Magisterské studium Počítačové umění - Magisterské studium Počítačové umění hledejte zde!

Magisterské studium Počítačové umění - Zde naleznete magisterské studium Počítačové umění

Počítačové umění

Mistr úrovni studie zahrnují specializované studium v ​​oblasti výzkumu nebo oblasti odborné praxe. Vydělávat magisterský titul ukazuje vyšší úroveň zvládnutí předmětu. Vydělávat magisterský titul může trvat od jednoho roku do tří nebo čtyř let. Než budete moci absolvovat, obvykle musíte napsat a obhájit diplomovou práci, dlouhý papír, který je vyvrcholením Vašeho specializovaného výzkumu.

Vzhledem k počtu počítačů, tam přijde požadavek na práci umělců, kteří mohou používat, a tak titul v oboru počítačových umění je skvělou volbou pro digitální smýšlejících umělecké jednotlivců.

Magisterské studium Počítačové umění. Veškeré informace o magisterském studiu Počítačové umění. Ušetřete čas a kontaktujte školu přímo zde!

Čtěte více

Magisterský Titul V Oboru Počítačových Věd (MCC)

Tecnológico de Monterrey
Campus forma Denní studium 3 semestry July 2018 Mexiko Zapopan

Absolvent Master of Computer Science může převést řešení zejména pro koncepty nebo obecných problémů metodik a aplikovat obecné výpočetní koncepty na konkrétní řešení problémů, které vyvstaly v oblasti podnikání a výzkumu, a je možné provést později, v případě potřeby , doktorské studium v ​​oboru počítačových věd. [+]

Magisterske studium Počítačové umění - Magisterske. popis Technologie týkající se výpočetní techniky, velmi rychle změnit: je šíření produktů softwaru i hardwaru důsledku nových teorií, metod a technik. Tento vývoj přináší výsledky v rychlosti zastarávání v oblasti s vysokým vedoucí k významnému poptávka po lidských zdrojů ze tří hlavních oblastí: Specialisté v produktivním sektoru Akademici se znalostí aktualizováno Výzkum a technologický rozvoj Absolvent program je profesionál, který může nejen sledovat rychlý technologický pokrok, ale přispívá také s inovativními návrhy v oblasti výpočetní techniky a tím reagovat na velké výzvy dnešního světa. Absolventa Master of Computer Science můžete přenášet řešení konkrétní s pojmy nebo obecných problémů metodik a aplikovat obecné výpočetní koncepty na konkrétní řešení problémů, které vyvstaly v oblasti podnikání a výzkumu, pak může být provedeno, pokud je to žádoucí, doktorské studium v ​​oboru počítačových věd. specialitou area Softwarové inženýrství Grafika a animace inteligentní systémy počítačová grafika a animace Sítě a zabezpečení počítače Cíl předmětu Master of informatiky si klade za cíl: Být úspěšný v oblasti počítačové vědy odborníky schopné přispět k problémům v produktivním prostředí a / nebo výzkumných řešení. Rozvíjet odborníky schopné účinně a spolupracovat pracovat v multi-disciplinární skupiny pracují. Vlakové představitelé působit jako agenti změny ve svém oboru práce. Vytvoření inovativních odborníky a podnikatele, které jsou schopny generovat patentů, produktů a technologií založených firem. Rozvíjíme talent, schopný adaptovat se na technologických a metodických změn v informatice. Určeno Master of Computer Science je zaměřen na: Odborníci v práci na počítači, ať už vývojáře, konzultanty, trenéry a výzkumných pracovníků; Pro... [-]

Magistr Informačních Technologií (interaktivních Technologií A Hry Design)

James Cook University Singapore
Campus forma Denní studium 16 měsíců November 2017 Singapur Singapore

Elektronické hry a animace jsou nyní nedílnou součástí obrovského globálního zábavního průmyslu. Sociální sítě a on-line videa sdílet stránky, jako je Facebook, Twitter a You Tube přilákat stovky milionů uživatelů po celém světě. [+]

