Magisterské studium Pedagogika v Asie - Magisterské studium Pedagogika v Asie hledejte zde!

Magisterské studium Pedagogika v Asie - Zde naleznete magisterské studium Pedagogika v Asie

Pedagogika

Mistři se uděluje studentům, kteří dokončili studium postgraduální úrovně v určitém oboru nebo oblasti odborné praxe a zároveň demonstruje vysokou úroveň mistrovství během procesu.

V nejširším slova smyslu, vzdělání může být definován jako formativní zkušenost, která má nějaký vliv na jedince. To následně může ovlivnit způsob jednotlivce, nebo student, myslí, cítí, nebo jedná. Pedagogika je důležitým pojmem v oblasti vzdělávání, které se vztahuje k metodice výuky.

 

Jako největší a nejlidnatější kontinent na světě, Asie se skládá z nejrůznějších etnik, kultur, prostředí, ekonomie, historické vazby a vládních systémů.

Magisterské studium Pedagogika v Asie - Veškeré informace o magisterském studiu Pedagogika v Asie. Ušetřete čas a kontaktujte školu v Asie zde!

Čtěte více

University Of Dundee Mistra Vzdělávání

Stafford
Campus forma Denní studium 18 měsíců September 2017 Spojené arabské emiráty Spojené arabské emiráty Online Saúdská Arábie Saúdská Arábie Online Katar Katar Online Omán Omán Online Libanon Libanon Online Kuvajt Kuwait Online Jordánsko Jordan Online Írán Írán Online Bahrajn Bahrain Online Sýrie Sýrie Online + 18 více

Master of programu vzdělávání je nezbytné pro všechny profesionály, kteří pracují ve vzdělávacím prostředí a chtějí zlepšit jejich profesní učení a zlepšit progrese kariérní vyhlídky. Studenti mohou přizpůsobit vzdělávací zkušenost, aby vyhovoval jejich individuální zkušenosti, potřeby a zájmy. Program je přístupný výhradně na dálku přes University virtuální vzdělávací prostředí. [+]

Magisterske studium Pedagogika v Asie. Výhody The Mistr školství program je nezbytný pro všechny profesionály, kteří pracují ve vzdělávacím prostředí a chtějí zlepšit jejich profesní učení a zlepšit progrese kariérní vyhlídky. Studenti mohou přizpůsobit vzdělávací zkušenost, aby vyhovoval jejich individuální zkušenosti, potřeby a zájmy. Program je přístupný výhradně na dálku přes University virtuální vzdělávací prostředí. Program je akreditován International Baccalaureate organizace a úspěšné dokončení účastníky programu můžete zaregistrovat za IB Advanced Certificate výuky a vzdělávání pro výzkum, Certificate in Leadership praxi a Advanced Certificate in Leadership výzkum poskytující možnost honit kariéru na veřejnosti, v soukromí nebo mezinárodních škol po celém světě. Specializace Začleňování a Learner podpora Mateřské / Předčasné školství žák Péče a podpora Mezinárodní vzdělávací Rozvoj matematického myšlení Titul Mistr Vzdělávání - MEd Veřejný zadavatel University of Dundee Způsob Blended learning s workshopy DOBA 18 měsíců (zrychlený režim) Vstupní požadavky Mistr školství je sada postgraduálních modulů v profesního rozvoje pro učitele a profesionály, kteří pracují, mít zkušenosti z práce, nebo aspirují na práci ve vzdělávacím prostředí. K dispozici jsou jak na pracovišti založených a non-pracoviště založené na trasy v rámci programu. Pracoviště založené trasa: Odborníci, kteří v současné době pracují ve vzdělávacím prostředí, a chtějí zlepšit jejich profesní učení a zlepšit progrese kariérní vyhlídky. Musí mít bakalářský titul (jakémkoliv oboru). Pokud váš bakalářský titul nebyl vyučován v angličtině, anglický jazyk Požadavek je IELTS 6.5 (nebo ekvivalent). Non-pracoviště na bázi Roud: Profesionálové, kteří mají předchozí pracovní zkušenosti (ne nutně aktuální) ve vzdělávacím prostředí. Musí být absolvent (jakéhokoliv oboru). Pokud váš bakalářský titul nebyl vyučován v angličtině, anglický jazyk Požadavek je IELTS 6.5 (nebo ekvivalent). Odměna USD 13.600 Aktuální ekvivalent v: USD 13.600 AED 49956 SAR 51004 GBP 8957 Poznámka Všechny poplatky jsou splatné v USD [-]

Magistr V Vědách Vzdělávání - Vzdělávací Technologie

University of Nicosia
Campus forma Denní studium 3 semestry September 2017 Kypr Nicosia Řecko Athény + 2 více

Účelem tohoto programu je dvojí. Na jedné straně, pomoci studentovi získat hluboké znalosti v oblasti specializace přes její území (a) monitorování vzdělávacích kurzů v pokročilé úrovni, (b) zkoumat příslušné literatury, a (c) interakce s fakultou a ostatní studenti. [+]

Splatnost (roky): 1,5 let Kvalifikace: Vzdělání vědy: Vzdělávací technologie (MEd, 1,5 let nebo 3 semestry) Úroveň kvalifikace: 2. cyklus (magisterské studium) Jazyk výuky: Řecký Forma studia: Full a na částečný úvazek Minimální Kredity: 30 Minimální ECTS kreditů činil 90 Profil programu: 7.1 Účel Účelem tohoto programu je dvojí. Na jedné straně, pomoci studentovi získat hluboké znalosti v oblasti specializace přes její území (a) monitorování vzdělávacích kurzů v pokročilé úrovni, (b) zkoumat příslušné literatury, a (c) interakce s fakultou a ostatní studenti. Na druhé straně, je program zaměřen na podporu výzkumné dovednosti prostřednictvím (a) sledování konkrétních kvantitativních a kvalitativních výzkumných kurzy, (b) malým vyšetřování měřítku v rámci různých kurzů a / nebo vypracování diplomové práce, a (c) Účast na seminářích / konferencích obsahu výzkumu. Obecně platí, že celkovým cílem tohoto programu je pomoci studentovi, aby se stal nezávislý myslitel a pedagog vědec. 7.2 Cíle 1. Chcete-li připravit učitele, kteří budou schopni aplikovat moderní designové přístupy k výuce přes použití vzdělávací technologie. 2. Použít v praxi výsledky výzkumu a inovací v souvislosti s použitím technologie v výukového programu. 3. Podporovat a / nebo určit výukové prostředky pro navrhování výuky a informovat ostatní učitele. 4. Monitor výsledky výzkumu a vývoje v oblasti vzdělávací technologie. 5. Předpokládejme, že stejný akční výzkum a sdělí výsledky svých výzkumných prací při vzdělávací komunity. 6. Chcete-li působit jako agenti změny v jejich profesionálním prostředí. Kariérní vyhlídky: Absolventi programu mají následující možnosti: 9.1 Chcete-li usilovat o vedoucí pozici na úrovni školy (např Manager Assistant Manager) a / nebo ministerstvo školství a kultury (např Inspektor). 9.2 Chcete-li pracovat jako trenéři na pedagogickém institutu. 9.3 Pochopit akademické pozici na vysoké škole. Přístup k dalšímu studiu: Absolventi programu mohou sledovat doktorské studium. [-]

