Magisterské studium marketing - Magisterské studium marketing hledejte zde!

Magisterské studium marketing - Zde naleznete magisterské studium marketing

marketing

Jednotlivci, kteří chtějí rozvíjet svou kariéru a kteří již dostali jejich bakalářských mohou najít získání magisterského titulu za logické a prospěšné další krok. Magisterský studijní pomáhá zostření, zaměření jednotlivce v určité oblasti a rovněž připravuje je pro další studium, pokud je to žádoucí.

Co je to Mistr v marketingu a komunikace? Je to studijní program, který umožňuje účastníkům zjistit, jak se svět kolem nich komunikuje, stejně jako nejefektivnější způsoby předat zprávu na různé publikum. Nejen, že studenti studovat současnou marketingovou a komunikační strategie, ale také získat bystré analytické schopnosti, obchodní znalosti a vědomosti o tom, jak marketing ovlivňuje různé ekonomiky. Po dokončení tohoto stupně absolventi byli schopni rozvíjet a realizovat efektivní marketingové kampaně a projevy.

Existuje několik různých výhod dokončení mistr v oblasti marketingu a komunikace.Jeho interdisciplinární koncepty pomoci absolventům, aby se stal multi-tváří pracovníci. To může pomoci ti jedinci udržet zručnost v rámci trhu práce.

Existuje celá řada faktorů, které přispívají k nákladům na získání tento stupeň. Určité faktory, jako průměrné náklady instituce, geografické poloze a zda budete studovat on-line nebo na akademické půdě všichni hrají roli při rozhodování o konečné náklady.

Tento stupeň poskytuje širokou škálu možností kariéry na výběr. Absolventi se mohou rozhodnout vstoupit do oblasti marketingu a práci prakticky pro všechny typy podnikání. Velké korporace, malé a střední podniky, neziskové organizace, maloobchod a další jsou v neustálém potřebují marketingových odborníků. Jednotlivci mohou také rozhodnout připojit marketingové firmy nebo zahájení vlastního podnikání. Ti, kteří nyní mluví aspekt může také zvážit sleduje pozici v rámci filmových a mediálních oborů.

Máte-li dárek pro uvádění na trh nebo rádi komunikovat s ostatními, tento stupeň stojí za zvážení. Hledání pod váš program a při styku přímo připuštění kanceláři školy podle svého výběru vyplněním formuláře olova.

Čtěte více

Magistr V Event Management, Protokol A Obchodní Cestovní Ruch (myši)

The Ostelea - School of Tourism and Hospitality International
Campus forma Denní studium October 2017 Španělsko Madrid Barcelona

Cílem Master Ostelea v roce Události organizace, protokol a obchodní cestovní ruch je vybavit odborníků a vedoucích pracovníků pro vedení podnikatelské projekty zaměřené na plánování a řízení různé typy událostí (zejména Setkání, pobídky, konferencí a výstav (MICE), stejně jako kongresy, konvence a veletrhy), zajistit, že mají pevné uchopení pojmů protokol a komunikace a public relations strategií, a které jim umožní vytvářet rozvoj cestovního ruchu se specializací na kvalitě podnikatelských cestovního ruchu. Program také zajistí, že účastníci mají obchodní perspektivu potřebné, aby byly účinné v rozhodovacím procesu. [+]

