Magisterské studium Pedagogy v Evropa - Magisterské studium Pedagogy v Evropa hledejte zde!

Magisterské studium Pedagogy v Evropa - Zde naleznete magisterské studium Pedagogy v Evropa

Mistr úrovni studie zahrnují specializované studium v ​​oblasti výzkumu nebo oblasti odborné praxe. Vydělávat magisterský titul ukazuje vyšší úroveň zvládnutí předmětu. Vydělávat magisterský titul může trvat od jednoho roku do tří nebo čtyř let. Než budete moci absolvovat, obvykle musíte napsat a obhájit diplomovou práci, dlouhý papír, který je vyvrcholením Vašeho specializovaného výzkumu.

Většina učitelů strávila roky honováním svých řemesel, aby zajistila, že mohou správně přenést své znalosti. Přenos poznání se týká využití pedagogiky - strategie používané při výuce akademických nebo teoretických konceptů; proto pedagogické třídy ukazují studentům, jak učit.

Ve všech, existuje více než 4000 vysokých škol v Evropě, které nabízejí širokou škálu kurzů na bakalářské, magisterské a doktorské úrovni. S více a více těchto organizací, které poskytují angličtinu jako jazyk vzdělání alespoň některé ze svých studijních programů, univerzit v Evropě jsou nyní vyšší kvality, než kdy předtím. Vysoké školy v Evropě nabízí přátelské přivítání pro zahraniční studenty a dát průběh znalostí, které odpovídá jejich povolání potřebuje v dnešní globální poptávky.

Magisterské studium Pedagogy v Evropa - Veškeré informace o magisterském studiu Pedagogy v Evropa. Ušetřete čas a kontaktujte školu v Evropa zde!

Čtěte více

Magisterský titul v oboru psychologie

UNIBA Centro Universitario Internacional de Barcelona
Online forma Denní studium Kombinované 10 měsíců April 2019 Španělsko Barcelona + 1 více

On-line magisterský titul v oboru psychologie vám dává přesné znalosti pracovat jako psycholog v oblasti vzdělávání a odborné poradenství, důraz na rozmanitost a spojené k výuce a učení a jejich rady. [+]

ÚVOD A CÍLE

On-line magisterský titul v oboru psychologie vám dává přesné znalosti pracovat jako psycholog v oblasti vzdělávání a odborné poradenství, důraz na rozmanitost a spojené k výuce a učení a jejich rady.

Předměty v učebním plánu nabídnout vám nejvíce efektivní strategie a znalosti na podporu a vedou studenty, které tvoří systém vzdělávání na různých úrovních. Tito studenti jsou charakterizovány tím, že zvyšuje kulturní a geografické rozmanitosti, a prezentovat potřeby a problémy učení je třeba řešit a vyřešit individuálně. Díky tomuto vzdělávacího programu, získáte klíče k reakci na tuto výzvu v profesionální, odpovědnou a účinným způsobem.... [-]


Magistr ve vzdělávání

Open University Of Cyprus
Online forma Denní studium Kombinované 2 let September 2019 Kypr Cyprus Online + 1 více

Master of Science in Education se zaměřuje na (a) výzkum pedagogických studií se zvláštním důrazem na oblasti organizace, správy, hodnocení a učebních osnov ve vzdělávání, jakož i v dalším vzdělávání, b) poskytování specializovaných pedagogických znalostí c) spolupráce s podobnými programy, evropskými a ostatními vysokými školami a výzkumnými středisky, d) příprava vrcholového vedení a výzkumných pracovníků, kontextu, ve kterém působí vzdělávání a touha jednat tvořivě a produktivně a e) poskytování služeb širšímu vzdělávacímu společenství v pedagogických záležitostech. [+]