Magistr V Oblasti Vzdělávání - Technologie Vzdělávání

Holy Spirit University of Kaslik - USEK
Campus forma Denní studium 2 let October 2017 Libanon Jounieh

Technologie vzdělávání [+]

Magisterske studium Pedagogika v Asie. Ústav pedagogických věd Vzdělávání svět je v současné době čelí stále složitější situace a hlavní výzvy. Je důležité, aby dotčené subjekty mají odkaz na posouzení těchto výzev, podporovat nové modely analýzy a akční, aktualizovat své postupy a rozvíjet nové projekty. Vzhledem k významu vzdělávání, které je poklad společnostech založených na znalostech, ministerstvo školství cvičí několik typů vzdělávacích odborníků na různých úrovních univerzita: správcům vzdělávání, učitele v cyklech I a II a základní úrovně vzdělání, vzdělávací technologů, a výzkumné pracovníky v oblasti vzdělávání. Odbor zakládá svůj vzdělávání nejen v součtu nahromaděných znalostí, ale také na schopnosti myslet a kritizovat s cílem vytvořit lepší svět. A to je odpovědností vychovatele dnes za vzniku muže a ženy zítřka. Cíle školení Získat vzdělávacích teorií přístupy, vyučovací metody, který se používá v závislosti na kurzu učí a dozvědět se o charakteristikách studujících, kromě manažerských technik třídě; Zvýšit jazykové vyučovací metody a různé disciplíny programu; Určete a rozvíjet didaktické situace související s základního vzdělání a základního vzdělávání, a to prostřednictvím svých různých parametrech, a poměrně k učebních oborů; Analýza didaktické situace s odkazem na metodickými možnostmi a obsahu navrhované libanonskou osnov; Vypořádat se s teoretickými a praktickými otázkami týkajících se specializovanými didaktiky francouzského jazyka, matematiky, život a vědy o zemi, arabštině, historie a geografie; Určete úrovně analýzy francouzského jazyka a specifikace výuky jazyků polí nebo disciplínu od základního vzdělávání a základního vzdělávání; Identifikovat specifikace francouzského jazyka, učil jako druhý jazyk, v libanonské vzdělávacího rámce. Technologie vzdělávání Konkrétní cíle této možnosti jsou: Školení v hodnocení, výrobu a distribuci různých vzdělávacích nástrojů a materiálů; Školení pro zdrojů osob, které iniciují profesionály vzdělávání do užívání pedagogických materiálů v jejich práci. Vysokoškolské tituly Bakalář umění ve vzdělávání (96 kreditů - 3 roky) Možnosti: Základní vzdělání (bakalářské a magisterské studium) Specializace: francouzština Francouzština a Math Francouzština a vědy Arabština rabic, Historie / zeměpis a Civism Dětství školství (Probíhá) Výuka diplom v oboru vzdělávání (24 kreditů + stáž - 2 semestry po bakalářské) Master of Arts ve vzdělávání (36 kreditů - 2 roky po bakalář) Možnosti: Základní vzdělání Správa školství Technologie vzdělávání Pomoc lidí se speciálními potřebami (Probíhá) Ph.D. ve vzdělávání (60 kreditů) Pracovní příležitosti Pedagogický koordinace na úrovni základního vzdělání Základní vzdělávání na úrovni základního vzdělání Vyhodnocení, výroba a distribuce pedagogických materiálů Správa a řízení školy Práce ve firmách, které vyrábějí vzdělávací software Výzkum v oblasti vzdělávání [-]

Magisterský Titul V Oboru Vzdělávání Učitelů A Povinném Střední školy, Odborné Přípravy A Výuky Jazyků

Universidad Pontificia De Salamanca
Campus forma Denní studium 1 rok September 2017 Španělsko Salamanca

Hlavním cílem magisterského studia je poskytnout přípravu učitelů potřebnou platnou legislativou budoucí učitele druhého stupně základních škol, [+]

CÍLE Hlavním cílem magisterského studia je poskytnout přípravu učitelů potřebnou platnou legislativou budoucích učitelů sekundárního vzdělávání, odborné přípravy a jazykového vzdělávání a jako předpoklad pro přijetí do sboru profesorů umožnilo vyučování v nich. Tato oficiální titul, který byl schválen v BOE (No. 244 ze dne 9. října 2009) je organizována teoretickou a praktickou a interdisciplinární aplikačního struktuře a aktualizované vzdělávací kurzy. Nabízí studentů, budoucích učitelů a poradců, obsah a dovednosti, které umožňují jejich odbornou přípravu, interagující teoretický základ s praktickými kroky na středních školách a odborné přípravy. V tomto mistra praktika osobní a individualizovaný následovat proces učení-learning je provedena. Každý student je pod dohledem profesora UPSA a učitel ve středu, kde on dělal jeho odbornou přípravu. ICE, University oddělení odpovědné za to, udržuje dohod desetiletí spolupracovala s řadou škol pro provádění těchto postupů, stejně jako blízký vztah s principy, učitelů a poradců. Stejně tak má personál zkušených učitelů Pedagogické fakulty, psychologie, počítač, komunikace, filozofie, Health Sciences UPSA a spolupráce odborníků z různých odborností ve školách. Jedná se o čtvrtý nejlepší Mistr školství žebříčku 250 magisterských programech, prováděných deníku El Mundo, seskupené podle různých oblastí a kategorií, které mají v předchozích pozicích jakékoliv mistr Učitelství. Výsledky této studie ukazují nejpopulárnější tituly, příležitosti kariéry nebo univerzit a nejprestižnějších obchodních škol. Pro své magisterské programy přípravy analyzují 1200 vybrat top 5 másteres 50 speciality. profesní profily Učitelé ESO, maturita, FP a jazyky Studijní plán obecný program (s výjimkou speciálních výchovné poradenství) Generic blok Modul I: Učení a osobnostní rozvoj (4 ECTS) Modul II: Procesy a vzdělávacím kontextu (8 ECTS) Modul III: společnost, rodina a vzdělávání (4 ECTS) blok specifické Modul IV: Doplňky stravy pro disciplinární vzdělávání (8 ECTS) Modul V: Učení a vyučování z příslušných oblastí (12 ECTS) Modul VI: Výuka inovací a Úvod do pedagogického výzkumu (4 ECTS) Cvičení (14 ECTS). UPSA usnadnit realizaci Praktikum z center střední školy a FP schválených Junta de Castilla y León. END MISTRŮ (6 ECTS) Vzdělávací orientačním programu Generic blok: Modul I: vývoj, učení a vzdělávání (2 ECTS) Modul II: Procesy a vzdělávací kontexty (8 ECTS) Modul III: společnost, rodina a vzdělávání (4 ECTS) Blokovat konkrétní: Modul IV: Oblasti vzdělávacího poradenství a pedagogické psychologie poradenství (6 ECTS) Modul V: Procesy výchovného poradenství a pedagogické psychologie poradenství (6 ECTS) Modul VI: Inkluzivní vzdělávání a pozornost k různorodosti (6 ECTS) Modul VII: Výzkum a vzdělávacích inovací a změn řízení (6 ECTS) Cvičení (14 ECTS). UPSA usnadnit realizaci Praktikum z center střední školy a FP schválených Junta de Castilla y León, Společenství Madridu, ani před odvolacím Extremadura, subjektů, se kterými má dohody. END MISTRŮ (8 ECTS) Metodologie Magisterský titul, který zahrnuje: praktická cvičení Vývoj praktických předpokladů o procesech a kontextech učitelů středních škol a FP Podporovat virtuální učební platformy. Řešení případových studií, analýza grafiky, vizuálních dokumentů, atd Interdisciplinární semináře a workshopy monografické zapojení učitelů typ UPSA, učitelé a poradci středních škol a FP a magisterských studentů. individuální doučování a individuální sledování procesu výuky a vzdělávání studentů. Teoretické třídy: Výstava učitelů základních obsahu materiálů. Cvičení: školil (tutor ve středu a na školitele na UPSA) v centrech středních a FP Doba trvání a cena Jeden akademický rok: září do června Datum zahájení: září 2016 Cena: 73 € kredit (€ 4380) Nabízených míst: 60 míst k sezení nově vstupujících. Specialitou výchovného poradce: 35. Místo: Salamanca Kontakt: ice@upsa.es [-]

