Magisterské studium Umění Kanada - Magisterské studium hledejte zde!

Magisterské studium Umění Kanada - Zde naleznete magisterské studium

Umění

Master 's titul je postgraduální akademický titul. Člověk musí již bakalářský titul ucházet se o master 's programem. Většina pán 'studijní program bude požadovat, aby studenti dokončit hlavní ' s práce nebo výzkumné papír.

Ti, kteří chtějí zapojit ve výtvarném umění, ve studiu literatury a filozofie, nebo zkusit jinou tvůrčí rolí jako navrhování módy nebo kulinářské umění, bude s největší pravděpodobností najít program jejich zájmu v kategorii Arts.

Kanada je severoamerický země, skládající se z deseti provincií a tří teritorií. Nachází se v severní části kontinentu, se rozprostírá od Atlantiku k Pacifiku a na sever do Severního ledového oceánu.

Magisterské studium Umění Kanada. Veškeré informace o magisterském studiu Umění v Kanada. Kontaktujte školu zde!

Čtěte více

12 Měsíců Na Plný úvazek - Počítačová Animace, Vizuální Efekty A Herní Design

Think Tank Training Centre
Campus forma Denní studium 1 rok February 2018 Kanada Vancouver

Počítačová animace, vizuální efekty a herní design Program Think Tank Training Centre je intenzivní jednoletý program, který se specializuje na nejnovější software, techniky a technologií pro uspokojení potřeb současných filmových, televizních a herní průmysl. [+]

