MASTERSTUDIES.CZ

Magisterské studium Potravinářský a nápojářský průmysl v Itálie - Florence - Zde naleznete magisterské studium Potravinářský a nápojářský průmysl v Itálie - Florence

Magisterský studijní program vám dává možnost buď dále své znalosti o konkrétní otázku nebo vzletu v úplně jiným způsobem pomocí dovednosti, které jste získali z předchozího bakalářského titulu.

Oficiálně známý jako Italské republiky, země je nalezené v jižní Evropě. Úředním jazykem je italština a kulturní kapitál je bohatý Řím. Mnoho univerzit na světě 's nejstarší se nachází v Itálii, zejména na univerzitě v Bologni (založena v roce 1088). K dispozici jsou tři Superior vysokých škol s "univerzitní status ", tři instituce se statutem doktorských škol, které fungují na absolventa a postgraduální úrovni.

Florencie je jedním z nejvíce zalidněné město v Itálii. Toto místo je známé pro své umění institucí. Kromě toho jsou instituce jako Florence University of Arts zaměřuje na poskytování kvalitního umění založené vzdělání. Tyto vzdělávací instituce se zaměřují na více než všechny grooming studentů.

Magisterské studium Potravinářský a nápojářský průmysl v Itálie - Florence - Veškeré informace o magisterském studiu Potravinářský a nápojářský průmysl v Itálie - Florence Ušetřete čas a kontaktujte školu v Itálie - Florence zde!

1 Výsledky v Potravinářský a nápojářský průmysl, Florence Filter

Master in Design a řízení značky: Potraviny, víno a cestovní ruch

IED – Istituto Europeo di Design Florence
Kampus Denní studium 11 měsíce Únor 2020 Itálie Florence

Od branding techniky k designu služeb, cílem Master kurzu v designu a řízení značky: potraviny, víno a cestovní ruch je pomoci studentům a mladým odborníkům rozvíjet své dovednosti jako budoucí manažery horeca průmyslu, integrovat potravinářské víno a cestovní ruch do životní styl nabízí. Kurz, který se koná ve Florencii a Barceloně, poskytuje průřezové dovednosti v oblasti designu služeb aplikované na pohostinství a cestovní ruch, se zvláštním zaměřením na potraviny v Barceloně a vertikálním průzkumem odvětví vína ve Florencii. Katalánsko a Toskánsko postavily své strategie brandingu na teritoriální hodnotu jako klíč pro celosvětovou rozlišovací způsobilost. Díky tomuto magisterskému studiu mají studenti možnost experimentovat s různými metodami řízení brandingu a řízení projektů, které úspěšně využívají dvě z nejdůležitějších turistických destinací v Evropě.