Dálkové magisterské studium Počítačové vědy v Španělsko - Madrid - Dálkové magisterské studium Počítačové vědy v Španělsko - Madrid hledejte zde!

Dálkové magisterské studium Počítačové vědy v Španělsko - Madrid - Zde naleznete Dálkové magisterské studium Počítačové vědy v Španělsko - Madrid

Počítačové vědy

Mistři vydělal poté, co studenti dokončí bakalářský studijní program. Chcete-li získat mistry, je obvykle nutné k dokončení 12 až 18 kurzy přednášek, které se často týkají dokončení komplexní testy a / nebo diplomovou práci.

Počítačová věda je obor, který se rychle rozšířil s růstem technologického rozvoje. Podle definice, je to praktické a vědecký přístup k výpočtu. To zahrnuje algoritmy, které se zabývají získávání, zpracování a reprezentovat informace.

 

 

Distanční vzdělávání nebo distanční vzdělávání je způsob, jak dosáhnout vzdělání a poučení, často na individuální bázi, pro studenty, kteří nejsou fyzicky přítomni na akademické půdě.

Španělsko (Španělský: España) je různorodá země sdílení Pyrenejského poloostrova s ​​Portugalskem na západním konci Středozemního moře. Španělsko je považováno za exotické země v Evropě díky své přátelské obyvatele a uvolněný životní styl. Obvyklá doba pro univerzitní kurzy ve Španělsku je 4 roky, s výjimkou medicíny a dvojitých diplomů, které jsou 6. Madrid a Barcelona jsou dobře známé měst na celém světě pro svou kuchyni, pulsující noční život, a světově proslulého svébytným folklórem a slavnosti.

Madrid City je hlavním městem Španělska. Jedná se o metropolitní oblast s více než 3 miliony obyvatel. Má aréna volala Las Ventas, která hostí každoroční událost pro býčí zápasy. Město má mnoho veřejných a soukromých vysokých škol.

Dálkové magisterské studium Počítačové vědy v Španělsko - Madrid - Veškeré informace o Dálkové magisterském studiu Počítačové vědy v Španělsko - Madrid Ušetřete čas a kontaktujte školu v Španělsko - Madrid zde!

Čtěte více

Master In Digitálního Marketingu A Webové Analytiky

inesdi - Digital Business School
Campus nebo Online Denní studium Kombinované 240 - 1500 hodin February 2018 Španělsko Madrid Barcelona Španělsko Online + 3 více

Představujeme Master na digitální marketing a Web Analytics. Kromě toho, že oficiální název Inesdi Digital Business School, budete mít vysokoškolské vzdělání na univerzitě Nebrija. [+]

Dálkové magisterske studium Počítačové vědy Madrid. Představujeme Master na digitální marketing a Web Analytics. Kromě toho, že oficiální název Inesdi Digital Business School, budete mít vysokoškolské vzdělání na univerzitě Nebrija. Internet, digitální platformy a informační technologie jsou transformaci našeho životního prostředí. Společnosti potřebují profesionální profily v souladu s novými trendy na trhu, a proto jsme se podporovat tento magisterský studijní program s určitým stupněm Nebrija univerzity. S cílem vyškolit odborníky které mohou poskytnout řešení v otázce digitální transformace ve kterém jsme ponořeni obě společnosti a společnosti obecně. To Master s vysokoškolským vzděláním v oblasti digitálního marketingu a Web Analytics se stane pokud jde o specializované školení v digitální ekonomice aplikovat na různé oblasti obchodních organizací. Studenti budou rozvíjet znalosti a nejvhodnější techniky návrh, implementace, řízení, analýza a moderaci 360 Digitální Marketingový plánVčetně rovněž strategický plán měřicí webové stránky. Tvář, online a blended learning personalizované doučování provádění závěrečné hlavního projektu Kariérové poradenství prostřednictvím "kariérní plán" individualizované Vývoj "360 marketingového plánu" a "plán Web Analytics" S celkovým počtem 37 tříd webináře (v režimu on-line) Master program Úvodní Modul: Principy a základy digitální ekonomiky Modul 1: Digitální Marketingový plán I Modul 2: Sociální Marketing Media Modul 3: Digitální Marketingový plán II Modul 4: Strategie pro zachycení a konverze I: Příchozí Marketing Modul 5: Strategie pro zachycení a konverze II: Digital Advertising Modul 6: Digitální Marketingový plán III Modul 7: Mobilní marketing Modul 8: Strategie věrnost a vazba v digitálních prostředích Modul 9: Web Analytics a KPI - Jak se měřit a optimalizovat web... [-]

MA V Sociálních Médiích A SEO A SEM

inesdi - Digital Business School
Campus nebo Online Denní studium Kombinované 240 - 750  April 2018 Španělsko Madrid Barcelona Španělsko Online + 3 více

Představujeme 1. vydání Master v sociální Media & SEO a SEM, s níž se naučíte doručit reálných procesů digitální transformaci podnikových řešení. Vzhledem k XXI organizace století potřebovat profesní profily v souladu s novými trendy na trhu. V průběhu tohoto kurzu budete získat patřičné znalosti a dovednosti při navrhování, realizaci, správu, analýzu a měření plán sociální média 360o, a to i včetně vyhledávače marketingového plánu. Stejně tak se naučíte o SEO a optimalizace. [+]

Představujeme 1. vydání Master v sociální Media & SEO a SEM, s níž se naučíte doručit reálných procesů digitální transformaci podnikových řešení. Vzhledem k XXI organizace století potřebovat profesní profily v souladu s novými trendy na trhu. V průběhu tohoto kurzu budete získat patřičné znalosti a dovednosti při navrhování, realizaci, správu, analýzu a měření plán sociální média 360o, a to i včetně vyhledávače marketingového plánu. Stejně tak se naučíte o SEO a optimalizace. Kromě toho, že oficiální název Inesdi Digital Business School, budete mít vysokoškolské vzdělání z University of Nebrija. Možnost tvorby absolventa osobně, on-line nebo blended learning. praxe a učí skutečné obchodní případy. individuální doučování v realizaci projektu End of Course. kariérové ​​poradenství prostřednictvím individuálního "kariérní plán". Vývoj "digitální komunikace plánu" a "SEO & SEM audit". Program Modul 1: Social Media Marketing-projektový plán Prom Co to je a jak vypracovat plán Social Media Marketing Odpovědnost v sociálních médiích Jak předložit plán Social Media Marketing Modul 2: Sociální sítě Facebook cvrlikání LinkedIn Instagram a Pinterest Modul 3: Profesionální správa: akce, programy a nástroje 2.0 Taktické a operativní v sociálních médiích: každodenního řízení, šíření 2.0, nábor a zapojení Příchozí Marketing: přilákat své cílové publikum Měření sociálních médií: KIP, zprávy a hlášení Správa databáze a informační bulletin Modul 4: Content Management: Vytvoření, správa a distribuce obsahu Obsah strategie. 2.0 Komunikace: plánování, psaní a hojení Blogování platformy: WordPress video Marketing Modul 5: OMR, měření a monitorování monitorování Online firemní pověst, vliv a "cit"; řešení krize v sociálních médiích Modul 6: Analytická a měření... [-]