Magisterské studium Pedagogika v Asie - Magisterské studium Pedagogika v Asie hledejte zde!

Magisterské studium Pedagogika v Asie - Zde naleznete magisterské studium Pedagogika v Asie

Pedagogika

Mistři vydělal poté, co studenti dokončí bakalářský studijní program. Chcete-li získat mistry, je obvykle nutné k dokončení 12 až 18 kurzy přednášek, které se často týkají dokončení komplexní testy a / nebo diplomovou práci.

Mistr školství je stále cennější obor, a proto konkurence pro vstup je vysoká. Pole sám je rozmanitá a studenti mají možnost vybrat si z velkého množství oborů, z nichž poskytují přístup k celé řadě různých kariéry.

Studenti, kteří absolvují část svého stupně v Asii jsou stále v číslech. V současné době se druhý a třetí největší ekonomiky v Asii. Bez omezení, studenti popsali svůj čas v Asii jako nejlepší zážitek svého života. Dnes, tři ze čtyř nejlidnatějších zemí světa jsou v Asii: Čína, Indie, Indonésie a.

Magisterské studium Pedagogika v Asie - Veškeré informace o magisterském studiu Pedagogika v Asie. Ušetřete čas a kontaktujte školu v Asie zde!

Čtěte více

Mezinárodní Magistr Program Vzdělávací Vedení A Rozvoj Managementu (elmd)

National Chung Cheng University
Campus forma Denní studium 2 let September 2018 Tchaj-wan Chia Yi

Master Program ve vzdělávacím vedení a rozvoj managementu (ELMD) provozují Pedagogické fakultě byla založena v roce 2012 jako první celek-anglického programu v Národním Chung Cheng univerzitě (CCU), přispěl především akademických pracovníků z Graduate Institute of Education Odbor dospělých a dalšího vzdělávání a centrum pro vzdělávání učitelů. [+]

historie

The Magisterský program v Educational vedení a rozvoj managementu (ELMD) běh vysoká škola vzdělání byla založena v roce 2012 jako první celek-anglického programu v Národním Chung Cheng univerzitě (CCU), přispěl především akademických pracovníků z Graduate Institute of Education, odboru dospělých a dalšího vzdělávání a Centra pro učitele Vzdělání. V září 2013, akademický rok 2013/14, 4 zahraniční studenti začali studovat v ELMD jako 1. generace.

Prakticky Program má plnou podporu odvětví College of školství a Úřadu pro mezinárodní záležitosti, CCU. Kromě toho máme také harmonické a přátelské vztahy spolupráce s fondem na Tchaj-wanu mezinárodní spolupráci a rozvoj (Taiwan ICDF) a Elite studium na Tchaj-wanu úřadu, do níž byli zařazeni nadané studenty z různých zemí po celém světě; ve stejnou dobu, vynikající tchajwanské studenty a čínští studenti, a to jak z pevninské Číny a dalších zemí, jsou terčem potenciálních akademické vyhlídky.... [-]


Magistr Vzdělání Ve Vedení (meel)

American University of Ras al Khaimah
Campus forma Denní studium 2 let September 2018 Spojené arabské emiráty Ras Al Khaimah

Master of vzdělávání ve vedení (meel) [+]

Master of vzdělávání ve vedení (meel) [-]

Magistr Výuky A Učení

Taylor’s University
Campus forma 2 let January 2018 Malajsie Subang Jaya

Master of Teaching and Learning (MTL) z Taylorovy univerzity je první svého druhu v Malajsii. Je to první program, který je rozmístěn na magisterské úrovni, který je triangulován třemi doménami [+]

Mistr vyučování a učení (podle předmětů)

Master of Teaching and Learning (MTL) z Taylorovy univerzity je první svého druhu v Malajsii. Je to první program, který je rozmístěn na magisterské úrovni, který je triangulován třemi oblastmi znalostí: základními pedagogickými znalostmi, studijními obory a reflexními praktickými kurzy. Tato trojrozměrná zkušenost má za cíl vystavit studenty základním teoriím ve výuce a učení a současně vystavovat studenty praxi ve třídě tak, aby se účastnili, odráželi a zkoumali teorie profesním vývojem na pracovišti.