Master of Science in Education má za cíl:

výzkum pedagogických studií se zvláštním důrazem na oblasti organizace, správy, hodnocení a učebních osnov ve vzdělávání, jakož i v oblasti dalšího vzděláváníposkytování specializovaných pedagogických znalostí učitelům na všech úrovníchspolupráce s podobnými programy, evropskými a dalšími univerzitami a výzkumnými střediskypříprava vedoucích pracovníků na vysoké úrovni a výzkumných pracovníků, kteří vnímají kontext, v němž vzdělání funguje a chtějí působit tvořivě a produktivněposkytování služeb širšímu vzdělávacímu společenství v pedagogických záležitostech.Struktura programu... [-]

Master ve specifickém vyučování

Universidade da Coruña
Campus forma Denní studium 1 rok September 2019 Španělsko A Coruña

Masters nabízí zvláštní odbornou přípravu ve specifických didaktiky, velký zájem široké skupiny: Absolventi / diplom magistra mnoho / as a praktiky; pro nové absolventy / / jak v oblasti předškolního vzdělávání a základního vzdělávání, jakož i dalších vzdělávacích profilů). [+]

Představení

Masters nabízí zvláštní odbornou přípravu ve specifických didaktiky, velký zájem široké skupiny: Absolventi / diplom magistra mnoho / as a praktiky; pro nové absolventy / / jak v oblasti předškolního vzdělávání a základního vzdělávání, jakož i dalších vzdělávacích profilů).

Předmětem je tedy předmětem velkého zájmu k těm zapojený do vzdělání.

Proč studovat na míru

Sledují tento stupeň se může usadit a rozvíjet znalosti získané v současné stupňů bakaláře v oblasti vzdělávání a Primární a získané v dávných diplomaturas.

Co se naučíte

Master ve specifickém didaktiky umožní studentům, aby znalosti (znalosti), dovednosti (skills) a postoje (vědí, jak být a bude), potřebné k výkonu své činnosti, vlastnit a pochopit znalosti, které poskytly základ nebo možnost být originální při vývoji a / nebo aplikování myšlenek, často v kontextu výzkumu.... [-]


Neformálního magisterský titul v oboru psychologie intervence v kontextu formálního vzdělávání a

Universidad de La Laguna
Campus forma Denní studium 1 rok September 2019 Španělsko Santa Cruz de Tenerife

Mistr v oboru psychologie intervence kontextech a neformálního vzdělávání formální nabídky orientované na akademické vzdělání a odbornou specializaci. [+]

Mistr v oboru psychologie intervence kontextech a neformálního vzdělávání formální nabídky orientované na akademické vzdělání a odbornou specializaci.

Odůvodnění titul

Mistr v oboru psychologie intervence v kontextu formálního vzdělávání a neformálního nabídek orientované akademické vzdělání a odbornou specializaci. Důvodem pro tento název je dán potřebou, aby se specializují profesionálům vyvinout (non-klinická) psychologie akce preventivního charakteru a odborné přípravy v různých služeb a programů, které jsou vyvíjeny v kontextu formální a neformální, podporující a poradenstvím pro orgány a různé skupiny studentů, rodičů a učitelů při dosahování svých cílů. Konkrétně je cílem vyškolit odborníky příslušné vzdělání v oboru pedagogické psychologie k účasti na vzdělávací a profesní poradenství, důraz na rozmanitost a speciálními vzdělávacími potřebami, poradenství v oblasti vyučování a učení a jejich obtíží, prevence školního neúspěchu, radí rodičům v pedagogické práci, atd. Kromě toho tento mistr ponoří do znalostí týkajících se plánování a řízení pedagogicko-psychologických služeb, poradenské modely a PSYCHOEDUCATIONAL posouzení a kritickou analýzu PSYCHOEDUCATIONAL intervenčních postupů, jejichž cílem je zlepšit výuku a učení.... [-]


Magistr ve vyspělých pedagogické studium

Universidad de La Laguna
Online forma Denní studium 2 semestry September 2019 Španělsko Santa Cruz de Tenerife