Magisterske studium marketing - Magisterske. Master in Event Management, protokolu a Obchodní turistika (MICE) Tento program bude probíhat v angličtině v Madridu Cílem Master Ostelea v roce Události organizace, protokol a obchodní cestovní ruch je vybavit odborníků a vedoucích pracovníků pro vedení podnikatelské projekty zaměřené na plánování a řízení různé typy událostí (zejména Setkání, pobídky, konferencí a výstav (MICE), stejně jako kongresy, konvence a veletrhy), zajistit, že mají pevné uchopení pojmů protokol a komunikace a public relations strategií, a které jim umožní vytvářet rozvoj cestovního ruchu se specializací na kvalitě podnikatelských cestovního ruchu. Program také zajistí, že účastníci mají obchodní perspektivu potřebné, aby byly účinné v rozhodovacím procesu. Důvody pro přijetí Ostelea Mistr v Události organizace, které podepsaly protokol a Obchodní turistika (MICE): In-společnost Diplomová práce: Diplomová práce je založena na skutečné společnosti v tomto sektoru. Španělsko je třetí vedoucí zemí na světě, pokud jde o co největší počet konferencí. Dva španělských měst se objevují v Top 5 měst na světě hosting většinu událostí: Madrid a Barcelona. Organizace skutečných událostí: Studenti při Master převzít odpovědnost za organizaci akce a protokol školy. Cíle Nahlédnout do MICE (Meetings, pobídky, konference a výstavy) průmyslu a oddělení protokolu institucí. Vybudování pevné vědomostní základny v odvětví cestovního ruchu z mezinárodního hlediska a vždy s výkonným přístupem. UDRŽITELNÝ inovace a správu Rozvojem kapacity pro tvořivost a inovace v průmyslu a jeho trvale udržitelné hospodaření prostřednictvím komplexní a specializovanou přípravu, vybavení účastníky, aby se na odpovědných pozicích. GLOBAL VISION Školicí ředitelé vybavené pro správu událostí podniky, konvence... [-]

Magistr Mezinárodního Marketingu (MIM)

Hult International Business School
Campus forma Denní studium 1 rok August 2017 Spojené státy americké San Francisco Boston Spojené království Londýn Spojené arabské emiráty Dubaj Čína Shanghai New York Cambridge + 9 více

Jako společnosti hledají diferencovat své nabídky v globálním trhu, Hult je jeden rok Master of International Marketing stupně vybavuje se strategickými a executional marketingových dovedností potřebných k vyniknout. [+]

Získejte vybaven marketingové dovednosti, které potřebují vyniknout v globálním trhu. Jako společnosti hledají odlišit své nabídky na globálním trhu, Hult je jeden rok Master of mezinárodní marketing Stupeň vybavuje se strategickými a executional marketingových dovedností potřebných k vyniknout. Umístění Spusťte Master of mezinárodní marketing v Bostonu nebo v Londýně, pak vybrat, aby prozkoumala další dva kampusy jako součást Hult je unikátní Global Campus Rotation. Váš Master of mezinárodní marketing na první pohled Kdo je tento program určen? Uchazeči, kteří v nedávné době absolvoval Vysokou školu nebo vysokou školu, stejně jako jednotlivci s až tři roky praxe, kteří chtějí zahájit kariéru v oblasti marketingu. Co se naučíte Zvládnutí marketingový mix je mnohem důležitější než kdy jindy, protože spotřebitelé jsou neustále vystaveny rostoucímu množství on-line a off-line obsahu. Master of International Marketing studenti se naučí využívat digitální marketing, sociální média, marketing analytiku a vztah se zákazníky strategie prorazit hluku a učinit měřitelný dopad na podnikatelské cíle prostřednictvím marketingu. Proč Hult? Marketing se rychle mění a obchodní škola musí být stejně tak čiperný držet krok. Hult byl jedním z prvních obchodních škol nabídnout Master na digitální marketing, a přestože základní součásti tohoto stupně mají protože byly začleněny do programu Master of International Marketing, zůstává faktem, že Hult se pohybuje rychle a záměrně s cílem zajistit její studenti obdrží nejlepší marketing vzdělání k dispozici. To je důvod, proč naši profesoři jsou odborníky v obou marketingové teorie a uvádění na trh aplikaci, s některými řízení jejich vlastní marketingové firmy, a jiní, kteří spustit hlavní marketingové... [-]

Magisterský Titul V Reklamě

Raffles Milano | Istituto Moda e Design
Campus forma Denní studium 10 měsíců September 2017 Itálie Milán

