Kombinované magisterské studium Umění v Francie - Kombinované magisterské studium Umění v Francie hledejte zde!

Kombinované magisterské studium Umění v Francie - Zde naleznete Kombinované magisterské studium Umění v Francie

Umění

Master 's titul je postgraduální akademický titul. Člověk musí již bakalářský titul ucházet se o master 's programem. Většina pán 'studijní program bude požadovat, aby studenti dokončit hlavní ' s práce nebo výzkumné papír.

Ti, kteří chtějí zapojit ve výtvarném umění, ve studiu literatury a filozofie, nebo zkusit jinou tvůrčí rolí jako navrhování módy nebo kulinářské umění, bude s největší pravděpodobností najít program jejich zájmu v kategorii Arts.

Francie, oficiálně Francouzská republika je unitární semi-prezidentská republika leží převážně v západní Evropě, s několika zámořských regionů a území.

Kombinované magisterské studium Umění v Francie - Veškeré informace o Kombinované magisterském studiu Umění v Francie. Ušetřete čas a kontaktujte školu zde!

Čtěte více

Evropský Magistr Profesionální Fotografie 2 Roky Programu

Spéos Paris-London Photographic Institute
Campus forma 2 let September 2017 Francie Paris

Evropská Master of Professional fotografování je určen pro studenty, kteří chtějí pokračovat v kariéře ve fotografii, se zvláštním důrazem na řízení podniku profese. [+]

Kombinované magisterske studium Umění v Francie . Tento program certifikována EABHES - trvající 26 měsíců celkem - se skládá ze tří fází: Profesionální Fotografie v dvouletý program, od září do května (semestru 1 a 2) pak od září do května (semestr 3 a 4). Expert Moduly, od konce května do konce července (viz níže). Plánování a vypracování Master projektu, který musí být předložen do poroty dvakrát: obhajoba předběžného projektu umožňuje studentům ověřit proveditelnost a soudržnost svých profesních projektů; komentáře konečného poroty posoudí budoucí realizaci projektů. Tak jak získat finanční prostředky potřebné k ověření European Master, studenti musí mít bakalářský titul (180 ECTS, v každém předmětu, nikoliv nutně fotografie) a je třeba složit zkoušku cizího jazyka na úrovni B2 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. Pokud jde o jazykové zkoušky přijato: TOEIC, TOEFL, IELTS nebo Cambridge zkoušky pro non-rodilí mluvčí angličtiny; anglických domorodci jakýkoliv úřední jazyk diplom na úrovni B2 v evropském jazyce, který není jejich mateřským jazykem. Jaké jsou moduly Expert? Expert Moduly mají za cíl prohloubit předchozí znalosti a dovednosti účastníků v těch oblastech, které jsou nejvíce požadovaných profesionální trh. Zahrnují předměty řízení podniku, řízení obrazu a publikace, pokročilé studiové fotografie a reportážní fotografie, kombinující teorii a praxi. Po dobu 8 týdnů celkem, účastníci setkat se s odborníky z různých fotografických domén, kteří sdílejí své zkušenosti a know-how z jejich odborných oblastech. Studenti se mohou zapsat ihned po ukončení profesionální fotografie na dvouletý program, nebo se vrátit k Speos k doplnění jejich vzdělání v následujícím roce (y). Mohou zapsat pro 1 nebo 2 moduly, pod dohledem profesionálů v oboru fotografie. V červenci, studenti stejně podílejí na několik dní na Rencontres d'Arles - významnou mezinárodní fotografické akce, během kterého navštíví výstavy, prezentovat svá portfolia a začít sítí. Expert Modul: fotografie Obchodní Expert Modul: Rozšířené Studio Fotografování Expert Modul: Advanced Photo Reportáž [-]

Magistr Strategie Módní Marketing, Design A Značka

INSEEC Paris
Campus forma September 2017 Francie Paris

Tento program vlaky vedení v managementu a marketingu aplikované na poli módy a designu, v národní a mezinárodní perspektivě [+]

Mistr v strategií Fashion Marketing, Design & Brand

Tento program vlaky vedení v managementu a marketingu aplikované na poli módy a designu, v národní a mezinárodní perspektivě. To vítá studenty z univerzity, obchodní škola nebo umělecké školení. Módní průmysl prochází rychlými změnami a rozvíjející se noví hráči se objeví v globálním kontextu. Budoucí manažeři musí být vycvičen ve všech správných technik a být si vědom požadavky spotřebitelů. Níže jsou uvedeny typy pozic, že ​​naši absolventi budou trénovali: Produkt manažer, projektový manažer, manažer pro komunikaci, kupující, merchandising manager, brand manager, showroom manager, Collection Manager ...... [-]


Magistr Strategie Módní Marketing, Design A Značka

INSEEC Bordeaux
Campus forma September 2017 Francie Bordeaux

Tento program vlaky vedení v managementu a marketingu aplikované na poli módy a designu, v národní a mezinárodní perspektivě [+]

Mistr v strategií Fashion Marketing, Design & Brand

Tento program vlaky vedení v managementu a marketingu aplikované na poli módy a designu, v národní a mezinárodní perspektivě. To vítá studenty z univerzity, obchodní škola nebo umělecké školení. Módní průmysl prochází rychlými změnami a rozvíjející se noví hráči se objeví v globálním kontextu. Budoucí manažeři musí být vycvičen ve všech správných technik a být si vědom požadavky spotřebitelů. Níže jsou uvedeny typy pozic, že ​​naši absolventi budou trénovali: Produkt manažer, projektový manažer, manažer pro komunikaci, kupující, merchandising manager, brand manager, showroom manager, Collection Manager ...... [-]


Magistr V Provádění Managementu Umění - La Scale Master

MIP Politecnico di Milano School of Management
Campus forma 18 měsíců

Magisterský program je zaměřen na přípravu globální odborníky, kteří mohou přinést solidní kulturní a umělecké zázemí spolu s ekonomických a manažerských dovedností na výrobu jevištní výkony, se zvláštním zaměřením na Evropu, Severní Ameriku a rozvíjejících se trzích. [+]