Informace o standardu podle standardu:

Cíle:

Mistr výuky a učení (MTL) se zaměřuje na rozvoj pedagogů, kteří chtějí zlepšit své pedagogické dovednosti, rozšířit své intelektuální a profesní porozumění interletujícími vzdělávacími teoriemi a praxí s cílem podpořit úsilí celoživotního učení a udržet jejich odhodlání jako instruktážní vůdci. To splňuje potřeby rozvíjet kompetentní učitele a produkovat kompetentní absolventy, kteří mohou zlepšit vybavení malajského vzdělávacího systému.... [-]


M.Ed. V Digitální Učení A Vedení

Siam Technology College
Online forma Denní studium Kombinované 18 měsíců June 2018 Thajsko Bangkok + 1 více

Tato 100% on-line M.Ed. v digitální učení a vést je program, který splňuje potřeby dnešních technologií napuštěné prostředí výuky. Tento program vám dá důvěru a dovednosti kvalifikovaně vytváření interaktivních a zaměřených na studenta prostředí, které používají instruktážní technologie, aby se zapojily a motivovat studenty. [+]

M.Ed. v digitální učení a vedení

Tato 100% on-line M.Ed. v digitální učení a vést je program, který splňuje potřeby dnešních technologií napuštěné prostředí výuky. Tento program vám dá důvěru a dovednosti kvalifikovaně vytváření interaktivních a zaměřených na studenta prostředí, které používají instruktážní technologie, aby se zapojily a motivovat studenty.

O programu

Kompletní celoroční práce za méně než 18 měsíců 36 kreditních hodin $ 275 za hodinu úvěru

Lamar University M.Ed. v digitální učení a vést vás může připravit o vytvoření smysluplné změny ve školství. Tento on-line program je určen na rozvoj jak vaše digitální znalosti a vaše vůdčí schopnosti a dát vám nástroje, dovednosti a znalosti, které posílí ty, ve své vzdělávací komunity ke kroku mimo svou zónu pohodlí a do digitální budoucnosti.... [-]


M.Ed. V Oblasti Vzdělávání A Výuka

National Taipei University of Education
Campus forma Denní studium Kombinované 2 let September 2018 Tchaj-wan Taipei + 1 více

M.Ed. v učení a instrukce se zaměřuje na výuku zaměřených na studenta, učení teorie a strategie, mobilní učení a hodnocení učení. [+]

M.ED. UČENÍ A POKYNY

M.Ed. v učení a instrukce se zaměřuje na výuku zaměřených na studenta, učení teorie a strategie, mobilní učení a hodnocení učení. Zahraniční studenti, kteří mají diplom nebo ekvivalent bakalářského jsou vítány. Všechny kurzy jsou vedeny v angličtině. Žádné TOCFL nebo čínské zkoušky nutné. Věříme, že výuka by měla být jako sluneční soustavy, ve kterém slunce je ve středu a devět planet točit kolem dokola. Stejně tak v učení instituci, výuka studentů by měla být v centru, a učení, posouzení, učení prostředí působit v souladu s ním. S touto vírou v mysli, představujeme zahraničním studentům M.Ed. učení a instruction.Founded v roce 1895, Národní Taipei univerzita vzdělání (NTUE) je nejprestižnější vysoká škola na vzdělávání učitelů na Tchaj-wanu. NTUE také založil první postgraduální institut kurikulum a poučení na Tchaj-wanu. Mnoho profesorů dostávají vládní fond provádět výzkumné projekty v oblasti žáků učení, výuky a hodnocení. S tímto silným profesním zázemím se NTUE snaží v září 2018 zahájit magisterský studijní program v oblasti učení a výcviku, zaměřuje se na výzkum výuky zaměřené na učení. Tento program Master vítá zahraniční studenty, kteří mají bakalářský titul nebo jeho ekvivalent. Naučné jazykem je angličtina. Studenti dělat žádnou potřebu brát TOCFL nebo jiné čínské testy.... [-]


Stupeň Mistrovské V Tělesné Výchově "

South Ural State University
Campus forma Denní studium Kombinované 2 let September 2018 Rusko Čeljabinsk + 1 více

Vzdělávací program "Vzdělávání učitelů" zaměřený na vzdělávání kvalifikovaných učitelů v oblasti sportovní výchovy. [+]

Ústav sportu, cestovního ruchu a služeb Susu

magistracy

44.04.01 Vzdělávání učitelů

Profil školení: Vzdělávání v oblasti tělesné kultury

Vzdělávací program "Vzdělávání učitelů" zaměřený na vzdělávání kvalifikovaných učitelů v oblasti sportovní výchovy.