Master in Advanced pedagogických věd je navržen s cílem podporovat odbornou přípravu výzkumných a vyškolených odborníků vypracovat analýzu a vytvářet řešení problémů, kterým čelí vzdělávání v dnešní společnosti. Retrospektivní základ, pluralita pohledů a budoucího povolání, jsou základními kameny koncepce komplexních pedagogických znalostí, transdisciplinární a nezpochybnitelné sociální převodu. Výzkum vzdělávání a jeho schopnost inovovat jsou klíčové pro realizaci rozvoje a sociální udržitelnost, regionální, národní i nadnárodní faktory. Kromě toho, když s ohledem na tento návrh v distančního vzdělávání, otevřenost národních a mezinárodních zájemce diverzifikuje souvislosti a možnosti, které se mohou objevit ve výsledcích v této oblasti. [+]

Master in Advanced pedagogických věd je navržen s cílem podporovat odbornou přípravu výzkumných a vyškolených odborníků vypracovat analýzu a vytvářet řešení problémů, kterým čelí vzdělávání v dnešní společnosti. Retrospektivní základ, pluralita pohledů a budoucího povolání, jsou základními kameny koncepce komplexních pedagogických znalostí, transdisciplinární a nezpochybnitelné sociální převodu. Výzkum vzdělávání a jeho schopnost inovovat jsou klíčové pro realizaci rozvoje a sociální udržitelnost, regionální, národní i nadnárodní faktory. Kromě toho, když s ohledem na tento návrh v distančního vzdělávání, otevřenost národních a mezinárodních zájemce diverzifikuje souvislosti a možnosti, které se mohou objevit ve výsledcích v této oblasti.... [-]


Magisterský titul v oboru pedagogické studium (učil v italštině)

University Of Bergamo
Campus forma Denní studium October 2019 Itálie Bergamo

CÍLE: Výcvik odborníků s vysokou úrovní kompetencí, který je schopen pracovat v oblasti výzkumu a poradenství v oblasti vzdělávacích postupů, plánování sociálních intervencí a odborné přípravy v rámci organizace; ... [+]

CÍLE Výcvik odborníků s vysokou úrovní kompetencí, který je schopen pracovat v oblasti výzkumu a poradenství v oblasti vzdělávacích postupů, plánování sociálních intervencí a školení v rámci organizace Pro zajištění kompetence v plánování, koordinace, provádění a sledování výchovných zásahů a školení v oblasti mezikulturních vztahů také v non-akademické sféře. KARIÉRNÍ MOŽNOSTI Spolupráce, dobrovolná práce a sektoru služeb Výzkumné ústavy a základy Organizace pro plánování a sociální intervence na území, jako volné Lancer, ve veřejné správě a místními vzdělávacími organizacemi. OSNOV Vzdělání a zaměstnání Sociální zabezpečení a marginalita VSTUPNÉ ... [-]

Předškolní vzdělávání

Instituto Piaget
Campus forma Denní studium 3 semestry October 2019 Portugalsko Almada Vila Nova de Gaia + 1 více

Tento magisterský titul se skládá z odborné specializace, která umožňuje absolventům vyučovat v oblasti předškolního vzdělávání. [+]

CampusAlmada / LisboaVila Nova de Gaia / Portocíle předmětu

Hlavním cílem tohoto kurzu je získání specializací odborné povahy, které jim umožňují vyučovat v oblasti předškolního vzdělávání. Tento magisterský titul má za cíl přiřazení znalostí a dovedností v různých dimenzích na základě:

V poznatcích získaných na úrovni vysokoškoláků / absolventů, jejich prohlubování a rozvoj technicky a vědecky;Generických dovedností a specifické dovednosti se zaměřením na inovativní aplikace, multicontextualizada, prosazovat kvalitu vzdělávání;Schopnost používat a integrovat poznatky o jejich vlastní speciality a příčné a multidisciplinární znalostí odpovídajících jejich úrovni platové třídy;Při posilování a prohlubování vědeckých a pedagogických znalostí v oblastech intervence v předškolním vzdělávání;Profesní rozvoj zkušenostmi z praxe v kontextu.pracovní příležitosti... [-]