Marketing studenti se naučí využívat digitální marketing, sociální média, marketing analytiku a vztah se zákazníky strategie prorazit hluku a učinit měřitelný dopad na podnikatelské cíle prostřednictvím marketingu. Proč Hult? Marketing se rychle mění a obchodní škola musí být stejně tak čiperný držet krok. Hult byl jedním z prvních obchodních škol nabídnout Master na digitální marketing, a přestože základní součásti tohoto stupně mají protože byly začleněny do programu Master of International Marketing, zůstává faktem, že Hult se pohybuje rychle a záměrně s cílem zajistit její studenti obdrží nejlepší marketing vzdělání k dispozici. To je důvod, proč naši profesoři jsou odborníky v obou marketingové teorie a uvádění na trh aplikaci, s některými řízení jejich vlastní marketingové firmy, a... [-]

Oficiální Magisterský Titul V Současné Kultuře, Literatuře, Uměleckých Institucí A Kulturní Komunikace

Instituto Universitario de Investigación Ortega y Gasset
Campus forma Denní studium 1 rok May 2018 Španělsko Madrid

Tento program vede k titulu Univerzity magisterský titul v oblasti mezinárodní spolupráce a řízení veřejné politiky, programů a projektů pro rozvoj od mezinárodního University Menéndez Pelayo, pořádané ve spolupráci s University Institute Ortega y Gasset Research. [+]

Tento program vede k titulu Univerzity magisterský titul v oblasti mezinárodní spolupráce a řízení veřejné politiky, programů a projektů pro rozvoj od mezinárodního University Menéndez Pelayo, pořádané ve spolupráci s University Institute Ortega y Gasset Research. Kredity získané v Master jsou automaticky rozpoznány pro přístup k doktorskému studiu na univerzitách v evropském vysokém školství. CÍLE El Mistr v mezinárodní spolupráci a řízení veřejného pořádku, rozvojových programů a projektů Jejím cílem je uspokojit poptávku po technických odborníků v oblasti mezinárodní spolupráce způsobené existencí rostoucího počtu aktérů, kteří přinášejí prostředky v této oblasti. Za prvé, a to iv recesi kontextu jako je tento, rozvinuté země vyplácení značné zdroje, pokud jde o oficiální rozvojové pomoci (ODA) vedena aktéry různé, například multilaterálními agenturami, rozvojových nevládních organizací, orgánů státní spolupráce, regionálními a místními nebo několik ministerských oddělení. Za druhé, rostoucí počet rozvojových zemí jsou hnací politickou sílu s spolupráce jih-jih, je jedním z nejvíce transformační události současného systému podpor. Mezi těmito aktéry spolupráce jih-jih, země Latinské Ameriky hrají hlavní roli, protože se jim podařilo, aby se stal mezinárodními standardy v této oblasti přes snahy systematizace svých postupů a re-pojímání spolupráce dělají. Konečně je také roste v podnikové závazku k různým organizacím s realizací programů spolupráce v těch zemích, kde jsou instalovány, propagaci Společenská politik odpovědnost, která se snaží sladit s rozvojovou agendou. El Mistr v mezinárodní spolupráci a řízení veřejného pořádku, rozvojových programů a projektů reaguje na potřebu vyškolit odborníky provádět zásahy spolupráce, jež zajišťují výsledků v oblasti rozvoje a vědí a inovativní účinně reagovat... [-]

Masters Ve Výzkumu Trhu

OBS Business School
Campus forma Denní studium Kombinované 12 měsíců May 2018 Španělsko Barcelona Madrid + 2 více

S Masters v marketingového výzkumu a analýzy OBS Zákazníci se naučí rozvíjet a spravovat informace; výzkum s cílem porozumět a naučit se setkat. Naučte se techniky shromažďování a analyzování marketingových informací k identifikaci tržních segmentů. Během Master in Marketing Research rovněž provádějí různé online setkání s ... [+]