Deset mimořádné měsíců. Deset nejvyšší úrovně agentury ve třídě, jeden měsíčně, s jejich klíčových postav. Deset unikátních příležitostí učit se přímo z protagonistů. Master Raffles Milan. Konečně někdo o tom přemýšlel. Monolit se hroutí. Reklama hledá nové způsoby, jak oslovit lidi, kteří jsou cílenější a připravený než v minulosti. Kdysi tam bylo hodně peněz a málo zdrojů. Dnes je přesně opačný, a pevný blok pravidly a metodami minulosti muset rychle přejít na inzerát, který umožňuje tekutinu, aby se vešly ve všech frontách zpřístupněné technologií. [+]

Magisterske studium marketing - Magisterske. Deset mimořádné měsíců. Deset nejvyšší úrovně agentury ve třídě, jeden měsíčně, s jejich klíčových postav. Deset unikátních příležitostí učit se přímo z protagonistů. Master Raffles Milan. Konečně někdo o tom přemýšlel. Proč? Monolit se hroutí. Reklama hledá nové způsoby, jak oslovit lidi, kteří jsou cílenější a připravený než v minulosti. Kdysi tam bylo hodně peněz a málo zdrojů. Dnes je přesně opačný, a pevný blok pravidly a metodami minulosti muset rychle přejít na inzerát, který umožňuje tekutinu, aby se vešly ve všech frontách zpřístupněné technologií. profesní příležitosti Nechceme vyrábět umělce teoretických drah postavených na jiném místě a jiní, ale aktivní tlumočníky, efektivní, odpovědné, kteří jsou schopni vzít na všech fázích vývoje myšlenky, z krátký na jeviště vydávání a získávání zpětné vazby. Na konci kurzu studenti pracují ve velkých mezinárodních a národních skupin, servisních společností, konzultačních firem, a také nevládní organizace a výzkumné ústavy. Jak tedy mohou přijmout výzvu a začít své vlastní podnikání. kdo je Kurz je určen pro studenty s bakalářský titul a / nebo odborných zkušeností v otázkách týkajících se obrazu designu, aby reklamy, komunikace a marketingu, a obecně pro všechny ty, kteří si myslí, že komunikace je platná volba povolání a silný nástroj pro self-vývoj. Účastníci jsou kopie spisovatel, umělecký ředitel a účet pro budoucí agentury, ale také budoucí komunikace manažerů ve firmách. program Pokud chcete, aby se stal hrdinou, učí z protagonistů. Studenti mají možnost získat komplexní pohled na novou značku stavebních systémů, pracuje bok po boku s odborníky, které řídí... [-]

Magistr V Marketingu A Komunikace

Université Internationale de Casablanca
Campus forma Denní studium 2 let August 2017 Maroko Casablanca

Toto školení umožní studentovi být zdrojem návrhů v těchto oblastech a zajistit mu míru skutečné autonomie na funkci manažera typu výrobku nebo marketingového manažera. [+]

Toto školení trvá dva roky (M1 a M2) nebo 4 semestry celkem. To je pro studenty, kteří chtějí prohloubit své znalosti ve světě marketingu a komunikace, porozumění trendy na trhu od očekávání spotřebitelů, ale také rozvíjet jejich analytické, komunikační a interpersonální dovednosti, aby se provádět rozhodování v organizaci. Toto školení umožní studentovi být zdrojem návrhů v těchto oblastech a zajistit mu míru skutečné autonomie na funkci manažera typu výrobku nebo marketingového manažera. Přijímací řízení v M1 Přístup 1. ročník Master (M1), vyžaduje takovou úroveň diplomové titul v oboru managementu a ekonomiky nebo ekvivalentní (BAC 3) v oblasti řízení nebo jiné podobné útvary, jejichž význam bude hodnocena výuka tým. Podmínky přístupu Výběr takto: Study File Francouzský test: psaní testu Anglický test: Pro UIC absolventi B1 zkoušku CEFR Level Pro absolventy z jiných institucí: B2 testovacích CEFR Level ústní pohovor o obecných znalostí a potenciálu studenta uspět ve zvoleném Mistra. PŘÍLEŽITOSTI Prostřednictvím průběhu tohoto sektoru programu, bohaté na teoretické, ale i praktické výuky naši vítězové budou mít možnost procvičit obchodů s vysokou odpovědnost za: Product Manager Komunikace důstojník Asistent produktový manažer projektový manažer v komunikační agentuře Community Manager Sales manager nebo asistent Key Account Manager Brand Manager (Brand Manager) Poradce v oblasti marketingu a prodejní strategie [-]