Pracovní činnosti, které připravují absolventy, kteří mají zvládnuté magisterský program: učení; výzkum a vývoj, konstrukce; metodický; řízení; kulturní a vzdělávací.

Absolvent který zvládl do programu absolventa musí mít následující odborné schopnosti:

V oblasti vzdělávacích aktivit:

schopnost aplikovat moderní metody a technologie vzdělávacích aktivit, diagnostiku a vyhodnocování kvality vzdělávacího procesu v oblasti sportovního vzdělávání; schopnost utvářet vzdělávací prostředí a využití odborných znalostí a dovedností při provádění úkolů inovativních vzdělávacích politik; schopnost vést výzkumné práce studentů; připravenost pro vývoj a realizaci technik, technologií a metod výuky, až po analýze výsledků procesu jejich využití v organizacích zabývajících se vzdělávacích aktivit. ... [-]

Master Ve Výuce Francouzština Jako Druhý Jazyk

Paris-Sorbonne University Abu Dhabi
Campus forma Denní studium 1 - 1 rok October 2018 Spojené arabské emiráty Abu Dhabi

Uvažujete o zlepšení své zkušenosti přidáním magisterský studijní program do svého profilu. Jste-li plynně francouzsky reproduktorů, magisterský titul v oboru Francouzský jazyk určený pro studenty s arabského jazyka jako mateřštiny, může ozubené kolo se vaše kariéra. [+]

Přehled

Jednoroční magisterské studium francouzštiny jako cizího jazyka je určeno studentům k získání základních znalostí a dovedností potřebných pro výuku francouzštiny v arabských kulturách. Všechny kurzy jsou vyučovány ve francouzštině.

Program kombinuje vyučovaný semestr pokrývající tři klíčové oblasti tohoto stupně; Interkulturalizmus (vztahy mezi francouzsky mluvícím a arabským světem), jazykověda (francouzská a kontrastivní, analyzovaná ve francouzsko-arabské oblasti) a didaktika (kognitivní, psychologická, kulturní a praktická). Během druhého semestru studenti dokončí stáž a získají praktické zkušenosti s vyučováním, aby posílili své znalosti a dovednosti získané prostřednictvím akademického studia.... [-]


Magistr Hudby V Hudební Výchovy

European University Cyprus
Campus nebo Online Denní studium 18 měsíců September 2018 Kypr Nicosia

Master of Music programu v 'hudební výchovy ", stanoví kandidáty s komplexní studii teorie, nejnovější výzkumy a dovednosti, které utvářejí toto zaměření, stejně jako schopnost, aby prozkoumala širší význam hudební výchovy v současném společenském kontextu. [+]

Master of Music programu v 'hudební výchovy ", stanoví kandidáty s komplexní studii teorie, nejnovější výzkumy a dovednosti, které utvářejí toto zaměření, stejně jako schopnost, aby prozkoumala širší význam hudební výchovy v současném společenském kontextu.

Cíle a výstupy

Obecné cíle

Program si klade za cíl:

Nabízejí široký a komplexní postgraduální program v hudební výchovy. Poskytnout studentům a rozsáhlejší znalosti, dovednosti, zkušenosti a postoje v oblasti hudební výchovy. Vytvořit podmínky pro studenty účastnit se a rozvíjet hudební a pedagogické činnosti na nejvyšší úrovni, a to v řadě moderních vzdělávacích zařízení. Umožnit studentům rozvíjet kritické myšlení a podílet se na výzkumných projektech vztahujících se k výuce a učení hudby, a to jak uvnitř, tak vně školního prostředí na národní i mezinárodní úrovni a kombinuje řadu formálních a neformálních učebních strategií. Umožnit studentům rozvíjet odborné znalosti v oblasti výzkumu v oblasti hudební výchovy. ... [-]

Master Ve Vzdělávací Technologie

Central China Normal University
Campus forma Denní studium September 2018 Čína Wuhan

Program vzdělávací technologie, které nabízí School of Educational informačních technologií (seit) byl schválen jako klíčová disciplína ze strany zemské vlády Hubei a byl akreditován jako jeden z národních doporučených programů. Absolventi programu by měly získávat základní teorie, metod a technologií mají zásadní význam pro vzdělávací technologické kázně, a mají schopnost a dovednosti nezávisle provádět pedagogického výzkumu a výuky v oblasti vzdělávací technologie. [+]

Program vzdělávací technologie, které nabízí School of Educational informačních technologií (seit) byl schválen jako klíčová disciplína ze strany zemské vlády Hubei a byl akreditován jako jeden z národních doporučených programů. V roce 2012 byl schválen jako pilotní program pro projekt komplexní reformy disciplíny v provincii Chu-pej.