Ve spolupráci s Accademia Teatro alla Scala a IL Piccolo Teatro di Milano Datum zahájení: ledna 2017 Doba trvání:18 měsíců Formát: Full Time Kurzovné: € 13,500 Výuka jazyků:Anglicky a italsky Umístění: Milán Požadovaná kvalifikace: bakalářským titulem / nebo kandidáty bez formálního stupně, kteří mají minimálně 3 až 5 let pracovní zkušenosti The Mistr v Performing Arts Management (MPAM) je 18. měsíce program určený pro studenty, kteří, kteří chtějí vykonávat manažerskou kariéru v zábavním průmyslu. Tento program je navržen ve spolupráci ACCADEMIA Teatro alla Scala a TEATRO PICCOLO di Milano. Cílem tohoto programu je rozvíjet smysl pro podnikání, schopnost rozšiřovat síť v umělecko-kulturní oblasti, získat know-how pracovat v zábavním průmyslu, aby bylo možné pochopit funkce, aplikace a vývoj, za účelem připravit studenty na kariéru v jakékoliv oblasti podnikání, od výroby až po marketing a distribuci. Magisterský program je zaměřen na přípravu globální odborníky, kteří mohou přinést solidní kulturní a umělecké zázemí spolu s ekonomických a manažerských dovedností na výrobu jevištní výkony, se zvláštním zaměřením na Evropu, Severní Ameriku a rozvíjejících se trzích. Centrování rozvoj každého studenta, učební plán má organicky strukturovanou sadu doplňkových a vzájemně provázaných modulů a aktivit. V úvodní Celoroční, řešení kulturní politiky, dosah a vzdělání, definuje cíle a cíle divadelních manažerů. Plán Kurz pokračuje tím, že poskytuje metody a nástroje - auditu, marketing, komunikace a PR, fundraising, projektového řízení, legislativní rámec - umožnit profesionálům vytvářet projekty, které jsou v souladu s danou současného ekonomického a sociálního kontextu. Kurz je zakončen stáži v mezinárodně uznávaného představení ústavu. Pět klíčových slov OSMÓZA: "Ekonomika" a "kultura" jsou dva naprosto doplňující materiály, pokud jde o performing arts. Hlavním cílem Master je navazovat odborníky se silnými dovednostmi v obou oblastech. JEDINEČNOST: Akademie vyvinula učební metodu na nejvyšší úrovni. Studenti jsou nabízeny jedinou příležitost žít až 360 ° dynamice Teatro alla Scala, učit se přímo od profesionálů, kteří zde pracují. Globální síť: spolupráce mezi Akademií, MIP Politecnico di Milano Graduate School of Business a Piccolo Teatro di Milano staví studenty v mezinárodní síti kontaktů s divadly, festivaly a přehlídky institucí. Mistr také umožňuje analyzovat všechny aspekty přehlídky prožít posudky, semináře, setkání a mnoha dalších dynamiky. Pedagogičtí pracovníci zahrnuje odborníky z Opera Europa, Metropolitní opery, Královské opeře Covent Garden, English National Opera, Opera de Rennes, Berliner Philharmoniker, Hong Kong Arts Festival, DeVos Institute a WolfBrown. UČENÍ SE DĚLÁNÍM: výuka přístup pomáhá mít přímý kontakt se světem práce. Chloubou Master je praxe, která se koná v nejvýznamnějších italských i zahraničních institucí působících v odvětví. Doučování: Pracovníci mistra zajišťuje konstantní podporu studentů, a to zejména s ohledem na porovnání s způsobu práce. moduly programu Kulturní politika, vzdělávací aktivity a dosah Divadel a festivalů jako modely Ekonomická udržitelnost a manažerské účetnictví Lidské zdroje a organizace Marketing pro show Pole projekt (Piccolo Teatro) Fundraising pro živé vystoupení komunikace Vyjednávání Management a inovace pro show Rozvíjející se trhy analýza Umění a řemesla přehlídky Bibliografické nástroje pro hudebních projektů (workshop) Řízení a zabezpečení dodávek Programové cíle Chcete-li získat globální vizi mezinárodního kulturního odvětví, se zvláštním zaměřením na evropské, Severní Ameriky a na rozvíjejících se trzích; Uznat význam veřejných kulturních politik na místní a mezinárodní úrovni a sociálního dopadu performing arts; Abychom pochopili ekonomika, regulace a organizace provádějící průmyslu umění; Pro studium vlivu nových technologií na performing arts; Chcete-li se dozvědět, jak používat marketing, řízení projektů a fundraising nástroje; Žít jedinečnosti italských kulturních tradic a nevšední zážitek z města Milán; Chcete-li získat tím, že dělá u terénních projektů a stáží v ceněných italských a mezinárodních institucí. Přijímací řízení Účastníci Kandidáti s BA nebo jeho ekvivalentu, kteří chtějí pokračovat v kariéře v oblasti divadelního umění a kulturní oblasti; Kandidáti mají formální hudby, umění, nebo taneční vzdělání, kteří chtějí získat všeobecné znalosti mezinárodních kulturních politik a rozvíjet jejich řízení a organizačních dovedností; Kandidáti bez formálního stupně, kteří mají minimálně 3 až 5 let pracovních zkušeností v jakémkoliv oboru a chtějí usilovat o změně povolání. Obecná znalost neziskovém sektoru by bylo výhodné. Jak se přihlásit Zápis do magisterského v Performing Arts Management se koná jednou za rok s kurzy začínají každý leden. Uzávěrky pro podání žádostí Kandidáti musejí předložit své žádosti ve lhůtách níže uvedených být přijat do kurzu začátku následujícího ledna. Občané EU: 30. listopadu Non-občané EU: 30. října Vyplňte přihlášku a odeslat následující dokumentaci k vaší škole kontakt: CV Kopii pasu nebo evropského ID Univerzita přepis nebo ekvivalentní Anglický certifikát (pokud je k dispozici) Doklad o zaplacení vstupného (€ 80) Jakmile je váš vstup forma byla ověřena, jeden z ředitelů program vás rozhovor přes Skype. Žadatelé, kteří jsou schopni přijet do Milána, může být rozhovor osobně na Accademia Teatro alla Scala. Finanční pomoc Gianluca Spina asociace nabídne stipendium v ​​hodnotě 13.000 eur (brutto) je nabízen k jednomu 2017/18 MPAM kandidáta. Stipendium je pojmenována po Gianluca Spina, který byl děkan MIP Graduate School of Business a řádným profesorem v oboru Business Management a Supply Chain Management na Katedře managementu, ekonomiky a průmyslového inženýrství Politecnico di Milano. Kandidáti jsou vybráni výběrovou komisí zastupující jak ve směru program a sdružení. Pro více informací o magisterském studiu, stipendií a dalších prostředků pro financování své studium kontaktujte: Gaia Uccheddu: uccheddu@mip.polimi.it [-]

Magistr V "architektura - Interiérového Designu I Pro Nezávislost" V Angličtině S Okan University V Istanbulu / Turecko

The Second University of Naples (SUN)
Campus forma 2 let

V rámci dvouletého studijního programu "Architettura_Progettazione vnitra a autonomie" v anglickém jazyce, Master of Science ve třídě LM-4 architektuře a architektonické inženýrství, oddělení architektury a průmyslového designu "Luigi Vanvitelli" (NUTS ), že podepsala dvě mezinárodní dohody o zřízení dvou dvoulůžkových hlav, jeden v roce 2015 a další v roce 2016. [+]