Magisterske studium marketing - Magisterske. Masters ve výzkumu trhu V informační společnosti, ve které žijeme, vývoj a správné používání kvalitních informací může představovat klíčovou konkurenční výhodu nad našimi konkurenty. Musíme pochopit, jak ovlivňují sociální, kulturní a psychologické charakteristiky našich spotřebitelů v jejich rozhodování a nákupnímu chování. Konečným cílem řízení a využívání informací by mělo být v souladu s maximy marketingu setkat a uspokojit potřeby a přání uživatelů a spotřebitelů. Jedná se mají důkladné znalosti o jejich chování, jejich motivace, jaký druh vlivům podléhají, preference a vnímání. S Masters v marketingu výzkum a analýzu Customer OBS se naučí, jak vytvořit a spravovat informace; výzkum s cílem porozumět a naučit se setkat. Naučte se techniky shromažďování a analyzování marketingových informací k identifikaci tržních segmentů. Během Master in Marketing Research rovněž provádějí různé online setkání s vedoucími pracovníky, kteří budou prezentovat zkušenosti v navrhování a řízení výzkumných projektů v oblasti marketingu a webinářů s dodavateli nástroj v průmyslu. Pracovní příležitosti Některé možnosti kariéry si můžete vybrat, aby, mimo jiné, jsou: ředitel výzkumu Ředitel spotřebitelské postřehy projektový manažer, Account manažer Tržní analytik výzkumné firmy Plánování účet v reklamních agenturách strategické plánování ve velkých firmách Řízení značky ve velkých společnostech Marketing management v mediálních společnostech a reklamě Spotřebitelské postřehy analytik strategie analýzy Výzkum poradce Cíle Master v marketingu výzkum a analýzu Customer Jaké cíle se dostaneme? Pochopení procesů marketingového výzkumu pro definování příležitosti a problémy v marketingu produktů a služeb; přispět k řešení problémů řízení, a proto poskytuje podporu při vytváření marketingová rozhodnutí. Naučte se... [-]

Magistr V Pořádání Akcí Protokolu A Obchodní Turistiky (MICE) (Barcelona / částečný úvazek)

School of Tourism and Hospitality - The OSTELEA
Campus forma Kombinované October 2017 Španělsko Barcelona Madrid

Mistr v organizaci událostí, protokol a turistika Obchodní Ostelea si klade za cíl přípravu odborníků a vedoucích pracovníků pro vedení podnikatelské projekty zaměřené na plánování a řízení různé typy akcí (zejména akcií schůzek, pobídek, konference a výstavy a konference a konvence, obchodní přehlídky), zvládnout pojmy protokolů a komunikačních strategií a vztahů s veřejností a vytvářet rozvoj cestovního ruchu zaměřený na segment kvality podnikatelského cestovního ruchu. [+]

Mistr v organizaci událostí, protokol a Obchodní turistika (MICE) Mistr v organizaci událostí, protokol a turistika Obchodní Ostelea si klade za cíl přípravu odborníků a vedoucích pracovníků pro vedení podnikatelské projekty zaměřené na plánování a řízení různé typy akcí (zejména akcií schůzek, pobídek, konference a výstavy a konference a konvence, obchodní přehlídky), zvládnout pojmy protokolů a komunikačních strategií a vztahů s veřejností a vytvářet rozvoj cestovního ruchu zaměřený na segment kvality podnikatelského cestovního ruchu. Proč studovat Mistra: Barcelona jako obchodní destinaci a světových konferencí, jako je BTravel nebo Svatební Week, která se používá pro praktickou výuku některých předmětů. Tento mistr je vyučován v Madridu a Barceloně Osobní Brand Management: Program zahrnuje rozvoj dovedností v oblasti osobního řízení značky, které ovlivňují učení osobní marketingové techniky a zaměstnatelnosti s cílem zjistit kariérních příležitostí ve Španělsku nebo v jiných zemích , Rozsáhlý program návštěv veletrhů, akcí a organizací: V letech 2015-2016 studenty magisterských navštívil IBTM a potravinářských veletrhů, Dalího muzeum ve Figueres a TV3 Marathon, který spolupracoval s organizací kampaně obezita. CÍLE Master in Event Management, cestovního ruchu a obchodní protokol vám umožní: znát PRŮMYSL MICE (Meetings, Incentives, konference a výstavy) a protokol oblast instituce. Vybudovat pevný základ znalostí v oboru z mezinárodního hlediska a vždy od přístupu k řízení. PŘEHLED Vlak manažeři orientovaný obchodní vedení podniků, cestovního ruchu schopni získat očekávané výsledky po celém světě. DEVELOPMENT strategické plány Zavést klíče k rozvoji strategických plánů a jejich realizace na okamžitou akci v MICE (Meetings, pobídky, Conferencing a výstavy) prostředí. Inovace a udržitelné řízení... [-]

