Druh titulu magisterské studium Doba trvání 2 roky Možnost kombinovaného studia Ano Přijímací řízení Podléhá vstupním požadavkům Třída stupně LM-32 Umístění Verona Jazyk Angličtina Magisterský titul v oboru Počítačové inženýrství pro robotiku a inteligentní průmysl poskytuje studentům znalosti a dovednosti typické pro informační inženýrství, které jim umožňuje identifikovat, formulovat, analyzovat a řešit problémy související s návrhem, integrací a řízením průmyslových výrobních systémů. Kurz si klade za cíl vyškolit absolventy s pokročilými dovednostmi ve strategických a inovativních odvětvích, jako je průmyslová robotika, kybernetické fyzické systémy, zpracování velkého množství dat, digitální výroba. Aplikační doména zahrnuje využití informačních technologií v průmyslovém prostředí k automatizaci výrobních procesů. Magisterský program zahrnuje základní školení, které prohlubuje a rozšiřuje znalosti získané v bakalářských oborech informatiky a inženýrství, poskytuje studentovi sadu nástrojů vhodných pro řešení netriviálních problémů v průmyslovém kontextu a řadu kurzů souvisejících s různými profesionální cesty. Tyto výuky poskytnou nejmodernější znalosti v oblasti dynamických systémů, robotiky, výpočetního vidění, strojového učení a umělé inteligence, průmyslových závodů a pokročilých simulačních a interakčních technik. Studenti budou mít možnost praktického výcviku ve specializovaných laboratořích i stáží v místních firmách. Zajištění kvality Kvalita studijního programu je míra, v jaké dosahuje svých vzdělávacích cílů a naplňuje požadavky na kvalitu nabízených vzdělávacích aktivit, které jsou stanoveny v souladu s potřebami a očekáváními studentů a zástupců světa práce. Tento program přijal systém zajišťování kvality výuky v souladu s pokyny univerzity pro zajišťování kvality a založený na národních pokynech pro zajišťování kvality e ANVUR prováděním následujících činností: pravidelné konzultace se zástupci světa práce s cílem posoudit přiměřenost kulturních a profesních profilů nabízených v jejich kurzech; navrhování vzdělávacího obsahu a plánování zdrojů; Organizování vzdělávacích aktivit a vyučovacích služeb; sledování účinnosti výuky a plánování opatření ke zlepšení výuky a služeb; poskytování úplných a aktuálních informací na svých webových stránkách týkajících se programu (profesní role, očekávané výsledky učení, vzdělávací aktivity). Výše uvedené aktivity jsou naplánované a vzájemně propojené, založené na principech PDCA (Plan, Do, Check, Act). V systému zajišťování kvality hrají studenti zásadní roli: každý student může sehrát svou roli účastí ve skupinách zajišťování kvality svého studijního programu a ve smíšených komisích fakulty a studentů, nebo jednodušeji účastí na studentské anketě o vyučování, případně dotazníky. Právě v tomto kontextu univerzita a rada univerzity pro zajišťování kvality pravidelně zpřístupňují studentům specifické workshopy pro zástupce studentů („Laboratori di rappresentanza attiva“).
-