Magisterske studium Umění Kanada. Tyto počítačová animace, vizuální efekty a program, herní design Think Tank Training Centre ve městě North Vancouver, Kanada je intenzivní jednoletý kurz, který se specializuje na nejnovější software, technik a technologií, a vychází vstříc potřebám filmu, televize a hraní her průmysly. Skládá se z uznávaných profesionálů jako instruktoři vyučují aktuální učební plán, je mentorství program a malé velikosti tříd s rozsáhlými praktické školení. Program je rozdělen do tří semestrů 15 týdnů, se integračního kurzu, aby úkoly, aby se překrývaly a podporovat jeden druhého. Diplom v Počítačová animace, vizuální efekty a herní design bude udělen na základě úspěšného splnění požadavků programu a demo naviják. Student Ohlasy "Think Tank je speciální škola. Byl jsem najat Bioware poté, co viděl můj demonstrační kotouč, a já jsem skončil vyklepávat několik dalších vedoucích kluci pro danou pozici. " Shawn Kassian, Bioware (Životní prostředí Artist) "Být student u think tank ve mně pocit, jako bych byl v exkluzivním školy pro umělce, kteří se snaží dosáhnout co nejvyšší standardy při tvorbě CG." Adar Bronstein, ICON Creative Studio (Senior 3D modelování a texturování Artist) "Bylo to opravdu spíš rodiny než ve škole. Skvělé, podpůrné lidé, kteří byli vždy tam na pomoc, jestli jsem měl potíže s ničím, a byl také věnován viděl mě uspět. " Liam Jones, MPC (Technické Animator) "Škola nejen staral o mého úspěchu, ale také dělal vše, co je v jejich silách, aby se ujistil jsem měl nástroje a dovednosti potřebné k úspěchu v tomto odvětví." Tanner Roberts, EA PopCap (Životní prostředí Artist) "Think Tank předčil moje očekávání toho, co jsem si myslel, dobrý VFX škola bude. Nejen, že poskytují akademické základy a prostředky pro umělce učit se a růst, Scott a Joe učinit z něj svou prioritu zajištění bezpečné, pohodlné a příjemné prostředí pro studenty pracovat dovnitř. " Emily Luk, Image Engine (Junior Texture Artist) 12 Měsíc Diploma Program: Přehled kurzu SEMESTRÁLNÍ 1 3D animace Tento kurz začíná krátkou historií animaci a potom průzkum do různých způsobů key-frame animaci: klíčování představovat představovat, rovně, cesta animace a jak upravit animaci pomocí editoru f-křivky. Studenti budou také zkoumat jednoduché procházky a běží dvounožec a čtyřnohými znaky. 3D modelování Modelování 100 představí pojmy a procesy vytváření trojrozměrných objektů ve virtuálním prostředí. Dozvíte se všechny aspekty polygonové modelování a vytvářet různé předměty, včetně prostředí a souprav, vozidel a ekologické znaky. Úvod do modelování založeného štětcem pomocí Mudbox budou také zahrnuty v druhé polovině kurzu. Classsical & Flash animace Studentům rozvíjet dovednosti kreslení, zatímco se učí zásady squash a úsek, follow-through a překrývající akci, předvídavost, načasování, klíčové snímky a in-mezi-Ing. Lekce v animaci postav a storyboarding objevovat prvky nezbytné podat animaci k životu. Tento kurz navazuje základ pro 3D tříd následovat. Digital Imaging 100 Tento modul poskytuje hloubkový průzkum Adobe Photoshop, průmyslový standard pro digitální zobrazování. Studenti pracují na základy editaci obrazu, korekce barev, správa barev, příprava souborů pro tisk a export obrazů. Jakmile jsou základy pokryty, budou studenti pak začne používat tyto nástroje pro textury různé předměty, a tím jejich přípravu pro pokročilejší 3D texturování softwaru a produkčním prostředí reálného světa. Maya 100 Studenti se seznámí s Autodesk Maya, pokročilé 3D animace balíček a vytváření obsahu softwaru, se zaměřením na 3D zásad a workflow. Vše z materiálů, UVS, shadery, lanoví, přepíše a předává je pokryta v detailu a přináší mnoho různých komponentů průmyslu dohromady. texturování 100 V úvodu do světa texturování. Nástroje jako Photoshop, NDO a kosman budou použity pro real-time odezvu při texturování rekvizity, prostředí a postavy. semestr 2 3D animace 200 Od jednoduchých mechanických animace studenti se nyní zaměří na základy animace postav. Přináší syntetický charakter života je cíl. Pomocí aplikace Maya, budou studenti studovat herectví k dialogu, animace obličeje, načasování, editace animace F-křivek a všechny zásady, které tvoří velkou animaci. Jízdou vpřed a inverzní kinematiky pózovat a animovat postavy, budou studenti řešit celou řadu situací, které budou čelit v reálném světě výroby jako znak animátor. Studenti se také naučí významné hraje dopadu lanoví v úspěšném animaci, a jaké faktory udělat dobrý nebo špatný charakter soupravy. Video Rotoscoping bude použit jako vizuální podpory na animátora. 3D modelování 200 V tomto druhém a vyspělejší modulu budou studenti stavět na jejich dovednostech byla založena v roce modelování 100. Pozornost k detailu bude klíčové, jak se studenti učí stavět "animation- dovedný" charakter se správnou topologii. Další techniky bude představen přidat realistický detail modelů a urychlit časy modelování. Účinné, přesto působivé, soupravy a rekvizity budou začleněny s jinými třídami výroba potrubí dosáhnout realistický vzhled. Tato třída zahrnuje také učí doplňkové nástroje a software pro podporu různých modelování a tvorba potrubí. Jednat pro animaci 200 Tento kurz seznamuje se základními principy jednající za účelem vytváření animací. Cviky naučí, jak provádět akce různě pro různé charaktery a osobnosti: jak správně dělat anticipations a reakce pro každou akci, jak to udělat verbální a neverbální herectví, působící mezi dvěma znaky, rostoucí představivost a kreativitu a jak jednat řeč těla prvního a druhého obličeje herectví. Advanced Lighting 200 Tento kurz je zaměřen na osvětlení a stínování takovým způsobem, který umožní umělcům lépe pochopit, jak používat libovolné aplikace vykreslování. Použití Maya / VRay, studenti budou mít jejich mysl foukané, když se dozví, jak omezit jejich vnímání materiálů, světlo a stín byl celý svůj život. Když se použít tuto novou koncepci pro osvětlení a stínování v CG, budou ocitnout před balení v jakémkoliv software. Druhá polovina tohoto kurzu je navržena tak, aby studentům až do rychlosti s obrazem balíčku ze slévárny 3D. Důrazy jsou na integraci Mari do demo naviják workflow studenta a rozvoj fotorealistických textur. Pokročilé texturování 200 Tento kurz je zkoumání textury malování pro vizuální efekty. Studenti se seznámí s INS-i-outs z nejnovějších 3D malování balíčků a využívat programy k vytvoření fotorealistických textur pomocí kombinace fotografických projekcí a ruka malířských technik. Kurz bude trvat podrobný pohled na různých materiálů a povrchů, jako jsou kovy, kůže, skla a mokrých površích a jak použít kombinaci texturování a stínování ve V-Ray pro Maya replikovat tyto materiály. Studenti v tomto kurzu budou mít své modely na další úroveň, a budou moci začlenit do stopáží