Magistr V Učení Technologii Sítě

National Central University
Campus forma Denní studium September 2017 Tchaj-wan Taoyuan

Fakulty ústavu provádějí prvotřídní, špičkové výzkumu. Někteří z nich byli pozváni jako klíčové myšlenky v různých mezinárodních konferencích. Kromě toho, že slouží na redakčních radách vysokých stojící mezinárodních časopisech, stejně jako o přezkumném radách mezinárodních výzkumných projektů. Ústav spolupracuje intenzivně s mezinárodními předními výzkumnými laboratořemi nebo středisek a chování zámoří výměnných studentských programů. [+]

Magisterske studium Pedagogika v Asie. Točil pryč od laboratoře pro vědu a technologie pro učení o výpočetní techniky a informačních technického oddělení, postgraduální Institute of Network učení technické v Brně (NLT) byla založena v roce 2002 s nadací postavený z první fáze 4-leté univerzity Pursuit of Academic Excellence projektu na učení technické v roce 2000, podporován Ministerstvem školství. Před tímto projektem, původní Laboratoř vědy a techniky pro učení získal laboratoř excelentního výzkumu v oblasti Národní vědecké rady v roce 1994. Fakulty ústavu provádějí prvotřídní, špičkové výzkumu. Někteří z nich byli pozváni jako klíčové myšlenky v různých mezinárodních konferencích. Kromě toho, že slouží na redakčních radách vysokých stojící mezinárodních časopisech, stejně jako o přezkumném radách mezinárodních výzkumných projektů. Ústav spolupracuje intenzivně s mezinárodními předními výzkumnými laboratořemi nebo středisek a chování zámoří výměnných studentských programů. základní kurzy Speciální témata v učení technické v Advanced Seminář teorie učení Digital Learning Akademické psaní digitálního učení Seminář Kognitivní psychologie Odborné kurzy interakce Design Výzkumné metody e-learning Nástroje tvořivost Support Umělá inteligence ve vzdělávání Znalostní management Vysoká Interakce Multimedia Požadavky na absolvování Požadované kreditů: 30 kreditů (včetně 9 kreditů za povinných předmětů a 6 kreditů za disertační práce.) Doba trvání obor: 1 ~ 4 roky Ostatní požadavky: Volitelné předměty Složit ústní obhajoba diplomové práce. Výzkum Vybavení & Lab Learning Lab Game-Based Mobile a Všudypřítomná Learning Environment Lab Advanced Integrační Individualizace Lab Vysoce Interactive Multimedia Lab Interactive Technology and Learning Lab Internet-Based a Lab Science Learning Přijímací Dokumenty Autobiografie Výzkum Návrh Dva doporučující dopisy TOEFL nebo jiný doklad o znalosti anglického jazyka Důkazy o čínské způsobilosti Související akademických publikacích Akademický Zpráva [-]

Magistr Vzdělávání V TESL

HELP University
Campus forma Kombinované 108 týdnů January 2017 Malajsie Kuala Lumpur

Celková agenda je jedním z přístupu k vysokoškolskému vzdělání. Ustanovení tohoto programu nabízí studentům možnost dokončit vysokoškolské vzdělání v Malajsii. [+]

Celková agenda je jedním z přístupu k vysokoškolskému vzdělání. Ustanovení tohoto programu nabízí studentům možnost dokončit vysokoškolské vzdělání v Malajsii. Rovněž doplňuje národní a sociálních cílů modernizace profesionály, kteří se podílejí na ESL výuku našeho národa mládež. To bylo výslovně uvedeno do malajské vlády, že existuje akutní malá zásoba kvalifikovaných angažovaných ESL učitelů v mnoha školách. Tento program podporuje celkové společenské a národní potřeby budování společnosti založené na znalostech a podporuje národní potřeby rozvoje lidského kapitálu. Rovněž doplňuje učební osnovy ESL v HU Dept angličtiny. Konkrétně se jedná o program, MEd TESL si klade za cíl transformovat myšlení, pokud jde o principy, přístupy a metodiky efektivnějšího dodání v jazykové učebny v malajských školách. S cílem přilákat nejen místní studenti, ale i ty z ASEAN, asijsko-pacifickém regionu i mimo něj, program poskytuje dostupnost a flexibilitu, pokud jde o jeho modulární strukturou obstarávat pro zaneprázdněné dospělé osoby vykonávající práci a osobní závazky. Na úrovni instituce, jedná se o program pro absolventy vysokých škol (mqf Level 7). Jak je uvedeno níže, to zapadá do obecného obraz HU nabídkových programů na pre-univerzitní, pregraduální, postgraduální a kontinuální hladiny profesní rozvoj (CPD). HELP Master of vzdělávání (TESL) je určen pro absolventy, kteří nemají pedagogickou kvalifikaci, ale aspirují na to stát se výuky angličtiny profesionálové s potřebnými znalostmi a dovednostmi potřebnými pro efektivní výuku angličtiny jako druhý jazyk. Student bude vybaven vynikající schopností a dovedností pro profesionální zaměstnání v oboru. V MED (TESL), na rozdíl od bakalářského stupně (TESL), studenti jsou požádáni, aby dělat akční výzkum jako projekty v každém kurzu. Tyto studie jsou hlubší a vyžadují kritické myšlení a schopnost řešit problémy. Studenti jsou vedeni k platí to, co se učí ve své každodenní výuce a přemýšlet o metodikách. VÝSLEDKY UČENÍ Spravovat a řídit svůj vlastní profesní rozvoj s širokým poznání a pochopení současných principů TESL, teorií a praxí v lokálních a globálních souvislostech výuky jazyků Cvičení a demonstrovat zlepšené schopnosti a strategie při řešení problémů a jejich řešení v jejich pracovním prostředí Uplatnit rozhodovací schopnosti a efektivní vedení na odpovídající úrovni v klíčových nastavení TESL. Provádět relevantní výzkum a aplikovat příslušná zjištění z TESL ovlivňovat třídě praxi a plánování politiky Aplikovat kritické myšlení a významně přispívají k pokračující odborné diskurzu v TESL Být aktivnější při kontrole aktuální TESL praxe a politiky s cílem zajistit relevanci na měnící se potřeby společnosti Upgrade, vštípit a obvykle obejmout vylepšení pro zvýšení své odborné dovednosti Být aktivně vědom a schopni začlenit příslušné vývojové trendy a otázky týkající se jazykového vzdělávání obecně a zejména TESL HLAVNÍ RYSY MQA schválen Modulární Vysoce interaktivní, hands-o třídách flexibilní časový rozvrh Vysoce kvalifikovaní akademičtí pracovníci PROGRAM STRUKTURA 12 modulů Šest (6) týdnů na modul, včetně všech tříd, úkoly, zkoušky. Face-to-face tříd na prvním, třetím a šestém víkendu (sobota a neděle) Přestávky mezi moduly Délka trvání kurzu: 108 týdnů nebo + 2 roky [-]

