Magisterské studium Učitelství - Magisterské studium Učitelství hledejte zde!

Magisterské studium Učitelství - Zde naleznete magisterské studium Učitelství

Učitelství

Výuka je pole pro ty, kteří chtějí něco změnit, a to nejen pro jednotlivé studenty, ale i ve světovém měřítku v naší propojené budoucnosti. Program, který slibuje poskytnout základní dovednosti a kvalifikace potřebné pro úspěch ve vzdělávání, je mistr ve výuce. Ať už je to na základních školách, středních školách, soukromých vysokých škol nebo veřejných vysokých škol, páni ve výuce otevírá dveře do placenou profesionální dráhy v oblasti vzdělávání.

Mistři v výukové programy jsou nabízeny na univerzitách a institucích po celém světě, v Austrálii, Bruneu, Německu, Irsku, Izraeli, Kazachstánu, Malajsii, Nizozemí, Singapuru, Španělsku, Turecku, Velké Británii, USA a další. Mistři ve výuce studijních programů jsou k dispozici na plný úvazek, částečný úvazek, nebo dokonce on-line distanční formě studia.Studenti se uplatní ve všech nejaktuálnější odborné vyučovací metody, se silným důrazem na praktické vzdělávání a reálného světa získávání dovedností, Masters ve výuce kandidátů učit se praxí.

Máte-li usilovat o uspokojení profesní dráhu ve výuce a již dokončili bakalářský titul v oboru příbuzném oblast, v Masters výuky je studijní program, který bude poskytovat základní dovednosti a kvalifikaci řešit žádné profesní výzvy. Přejděte dolů a klepněte na položku se dozvíte více o Masters v výukových programů dnes!

Čtěte více

Med, Vyučování A Učení

Concordia University Chicago
Campus forma Denní studium 1 - 2 let October 2017 Spojené státy americké Chicago

Tento kurz vám pomůže - jako aktuální učitele nebo vychovatele - rozšířit své znalosti celé řady vzdělávacích teorií, včetně oblastí, jako je obsah výuky, výuky a hodnocení. [+]

Magisterske studium Učitelství - Magisterske. Med Výuka a učení Tento kurz vám pomůže - jako aktuální učitele nebo vychovatele - rozšířit své znalosti celé řady vzdělávacích teorií, včetně oblastí, jako je obsah výuky, výuky a hodnocení. Kromě dozvědět se více o těchto klíčových oblastí, budete také objevovat další informace o vyučovacích strategií pro moderní vývoj v této oblasti, jako jsou technologie, rozmanitosti a komplexním prostředí pro posuzování. Po absolvování tohoto kurzu budete mít důkladnou průpravu v sofistikované lekci a osnov, jak učit studenty s různými schopnostmi a potřebami, a jak technologie může pomoci při výuce a učení. Typické profesní dráhy pro absolventy patří: Dean / akademický ředitel Ředitel, vzdělávání a rozvoj Profesor / přednášející vzdělání poradce Trénink ředitel Výuka a učení manažer rozvoje Požadavky předmětu Akademické Vstupní požadavky: Bakalářský titul z ekvivalentem amerického regionálně akreditované instituce GPA vydělal 2,85 nebo vyšší Anglické jazykové způsobilosti: IELTS: minimum 6,0 nebo TOEFL: minimálně 72 (internet-based) * nebo IELTS: minimum 5,5 a CUC Pathway programu * nebo TOEFL: minimálně 60 (internet-based) a CUC Pathway Program ** nebo ekvivalentní. * Pro další vysvětlení, obraťte se na specializovanou výchovný poradce. ** Po úspěšném dokončení CUC Pathway programu, studenti jsou plně přijat do jejich studijního programu. [-]

Magistr školství

Massey University
Campus nebo Online Denní studium Kombinované 2 - 4 let March 2018 Nový Zéland Palmerston North + 1 více

Mistr školství bude aktualizovat své odborné znalosti a kvalifikaci, zatímco zkoumání nový vývoj a změny ve vzdělávání. [+]