Magistr V Pořádání Akcí A Protokol Obchodní Turistika (MICE) (Barcelona)

School of Tourism and Hospitality - The OSTELEA
Campus forma Denní studium October 2017 Španělsko Barcelona Madrid

Mistr v organizaci událostí, protokol a cestovního ruchu Ostelea si klade za cíl vyškolit odborníky a manažery, kteří vedou projekty zaměřené na obchodní plánování a řízení různé typy akcí (zejména akcií schůzek, pobídek, konferencí a výstav a konference a konvence, výstavy), zvládnout pojmy protokolu a komunikačních strategií a vztahů s veřejností, a vytvořit rozvoj cestovního ruchu zaměřený na segment kvality podnikatelského cestovního ruchu a nutnou obchodního hlediska, aby byly účinné při vytváření organizací. [+]

Magisterske studium marketing - Magisterske. Mistr v organizaci událostí, protokol a Obchodní turistika (MICE) Mistr v organizaci událostí, protokol a cestovního ruchu Ostelea si klade za cíl vyškolit odborníky a manažery, kteří vedou projekty zaměřené na obchodní plánování a řízení různé typy akcí (zejména akcií schůzek, pobídek, konferencí a výstav a konference a konvence, výstavy), zvládnout pojmy protokolu a komunikačních strategií a vztahů s veřejností, a vytvořit rozvoj cestovního ruchu zaměřený na segment kvality podnikatelského cestovního ruchu a nutnou obchodního hlediska, aby byly účinné při vytváření organizací. Proč studovat mistr v Ostelea: Barcelona jako obchodní destinaci a světových konferencí, jako je BTravel nebo Svatební Week, která se používá pro praktickou výuku některých předmětů. Osobní Brand Management: Program zahrnuje rozvoj dovedností v oblasti osobního řízení značky, které ovlivňují učení osobní marketingové techniky a zaměstnatelnosti s cílem zjistit kariérních příležitostí ve Španělsku nebo v jiných zemích , Rozsáhlý program návštěv veletrhů, akcí a organizací: V letech 2015-2016 studenty magisterských navštívili IBTM a potravinářských veletrhů, Dalího muzea ve Figueres, Port Aventura zábavního parku, a Maraton TV3, který spolupracoval s organizací kampaně proti obezitě. CÍLE Mistr v organizaci událostí, protokol a cestovního ruchu podnikání vám umožní: znát průmyslu MICE (Meetings, Incentives, konferenční a výstavy) a oblast s protokolem institucí vybudovat pevný základ znalostí v oboru z mezinárodního hlediska vždy od přístupu k řízení. PŘEHLED Vlak manažeři orientovaný obchodní vedení podniků, cestovního ruchu schopni získat očekávané výsledky po celém světě. DEVELOPMENT strategické plány Zavést klíče k rozvoji strategických plánů a jejich realizace na okamžitou akci... [-]

Oficiální Magisterský Titul V Politické A Institucionální Komunikace (magisterský Titul V Oboru Marketingu, Konzultace A Politické Komunikace - USC)

Instituto Universitario de Investigación Ortega y Gasset
Campus forma Denní studium 1 rok May 2018 Španělsko Madrid

Tento program umožňuje přístup ke dvojí titulem mistra v politických a institucionálních komunikace na University Research Institute Ortega y Gasset (IUIOG) a mistr v oblasti marketingu, poradenství a komunikační politiku na univerzitě v Santiagu de Compostela (USC). [+]

