Magisterské studium Pedagogika v Asie - Magisterské studium Pedagogika v Asie hledejte zde!

Magisterské studium Pedagogika v Asie - Zde naleznete magisterské studium Pedagogika v Asie

Pedagogika

Mistři se uděluje studentům, kteří dokončili studium postgraduální úrovně v určitém oboru nebo oblasti odborné praxe a zároveň demonstruje vysokou úroveň mistrovství během procesu.

V nejširším slova smyslu, vzdělání může být definován jako formativní zkušenost, která má nějaký vliv na jedince. To následně může ovlivnit způsob jednotlivce, nebo student, myslí, cítí, nebo jedná. Pedagogika je důležitým pojmem v oblasti vzdělávání, které se vztahuje k metodice výuky.

 

Jako největší a nejlidnatější kontinent na světě, Asie se skládá z nejrůznějších etnik, kultur, prostředí, ekonomie, historické vazby a vládních systémů.

Magisterské studium Pedagogika v Asie - Veškeré informace o magisterském studiu Pedagogika v Asie. Ušetřete čas a kontaktujte školu v Asie zde!

Čtěte více

University Of Dundee Mistra Vzdělávání

Stafford
Campus forma Denní studium 18 měsíců September 2017 Spojené arabské emiráty Spojené arabské emiráty Online Saúdská Arábie Saúdská Arábie Online Katar Katar Online Omán Omán Online Libanon Libanon Online Kuvajt Kuwait Online Jordánsko Jordan Online Írán Írán Online Bahrajn Bahrain Online Sýrie Sýrie Online + 18 více

Master of programu vzdělávání je nezbytné pro všechny profesionály, kteří pracují ve vzdělávacím prostředí a chtějí zlepšit jejich profesní učení a zlepšit progrese kariérní vyhlídky. Studenti mohou přizpůsobit vzdělávací zkušenost, aby vyhovoval jejich individuální zkušenosti, potřeby a zájmy. Program je přístupný výhradně na dálku přes University virtuální vzdělávací prostředí. [+]

Magisterske studium Pedagogika v Asie. Výhody The Mistr školství program je nezbytný pro všechny profesionály, kteří pracují ve vzdělávacím prostředí a chtějí zlepšit jejich profesní učení a zlepšit progrese kariérní vyhlídky. Studenti mohou přizpůsobit vzdělávací zkušenost, aby vyhovoval jejich individuální zkušenosti, potřeby a zájmy. Program je přístupný výhradně na dálku přes University virtuální vzdělávací prostředí. Program je akreditován International Baccalaureate organizace a úspěšné dokončení účastníky programu můžete zaregistrovat za IB Advanced Certificate výuky a vzdělávání pro výzkum, Certificate in Leadership praxi a Advanced Certificate in Leadership výzkum poskytující možnost honit kariéru na veřejnosti, v soukromí nebo mezinárodních škol po celém světě. Specializace Začleňování a Learner podpora Mateřské / Předčasné školství žák Péče a podpora Mezinárodní vzdělávací Rozvoj matematického myšlení Titul Mistr Vzdělávání - MEd Veřejný zadavatel University of Dundee Způsob Blended learning s workshopy DOBA 18 měsíců (zrychlený režim) Vstupní požadavky Mistr školství je sada postgraduálních modulů v profesního rozvoje pro učitele a profesionály, kteří pracují, mít zkušenosti z práce, nebo aspirují na práci ve vzdělávacím prostředí. K dispozici jsou jak na pracovišti založených a non-pracoviště založené na trasy v rámci programu. Pracoviště založené trasa: Odborníci, kteří v současné době pracují ve vzdělávacím prostředí, a chtějí zlepšit jejich profesní učení a zlepšit progrese kariérní vyhlídky. Musí mít bakalářský titul (jakémkoliv oboru). Pokud váš bakalářský titul nebyl vyučován v angličtině, anglický jazyk Požadavek je IELTS 6.5 (nebo ekvivalent). Non-pracoviště na bázi Roud: Profesionálové, kteří mají předchozí pracovní zkušenosti (ne nutně aktuální) ve vzdělávacím prostředí. Musí být absolvent (jakéhokoliv oboru). Pokud váš... [-]

Magistr V Vědách Vzdělávání - Umění Ve Vzdělávání

University of Nicosia
Campus forma Denní studium 3 semestry September 2017 Řecko Athény Kypr Nicosia + 2 více

Účelem tohoto programu je dvojí. Na jedné straně, pomoci studentovi získat hluboké znalosti v oblasti specializace přes její území (a) monitorování vzdělávacích kurzů v pokročilé úrovni, (b) zkoumat příslušné literatury, a (c) interakce s fakultou a ostatní studenti. [+]