živé akce a hry hladce! Skládání a vizuální efekty 200 Studenti se seznámí se světem vizuální efekty umělce a dovednosti a techniky, které jsou používány v oboru. Budeme diskutovat o tom, jak jsou vytvářeny účinky a jak jsou integrovány do živě-akce a CG desek. Naším cílem je poskytnout studentům dobré znalosti o tom, jak je dosaženo film magie. Částice, kamínky, barevné klíčování, sledování kamery, stabilizace a pomocí jednoduché, ale účinné efekty, jako záře, světlice, hloubkou ostrosti a barevné korekce dosáhnout foto-skutečný vzhled se bude vztahovat. Tento kurz je nezbytné pro pochopení různých metod kompozici za účelem dosažení esteticky krásné a uvěřitelné snímků. Digitální Sochařství 200 Účelem digitální sochařské 200 je naučit potřebné nástroje, aby bylo možné efektivně fungovat v profesionálním pracovním potrubí. Tento kurz seznamuje s technikami a možnosti, které ZBrushe poskytuje. Studenti budou vyvíjet silné základy póze / poměru, a naučit se všechny potřebné techniky, aby efektivněji dokončit vyřezávat model a připravit ji pro výrobu potrubí. Studenti se také učí, jak pracovat mezi ZBrushe a dalších významných 3D aplikací, jako jsou Mudbox, pro vynikající výsledky. Herní design 200 Studenti se naučí pracovat s uměleckými majetku ve CRYENGINE herního enginu a aplikovat na třídní projekt. Při práci na tomto, studenti získají zaměřit se na to, co chtějí vykonávat jako svou kariéru. Témata zahrnují normální generaci mapu a malířské práce, pokročilé UV techniky, import geometrie, kolize oka, animace systémy a další. Studenti budou cítit více než pohodlně uvnitř CRYENGINE, mít znalosti přizpůsobit se jakémukoli realtime / herním pracovního prostředí a vědí, jak udržet své digitální majetek efektivní a vysoce kvalitní. Maya 200 Maya 200 se naučíte základy modelování, osvětlení, texturování a animování scény pomocí Maya. Studenti získají znalosti o rozhraní a workflow Maya a jak je interpretovat nástroje a principy naučil v Softimage k této alternativní platformy. Důraz je kladen na technické aspekty Maya s rigging je hlavní ohnisko. Mentored Lab 200 Během sledovaného laboratoři budete přezkoumání svůj pokrok v současných probíhajících projektů zadaných do různých tříd po celý týden. Každá třída je strukturována tak, aby poskytovat individuální koučink s cílem zajistit, cíle a časové osy jsou-li splněny všechny úkoly. Starší akademický poradce nebo TA je k dispozici trenér, kritiky a řešit problémy v případě potřeby v případě jakýchkoli problémů, které vznikají. Tím je zajištěno, každý student dostane potřebnou potřebné pomoci mezi svých třídách. Production Pipeline 200 Výroba 200 umožňuje studentům čas potřebný k vyvíjet a nasazovat své konečné koncepty demo naviják. Třída se také zaměří na rozvoj vztahů student bude potřebovat, abyste mohli začít v průmyslu po ukončení studia. Výlety do tradičních ateliérech ve Vancouveru a návštěv z nejlepších profesionálů bude sloužit inspirovat a vést studenty k vytvoření životaschopné demonstrační kotouče, který bude si je najali ze strany zaměstnavatele podle svého výběru. Tradiční Sochařství 200 Naše socha třída je šance pro studenty špinit ruce. Vyučoval Gideon Hay, což je průmysl veterán pro sculpts, maket a rekvizit ve Vancouveru, bude tato třída představí základy stavebního charakteru makety, armatury a použití skalpelu jako modelovací nástroj. Anatomie, textury, podíl a design charakteru bude pojednáno, jakož i jak jsou používány v reálném výrobním situaci. Je to také příležitost pro studenty přeřadit a užívali si chladnou umění bez použití počítače. Tvorba charakter 200 V tomto sedm týdnů prodloužené workshopu se studenti naučí, jak jít od tvarovaná modelu na výrobní připravené a účinný model hru. Důraz bude kladen na řešení workflow a problémů, takže když jsou studenti dokončení kurzu budou mít výrobní připravený model. Důvěra je klíčová pro připuštění k závěrečné demo naviják semestr, a to samozřejmě bude tuhnout znalostní základnu studenta k veškerým stvořením věci znaků. SEMESTRÁLNÍ 3 Advanced stínování a renderování 300 Rozšířené vykreslování a motory podporovat studenty v jejich demo naviják semestru s ohledem na vykreslování a výstup jejich vytvořený obsah. Studenti budou cítit pohodlně vykreslování v VRay a mají znalosti k vytváření složitých materiálů a světelných podmínek při zachování jejich omítek efektivní. Studenti se také naučí, jak využít vykreslení farmu pro maximální efektivitu a potrubí zkušeností. Řízení kariéry 300 Poté, co student opustí hnízdo a přistane, že prvním úkolem se potýkají s nesčetné množství finančních rozhodnutí. Tento kurz je navržen tak, aby tajemství z témat, jako jsou: - Jak svou nohu do dveří společnosti dle vlastního výběru - Dát velký rozhovor (nebo "jak prodat sám sebe") - Správa studentskou půjčku - RSP a jak jsou přínosem - Hypotéky a proč jsou jednodušší, než si myslíte - Jak investovat do akcií, GICS a podílových fondů a proč dělají dobrý smysl - Volné noze a / nebo založení vlastního podniku. Sociální Media & Self Promotion Tento kurz je posledním krokem k získání své demonstrační kotouč do formátu, který náležitě vyniknout svou práci. Výstupu na videu, stejně jako dávat dohromady svůj vlastní online portfolio se bude vztahovat. Pochopení interface design, komprese, formáty, střih a zvukové inženýrství umožní studentům, aby knockout originální prezentaci, která prodává své schopnosti a talent. Balení a celková prezentace bude rovněž cílem tohoto kurzu. mentoring 300 V průběhu třetího semestru budou studenti spárován s osobním mentorem, který je v současné době pracuje v průmyslu. Mentor bude trenér studenta one-on-one prostřednictvím procesu navijáku demo a bude poskytovat zpětnou vazbu, radu a kritiky. Studenti se setkají s učitelem jednou týdně, a bude mít cíle a časové osy, aby se správně strukturovat jejich velmi intenzivní posledního semestru. sledovány Lab Během sledovaného laboratoři, budete přezkoumání své pokroky o aktuálních projektech zadaných do různých tříd po celý týden. Každá třída je strukturována tak, aby poskytovat individuální koučink pro každého studenta, aby se zajistilo cíle a lhůty jsou-li splněny všechny úkoly. Starší akademický poradce nebo TA je k dispozici trenér, kritiky a odstraňovat podle potřeby, pokud jakýchkoli problémů, které vznikají. Tím je zajištěno, že každý student dostane potřebnou potřebné pomoci mezi svých třídách. výroba 300 Výroba 300 je navržen tak, aby sledovat pokrok studentů v průběhu celého jejich konečné (mentorství) semestru. Studenti jsou dotazováni každé dva týdny, aby zajistily mentorů jsou efektivní, čas je řízena dobře, a zdroje jsou přístupné a využívány efektivně. To je dobrý forum pro studenty diskutovat o nové koncepty a technické překážky. Studentské Demo navijáky [-]