Především na rozšiřujícím se e-Business / E-Commerce průmyslu, tam je rostoucí celosvětová poptávka po absolventech kvalifikovaných se směsí marketingu, managementu, internet, multimédia, výpočetní techniky, sítí, softwarových technologií a podnikatelské činnosti dovedností. Naše Master of programu Informační technologie nabízí praktické a potřebné dovednosti umožní absolventům různých oborů se přestěhovat do IT průmyslu Studenti mají možnost specializovat se na podnikové informatiky, výpočetní techniky a sítě nebo interaktivní technologie a hry Design. Interaktivní technologie a hry design se zaměřuje na přední i zadní koncovou integraci interaktivních technologií - Web 2.0 aplikace, Digital Media, Web / Mobilní technologie a platformy, 2D / 3D grafika, animace, hry design, výpočet umění, interaktivní vizualizace, Autonomní Simulační a virtuální světy Naše Master of programu Informační technologie je plně akreditována australské Computer Society na "profesionální úrovni" (nejvyšší úroveň). Jako IT student, budete mít nárok na členství se dvěma profesionálními orgány: IEEE (IEEE) a Singapuru společnost Computer (SCS). Předměty základové Předměty Internet Základy Řešení problémů a programování databáze Modelování E-Strategické řízení Jádrové Předměty (všechny velké společnosti) Projekt ICT 1: Analýza a návrh Projekt ICT 2: Realizace a uvedení do provozu Advanced E-Security Hlavní vyučovací předměty (Major specifické) E-Business Technologies Advanced Game Design Advanced Human Computer Interaction Pokročilé animace techniky Inteligentní Agenti a simulace Volitelné předměty Studentům zvolit 4 volitelné předměty Kariérní výsledky Jako herní vývojář, můžete pracovat na tvorbě a výrobě počítačových her, handheld hry, konzolových her, arkádové hry, "flash" hry pro využívání internetu a hry pro mobilní telefony. Vše od vytváření a navrhování herní vzhled a jak to hraje,... [-]

Master in Visual Arts for the Digital Age

IED – Istituto Europeo di Design Milan
Campus forma Denní studium 1 rok November 2017 Itálie Milán

[+]

Magisterske studium Počítačové umění - Magisterske. Kursové stáže uskutečňované v rámci společností nebo agentur relevantních pro cíle Master nebo v areálu s profesionálními simulačními projekty. [-]

Magistr Ve Vizuálním A Web Design

Scuola Politecnica di Design SPD
Campus forma Denní studium 1 rok October 2017 Itálie Milán

Mistr v jazyce a Web Design poskytuje celkový kompetence v obou Visual Design a Web Design. [+]

- Jeden rok magisterský kurz

- Počáteční datum: 20 října 2014

- Vysokoškolské vzdělání + stáž

Mistr v jazyce a Web Design poskytuje celkový kompetence v obou Visual Design a Web Design. 

Je určen pro studenty, kteří mají zájem o dvou pánů ze stejné oblasti, s cílem poskytnout jim možnost, aby se zúčastnil Master kurz s dvojitou specializací.

Tento druh samozřejmě předpokládá vyšší počet vyučovacích hodin týdně a silným závazkem v průběhu projektových prací, ale je to také zajímavá možnost specializovat se ve dvou různých předmětů.

DOBA

Vizuální a samozřejmě Web Design magisterské trvá po dobu jednoho roku (od října do prosince, s letní přestávce v srpnu). Tam bude minimálně 30 vyučovacích hodin týdně. Docházka je povinná a na plný úvazek.... [-]


Master Ve Vývoji Webu

East London University
Campus forma Denní studium 2 let February 2018 Jihoafrická republika East London

Několik inovace mají dopad na světě podnikání, stejně jako internet a digitální sdílení informací a obchodu. Udržování obchodních webové stránky, z intranetech globálně přístupných míst, potřebuje lidi, kteří mohou uchovávat informace jednotlivých stránek aktuální a bezpečné. [+]