Učit Francouzský Jazyk Pro Non-rodilí Mluvčí

Paris-Sorbonne University Abu Dhabi
Campus forma Denní studium 1 - 2  September 2017 Spojené arabské emiráty Abu Dhabi

Pokud si myslíte, že vaše zkušenosti ve vývoji penisu magisterského studia (MSC) a přidat je do svého životopisu a pokud [+]

Pokud si myslíte, že vaše zkušenosti ve vývoji penisu magisterského studia (MSC) a přidat je do svého životopisu, pokud jste zvládli francouzský jazyk, může Masters titul ve francouzštině určeno arabské reproduktory představuje skok ve své kariéře Vysoká úroveň vzdělávacího systému na univerzitě Paříž - Sorbonna, Abu Dhabi a slavné univerzitě Sorbonne štěstí úspěch. Nemůže zvládnout francouzského jazyka, zejména směřující k arabsky mluvícím která je k dispozici v lepším prostředí, než je tato: bude dodávat profesory Sorbonny přicházející z Paříže přednášek jste v srdci arabského světa a poskytuje přístup ke stejné míře jako ve Francii, další výhodou je arabské kultury. Vázané tradiční znaky a speciální vzdělávání v arabském světě, bude okamžitě k dispozici Neil Masters titul v této aktivní oblasti, kde prezident je ve stádiu vývoje s Francií, včetně Louvre Abu Dhabi muzea a jaderných elektráren a společných vojenských programů kromě celé řady projektů ekonomického výhledu. Podmínky jsou podobné jazyku francouzských profesorů s reálným dobré úrovni a argumentovat. Je získala certifikát magisterský během Jameitan dva roky, včetně první trénink Fterta trvá jeden měsíc během prvního roku, zatímco Applied druhá perioda prodlužuje dobu tří měsíců během druhého akademického roku. A oba termíny jsou Stakhtm zpráva. Proto Délka praxe nebude jen odborná praxe. Je čas k osobnímu výzkumu a zkušeností založený na akademických znalostí Očekává se, že dosáhne počet studentů každé oddělení pocházejí z 25 různých zemí v regionu. Škola bude poskytovat důslednou míru třídní akce a umožňuje každému studentovi možnost vytvořit trvalé vazby pracovníci odpovědní za další vzdělávání francouzského jazyka. Tím bude mít svůj pas na přísné a perspektivní kurzu. Prostřednictvím odborných stáží (který se uskuteční v řadě škol, vysokých škol, podniků a kulturních center či sdružení ..), který bude v SAE nebo některý z dalších arabských zemí, se sejdou Bmahtervan a musí být schopen identifikovat další vzdělávací systémy svolení. Batakazk zápis na univerzitě Sorbonna rozhodnutí, bude nabízen na akademické půdě v Abu Dhabi jedinečný zážitek. Bude to důkaz vaší registrace na vaší volbě excelence a globálního výhledu. Kromě naší vysoké škole a rozvíjet své znalosti, bude to zlepšit své znalosti o současném světě, jak to bude držel otěže připravuje proces, který je třeba bojovat v profesním životě.... [-]


Mezinárodní Magistr Program Vzdělávací Vedení A Rozvoj Managementu (elmd)

National Chung Cheng University
Campus forma Denní studium 2 let September 2017 Tchaj-wan Chia Yi

Master Program ve vzdělávacím vedení a rozvoj managementu (ELMD) provozují Pedagogické fakultě byla založena v roce 2012 jako první celek-anglického programu v Národním Chung Cheng univerzitě (CCU), přispěl především akademických pracovníků z Graduate Institute of Education Odbor dospělých a dalšího vzdělávání a centrum pro vzdělávání učitelů. [+]

historie The Magisterský program v Educational vedení a rozvoj managementu (ELMD) běh vysoká škola vzdělání byla založena v roce 2012 jako první celek-anglického programu v Národním Chung Cheng univerzitě (CCU), přispěl především akademických pracovníků z Graduate Institute of Education, odboru dospělých a dalšího vzdělávání a Centra pro učitele Vzdělání. V září 2013, akademický rok 2013/14, 4 zahraniční studenti začali studovat v ELMD jako 1. generace. Prakticky Program má plnou podporu odvětví College of školství a Úřadu pro mezinárodní záležitosti, CCU. Kromě toho máme také harmonické a přátelské vztahy spolupráce s fondem na Tchaj-wanu mezinárodní spolupráci a rozvoj (Taiwan ICDF) a Elite studium na Tchaj-wanu úřadu, do níž byli zařazeni nadané studenty z různých zemí po celém světě; ve stejnou dobu, vynikající tchajwanské studenty a čínští studenti, a to jak z pevninské Číny a dalších zemí, jsou terčem potenciálních akademické vyhlídky. MISE Chcete-li podporu kvalitního Pursuit hluboké znalosti a nadšeně reagovat na drtivé globální trendy vytvořily pevný základ pro zřízení programu. V současné době, naše zpráva nebyla důležitější. Jsme věnována bezvýhradně k budování přátelské síť, ve které jsou studenti zapojily do forem hlubokého soustředění na jejich akademické zájmy a studií, a zároveň velké vyžití v žijící v CCU, na Tchaj-wanu. Ponoří do vyšší odborné přípravy dovednosti kurzy a dobře organizovanými intelektuálních lekce z hlediska výchovného vedení a řízení rozvoje, naši studenti se očekává, že budou profesionální, mezinárodní, konkurenční, A, jak je nejdůležitější, se zavazuje k udržitelnému rozvoji své profesi a ke splnění tohoto globálního společenství. Charakteristické vlastnosti All-learningové kurzy angličtiny Kurzy jsou určeny zahrnující obě teorie a praxe. Vynikající a zkušený akademických pracovníků z různých vzdělávacích oblastí. Úzká spolupráce s domácími akademickými skupinami, jakož i s mezinárodními komunitami. Aktivní zapojení do lokální i globální aktivity. Zajištění přátelského multikulturního prostředí pro vzdělávání. Kariérní vyhlídky Další studium a profesní rozvoj. Provádějící výzkum a to buď ve vysokých školách nebo ve výzkumných organizacích. Administrativní práce a to buď ve vládních úřadech, nebo ve vzdělávacích systémech, nebo v oblasti lidských zdrojů průmyslových odvětví a podniků. Spuštění nebo pokračování svou kariéru učitele ve školách nebo vzdělávacích institucí. Struktura a personální programu S cílem poskytovat prvotřídní vzdělání a služby, Prof. Ching-Tien Tsai, děkan Pedagogické fakultě, je jmenován jako programový ředitel, aby předsedal Programu. Typicky, on je zodpovědný za poskytování strategické a operativní vedení programu. Prof. Sheng-Ju Chan je jinak přispívá k Programu jako generální ředitel, který bude odpovědný za zajištění toho, že obavy obsažené v programu jsou realizovány v nejúčinnějším a nejefektivnějším způsobem. Kromě toho tři Program Manažeři mají za cíl zajistit podporu ve vztahu k záležitostem studentů a správy. Požadavky aplikace Uzávěrka přihlášek: Zimním semestru: 31.března Jarní semestr: 31. října [-]