Mistr školství bude aktualizovat své odborné znalosti a kvalifikaci, zatímco zkoumání nový vývoj a změny ve vzdělávání. Zůstat až do dnešního dne s nejnovějšími poznatky vzdělávání Massey používá model založený na dotaz a inter-profesionální učení, která má za následek nejlepší praxi učení a vyučování zkušeností, které mohou být okamžitě použity ve svém vlastním prostředí. Náš Mistr školství nabízí největší počet doložek jakéhokoli postgraduálního titulu svého druhu na Novém Zélandu. Případně můžete chtít následovat unendorsed cestu, kde si můžete vybrat z některého z kurzů v potvrzení oblastech nebo volitelného programu. Flexibilní studium vám bude vyhovovat Budete mít prospěch z řady na dálku a dodacích blended-learning možností, které poskytují flexibilní příležitosti ke vzdělávání bez ohledu na umístění. Učte se od vysoce kvalifikovaných a dobře pokládaný učitelů, kteří podporují a poskytují vysokou úroveň pastorace. Používáme celou řadu technologií, přizpůsobit své zkušenosti a poskytují kdekoli a kdykoli učební prostředí. Předem díky studiu Mistr školství je nyní nabízen jako 180 úvěrů stupně, což znamená, že jej lze dokončit za pouhých 1,5 letech na plný úvazek studia. Přidejte se k nám v podpoře stipendium vyučování a učení. Massey je zařazen v předních světových 150 vysokých škol pro vzdělávání v Quacquarelli Symonds (QS) žebříčku. Majors a souhlasy Master of vzdělávání (e-learning) Master of vzdělávání (Early let) Master of vzdělávání (Educational správa a vedení) Master of vzdělávání (Inkluzivní vzdělávání) Master of vzdělání (gramotnost Education) Master of vzdělávání (Māori Education) Mistr školství (Mathematics Education) Master of vzdělávání (výuce angličtiny pro mluvčí jiných jazyků vedení) Master of vzdělávání (Výuka a... [-]

Magistr V Vědách Vzdělávání - Teorie, Praxe A Hodnocení Výuky

University of Nicosia
Campus forma Denní studium 3 semestry September 2017 Řecko Athény Kypr Nicosia + 2 více

Účelem tohoto programu je dvojí. Na jedné straně, pomoci studentovi získat hluboké znalosti v oblasti specializace přes její území (a) monitorování vzdělávacích kurzů v pokročilé úrovni, (b) zkoumat příslušné literatury, a (c) interakce s fakultou a ostatní studenti. Na druhé straně, je program zaměřen na podporu výzkumné dovednosti prostřednictvím (a) sledování konkrétních kvantitativních a kvalitativních výzkumných kurzy, (b) malým vyšetřování měřítku v rámci různých kurzů a / nebo vypracování diplomové práce, a (c) Účast na seminářích / konferencích obsahu výzkumu. [+]

Magisterske studium Učitelství - Magisterske. Splatnost (roky): 1,5 let Kvalifikace: Vzdělávací vědy: teorie, praxe a vyhodnocení instrukce (MED, 1,5 let nebo 3 semestry) Úroveň kvalifikace: 2. cyklus (magisterské studium) Jazyk výuky: Řecký Forma studia: Full a na částečný úvazek Minimální Kredity: 30 Minimální ECTS kreditů činil 90 Profil programu: 7.1 Účel Účelem tohoto programu je dvojí. Na jedné straně, pomoci studentovi získat hluboké znalosti v oblasti specializace přes její území (a) monitorování vzdělávacích kurzů v pokročilé úrovni, (b) zkoumat příslušné literatury, a (c) interakce s fakultou a ostatní studenti. Na druhé straně, je program zaměřen na podporu výzkumné dovednosti prostřednictvím (a) sledování konkrétních kvantitativních a kvalitativních výzkumných kurzy, (b) malým vyšetřování měřítku v rámci různých kurzů a / nebo vypracování diplomové práce, a (c) Účast na seminářích / konferencích obsahu výzkumu. Obecně platí, že celkovým cílem tohoto programu je pomoci studentovi, aby se stal nezávislý myslitel a pedagog vědec. 7.2 Cíle 1. Podporovat a kvalitní podporu výuky prostřednictvím analýzy sociologických, filozofických a psychologických předpokladů, pokud jde o organizaci, vedení a hodnocení výuky. 2. Chcete-li přispět k modernizaci výuky, vedení a které plní poradní úlohu jak v rozvojových programů na úrovni školy a z hlediska organizace, vedení a hodnocení výuky. 3. Prohloubit výsledky výzkumu, jakož i metodologické otázky týkající se organizace a vedení výuky. 4. Chcete-li využívat nejnovější technologie pro výuku a studijní účely. 5. Prohloubení otázkách odborné znalosti, výrobní úspěchy eseje, analýzu a dokumentaci výsledků učení a monitorování studijní pokrok studentů. 6. Aplikovat různé techniky systematického pozorování a hodnocení výuky.... [-]