Kombinované magisterske studium Umění v Francie . V rámci dvouletého studijního programu "Architettura_Progettazione vnitra a autonomie" v anglickém jazyce, Master of Science ve třídě LM-4 architektuře a architektonické inženýrství, oddělení architektury a průmyslového designu "Luigi Vanvitelli" (NUTS ), že podepsala dvě mezinárodní dohody o zřízení dvou dvoulůžkových hlav, jeden v roce 2015 a další v roce 2016. První z nich, v architektuře, Fakulty strojní a Istanbulu, byl pravidelně působí v AY 2015/16 Architektura Okan University s první výměně studentů se konala ve dvou semestrů 1. ročníku; druhý, v oblasti architektury a výtvarného umění, bude aktivován od akademického roku 2017/18 se School of Design of East China Normal University (ECNU) v Šanghaji. První nabízí studentům možnost dosáhnout dvojitý magisterský titul, tj dvoulůžkových studií magisterský titul v oboru architektury. Okan University, jeden z nejdynamičtějších a mladých tureckých univerzitách, byla založena Okan kultury, školství a sportu Foundation v roce 1999 a začal akademický život v letech 2003-2004. Rychle roste, dosáhl studentský sbor z 17.000 jednotek a obsahuje 8 fakultách v jeho 15. ročník. Okan University si klade za cíl postavit most mezi vysokými školami a podnikatelskou sférou, což umožňuje studentům pracovat ve firmách jako součást jejich vysokoškolské vzdělání, již od svého prvního roku. Za tímto účelem podepsala protokoly o spolupráci s významnými představiteli podnikatelského světa v zemi. Univerzita se aktivně podílí na turecké intenzivní evropských programů a mezinárodní výměny. Okan je sídlem moderního areálu na Akfirat s učebnami a vybavenými laboratořemi, knihovna, konferenční místnosti, fitness centra, bazénu, tělocvičny, jídelen a restaurací a ubytovnách pro mužských a ženských studentů. K dispozici je také sportovní centrum, které zahrnuje posilovnu pro 400 osob, bazén, tenisové kurty, basketbal, volejbal a fotbal. Zejména Technická fakulta architektury a má 11 kateder, z nichž katedrou architektury a urbanismu a krajinářské architektury. Termín kurzu Biennale; Poskytuje tréninkový program navržený společně na jejich univerzity tureckého s obdobím mobility jednoho semestru v prvním roce; To zahrnuje uvolňování, na konci sledovaného období, ve dvoulůžkovém hlavy v architektuře. Je určena k přípravě diplomové práce s dvěma reproduktory, jeden z Slunce a druhý z Okan. vzdělávacích cílů Master of mezinárodních studií ve spolupráci s Fakultou inženýrství a architektury Istanbulské univerzity Okan umožňuje členům, aby bylo dosaženo na konci kurzu, dvojité Mastre titulem, který je dvojitý titul mistrovský studie v architektuře. Příjemců a GRANTY Mezinárodní mistr ve studiu v "Architettura_Progettazione vnitra a pro autonomii" (APIA v angličtině) aktivován ve spolupráci s Fakultou inženýrství a architektury Okan univerzitě v Istanbulu a se School of Design of East China Normal University v Šanghaji , mohou přistupovat absolventů tříletých ve vědě architektury (stupeň třída L 17) a všechny ty, kteří absolvovali bakalářský titul v jiných třídách (jako L04 - třída stupňů na průmyslový design), po připojení žádné úvěry , posílit vzdělávání budoucích architektů. Za tímto účelem, katedrou architektury a průmyslového designu aktivovat, od začátku příštího školního roku, "doučování", aby se usnadnil přístup k CDS Apia. Průběh studia je lokální programování, takže se absolventi z jiných tříd Udělen odlišné od L 17, nebude podporovat testu přijímací potřebný pro studijní programy v oboru architektury v národním plánování. Pro přístup Rady bezpečnosti, musí uchazeči prokázat znalosti v anglickém jazyce (alespoň na úrovni B19 vykazuje odpovídající osvědčení nebo podporující test v sídle ministerstva. Ti, kteří se rozhodnou zapsat v průběhu studia International Master na "Architettura_Progettazione vnitra a autonomie" (Apia v EN) může požádat, aby využít stipendií každoročně přidělených slunce. Některé z těchto stipendií jsou vyhrazeny pro zahraniční studenty. [-]

Magistr V Světového Designu

Groupe ESC Troyes in Champagne
Campus forma 2 - 2 let September 2017 Francie Troyes

Groupe ESC Troyes v Champagne byla vytvořena v roce 1992, je tedy nejmladší francouzský Business School. To má všechny národní akreditace (plné uznání ze strany Národní ministerstva pro vysokoškolské vzdělávání a výzkum, akreditované "Konference des Grandes Ecoles" Francie, atd.), A právě začal žádost o mezinárodní akreditaci (EFMD + AACSB). To běží v současné době 4 hlavní školy: - School of International Business & Management (bakalářský: 4 Rok bakalářského studia s vyznamenáním, 34 dvoulůžkových stupňů po celém světě, výhody specifickým štítkem z francouzštiny a německé vlády) - Graduate School of Management (2 let magisterského studia s velkými společnostmi v oblasti marketingu a strategie, řízení lidských zdrojů, financí, inovace a podnikání). - Škola cestovního ruchu, Leisure & Events Management (3 roky bakalářského studia + MBA) - School of Design (3 Rok bakalářského studia + 2 let magisterského studia) Student populace je nyní 1700 studentů (440 v roce 2004) + 380 mezinárodních výměnných studentů. Jeho (opravdu žije) mezinárodní síť (student a učitel / výměna výzkum), se skládá ze 196 partnerských univerzit. Groupe ESC Troyes School of Design připravuje studenty na kariéru designu. Díky mnoha stáží a pedagogických projektů se společnostmi školíme naše studenty pro obecný návrh kariéru v kreativních a design kariéry. Školení je založeno na jednoduchých, pevných zásad tvůrčí otevřenosti a zvládnutí technických nástrojů spojených s podnikatelskou sférou. Výuka je založena na získávání základních základy a nových materiálů v konstrukci s cílem rozvíjet kreativitu studentů a jeho konkrétní aplikace. [+]

Mistr v globálním designu

Starobylé opatství «Abbaye Saint-Martin-Es-Aires» pochází z XVI století, hostí School of Design (Ecole Supérieure de design). Z této lokalitě plné historie v obchodním světě, studenti zdokonalit své schopnosti a dovednosti učit jednání s firmami na skutečných případech. Chcete-li umožnit studentům vyzkoušet své tvůrčí vášeň k plné, a vytvořit nějaké dobré vyhlídky do budoucna, pedagogický přístup je založen na poslech očekávání odborníky prostřednictvím řízení projektů a soutěží. Na vrcholu se, že studenti provádějí stáž v délce šesti měsíců minimum, s cílem získat skutečný přístup ze světa podnikání, který bude dělat celý rozdíl na konci jejich studia.... [-]


Master Of Arts V Současné Módní Design

IFA Paris
Campus forma 15 - 15 měsíců September 2017 Francie Paris

Naše Master of Arts v současné oděvního designu byl speciálně navržen tak, aby řešení těchto změn, a je zaměřena na absolventy módní design, kteří chtějí jít nad rámec návrhu a vývoje výrobku. [+]