Magisterske studium Počítačové umění - Magisterske. Několik inovace mají dopad na světě podnikání, stejně jako internet a digitální sdílení informací a obchodu. Udržování obchodních webové stránky, z intranetech globálně přístupných míst, potřebuje lidi, kteří mohou uchovávat informace jednotlivých stránek aktuální a bezpečné. Tento postgraduální program Master vás připraví na pozici ve vývoji webu. Tento poměrně nový stupeň byl formován zaměstnavateli vyjadřujících jejich potřebu pro zaměstnance s web-rozvojových dovedností: správu databází, počítačových sítí, zabezpečení informací, webových aplikací atd Tento program je přizpůsoben pro splnění tohoto požadavku vyvážením foundational oblasti porozumění a řešení problémů s důrazem na webových centrované technologií. Naši absolventi jsou okamžitě produktivní a adaptivní jako programátory, webové vývojáře, vývojáře softwaru, softwarových architektů, vývojáři webových aplikací. Jako webový vývojář, můžete pracovat v týmu, která vyvíjí webové stránky a webové aplikace. Vzdělání, které klade důraz na vývoj webových aplikací vám pomohou rozvíjet znalosti a dovednosti použít skript, grafické nástroje pro návrh a vývoj webových stránek a aplikací, a udržovat a aktualizovat webové stránky. Pokud organizovaná a schopni dobře spolupracovat s ostatními, měli byste chtěli pokračovat v kariéře ve vývoji webových aplikací. Potenciál zaměstnanosti Zahrnuje: Perl a CGI programování technik Web Application Developer HTML Programátor Webové stránky Designer databáze technik Tento plný úvazek program bude vás pracovat s projekty reálného světa skupin a hands-na úkolech se točí kolem následujících 3 oblastí odborných znalostí. Database Architecture and Design (včetně: modelování databáze, UML, SQL / MySQL / SQL Server, správa databází, atd.). Front-End programování (včetně: Úvod do UX a web-design, drát-rámování, HTML5, CSS, JavaScript... [-]

Magisterský Titul V Oboru Multimediální Tvorby

laSalle Barcelona Postgraduate
Campus forma Denní studium September 2017 Španělsko Barcelona

Master in multimediální tvorby (MCM) se zaměřuje na třech disciplínách: Transmedia (Narativa, Vážné hry a gamifikace), interakce (HCI, svobodní lidé-objekty) a zábava (lanoví, motion capture). student znalosti potřebné k vytvoření multimediální projekty z předpokladu, že tyto jsou pohledy. [+]

El Mistr v multimediální tvorby (MCM) Zaměřuje se na třech disciplínách: Transmedia (Narativa, Vážné hry a gamifikace), interakce (HCI, svobodní lidé-objekty) a zábava (lanoví, motion capture). student znalosti potřebné k vytvoření multimediální projekty z předpokladu, že tyto jsou pohledy. Odborníci Tituly: transmedia animace interakce Technologiemi v MCM Technologie je centrem multimediální tvorby. Aplikace, interaktivní instalace, senzory, přirozená interakce ... V myšlenkách MCM jsou pojímány a zhmotnil způsobem, který je nejvhodnější vytvořit nezapomenutelný zážitek. Metodologie MCM je založen na filozofii "zážitkové Multimedia" a "learning by doing", tedy naučíte, jak praktiky jsou vyrobeny. Všechny kurzy jsou založeny na realizaci projektů, které jsou uvedeny do praxe nabytých znalostí. interaktivní výuka Cross-disciplína: multidisciplinární pracovní skupiny Provádění závažných her jako katalyzátory znalostí založen na objevu, v aktuálním zkušeností s výukou a projektu Aktuální parametry Agilní vývoj a nástroje pro správu Program je vyučován v jediné modulární a flexibilní prostor, média Dome Spolupráce s firmami sdílená metodologie s Entertainment Technology Center Co si připravit? Konfrontace vytvoření jakéhokoli produktu nebo interaktivní služby, bez ohledu na jeho velikost a aplikační období. Poskytnout globální znalosti multimediálního obsahu (tvořivost, scénář, uživatelské zkušenosti, konstrukce, technologie, obsah a řízení) pro zajištění potřebné základy, které umožňují vytvoření a vyprávění vhodné nápady počínaje designem zaměřena na koncového uživatele, implementace a architektura informací týkajících a nejvhodnější mechanismus řízení. Student, na konci, byl schopen sdělit, bez ohledu na vstupní profil, se třemi hlavními rolemi v průmyslu: producent, umělec a vývojář. Naučte se životní cyklus výrobku multimediální od konceptu až po realizaci, a to prostřednictvím specifikace a... [-]