Magistr v oboru Vzdělávání a výuka v cizím jazyce

University of New York in Prague (UNYP)
Campus forma Denní studium September 2017 Česká republika Praha

Magisterský program Vzdělávání a výuka v cizím jazyce je určen pro absolventy s pedagogickými zkušenostmi či aktuálně učící lektory, jež se věnují výuce druhého světového jazyka, nebo školitelům, kteří chtějí budovat svou kariéru v oblasti moderních jazyků a angličtiny jako druhého jazyka. [+]

Magistr v oboru Vzdělávání a výuka v cizím jazyce Magisterský program Vzdělávání a výuka v cizím jazyce je určen pro absolventy s pedagogickými zkušenostmi či aktuálně učící lektory, jež se věnují výuce druhého světového jazyka, nebo školitelům, kteří chtějí budovat svou kariéru v oblasti moderních jazyků a angličtiny jako druhého jazyka. Kurz umožní studentům progresivní vzdělání v oblasti studia a výuky jazyků, které získají v rámci tohoto programu prostřednictvím výzkumů, rozvíjení a využití nově získaných poznatků v této oblasti. Díky tomu se budou schopni lépe prosadit a uplatnit, jakož i zlepšit své kariérní vyhlídky v rámci dalšího a vysokoškolského vzdělávání. Studenti se seznámí se širokou škálou výzkumů v použití jazyků, a to zejména v takových výzkumných činnostech a tématech, která ovlivňují jazykově-vzdělávací oblast, včetně osvojení si komunikace a výuky v cizím jazyce. Seznámí se také s výzkumem jazykového vzdělávání ve vztahu k praktické výuce v reálném prostředí. Získají dovednosti písemně se vyjádřit v daném jazyce a naučí se jej používat i pro účely využití výpočetních výukových nástrojů v rámci aplikace IT. Po absolvování magisterského programu budou schopni vést samostatné výzkumné projekty týkající se vzdělávání a výuky v cizích jazycích. Cíle programu: schopnost studenta analyzovat teorii a výzkum v oblasti aplikované lingvistiky, zejména v případě výzkumné činnosti a teoretických rámců, které mají dopad na vzdělání, výuku a testování v cizích jazycích možnost studenta detailně prozkoumat rozhraní mezi výzkumem jazykové výuky a jeho praktickou aplikací v reálném prostředí schopnost studenta vyhodnotit roli i budoucnost informačních technologií v rámci jazykového vzdělávání na bázi... [-]

Magisterský Titul V Oboru Vzdělávání Učitelů A Povinném Střední školy, Odborné Přípravy A Výuky Jazyků

Universidad Pontificia De Salamanca
Campus forma Denní studium 1 rok September 2017 Španělsko Salamanca

Hlavním cílem magisterského studia je poskytnout přípravu učitelů potřebnou platnou legislativou budoucí učitele druhého stupně základních škol, [+]

Magisterske studium Učitelství - Magisterske. CÍLE Hlavním cílem magisterského studia je poskytnout přípravu učitelů potřebnou platnou legislativou budoucích učitelů sekundárního vzdělávání, odborné přípravy a jazykového vzdělávání a jako předpoklad pro přijetí do sboru profesorů umožnilo vyučování v nich. Tato oficiální titul, který byl schválen v BOE (No. 244 ze dne 9. října 2009) je organizována teoretickou a praktickou a interdisciplinární aplikačního struktuře a aktualizované vzdělávací kurzy. Nabízí studentů, budoucích učitelů a poradců, obsah a dovednosti, které umožňují jejich odbornou přípravu, interagující teoretický základ s praktickými kroky na středních školách a odborné přípravy. V tomto mistra praktika osobní a individualizovaný následovat proces učení-learning je provedena. Každý student je pod dohledem profesora UPSA a učitel ve středu, kde on dělal jeho odbornou přípravu. ICE, University oddělení odpovědné za to, udržuje dohod desetiletí spolupracovala s řadou škol pro provádění těchto postupů, stejně jako blízký vztah s principy, učitelů a poradců. Stejně tak má personál zkušených učitelů Pedagogické fakulty, psychologie, počítač, komunikace, filozofie, Health Sciences UPSA a spolupráce odborníků z různých odborností ve školách. Jedná se o čtvrtý nejlepší Mistr školství žebříčku 250 magisterských programech, prováděných deníku El Mundo, seskupené podle různých oblastí a kategorií, které mají v předchozích pozicích jakékoliv mistr Učitelství. Výsledky této studie ukazují nejpopulárnější tituly, příležitosti kariéry nebo univerzit a nejprestižnějších obchodních škol. Pro své magisterské programy přípravy analyzují 1200 vybrat top 5 másteres 50 speciality. profesní profily Učitelé ESO, maturita, FP a jazyky Studijní plán obecný program (s výjimkou speciálních výchovné poradenství) Generic blok Modul I: Učení a osobnostní... [-]