Splatnost (roky): 1,5 let Kvalifikace: Vzdělání vědy: Umění a vzdělávání (MED, 1,5 let nebo 3 semestry) Úroveň kvalifikace: 2. cyklus (magisterské studium) Jazyk výuky: Řecký Forma studia: Full a na částečný úvazek Minimální Kredity: 30 Minimální ECTS kreditů činil 90 Profil programu: 7.1 Účel Účelem tohoto programu je dvojí. Na jedné straně, pomoci studentovi získat hluboké znalosti v oblasti specializace přes její území (a) monitorování vzdělávacích kurzů v pokročilé úrovni, (b) zkoumat příslušné literatury, a (c) interakce s fakultou a ostatní studenti. Na druhé straně, je program zaměřen na podporu výzkumné dovednosti prostřednictvím (a) sledování konkrétních kvantitativních a kvalitativních výzkumných kurzy, (b) malým vyšetřování měřítku v rámci různých kurzů a / nebo vypracování diplomové práce, a (c) Účast na seminářích / konferencích obsahu výzkumu. Obecně platí, že celkovým cílem tohoto programu je pomoci studentovi, aby se stal nezávislý myslitel a pedagog vědec. 7.2 Cíle 1. Příprava manažery vzdělávací systém s hlubší znalosti v oblasti umění a jejich výuky. 2. Chcete-li sledovat postup moderního výzkumu do výuky umění a seznámit se s nezbytným výzkumem a metodických nástrojů. 3. Chcete-li získat odborné znalosti, metody a přístupy, které jim pomohou inovovat v oblasti umění a jejich výuky. 4. Získat schopnosti řídit praktické aspekty výuky umění. 5. Vyberte a vytvářet výukové materiály jsou založena na současných učebních trendy hudby a výtvarného umění. Kariérní vyhlídky: Absolventi programu mají tyto možnosti: 9.1 Chcete-li hledat vedoucí pozici na úrovni školy (např Manager Assistant Manager) a / nebo ministerstvo školství a kultury (např Inspektor). 9.2 Chcete-li pracovat jako... [-]

Mezinárodní Magistr Program Vzdělávací Vedení A Rozvoj Managementu (elmd)

National Chung Cheng University
Campus forma Denní studium 2 let September 2017 Tchaj-wan Chia Yi

Master Program ve vzdělávacím vedení a rozvoj managementu (ELMD) provozují Pedagogické fakultě byla založena v roce 2012 jako první celek-anglického programu v Národním Chung Cheng univerzitě (CCU), přispěl především akademických pracovníků z Graduate Institute of Education Odbor dospělých a dalšího vzdělávání a centrum pro vzdělávání učitelů. [+]

Magisterske studium Pedagogika v Asie. historie The Magisterský program v Educational vedení a rozvoj managementu (ELMD) běh vysoká škola vzdělání byla založena v roce 2012 jako první celek-anglického programu v Národním Chung Cheng univerzitě (CCU), přispěl především akademických pracovníků z Graduate Institute of Education, odboru dospělých a dalšího vzdělávání a Centra pro učitele Vzdělání. V září 2013, akademický rok 2013/14, 4 zahraniční studenti začali studovat v ELMD jako 1. generace. Prakticky Program má plnou podporu odvětví College of školství a Úřadu pro mezinárodní záležitosti, CCU. Kromě toho máme také harmonické a přátelské vztahy spolupráce s fondem na Tchaj-wanu mezinárodní spolupráci a rozvoj (Taiwan ICDF) a Elite studium na Tchaj-wanu úřadu, do níž byli zařazeni nadané studenty z různých zemí po celém světě; ve stejnou dobu, vynikající tchajwanské studenty a čínští studenti, a to jak z pevninské Číny a dalších zemí, jsou terčem potenciálních akademické vyhlídky. MISE Chcete-li podporu kvalitního Pursuit hluboké znalosti a nadšeně reagovat na drtivé globální trendy vytvořily pevný základ pro zřízení programu. V současné době, naše zpráva nebyla důležitější. Jsme věnována bezvýhradně k budování přátelské síť, ve které jsou studenti zapojily do forem hlubokého soustředění na jejich akademické zájmy a studií, a zároveň velké vyžití v žijící v CCU, na Tchaj-wanu. Ponoří do vyšší odborné přípravy dovednosti kurzy a dobře organizovanými intelektuálních lekce z hlediska výchovného vedení a řízení rozvoje, naši studenti se očekává, že budou profesionální, mezinárodní, konkurenční, A, jak je nejdůležitější, se zavazuje k udržitelnému rozvoji své profesi a ke splnění tohoto globálního společenství. Charakteristické... [-]

Magisterský Titul V Oboru Vzdělávání Učitelů A Povinném Střední školy, Odborné Přípravy A Výuky Jazyků

Universidad Pontificia De Salamanca
Campus forma Denní studium 1 rok September 2017 Španělsko Salamanca

