Keystone logo

54 Magistr Programy v Sekundární vzdělávání 2024

Filtry

Filtry

  • Magistr
  • MSc
  • MA
  • Pedagogika
  • Sekundární vzdělávání
Studijní obory
  • Pedagogika (54)
    • Zpět do hlavní kategorie
    Místa
    Najděte další místa
    Druh titulu
    Doba trvání
    Studijní tempo
    Jazyk
    Jazyk
    Studijní formát

    Magistr Programy v Sekundární vzdělávání

    Tituly magisterského studia a jejich odpovídající licence mohou být nezbytné pro určitou kariéru. Mohou to být také brány mezi vysokoškolskými a doktorskými studiemi.

    Co je magisterský ve středním vzdělávání? Tyto programy jsou nejčastěji navrženy tak, aby připravily budoucí učitele, aby instruovali studenty v post-elementárních hodinách. To obvykle zahrnuje dokončení kurzů ve specializaci, jako je umění, hudba, matematika, humanitní vědy nebo vědy, a rozvíjení znalostí v celé řadě předmětů zkoumaných během středního vzdělávání. Kurzy etiky, pedagogické teorie, sociologie a vědy o hodnocení jsou také obvykle součástí paralelního magisterského studia. Studenti by měli očekávat, že budou strávit někde mezi dvěma a čtyřmi roky předtím, než jim bude udělen titul magisterského studia v sekundárním vzdělávání.

    Mnohé instituce nabízejí přípravu na licenční zkoušky určité jurisdikce a některé dokonce začleňují takové kurzy do programu.Vedle příprav na přípravu licencí se tyto programy často snaží poskytnout svým absolventům dovednosti a znalosti potřebné k tomu, aby uspěly jako učitelé, jako je efektivní plánování výuky a přesné hodnocení žáků.

    Podívejte se na přijímací oddělení vaší zvolené instituce na přesný a aktualizovaný odhad nákladů na školné. To je často nejspolehlivější zdroj těchto informací.

    Hlavním cílem většiny účastníků magisterského programu středního vzdělání je stát se učitelem. Ve většině jurisdikcích vyžaduje tato pozice rozsáhlý proces vzdělávání, praxe a licenčního řízení předtím, než jsou kandidáti považováni za trvalé místo. Tam je někdy čekací doba před učitelem stane držen palubou přezkoumání a schválení. Učitelé jsou obvykle odpovědní za vytváření a vytváření jedinečných tříd vycházejících z pedagogické teorie a institucionálních učebních cílů.Oni jsou také často drženi zaúčtovat k úspěchu studentů pod jejich vedením. Učitelé mají tendenci zapojovat se do aktivit kromě vedoucích učeben, jako jsou poradenství studentským klubům nebo koučování atletických týmů.

    Pravý program sekundárního vzdělávání pravděpodobně tam čeká na vás. Podívejte se na níže uvedený program a kontaktujte přímo přijímací kancelář školy, kterou jste si vybrali, vyplněním formuláře.