Master Of Arts Ve Výuce Anglického Jazyka

The Hong Kong Polytechnic University, Department of English
Campus forma Denní studium Kombinované 1 - 2 let September 2017 Hongkong Kowloon + 1 více

Tento program je určen pro učitele s pedagogickou praxi na terciární, dospělých nebo střední úrovni týkající se rozvoje jejich efektivní techniky požadované při řešení problémů v náročných a měnící se učební prostředí. Je známo, o vzdělávání předsednictvo HKSAR vlády pro předmět znalostí požadavku pro učitele. [+]

Cíle programu Cílem tohoto programu je rozvíjet absolventy schopné dělat okamžitě přispět ke vzdělání. Tento program vám poskytne: - nahlédnutí do jazykových, vzdělávacích a mezinárodních otázkách týkajících se výuky anglického jazyka - znalosti a dovednosti velmi důležitých pro efektivní anglického jazyka učitel - příležitostí k zamyšlení a týkají současných trendů v oblasti vzdělávacích koncepcí na své vlastní zkušenosti a praxe - kritický pohled navržena tak, aby vybavit na výzvy, které v dnešním neustále se měnícím prostředí výuky - hloubka znalostí, které zvýší vaše ambice nabídnout vysokou kvalitu a vynikající anglické jazykové výuky zkušenosti svých studentů Program Obsah Program nabízí flexibilní úvěrovou systému založeného na vysoce interaktivní vzdělávací prostředí. - 6 Základní předměty (18 kreditů) - 4 Volitelné předměty (12 kreditů) Program Details Program je flexibilní, aby vyhovoval vašim potřebám: - můžete ukončit na PGD, 6 povinné předměty (18 kreditů), nebo na úrovni MA, 10 předmětů (30 kreditů) - smíšený režim Docházka: na plný úvazek a částečný úvazek studie. Full-time je normálně dokončena v 1 roku a na částečný úvazek obvykle 2 roky. - Pohodlné Načasování: Většina tříd se uskuteční ve večerních hodinách a / nebo soboty odpoledne - o uznávání odborné kvalifikace: nový a porce anglického jazyka učitele, kteří nejsou držiteli stupně obor v angličtině, ale absolvovali program MAELT úspěšně bude považovat Education Bureau ( EDB), jak mít příslušném jazyce velký titul. V současné době, MAELT setká EDB je znalost předmětu požadavek (SKR). Absolventi setkat EDB jazykové znalosti Požadavek (LPR), za předpokladu, že také splňují požadavek na odbornou přípravu učitelů... [-]

Magistr V Učitelství Všeobecně Vzdělávacích Předmětů Na Nižších A Vyšších Středních škol - Matematika

Charles University Faculty of Education
Campus forma Denní studium Kombinované 2 let October 2017 Česká republika Praha + 1 více

Cílem studie je poskytnout absolventům s kompletním master vzdělání, které je připraví pro povolání učitele matematiky na nižších a vyšších středních školách všech typů. Studie je založena na rovnováze kognitivních, didaktické a pedagogické-psychologické části vzdělávání učitelů. [+]

Magisterske studium Učitelství - Magisterske. Cílem studie je poskytnout absolventům s kompletním master vzdělání, které je připraví pro povolání učitele matematiky na nižších a vyšších středních školách všech typů. Studie je založena na rovnováze kognitivních, didaktické a pedagogické-psychologické části vzdělávání učitelů. Důraz je kladen na využití didaktických inovací ve výuce matematiky s ohledem na up-to-date didaktických koncepcí. Absolventi budou připraveni pro stavbu školních vzdělávacích programů se zaměřením na integraci různých oblastí matematiky (aritmetiky, algebry, geometrie, statistiky, finanční matematiky, atd) a různých vzdělávacích oborů. Absolventi získají dostatečné množství znalostí a dovedností pro práci v diferencovaný způsob, jak s žáky talentovanými pro matematiku. Popis přijímací zkoušky a kritéria hodnocení 1.. Ústní zkouška. Maximální počet bodů je 30 (2 otázky, každá 15 bodů). Ústní zkouška se skládá z řešení problémů a teoretickou část. Žadatel je požádán, aby seznam dokončených matematických kurzů s krátkými osnov z předchozího vysokoškolského studia. 2. Ústní zkouška - posuzování obecné povědomí žalobců pedagogiky a psychologie, a jejich motivace ke studiu vybraných předmětů - maximální skóre 30 bodů. Celkové skóre - 60 bodů maximum. Témata Základy matematiky (matematická logika, soupravy); polohové systémy, dělitelnost testy, Diophantine rovnice, Euclidean algoritmus, shoda; lineární algebry (matice, determinanty, soustavy lineárních rovnic, vektorové prostory, lineární zobrazení); relační struktury (pořadí, ekvivalence); polynomy (algebraické a funkční definice polynomu, dělitelnost, algebraické a numerické řešení rovnic); vektory, tvary v E2, E3, E4 a jejich výskyt vztahů studovali pomocí vektorů; souřadnicových systémů, základ; algebraické struktury (skupina, terénu, ring, homomorphism, izomorfismus); geometrické transformace v syntetickém a analytických způsobů, jak v E2: kongruencí... [-]

