Magisterské studium Učitelství - Magisterské studium Učitelství hledejte zde!

Magisterské studium Učitelství - Zde naleznete magisterské studium Učitelství

Učitelství

Výuka je pole pro ty, kteří chtějí něco změnit, a to nejen pro jednotlivé studenty, ale i ve světovém měřítku v naší propojené budoucnosti. Program, který slibuje poskytnout základní dovednosti a kvalifikace potřebné pro úspěch ve vzdělávání, je mistr ve výuce. Ať už je to na základních školách, středních školách, soukromých vysokých škol nebo veřejných vysokých škol, páni ve výuce otevírá dveře do placenou profesionální dráhy v oblasti vzdělávání.

Mistři v výukové programy jsou nabízeny na univerzitách a institucích po celém světě, v Austrálii, Bruneu, Německu, Irsku, Izraeli, Kazachstánu, Malajsii, Nizozemí, Singapuru, Španělsku, Turecku, Velké Británii, USA a další. Mistři ve výuce studijních programů jsou k dispozici na plný úvazek, částečný úvazek, nebo dokonce on-line distanční formě studia.Studenti se uplatní ve všech nejaktuálnější odborné vyučovací metody, se silným důrazem na praktické vzdělávání a reálného světa získávání dovedností, Masters ve výuce kandidátů učit se praxí.

Máte-li usilovat o uspokojení profesní dráhu ve výuce a již dokončili bakalářský titul v oboru příbuzném oblast, v Masters výuky je studijní program, který bude poskytovat základní dovednosti a kvalifikaci řešit žádné profesní výzvy. Přejděte dolů a klepněte na položku se dozvíte více o Masters v výukových programů dnes!

Čtěte více

Med, Vyučování A Učení

Concordia University Chicago
Campus forma Denní studium 1 - 2 let October 2017 Spojené státy americké Chicago

Tento kurz vám pomůže - jako aktuální učitele nebo vychovatele - rozšířit své znalosti celé řady vzdělávacích teorií, včetně oblastí, jako je obsah výuky, výuky a hodnocení. [+]

Magisterske studium Učitelství - Magisterske. Med Výuka a učení Tento kurz vám pomůže - jako aktuální učitele nebo vychovatele - rozšířit své znalosti celé řady vzdělávacích teorií, včetně oblastí, jako je obsah výuky, výuky a hodnocení. Kromě dozvědět se více o těchto klíčových oblastí, budete také objevovat další informace o vyučovacích strategií pro moderní vývoj v této oblasti, jako jsou technologie, rozmanitosti a komplexním prostředí pro posuzování. Po absolvování tohoto kurzu budete mít důkladnou průpravu v sofistikované lekci a osnov, jak učit studenty s různými schopnostmi a potřebami, a jak technologie může pomoci při výuce a učení. Typické profesní dráhy pro absolventy patří: Dean / akademický ředitel Ředitel, vzdělávání a rozvoj Profesor / přednášející vzdělání poradce Trénink ředitel Výuka a učení manažer rozvoje Požadavky předmětu Akademické Vstupní požadavky: Bakalářský titul z ekvivalentem amerického regionálně akreditované instituce GPA vydělal 2,85 nebo vyšší Anglické jazykové způsobilosti *: IELTS: minimum 6,0 nebo TOEFL: minimálně 60 (internet-based) nebo Michigan Test: minimum 85 nebo bakalářský titul z mezinárodního Anglicky mluvící univerzitu nebo pokročilý stupeň z amerického ústavu Je třeba uvést oficiální výsledky testů. [-]

Magistr V Vědách Vzdělávání - Teorie, Praxe A Hodnocení Výuky

University of Nicosia
Campus forma Denní studium 3 semestry September 2017 Kypr Nicosia Řecko Athény + 2 více

Účelem tohoto programu je dvojí. Na jedné straně, pomoci studentovi získat hluboké znalosti v oblasti specializace přes její území (a) monitorování vzdělávacích kurzů v pokročilé úrovni, (b) zkoumat příslušné literatury, a (c) interakce s fakultou a ostatní studenti. Na druhé straně, je program zaměřen na podporu výzkumné dovednosti prostřednictvím (a) sledování konkrétních kvantitativních a kvalitativních výzkumných kurzy, (b) malým vyšetřování měřítku v rámci různých kurzů a / nebo vypracování diplomové práce, a (c) Účast na seminářích / konferencích obsahu výzkumu. [+]

Splatnost (roky): 1,5 let Kvalifikace: Vzdělávací vědy: teorie, praxe a vyhodnocení instrukce (MED, 1,5 let nebo 3 semestry) Úroveň kvalifikace: 2. cyklus (magisterské studium) Jazyk výuky: Řecký Forma studia: Full a na částečný úvazek Minimální Kredity: 30 Minimální ECTS kreditů činil 90 Profil programu: 7.1 Účel Účelem tohoto programu je dvojí. Na jedné straně, pomoci studentovi získat hluboké znalosti v oblasti specializace přes její území (a) monitorování vzdělávacích kurzů v pokročilé úrovni, (b) zkoumat příslušné literatury, a (c) interakce s fakultou a ostatní studenti. Na druhé straně, je program zaměřen na podporu výzkumné dovednosti prostřednictvím (a) sledování konkrétních kvantitativních a kvalitativních výzkumných kurzy, (b) malým vyšetřování měřítku v rámci různých kurzů a / nebo vypracování diplomové práce, a (c) Účast na seminářích / konferencích obsahu výzkumu. Obecně platí, že celkovým cílem tohoto programu je pomoci studentovi, aby se stal nezávislý myslitel a pedagog vědec. 7.2 Cíle 1. Podporovat a kvalitní podporu výuky prostřednictvím analýzy sociologických, filozofických a psychologických předpokladů, pokud jde o organizaci, vedení a hodnocení výuky. 2. Chcete-li přispět k modernizaci výuky, vedení a které plní poradní úlohu jak v rozvojových programů na úrovni školy a z hlediska organizace, vedení a hodnocení výuky. 3. Prohloubit výsledky výzkumu, jakož i metodologické otázky týkající se organizace a vedení výuky. 4. Chcete-li využívat nejnovější technologie pro výuku a studijní účely. 5. Prohloubení otázkách odborné znalosti, výrobní úspěchy eseje, analýzu a dokumentaci výsledků učení a monitorování studijní pokrok studentů. 6. Aplikovat různé techniky systematického pozorování a hodnocení výuky. 7. Prohloubit znalosti o otázkách, které souvisejí s pedagogické vedení a pracovníků vývoje. 8. Cvičení úlohu "katalyzátoru", aby kvalita výuky, kultury školy a školní vize a rozvoje školní jednotky jako celku. 9. Kriticky zkoumat vzdělávací výsledky výzkumu a jejich důsledky v každodenní práci školy jednotky a organizovat své vlastní úsilí v oblasti výzkumu. Kariérní vyhlídky: Absolventi programu mají následující možnosti: 9.1 Chcete-li usilovat o vedoucí pozici na úrovni školy (např Manager Assistant Manager) a / nebo ministerstvo školství a kultury (např Inspektor). 9.2 Chcete-li pracovat jako trenéři na pedagogickém institutu. 9.3 Pochopit akademické pozici na vysoké škole. Přístup k dalšímu studiu: Absolventi programu mohou sledovat doktorské studium. [-]