Program vzdělávací technologie zahrnuje dva inovativní výukové a výzkumné platformy: National Engineering Research Center pro e-learning a Národní experimentální výukové centrum pro umění, dělat to top-zařadil program, mezi více než 200 dalších institucí, které nabízejí stejné disciplíně v Číně. Tento program je známý pro jeho hluboký vliv v oblastech, jako je instruktážní design a vývoj, distanční vzdělávání teorie a technologie a vzdělávací informační servis.... [-]


Magistr V Učení Technologii Sítě

National Central University
Campus forma Denní studium September 2018 Tchaj-wan Taoyuan

Fakulty ústavu provádějí prvotřídní, špičkové výzkumu. Někteří z nich byli pozváni jako klíčové myšlenky v různých mezinárodních konferencích. Kromě toho, že slouží na redakčních radách vysokých stojící mezinárodních časopisech, stejně jako o přezkumném radách mezinárodních výzkumných projektů. Ústav spolupracuje intenzivně s mezinárodními předními výzkumnými laboratořemi nebo středisek a chování zámoří výměnných studentských programů. [+]

Točil pryč od laboratoře pro vědu a technologie pro učení o výpočetní techniky a informačních technického oddělení, postgraduální Institute of Network učení technické v Brně (NLT) byla založena v roce 2002 s nadací postavený z první fáze 4-leté univerzity Pursuit of Academic Excellence projektu na učení technické v roce 2000, podporován Ministerstvem školství. Před tímto projektem, původní Laboratoř vědy a techniky pro učení získal laboratoř excelentního výzkumu v oblasti Národní vědecké rady v roce 1994.

Fakulty ústavu provádějí prvotřídní, špičkové výzkumu. Někteří z nich byli pozváni jako klíčové myšlenky v různých mezinárodních konferencích. Kromě toho, že slouží na redakčních radách vysokých stojící mezinárodních časopisech, stejně jako o přezkumném radách mezinárodních výzkumných projektů. Ústav spolupracuje intenzivně s mezinárodními předními výzkumnými laboratořemi nebo středisek a chování zámoří výměnných studentských programů. ... [-]


Absolvent Vědy Vzdělání: Vzdělání Umění

University of Nicosia
Campus forma Denní studium Kombinované 3 semestry September 2018 Kypr Nicosia + 1 více

Účelem tohoto programu je dvojí. Na jedné straně, pomoci studentovi získat hluboké znalosti v oblasti specializace přes její území (a) monitorování vzdělávacích kurzů v pokročilé úrovni, (b) zkoumat příslušné literatury, a (c) interakce s fakultou a ostatní studenti. [+]

Studie Trvání (roky): 1,5 roků Studium Název: Vzdělávací vědy: Arts and Education (MED, 1,5 let nebo 3 semestry) Název Studies Úroveň: Master (druhý cyklus Studies) Jazyk výuky: Greek Proces Studies: Plná / částečná docházka Minimální Kredity: 30 Minimální kreditů (ECTS): 90 popis programu

účel

Účelem tohoto programu je dvojí. Na jedné straně, pomoci studentovi získat hluboké znalosti v oblasti specializace přes její území (a) monitorování vzdělávacích kurzů v pokročilé úrovni, (b) zkoumat příslušné literatury, a (c) interakce s fakultou a ostatní studenti. Na druhé straně, je program zaměřen na podporu výzkumné dovednosti prostřednictvím (a) sledování konkrétních kvantitativních a kvalitativních výzkumných kurzy, (b) malým vyšetřování měřítku v rámci různých kurzů a / nebo vypracování diplomové práce, a (c) Účast na seminářích / konferencích obsahu výzkumu. Obecně platí, že celkovým cílem tohoto programu je pomoci studentovi, aby se stal nezávislý myslitel a pedagog vědec.... [-]


Vzdělávání řešení

Center for Creative Leadership
Campus forma Kombinované September 2018 Spojené státy americké Greensboro Švýcarsko Davos Colorado Springs Belgie Brusel Saint Petersburg College Park Austrálie Mount Eliza San Diego Singapur + 11 více