Kombinované magisterske studium Umění v Francie . IFA PARIS Master of Arts akreditována IDEL jako "International Master" "současného designu a globální perspektiva v Paříži" 15-měsíční program v angličtině FULL PARIS ZKUŠENOSTI rozvíjet své kolekci v Atelier IFA v Paříži příjem:. Září 2015 ECTS kredity získané: 120 Školné: € 14,8 tisíc Poplatek za žádost: € sto padesát omezena na 20 studentů Mladí módní návrháři se staly klíčovým prvkem v přetváření dnešní módní panorama. Od jmenování JW Anderson jako kreativní ředitel Loewe s akvizicí kůly Christopher Kane od Kering Group, všechny události naznačují, že nyní více než kdy jindy vytvoření móda i nadále zásadní význam pro činnost velkých luxusních značek a značek pro masové tržní. Přes zřejmý návrat k čisté a svěží tvořivosti, součásti módní design pracovních míst dramaticky změnily. Prokletá roucha intuitivním způsobem, je pouze jedním z aspektů povinností designéra. Designér hlava nebo kreativní ředitel musí předvídat nejen sociální a estetické změny, ale také pochopit strategické problémy, jimž čelí značek, pokud jde o umístění, tržního potenciálu a komunikace. Naše Master of Arts v současné oděvního designu byl speciálně navržen tak, aby řešení těchto změn, a je zaměřena na absolventy módní design, kteří chtějí jít nad rámec návrhu a vývoje výrobku. Program má 3 hlavní cíle: - Obohacení móda našich studentů a tvůrčí kulturu s moduly speciálně navržených pro tento kurz. Například náš modul "Fashion zkřížené kultuře" byl vyvinut s Musée des Arts Décoratifs, aby sofistikovanější přístup k analýze kulturních rozdílů a jejich vliv na módu. Dalším klíčovým modulem by bylo "Fashion Product Semiology". Používá sémiologie jako metodiky pro dekódování oděv a dešifrovat jeho estetický aspekt, aby lépe pochopili, jak je vnímána. - Rozvoj studentů kreativitu s moduly, jako je tvůrčí proces «», který pomáhá studentům si stále více vědomi své vlastní "kreativní logiky" a zvýšit svůj potenciál. Přidání praktických workshopů poskytne studentům s novým přístupem na známé výroby a projektování techniky. Například "Pattern a splývavou rozvoj" modul přináší nové výzkumné metody založené na experimentování a otevírá nové perspektivy pro studenty, pokud jde o hledání inspirace. - Pomáhat našim studentům pochopit, jak módní průmysl fungují a jak jsou strategie značky vyráběné v globálním kontextu. Marketing, organizační záležitosti, finanční problémy, stejně jako obraz a komunikační strategie se bude diskutovat v řadě různých modulů Kurz končí se studenty rozvíjet své vlastní kolekce projekt pod vedením školitele. Tento projekt zahrnuje vytvoření oděv a / nebo kolekci příslušenství. Tento proces zahrnuje navrhování prototypů pro 12 siluety, jakož i rozvojové marketingové a obchodní plány. Pak se Tato kolekce zkoumána porotou složenou z odborníků a ti nejlepší studenti dostávají příležitost ukázat svou práci na módních odborníků na IFA Graduate Show, která se koná v průběhu Haute Couture Fashion Week. Studenti jsou také učil, aby se zúčastnila několika mezinárodních soutěžích, které představují velkou platformu pro mladé módní návrháře. Stejně jako u ostatních předmětů IFA Paříži, Master of Arts v současné oděvního návrhářství těží velmi od jeho umístění v Paříži. Se svým bohatým kulturním životem, jeho dvě muzea věnovaná módě, její roční fashion weeks 6, stovky autosalonech a textilních veletrzích, stejně jako okolí drobný řemesla průmyslu, město světel zůstává nesporným módní světové hlavní město. Všechny naše programy jsou kloubově kolem rámci ECTS definované konvence Bologne. Po ukončení jejich průběh, studenti obdrží celkem 120 ECTS, které mohou být snadno přeneseny, pokud se rozhodnou k dalšímu studiu. Tento program také přijal IDEL / IDEART akreditace a je certifikován jako "mezinárodní mistr." Struktura kurzu Creative Culture Za účelem generování příslušné pojmy a produkty módních návrhářů soustavně zpochybňovat své vlastní tvůrčí proces s ohledem na změny ve svých sociálních, hospodářských a kulturních prostředí. Prostřednictvím různých modulů této skupiny studentů bude přesahovat o definici intuitivního kreativity s cílem vytvořit své vlastní umělecké rámec na základě jejich osobní motivaci a intelektuální proces. Cílem je pomoci jim plně proniknout do jejich tvůrčí mysli a proto maximalizovat své schopnosti v oblasti inovací. Moduly zahrnují: Současná Kreativita Analysis Research & Tvůrčí myšlení tvůrčí proces dílna Móda Životní prostředí Jsou nutné krmit módní kreativity silný zájem na umění, stejně jako zvědavost vůči jiné tvůrčí obory. Estetická poznání je postaven přes analysizing různé žánry o zobrazování, grafiky, barva, malířství, sochařství, architektury nebo designu artefaktů. Prostřednictvím modulů, jako jsou módní etnografie, módní Cross-kultura vyvinuli ve spolupráci s pařížskými Musée des Arts Décoratifs, nebo módní zboží Semiology, student bude dále analyzovat, jak móda adresy pojmy vzhledu a stavu. Nakonec studenti Wille být schopen dekódovat význam stojí za tvary, objemy, údaj nebo barvy jakéhokoliv škály módních produktů. Moduly zahrnují: Módní Etnografie módní kříž kultura Autorský Kontextová Trendy a budoucí módní produktu semiology Marketing & management Tato skupina modulů analýzy a odráží na marketingové strategie pro módní značky a poskytuje přísné osnovy pro jejich správu. Studenti zkoumat rozdíly při uvádění vysoce módní značky oproti značek masový trh. Pozorování procesů ovlivňujících značky identity, positionning, cenové, distribuční a komunikační pomoc studentům pochopit inherentní výzvy širokého současném módním trhu. Síla značky budou analyzovány prostřednictvím jeho hodnoty, jeho sociální, smluvní a sémiotické rozměrů. Studenti se seznámí rvačce s požadovanými komplexní nástroje pro označení s cílem vytvořit soudržné strategie pro jejich vlastní módní značku. Potřeba pro budoucí módní podnikatele rozvíjet inovativní módní pojmy v konkrétních trzích dnešním globálním módním průmyslu je také řešit. Moduly zahrnují Positionning & Ceny Fashion distribuce Consumer Behavior Sourcing & Supply Chain Issues Branding Image & Komunikace Komplexní komunikační a inovační design prezentace jsou rozhodující pro módní domy vyniknout v přeplněném trhu. Jednotlivé moduly této kapitoly bude školit studenty sloučit správné znění a metafor podobný módní komunikačních kampaní vyvinutých na mezinárodní scéně. Přesněji řečeno, znalosti a dovednosti předával zaměří se na médiu strategické plánování, vizuální komunikaci prostřednictvím stylingu, které komunikaci prostřednictvím tradičních i digitální kanály, technik public relations a event management pro módní přehlídky. Moduly zahrnují: Komunikace Móda Press Retail & Visual Merchandising fotografické Styling Fashion Photography Historie a analýzy Obchodní záležitosti Módní návrháři nebo umění ředitelé musí pochopit právní a obchodní rámec módního průmyslu s cílem účinně konverzovat s brand manažerů. V tomto modulu budou seskupení žáků objevovat realitu módního průmyslu z hospodářského a finančního hlediska. Budou zkoumat problémy, kterým čelí start-up firem a naučit se osvědčených postupů pro psaní podnikatelského plánu. To zahrnuje analýzu a hodnocení potenciálu růstu v nových podniků, minimalizovat finanční rizika a zároveň stanovila průmysl Klíčové faktory úspěchu nezbytné, aby značka pro růst a vzkvétat v dnešním konkurenčním globální ekonomice. Moduly zahrnují: podnikání & Finance duševní vlastnictví Technický problém Reaslistically budoucí kariéru v módě si nelze představit aniž je tím In-hluboké znalosti o oblečení konstrukce. V tomto modulu budou seskupení žáků posilovat své znalosti a dovednosti zvládnout multiplicity oděvů a typů textilních přes učňovský tradičních i high-tech výrobních technik. Budou také vystaveny na roli technologie při vytváření nových textilií a vzorů. Po dokončení tohoto modulu seskupení studenti pochopili zhotovení procesy a praktické otázky spojené s přinášet oděv do života. Moduly zahrnují: Digital Design Workshop Inovativní textilní dílnu vzory a Přehodil rozvoj [-]

Erasmus Mundus - Emship Moderní Design

Centrale Nantes
Campus forma 18 měsíců September 2017 Francie Nantes

Cílem EMSHIP Erasmus Mundus Master je poskytnout vysokou vzdělání v námořní architektury a designu lodi, přes 1.5 roků - 90 kreditů - Master Course přístupné [+]

Erasmus Mundus - EMship Advanced design

Cílem EMSHIP Erasmus Mundus Master je poskytnout vysokou vzdělání v námořní architektury a designu lodi, přes 1,5 roky - 90 kreditů - Mistr hřiště přístupné postgraduální studium, vedoucí ke Double magisterského studia z ULG-Liege, Belgie a ECN-Nantes, Francie) a dodatek diplomu z Německa (Rostock), v Itálii (Janov), Polsko (Szczecin) nebo v Rumunsku (Galate).