M.Ed. Specializující Se Na Speciální Vzdělávání

Universidad Metropolitana (UMET)
Campus forma Denní studium 2 let September 2017 Portoriko San Juan

Tato specialita je zaměřena na usnadňování učiteli nástroje, aby mohl vykonávat své funkce účinný a efektivní ve třídě na problematiku rozmanitosti a specifickým potřebám studentské populace. [+]

Tato specialita je zaměřena na usnadňování učiteli nástroje, aby mohl vykonávat své funkce účinný a efektivní ve třídě na problematiku rozmanitosti a specifickým potřebám studentské populace. medulární složka Vzdělávací inovace a strategie Výjimečná Child Education Počítačové a vzdělávací zdroje komponenta Speciální Dítě s postižením vzdělávání v řádné Stream Role Model pro děti se zdravotním postižením Předškolní vzdělávání Výjimečné děti Posouzení, měření a vyhodnocování speciální pedagogiky Učební osnovy a učební metody ve speciální pedagogice Právní otázky a trendy ve speciální pedagogice Final Požadavek Component Metody výzkumu Výzkum Seminář Tesina (Documentary Research) [-]

Master Ve Vzdělávací Technologie

Central China Normal University
Campus forma Denní studium September 2017 Čína Wuhan

Program vzdělávací technologie, které nabízí School of Educational informačních technologií (seit) byl schválen jako klíčová disciplína ze strany zemské vlády Hubei a byl akreditován jako jeden z národních doporučených programů. Absolventi programu by měly získávat základní teorie, metod a technologií mají zásadní význam pro vzdělávací technologické kázně, a mají schopnost a dovednosti nezávisle provádět pedagogického výzkumu a výuky v oblasti vzdělávací technologie. [+]

Magisterske studium Učitelství - Magisterske. Program vzdělávací technologie, které nabízí School of Educational informačních technologií (seit) byl schválen jako klíčová disciplína ze strany zemské vlády Hubei a byl akreditován jako jeden z národních doporučených programů. V roce 2012 byl schválen jako pilotní program pro projekt komplexní reformy disciplíny v provincii Chu-pej. Program vzdělávací technologie zahrnuje dva inovativní výukové a výzkumné platformy: National Engineering Research Center pro e-learning a Národní experimentální výukové centrum pro umění, dělat to top-zařadil program, mezi více než 200 dalších institucí, které nabízejí stejné disciplíně v Číně. Tento program je známý pro jeho hluboký vliv v oblastech, jako je instruktážní design a vývoj, distanční vzdělávání teorie a technologie a vzdělávací informační servis. Cíle programu Absolventi programu by měly získávat základní teorie, metod a technologií mají zásadní význam pro vzdělávací technologické kázně, a mají schopnost a dovednosti nezávisle provádět pedagogického výzkumu a výuky v oblasti vzdělávací technologie. Instruktážní Model Programu Magisterský program je zaměřen na vytvoření teoretických základů, rozvoj nezávislých výzkumných dovedností a propojení mezi teorií a praxí. Jejím cílem je pomoci studentům získat komplexní a systematický pohled na historii, status quo a budoucí trendy vzdělávací technologie disciplíny. Každý student v rámci programu budou zařazeny do určeného poradce, ale také obdrží poradenství a mentoring z poradenského výboru. Jakmile se studenti stanou součástí výzkumné skupiny, měla by následovat model řízení výzkumu a podílet se na akademické činnosti a diskusí pravidelně s ostatními členy skupiny. Pod vedením poradce se studenti se očekává, že rozvíjet své schopnosti pro analýzu, řešení problémů... [-]