Magistr V Oblasti Marketingu, Komunikace A Nových Médií

Bologna Business School
Campus forma Denní studium 12 měsíců December 2017 Itálie Bologna

Mistr v marketingu, komunikaci a nová média je full-time program vyučován výhradně v angličtině, jejichž cílem je připravit absolventy z jakéhokoliv oboru ke správě metody a techniky klasických i digitálních médií v průmyslu v současné době procházejí nepřetržitou revoluci. Absolventi tohoto mistra mají rychlost umístěním 96% do 6 měsíců. [+]

Magisterske studium marketing - Magisterske. The mistr v oblasti marketingu, komunikace a nových médií je full-time program vyučován výhradně v angličtině, jejichž cílem je připravit absolventy z jakéhokoliv oboru ke správě metody a techniky tradičních i digitálních médií v průmyslu v současné době procházejí nepřetržitou revoluci. Absolventi tohoto mistra mají rychlost umístěním 96% do 6 měsíců. Prostřednictvím rozšíření mobilních zařízení každý den, stále více a více lidí na celém světě připojit přes sociální média: Twitter má 320 milionů aktivních uživatelů měsíčně, Instagram 400 milionů, Google+ 540 miliony, YouTube a Facebook 1 miliardu 1,6 miliardy. To, čeho jsme svědky, je více než jen technologickou revoluci, to je hluboký socio-kulturní transformace. Společnosti po celém světě přes neustále zvyšuje částku, kterou investovat do jejich on-line reklamních kanálů s cílem zlepšit jejich vztah se spotřebiteli a podnikatelské sféry. Společně s našimi partnery IAB (Interactive Advertising Bureau), YOOX Net-a-Porter Group, The Boston Consulting Group, Google, GroupM, IBM a WPP, tento magisterský titul poskytuje studentům s kvalifikací a dovedností, kdo řídícím nebo poradenskou kariéru oblasti digitálních komunikací. Tento mezinárodní program, se studenty z celého světa a fakulty složená z profesorů, manažerů a podnikatelů, se koná v jedinečné atmosféře vile ze 16. století na kopcích kolem města Bologna. Díky projektu Works, Company projekty a kmenová přednášky, studenti dostat do kontaktu s klíčovými pojmy digitálního věku: účastní, vytváření a sdílení obsahu. Na konci kurzu Master uzavírá stáži. MISTR je investice. Čest půjčky, je způsob financování IT. "PerTe Prestito Con Lode", dlouhodobý a nízkým úrokem čest úvěr, bez zajištění... [-]

Magistr V Politickém Marketingu

Rome Business School
Campus nebo Online Kombinované 12 měsíců October 2017 Itálie Řím

Přidejte se nejvíce International Business School v Evropě! Magisterský titul v politickém marketingu je zaměřen na poskytování znalosti a dovednosti potřebné pro efektivní a profesionálně řídit komunikaci a marketingové procesy, které podporují politické kampaně a aktivity. [+]

POSLEDNÍ STIPENDIA dispozici, se teď! Práce v politice nikdy zapotřebí tolik odborné kompetence, jako v tomto historickém období. Hrají aktivní roli ve volební kampani na v životě strany, ale také psát o politice na denní bázi, jsou činnosti, které, bez specifického vzdělávání a bez zvládnutí nejvíce up-to-date technik, riskují, že neproduktivní ,