Magistr Umění V Digitální Umění

DigiPen Institute of Technology
Campus forma Denní studium Kombinované 2 - 4 let September 2017 Spojené státy americké Redmond + 1 více

Zaměřena na profesionální umělce a kandidáty s bakalářským titulem v oboru nebo příbuzném oboru, tento program spojuje výtvarných umění principy, včetně silným důrazem na postavy kreslení, sochařství [+]

Magisterske studium Počítačové umění - Magisterske. Zaměřena na profesionální umělce a kandidáty s bakalářským titulem v oboru nebo příbuzném oboru, tento program spojuje výtvarných umění principy, včetně silným důrazem na postavy kreslení, sochařství a dějiny umění, s praktickým přístupem k výrobě studio umělecké, která pomáhá studentům rozvíjet jak jejich osobní dovednosti a umělecký hlas. Full-Time a možnosti na částečný úvazek Studenti mají možnost zapsat do tohoto programu na plný úvazek po dobu dvou let, nebo je zapsáno na částečný úvazek a šíření jejich náklad kurzu v průběhu čtyř let. Přijímací řízení Informace Žadatelé o Master of Fine Arts v programu Digital Arts by měl mít zkušenosti v těchto oblastech: kresba, obrázek kreslení, dějiny umění, složení, 3D modelování, animace, sochařství, teorie barev a digitální obraz. Uchazeči musí rovněž poskytnout umění portfolio o 15 až 20 vzorků uměleckých děl je třeba zvážit pro přijetí. Témata Kryté V době, kdy absolvent, budou studenti v programu makrofinanční pomoci mít následující kvalifikaci: - Rozsáhlý 3D výrobní zkušenosti, včetně schopnosti používat nejnovější 2D a 3D grafické aplikace v průmyslu, stejně jako tradiční jemné umělecké dovednosti, jako je kreslení , sochařství a malířství. - Hluboké pochopení tvůrčího procesu a 3D grafika výroba potrubí, včetně schopnosti řídit projekty z brainstormingu až do konce. - Silné výzkumné dovednosti, a to zejména ve vztahu k dějinám umění, design charakteru reference, a anatomie. - Specializace v modelování, sochařství, nebo znak umění, stejně jako unikátní a vysoce rozvinuté osobní hlas, jak vyplývá z jejich práce. Výhled Kariéra Absolventi programu makrofinanční pomoci budou... [-]

Magistr Uměleckého ředitele Při Vytváření Videoher

Autograf
Campus forma Denní studium 2 let October 2017 Francie Paris

Tento mistr chce být velmi konkrétní. Je postaven kolem Student videohry projektu. Ty budou muset navrhovat, vyvíjet, publikovat a prodávat své hry. [+]

Pascal Luban, herní designér a kreativní ředitel (Ubisoft, Activision, Sony, DICE), je referenční profesionál, který má na starosti vzdělávacího potvrzení tohoto výcviku. Tento mistr chce být velmi konkrétní. Je postaven kolem Student videohry projektu. Ty budou muset navrhovat, vyvíjet, publikovat a prodávat své hry. Dozví-li se úspěch, mohou dokonce vytvářet příjmy. A pokud to není tento případ, skutečnost, že viděla jeho jméno bylo spojováno se zveřejněnou hře je velký vizitka. Program: - Pokročilé Academic Training: Počítačová grafika, programování, design - úvod do nové dovednosti: marketing, řízení projektů, právních základech - Vývoj herního konceptu a jeho prototypu. - Vývoj Game - Příprava marketingové kampaně - Zveřejnění a marketing hry (monitoring komunity, pokračuje komunikační kampaň, animace hra) - Akademický Pokročilé školení je připravit pro vytvoření své vlastní studio: podnikání, management - Příprava druhého projektu (individuální nebo skupinové), že studenti budou usilovat o vypracování po mistra. Výcvik vyžaduje 25 týdnů povinného školení na pracovišti. Školení cíl: Průmyslová tkanina průmyslu videohry dnes se skládá hlavně z malých týmů začnou vyvíjet svůj vlastní projekt. Publikování svou hru stal klíčovým přesvědčit investory nebo FAJV a odemknout budoucí financování. Cílem tohoto kurzu je pro studenta: - navrhnout a vyvinout videohru - Bring odborné znalosti potřebuje zařízení - Dát příležitost třít ramena s realitou post-publikace - Above nabízejí první příležitost tím, že mu vyvíjet, publikovat a prodávat hru. Ověření dvojí titul: titul uznaným státem I. stupni (BAC + 5) a mezinárodní diplom. entry požadavek: Držte titulu nebo diplom úroveň II (Bachelor, Bachelor) a dokončili školní docházku tři roky... [-]