Magistr Učení A Vyučování (molt)

University of Southern Queensland (USQ)
Campus nebo Online Denní studium Kombinované 2 let February 2018 Austrálie Toowoomba + 1 více

Máte-li bakalářský titul v kterémkoli jiném než vzdělání oboru a chtějí, aby se stal učitelem, budou USQ Master of učení a vyučování se tam dostat. Úroveň Stupeň To vše nové magisterský zařídíme s pokročilým a komplexním chápání vzdělávání a důkladně připraví vám za vaši novou kariéru. [+]

Stát učitelem základní nebo střední škole Máte-li bakalářský titul v kterémkoli jiném než vzdělání oboru a chtějí, aby se stal učitelem, USQ Master of učení a vyučování se dostanete tam. Úroveň Stupeň To vše nové magisterský zařídíme s pokročilým a komplexním chápání vzdělávání a důkladně připraví vám za vaši novou kariéru. Majors Hlavní SEKUNDÁRNÍ odborná praxe Existují 60 dní sledovaných odborných stáží a 20 dní po dosažení bez dozoru praxe při 50 procentním úvazku ve škole nebo jiném schváleném vzdělávacím kontextu. Máte také možnost absolvovat některé ze svých odborných zkušeností v zahraničí. profesionální akreditace Absolventi Master of učení a vyučování (primární) se mohou vztahovat na Queensland College of učitelů pro registraci učitelů. výsledky Kariéra Jako absolvent, budete mít nárok na registraci učitelů. Naši absolventi vzdělání byli úspěšní při hledání zaměstnání po celé Queensland a ve světě. Vstupní požadavky 3-leté bakalářské studium nebo ekvivalent v jiné měně než vzdělání s minimální GPA 4.5 z 7,0 disciplíny. Žadatelé musí prokázat, jak jejich předchozí studie splnění těchto požadavků tím, že předloží vyplněnou Výuka prostoru - formulář G s jejich aplikací. Anglický jazyk Požadavky Všichni studenti jsou povinni splňovat platné požadavky na jazyk angličtina. Tento program vyžaduje minimálně IELTS 7.5 nebo ekvivalentní. Pokud nesplňujete anglické jazykové požadavky, můžete se obrátit studovat University schválený anglického jazyka programu. [-]

Magisterský Titul Ve Výuce Angličtiny

Universitat Rovira i Virgili
Online & Campus forma Kombinované 1 rok October 2017 Španělsko Tarragona Portugalsko Tomar Francie Bordeaux Barcelona + 5 více

Tento pán je kontinuita vystřižení Mistra výuku cizích jazyků (ELE / ICV), které bylo zavedeno v roce 2007, se dvěma specialitami, angličtině a španělštině. MA v anglického jazyka si klade za cíl vyškolit odborníky v oblasti výuky angličtiny na různých úrovních, a to jak na obecné i specialisty. Orientace titulu se mísí jako kombinace profesionální a pole ... [+]

Magisterske studium Učitelství - Magisterske. Mistr ve výuce anglického jazyka Tento pán je kontinuita vystřižení Mistra výuku cizích jazyků (ELE / ICV), které bylo zavedeno v roce 2007, se dvěma specialitami, angličtině a španělštině. MA v anglického jazyka si klade za cíl vyškolit odborníky v oblasti výuky angličtiny na různých úrovních, a to jak na obecné i specialisty. Orientace v názvu se mísí ve smyslu spojuje profesionální a oblasti výzkumu, a je zaměřena na absolventy, domácí či zahraniční, s nebo bez zkušeností, kteří chtějí vést svou kariéru na výuku anglického jazyka. Kariérní vyhlídky Rozsah práce par excellence je výuka anglického jazyka na všech úrovních. Výuka jazyků obecně poskytuje studentům multidisciplinární školení v oblasti humanitních věd, který mu umožňuje všechny druhy aktivit spojených s přenosem aktivit kulturních znalostí. Budoucí absolventi / bude das být připraven provést následující úkoly: V oblasti jazyků: Profesor výuky anglického jazyka center španělského státu, soukromých i oficiálních (oficiální jazykové školy, jazykové služby, jazykové školy, pro dospělé školách, atd.) Angličtina učitelů v zahraničí v soukromých i veřejných center. Anglický učitel pro specifické účely v soukromých společnostech, nadnárodních a mezinárodních agentur. Profesor jiných předmětů v angličtině pro bilingvních škol. Ředitel nebo vedoucí studia na školách. English lectureships na zahraničních univerzitách. Přístup do míst angličtiny ve středních školách. Jazyk poradce ve školách, publikování nebo jiných veřejných nebo soukromých společností. univerzitní profesor pro vysokoškoláka a postgraduální úrovni. Výzkumník výzkumné skupiny vyučování a učení angličtiny. Autor příruček pro výuku a učení angličtiny v publikování a související podniky. Autor učební materiály pro virtuální... [-]