Tento program umožňuje přístup ke dvojí titulem mistra v politických a institucionálních komunikace na University Research Institute Ortega y Gasset (IUIOG) a mistr v oblasti marketingu, poradenství a komunikační politiku na univerzitě v Santiagu de Compostela (USC). Učitelé úvěry získané v Mistra jsou rozpoznány automaticky, aniž by bylo nutné přijmout další vzdělávací kurzy pro přístup do doktorského studia na University of Santiago de Compostela a Murcia prostřednictvím dohod program s těmito univerzitami. CÍLE El Mistr v politických a institucionálních komunikace Je hlavním referenčním této disciplíny ve Španělsku, které byly považovány za v letech 2012, 2013 a 2014 nejlepší Master of sdělení, podle prestižního žebříčku Masters připravené každoročně v novinách El Mundo. Jeho tréninkový program reaguje na rostoucí poptávku po komunikaci odborníky v organizacích se strategickým přístupem. Nabízí ty, kteří chtějí, aby se specializují v této oblasti nezbytné nástroje, a to jak teoretické i praktické zejména při navrhování a provádění účinných strategií a účinné politiky a institucionální komunikace. Obecné cíle: To Master je program, který má jako hlavní cíl rozvíjet znalosti a dovednosti potřebné k řádnému výkonu povolání v oblasti marketingu a politické komunikace vždy na vládní, správní a / nebo institucionální prostředí. Je produkovat absolventy s komplexní pochopení všech oblastech vztahujících se k politickému marketingu, zároveň mají schopnosti splnit několik úkolů, které řeší ve firmách zabývajících v těchto oblastech na trhu. - Specifické cíle: 1.. Vypracovat komplexní globální marketing politického myšlení, politické komunikace a zejména na politický marketing obecně. 2. Získat důkladné pochopení různých technického poradenství, procesy, které ovlivňují politiku... [-]

Masters Ve Výzkumu Trhu

OBS Business School
Campus forma Denní studium Kombinované 12 měsíců May 2018 Španělsko Barcelona Madrid + 2 více

S Masters v marketingového výzkumu a analýzy OBS Zákazníci se naučí rozvíjet a spravovat informace; výzkum s cílem porozumět a naučit se setkat. Naučte se techniky shromažďování a analyzování marketingových informací k identifikaci tržních segmentů. Během Master in Marketing Research rovněž provádějí různé online setkání s ... [+]

Magisterske studium marketing - Magisterske. Masters ve výzkumu trhu V informační společnosti, ve které žijeme, vývoj a správné používání kvalitních informací může představovat klíčovou konkurenční výhodu nad našimi konkurenty. Musíme pochopit, jak ovlivňují sociální, kulturní a psychologické charakteristiky našich spotřebitelů v jejich rozhodování a nákupnímu chování. Konečným cílem řízení a využívání informací by mělo být v souladu s maximy marketingu setkat a uspokojit potřeby a přání uživatelů a spotřebitelů. Jedná se mají důkladné znalosti o jejich chování, jejich motivace, jaký druh vlivům podléhají, preference a vnímání. S Masters v marketingu výzkum a analýzu Customer OBS se naučí, jak vytvořit a spravovat informace; výzkum s cílem porozumět a naučit se setkat. Naučte se techniky shromažďování a analyzování marketingových informací k identifikaci tržních segmentů. Během Master in Marketing Research rovněž provádějí různé online setkání s vedoucími pracovníky, kteří budou prezentovat zkušenosti v navrhování a řízení výzkumných projektů v oblasti marketingu a webinářů s dodavateli nástroj v průmyslu. Pracovní příležitosti Některé možnosti kariéry si můžete vybrat, aby, mimo jiné, jsou: ředitel výzkumu Ředitel spotřebitelské postřehy projektový manažer, Account manažer Tržní analytik výzkumné firmy Plánování účet v reklamních agenturách strategické plánování ve velkých firmách Řízení značky ve velkých společnostech Marketing management v mediálních společnostech a reklamě Spotřebitelské postřehy analytik strategie analýzy Výzkum poradce Cíle Master v marketingu výzkum a analýzu Customer Jaké cíle se dostaneme? Pochopení procesů marketingového výzkumu pro definování příležitosti a problémy v marketingu produktů a služeb; přispět k řešení problémů řízení, a proto poskytuje podporu při vytváření marketingová rozhodnutí. Naučte se... [-]