Magistr v oboru Vzdělávání a výuka v cizím jazyce

University of New York in Prague (UNYP)
Campus forma Denní studium September 2017 Česká republika Praha

Magisterský program Vzdělávání a výuka v cizím jazyce je určen pro absolventy s pedagogickými zkušenostmi či aktuálně učící lektory, jež se věnují výuce druhého světového jazyka, nebo školitelům, kteří chtějí budovat svou kariéru v oblasti moderních jazyků a angličtiny jako druhého jazyka. [+]

Magisterske studium Učitelství - Magisterske. Magistr v oboru Vzdělávání a výuka v cizím jazyce Magisterský program Vzdělávání a výuka v cizím jazyce je určen pro absolventy s pedagogickými zkušenostmi či aktuálně učící lektory, jež se věnují výuce druhého světového jazyka, nebo školitelům, kteří chtějí budovat svou kariéru v oblasti moderních jazyků a angličtiny jako druhého jazyka. Kurz umožní studentům progresivní vzdělání v oblasti studia a výuky jazyků, které získají v rámci tohoto programu prostřednictvím výzkumů, rozvíjení a využití nově získaných poznatků v této oblasti. Díky tomu se budou schopni lépe prosadit a uplatnit, jakož i zlepšit své kariérní vyhlídky v rámci dalšího a vysokoškolského vzdělávání. Studenti se seznámí se širokou škálou výzkumů v použití jazyků, a to zejména v takových výzkumných činnostech a tématech, která ovlivňují jazykově-vzdělávací oblast, včetně osvojení si komunikace a výuky v cizím jazyce. Seznámí se také s výzkumem jazykového vzdělávání ve vztahu k praktické výuce v reálném prostředí. Získají dovednosti písemně se vyjádřit v daném jazyce a naučí se jej používat i pro účely využití výpočetních výukových nástrojů v rámci aplikace IT. Po absolvování magisterského programu budou schopni vést samostatné výzkumné projekty týkající se vzdělávání a výuky v cizích jazycích. Cíle programu: schopnost studenta analyzovat teorii a výzkum v oblasti aplikované lingvistiky, zejména v případě výzkumné činnosti a teoretických rámců, které mají dopad na vzdělání, výuku a testování v cizích jazycích možnost studenta detailně prozkoumat rozhraní mezi výzkumem jazykové výuky a jeho praktickou aplikací v reálném prostředí schopnost studenta vyhodnotit roli i budoucnost informačních technologií v rámci jazykového vzdělávání na bázi zdrojů vybavit studenta znalostmi o netradičních metodách výuky jazyků (tzv. non-classroom-based method) vybavit studenta zkušenostmi z oblasti výzkumu a výzkumných metod v jazykovém vzdělávání, podpořit ho v uskutečnění a vedení vlastních projektů Studenti jsou povinni se zúčastnit následujících předmětů: Klíčovvé problémy ve výuce cizího jazyka (30 kreditů) Výzkumné metody ve výuce jazyků (30 kreditů) Využití informačních a komunikačních technologií (ICT) ve výuce cizího jazyka (30 kreditů) Získávání znalostí cizího jazyka (30 kreditů) Výzkumný projekt (MAMLL / LL a JLT) (60 kreditů) [-]

Magistr V Učitelství Všeobecně Vzdělávacích Předmětů Na Nižších A Vyšších Středních škol - Matematika

Charles University Faculty of Education
Campus forma Denní studium Kombinované 2 let October 2017 Česká republika Praha + 1 více

Cílem studie je poskytnout absolventům s kompletním master vzdělání, které je připraví pro povolání učitele matematiky na nižších a vyšších středních školách všech typů. Studie je založena na rovnováze kognitivních, didaktické a pedagogické-psychologické části vzdělávání učitelů. [+]

Cílem studie je poskytnout absolventům s kompletním master vzdělání, které je připraví pro povolání učitele matematiky na nižších a vyšších středních školách všech typů. Studie je založena na rovnováze kognitivních, didaktické a pedagogické-psychologické části vzdělávání učitelů. Důraz je kladen na využití didaktických inovací ve výuce matematiky s ohledem na up-to-date didaktických koncepcí. Absolventi budou připraveni pro stavbu školních vzdělávacích programů se zaměřením na integraci různých oblastí matematiky (aritmetiky, algebry, geometrie, statistiky, finanční matematiky, atd) a různých vzdělávacích oborů. Absolventi získají dostatečné množství znalostí a dovedností pro práci v diferencovaný způsob, jak s žáky talentovanými pro matematiku. Popis přijímací zkoušky a kritéria hodnocení 1.. Ústní zkouška. Maximální počet bodů je 30 (2 otázky, každá 15 bodů). Ústní zkouška se skládá z řešení problémů a teoretickou část. Žadatel je požádán, aby seznam dokončených matematických kurzů s krátkými osnov z předchozího vysokoškolského studia. 2. Ústní zkouška - posuzování obecné povědomí žalobců pedagogiky a psychologie, a jejich motivace ke studiu vybraných předmětů - maximální skóre 30 bodů. Celkové skóre - 60 bodů maximum. Témata Základy matematiky (matematická logika, soupravy); polohové systémy, dělitelnost testy, Diophantine rovnice, Euclidean algoritmus, shoda; lineární algebry (matice, determinanty, soustavy lineárních rovnic, vektorové prostory, lineární zobrazení); relační struktury (pořadí, ekvivalence); polynomy (algebraické a funkční definice polynomu, dělitelnost, algebraické a numerické řešení rovnic); vektory, tvary v E2, E3, E4 a jejich výskyt vztahů studovali pomocí vektorů; souřadnicových systémů, základ; algebraické struktury (skupina, terénu, ring, homomorphism, izomorfismus); geometrické transformace v syntetickém a analytických způsobů, jak v E2: kongruencí v rovině (kombinace, klasifikace, skupina kongruence); Podobné transformace v rovině (klasifikace, skupina podobností); stejnolehlost (Monge věta, Menelaus teorém); afinní transformace ve A2 (klasifikace, syntetické a analytické popisy, skupina afinních transformací); kruh inverze, problémy Appolonius; conics (afinní a metrické vlastnosti); elementární funkce; kalkul (spojitost, limita a derivace - definice, vlastnosti, výpočet, vlastnosti funkcí spojitých na intervalu; věta o střední hodnotě, maximální a minimální; vlastnosti funkce a konstrukce jejího grafu); integrál (primitivní funkce a určitý integrál - definice, vlastnosti, výpočet, použití v geometrii, neurčitý integrál); diferenciální rovnice (jednoduché rovnice s nezávislými proměnnými, lineární diferenciální rovnice prvního řádu, lineární diferenciální rovnice druhého řádu s konstantními proměnných - obecné řešení a řešení s počátečním stavu); Číslo posloupnosti a řady (počet sekvence - vlastnosti, limita posloupnosti a jeho výpočet; číselné řady - vlastnosti, konvergenční kritéria pro řady s nezápornými podmínek, alternující řady, absolutní a non-absolutní konvergence). Podmínky pro přijetí Uchazeči jsou přijímáni ke studiu, pokud splní všechny požadavky pro přijetí: 1. doručit ověřenou kopii o absolvování bakalářského studijního programu, 2. složit přijímací zkoušku a dosáhnout alespoň jeden bod v každé části a dosáhnout požadovaného počtu bodů stanovených děkanem Informace o výkonu absolventů Absolventi získají znalosti a dovednosti potřebné pro výkon profese plně kvalifikovaného učitele matematiky na nižší i vyšší sekundární úrovni. Mají bohatou matematickou, didaktické a pedagogické-psychologické vzdělání. Mohou se aplikovat moderní didaktické metody a formy práce v tvůrčím způsobem ve výuce matematiky na různých úrovních a typů škol. Jsou schopni identifikovat jak nadaných žáků a žáků se speciálními potřebami v matematice a poskytovat jim vhodnou pomoc. Mohou pracovat mimo školský systém, například v médiích, úřadů a institucí zaměřených na vzdělávání a práci s talentovanými žáky v matematice. Mohou pokračovat ve vzdělávání v rámci studie PhD v oboru matematiky. [-]