Μεταπτυχιακό στην Ειδική Εκπαίδευση

Frederick University
Online & Campus forma Denní studium Kombinované 18 - 36 měsíců September 2017 Kypr Kypr Online + 1 více

Το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στην Ειδική Εκπαίδευση στοχεύει στην παροχή γνώσεων και δεξιοτήτων, τόσο σε θεωρητικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο, οι οποίες είναι απαραίτητες για την εκπαίδευση και υποστήριξη των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στα γενικά και τα ειδικά σχολεία. Στοχεύει στην παροχή γνώσεων, στην ευαισθητοποίηση, και στην εκπαίδευση πτυχιούχων Παιδαγωγικών και άλλων Πανεπιστημιακών Τμημάτων σε θέματα Ειδικής Ενταξιακής Εκπαίδευσης. [+]

Magisterske studium Pedagogika v Asie. Βασικοί Σκοποί Το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στην Ειδική Εκπαίδευση στοχεύει στην παροχή γνώσεων και δεξιοτήτων, τόσο σε θεωρητικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο, οι οποίες είναι απαραίτητες για την εκπαίδευση και υποστήριξη των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στα γενικά και τα ειδικά σχολεία. Στοχεύει στην παροχή γνώσεων, στην ευαισθητοποίηση, και στην εκπαίδευση πτυχιούχων Παιδαγωγικών και άλλων Πανεπιστημιακών Τμημάτων σε θέματα Ειδικής Ενταξιακής Εκπαίδευσης. Το πρόγραμμα αυτό θα παρέχει επιστημονική ενημέρωση όσον αφορά τον εντοπισμό, την αξιολόγηση αλλά και την αντιμετώπιση παιδιών με ειδικές ανάγκες μέσα στο γενικό σχολείο (γενική τάξη, ειδική μονάδα, ή εξατομικευμένη ειδική εκπαίδευση) αλλά και σε άλλους χώρους παροχής ειδικής εκπαίδευσης. Το παρόν Πρόγραμμα θα δώσει επίσης την ευκαιρία για την διεξαγωγή ερευνητικών έργων σε ένα τομέα στον οποίο δεν έχουν διεξαχθεί πολλές έρευνες μέχρι σήμερα, τουλάχιστον στον Κυπριακό χώρο. Κάθε μαθητής έχει διαφορετικά χαρακτηριστικά σε σχέση με την ψυχοσωματική του ανάπτυξη, τη γνωστική και γλωσσική του ικανότητα, την κοινωνικοποίηση και τη συναισθηματική του ανάπτυξη, στις περισσότερες περιπτώσεις οι διαφορές μεταξύ των παιδιών δεν είναι τόσο μεγάλες που θα χρειαζόταν διαφορετική προσέγγιση, σε άλλες όμως περιπτώσεις παιδιά παρουσιάζουν τέτοιες διαφορές με τα υπόλοιπα παιδιά της ίδια χρονολογικής ηλικίας που χρειάζεται ειδική εκπαιδευτική βοήθεια για να μπορέσει το παιδί να πάρει τα μέγιστα από την εκπαίδευση. Το πρόγραμμα στοχεύει στο να προετοιμάσει τον εκπαιδευτικό να εκπαιδεύσει, παιδαγωγήσει, στηρίξει, και γενικά να ενσωματώσει το παιδί στο σχολείο με συνέπεια και την καλύτερη ενσωμάτωση του στην κοινωνία. Τα μαθήματα του προγράμματος συμπεριλαμβάνουν θεωρητικά μαθήματα που ασχολούνται με γενικά, ειδικά και σύγχρονα θέματα ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης αλλά και πιο πρακτικά μαθήματα που αφορούν στην διδακτική μεθοδολογία και στις στρατηγικές που χρησιμοποιούνται στην ειδική εκπαίδευση και την αντιρατσιστική αγωγή. Επίσης, μεταξύ άλλων, παρουσιάζεται η αναπτυξιακή πορεία σε όλους τους τομείς ανάπτυξης και οι πιθανές αποκλίσεις που μπορεί να υπάρξουν, αλλά και η συμπτωματολογία ποικίλων ειδικών αναγκών και ο τρόπος αξιολόγησης στην ειδική εκπαίδευση. Ο στόχος συνολικά είναι οι φοιτητές να αποκτήσουν ένα ευρύ και σταθερό επιστημονικό και παιδαγωγικό υπόβαθρο σε σχέση με την ενσωμάτωση συγκεκριμένων ομάδων μαθητών στις εκπαιδευτικές διαδικασίες αλλά και στην προαγωγή της ψυχοκοινωνικής του εξέλιξης. Αναμενόμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα ή Στόχοι του Προγράμματος Με την επιτυχή συμπλήρωση του προγράμματος οι φοιτητές / - τριες αναμένεται να γνωρίζουν και να βλέπουν με κριτικό πνεύμα το σύνολο των θεμάτων που αφορούν την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση. Πιο συγκεκριμένα αναμένεται: να γνωρίζουν θέματα που αφορούν: τον εννοιολογικό προσδιορισμό της ενιαίας και ενταξιακής εκπαίδευσης, διαφορετικά μοντέλα προσέγγισης της αναπηρίας, την ιστορική και θεσμική εξέλιξη της ειδικής αγωγής και του αιτήματος για ενταξιακή εκπαίδευση, καθώς και ζητήματα που αφορούν την εκπαιδευτική πράξη, όπως οι δομές και λειτουργίες του ειδικού και ενταξιακού σχολείου και η διαφοροποιημένη προσέγγιση στη διδασκαλία. να κατανοούν και να ενσωματώνουν βασικές έννοιες της ΠΕ και εναλλακτικά μοντέλα στη διαχείριση δύσκολων περιπτώσεων/μαθητών με Ειδικές εκπαιδευτικές Ανάγκες (ΕΕΑ). να κατανοούν θεωρητικά τα μοντέλα αλλά και να κάνουν κριτική ανάλυση των διαφόρων μεθόδων και ψυχοπαιδαγωγικών τεχνικών που χρησιμοποιούνται στο πλαίσιο της τάξης για την προαγωγή της ένταξης των μαθητών με ιδιαίτερες δυσκολίες. να έχουν μία διαφορετική αντίληψη για το σχολικό πλαίσιο, και να μπορούν να συνεργάζονται με άλλους ειδικούς και γονείς σε μία πάντοτε ενταξιακή υποστηρικτική προοπτική των μαθητών με ΕΕΑ. να κατανοούν τις βασικές αρχές οι οποίες διέπουν την ανάπτυξη του ατόμου στους βασικούς τομείς κατά τη διάρκεια της βρεφικής, νηπιακής, σχολικής και εφηβικής ηλικίας και να γνωρίσουν την τυπική πορεία της ανάπτυξης σε αυτούς τους τομείς. Επίσης, να κατανοούν την αλληλεπίδραση μεταξύ γενετικών και περιβαλλοντικών παραγόντων κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης. να γνωρίζουν τις πιθανές αποκλίσεις από την τυπική πορεία της ανάπτυξης, με ειδικότερους στόχους την εξοικείωσή τους με βασικά θέματα της ψυχοπαθολογίας του παιδιού και του εφήβου, την ευαισθητοποίησή τους ως προς τους ειδικούς τρόπους προσέγγισης που απαιτούνται στις περιπτώσεις των παιδιών και των εφήβων με αναπτυξιακά προβλήματα και την επαφή τους με τις βασικές θεραπευτικές μεθόδους για την αντιμετώπιση των προβλημάτων αυτών. να κατανοούν και να διενεργούν με ευαισθησία και επιτυχία μεθόδους αξιολόγησης, με σκοπό την αναγνώριση των ειδικών αναγκών και την ανάπτυξη των δεξιοτήτων των μαθητών, μέσα σε ένα περιβάλλον ένταξης όλων των παιδιών. να γνωρίζουν ποικίλες μορφές ειδικών αναγκών, τους αιτιολογικούς παράγοντες, τα διαγνωστικά κριτήρια και τα χαρακτηριστικά των πιο συχνών διαταραχών/δυσκολιών/αναπηριών. να κατανοούν βασικές μεθόδους σχεδιασμού, διεξαγωγής και κριτικής ανάλυσης της έρευνας και ειδικότερα της εκπαιδευτικής έρευνας σε θέματα Ειδικής και Ενιαίας Εκπαίδευσης. να είναι σε θέση να σχεδιάζουν και να αναπτύσσουν είτε ποιοτική είτε ποσοτική έρευνα Διάρκεια Σπουδών Η διάρκεια του προγράμματος, τόσο για τα συμβατικά και εξ αποστάσεως προγράμματα σπουδών είναι η ίδια, ως εξής: Πλήρης φοίτηση: τρία ακαδημαϊκά εξάμηνα (18 μήνες) Μερική φοίτηση: έξι ακαδημαϊκά εξάμηνα (36 μήνες) Σε περίπτωση που οι φοιτητές αποτύχουν σε ένα μάθημα ή για οποιοδήποτε άλλο λόγο, δεν μπορούν να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους στον αναμενόμενο χρόνο, η διάρκεια των σπουδών μπορεί να παραταθεί. Ο χρόνος επέκτασης θα διαμορφωθεί σύμφωνα με τον Εσωτερικό Κανονισμό του Πανεπιστημίου Frederick, σχετικά με την αποφοίτηση των φοιτητών , ο οποίος ορίζει ότι η μέγιστη διάρκεια σπουδών 6 εξάμηνα και για μερική φοίτηση 12 εξάμηνα. ... [-]