Magisterský titul v politickém marketingu je zaměřen na poskytování znalosti a dovednosti potřebné pro efektivní a profesionálně řídit komunikaci a marketingové procesy, které podporují politické kampaně a aktivity. Politicko-volební marketing - Strategie - průzkum trhu pro politiku - segmentace, zacílení a umístění pro politiku - politicko-volební marketingového mixu - Marketing 2.0 a 3.0 pro politiku Web a sociální média pro politiky - Webové a plánování kampaně sociální média, provádění a kontrola pro politiku - přes Facebook, Twitter, LinkedIn a Google+ pro politické komunikace - Politické blogování - zasílání emailů techniky Řečnictví - Verbální a neverbální komunikace - Zpětná vazba efektivita - aktivní naslouchání - Kroky pro efektivní veřejnou prezentaci Politická Tisková kancelář - Politická žurnalistika - tisková kancelář - plánování činností - provádění akcí a výsledků monitorování. Pořádání akce - Volba a myšlenky nejvhodnější akci za účelem dosažení cílů - definice projektu - definice rozpočtu prostřednictvím hodnocení ekonomických aspektů - podpora: on-line prostřednictvím sociálních médií a online prostřednictvím tradičních médií - praktické organizaci akce. Volební systém a jeho specifika - Pluralita systémy - Většinové systémy - systémy poměrného - Smíšené systémy Vedení pro politiku - Mezilidské vliv - styly vedení - Techniky Spin doctoring - Role a... [-]

Magistr V Luxusním Marketingu (geneva, švýcarsko)

INSEEC Chambéry campus
Campus forma Denní studium 17 měsíců October 2017 Švýcarsko Ženeva

Mezinárodní Master v luxusním marketingu byl koncipován tak, aby nabízel studentům solidní a přesné porozumění luxusnímu světu, s důrazem na své nové předpisy, které silně souvisí s vnímáním nových spotřebitelů, výzvami pro maloobchodní prostředí, stejně jako on-line služby a CRM. [+]

Magisterske studium marketing - Magisterske. Plné pochopení nové dynamiky použité pro luxus V rychle se pohybujícím prostředí, kde jsou ohroženy a rozmazány luxusní hranice, bude tento program plně chápat novou dynamiku aplikovanou na Luxusní. Mezinárodní Master v luxusním marketingu byl koncipován tak, aby nabízel studentům solidní a přesné porozumění luxusnímu světu, s důrazem na své nové předpisy, které silně souvisí s vnímáním nových spotřebitelů, výzvami pro maloobchodní prostředí, stejně jako on-line služby a CRM. Analýza se bude pohybovat od tvrdého luxusu až po služby, od cestování po potraviny a nápoje. Samozřejmě programu Branding & Image Od základů marketingových technik až po vývoj nových strategií luxusu se bude klást důraz především na nová pravidla pro podnikání, komunikaci, finance a vedení. Vývoj bude od všeobecného přehledu na luxusní trh k objevení jeho zvláštních potřeb. Analýza bude aplikována na různé modely luxusních firem a jejich strategie, stejně jako na různé geografické. Kultura a stvoření Učení o dějinách luxusu, kultuře a umění poskytne porozumění původům estetických kódů a ikonografií a jak jsou tyto sémiotika a vizuální prvky aplikovány na luxusní svět. Témata, jako je stylová identita a trendy, budou zahrnuty, aby pochopili, jak kreativní ředitelé podporují dědictví společnosti a navrhují nové kolekce v každé sezóně. Zvláštní pozornost bude věnována různým oblastem výrobků a služeb, které zdůrazňují specifika různých kultur a tradic. Připojená spotřebitelská zkušenost Z přetrvávajícího vzestupu digitálních technologií a významu elektronického obchodování a distribuce omni kanálů k novému chování spotřebitelů a zkušenosti Luxu a nové dynamice a složitosti, které nově definují cesty spotřebitelů.... [-]

Magistr V Globální Politice A Komunikace

University of Helsinki
Campus forma Denní studium 2 let August 2017 Finsko Helsinki

Global Politics a komunikace je interdisciplinární a inovativní magisterský studijní program, který se zabývá hlavními výzvami globalizace z hlediska Mediální a komunikační studia, výzkumná organizace, a globální politické ekonomie. Program zdůrazňuje rozvíjet své kritické myšlení, nutnou dovednost v mnoha kariéry. [+]