Hlavním cílem magisterského studia je poskytnout přípravu učitelů potřebnou platnou legislativou budoucí učitele druhého stupně základních škol, [+]

CÍLE Hlavním cílem magisterského studia je poskytnout přípravu učitelů potřebnou platnou legislativou budoucích učitelů sekundárního vzdělávání, odborné přípravy a jazykového vzdělávání a jako předpoklad pro přijetí do sboru profesorů umožnilo vyučování v nich. Tato oficiální titul, který byl schválen v BOE (No. 244 ze dne 9. října 2009) je organizována teoretickou a praktickou a interdisciplinární aplikačního struktuře a aktualizované vzdělávací kurzy. Nabízí studentů, budoucích učitelů a poradců, obsah a dovednosti, které umožňují jejich odbornou přípravu, interagující teoretický základ s praktickými kroky na středních školách a odborné přípravy. V tomto mistra praktika osobní a individualizovaný následovat proces učení-learning je provedena. Každý student je pod dohledem profesora UPSA a učitel ve středu, kde on dělal jeho odbornou přípravu. ICE, University oddělení odpovědné za to, udržuje dohod desetiletí spolupracovala s řadou škol pro provádění těchto postupů, stejně jako blízký vztah s principy, učitelů a poradců. Stejně tak má personál zkušených učitelů Pedagogické fakulty, psychologie, počítač, komunikace, filozofie, Health Sciences UPSA a spolupráce odborníků z různých odborností ve školách. Jedná se o čtvrtý nejlepší Mistr školství žebříčku 250 magisterských programech, prováděných deníku El Mundo, seskupené podle různých oblastí a kategorií, které mají v předchozích pozicích jakékoliv mistr Učitelství. Výsledky této studie ukazují nejpopulárnější tituly, příležitosti kariéry nebo univerzit a nejprestižnějších obchodních škol. Pro své magisterské programy přípravy analyzují 1200 vybrat top 5 másteres 50 speciality. profesní profily Učitelé ESO, maturita, FP a jazyky Studijní plán obecný program (s výjimkou speciálních výchovné poradenství) Generic blok Modul I: Učení a osobnostní rozvoj (4 ECTS) Modul II:... [-]

Magistr V Oblasti Vzdělávání - Technologie Vzdělávání

Holy Spirit University of Kaslik - USEK
Campus forma Denní studium 2 let October 2017 Libanon Jounieh

Technologie vzdělávání [+]

Magisterske studium Pedagogika v Asie. Ústav pedagogických věd Vzdělávání svět je v současné době čelí stále složitější situace a hlavní výzvy. Je důležité, aby dotčené subjekty mají odkaz na posouzení těchto výzev, podporovat nové modely analýzy a akční, aktualizovat své postupy a rozvíjet nové projekty. Vzhledem k významu vzdělávání, které je poklad společnostech založených na znalostech, ministerstvo školství cvičí několik typů vzdělávacích odborníků na různých úrovních univerzita: správcům vzdělávání, učitele v cyklech I a II a základní úrovně vzdělání, vzdělávací technologů, a výzkumné pracovníky v oblasti vzdělávání. Odbor zakládá svůj vzdělávání nejen v součtu nahromaděných znalostí, ale také na schopnosti myslet a kritizovat s cílem vytvořit lepší svět. A to je odpovědností vychovatele dnes za vzniku muže a ženy zítřka. Cíle školení Získat vzdělávacích teorií přístupy, vyučovací metody, který se používá v závislosti na kurzu učí a dozvědět se o charakteristikách studujících, kromě manažerských technik třídě; Zvýšit jazykové vyučovací metody a různé disciplíny programu; Určete a rozvíjet didaktické situace související s základního vzdělání a základního vzdělávání, a to prostřednictvím svých různých parametrech, a poměrně k učebních oborů; Analýza didaktické situace s odkazem na metodickými možnostmi a obsahu navrhované libanonskou osnov; Vypořádat se s teoretickými a praktickými otázkami týkajících se specializovanými didaktiky francouzského jazyka, matematiky, život a vědy o zemi, arabštině, historie a geografie; Určete úrovně analýzy francouzského jazyka a specifikace výuky jazyků polí nebo disciplínu od základního vzdělávání a základního vzdělávání; Identifikovat specifikace francouzského jazyka, učil jako druhý jazyk, v libanonské vzdělávacího rámce. Technologie vzdělávání Konkrétní cíle této možnosti jsou:... [-]

Magistr Vzdělávacích Studií

The University of Newcastle, GradSchool (Online)
Campus nebo Online Denní studium Kombinované July 2017 Austrálie Newcastle