Magisterský Titul V Oboru Vzdělávání Učitelů

laSalle Barcelona Postgraduate
Campus forma Denní studium September 2017 Španělsko Barcelona

Magisterský titul v oboru Učitelství hlavním cílem je připravit studenty jako kompetentními odborníky v oblasti pedagogiky a didaktiky, aby mohly vykonávat s konkurenčními SUSS kohoutek výukových funkcí v kontextu různorodosti a lze předpokládat jejich vlastní aprenedizaje na během celého pracovního života. [+]

El Magisterský titul v oboru Učitelství Hlavním cílem je připravit studenty jako kompetentními odborníky v oblasti pedagogiky a didaktiky, aby mohly vykonávat s konkurenčními SUSS kohoutek výukových funkcí v kontextu různorodosti a lze předpokládat jejich vlastní aprenedizaje průběhu celého pracovního života. Magisterský titul v oboru vzdělávání učitelů akredituje přípravu učitelů požadované Ordren ECI / 3858/2007 ze dne 27. prosince, který držitele opravňuje k výkonu povolání profesora středním vzdělávání a maturity, odborného vzdělávání a vzdělávání jazyky Co si připravit? Tento magisterský stupeň je třeba být učitelem v jakékoli veřejné školy nebo jednání obou ESO a maturita a odborná příprava požadavkem. Pro koho se to týká? Požadavky na přístupová Al MUFP přístupné veřejných komunikacích. To znamená, že budete muset provést jeho žádost nebo předregistraci skrze Oddělení pro inovace, univerzity a Enterprise. Proces předběžné registrace bude dán orientační Úřadu pro University Access, která bude řídit přístup k Master of absolventů, absolventa nebo vysokoškolských studentů, což zaručuje zásady veřejnosti, rovnosti, zásluh a schopností prostřednictvím elektronických prostředků. Tato předběžná registrace se provádí na začátku září. Chcete-li zobrazit kritéria a přístupových cest můžete řešit veřejně přístupné internetové stránce Generalitat Je třeba zdůraznit, že v souladu s předpisy, by měly být připsány s certifikátem na úrovni B1 třetího jazyka podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky (SERR) v okamžiku předregistrace. Ti studenti, kteří studovali mimo španělského státu, musí přinést potvrzení od své domovské vysoké školy, protože jejich míra je úředník ve své zemi, a že umožní přístup k magisterskému studiu. [-]

Magisterský Studijní Program V Oblasti Vzdělávání Učitelů, M.Ed.

University of Tampere
Campus forma Denní studium 2 let August 2017 Finsko Tampere

Budování lepší příležitosti [+]

Magisterske studium Učitelství - Magisterske. Uplatňovat dne 1. prosince 2016 - 13. ledna 2017 Titul: Master of Arts (Education) Doba trvání: 2 roky Rozsah: 120 ECTS Datum zahájení: srpen 2017 Školné pro non-EU studenty / EHP: 10 000 Kč / rok Více informací o stipendia Program je určen pro kvalifikovaných učitelů s bakalářským titulem v jedné z mnoha oborů vzdělání. Jejím cílem je integrovat nejzákladnější výzkum osnov studia, pedagogická psychologie, inkluzivní vzdělávání a pedagogické vedení poskytovat nástroje pro rozvoj školního vzdělávání. Naučné Zaměření programu je na školu komunity účinnosti a na posílení schopnosti žáků k rozvoji moderního teoretický přístup k výuce a vzdělávání studentů. Tyto studie se zaměřují na vzdělávání učitelů, kteří jsou schopni analyticky a kriticky myslet, řešit problémy a pracovat jako učitel-výzkumných pracovníků. Program se opírá o provádění mezinárodní, up-to-data výzkumu v oblasti vzdělávání a příbuzných oborů. Je určen ve prospěch učitelů ze základních škol až po vyšší úrovní vzdělání. Studijní cíle Po dokončení magisterského studijního programu v vzdělávání učitelů, budete mít kompetence na: pochopit předpoklady učení a vzdělávání a význam učitelské profese pro rozvoj společnosti vyvinout nové způsoby výuky a učení ve škole na základě současného výzkumu činit eticky oprávněné rozhodovat, které jsou dobře zakotvené argumentaci, a bránit výchovných hodnot zapojit do výzkumu v oblasti pedagogických věd obsah studie Program se skládá z všestranných základních studií v inkluzivního vzdělávání, učební plán studií, hodnocení výuky, učení a vzdělávání, a do vedení ve vzdělávacích organizacích. Kromě toho, studenti jsou nabízeny důkladné studie o kvantitativních a kvalitativních výzkumných metod a... [-]