EMSHIP přímo odpovídá potřebám evropského a Worldwide Marine průmyslu. Cílovými kandidáti jsou:

Kandidáti, které již na magisterské studium v ​​jiném oboru strojírenství, které chcete získat specializaci v designu lodi. Aktivní inženýrství důstojníci s 3-5 roky námořnické pracovní zkušenost, že hledáte nové poznatky, aby lépe plnit své nosné cíle. Tam je opravdu velká poptávka od majitelů lodí a přístavními orgány k přijímání takových důstojníků, věděl, co na palubě služba je, spravovat a udržovat své flotily. Kandidáti hledali doplňující vzdělávání v řemeslech plavební výletní a Mega / motorové jachty, ale i pro bezpečnější a čistší Marine a fluviálních druhu dopravy. Inženýři vyhledávání pro pokročilé vzdělávání v hydrodynamiku v designu lodi, lodní výrobu, CAD, informačních technologií a lodí Structures. ... [-]

Magistr V Interakcí člověka S Počítačem A Designu (hcid)

EIT Digital Master School
Campus forma 2 let September 2017 Francie Paris

Program v lidské vzájemné ovlivňování počítače a designu se zaměřuje na studie, návrhu, vývoje a hodnocení nových uživatelských rozhraní a interaktivních systémů s přihlédnutím k lidské aspekty, na kognitivní a smyslové-motorových úrovní, technologické aspekty, ale i obchodní aspekty. [+]

Kombinované magisterske studium Umění v Francie . Proč studovat EIT Digital Human vzájemné ovlivňování počítače a designu program? Program EIT Digital HCID nabízí: Přední linie technický obsah uvnitř pole Studium na dvě stránky evropských předních technických vysokých škol, které vedou k double degree. Dobrý integrace s přizpůsobenými obchodních kurzů v oblasti inovací a podnikání Teze práce dobře zakotvena v průmyslové problémy Přístup do působnosti osmi EIT digitálních inovací směrů činnosti přinejmenším přes letní školy mezi těmito dvěma roky. Přístup k společného umístění center a inovačních ekosystémů z devíti EIT Digital uzlů. Jaký je program všechno znamená? Program Interakce člověka s počítačem a design Zaměřuje se na studie, návrhu, vývoje a hodnocení nových uživatelských rozhraní a interaktivních systémů s přihlédnutím k lidské aspekty, na kognitivní a smyslové-motorových úrovní, technologické aspekty, ale i obchodní aspekty. Program HCID je interdisciplinární program, který nabízí kurzy na design a hodnocení interaktivních systémů se silným důrazem na uživatele-střed projekční techniky: pochopení lidské schopnosti a důsledky používání informačních technologií jako nástroje pro řešení úkolů souvisejících s prací, a rozvoj a vyhodnocování systémů tím, že uživateli ve středu návrhového procesu. Kromě toho bude program vytvořit podnik myšlení, pokud jde o uživatelských profilů, uživatelských segmentů, stylu, značky a vývoji trhu a zavedení produktů. Jaké jsou pracovní příležitosti pro absolventy z programu? Absolventi HCID magisterského programu budou mít nárok na práci v mezinárodních a místních organizací v obou technických a obchodních rolí. Typické tituly jsou: návrhář interakce nebo uživatelské zkušenosti, které navrhují, Interaktivní systémový inženýr, lidské faktory expert, použitelnost inženýr, byznys developer, produktový manažer, nebo poradce. Prostřednictvím svých víceoborových absolventi postoj jsou cenné v otevřených inovačních prostředí, kde různé aspekty (tržní, uživatelé, sociální aspekty, mediální technologie) dohromady. Ty se snadno najít práci v rámci společnosti, které poskytují produkty a služby s přidanou hodnotou, jako jsou telekomunikační společnosti, společnosti hry, e-learning, webové vývojáře, a zábavy. Alternativní cesta by bylo založit vlastní firmu, aby produkt nebo technologie, vývoj mediálního obsahu, rozvoj podnikání nebo poradenské služby. Jaká je struktura programu? Tento program je dvojí studijní program se studiem na vysoké škole v jedné zemi v prvním roce (vstup) a studium na vysoké škole v jiné zemi v druhém roce (exit). Program má integrovaný technický obsah (Technické major) a obchodní obsah (inovace a podnikání - I & E moll). I & E moll je sdílena mezi všechny programy (Link). Nedílnou součástí druhého ročníku je Masters práce (30 ECTS). Struktura a obsah technické hlavní je uveden níže. Kde mohu studovat Jestliže jsem si zvolil HCID? Entry - 1. ročník KTH UPS Aalto Twente Exit - 2. ročník, obor Mobile a všudypřítomný interakce (KTH - Stockholm) Uživatel modelování (Aalto - Helsinky) Nachází interakce (UPS - Paříž) Multimodální interakce (TU Berlin) Inteligentní systémy (Univ. Of Twente) Afektivní computing (UCL - Londýn) Poznávací interakce (UniTN - Trento) Specifické požadavky pro přijetí B.Sc. je zapotřebí titul v oboru počítačových věd, elektrotechniky, výpočetní techniky a informačních systémů. Ve zvláštních případech studenty průmyslového designu, mediální technologie, počítačové lingvistiky a kognitivních věd s dostatečnými dovednostmi v matematice, lze považovat za design a programování software. [-]

Magistr V Oblasti Strategického Plánování A řízení (Global Executive)

Parsons School of Design at The New School
Online & Campus forma Kombinované 18 měsíců July 2017 Francie Paris

Nová škola je Parsons School of Design, jeden z předních světových projekčních ústavů, vytvořila alternativní program pro správu pro začínajících lídrů, kteří se snaží být v čele inovací v jejich organizacích. Tento program poskytuje přístupné, důsledné cestu pro profesionály vést změny a aplikovat v reálném světě, 21. století nejlepší obchodní praktiky, které mají okamžité a budoucí dopad na dnešní globální ekonomice. [+]