Master pedagogických věd z univerzity v Newcastlu je zaměřena na kombinaci teorii i praxi, které vám pomohou uplatnit své znalosti v moderní vzdělávací prostředí. V tomto pokročilém programu, který bude rozvíjet pokročilé znalosti širších problémů, které mají vliv na učební prostředí. [+]

Zajímá vás, nebo zapojit do učení a vzdělávání s touhou pokračovat svůj profesní vývoj? Nebo hledáte specializovat své pedagogické dovednosti v jedné z klíčových oblastí, jako je personalizované učení nebo informačních a komunikačních technologií (ICT) a digitální učení? Master pedagogických věd z univerzity v Newcastlu je zaměřena na kombinaci teorii i praxi, které vám pomohou uplatnit své znalosti v moderní vzdělávací prostředí. V tomto pokročilém programu, který bude rozvíjet pokročilé znalosti širších problémů, které mají vliv na učební prostředí. Specializace v rámci programu patří: General specializace Educational Research Zaměření Engineering Education Specializace Informačních a komunikačních technologií a digitální Learning Specializace Mezinárodní srovnávací a Curriculum studií Specializace Mathematics Education Specializace Pedagogika Specializace TESOL / L2 Specializace Bez ohledu na cestu si zvolíte, tento komplexní program vám nabízí příležitost rozšířit pracovní příležitosti ve vzdělávacím profesi. Vyberte, zda chcete studovat na plný úvazek nebo na částečný úvazek, aby vyhovoval vašim potřebám, jakož i na jednom z našich mnoha místech včetně náš areál Callaghan nebo studovat 100% on-line. Je to pro vás? Pokud jste profesionální pedagog, zájem na rozvoji své dovednosti a pracovní příležitosti v oboru, Master pedagogických věd by mohl být program pro vás. Podporovaná flexibilním učení a schopnost přizpůsobit program, aby vám vyhovoval individuálním požadavkům, Master pedagogických věd na University of Newcastle nabídl výhodnou a vysoce ceněných vzdělání, a poskytuje tak optimální vzdělávací zkušenosti. V závislosti na vaší oblasti zájmu, budete mít možnost vybrat si z nabízených specializací na univerzitě. Některé z těchto oborů patří: General Specializace Educational Research Zaměření Engineering... [-]

M.Ed. V Digitální Učení A Vedení

Siam Technology College
Online forma Denní studium Kombinované 18 měsíců June 2017 Thajsko Bangkok + 1 více

Tato 100% on-line M.Ed. v digitální učení a vést je program, který splňuje potřeby dnešních technologií napuštěné prostředí výuky. Tento program vám dá důvěru a dovednosti kvalifikovaně vytváření interaktivních a zaměřených na studenta prostředí, které používají instruktážní technologie, aby se zapojily a motivovat studenty. [+]

Magisterske studium Pedagogika v Asie. M.Ed. v digitální učení a vedení Tato 100% on-line M.Ed. v digitální učení a vést je program, který splňuje potřeby dnešních technologií napuštěné prostředí výuky. Tento program vám dá důvěru a dovednosti kvalifikovaně vytváření interaktivních a zaměřených na studenta prostředí, které používají instruktážní technologie, aby se zapojily a motivovat studenty. O programu Kompletní celoroční práce za méně než 18 měsíců 36 kreditních hodin $ 275 za hodinu úvěru Lamar University M.Ed. v digitální učení a vést vás může připravit o vytvoření smysluplné změny ve školství. Tento on-line program je určen na rozvoj jak vaše digitální znalosti a vaše vůdčí schopnosti a dát vám nástroje, dovednosti a znalosti, které posílí ty, ve své vzdělávací komunity ke kroku mimo svou zónu pohodlí a do digitální budoucnosti. V tomto programu, budete: Porozumět, jak řešit organizační odpor často spojený s inovacemi Naučte se, jak vyčíslit a posoudit vzdělávání v digitálním prostředí Vybudovat e-portfolio aplikovaných learnings, který demonstruje své dovednosti v inovativní využití digitálních zdrojů Další programové výhody patří: Ne certifikace výuka nutná pro vstup do programu Ideální pro ty, kteří v současné době pracuje v rámci profesní činnosti v pre-K přes 12 nastavení vzdělávání, ale také dobře hodí pro pedagogy mimo tradiční školní prostředí Příležitost vydělat si Certified Digital pedagog pověření po dokončení prvních 6 hodin Online kurzy Studenti jsou nutné k dokončení 36 hodin ročníkové práce, jak je uvedeno v následující plánu studia. Kurzy jsou 5 týdnů dlouhé a může být přijata na pay-by-the-kurzu bázi. Kurzy jsou nabízeny... [-]

Magistr Hudby V Hudební Výchovy

European University Cyprus
Campus nebo Online Denní studium 18 měsíců September 2017 Kypr Nicosia