Master Of Arts Ve Výuce Anglického Jazyka

The Hong Kong Polytechnic University, Department of English
Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 2 let September 2017 Hongkong Kowloon + 1 více

Tento program je určen pro učitele s pedagogickou praxi na terciární, dospělých nebo střední úrovni týkající se rozvoje jejich efektivní techniky požadované při řešení problémů v náročných a měnící se učební prostředí. Je známo, o vzdělávání předsednictvo HKSAR vlády pro předmět znalostí požadavku pro učitele. [+]

Magisterske studium Učitelství - Magisterske. Cíle programu Cílem tohoto programu je rozvíjet absolventy schopné dělat okamžitě přispět ke vzdělání. Tento program vám poskytne: - nahlédnutí do jazykových, vzdělávacích a mezinárodních otázkách týkajících se výuky anglického jazyka - znalosti a dovednosti velmi důležitých pro efektivní anglického jazyka učitel - příležitostí k zamyšlení a týkají současných trendů v oblasti vzdělávacích koncepcí na své vlastní zkušenosti a praxe - kritický pohled navržena tak, aby vybavit na výzvy, které v dnešním neustále se měnícím prostředí výuky - hloubka znalostí, které zvýší vaše ambice nabídnout vysokou kvalitu a vynikající anglické jazykové výuky zkušenosti svých studentů Program Obsah Program nabízí flexibilní úvěrovou systému založeného na vysoce interaktivní vzdělávací prostředí. - 6 Základní předměty (18 kreditů) - 4 Volitelné předměty (12 kreditů) Program Details Program je flexibilní, aby vyhovoval vašim potřebám: - můžete ukončit na PGD, 6 povinné předměty (18 kreditů), nebo na úrovni MA, 10 předmětů (30 kreditů) - smíšený režim Docházka: na plný úvazek a částečný úvazek studie. Full-time je normálně dokončena v 1 roku a na částečný úvazek obvykle 2 roky. - Pohodlné Načasování: Většina tříd se uskuteční ve večerních hodinách a / nebo soboty odpoledne - o uznávání odborné kvalifikace: nový a porce anglického jazyka učitele, kteří nejsou držiteli stupně obor v angličtině, ale absolvovali program MAELT úspěšně bude považovat Education Bureau ( EDB), jak mít příslušném jazyce velký titul. V současné době, MAELT setká EDB je znalost předmětu požadavek (SKR). Absolventi setkat EDB jazykové znalosti Požadavek (LPR), za předpokladu, že také splňují požadavek na odbornou přípravu učitelů cizích jazyků. Poplatek program HK $ 3,2 tisíce na úvěr pro místní studenty HK 4500 dolar za úvěr pro non-místní studenty Vstupní požadavky Bakalářský titul nebo ekvivalent. Dva roky zkušeností s výukou na terciární, dospělých nebo střední úrovni by bylo výhodou. Žádosti budou rovněž považováno ze studentů, kteří jsou držiteli první titul obor v angličtině, ale kteří nemají žádné zkušenosti s výukou. Vynikající kompetence v písemné i mluvené angličtiny. Uchazeč by splňovat jeden z následujících požadavků: A Test z angličtiny jako cizího jazyka (TOEFL) skóre 96 nebo vyšší pro test na bázi internetu, 590 nebo vyšší pro test papírových; OR International English Language Testing System (IELTS) skóre alespoň 7,0 pro poslech a čtení sekce a alespoň 6.5 pro mluvení a psaní sekce; OR úroveň způsobilosti v angličtině, o čemž svědčí výkon v přijímacím pohovoru a písemného testu stanovené Katedře anglistiky, což naznačuje, že žadatel * je schopen úspěšně studovat na učil úrovni ŘO. Poznámky: * Platí pouze pro buď rodilými mluvčími angličtiny nebo non-rodilými uchazeče s bakalářským titulem z univerzity používání angličtiny jako prostředek poučení (EMI). Non-rodilí mluvčí, nebo uchazeči bez bakalářský titul z univerzity EMI ještě musí splnit celouniverzitní požadavky na minimální jazykové. Výjimečné případy se považuje případ od případu. [-]

Magisterský Titul V Oboru Vzdělávání Učitelů A Povinném Střední školy, Odborné Přípravy A Výuky Jazyků

San Jorge University / Fundacion Universidad San Jorge
Online & Campus forma Denní studium 1 rok October 2017 Španělsko Zaragoza

Master in Training profesorem středním vzdělávání a maturity, je zaměřen na poskytování vyučovací budoucnost střední psychologické a pedagogické základy výuky odborných znalostí a didaktické postupy nezbytné pro úspěšné zvládnutí vzdělávacího úkol. Jejím hlavním cílem je, aby budoucí učitelé měli prostředky nezbytné pro osobní pozornost, inovací ve výuce a pedagogického výzkumu, který reaguje na potřeby zkušených učitelů dnes a rostoucí požadavky, které společnost vyžaduje od učitelů. [+]