Magistr V Animace A Vizuální Efekty

Academy of Art University
Campus nebo Online Denní studium 2 - 3 let September 2017 Spojené státy americké San Francisco

MZV v animace a vizuální efekty programu se zaměřuje na rozvoj dovedností v některém z mnoha odborných oblastí v rámci animace a vizuálních efektů průmyslu. Tento program vychovává studenty ve všech aspektech animace a vizuálních efektů, od myšlenek na výrobu pošty. [+]

Magisterske studium Počítačové umění - Magisterske. The MFA v animace a vizuální efekty programu Zaměřuje se na rozvoj dovedností v některém z mnoha odborných oblastí v rámci animace a vizuálních efektů průmyslu. Tento program vychovává studenty ve všech aspektech animace a vizuálních efektů, od myšlenek na výrobu pošty. Komunikace, spolupráce a řízení času dovednosti jsou zdůrazněny v celém programu, který má zajistit absolventi jsou aklimatizovaný intenzivní profesionální kultury, která je čeká. MFA animace a vizuální efekty Požadavky Jednotkové Hlavní 27 jednotek Režie Study 18 jednotek Absolvent svobodných umění 12 ks Volitelné předměty * 6 jednotek CELKEM 63 jednotek * za schválení režiséra MFA animace a vizuální efekty Požadavky Titul Úspěšné absolvování závěrečného projektu práce Minimální 2,0 kumulativní GPA Minimální stupeň C, ve všech požadovaných 63 jednotek MFA Program Studijní výsledky Postgraduální studenti budou splňovat následující kritéria Analýza výkonů studenta: MFA práce Project Prezentujte originální práce koncept hodnou stupně MZV Prokázat proveditelnost projektu práce Produkují profesionální standardní projekt, s lokálním obsahem pro průmysl, představí technické a umělecké schopnosti. Technické dovednosti Demonstrovat zařízení s animační techniky a softwaru. Prezentační dovednosti Jasně diskutovat o práci a pracovní proces s přehledem výboru, při použití terminologie v oboru. Účinně hodit myšlenky na hodnotící komisi Vytváření vizuálně působivých, v profesionální kvalitě prezentačních materiálů Preproduction dovednosti (Development Project) Realizovat projekty, které demonstrují pozornost: výzkumu, analytické myšlení, údaj, flexibilitu při řešení problémů, a revizi. Spolupráce Spolupracujte efektivně produkovat kreativní projekty Profesionální Připravenost Předložit komplexní demonstrační kotouč / portfolio demonstrovat na profesionální úrovni dosažení speciálních dovedností Demonstrovat odpovědnost za... [-]

Odborné Znalosti V Oblasti Digitální Animace

Universidad Autónoma de Guadalajara
Campus forma Denní studium 1 rok July 2018 Mexiko Guadalajara

Připravit odborníky v digitální animaci, schopné dávat a inovativních odvětvích problémů grafickou komunikaci přes plánovací řešení, výrobu a uvádění na trh výrobků a služeb konkurenční animace na národní a mezinárodní úrovni s vysokou etickou a humanistickým smyslu. [+]