Master of Music programu v 'hudební výchovy ", stanoví kandidáty s komplexní studii teorie, nejnovější výzkumy a dovednosti, které utvářejí toto zaměření, stejně jako schopnost, aby prozkoumala širší význam hudební výchovy v současném společenském kontextu. [+]

Master of Music programu v 'hudební výchovy ", stanoví kandidáty s komplexní studii teorie, nejnovější výzkumy a dovednosti, které utvářejí toto zaměření, stejně jako schopnost, aby prozkoumala širší význam hudební výchovy v současném společenském kontextu. Cíle a výstupy Obecné cíle Program si klade za cíl: Nabízejí široký a komplexní postgraduální program v hudební výchovy. Poskytnout studentům a rozsáhlejší znalosti, dovednosti, zkušenosti a postoje v oblasti hudební výchovy. Vytvořit podmínky pro studenty účastnit se a rozvíjet hudební a pedagogické činnosti na nejvyšší úrovni, a to v řadě moderních vzdělávacích zařízení. Umožnit studentům rozvíjet kritické myšlení a podílet se na výzkumných projektech vztahujících se k výuce a učení hudby, a to jak uvnitř, tak vně školního prostředí na národní i mezinárodní úrovni a kombinuje řadu formálních a neformálních učebních strategií. Umožnit studentům rozvíjet odborné znalosti v oblasti výzkumu v oblasti hudební výchovy. Konkrétní cíle Program si klade za cíl: Připravit studenty pro efektivní a úspěšné učení a rozmanité umělecké angažovanosti jako učitelů a vedoucích pracovníků ve veřejných a soukromých škol, zimních zahrad a organizací. Rozvíjet a zvyšovat znalosti studentů a dovednosti potřebné k provedení, studovat a kriticky vyhodnocovat výzkum v hudební výchovy, tedy umožnit jim rázně jednat podle jejich role jako renomovaných hudebních pedagogů a to jak na Kypru i v zahraničí. Připravovat hudební pedagogy, kteří budou jednat kreativně a produktivně se svými studenty a kolegy. Darovat studentům znalosti, postoje a dovednosti, které jim umožní stát se aktivními vůdci v hudebním, vzdělávacího a kulturního života jejich komunity. Získané dovednosti, znalosti Po úspěšném... [-]

M.Ed. V Oblasti Vzdělávání A Výuka

National Taipei University of Education
Campus forma Denní studium Kombinované 2 let September 2017 Tchaj-wan Taipei + 1 více

M.Ed. v učení a instrukce se zaměřuje na výuku zaměřených na studenta, učení teorie a strategie, mobilní učení a hodnocení učení. [+]

Magisterske studium Pedagogika v Asie. M.Ed. V oblasti vzdělávání a výuka M.Ed. v učení a instrukce se zaměřuje na výuku zaměřených na studenta, učení teorie a strategie, mobilní učení a hodnocení učení. Zahraniční studenti, kteří mají diplom nebo ekvivalent bakalářského jsou vítány. Všechny kurzy jsou vedeny v angličtině. Žádné TOCFL nebo čínské zkoušky nutné. Věříme, že výuka by měla být jako sluneční soustavy, ve kterém slunce je ve středu a devět planet točit kolem dokola. Stejně tak v učení instituci, výuka studentů by měla být v centru, a učení, posouzení, učení prostředí působit v souladu s ním. S touto vírou v mysli, představujeme zahraničním studentům M.Ed. učení a instruction.Founded v roce 1895, Národní Taipei univerzita vzdělání (NTUE) je nejprestižnější vysoká škola na vzdělávání učitelů na Tchaj-wanu. NTUE také založil první postgraduální institut kurikulum a poučení na Tchaj-wanu. Mnoho profesorů dostávají vládní fond provádět výzkumné projekty v oblasti žáků učení, výuky a hodnocení. S tímto silným profesionálním zázemím, NTUE si klade za cíl zahájit MA v učení a instrukce v září 2017, se zaměřuje na výzkum učení soustředěné instrukce. Tento program Master vítá zahraniční studenty, kteří mají bakalářský titul nebo jeho ekvivalent. Naučné jazykem je angličtina. Studenti dělat žádnou potřebu brát TOCFL nebo jiné čínské testy. Mnoho profesorů dostávají vládní fond provádět výzkumné projekty v oblasti žáků učení, výuky a hodnocení. S tímto silným profesionálním zázemím, NTUE si klade za cíl zahájit MA v učení a instrukce v září 2017, se zaměřuje na výzkum učení soustředěné instrukce. Tento program Master vítá... [-]

Stupeň Mistrovské V Tělesné Výchově "

South Ural State University
Campus forma Denní studium Kombinované 2 let September 2017 Rusko Čeljabinsk + 1 více

Vzdělávací program "Vzdělávání učitelů" zaměřený na vzdělávání kvalifikovaných učitelů v oblasti sportovní výchovy. [+]