Master in Training profesorem středním vzdělávání a maturity, je zaměřen na poskytování vyučovací budoucnost střední psychologické a pedagogické základy výuky odborných znalostí a didaktické postupy nezbytné pro úspěšné zvládnutí vzdělávacího úkol. Jejím hlavním cílem je, aby budoucí učitelé měli prostředky nezbytné pro osobní pozornost, inovací ve výuce a pedagogického výzkumu, který reaguje na potřeby zkušených učitelů dnes a rostoucí požadavky, které společnost vyžaduje od učitelů. Master in Training profesorem povinného sekundárního vzdělávání vyškoleni být učitelem veřejných a soukromých škol (povinné sekundární vzdělávání, Centra pro vzdělávání dospělých), v souladu s ustanoveními druhého odstavce dohody Rady ministrů ze dne 14. prosince 2007, kterým se stanoví podmínky, které musí přizpůsobit plány studií, které vedou k získání titulů, které umožňují pro výkon regulovaného profesora povinného sekundárního vzdělávání, odborného vzdělávání a přípravy profese jsou stanoveny jazyk, zveřejněné v "Úředním věstníku" ze dne 21. prosince 2007 usnesením státního tajemníka pro vysoké školy a výzkum 17.prosince 2007 a ustanovení ORDER ECI / 3858/2007 ze dne 27.prosince 2007. Cíle a dovednosti Celkovým cílem je vyškolit profesionální učitele, na základě znalosti jejich příslušných stupňů původu, rozvíjet profesní dovednosti v oblasti vzdělávání učitelů k získání oficiální kvalifikace potřebná pro přístup k učitelské profese, na které se vztahuje Článek 100.2 zákona o ekologickém 2/2006 ze dne 3. května, vzdělávání a rozvoj kompetencí stanovených v RD 1393/2007 a pořadí ECI 3858/2007 ze dne 27. prosince. Program MODUL TYPE ÚVĚRY SPECIFICKÉ při experimentální matematice a přírodních vědách volitelný 24 Konkrétním fyzickým VZDĚLÁVÁNÍ volitelný 24 Specifické vzdělání v plastových, kreslení, a výpočetní techniky volitelný 24 Specifický ve společenských a humanitních věd volitelný 24 ZVLÁŠTNÍ cizích jazyků a výuka jazyků volitelný 24 Specifický Castellana LENGaUA a literatury volitelný 24 GENERIC povinné 18 Cvičení povinné 12 END mistrovských PRACÍ povinné 6 - celkem 108 [-]

Magistr Výuky (primární)

University of Newcastle
Campus forma Denní studium 2 let January 2017 Austrálie Newcastle

Master of Výukový program Vás připravuje ve třídě, a zahrnuje dvě období praktické výuce ve školách. Podle NSW ministerstvo školství, poptávka po učitelích je zvláště silná ve střední oblasti výuky matematiky, vědy, techniky, angličtina, speciální vzdělávání, právní studia, ekonomií a obchodu. [+]

Učitelé jsou v poptávce

Nyní je nejlepší čas pro vás dostat do výuky. Učitelé jsou v poptávce na národní i mezinárodní úrovni, a tento požadavek je jen očekávat zvýšení jak stávající výuku pracovníků dosáhne důchodového věku.

Podle NSW ministerstvo školství, poptávka po učitelích je zvláště silná ve střední oblasti výuky matematiky, vědy, techniky, angličtina, speciální vzdělávání, právní studia, ekonomií a obchodu.

Nicméně, mohou učitelé ze všech středních subjektů, jakož i učitelů základních škol najít práci, často plný úvazek, a jistě jako příležitostné a dočasné učitelů během NSW. Podobné příležitosti pro absolventy vysokých škol existují v celé území státu a systémů vzdělávání, stejně jako v katolické a soukromé školy. ... [-]


Magistr V Oblasti Rozvoje Studijních Programů - Vysokoškolské Vzdělání

Academy of Leadership Sciences Switzerland
Campus nebo Online Kombinované Přihlašování započato Švýcarsko Gebenstorf

Master of Science v Curriculum Development-vysokém školství (MSCDHE) je určen na rozvoj vedení ve vzdělávacím prostředí, jako je učení, teorie kurikula, rozvoje studijních programů, a související oblasti výzkumu pro veřejné i soukromé univerzity, školy a vysoké školy nastavení. [+]

Master of Science v Curriculum Development-Higher Education (MSCDHE) je určen na rozvoj vedení ve vzdělávacím prostředí, jako je učení, teorie kurikula, rozvoje studijních programů, a související oblasti výzkumu pro veřejné i soukromé univerzity, školy a vysoké školy nastavení. Práce na úrovni absolventa vychází ostatními divizemi univerzity, což umožňuje univerzity, školy a vysoké školy rozvíjet silné programy odborného vzdělávání, které zahrnují akademické nabídky v různých učebních oborů v oblasti vysokoškolského vzdělávání. Program MSCDHE také poskytuje jednotlivcům v současné době nebo hledá vedoucí pozice s koncepční a analytické dovednosti potřebné pro úspěšný rozvoj studijních programů v oblasti vysokoškolského vzdělávání. Tento program odráží náš závazek podporovat veřejně prospěšné práce, osobní růst, provádí výzkum a důkazy, na základě příležitostí ke vzdělávání pro studenty. [-]

Magisterský Titul V Oboru Vzdělávání Učitelů A Povinném Střední školy, Odborné Přípravy A Výuky Jazyků

Universidad Pontificia De Salamanca
Campus forma Denní studium 1 rok September 2017 Španělsko Salamanca

Hlavním cílem magisterského studia je poskytnout přípravu učitelů potřebnou platnou legislativou budoucí učitele druhého stupně základních škol, [+]