Nová škola je Parsons School of Design, jeden z předních světových projekčních ústavů, vytvořila alternativní program pro správu pro začínajících lídrů, kteří se snaží být v čele inovací v jejich organizacích. Tento program poskytuje přístupné, důsledné cestu pro profesionály vést změny a aplikovat v reálném světě, 21. století nejlepší obchodní praktiky, které mají okamžité a budoucí dopad na dnešní globální ekonomice. Ve složitém globálním hospodářství se vyznačuje tím, že rychle se vyvíjející standardy pro výrobu a nakládání s informacemi, službami a zážitky, představitelé musí vykazovat pružnost a kapacitu pro inovace. Akademicky přísné a průmysl zaměřil se Global Executive MS je speciálně navržen pro profesionály, který je připravuje s jistotou vytvářet, spravovat a vést proces návrhu řízené organizace. Jako jeden z našich kolegů, v průběhu asi 18 měsíců se napojíte vybranou skupinu asi 25 vrstevníků v sérii třídenních seminářů se konala v Parsons Paříži, v kombinaci s on-line vzdělávání, hands-on studií a globálních zkušeností New York a Šanghaj. Prostřednictvím tohoto programu, které vyžadují jen asi 18 dnů mimo kancelář, získáte důkladné praktické znalosti Design myšlení a jeho síla vytvářet pozitivní změny v celosvětovém měřítku Udržitelné modely podnikání Klíčové principy vyvíjející globální ekonomiky inovace designu a vedení Manažerské dovednosti pro kreativní projekty a týmy Governance, předpisy, a jak oba jsou transformaci dnešní globální ekonomice Kromě toho budete stavět celoživotní profesní a osobní vztahy se svými spolužáky, programové fakulty a představitelé průmyslu. Program Podrobnosti Vyvíjející se nová globální kreativní ekonomiky Globální výkonný Master of Science ve strategickém Design a řízení reaguje na zásadní restrukturalizaci vyspělých a rozvíjejících se ekonomik po celém světě. Na rozdíl od tradičních magisterské tituly v designu a managementu, tento program zahrnuje návrh myšlení, návrh služeb a rámců udržitelnosti. Jako strategické navrhování a řízení postgraduální student, zaměřit se na rozvíjející se globální ekonomiky a jsou vystaveny až po sofistikované reálných pohledů na podnikání, operace, udržitelnost, řízení, vedení, podnikání, inovaci designu a designu výzkumu. Návrhy a správa online a na globální Campus A 36-úvěrový program, globální výkonný Master of Science ve strategickém designu a managementu spojuje práci, správu a vedení kurzu s designovým soustředěné práci ve studiu. Tento program je unikátně globální a moderní zážitek, který kombinuje víkendové intensives na naší škole Parsons v Paříži a snadnou, flexibilní on-line vzdělávacích modulů, které i nadále po dobu sedmi týdnů po každém intenzivní. Třídy jsou přijímána jeden po druhém - což vám umožní snadno vyvážit škole, práci a život. Celoroční práce je doplněn týdenních studiových intensives se sídlem v Paříži, New Yorku a Šanghaji, která vám z první ruky přístup k dnešní zrychlující se globální ekonomiky v některé ze svých předních uzlů. Nové obchodní modely Celoroční práce zahrnuje cutting-edge analýzy digitálního informačního na bázi ekonomiky, které pomáhají studentům rozvíjet nové obchodní modely a organizační vzory pro kreativní průmysly se. Mnoho tříd jsou strukturovány tak, aby replikovat reálných scénářů průmyslu. Tyto třídy poskytují hands-on zkušenosti v oblasti navrhování, správu a zlepšení designu náročné a kreativní firmy - a pomoci studentům rozvíjet svou schopnost inspirovat a vést tvůrčích týmů. průmysl Zaměření Globální výkonný Master of Science ve strategickém Design a management program usiluje o studenty, kteří budou hra měniče nové ekonomiky a její nové subjekty - digitální firmy, informačních sítí sociální a koprodukci jedinců. Je vhodný pro včasného pro střední-kariéra profesionálů, kteří mají zájem pokročit v jejich zvolené oblasti a firem, umístění se jako vedoucí udržitelného průmyslu. Tento program je určen na zakázku pro dnešní high-potenciálních začínajících lídrů a kariéry měniče, kteří se snaží doplňovat jejich design a obchodní dovednosti s profesionální použití. Studenti jsou konfrontováni s novými průmyslovými kontextů a postupů, a to jak uvnitř, tak vně konstrukčních náročných odvětvích. Navrženo pro profesionály Tento program je speciálně vytvořený tak, aby vyhovovaly potřebám profesionály tím, že pracuje z "kohorty modelu", ve kterém všichni studenti spustit program zároveň přijmou stejná kurzy ve stejném pořadí - jeden kurz najednou - a absolvent spolu. Kromě toho je smíšený formát on-line a on-kampusu intenzivní učení je speciálně navržen tak, aby maximální flexibilitu při vyrovnávání třídě, práce a života. Napojení na The New School Připojení tohoto programu s průmyslem jsou přizpůsobeny jeho místě v intelektuálních společenstvích Parsons Parsons Paříži a The New School. Postaven na velmi úspěšný program na Parsons MS-SDM, globální výkonný magisterských navazuje na silné stránky nové školy je jako lídr v oblasti globální a on-line vzdělávání, které nabízejí týdenní integrovaný studiových oddíly v Paříži, New Yorku a Šanghaji, v kombinaci s šesti tří- den intensives který odstartuje každý kurz i nadále on-line z pohodlí vašeho domova - na svůj vlastní plán. Stipendia nejsou k dispozici. Američtí občané mohou mít nárok na federální finanční pomoc. [-]

Master in Political Arts (SPEAP)

Sciences Po
Campus forma 1 rok August 2017 Francie Paris

[+]

Kombinované magisterske studium Umění v Francie . Školné a finanční pomoc SPEAP je na plný úvazek jednoroční programu. To začíná koncem srpna a končí v květnu. Kalendář bude aktualizován na konci roku 2016. Přijímací řízení se otevře na začátku roku 2017. [-]

Iaad + écoles De Condé

École de Condé
Campus forma September 2017 Francie Paris

IAAD a Écoles de Condé oznamuje podepsání významného strategického partnerství, která bude mít za následek integraci těchto dvou jednotek v rámci širší realitě. Mezi společné projekty, budou nové kurzy, nové výukové modely a nové lokality považují za účelem zvýšení příležitostí pro studenty. [+]