Ústav sportu, cestovního ruchu a služeb Susu magistracy 44.04.01 Vzdělávání učitelů Profil školení: Vzdělávání v oblasti tělesné kultury Vzdělávací program "Vzdělávání učitelů" zaměřený na vzdělávání kvalifikovaných učitelů v oblasti sportovní výchovy. Pracovní činnosti, které připravují absolventy, kteří mají zvládnuté magisterský program: učení; výzkum a vývoj, konstrukce; metodický; řízení; kulturní a vzdělávací. Absolvent který zvládl do programu absolventa musí mít následující odborné schopnosti: V oblasti vzdělávacích aktivit: schopnost aplikovat moderní metody a technologie vzdělávacích aktivit, diagnostiku a vyhodnocování kvality vzdělávacího procesu v oblasti sportovního vzdělávání; schopnost utvářet vzdělávací prostředí a využití odborných znalostí a dovedností při provádění úkolů inovativních vzdělávacích politik; schopnost vést výzkumné práce studentů; připravenost pro vývoj a realizaci technik, technologií a metod výuky, až po analýze výsledků procesu jejich využití v organizacích zabývajících se vzdělávacích aktivit. V oblasti vědeckého výzkumu: schopnost analyzovat výsledky vědeckého výzkumu, je aplikovat na řešení konkrétních problémů výzkumu v oblasti vědy a vzdělávání, a to nezávisle provádět vědecký výzkum; ochota používat jednotlivé tvůrčí schopnosti pro výzkumné problémy samostatně řešit. V oblasti projektové činnosti: schopnost navrhnout vzdělávací prostor, včetně podmínek pro zařazení; ochota realizovat pedagogický navrhování vzdělávacích programů a individuálních vzdělávacích cest; schopnost navrhovat forem a metod řízení kvality vzdělávání, různé typy testovaných materiálů, s přihlédnutím k tuzemské i zahraniční zkušenosti; ochotu navrhnout obsah oborů, technologií a specifické metody přípravy. V oblasti metodické činnosti: připravenost k rozvoji a provádění metodických modelů, metod, technologií a metod výuky, k analýze jejich využití výsledků procesu v organizacích zapojených do vzdělávacích aktivit; ochotu organizovat, sestavovat a rozšiřovat domácí i... [-]

Profesního Rozvoje V Oblasti Vzdělávání - Med

University of Bolton
Campus forma Denní studium 1 - 5 let August 2017 Spojené království Bolton

Med Professional Development je moderní a flexibilní kurz. Splňuje potřeby rozvoje profesionálních zkušených pedagogů, zejména je třeba, aby bylo možné, aby se zapojily do informované, trvalého a integrovaných činností změny zaměřené na základě zdravých teoretických zásad a vhodných a hodnocených praktik. Máte možnost vybrat si z celé řady ocenění pojmenovaných v rámci režimu med Professional Development v závislosti na vašem ... [+]

Magisterske studium Pedagogika v Asie. Professional Development ve vzdělávání - MEd Med Professional Development je moderní a flexibilní kurz. Splňuje potřeby rozvoje profesionálních zkušených pedagogů, zejména je třeba, aby bylo možné, aby se zapojily do informované, trvalého a integrovaných činností změny zaměřené na základě zdravých teoretických zásad a vhodných a hodnocených praktik. Máte možnost vybrat si z celé řady ocenění pojmenovaných v rámci režimu med Professional Development v závislosti na vaší volbě modulů a předmětu jste výzkum během vaší práce. Tyto pojmenované ocenění jsou: MA Educational Management, MA Inkluzivní vzdělávání, MA E-Learning pro pedagogy, MA technické a odborné vzdělávání a MEd odborného vzdělávání. Máte-li zájem o některou z uvedených cen, měli byste platit v první řadě pro med Professional Development. Všechny pokročilé kurzy v oblasti vzdělávání na univerzitě v Boltonu se zaměřují na jasných zásad: studentům a vzdělávání, odbornou praxi v oblasti vzdělávání a odborné přípravy a kvalitu a vynikající výsledky v profesní rozvoj. O kurzu Tento vzrušující a náročné pány kurz vám dává možnost rozvíjet řadu in-hloubkové dovednosti, které jsou použitelné v řadě řízení a vedoucích rolí v oblasti vzdělávání a učení. Budete se učil vzdělávacími odborníky a hodnoceny pomocí technik včetně skupinové a individuální projekty a úkoly, výzkum, prezentace, výukové programy, zprávy a eseje. Po celou dobu kurzu je relevantní a soustředěný, přípravou vám za další povinnosti ve vaší současné a budoucí kariéru. Speciální funkce Tento kurz je určen k řešení skutečných potřeb profesního rozvoje. Tyto cesty a moduly jsou flexibilní, což vám umožní rozhodnout o trasu a... [-]