Magisterske studium Učitelství - Magisterske. CÍLE Hlavním cílem magisterského studia je poskytnout přípravu učitelů potřebnou platnou legislativou budoucích učitelů sekundárního vzdělávání, odborné přípravy a jazykového vzdělávání a jako předpoklad pro přijetí do sboru profesorů umožnilo vyučování v nich. Tato oficiální titul, který byl schválen v BOE (No. 244 ze dne 9. října 2009) je organizována teoretickou a praktickou a interdisciplinární aplikačního struktuře a aktualizované vzdělávací kurzy. Nabízí studentů, budoucích učitelů a poradců, obsah a dovednosti, které umožňují jejich odbornou přípravu, interagující teoretický základ s praktickými kroky na středních školách a odborné přípravy. V tomto mistra praktika osobní a individualizovaný následovat proces učení-learning je provedena. Každý student je pod dohledem profesora UPSA a učitel ve středu, kde on dělal jeho odbornou přípravu. ICE, University oddělení odpovědné za to, udržuje dohod desetiletí spolupracovala s řadou škol pro provádění těchto postupů, stejně jako blízký vztah s principy, učitelů a poradců. Stejně tak má personál zkušených učitelů Pedagogické fakulty, psychologie, počítač, komunikace, filozofie, Health Sciences UPSA a spolupráce odborníků z různých odborností ve školách. Jedná se o čtvrtý nejlepší Mistr školství žebříčku 250 magisterských programech, prováděných deníku El Mundo, seskupené podle různých oblastí a kategorií, které mají v předchozích pozicích jakékoliv mistr Učitelství. Výsledky této studie ukazují nejpopulárnější tituly, příležitosti kariéry nebo univerzit a nejprestižnějších obchodních škol. Pro své magisterské programy přípravy analyzují 1200 vybrat top 5 másteres 50 speciality. profesní profily Učitelé ESO, maturita, FP a jazyky Studijní plán obecný program (s výjimkou speciálních výchovné poradenství) Generic blok Modul I: Učení a osobnostní rozvoj (4 ECTS) Modul II: Procesy a vzdělávacím kontextu (8 ECTS) Modul III: společnost, rodina a vzdělávání (4 ECTS) blok specifické Modul IV: Doplňky stravy pro disciplinární vzdělávání (8 ECTS) Modul V: Učení a vyučování z příslušných oblastí (12 ECTS) Modul VI: Výuka inovací a Úvod do pedagogického výzkumu (4 ECTS) Cvičení (14 ECTS). UPSA usnadnit realizaci Praktikum z center střední školy a FP schválených Junta de Castilla y León. END MISTRŮ (6 ECTS) Vzdělávací orientačním programu Generic blok: Modul I: vývoj, učení a vzdělávání (2 ECTS) Modul II: Procesy a vzdělávací kontexty (8 ECTS) Modul III: společnost, rodina a vzdělávání (4 ECTS) Blokovat konkrétní: Modul IV: Oblasti vzdělávacího poradenství a pedagogické psychologie poradenství (6 ECTS) Modul V: Procesy výchovného poradenství a pedagogické psychologie poradenství (6 ECTS) Modul VI: Inkluzivní vzdělávání a pozornost k různorodosti (6 ECTS) Modul VII: Výzkum a vzdělávacích inovací a změn řízení (6 ECTS) Cvičení (14 ECTS). UPSA usnadnit realizaci Praktikum z center střední školy a FP schválených Junta de Castilla y León, Společenství Madridu, ani před odvolacím Extremadura, subjektů, se kterými má dohody. END MISTRŮ (8 ECTS) Metodologie Magisterský titul, který zahrnuje: praktická cvičení Vývoj praktických předpokladů o procesech a kontextech učitelů středních škol a FP Podporovat virtuální učební platformy. Řešení případových studií, analýza grafiky, vizuálních dokumentů, atd Interdisciplinární semináře a workshopy monografické zapojení učitelů typ UPSA, učitelé a poradci středních škol a FP a magisterských studentů. individuální doučování a individuální sledování procesu výuky a vzdělávání studentů. Teoretické třídy: Výstava učitelů základních obsahu materiálů. Cvičení: školil (tutor ve středu a na školitele na UPSA) v centrech středních a FP Doba trvání a cena Jeden akademický rok: září do června Datum zahájení: září 2016 Cena: 73 € kredit (€ 4380) Nabízených míst: 60 míst k sezení nově vstupujících. Specialitou výchovného poradce: 35. Místo: Salamanca Kontakt: ice@upsa.es [-]

Magistr V TESOL

Bath Spa University
Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 2 let September 2017 Spojené království Bath + 1 více

MA Výuka angličtiny pro mluvčí jiných jazyků (TESOL), program je určen pro lidi, kteří chtějí učit angličtinu jako druhý [+]

Proč studovat Výuka angličtiny pro mluvčí jiných jazyků (TESOL)? MA Výuka angličtiny pro mluvčí jiných jazyků (TESOL), program je určen pro lidi, kteří chtějí učit angličtinu jako druhého nebo cizího jazyka, nebo dále rozvíjet TESOL kariérní vyhlídky. MA TESOL na Bath Spa University je jedním z mála TESOL programů ve Velké Británii, která zahrnuje komponentu výukové praxe a je určen jak pro zkušené učitele a ty s malou nebo žádnou předcházející pedagogické praxe. Cílem programu je rozvíjet důvěru, dobře informovaná, vynalézavý vyučovací jazyk lékařů, kteří jsou schopni navrhnout a výuku komplexní jazykové programy. Zároveň budete rozšiřovat svůj vlastní vědomostní základnu a zapojit se do nezávislého výzkumu do své vlastní praxe a nastavení. Program uznává a oceňuje své profesní, kulturní a životní zkušenosti a budete rozvíjet a zkoumat tyto zkušenosti během programu. Tím se zvýší vaše odborné znalosti a porozumění prostřednictvím reflexe, podporovaný teoretické vstupy a praktické aplikace. Specifické profesní rozvoj kontextu je důležitým prvkem v programu, jak jsme vás připraví na návrat do domovské země s adaptabilní znalostní základny pro konkrétní nastavení. Vstupní požadavky Studenti budou obvykle mít dobrý bakalářský titul (alespoň 2:01) ve vhodném specializace uznaného vysoké škole. Výuka zkušenosti jsou vítány, ale nejsou nezbytné. Akreditace předchozího učení (APL), mohou být nabízeny, pokud jste úspěšně dokončili předchozí úroveň 6 nebo 7 modulů na jiné vysoké škole. Budeme vyžadovat plnou přepis ze zadávacího univerzity. Je také možné získat akreditaci pro jiné druhy profesního rozvoje by kompilace nezávislé studie portfolio profesního rozvoje (APEL - akreditace předchozího zkušenostního učení). Studenti, kteří chtějí, aby se nezávislé studie modul v prvním trimestru těhotenství, musí předložit důkaz o pedagogické praxe ve formě dopisu z minulého / současného zaměstnavatele. Rozhodnutí povolit studentovi sledovat nezávislou volbu studie bude pořízena v Award Leader po projednání se studentem a s ohledem na důkazy poskytnuté. Zahraniční studenti, jejichž mateřským jazykem není angličtina, musí mít minimální jazykovou úroveň IELTS 6.5 nebo ekvivalentní. Pracovní příležitosti Studenti, kteří absolvují MA TESOL bude mít mnoho pracovních příležitostí, včetně: výuka anglického jazyka (všeobecné nebo specializované), trenér učitel jazyků, materiálů psaní, rozvoj studijních programů, jazykové učebnice editor, ředitel studia / zástupce ředitele studia, doktorské studium. [-]

MA Ve Výuce Angličtiny

Universitat Rovira i Virgili
Online & Campus forma Kombinované 1 rok September 2017 Španělsko Tarragona

Tento pán je kontinuita vystřižení Mistra výuku cizích jazyků (ELE / ICV), které bylo zavedeno v roce 2007, se dvěma specialitami, angličtině a španělštině. MA v anglického jazyka si klade za cíl vyškolit odborníky v oblasti výuky angličtiny na různých úrovních, a to jak na obecné i specialisty. Orientace titulu se mísí jako kombinace profesionální a pole ... [+]