Oficiální Magistr V Tvorbě A Rozvoji Digitálních Projektů

FDModa - LCI Barcelona
Campus forma Denní studium 1 rok September 2017 Španělsko Barcelona

Hlavním cílem Master při tvorbě a rozvoji digitálních projektů je nabídnout pokročilé školení a zvláštní povahy, že bude připravovat studenty konkurenčně poskytovat inovativní řešení a nové hodnotové propozice na trhu, který, z technologického hlediska Je to exponenciálně aktivní a je na vzestupu. [+]

Mistr v digitální tvorba a rozvojových projektů Hlavním cílem Master při tvorbě a rozvoji digitálních projektů je nabídnout pokročilé školení a zvláštní povahy, že bude připravovat studenty konkurenčně poskytovat inovativní řešení a nové hodnotové propozice na trhu, který, z technologického hlediska Je to exponenciálně aktivní a je na vzestupu. Digitální návrhář je nyní v centru různých rodin a profesních odvětví, jako jsou audiovizuální komunikaci, grafické tvorby Graphic Arts Reklama Public relations a interakce designu sektorů, a ukazuje rostoucí synergie často spadají průmysl volá zkušenosti a stále více orientuje na digitální média a také poukazují různých odvětvových studií a místní a státní zprávy. Na rozdíl od většiny školení nabízí v oblasti digitálního designu, odlišuje faktor této Masters v digitální tvorba a vývoj projektu je vytvořit to, co je známé jako Front End Designer (Front End nebo frontend Designer) v profesionálním světě , Front End se skládá ze všeho, co má co do činění s tím, co vidíte a komunikovat v digitálním projektu, je to profesionál, který je schopen vymyslet, plán, a také provádět všechny rozvoj nezbytný před finální výrobu takže zajišťuje proveditelnosti, účinnosti a optimalizace navržené projekty. Také studenti si mohou vybrat specializovat se ve dvou oblastech, více experimentální a více orientovaná do světa tvorby, zábavy a kultury, zažít inteligentní občana a inteligentní města, a druhý více zaměřena na strategii přesvědčování, značkové obsahu, více vyvinuté a orientovaná odvětví produktů a spotřebitelské služby. Cíle: Vyškolit odborníky specializující se na tvorbě a vývoji pokročilých digitálních projektů s výběrem specializací: Projekty pro reklamu a... [-]

Magisterský Titul V Oboru Managementu

Universidade de Évora
Campus forma Denní studium 2 let October 2017 Portugalsko Évora

Tento kurz má jako svůj hlavní cíl, poskytnout studentům adekvátní a pevné vědecké zázemí; zlepšit schopnost řešit problémy; rozvíjet schopnost logického myšlení. [+]

Magisterske studium marketing - Magisterske. PŘEDSTAVENÍ Tento kurz má jako svůj hlavní cíl, poskytnout studentům adekvátní a pevné vědecké zázemí; zlepšit schopnost řešit problémy; rozvoj argument kapacitu; Podporovat vznik samostatné výdělečné činnosti; stimulaci interdisciplinární myšlení; rozvíjet vědecký výzkumné kapacity; rozvinout kapacity pro provádění a užívání podporu řízení informačních a komunikačních technologií; rozvíjet své dovednosti v samostatné režii nebo autonomní režim učení. Diponíveisl má tyto oblasti specializace (každý rok ty jsou označeny práci): finance, marketing, účetnictví, organizace a informačních systémů pro podnikání a inovace, veřejné správě, lidských zdrojů. Výlety Professionals Směr Mid pozice, funkce pro správu, podnikatele, Specialized technický poradní funkce, funkce veřejné správy, získání ECTS pro přístup otoč. [-]

Magistr V Marketing Management

ISTUD Business School
Campus forma Denní studium 9 měsíců October 2017 Itálie Stresa VB