Magisterský program interiérové ​​architektury - Nové formy současného bydlení IAAD a Écoles de Condé oznamuje podepsání významného strategického partnerství, která bude mít za následek integraci těchto dvou jednotek v rámci širší realitě. Mezi společné projekty, budou nové kurzy, nové výukové modely a nové lokality považují za účelem zvýšení příležitostí pro studenty. Prostřednictvím tohoto partnerství, jedinečná svého druhu, obě instituce budou dát nový rozměr své vzdělávací projekty, které se bude dát skutečně evropskou hodnotu: na počátku ay 2013-2014, budou kurzy Francie-Itálie a Itálie, Francie přístupné studentům obou škol. Tato dohoda umožňuje okamžitě IAAD studentům přístup strategického Master Ecoles de Condé - jak komunikace, architektury a umění Směr obchodu Luxusní, interiérového designu a společných prostor a celkové výzkumu a inovací - studenty a francouzskými pro přístup k IAAD specializací - jako je například Dopravní design a průmyslový design. Uvnitř Ecoles de Condé, budou nové kurzy začlenit znalosti jazyka a kultury italského designu, zlepšení kurzů nabízených v rámci různých bakalářských a magisterských designu a výtvarných umění (design prostorů, produktu módy a grafického designu) , a postupně tvořit správné oblasti italského designu. Mistr zkoumá prostor určený jak jeho estetické a funkční aspekty, a ty, méně zřejmé, způsoby použití a symbolické hodnoty. To vyplývá dvojí cestu, počínaje instinktu mužů aby se uvolnilo místo, umístění své vlastní stanoviště, zkoumá performativní hodnoty postavené, depozitáře základních hodnot společnosti. Návrhy a teoretické podněty stávají materiál, na který je možné vyvinout aktivitu projekt zaměřený veškerou pozornost na to, aby konkrétní jaké plánovaném rozsahu designéra. Cíle a metodika výuky Design je zažívá období silného hybnosti a šíření. Rychlý vývoj výrobních metod a životního stylu stále více vyžaduje přizpůsobivost a inovaci. Předvídání a stimulující změna se stala jedním z hlavních hnacích sil růstu a konkurenční faktor současné ekonomiky. Tradiční hranice disciplin jsou zahlceni potřebou větší interakci, schopnost pracovat ve skupinách a transferu technologií. Návrháři jsou povinni znát nové nástroje reprezentace a sdílení informací, jakož i ke zlepšení dovednosti naslouchání potřebám. Nicméně, nové možnosti otevřít pro návrháře, kteří jsou požádáni, aby čerpat z bohatých tradičních znalostí, bez podmínek a závazků formální styl. Produkt tvořivosti, také aplikován na téma staré jako živé, se může stát software, který nám pomáhá orientovat sami, nebo rozhraní pro správu aplikace domácí automatizace, ale v každém případě musí být čas využít nových poznatků ke zlepšení dobrých životních podmínek a splnění požadavku na pohodlí. Zdá se být jasné, dokonce z tohoto stručného úvodu, že pán není určena pouze pro přenos předem stanovené znalosti a konsolidované zkušenosti jako použití technik, materiálů typické jiných oblastech, jako je literatura, chemie, neurovědy, kino, počítačové vědy , Na závěr chceme dát prostor k tématům typické odborné praxe a řízení projektu a týmu zaměstnanců, že zákazník, považovány za součást kvality práce projektanta. Kromě svědomí ekonomiky projektu studenti IAAD musí získat schopnost dělat marketing na sebe - základní prezentovat a pochopit svou práci a své dovednosti. Během kurzu, velký důraz je kladen na prezentaci a soutěže o návrh: Studenti jsou vyzváni, aby prezentace jejich práce a podporoval účast v národních a mezinárodních soutěží: Projekty musí nejen splňovat designéry, ale musí být schopen být oceněn a srozumitelný poroty odborníků i veřejnosti. FAKULTA Odborníci pracující v příslušných odvětvích akademický předmět, kteří vědí, hlavní hráče v odvětví a dovednosti potřebné, aby byli konkurenceschopní na trhu práce, tvoří IAAD učitelský sbor. Lektoři budou sloužit jako nástroj pomoci studentům zlepšit a pochopit, které je třeba k dokonalosti vstoupit na trh práce s náskokem aspektů něčí profesionality. Příspěvky excelence IAAD věří v hodnoty kulturní a zážitkové kontaminace, otevírání dveří univerzity odborníkům známé národní i mezinárodní úrovni, odborníků, kteří se podílejí na didaktický, vedoucí dílen, seminářů a přednášek. Studenti budou mít jedinečnou příležitost k interakci s "guru" sektoru, kteří se připojí IAAD fakulty jako hostujících profesorů. Koordinátor mistra Federico De Giuli Narodil se v roce 1966, Federico De Giuli je architekt a zabývá se architektonického návrhu a řízení projektů obnovy. On je partner a ředitel společnosti DORAPAL Spa, která se zabývá v podnikání rozvoje a obnovy nemovitostí. Na let se vydává časopis Cluster o problematice města designu a inovací. On je koordinátorem vědeckého výboru IAAD a poradce dánského indexu. [-]

MFA V Kinematografie

EICAR
Campus forma 2 let September 2017 Francie Paris

EICAR, jediná filmová škola v kontinentální Evropě s jazykovou osnov anglické, nabízí dvouletou Master of programu výtvarné umění ve filmu s 5 Majors - režie, scénáristika, kamera, produkce a úpravy. Škola nabízí tituly a programů s důrazem na praktické filmařské zkušenosti a pracovní týmovém procesu. S velikostí třídě 15 žáků, dáváme přednost přímé studiové práce a ... [+]

Kombinované magisterske studium Umění v Francie . MFA v Filmmaking EICAR, jediná filmová škola v kontinentální Evropě s jazykovou osnov anglické, nabízí dvouletou Master of programu výtvarné umění ve filmu s 5 Majors - režie, scénáristika, kamera, produkce a úpravy. Škola nabízí tituly a programů s důrazem na praktické filmařské zkušenosti a pracovní týmovém procesu. S velikostí třídě 15 žáků, dáváme přednost přímé práci ve studiu a v malých skupinách praktická cvičení, kde mohou výuka umyvadlem. Program EICAR MZV integruje přímé pochopení pracovních povinností, jako je producentskou pro třídu klienta, kde jsou studenti očekává, že vyrobit reklamu na termínu jako tým. Studium v ​​Paříži s mezinárodní sítí odborníků EICAR poskytuje mezinárodní prostředí s více než 60 národností v rámci školy studentů a zaměstnanců společnosti. Naše mezinárodní fakulty pracovních filmových a televizních profesionálů má pokračující přítomnost v průmyslu a jsou na přední linii všech změn a výzev, kterým čelí podnikání filmu a televize. Vzhledem k tomu, EICAR instruktoři nejsou akademici, ale aktivní profesionálové, oni jsou schopni nabídnout reálného světa, nejmodernější přístup k filmové vzdělávání, kde jsou studenti připraveni postavit a zvládnout nejnovější technické změny a umělecké tendence v rychle se rozvíjející audiovizuálního průmyslu. Dokončení důraz Náš vzdělávací program je na přípravu studenta pro konkurenční audiovizuálního průmyslu se mezinárodního odboru Master Class Cyklus přednášek s hostující řečníci, špičkovými odborníky z filmu a televizi, přednášel o nejnovější technické a umělecké vývoji, které nemohou být našel v učebnicích nebo třídě. Předměty tak rozmanité jako Jak najít agenta, Komunikace s hudební kompozice, tipy a triky pro Creative Sound Design, Financování nízkorozpočtových filmů Digitální Way, jsou jen některé z nedávných přednášek. Evropská Master of Fine Arts je diplom míra úrovni která je akreditována EABHES, Evropská akreditační rada vysokého školství škol. Stupeň Magisterský je uznáno v přičleněných univerzit a vysokých škol škol a dává studentům vysoké úrovně geografické mobility, a to jak z hlediska jejich studia a jejich profesní činnosti. Jsou skutečný evropský pas pro svět práce. Mezi 60 až 120 kreditů jsou požadovány pro stupně MZV. Tyto úvěry zahrnují třídy, osobní studium a stáže. Povinný cizí jazyk test je také nutná pro stupeň kvalifikace. [-]

Marketing A Kreativní Design (ms MDC)

Audencia Business School
Campus forma 12 - 15 měsíců September 2017 Francie Nantes

Mistr spécialisé® marketing, design a tvorba společně manažeři, designéři a inženýři. To je učí pracovat ruku v ruce se službami společnosti prostřednictvím konstrukčního myšlení. Studenti se také naučí pracovat v kříž s ostatními odděleními, zatímco zabírat strategické řídící funkce. [+]