Studium Masters v digitální animace UAG Program Cíl Připravit odborníky v digitální animaci, schopné dávat a inovativních odvětvích problémů grafickou komunikaci přes plánovací řešení, výrobu a uvádění na trh výrobků a služeb konkurenční animace na národní a mezinárodní úrovni s vysokou etickou a humanistickým smyslu. konkurenční výhody Jedná se o první program absolventa v animaci, navíc k rozvíjení dovedností vytváření trojrozměrných modelů digitálně, zahrnuje rozměry plánování a marketingu. Je to inclusive program, s ohledem na svůj vstup do profilu souvisejících Grafický design profesí, jako je architektura, průmyslový design, inženýrství, Interior Design a komunikačních technologií, mezi ostatními. Cílem této strategie je, aby se animace, integrovaný profil nástroje. Naši učitelé s akademických titulů magisterského a PhD, stejně jako jsou školeni ve výuce animace, vykonávat své povolání, takže vodicí studenty v jejich vzdělávání a integraci s profesionálním prostředí. Konstrukce osnov mohou vybrat ke studiu úroveň speciality nebo dokončení studií až Masters, dosažení získat titul a profesionální certifikát v obou případech. Spojení s CIPAE (zpravodajské centrum pro podporu podnikatelů) z UAG, poradce při inkubaci a rozvoj animačních společností v závislosti na odborném profilu. žadatel Profile Jsou považovány za potenciální kandidátské absolventům titul v oboru souvisejícím grafického designu, průmyslového designu, architektury, designu interiérů a terénní úpravy, stavební, průmyslové inženýrství a kariéry, které jsou v oblasti digitální animace příležitost ke zvýšení profesionální silné stránky jsou již jejich, pro pregraduální vzdělávání, které je podporuje. Budou lidé s chutí při manipulaci s počítačem, práce s počítačovými programy a editaci dovednosti pro vizuální komunikace a grafického znázornění, zda prostorových,... [-]

Masters Ve 3D Animaci

Escola de Cinema de Barcelona
Campus forma Denní studium 2 let October 2017 Španělsko Barcelona

Se vstupem století XXI použití trojrozměrných obrazů syntézy v oblasti audiovizuální animace se stala fenoménem, ​​aby se obvyklé delší vzrušující. Hodně z nejvýznamnějších animovaných filmů, které byly provedeny s 3D animací se staly filmové historie jako Rotundy mistrovská díla. Filmy, jako je Wall-E, nahoru, Úžasňákovi, Hledá se Nemo, [+]

Magisterske studium Počítačové umění - Magisterske. Se vstupem století XXI použití trojrozměrných obrazů syntézy v oblasti audiovizuální animace se stala fenoménem, ​​aby se obvyklé delší vzrušující. Hodně z nejvýznamnějších animovaných filmů, které byly provedeny s 3D animací se staly filmové historie jako Rotundy mistrovská díla. Filmy, jako je Wall-E, nahoru, Úžasňákovi, Hledá se Nemo, převrátit nebo kompletní ságy o Toy Story, by neměl stejný dopad, kdyby udělal s dvourozměrných animačních technik. Obsah a forma symbolizuje osobnost 3D animace jsou důvodem pro jejich úspěch. Ale použití 3D mimo jejich pouhé použití v animovaných filmech. Je s podivem, obrovské množství předmětů a animovaných 3D postavami, které se integrují s naprostou přirozeností a pravděpodobnosti jako součást celovečerního filmu, seriálu nebo reklamy. ECIB, pomocí formativní zkušenost 9zeros školy, navrhl pána, který zvyšuje technické i umělecké kvality studentů a jejich začlenění do týmu, podobný tomu, který vyvinula v profesionální animační práci. CÍLE Mistr si klade za cíl vyškolit studenty naučit se techniky potřebné pro vytvoření a animovat 3D postavy jako součást audiovizuální produkce, ať už v oblasti kinematografie, televize, videohry nebo volné informační bulletiny. Během prvního roku Master je zaměřena především na obecné 3D animaci, učit se celý proces vytváření postavy, které zahrnuje modelování, textury, UVS, lanoví, materiály, fotografie, vizualizace a složení. Usiluje také o asimilaci výrobní procesy a plánuje 3D animovaný audiovizuální dílo. Ve druhém roce pojmy, jako je rozvržení, hmotnost a dynamiku pohybu tělesného a rozvíjet praktickou prohlídku stylů animace je nakreslena. Hraní pro animátory zaujímá významnou část výuky v tomto roce, stejně... [-]