Master in Marketing Management ISTUD nabízí ambiciózní a vzrušující cestu vstoupit jako protagonista ve světě marketingu, komunikace a digitální. [+]

Il Mistr v Marketing Management ISTUD nabízí ambiciózní a vzrušující cestu vstoupit jako protagonista ve světě marketingu, komunikace a digitální. Master in Marketing Management je specialistou mistr akreditované Asfor myslel, pro ty, kteří pocházejí z různých fakult, chce obohatit své znalosti, rozvíjet své operační schopnosti experimentování konkrétní pracovní situace a získat nástroje a techniky, které ho připraví na vstup do společnosti a položit základy pro úspěšnou kariéru a realizovat své profesní aspirace. Umístění po stadium 94% v průběhu posledních tří let. Mistr se skládá ze 6 měsíců na plný úvazek vzdělávání v areálu ISTUD u jezera Maggiore s lekcemi a výpovědí manažerů, projektové práce zadala společnosti, laboratoře (angličtina, Excel a digitální) a minimálně 3 měsíce placené stáže v italské a nadnárodních společností. K dispozici slevu ve výši 50% z nákladů na dvoulůžkovém pokoji v Campus ISTUD. Vyberte 20. července v Baveno (VB), Itálie. [-]

Master in Digital Marketing and E-Tourism

Euroaula Barcelona
Campus forma Kombinované 9 měsíců October 2017 Španělsko Barcelona

[+]

Magisterske studium marketing - Magisterske. Tento Cíle programu Podnikatel Metodologie University of Girona Studenti [-]

Magistr Marketingu (mmktg)

University of Auckland Business School
Campus forma Denní studium 18 měsíců March 2018 Nový Zéland Auckland

Master of Marketing je 18-měsíční celoroční magisterský studijní program zaměřený na který vám pomůže rozvíjet znalosti a dovednosti potřebné pro kariéru v oblasti marketingu. Absolventi získají ocenění [+]

Master of Marketing je 18-měsíční celoroční magisterský studijní program zaměřený na který vám pomůže rozvíjet znalosti a dovednosti potřebné pro kariéru v oblasti marketingu. Absolventi získají ocenění současného marketingu v globálním kontextu a schopnost identifikovat příležitosti na trhu a rozvíjet vhodné marketingové strategie. Kariérní vyhlídky S Master of Marketing, absolventi budou vybaveni dovednostmi a znalostmi potřebné pro kariéru v oblasti marketingu a komunikace průmyslu. Studenti mohou pokračovat v kariéře v podnikovém, poradenství a analýzy trhu, mimo jiné možnosti. Struktura studia Master of Marketing je 18 měsíců, 240-bod programu studoval přes šest čtvrtletí. Budete studovat základní podnikatelské kurzy před pokračováním na sadu specializovaných marketingových kurzů, které se zaměřují na moderní marketing praxe, analýzy trhu, značky a strategie, stejně jako řízení vztahů. Můžete se také dokončí čtyři profesní rozvoj moduly jako důležitou součást svého stupně. Jedná se vybaví vám s odbornými dovednostmi, které budete potřebovat, aby posílily své zaměstnatelnosti a úspěch v obchodním světě. Akademické požadavky Chcete-li získat položku, kterou bude muset absolvovat bakalářský titul z uznávané univerzity nebo učení instituci s ekvivalentem alespoň průměru Nový Zéland B v nejvyspělejších kurzů. To může být buď v oboru podnikání * nebo non-business stupně v příslušném oboru, jako je umění, inženýrství, technologie, nebo věda. Při posuzování vaší žádosti budeme brát v úvahu pořadí instituce, na které jste dokončili bakalářský titul, jakož i stupně dosažené v příslušných předmětech. * Uchazeči, kteří absolvovali kurz pro pokročilé (y) v bakalářském stupni, které jsou považovány za v podstatě shodné s kurzy v tomto programu budou nutné k dokončení... [-]