Magisterske studium Učitelství - Magisterske. Mistr ve výuce anglického jazyka Tento pán je kontinuita vystřižení Mistra výuku cizích jazyků (ELE / ICV), které bylo zavedeno v roce 2007, se dvěma specialitami, angličtině a španělštině. MA v anglického jazyka si klade za cíl vyškolit odborníky v oblasti výuky angličtiny na různých úrovních, a to jak na obecné i specialisty. Orientace v názvu se mísí ve smyslu spojuje profesionální a oblasti výzkumu, a je zaměřena na absolventy, domácí či zahraniční, s nebo bez zkušeností, kteří chtějí vést svou kariéru na výuku anglického jazyka. Kariérní vyhlídky Rozsah práce par excellence je výuka anglického jazyka na všech úrovních. Výuka jazyků obecně poskytuje studentům multidisciplinární školení v oblasti humanitních věd, který mu umožňuje všechny druhy aktivit spojených s přenosem aktivit kulturních znalostí. Budoucí absolventi / bude das být připraven provést následující úkoly: V oblasti jazyků: Profesor výuky anglického jazyka center španělského státu, soukromých i oficiálních (oficiální jazykové školy, jazykové služby, jazykové školy, pro dospělé školách, atd.) Angličtina učitelů v zahraničí v soukromých i veřejných center. Anglický učitel pro specifické účely v soukromých společnostech, nadnárodních a mezinárodních agentur. Profesor jiných předmětů v angličtině pro bilingvních škol. Ředitel nebo vedoucí studia na školách. English lectureships na zahraničních univerzitách. Přístup do míst angličtiny ve středních školách. Jazyk poradce ve školách, publikování nebo jiných veřejných nebo soukromých společností. univerzitní profesor pro vysokoškoláka a postgraduální úrovni. Výzkumník výzkumné skupiny vyučování a učení angličtiny. Autor příruček pro výuku a učení angličtiny v publikování a související podniky. Autor učební materiály pro virtuální učení a výuku angličtiny v publikování a související podniky. výchovný poradce na školách, publikování nebo jiné veřejné nebo soukromé společnosti. V souvisejících oblastech: Profesionální výzkum a předávání znalostí v interdisciplinárních výzkumných skupin v příbuzných oborech jazyková a kulturní mediátor ve veřejných nebo soukromých subjektů Odborníci v cestovním ruchu Překlad profesionálové Odborníci vydavatelský průmysl PROGRAM Odpoledne 17: 00h do 19: 00h (více stáž) Jazyk výuky 100% English Připojit profily Master je zaměřena přednostně pro studenty s pozadím v oblasti anglických studií a souvisejících oblastí, jako je například moderních jazyků, kultury a komunikace, překlady a tlumočení, speciály Master v cizím jazyce. Avšak Mistr je otevřena osob majících úředníkovi přímo nesouvisejí vysokoškolské vzdělání, bakalářské / a, diplom / sama nebo ekvivalent; V tomto případě bude nutné přijmout další školení (viz specifická pravidla). První rok: Povinné předměty První semestr Druhý jazyk Získání Metodika druhý jazyk Výuka Materiálů a technik pro výuku anglického jazyka Učení Computer Assisted Language (Alao) a nových technologií při výuce anglického jazyka Gramatiky a slovní zásoby anglického jazyka třídě Výslovnost v anglické jazykové třídě Volitelné Druhý termín Metody a nástroje pro výzkum ve výuce anglického jazyka Pragmatika ve třídě anglického jazyka Umístění Pracovní Final Mistr Volitelné: V této sekci si můžete prohlédnout úplný seznam volitelných předmětů, které jsou zahrnuty v osnovách. Před výběrem předměty pro vaši výuku, budete muset konzultovat roční aktivaci. Aktivity pro jazykové výuky angličtiny pro děti Angličtina pro specifické účely Integrovaná výuka předmětu a cizího jazyka (CLIL) Kultura v cizí třídy jazyka Literatura a film v cizí třídy jazyka Doplňkovou odbornou přípravou: (*) Anglický jazyk III Anglický jazyk IV (*) Orgán odpovědný za přijetí, vzhledem k záznamu / kandidátní / A, může rozhodnout, že student musí vzít a přenést některý z předmětů plánovaných jako doplňkový trénink. Kvalifikace pro přijetí Studenti mají přístup k magisterské studium prostřednictvím následujících podmínek: Absolventi oficiální vysokoškolské vzdělání v oboru Anglická filologie; Titul v angličtině; Titul v moderní, kultury a komunikace jazyků; Oboru překladatelství a tlumočnictví, nebo jiných stupňů, které zahrnují studie extanjeras jazyky, jako je diplom v oboru Učitelství specializovat v cizím jazyce, nebo do platové třídy raného dětství a základní vzdělávání zmínit English, diplom nebo titul v oboru cestovního ruchu a dalších souvisejících stupňů. Mistr je otevřena osobám, které oficiální vysokoškolský diplom, bakalářské /, diplom /, nebo ekvivalent, které přímo nesouvisí, v tomto případě to bude nutné, aby se další vzdělávání (viz zvláštní pravidla) Absolventi s úředním osvědčením vydaným instituce vyššího vzdělávání v prostoru vysokoškolského vzdělávání, který povoluje vydávající zemi pro přístup k pánovi. Studenti se zahraničním stupněm vzdělávacího systému mimo prostoru vysokoškolského vzdělávání nebyl schválen, po ověření na univerzitě, že: úroveň školení rovnocenné s odpovídajícími španělské vysokoškolským vzděláním zmocnit vydávající zemi pro přístup k postgraduální studium Vyžaduje zvláštní dokumentace Akreditace znalost cizích lig: Úroveň C1 Evropského referenčního rámce pro jazyky 5. průběh nebo Certifikace Oficiální Jazyková škola Cambridge Certificate in Advanced Inglés TOEFL, minimální 110 Kritéria pro výběr Výběr studentů bude probíhat podle následujících kritérií: Přiměřenost názvu přístupového: až 30 bodů, podle následujícího pořadí: Absolventi anglistiky: maximálně 30 bodů. Absolventi v souvisejících oblastech: maximálně 20 bodů. Posouzení přepisu oficiálního vysokoškolského diplomu, který umožňuje přístup k Master: maximálně 25 p dodatečné školení vztahující se k obsahu mistr: maximálně 10 bodů. Pedagogickou praxi ve výuce anglického jazyka: maximálně 10 bodů. Motivační dopis kandidátní / A: maximálně 5 bodů. Relevantní pobyty (minimálně 4 týdny akreditované dokumentární), v anglicky mluvících míst: maximálně 5 bodů. Výuka zkušenosti s výukou jazyků: až 5 bodů. Výuka zkušenosti obecně: maximálně 5 bodů. Anglicky úroveň než požadované minimum: maximálně 5 bodů. [-]