Magistr Animace A Vizualizace

University of Technology Sydney
Campus forma Denní studium 1 rok January 2018 Austrálie Sydney

UTS Master of animace a vizualizace byl vyvinut ve spolupráci s Animal Logic a je nabízen prostřednictvím Logic akademie UTS zvířat. Kurz rozvíjí spolupráce při řešení problémů dovednosti a znalosti prostřednictvím kreativní a technické společné práce na zakázku postavený studiu s reálnými výroba pracovních struktur a kreativních a technických projektů, pod vedením a mentorship praktiků a tvůrčích vedoucích z průmyslu, včetně Animal Logic. [+]

Kurz poskytuje výzvy a příležitosti, které podporují průzkum a dovednosti budování napříč spektrem rolí v digitální produkce, animace, vizuální efekty a vznikajících vizualizačních disciplín. Kolaborativní pracovní postupy vodítkem pro vývoj silných kompetencí v kritické myšlení, řešení problémů, design myšlení a efektivní komunikace v produkčním prostředí. Absolventi jsou schopni pracovat produktivně a efektivně v profesionálním prostředí na pracovišti.

Absolventi získají dovednosti, které mohou být použity v celé řadě rolí, od animace a vývoj software pro vizualizaci dat, datový vědy a přes vznikajících technologií. Jsou také schopni inovovat v tradičních profesích, stejně jako řídit vývoj nových průmyslových odvětví.... [-]


Masters Ve 3D Animaci A Vizuální Efekty V Barceloně

Seeway - Barcelona
Campus forma Kombinované 9 měsíců October 2017 Španělsko Barcelona

V Master of 3D animace a vizuální efekty zjistil, že linie mezi skutečnými obrazy a uměle vytvořeného obsahu je stále tenký, a to jak tradiční film a filmové animace. [+]

Magisterske studium Počítačové umění - Magisterske. V Mistr 3D animace a vizuální efekty zjistíte, že čára mezi skutečnými obrazy a uměle vytvořeného obsahu je stále tenký, jak tradiční film a filmovou animaci. Masters v 3D animace a VFX stanete developer obsah a 3D VFX technické i umělecké úrovni. Metodika Master in 3D animace a vizuální efekty umožňuje učit se a zvládnout mechanických pracovních procesů a profesionální výrobu, která vás oba projekty založené na film a 3D animace reklamní. Budete vytvářet scénáře a dát jim život, integrarás v reálných filmech a od této práce bude přes profesi z hlediska více umění až po ty technické a vše vyvíjí svůj vlastní osobní styl. shrnutí Kvalifikace: magisterského studia Kreditů: 40 ECTS Provozní doba: úterý a čtvrtek od 17:30 do 21: 30h Mode: Barcelona Semestr: říjen až červen. pozorování: školení v učebnách. 100% praktické pokyny. Malé skupinky. Přístup na trh práce. CÍLE V Master of 3D animace a vizuální efekty, naučíte se vytvářet scénáře a poskytnout jim život, integrovat ve filmech a reálných prostředích a skok hranice mezi skutečným a uměle generované. V průběhu celého programu, který bude fungovat i 3D animace software, jako je Maya a všechny jeho technické možnosti, jako je například vytváření animací účinky. Po absolvování kurzu budete schopni vyrábět a vytvářet 3D animací od začátku do konce. Určeno Toto školení je zaměřeno na profesionály a studenty umění, reklama, grafický design a animace, stejně jako vy, chtějí zaměřit svou kariéru směrem k realizaci 3D animací a vizuální efekty v profesionálním a... [-]

Master In Kurátorem Digitálního Umění

ESDi - Design School
Campus forma Denní studium 1 rok Přihlašování započato Španělsko Barcelona