Magistr školství (výzkumná Profil)

Université du Québec à Rimouski UQAR
Campus forma Denní studium 12 měsíců September 2017 Kanada Rimouski Lévis + 1 více

Mistr školství poskytuje informace o různých výzkumných přístupů v oblasti vzdělávání, pochopit jejich hlavní základy a prohloubit znalosti v oblasti specializace. [+]

Mistr školství poskytuje informace o různých přístupech k pedagogického výzkumu, pochopit jejich hlavní základy a prohloubit své znalosti ve specializované oblasti vztahující se k jedné ze tří koncentrací: * Školské správy; akademické a sociální (nápravné); vyučování a učení. * Určeno pro studenty, kteří absolvovali Diploma in školské správy. Jejím cílem je také najít řešení problémů teoretické a praktické povahy, jakož i související odborné praxe jako pole pedagogických poznatků. cesty M.Ed., profil výzkum (s pamětí) MA v oblasti vzdělávání, výzkumu cesta (s pamětí) umožňuje výzkumný projekt (21 kreditů paměti) prohloubit své znalosti ve specializované oblasti vztahující se k pedagogických vědách. Tato dráha také pomáhá rozvíjet dovednosti potřebné pro výkon doktorského studia. M.Ed., profesní profil (s testováním) MA ve vzdělání, profesní dráhu (s testováním) umožňuje: prohloubit dovednosti, jako je mluvení ve škole a sociální adaptace, výuky učení či školské správy; seznámit se s výzkumného procesu vědy vzdělávání; k dosažení konkrétního intervenční projekt spojený s realitou se vyskytují v odborné praxi jako součást eseje 9 kreditů. Akademické a sociální vyrovnávací koncentrace poskytuje přístup k Asociace nápravného Quebec (ADOQ). publikum Master of vzdělávání je zaměřena na: učitelé; Administrátoři škola; psychoeducators; výchovné poradce; studenti se zájmem o práci v oblasti vzdělávání a to jak ve škole, než střední škole jako zainteresovaných stran nebo vědců. oblasti výzkumu Témata v rámci vysokého školství v postgraduálním studiu mohou být velmi rozmanité. Témata studie mohou zapsat do některého z následujících způsobů: škola a sociální přizpůsobování, nápravu; vedení školy, řízení a financování vzdělávání; Vývoj student a poznání; didaktika (francouzsky, matematiky,... [-]

Magistr V Oblasti Rozvoje Studijních Programů - Vysokoškolské Vzdělání

Academy of Leadership Sciences Switzerland
Campus nebo Online Kombinované Přihlašování započato Švýcarsko Gebenstorf

Master of Science v Curriculum Development-vysokém školství (MSCDHE) je určen na rozvoj vedení ve vzdělávacím prostředí, jako je učení, teorie kurikula, rozvoje studijních programů, a související oblasti výzkumu pro veřejné i soukromé univerzity, školy a vysoké školy nastavení. [+]

Magisterske studium Učitelství - Magisterske. Master of Science v Curriculum Development-Higher Education (MSCDHE) je určen na rozvoj vedení ve vzdělávacím prostředí, jako je učení, teorie kurikula, rozvoje studijních programů, a související oblasti výzkumu pro veřejné i soukromé univerzity, školy a vysoké školy nastavení. Práce na úrovni absolventa vychází ostatními divizemi univerzity, což umožňuje univerzity, školy a vysoké školy rozvíjet silné programy odborného vzdělávání, které zahrnují akademické nabídky v různých učebních oborů v oblasti vysokoškolského vzdělávání. Program MSCDHE také poskytuje jednotlivcům v současné době nebo hledá vedoucí pozice s koncepční a analytické dovednosti potřebné pro úspěšný rozvoj studijních programů v oblasti vysokoškolského vzdělávání. Tento program odráží náš závazek podporovat veřejně prospěšné práce, osobní růst, provádí výzkum a důkazy, na základě příležitostí ke vzdělávání pro studenty. [-]