Magistr Specializované Dodavatelé - Výuka Podnikatelů HEC

Grenoble Ecole de Management
Campus forma Denní studium Kombinované 15 měsíců September 2017 Francie Grenoble + 1 více

Tento specializovaný mistr označeny CGE a na základě pedagogiky HEC umožňuje podnikatelské myšlení od tváření na různé otázky vedoucích pozic a zakládání podniků. S individualizovaných podpůrných důležitých misí v podnikání a etické učení, je tento program tvarování vůdci zítřka. [+]

Cíle: Ať už si chcete vzít, nebo podporovat podnikatelé dosáhnout as qu'intrapreneur, budete postupně rozvíjet své technické znalosti a strategické vize společnosti. Tato značka se specializuje mistr HEC Conférence des Grandes Ecoles přináší rozsáhlé manažerské schopnosti řídit strategickou funkci. Program: Na Heslem této odborné přípravy "etický" a "pole". Je důležité, aby vlak podnikatele náročné, které se zavázaly k hodnotám, jako je dodržování sebe a druhých. V průběhu tréninku, zvláštní důraz je kladen na obchodní úkoly a skupinových projektů, které umožňují studentům pochopení a rychlé přizpůsobení podnikatelských problémů. Jakou práci mohu dělat s tímto školení? MS dodavatel poskytuje příležitost pro studenty budovat své podnikání tím, že v doprovodu odborníků. To také umožňuje dosáhnout více různorodých položek: - ředitel Business Unit - auditora pro auditorské společnosti - ředitel oddělení (management, marketing, finance, ...) - ... Jak integrovat toto školení? Toto školení je k dispozici: - Absolventi Bac + 5 - Ve vedení podniků, v podnikání, kteří chtějí zdokonalit své dovednosti držitelům Bac + 4, a kteří mají alespoň 3 roky zkušeností. [-]

Magistr Vzdělávacích Studií

The University of Newcastle, GradSchool (Online)
Campus nebo Online Denní studium Kombinované July 2017 Austrálie Newcastle

Master pedagogických věd z univerzity v Newcastlu je zaměřena na kombinaci teorii i praxi, které vám pomohou uplatnit své znalosti v moderní vzdělávací prostředí. V tomto pokročilém programu, který bude rozvíjet pokročilé znalosti širších problémů, které mají vliv na učební prostředí. [+]