Master in Digital Art Kurátor vychází vstříc potřebám odborné a akademické zázemí v kurátorem výstav, teorie umění a designu, kritická nebo kulturního managementu, s tou zvláštností, že bude se specializuje na vytváření a využívání nové technologie. [+]

Presentación El Mistr v digitální umění kurátor splňuje potřeby odborné i akademické vzdělání v kurátorem výstavy, teorie umění a designu, kritiku či kulturní řízení, s tou zvláštností, že bude se specializuje na vytváření a využívání nových technologií. Master, 60 kreditů, je první program kurátor umění a nová média úředníka, učil ve Španělsku, které bylo přijato v jednom akademickém roce, 46 povinných ECTS vzniká a 28 volitelných, z nichž je třeba dokončit 14. Z 28 volitelných kreditů, tam jsou některé věci z profesionálního hlediska a další oblasti výzkumu. Master nabízí celkem 20 míst. Kurátor digitální umění může být považován za jeden z nejúspěšnějších aktivit a zároveň je jedním z nejvíce inovativních, pro jejich konkrétní účel jednat v tomto kontextu. Jeho role je sdílen řadou kulturních zvyklostí spojených s novými technologiemi, včetně: Pořádání uměleckých, sportovních, vzdělávacích a informačních činností. Vývoj multimediálních prezentací a forem působení na konferencích, přednáškách apod Rozvíjení původní projekty soutok umění a nových médií. Pořádání akcí, festivalů, představení, atd. Kritika se specializací na nová média. Teoretický výzkum a design nejnovější umělecké trendy. Tyto studie jsou součástí odvětví znalostí umění a humanitních věd. CÍLE Hlavními cíli Magisterský komisariát Digital Art Jsou to: Formulář v oblasti kurátorem výstav a kulturních akcí, kulturní management, teorie a kritika umění, a to zejména v oblasti tvorby s využitím nových médií (elektronický umění nebo mediální umění, multimédia napsat, internet, atd .). Poskytnout znalosti o velký zájem o koncepční, formální, technické a specializované pro vytvoření nástroje, plánování, řízení, návrhy a realizace výroby, výzkum, vývoj kritického myšlení... [-]

Máster Especializado En Gestión De Proyectos Audiovisuales. Mgp

CICE La Escuela Profesional de Nuevas Tecnologías
Campus forma Denní studium October 2017 Španělsko Madrid

El Máster Profesional Especializado en Gestión de Proyectos Audiovisuales. MGP tiene como objetivo fundamental formar profesionales para la organización y producción de proyectos. No importa [+]

Magisterske studium Počítačové umění - Magisterske. El Máster Profesional Especializado en Gestión de Proyectos Audiovisuales. MGP tiene como objetivo fundamental formar profesionales para la organización y producción de proyectos. No importa si el proyecto a realizar es grande o pequeño, de poca o larga duración, un cortometraje, un largometraje o un spot publicitario. En el Máster Profesional Especializado en Gestión de Proyectos Audiovisuales. MGP se centrará en cómo llevar a cabo el proyecto de la forma más óptima. El Máster Profesional Especializado en Gestión de Proyectos Audiovisuales. MGP ha sido diseñado para dominar las herramientas y la técnicas que permitan organizar un proyecto de principio a fin, tal y como lo hacen los grandes estudios, con el software líder del sector, Shotgun, utilizado en los grandes estudios. De esta manera, el Programa aglutina los conocimientos necesarios para establecer las fases de una producción y estimar los tiempos necesarios para cada una de ellas. Se imparten metodologías de trabajo en equipo, pipeline y flujo de trabajo, convenciones de nombres para archivos y carpetas, normas y controles de calidad para cada fase, unidades virtuales para trabajo cooperativo, repositorios de datos y control de versiones para no perder nada y poder recuperar cada estado de un archivo e incluso copias de seguridad.. Impartido sólo en CICE a día de hoy en España, este Máster Profesional Especializado en Gestión de Proyectos Audiovisuales. MGP está basado en el pipeline y las técnicas utilizadas en de las compañías que lideran indiscutiblemente el sector de la creación... [-]