Global Politics a komunikace je interdisciplinární a inovativní magisterský studijní program, který se zabývá hlavními výzvami globalizace z hlediska Mediální a komunikační studia, výzkumná organizace, a globální politické ekonomie. Program zdůrazňuje rozvíjet své kritické myšlení, nutnou dovednost v mnoha kariéry. Specifické cíle programu patří: Za předpokladu, že s pokročilou znalostí globální politické ekonomie, vztahy mezi médii a rozvoji demokracie a vztahy mezi jednotlivými správy, organizace a komunikace Empowering abyste posoudili, jak politika a média jsou spojeny s sil globalizace Vybavit vám s koncepčním pochopením a teoretické a metodologické dovednosti potřebné k provedení původní a relevantní výzkum na klíčové společenské otázky Příprava vás zapojit se do veřejných diskusí a rozvíjet kritické uvažování a argumentace dovednosti, které jsou stejně důležité v akademickém prostředí, veřejné organizace a soukromý sektor The University of Helsinki přinese roční školné cizojazyčných magisterských programů počínaje dnem 1. srpna 2017 nebo později. Poplatek je 13 000 EUR. Občané zemí, které nejsou členy EU / EHP, kteří nemají trvalý pobyt v této oblasti, jsou náchylné k těmto poplatkům. Můžete zkontrolovat FAQ na webových stránkách Studyinfo, zda jste či nejste povinni platit školné. Informace o vyučovacích jazyků Pracovním jazykem Politics a komunikace programu Global je angličtina. Míra může obsahovat až 30 kreditů (ECTS) studií v jiných jazycích, jako je finské nebo švédské, nebo předmětů absolvovaných během mezinárodní výměny nebo výměny na jiné vysoké škole ve Finsku. Dodatek k diplomu vzhledem k tomu, po ukončení studia se uvádí, že míra byla dokončena v angličtině. obsah programu Jak se globální transformace ovlivnit demokratické... [-]

Magistr V Luxusním Brand Managementu

Domus Academy
Campus forma Denní studium 12 měsíců September 2017 Itálie Milán

Pokud jste si představit sám sebe pracovat ve světě luxusu, jemných, výrazné produktů a zkušenosti-the Master in Luxury Brand Management, může být váš program. Je to program, který změní účastníky do inspirovanými manažery a obchodníky v rámci vysoce konkurenčních oblastech luxusní módou, šperky, kosmetiku, pohostinství, gastronomie, krása, nebo umění. [+]

Magisterske studium marketing - Magisterske. Experience. Zvýšit. Excel. Pokud si představit sami pracovat ve světě luxusního-jemných, výrazných produktů a zkušenosti-the Mistr v managementu luxusní značku může být váš program. Je to program, který změní účastníky do inspirovanými manažery a obchodníky v rámci vysoce konkurenčních oblastech luxusní módou, šperky, kosmetiku, pohostinství, gastronomie, krása, nebo umění. Budete přistupovat luxusní zboží a služeb z různých hledisek: kreativní, organizační, manažerské. Budete zkoumat marketing, branding a komunikaci pro tohoto jedinečného trhu, jakož i finanční a manažerský tým. Budete zkoumat, jak vytvořit elegantní výrobky a zvýšených zkušenosti pro své zákazníky exkluzivní, zatímco zůstane citlivá na kulturní faktory, které obklopují pojetí luxusu. Naučíte se, aby se inovační strategie branding od konceptu až po realizaci, stejně jako surových diamantů, které musí být broušené a leštěné získat plnou hodnotu. Budete rozvíjet svůj osobní analytický přístup a jazyk výrazu. A během naučné stezce, která spojuje teorii a výzkumu s praxí, budete zapojit do odměňování, spolupráce dialogu s profesionály a konzultanty, kteří řídit váš vývoj. Publikum Program je určen pro uchazeče s mírou první úrovně v kreativních oborů, kteří chtějí získat dovednosti v oblasti marketingu a řízení podniku pro luxusní průmysl. To je také zaměřen na absolventy s mírami ve společenských vědách nebo v hospodářských / manažerských oborů, kteří chtějí prohloubit své znalosti z oblasti luxusního zboží, služeb a zkušeností. Výsledek Během tohoto programu, budou studenti: Rozvíjet projekty pro luxusní trh založený na in-hluboké znalosti o průmyslu Získat zkušenosti v oblasti spolupráce s tvůrčím týmem Praxe komunikační luxusní značka strategie, od... [-]

Oficiální Magistr V Tvorbě A Rozvoji Digitálních Projektů

FDModa - LCI Barcelona
Campus forma Denní studium 1 rok September 2017 Španělsko Barcelona