Digitálních Médií Master

The Centre for Digital Media - The CDM
Campus forma 1 rok September 2017 Kanada Vancouver

Master of Digital Media je profesionální program mezinárodně uznávané a zapojuje studenty v reálných projektech, kde získají hodnotné [+]

Master of Digital Media je profesionální program, mezinárodně uznávaná a zapojuje studenty v reálných projektech, kde získají cenné zkušenosti ve vedení, školení a propojení přímo na trh. Digitální média je trh velmi in-poptávka na celém světě. V Britské Kolumbii samotné existuje více než 600 společností v oblasti digitálních médií a technologií zábavní souvisejících (60% z nich jsou soustředěny ve Vancouveru), které zaměstnávají více než 16.000 lidí a generují 2,3 miliardy $ v ročních příjmů. Tento program připravuje odborníky pro MDM vyšší úrovni kariéru v průmyslu jako výrobců, tvůrců, projektanty, manažery a podnikatele. Existuje více herních vývojářů na jednoho obyvatele ve Vancouveru, než nějaké jiné město na světě. PARTNERS TRHU Náš program má kořeny v trhu, který pomohl vytvořit. Spolupracujeme s různými místními a mezinárodními organizacemi na vytvoření výjimečné učení a spolupráce příležitosti. Patří mezi ně některé z největších světových firem, včetně Electronic Arts, Disney, Microsoft a Autodesk. Naši partneři nabízejí studentům příležitosti k práci, stáže, stipendia, investice a další. VANCOUVER Město Vancouver, Kanada, se zařadil mezi 20 nejvýznamnějších měst na světě, podle studie vydané Knight Frank Research Center na žádost Citibank. Pořadí bere v úvahu kritéria, jako je hospodářský význam, kvalita života, regionální vliv a politickou moc. Vancouver je nádherný město, které také hostí více než 1100 digitálních mediálních společností a četné lídry a inovátory v oblasti digitálního filmu, televize, videohry a interaktivní reklamy. [-]