M.ED. in Learning and Instruction

National Taipei University of Education
Campus forma Denní studium Kombinované 2 let September 2017 Tchaj-wan Taipei + 1 více

M.Ed. v učení a instrukce se zaměřuje na výuku zaměřených na studenta, učení teorie a strategie, mobilní učení a hodnocení učení. [+]

M.Ed. V oblasti vzdělávání a výuka M.Ed. v učení a instrukce se zaměřuje na výuku zaměřených na studenta, učení teorie a strategie, mobilní učení a hodnocení učení. Zahraniční studenti, kteří mají diplom nebo ekvivalent bakalářského jsou vítány. [-]

Master Francouzský Jazyk

West Catholic University - Université Catholique de l’Ouest
Campus forma Denní studium 4 semestry September 2017 Francie Angers

Cílem tohoto mistra je umožnit studentům získat teoretické a praktické dovednosti ve výuce francouzštiny jako cizího jazyka. [+]

Magisterske studium Učitelství - Magisterske. Cíle výcviku Cílem tohoto mistra je umožnit studentům získat teoretické znalosti a pedagogické praxe francouzštiny jako cizího jazyka - vykonávat učitelské povolání - zajištění vzdělávací činnost a dohled nad trenérů - build výuku francouzštiny jako cizího jazyka materiálů na národní nebo mezinárodní úrovni. + TRAINING - Odborné vzdělání s stáže (2-5 měsíců), ve Francii nebo v zahraničí - intervencemi specializovaných odborníků - Close-pletené propagační a individuální podporu vzdělávání - jednotných osnov a jedinečnou nabídku pro studenty obličeje a vzdálenost, spolupráce mezi studenty - Tento pán je nabízen v počáteční nebo průběžné odborné přípravy, nebo vzdálenost. Většina z master-face: - Studijní program na vysoké škole se zabudovaným francouzské jazykové centrum, aby alternativní teorie a praxe. - Dohody o partnerství s více než 85 univerzitách po celém světě. Most vzdálený master: - Školení v multimediální platformy: fórum, wiki, reaktivitu. - Interaktivita mezi studenty na akademické půdě UČO a studentů distančních kurzů. VSTUPNÉ Mistr 1: Studenti, kteří jsou držiteli jednoho z následujících stupňů mají přístup k právu na Master: - Bachelor of Science jazykových kurzů FLE - Licenční jazyky kurzy FLE - Titul v současné literatuře kurzech FLE držáky studenti další pokročilé stupňů (francouzské nebo zahraniční), může požádat o přijetí prostřednictvím procesu validace osobní a profesní zkušenosti. Master 2: Studenti obdrželi písemné zkoušky z prvního ročníku mistr výuky jazyků mají přístup do druhého ročníku odborné přípravy mistra Po prostudování jejich případ. Studenti, kteří jsou držiteli dalších pokročilých stupňů (francouzské nebo zahraniční), může požádat o přijetí prostřednictvím procesu validace osobní a profesní zkušenosti. Poplatky za studium 2014-2015 - Od € 3,450 / rok (na základě příjmů) - Školení pro způsobilé vysokoškolských stipendií. [-]

Magisterský Studijní Program V Oblasti Vzdělávání Učitelů, M.Ed.

University of Tampere
Campus forma Denní studium 2 let August 2017 Finsko Tampere

Budování lepší příležitosti [+]

Uplatňovat dne 1. prosince 2016 - 13. ledna 2017 Titul: Master of Arts (Education) Doba trvání: 2 roky Rozsah: 120 ECTS Datum zahájení: srpen 2017 Školné pro non-EU studenty / EHP: 10 000 Kč / rok Více informací o stipendia Program je určen pro kvalifikovaných učitelů s bakalářským titulem v jedné z mnoha oborů vzdělání. Jejím cílem je integrovat nejzákladnější výzkum osnov studia, pedagogická psychologie, inkluzivní vzdělávání a pedagogické vedení poskytovat nástroje pro rozvoj školního vzdělávání. Naučné Zaměření programu je na školu komunity účinnosti a na posílení schopnosti žáků k rozvoji moderního teoretický přístup k výuce a vzdělávání studentů. Tyto studie se zaměřují na vzdělávání učitelů, kteří jsou schopni analyticky a kriticky myslet, řešit problémy a pracovat jako učitel-výzkumných pracovníků. Program se opírá o provádění mezinárodní, up-to-data výzkumu v oblasti vzdělávání a příbuzných oborů. Je určen ve prospěch učitelů ze základních škol až po vyšší úrovní vzdělání. Studijní cíle Po dokončení magisterského studijního programu v vzdělávání učitelů, budete mít kompetence na: pochopit předpoklady učení a vzdělávání a význam učitelské profese pro rozvoj společnosti vyvinout nové způsoby výuky a učení ve škole na základě současného výzkumu činit eticky oprávněné rozhodovat, které jsou dobře zakotvené argumentaci, a bránit výchovných hodnot zapojit do výzkumu v oblasti pedagogických věd obsah studie Program se skládá z všestranných základních studií v inkluzivního vzdělávání, učební plán studií, hodnocení výuky, učení a vzdělávání, a do vedení ve vzdělávacích organizacích. Kromě toho, studenti jsou nabízeny důkladné studie o kvantitativních a kvalitativních výzkumných metod a postupů. Mají také možnost zahrnout volitelné studií z jiných vědních oborů do jejich míry. Program vrcholům patří první ruky zkušenost finské škole s pozorováním ve třídách a vysoce kvalitní práce dohledu ze strany odborníků s odbornými znalostmi v oblasti výzkumu, vzdělávání učitelů a výuky ve škole. Intenzivní spolupráce mezi pedagogickou školu a učitelský ústav na univerzitě v Tampere poskytuje našim studentům nepostradatelný znalostí integrace teorie a praxe v oblasti vzdělávání. Kariérní možnosti Program dává kompetence pro práci s vývojem osnov, učebních prostředí, poučení a školy. Zaměřuje se na vývoj blaho školní komunity, kvalitu učení a vyučování založených na výzkumu. To dává nahlédnout a schopnosti využít ty nejlepší prvky finského vzdělávacího systému v různých kulturních kontextech. Absolventi jsou schopni pracovat nejen jako tradiční učitelů, ale také jako mentoři a organizátorů a vývojářům učení. Mají kvalifikaci k rozvoji inovativních vzdělávacích postupů, osnov a školy, a budovat lepší příležitosti pro naše děti a mládež. *) Program je určen pro kvalifikované učitele, kteří si chtějí rozšířit své odborné znalosti. To nevede k učitelské kvalifikaci. Způsobilost Kritéria způsobilosti, aby studijní program magisterského vzdělávání učitelů se skládá ze dvou částí: Univerzita v Tampere všeobecná kritéria způsobilosti a kritéria způsobilosti specifických pro jednotlivé programy. Kritéria specifických pro jednotlivé programy upřesnit a / nebo doplnit obecná kritéria. Žadatelé musí splňovat oba, aby mohly být považovány za způsobilé. Obecné způsobilosti Chcete-li mít nárok žádat o magisterského programu na UTA, žadatel musí mít Vyplněný level university bakalářský titul nebo ekvivalent v oblasti požadovaného programu, nebo v úzce související téma A Plynulost v angličtině dostatečně pokročilý na akademických studií. kritéria přijatelnosti Program specifické Chcete-li být způsobilí požádat o studijní program magisterský ve vzdělávání učitelů, žadatel musí mít: bakalářského nebo vyšší vysokoškolský diplom z univerzity nebo vysoké školy aplikovaných věd (nutná žádná zvláštní pole), A formální pedagogickou kvalifikaci (certifikaci) v zemi, kde bylo vydáno osvědčení o stupeň bakalářský. Žadatelé musí zaslat oficiální certifikát nebo popis obsahu jejich formální pedagogické kvalifikaci, a poskytnout odkaz na webovou stránku, kde lze tuto informaci ověřenou (univerzity, ministerstva, apod). Bakalářský diplom nebo musí být dokončeno v době, kdy začíná program. Je-li stupeň není dokončena do konce lhůty pro podávání žádostí, žadatel může být přijat do programu za podmínky, že on / ona pošle úředně ověřenou kopii certifikátu studia na University do 31. července 2017. Pokud certifikát není vydán v angličtině, finštině nebo švédštině, úředně potvrzena, úplné a přesné překlad do jednoho z těchto jazyků musí být zahrnuty. Certifikát na stupni musí být doručeny na univerzitě ve stanovené lhůtě. Úspěšný uchazeč bude v takovém případě nejprve obdrží oznámení o podmíněném přijetí a později oficiální dopis o přijetí, jakmile dosáhne certifikát stupeň University. Program je určen pro kvalifikované učitele, kteří si chtějí rozšířit své odborné znalosti. To nevede k učitelské kvalifikaci. [-]