Magistr V Učení Technologii Sítě

National Central University
Campus forma Denní studium September 2017 Tchaj-wan Taoyuan

Fakulty ústavu provádějí prvotřídní, špičkové výzkumu. Někteří z nich byli pozváni jako klíčové myšlenky v různých mezinárodních konferencích. Kromě toho, že slouží na redakčních radách vysokých stojící mezinárodních časopisech, stejně jako o přezkumném radách mezinárodních výzkumných projektů. Ústav spolupracuje intenzivně s mezinárodními předními výzkumnými laboratořemi nebo středisek a chování zámoří výměnných studentských programů. [+]

Točil pryč od laboratoře pro vědu a technologie pro učení o výpočetní techniky a informačních technického oddělení, postgraduální Institute of Network učení technické v Brně (NLT) byla založena v roce 2002 s nadací postavený z první fáze 4-leté univerzity Pursuit of Academic Excellence projektu na učení technické v roce 2000, podporován Ministerstvem školství. Před tímto projektem, původní Laboratoř vědy a techniky pro učení získal laboratoř excelentního výzkumu v oblasti Národní vědecké rady v roce 1994. Fakulty ústavu provádějí prvotřídní, špičkové výzkumu. Někteří z nich byli pozváni jako klíčové myšlenky v různých mezinárodních konferencích. Kromě toho, že slouží na redakčních radách vysokých stojící mezinárodních časopisech, stejně jako o přezkumném radách mezinárodních výzkumných projektů. Ústav spolupracuje intenzivně s mezinárodními předními výzkumnými laboratořemi nebo středisek a chování zámoří výměnných studentských programů. základní kurzy Speciální témata v učení technické v Advanced Seminář teorie učení Digital Learning Akademické psaní digitálního učení Seminář Kognitivní psychologie Odborné kurzy interakce Design Výzkumné metody e-learning Nástroje tvořivost Support Umělá inteligence ve vzdělávání Znalostní management Vysoká Interakce Multimedia Požadavky na absolvování Požadované kreditů: 30 kreditů (včetně 9 kreditů za povinných předmětů a 6 kreditů za disertační práce.) Doba trvání obor: 1 ~ 4 roky Ostatní požadavky: Volitelné předměty Složit ústní obhajoba diplomové práce. Výzkum Vybavení & Lab Learning Lab Game-Based Mobile a Všudypřítomná Learning Environment Lab Advanced Integrační Individualizace Lab Vysoce Interactive Multimedia Lab Interactive Technology and Learning Lab Internet-Based a Lab Science Learning Přijímací Dokumenty Autobiografie Výzkum Návrh Dva doporučující dopisy TOEFL nebo jiný doklad o znalosti anglického jazyka... [-]

Master Ve Vzdělávací Technologie

Central China Normal University
Campus forma Denní studium September 2017 Čína Wuhan

Program vzdělávací technologie, které nabízí School of Educational informačních technologií (seit) byl schválen jako klíčová disciplína ze strany zemské vlády Hubei a byl akreditován jako jeden z národních doporučených programů. Absolventi programu by měly získávat základní teorie, metod a technologií mají zásadní význam pro vzdělávací technologické kázně, a mají schopnost a dovednosti nezávisle provádět pedagogického výzkumu a výuky v oblasti vzdělávací technologie. [+]

Magisterske studium Pedagogika v Asie. Program vzdělávací technologie, které nabízí School of Educational informačních technologií (seit) byl schválen jako klíčová disciplína ze strany zemské vlády Hubei a byl akreditován jako jeden z národních doporučených programů. V roce 2012 byl schválen jako pilotní program pro projekt komplexní reformy disciplíny v provincii Chu-pej. Program vzdělávací technologie zahrnuje dva inovativní výukové a výzkumné platformy: National Engineering Research Center pro e-learning a Národní experimentální výukové centrum pro umění, dělat to top-zařadil program, mezi více než 200 dalších institucí, které nabízejí stejné disciplíně v Číně. Tento program je známý pro jeho hluboký vliv v oblastech, jako je instruktážní design a vývoj, distanční vzdělávání teorie a technologie a vzdělávací informační servis. Cíle programu Absolventi programu by měly získávat základní teorie, metod a technologií mají zásadní význam pro vzdělávací technologické kázně, a mají schopnost a dovednosti nezávisle provádět pedagogického výzkumu a výuky v oblasti vzdělávací technologie. Instruktážní Model Programu Magisterský program je zaměřen na vytvoření teoretických základů, rozvoj nezávislých výzkumných dovedností a propojení mezi teorií a praxí. Jejím cílem je pomoci studentům získat komplexní a systematický pohled na historii, status quo a budoucí trendy vzdělávací technologie disciplíny. Každý student v rámci programu budou zařazeny do určeného poradce, ale také obdrží poradenství a mentoring z poradenského výboru. Jakmile se studenti stanou součástí výzkumné skupiny, měla by následovat model řízení výzkumu a podílet se na akademické činnosti a diskusí pravidelně s ostatními členy skupiny. Pod vedením poradce se studenti se očekává, že rozvíjet své schopnosti pro analýzu, řešení problémů... [-]