Zajímá vás, nebo zapojit do učení a vzdělávání s touhou pokračovat svůj profesní vývoj? Nebo hledáte specializovat své pedagogické dovednosti v jedné z klíčových oblastí, jako je personalizované učení nebo informačních a komunikačních technologií (ICT) a digitální učení? Master pedagogických věd z univerzity v Newcastlu je zaměřena na kombinaci teorii i praxi, které vám pomohou uplatnit své znalosti v moderní vzdělávací prostředí. V tomto pokročilém programu, který bude rozvíjet pokročilé znalosti širších problémů, které mají vliv na učební prostředí. Specializace v rámci programu patří: General specializace Educational Research Zaměření Engineering Education Specializace Informačních a komunikačních technologií a digitální Learning Specializace Mezinárodní srovnávací a Curriculum studií Specializace Mathematics Education Specializace Pedagogika Specializace TESOL / L2 Specializace Bez ohledu na cestu si zvolíte, tento komplexní program vám nabízí příležitost rozšířit pracovní příležitosti ve vzdělávacím profesi. Vyberte, zda chcete studovat na plný úvazek nebo na částečný úvazek, aby vyhovoval vašim potřebám, jakož i na jednom z našich mnoha místech včetně náš areál Callaghan nebo studovat 100% on-line. Je to pro vás? Pokud jste profesionální pedagog, zájem na rozvoji své dovednosti a pracovní příležitosti v oboru, Master pedagogických věd by mohl být program pro vás. Podporovaná flexibilním učení a schopnost přizpůsobit program, aby vám vyhovoval individuálním požadavkům, Master pedagogických věd na University of Newcastle nabídl výhodnou a vysoce ceněných vzdělání, a poskytuje tak optimální vzdělávací zkušenosti. V závislosti na vaší oblasti zájmu, budete mít možnost vybrat si z nabízených specializací na univerzitě. Některé z těchto oborů patří: General Specializace Educational Research Zaměření Engineering Education Specializace Informačních a komunikačních technologií a digitální Learning Specializace Mezinárodní srovnávací a Curriculum studií Specializace Mathematics Education Specializace Pedagogika Specializace TESOL / L2 Specializace Kariéra Cesty Vyvinutý pro pedagogy, vzdělávací administrátory, manažery, politiky a další zájemce či podílejí na učení a vzdělávání, Master pedagogických věd byl navržen tak, aby poskytnout platformu pro posílení a specializovat své kariérní příležitosti a profesní potřeby. The University of Newcastle je uznávaným postgraduální program vás připraví na vedoucích rolí ve veřejných nebo soukromých škol, nebo dokonce vzít tě ven ze třídy a do konzultačních nebo poradenských pozicích. Požadavky na přijetí Bakalářský titul v oboru vzdělání / výuky plus 2 roky praxe nebo bakalářské Honours titul v oboru vzdělávání / učení OR Graduate Certificate ve vzdělávání / vyučování nebo diplom v oboru vzdělávání / učení s minimálně 10 let pedagogické praxe Minimální požadavky na znalosti anglického jazyka Žadatelé, kteří nemluví anglicky jako první jazyk, musí prokázat, že splňují anglický požadavek odborné způsobilosti univerzity. Další informace týkající se požadavků na znalosti anglického jazyka lze nalézt na znalosti anglického jazyka pro přijímací politiky na http://www.newcastle.edu.au/about-uon/governance-and-leadership/policy-library/document?RecordNumber=D15/15438 [-]

Magistr Vzdělání Ve Vedení (meel)

American University of Ras al Khaimah
Campus forma Denní studium 2 let September 2017 Spojené arabské emiráty Ras Al Khaimah

Master of vzdělávání ve vedení (meel) [+]

Master of vzdělávání ve vedení (meel) KRITÉRIA přijímacího řízení Americká / kanadský Diploma UAE / GCC / Egyptian Secondary School Certificate UAE / GCC / Egyptian Secondary School Certificate (Musí být k dispozici maturitou, ukazující posledního ročníku (rok) vyplněný) British IGCSE / GCE Odchod vysvědčení íránský Diploma Ind / pákistánské / Bangladesh Vyšší střední škola Certifikát International Baccalaureate Diploma Syrian Secondary School Certificate Sabis Diploma WAEC / NECO [-]

Profesního Rozvoje V Oblasti Vzdělávání - Med

University of Bolton
Campus forma Denní studium 1 - 5 let August 2017 Spojené království Bolton

Med Professional Development je moderní a flexibilní kurz. Splňuje potřeby rozvoje profesionálních zkušených pedagogů, zejména je třeba, aby bylo možné, aby se zapojily do informované, trvalého a integrovaných činností změny zaměřené na základě zdravých teoretických zásad a vhodných a hodnocených praktik. Máte možnost vybrat si z celé řady ocenění pojmenovaných v rámci režimu med Professional Development v závislosti na vašem ... [+]

Magisterske studium Pedagogika v Asie. Professional Development ve vzdělávání - MEd Med Professional Development je moderní a flexibilní kurz. Splňuje potřeby rozvoje profesionálních zkušených pedagogů, zejména je třeba, aby bylo možné, aby se zapojily do informované, trvalého a integrovaných činností změny zaměřené na základě zdravých teoretických zásad a vhodných a hodnocených praktik. Máte možnost vybrat si z celé řady ocenění pojmenovaných v rámci režimu med Professional Development v závislosti na vaší volbě modulů a předmětu jste výzkum během vaší práce. Tyto pojmenované ocenění jsou: MA Educational Management, MA Inkluzivní vzdělávání, MA E-Learning pro pedagogy, MA technické a odborné vzdělávání a MEd odborného vzdělávání. Máte-li zájem o některou z uvedených cen, měli byste platit v první řadě pro med Professional Development. Všechny pokročilé kurzy v oblasti vzdělávání na univerzitě v Boltonu se zaměřují na jasných zásad: studentům a vzdělávání, odbornou praxi v oblasti vzdělávání a odborné přípravy a kvalitu a vynikající výsledky v profesní rozvoj. O kurzu Tento vzrušující a náročné pány kurz vám dává možnost rozvíjet řadu in-hloubkové dovednosti, které jsou použitelné v řadě řízení a vedoucích rolí v oblasti vzdělávání a učení. Budete se učil vzdělávacími odborníky a hodnoceny pomocí technik včetně skupinové a individuální projekty a úkoly, výzkum, prezentace, výukové programy, zprávy a eseje. Po celou dobu kurzu je relevantní a soustředěný, přípravou vám za další povinnosti ve vaší současné a budoucí kariéru. Speciální funkce Tento kurz je určen k řešení skutečných potřeb profesního rozvoje. Tyto cesty a moduly jsou flexibilní, což vám umožní rozhodnout o trasu a moduly, aby vyhovoval vašim potřebám. University of Bolton má dlouhotrvající a vynikající pověst pro výuku vzdělávacích kurzů a profesního rozvoje, zejména. Chápeme, že studuje na magisterské studium trvá závazek a investici času, peněz a úsilí. Ty budou učit zkušení vzdělávacími odborníky a přijímat one-to-one podporu tutor po celé vaše postgraduální studium. University of Bolton má vynikající knihoven a učení zařízení, včetně 24/7 IT zařízení a školního areálu v celé Wi-Fi pro všechny studenty. Co se naučíte Tento kurz umožňuje pečlivý akademický vyšetřování vzdělávání, s cílem podporovat svůj profesní rozvoj v oblasti. Na svém srdci, je, jak, jako vzdělávací Professional, můžete dát pokročilé teorie do praxe. Dozvíte se, jak prozkoumat pedagogický výzkum a učinit informované poznámku o použitelnosti, významu a užitečnosti teorií, pojmů, modelů, metodik a technik používaných k praxi. Získáte řadu pokročilých schopností a dovedností potřebných pro vás sledovat požadavky vašeho zvoleného programu úspěšně a uplatnit své schopnosti a učení na pracovišti. Jako praktikující a čtenář budete rozvíjet pokročilé dovednosti v manipulaci s pedagogického výzkumu. Dozvíte se, jak aplikovat znalosti, dovednosti a schopnosti, jste získali ve svém vlastním profesním kontextu; což vám umožní oslovit oblasti zájmu a případných potřeb rozvoje v informovaným a odůvodnitelnou způsobem. Naučíte se vyhodnocovat, přezkoumat a reflektovat váš úkol / projektové práce, a identifikovat ty oblasti, které vyžadují další rozvoj prostřednictvím akčního plánování a stanovení cílů, jako součást procesu osobního plánování rozvoje (PDP). Co budete studovat Ocenění med Professional Development vyžaduje 180 kreditů. Postgraduální diplom v oboru profesního rozvoje, je výstup ocenění a stojí 120 kreditů. Postgraduální certifikát v profesní rozvoj je také výstup ocenění a stojí 60 kreditů. Chcete-li získat med Professional Development budete provést tři základní moduly, tři volitelných modulů a disertační práce. Hlavní moduly (60 kreditů) Povědomí o podpoře výzkumu a dovednosti (20 kreditů), nebo tam, kde vhodnější, Metody výzkumu - terénní studie (20 kreditů); Organizační Management (20 kreditů); Curriculum studia (20 kreditů). Přídavné moduly (60 kreditů) Budete si vybrat celkem ze tří modulů z následujícího. (Poznámka: na získání jednoho z pojmenované ocenění, musíte zvolit dva specializované moduly z příslušné skupiny). Samostatných modulů: Work-Based Modul A - vývoj; Work-Based modul B - Případová studie; Vzdělávací Finance a plánování. Vzdělávací moduly pro řízení: Human Resource Management; Marketing. E-Learning pro pedagogy modulů: ICT ve vzdělávání; Počítačem podporované Collaborative Learning a E-doučování. Inkluzivní vzdělávání moduly: Boj za inkluzivního vzdělávání; Transformační Vzdělávání v inkluzivního kontextu. Odborného vzdělávání moduly: Metody výzkumu - terénní studie; Odborné vzdělávání a rozvoj; Koncepce a realizace designu a technologie; Kompetence-založené školení v oblasti odborného vzdělávání; Zaměstnanci Vývoj a Appraisal v odborném vzdělávání; Informační technologie - Dopad na technické vzdělávání. Disertační práce (60 kreditů) Pokud hledáte pojmenovanou MA Award, musíte provést disertační práci na téma je v souladu s odbornými moduly potřebné pro danou cenu. Pro radu, prosím mluvit s vedoucím programu. Vstupní požadavky Za normálních okolností, měli byste mít alespoň horní druhé třídy (2.1), diplom a PGCE (nebo ekvivalent). Pokud angličtina není vaším rodným jazykem, budete také normálně potřebovat IELTS 6.5 (nebo ekvivalent). Pokud nemáte požadované úrovně angličtiny, můžete studovat angličtinu s námi z IELTS 4.0 (nebo ekvivalent). [-]