Hlavním cílem Master při tvorbě a rozvoji digitálních projektů je nabídnout pokročilé školení a zvláštní povahy, že bude připravovat studenty konkurenčně poskytovat inovativní řešení a nové hodnotové propozice na trhu, který, z technologického hlediska Je to exponenciálně aktivní a je na vzestupu. [+]

Mistr v digitální tvorba a rozvojových projektů Hlavním cílem Master při tvorbě a rozvoji digitálních projektů je nabídnout pokročilé školení a zvláštní povahy, že bude připravovat studenty konkurenčně poskytovat inovativní řešení a nové hodnotové propozice na trhu, který, z technologického hlediska Je to exponenciálně aktivní a je na vzestupu. Digitální návrhář je nyní v centru různých rodin a profesních odvětví, jako jsou audiovizuální komunikaci, grafické tvorby Graphic Arts Reklama Public relations a interakce designu sektorů, a ukazuje rostoucí synergie často spadají průmysl volá zkušenosti a stále více orientuje na digitální média a také poukazují různých odvětvových studií a místní a státní zprávy. Na rozdíl od většiny školení nabízí v oblasti digitálního designu, odlišuje faktor této Masters v digitální tvorba a vývoj projektu je vytvořit to, co je známé jako Front End Designer (Front End nebo frontend Designer) v profesionálním světě , Front End se skládá ze všeho, co má co do činění s tím, co vidíte a komunikovat v digitálním projektu, je to profesionál, který je schopen vymyslet, plán, a také provádět všechny rozvoj nezbytný před finální výrobu takže zajišťuje proveditelnosti, účinnosti a optimalizace navržené projekty. Také studenti si mohou vybrat specializovat se ve dvou oblastech, více experimentální a více orientovaná do světa tvorby, zábavy a kultury, zažít inteligentní občana a inteligentní města, a druhý více zaměřena na strategii přesvědčování, značkové obsahu, více vyvinuté a orientovaná odvětví produktů a spotřebitelské služby. Cíle: Vyškolit odborníky specializující se na tvorbě a vývoji pokročilých digitálních projektů s výběrem specializací: Projekty pro reklamu a... [-]

Magistr V řízení Vědy

Rezekne University of Applied Sciences
Campus forma Denní studium 2 let September 2017 Lotyšsko Rēzekne

Studie podporovat schopnosti potřebné v oblasti řízení a rozvoj obchodních operací malých a středních podniků, zejména své mezinárodní obchodní aktivity. Nové strategické myšlení, nové obchodní koncepty, vynikající sítí a vůdčí schopnosti jsou ve vysoké poptávce v globálním podnikatelském prostředí. [+]

Magisterske studium marketing - Magisterske. Studie podporovat schopnosti potřebné v oblasti řízení a rozvoj obchodních operací malých a středních podniků, zejména své mezinárodní obchodní aktivity. Nové strategické myšlení, nové obchodní koncepty, vynikající sítí a vůdčí schopnosti jsou ve vysoké poptávce v globálním podnikatelském prostředí. Vzdělání také podporuje mezinárodní spolupráci a úzkou spolupráci s Rezekne zvláštní ekonomické zóny. Pokročilé odborné studie zahrnují např. strategického marketingového řízení, jakož i řízení změn. Hostující profesoři z partnerských vysokých škol budou zapojeny jako učitelé a poradci v programu. Studenti mají možnost zapojit se do mobility Erasmus pro studium a stáže. Vyučovacím jazykem je angličtina. Získaný titul: Mistr společenských věd v managementu. Double diplom možnost ve spolupráci s Worms Univerzitě aplikovaných věd. Požadavky na přijetí: Bakalářský titul v oboru ekonomie nebo společenských věd. Délka studia: 2 roky prezenčního studia. Studijní program se skládá ze 2 částí: Část A - povinné kurzy (obecně) Část B - volitelných předmětů (zaměření) Část C - selektivní kurzy. Dokončit studium student musí získat 80 CP (120 ECTS). Přístup k dalšímu studiu: Doktorské studium. Závěrečný test, pokud existuje: Diplomová práce. Studie poplatek: 2900 EUR ročně. Máte-li zájem o studium na Rezekne Univerzitě aplikovaných věd vyplnit přihlášku na této adrese: http://www.rta.lv/online_application_procedure. [-]