Centrum má vlastní řešení, jsou o budoucnosti vedení vývoje. Oslovujeme individuální vůdce rozvojové potřeby a zároveň založení systematické, integrované postupy vedoucí rozvoje v rámci organizace. [+]

V době vysoké sázky odpovědnosti a rostoucí očekávání, CCL je školství (ES) skupina přináší vývoj vedení zdroje k současným pedagogům, aby jim pomohla s tvrdá, ale kritické práce reformy a restrukturalizaci škol a školských obvodů. Posílení vedení schopnost osob odpovědných za K-12 veřejných a soukromých škol, vysokých škol a univerzit tak, že výsledky reforem vzdělávání pro dokonalost může dojít, je jeho unikátní a důležité poslání.

Produkovat Průlom výsledků ve vzdělávání

Jeden příklad průlomové výsledky naše programy produkují se nachází ve zkušenostech Jižní Karolíny ministerstvo školství. Personální statistiky ukazují, že téměř polovina státu principy by byly způsobilé do důchodu do pěti let, vytváří nebývalé poptávce po novém vedení škol. ... [-]


Velitel Vzdělávání

National Institute of Education, Nanyang Technological University
Campus forma Kombinované 24 měsíců August 2018 Singapur

Mistr školství je určen především pro učitele a kolegy pracující s Ministerstvem školství, mládeže a Singapuru. Poskytuje účastníkům příležitost poznat nejnovější problémy v oblasti vzdělávání. [+]

Master of programu Vzdělání je primárně určen pro pedagogy pracující ve školách Singapuru a ministerstvo školství. Absolventy vysokých škol se zkušenostmi v oblasti vzdělávání a přející si své znalosti a dovednosti v oblasti vzdělávání jsou také vítány platit.

&nbsp

Program nabízí titul v následujících 18 oblastech specializace:

Umění Čínský jazyk Učební osnovy a učební Vývojová psychologie Drama Rané dětství Vzdělávací a psychologické měření a hodnocení Anglický jazyk Anglická literatura Vzdělávání nadaných Učení vědy a technologie Malajský jazyka Matematika Li> Hudba Primární Věda Speciální pedagogika Tamil jazyk ... [-]

University Of Dundee Mistra Vzdělávání

Stafford Global
Online & Campus forma Denní studium 18 měsíců September 2018 Spojené arabské emiráty Spojené arabské emiráty Online

Master of programu vzdělávání je nezbytné pro všechny profesionály, kteří pracují ve vzdělávacím prostředí a chtějí zlepšit jejich profesní učení a zlepšit progrese kariérní vyhlídky. [+]

18 měsíců (zrychlený režim)

Vstupní požadavky [-]

Magisterský Titul V Oboru Speciální Pedagogiky

Frederick University
Online & Campus forma Denní studium Kombinované 18 - 36 měsíců September 2018 Kypr Kypr Online Nicosia + 2 více

Graduate Program speciální pedagogiky si klade za cíl poskytnout znalosti a dovednosti, teoretické i praktické úrovně, které jsou nezbytné pro výcvik a podporu pro studenty se speciálními vzdělávacími potřebami v běžných i speciálních školách. Klade si za cíl poskytnout znalosti, povědomí a vzdělání Vysoká škola pedagogická absolventy a dalších útvarů ve zvláštních otázkách inkluzivní vzdělávání. [+]

klíčové cíle

Graduate Program speciální pedagogiky si klade za cíl poskytnout znalosti a dovednosti, teoretické i praktické úrovně, které jsou nezbytné pro výcvik a podporu pro studenty se speciálními vzdělávacími potřebami v běžných i speciálních školách. Klade si za cíl poskytnout znalosti, povědomí a vzdělání Vysoká škola pedagogická absolventy a dalších útvarů ve zvláštních otázkách inkluzivní vzdělávání. Tento program bude poskytovat vědecké informace o identifikaci, vyhodnocování a zvládání s dětmi se speciálními potřebami v běžné škole (obecně třída, speciální jednotky, nebo individualizované speciální vzdělávání), ale také na jiné úrovni nastavení speciálního vzdělávání. Tento program bude rovněž poskytnout příležitost provádět výzkumné projekty v oblasti, kde nebyly provedeny mnoho studií k dnešnímu dni, alespoň v této oblasti Kypru.... [-]