Magistr V Arteterapii

Adler School of Professional Psychology
Campus forma Denní studium

Hluboká úcta k individuální integritu, silné přesvědčení o léčení rozměr tvůrčího procesu, odhodlání pomáhat lidem, to jsou vlastnosti úspěšného umění [+]

MA v oboru arteterapie

Hluboká úcta k individuální integritu, silné přesvědčení o léčení rozměr tvůrčího procesu, odhodlání pomáhat lidem, to jsou vlastnosti úspěšného umění terapeuta. Školy Adler Master of Arts v poradenské psychologii: Arteterapie program vám pomůže rozvíjet.

Program kombinuje tradiční poradenské teorie a techniky s pochopením psychologickými aspekty tvůrčího procesu. Program připravuje absolventy pro práci v různých klinických, vzdělávacích a sociálních služeb nastavení s různými populacemi. Tato nastavení zahrnují lékařské a psychiatrické nemocnice, základní a střední školy, wellness centra, agentury dětí, nápravná zařízení, vyšší nastavení, drog a programy protialkoholní, komunitních center duševního zdraví a násilí přístřešky.... [-]


Magistr Designu

NSCAD University - Nova Scotia College of Art and Design
Campus forma Denní studium September 2017 Kanada Halifax

Master of Design je jeden-rok program. V průběhu tří semestrů, začínající v květnu každého roku, studenti 42 kreditů předepsaných Studio a humanitní vědy a vědy kurzy, a dokončit postgraduální práce / stupeň projektu.Důraz programu je na [+]

Master of designu

Master of Design je jeden-rok program. V průběhu tří semestrů, začínající v květnu každého roku, studenti 42 kreditů předepsaných Studio a humanitní vědy a vědy kurzy, a dokončit postgraduální práce / stupeň projektu. Důraz programu je na praxi vedl výzkum, tedy každý student studijní projekt bude ten, který se zaměřuje na nové poznatky získané reflektivní praxe. Studenti budou prezentovat výsledky svého výzkumu prostřednictvím jejich projektové práce, spolu s prodlouženou písemné práce; veřejnou prezentaci, a za vhodných okolností v kolektivní výstavy.

[-]

Magistr Designu

Kilroy Norway
Campus forma Denní studium Kombinované 3 - 6 semestry

Tento program umožňuje návrhářům zaostřit jejich profesionální praxe, a dále jejich marketing, obchodní a analytické dovednosti na pokročilé úrovni.Absolventi mistra designu bude mít [+]

Mistr designu

Veřejný zadavatel:

Monash University

Tento program umožňuje návrhářům zaostřit jejich profesionální praxe, a dále jejich marketing, obchodní a analytické dovednosti na pokročilé úrovni. Absolventi mistra designu bude mít rozšířené, vysoce vyvinuté schopnosti, které místo je na čele jejich oblasti projekční praxi. Přes ukončení trvalé konstrukčních projektů jsou studenti povinni prokázat vysoké úrovni plánování, financování, provádění, dokončení a vyhodnocení, ukončené odborné znalosti odborné návrhového procesu. Program se skládá ze tří jednotek design studio, které bylo přijato v průběhu tří semestrů.Díky dokončení kurzu sedmi jednotek, studenti zdokonalit své dovednosti v plánování, provádění a vyhodnocování inovativní design projektů, o technickou dokonalost koncepčních aspirací, obchodní procesy související s projekční praxe a současné problémy související s jejich zvolené oblasti designu. Studenti vyberte jednu z těchto toků po celou dobu trvání stupně: ... [-]