Magistr V Marketingu

Vrije Universiteit Amsterdam
Campus forma Denní studium 1 rok September 2017 Nizozemsko Amsterodam Rotterdam + 1 více

Magisterský v marketingu program, vás vezme na cestu, ve které jste problém sami dále hledat v oblastech marketingové teorie, marketingový výzkum ... [+]

Mistr v marketingu

 

Magisterský v Marketing Program vás vezme na cestu, ve kterém problém sami hledat dále v oblasti marketingové teorie, marketingový výzkum a marketingové praxe. Naučíte se trategically myslet, a tak pochopit, jak může být lepší než hodnoty vytvořené pro zákazníky a dalšími zainteresovanými stranami při dosahování cílů organizace.

První semestr

Cesta začíná pochopení toho, jak je udržitelné konkurenční výhodu získá vytváření hodnoty pro zákazníky a společnost. Spíše než se zaměřit na "recepty na úspěch", je kladen důraz na hledání dále: pochopit, proč něco funguje. To také vyžaduje hluboké pochopení metodiky výzkumu. Cesta vás také se hlouběji ve světech spotřebitelských a podnikatelských-tobusiness marketing, jeden produkt nebo službu, a tak umožní vám oslovit marketingových problémů ve stále složitějším mezinárodním prostředí. Druhý semestr... [-]


Magistr V Mezinárodním Marketingu

Jönköping University
Campus forma Denní studium 1 rok September 2017 Švédsko Jönköping

Zvýšit své znalosti o budoucích marketingových potřeb globálních společností v mezinárodním prostředí. [+]

Zvýšit své znalosti o budoucích marketingových potřeb globálních společností v mezinárodním prostředí. Jedná se o program, který vám pomůže pochopit a reagovat na výzvy mnoho firem čelí v důsledku rostoucí globalizací a měnící se konkurenční prostředí. To bude vrhnout světlo na současné marketingové otázky a povahu globální ekonomiky. Současné výzvy v oblasti marketingu jsou například digitalizace, globalizace a rychle se měnící společnosti. Tento program se svým mezinárodním prostředí a zaměřit se na obnovu, je skvělou volbou pro ty, kteří chtějí lépe porozumět a splnit mezinárodní marketingové potřeby současných i budoucích organizací. Program klade důraz na praxi prostřednictvím kurzu aktivit s firemním interakce v kombinaci s teoretickou hloubkou. V průběhu roku budete studovat témata od chování spotřebitelů k povaze globální ekonomiky. Například, budete zapojeni do diskusí o tom, jak spotřebitelé týkají a navzájem se ovlivňují, jak vliv digitální média plánované komunikaci, a jak je export řízena. Kurzy se zaměřují na chování spotřebitelů, výzkum trhu, marketingové komunikace, mezinárodní marketing a vývoz, a globalizace hospodářské činnosti. Obsah kurzu odrážejí současný výzkum a pokud to situace firmy právě teď zažít. Všechny kurzy v rámci programu jsou uvedeny v angličtině. Program je otevřen pro studenty z celého světa, a kurzy mají různorodé mezinárodní účast studentů. Tato mezinárodní atmosféra přispívá k širokému pohledu diskutované problémy ve své třídě. Po maturitě Tento program Vás připravuje výkonná kariéru v oblasti marketingu převzetí pozic, jako marketingový manažer, exportní manažer / konzultanta, nebo mezinárodního správce účtu. Program také připravuje studenty doktorského výzkumu vzdělávání. Kurzy NB Předběžný seznam předmětů Rok 1... [-]

Master in Product Management

University of Oulu
Campus forma Denní studium 2 let September 2017 Finsko Oulu

[+]

Magisterske studium marketing - Magisterske. Budou schopni zvýšit produktivitu, kvalitu a pohodu, a může využít své znalosti při řešení náročných problémů ve všech průmyslových odvětvích. Absolventi budou mít dobré zázemí pro doktorské studium. Pracovní příležitosti Předchozí titul by měl obsahovat minimálně 60 ECTS v matematice, fyzice a inženýrství. [-]