Magistr školství (výzkumná Profil)

Université du Québec à Rimouski UQAR
Campus forma Denní studium 12 měsíců September 2017 Kanada Rimouski Lévis + 1 více

Mistr školství poskytuje informace o různých výzkumných přístupů v oblasti vzdělávání, pochopit jejich hlavní základy a prohloubit znalosti v oblasti specializace. [+]

Magisterske studium Učitelství - Magisterske. Mistr školství poskytuje informace o různých přístupech k pedagogického výzkumu, pochopit jejich hlavní základy a prohloubit své znalosti ve specializované oblasti vztahující se k jedné ze tří koncentrací: * Školské správy; akademické a sociální (nápravné); vyučování a učení. * Určeno pro studenty, kteří absolvovali Diploma in školské správy. Jejím cílem je také najít řešení problémů teoretické a praktické povahy, jakož i související odborné praxe jako pole pedagogických poznatků. cesty M.Ed., profil výzkum (s pamětí) MA v oblasti vzdělávání, výzkumu cesta (s pamětí) umožňuje výzkumný projekt (21 kreditů paměti) prohloubit své znalosti ve specializované oblasti vztahující se k pedagogických vědách. Tato dráha také pomáhá rozvíjet dovednosti potřebné pro výkon doktorského studia. M.Ed., profesní profil (s testováním) MA ve vzdělání, profesní dráhu (s testováním) umožňuje: prohloubit dovednosti, jako je mluvení ve škole a sociální adaptace, výuky učení či školské správy; seznámit se s výzkumného procesu vědy vzdělávání; k dosažení konkrétního intervenční projekt spojený s realitou se vyskytují v odborné praxi jako součást eseje 9 kreditů. Akademické a sociální vyrovnávací koncentrace poskytuje přístup k Asociace nápravného Quebec (ADOQ). publikum Master of vzdělávání je zaměřena na: učitelé; Administrátoři škola; psychoeducators; výchovné poradce; studenti se zájmem o práci v oblasti vzdělávání a to jak ve škole, než střední škole jako zainteresovaných stran nebo vědců. oblasti výzkumu Témata v rámci vysokého školství v postgraduálním studiu mohou být velmi rozmanité. Témata studie mohou zapsat do některého z následujících způsobů: škola a sociální přizpůsobování, nápravu; vedení školy, řízení a financování vzdělávání; Vývoj student a poznání; didaktika (francouzsky, matematiky, přírodních věd, sociálních studií, etika, hudba, atd); vyučování a učení; praktický výcvik (stáže); psaní, počítání; vytrvalost a akademický úspěch; učitelského povolání; psychologie, filozofie či sociologie vzdělávání; informačních technologií a komunikace v oblasti vzdělávání; atd. Pracovní příležitosti Kromě toho, že prohlubování domény nebo získat dovednosti v oblasti výzkumu, vyššího vzdělávání absolvovat programy zpřístupnit nebo usnadnit přístup k některým pracovních míst: pokrok ve své učitelské kariéry nebo zasahování do vzdělávání; Principy (je-li stupeň nebo Master of školství, koncentrace vedení školy); Učitel zdrojů na různých úrovních (v případě krátkého programu druhého cyklu ve speciálním vzdělávání a Master of vzdělání - profesionální profil - koncentrace akademické a sociální adaptace); školní poradce ve školním stravování; profesionální ve službě či jiných organizací vývoji, řízení a kontrolu výzkumných projektů a rozvoj vzdělávání; přednášející v univerzitních programů vysokoškoláka v oblasti vzdělávání (kurzy spojené s specialitou vyvinuté); College Education (je-li dostatečná disciplinární zaměření je ve vlastnictví); Profesionální univerzitních výzkumných projektů v oblasti vzdělávání; Profesor výzkum ve vzdělávání (pro ty, kteří sledují doktorské studium v ​​oboru, který odpovídá pozic nabízených na univerzitách). CÍLE Možnost M.Ed., výzkum profil, je navržen tak, aby studentovi nebo studenta: vědět, různé vzdělávací přístupy výzkumu; definovat a rozvíjet konkrétní výzkumný problém k tématu vybraných studií; poznat a pochopit hlavní teoretické základy jeho předmět studia; získat základní znalosti a být obeznámeni s příslušnými metodologie výzkumu v oblasti vzdělávání a tématu vybraných studií; plánovat a realizovat výzkumný projekt v oblasti jejich specializace; naučit se efektivně komunikovat výsledky své práce ve svých spisech nebo v seminářích, sympóziích a konferencích; rozvíjet dovednosti potřebné k trestnímu stíhání, pokud existuje, doktorské studium. [-]