M.Ed. V Digitální Učení A Vedení

Siam Technology College
Online forma Denní studium Kombinované 18 měsíců June 2017 Thajsko Bangkok + 1 více

Tato 100% on-line M.Ed. v digitální učení a vést je program, který splňuje potřeby dnešních technologií napuštěné prostředí výuky. Tento program vám dá důvěru a dovednosti kvalifikovaně vytváření interaktivních a zaměřených na studenta prostředí, které používají instruktážní technologie, aby se zapojily a motivovat studenty. [+]

M.Ed. v digitální učení a vedení Tato 100% on-line M.Ed. v digitální učení a vést je program, který splňuje potřeby dnešních technologií napuštěné prostředí výuky. Tento program vám dá důvěru a dovednosti kvalifikovaně vytváření interaktivních a zaměřených na studenta prostředí, které používají instruktážní technologie, aby se zapojily a motivovat studenty. O programu Kompletní celoroční práce za méně než 18 měsíců 36 kreditních hodin $ 275 za hodinu úvěru Lamar University M.Ed. v digitální učení a vést vás může připravit o vytvoření smysluplné změny ve školství. Tento on-line program je určen na rozvoj jak vaše digitální znalosti a vaše vůdčí schopnosti a dát vám nástroje, dovednosti a znalosti, které posílí ty, ve své vzdělávací komunity ke kroku mimo svou zónu pohodlí a do digitální budoucnosti. V tomto programu, budete: Porozumět, jak řešit organizační odpor často spojený s inovacemi Naučte se, jak vyčíslit a posoudit vzdělávání v digitálním prostředí Vybudovat e-portfolio aplikovaných learnings, který demonstruje své dovednosti v inovativní využití digitálních zdrojů Další programové výhody patří: Ne certifikace výuka nutná pro vstup do programu Ideální pro ty, kteří v současné době pracuje v rámci profesní činnosti v pre-K přes 12 nastavení vzdělávání, ale také dobře hodí pro pedagogy mimo tradiční školní prostředí Příležitost vydělat si Certified Digital pedagog pověření po dokončení prvních 6 hodin Online kurzy Studenti jsou nutné k dokončení 36 hodin ročníkové práce, jak je uvedeno v následující plánu studia. Kurzy jsou 5 týdnů dlouhé a může být přijata na pay-by-the-kurzu bázi. Kurzy jsou nabízeny na základě rotace a ne všechny kurzy jsou nabízeny každé relaci. M.Ed. Digitální Učení a hlavní plán hřiště (.pdf) Poznámka: Lamar vysokoškolské vzdělání Vzdělávací programy neumožňují studenty, aby ročníkovou práci pro přechodné úvěru. KALENDÁŘ Lamar University on-line Master of vzdělávání v digitální učení a vedoucí nabízí několik možností ročně zadat svůj program. Takže jakmile jste připraveni ke spuštění, nebudete muset dlouho čekat! Nadcházející data zahájení: 17 leden 2017 (platí od 8. prosince 2016); 27.února 2017 (platí od 30. ledna 2017) Školné & Finanční pomoc Již téměř jedno století, Lamar University došlo nabízet vysoce kvalitní vzdělání, které je přístupné i pro studenty na všech úrovních finanční potřeby. Školné: Celkové náklady programu závisí na převodu hodin a programové advisement příslušné požadavky programu. Pro více informací, obraťte se na Lamar University specialistu zápisu. Finanční pomoc Připraveni začít na studijní program on-line, ale potřebují pomoc při hledání způsobů, jak financovat své vzdělání? Můžeme vám pomoci objevit studentské zdroje financování, které zahrnují granty, půjčky a další možnosti plateb. Přečtěte si více o finanční pomoci zde. Přijímací řízení Lamar univerzita je on-line programy mají specifické požadavky, které musí uchazeč splnit, se zapsat. Pečlivě si přečíst podmínky přijímacího řízení. Pro specifické dotazy či další podrobnosti, zobrazit naše přijetí Často kladené dotazy. On-line přihláška: žádost podat i jednorázový $ 25 poplatek za podání žádosti on-line. Doklad o zaměstnání: žadatele by mělo být zaměstnáno v pozici, jako je PK-12, vyšší vzdělání nebo firemní školení. Minimální 2,75 vysokoškolák GPA: studenty s GPA 3.0 a vyšší nárok na prominutí GRE. Specifická pro daný program Požadavky: ověřit oddělení a programové specifické požadavky na přijetí tohoto programu. [-]

M.ED. in Learning and Instruction

National Taipei University of Education
Campus forma Denní studium Kombinované 2 let September 2017 Tchaj-wan Taipei + 1 více

M.Ed. v učení a instrukce se zaměřuje na výuku zaměřených na studenta, učení teorie a strategie, mobilní učení a hodnocení učení. [+]

Magisterske studium Pedagogika v Asie. M.Ed. V oblasti vzdělávání a výuka M.Ed. v učení a instrukce se zaměřuje na výuku zaměřených na studenta, učení teorie a strategie, mobilní učení a hodnocení učení. Zahraniční studenti, kteří mají diplom nebo ekvivalent bakalářského jsou vítány. [-]