Mistr spécialisé® marketing, design a tvorba společně manažeři, designéři a inženýři. To je učí pracovat ruku v ruce se službami společnosti prostřednictvím konstrukčního myšlení. Studenti se také naučí pracovat v kříž s ostatními odděleními, zatímco zabírat strategické řídící funkce. Silné V programu Program, který má téměř 10 let zkušeností 3 prestižních škol splněny: Audencia Nantes, Nantes a Central School of Design První trénink přidružené manažeři, inženýři a designéři naučit se pracovat společně na firemní servis Studenti z různých oblastí (vzdělávání, odborné praxe nebo státní příslušnosti) Každoroční vzdělávací partnerství s přizpůsobenou Groupe SEB vede k realizaci konkrétního projektu se spolupráce marketingových manažerů, výzkumu a vývoje a designu Seznámení s nejmodernějších technických a technologických nástrojů na trhu: CAD / CAM, Rapid Prototyping, virtuální ponorné ... Důležitým Absolventská síť pro lepší profesní začlenění Průzkum 360 Design Master Spécialisé® Program na marketing, design a vytvoření ladí v celém vzdělávacím programu pro vyrovnání teorii a aplikované průřezové projekty. Účelem společnosti (30%) Být schopen analyzovat podnikatelského prostředí a vyvodit doporučení, pokud jde o určování polohy a značky designu marketing. Strategický Marketing vytvoření Návrh orientovaný marketing teorie Spotřebitelské chování Prohlášení a provize jeviště produkt Interakce složek (20%) Pochopit podmínky řízení inovací a projekční týmy. Vědět, rozvíjet a chránit intelektuální kapitál firmy. Znát trhu design a jeho herci Design praktiky Project Development Product Management Metody Kreativní Průmyslová ochrana a archivace známek a průmyslových vzorů Konstrukce společnosti (50%) Vědět, jak analyzovat interakce zákazníka s výrobkem nebo službou, a atributy hodnoty. Pochopení a využitím nástrojů vytváření a rozvoje. Ergonomie a funkcionalismus Teorie formulářů Grafika, CAD, CAD Materiály, procesy a životní cyklus Virtuální realita Stav umění NTI Smyslové designu Vytvořte s novými technologiemi 4 až 6 měsíců firemní stáž Terénní studie Průběžné Marketing, Design a tvorba jsou aplikovány a cross-roční bázi během misí do dvou společností: SEB, strategickým partnerem školení, a společnost, která se liší každý rok, vybraných podle kritérií inovační strategie závažné.   Studenti jsou vedeni k silně komunikovat se společností a nabízí realistické prototyp: Projekt Dorel s tématem lázně: etnografická studie, průzkum trhu, tvorba uživatelských scénářů, doporučení, prototypů a maket Vývoj nových produktů pro Philips v souladu s podnikatelskou strategií Profesionální práce: zárukou odbornosti pro zaměstnavatele Absolvování magisterského Spécialisé® předpokládá obhajoba odborné práce. Jedná se o in-hloubkové osobní práce analýzy a reflexe na problém související s mezinárodní zprávy a postaven z betonu shromážděných informací. Každý se zaměří tuto studii ve vztahu ke své vlastní cestu a jejím zájmům. V neposlední řadě, to se spoléhá na misi 6 měsíců v podnikání, který je v logice odborného projektu. Tyto znalosti významně zvyšuje znalosti odvětví každého studenta a výrazně usnadňuje integraci absolventů do pracovního procesu.   Některé příklady odborné práce:     Zvukový design v maloobchodě: motorová brzda, nebo týmový výkon Vývoj v odvětví energetiky a její dopad na čerpacích stanicích Design-myšlení záchrana Weberian byrokracie: případ reformy podporu ozbrojeným Etno-Marketing: proaktivní studie spotřebitelských poznatků ve službě inovace produktu. Případ použití: potravinářský kočovnictví Trh pro boutique hotelů: účinné a udržitelné reakce na únavu hotelových standardů? Smyslová marketing v době digitální: obrazovka na smysly Spotřeba a příprava jídla v čínské pečovatelském domě Některé dovednosti Analýza trhu Potřeby Definice Zvládnutí strategických a operativních nástrojů designu Podpora tvorby Strategické umístění firmy Přizpůsobení nástrojů pro návrh založen na cílech Očekávání vývoje na trhu Strategického rozhodování Repositioning corporate branding Zákaznické věrnostní Získání nových poznatků a nových dovedností v rámci společnosti (technologie, marketing ...) Některé příklady pracovních příležitostí Konstrukce manažer Product Manager Project Manager Innovation manažer Art Director Inovace Project Manager [-]

MBA / MSc V Oblasti Digitálního Marketingu A řízení Značky M2

INSEEC Chambéry campus
Campus forma 2 semestry October 2017 Francie Chambéry

MBA / MSc Digital Marketing & Řízení značky M2 je tři období, hřiště s 357 hodin face-to-face příprava, která je v hodnotě 60 ECTS nebo 26 US kreditů. Všechny třídy jsou vyučovány v angličtině. [+]

Kombinované magisterske studium Umění v Francie . MSc / MBA Digital Marketing & Řízení značky M2 je tři období, hřiště s 371 hodin tváří-tvář školení, které stojí za 60 ECTS nebo 26 US kreditů. Všechny třídy jsou vyučovány v anglickém jazyce. Cílem kurzu je poskytnout zahraničním studentům znalosti a dovednosti potřebné, aby efektivně pracovat v globálním prostředí se zaměřením na: Řízení značky, digitální strategie a hlavní činnosti a strategie firmy, stejně jako in-hluboké znalosti managementu a marketingu Mobilní marketingové dovednosti rozvíjet praktické dovednosti potřebné pro provoz v profesionálním pracovním prostředí: řízení multikulturních týmů na různých místech použitím účinný rozhodovací abilities.Community management, redakční strategie. KARIÉRNÍ MOŽNOSTI Tento kurz může být přímo aplikovány na práci v digitálním marketingu a komunikace, řízení Společenství, marketing, jídlo a víno Marketing, Brand Management a spotřebním chování. Požadavky na přijetí MSc: Máte zájem kandidát s BSC. HNS. Stupeň (4 roky studia na vysoké škole řádně vyplněných nebo 5 let pro čínské studenty) s úrovní anglického jazyka kompetence potřebné ke studiu v angličtině. MBA: zájem kandidát s BSC. Stupeň (3 roky studia na vysoké škole řádně vyplněných nebo 4 roky pro čínské studenty) a nejméně 2 roky praxe ve střední poloze řízení s úrovní anglického jazyka kompetence potřebné ke studiu v angličtině. IELTS: 6.5 -7.0 (S kapelou skóre ne méně než 6,0) TOEIC: 750 - TOEFL: 550 - TOEFL IBT: 80 French Odbornost: no předpokladem. Francouzský-as-a-cizojazyčné Výuka zahrnuty v programu. Podat žádost a potřebné dokumenty prostřednictvím e-mailu: akpallattu@inseec.com~~HEAD=dobj. V užším výběru kandidátů budou kontaktováni 1 týden po odeslání žádosti. Můžete také navštívit odkaz programu v naší website:http://masters.inseec.com/programmes-msc-mba/masters-2/international/master-international-digital-management.cfm Pro požadavky, termíny a kontrolní seznam materiálů. Dokladů potřebných s aplikací FORMĚRM: 2 pas velikosti fotky 1 fotokopii cestovního pasu nebo ID 1 kopie diplomů nebo osvědčení prokazující minimálně 3 roky vysokoškolského vzdělávání dokončena (3 roky pro studenty v Číně) Přepisy záznamů 1 doporučující dopis od jednoho z vašich profesorů Doklad o znalosti angličtiny PROGRAM COST 8 700 € - platba v Eurech po drátě nebo šekem. [-]