MASTERSTUDIES.CZ

Magisterské studium Potravinářství a nápojářství v Itálie - Florence - Zde naleznete magisterské studium Potravinářství a nápojářství v Itálie - Florence

Mistři vydělal poté, co studenti dokončí bakalářský studijní program. Chcete-li získat mistry, je obvykle nutné k dokončení 12 až 18 kurzy přednášek, které se často týkají dokončení komplexní testy a / nebo diplomovou práci.

Itálie oficiálně Italskou republikou, je unitární parlamentní republika v rámci Evropské unie, který se nachází v jižní Evropě. Na severu hraničí Francie, Švýcarsko, Rakousko a Slovinsko po Alpách.

Florencie je jedním z nejvíce zalidněné město v Itálii. Toto místo je známé pro své umění institucí. Kromě toho jsou instituce jako Florence University of Arts zaměřuje na poskytování kvalitního umění založené vzdělání. Tyto vzdělávací instituce se zaměřují na více než všechny grooming studentů.

Magisterské studium Potravinářství a nápojářství v Itálie - Florence - Veškeré informace o magisterském studiu Potravinářství a nápojářství v Itálie - Florence Ušetřete čas a kontaktujte školu v Itálie - Florence zde!

1 Výsledky v Potravinářství a nápojářství, Florence Filter

Master in Design a řízení značky: Potraviny, víno a cestovní ruch

IED – Istituto Europeo di Design Florence
Kampus Denní studium 11 měsíce Únor 2020 Itálie Florence

Od branding techniky k designu služeb, cílem Master kurzu v designu a řízení značky: potraviny, víno a cestovní ruch je pomoci studentům a mladým odborníkům rozvíjet své dovednosti jako budoucí manažery horeca průmyslu, integrovat potravinářské víno a cestovní ruch do životní styl nabízí. Kurz, který se koná ve Florencii a Barceloně, poskytuje průřezové dovednosti v oblasti designu služeb aplikované na pohostinství a cestovní ruch, se zvláštním zaměřením na potraviny v Barceloně a vertikálním průzkumem odvětví vína ve Florencii. Katalánsko a Toskánsko postavily své strategie brandingu na teritoriální hodnotu jako klíč pro celosvětovou rozlišovací způsobilost. Díky tomuto magisterskému studiu mají studenti možnost experimentovat s různými metodami řízení brandingu a řízení projektů, které úspěšně využívají dvě z nejdůležitějších turistických destinací v Evropě.