Magistr Vzdělávání V TESL

HELP University
Campus forma Kombinované 108 týdnů January 2018 Malajsie Kuala Lumpur

Celková agenda je jedním z přístupu k vysokoškolskému vzdělání. Ustanovení tohoto programu nabízí studentům možnost dokončit vysokoškolské vzdělání v Malajsii. [+]

Celková agenda je jedním z přístupu k vysokoškolskému vzdělání. Ustanovení tohoto programu nabízí studentům možnost dokončit vysokoškolské vzdělání v Malajsii. Rovněž doplňuje národní a sociálních cílů modernizace profesionály, kteří se podílejí na ESL výuku našeho národa mládež. To bylo výslovně uvedeno do malajské vlády, že existuje akutní malá zásoba kvalifikovaných angažovaných ESL učitelů v mnoha školách. Tento program podporuje celkové společenské a národní potřeby budování společnosti založené na znalostech a podporuje národní potřeby rozvoje lidského kapitálu. Rovněž doplňuje učební osnovy ESL v HU Dept angličtiny. Konkrétně se jedná o program, MEd TESL si klade za cíl transformovat myšlení, pokud jde o principy, přístupy a metodiky efektivnějšího dodání v jazykové učebny v malajských školách. S cílem přilákat nejen místní studenti, ale i ty z ASEAN, asijsko-pacifickém regionu i mimo něj, program poskytuje dostupnost a flexibilitu, pokud jde o jeho modulární strukturou obstarávat pro zaneprázdněné dospělé osoby vykonávající práci a osobní závazky. Na úrovni instituce, jedná se o program pro absolventy vysokých škol (mqf Level 7). Jak je uvedeno níže, to zapadá do obecného obraz HU nabídkových programů na pre-univerzitní, pregraduální, postgraduální a kontinuální hladiny profesní rozvoj (CPD). HELP Master of vzdělávání (TESL) je určen pro absolventy, kteří nemají pedagogickou kvalifikaci, ale aspirují na to stát se výuky angličtiny profesionálové s potřebnými znalostmi a dovednostmi potřebnými pro efektivní výuku angličtiny jako druhý jazyk. Student bude vybaven vynikající schopností a dovedností pro profesionální zaměstnání v oboru. V MED (TESL), na rozdíl od bakalářského stupně (TESL), studenti jsou požádáni, aby dělat akční výzkum jako... [-]

Podpora Lektor V Oblasti Vzdělávání - Master

Far Eastern Federal University
Campus forma Denní studium 2 let September 2017 Rusko Vladivostok

Program dává představu o doučování jako nezbytný zdroj v tvorbě inovativních vzdělávacích prostředí, procesů, programů a projektů v rámci cílů kvality dalšího vzdělávání. Program představí profesionální doučování jako účinný individualizace praxí v otevřeném vzdělávání, za doprovodu procesu vývoje nové činnosti - hlavní funkci školitele. [+]

Magisterske studium Pedagogika v Asie. Přehled programu Program dává představu o doučování jako nezbytný zdroj v tvorbě inovativních vzdělávacích prostředí, procesů, programů a projektů v rámci cílů kvality dalšího vzdělávání. Program představí profesionální doučování jako účinný individualizace praxí v otevřeném vzdělávání, za doprovodu procesu vývoje nové činnosti - hlavní funkci školitele. získané kompetence ochota volně pracovat v různých odborných prostředích tváří v tvář nejistotě; schopnost navrhnout otevřený, bujný, variabilita vzdělávací prostředí tyutorskie technologie pro vývoj celé řady postupů v organizaci; schopnost tvořit pokračující vzdělávací strategie o budování individuálních vzdělávacích programů; schopnost pomoci pochopit téma inovací v celé své období rozmanitosti v nasycení inovace na trhu. Konkurenční výhody vysoce kvalifikovaní pedagogičtí pracovníci speciálně vyškolení v oblasti doučování a personalizace s účastí federálních odborníků - členů tyutorskoy Meziregionální přidružení; Praktická výuka na základě vyšších a středních škol; Oblast odborné činnosti a zaměstnanosti inovativních vzdělávacích institucí a sociálních služeb; kulturní instituce; školka, vzdělávací organizace, instituce středního a vyššího vzdělávání, další vzdělávání dospělých a dětí; sociálních a rehabilitačních centrech; diagnostika a poradny; center akademické mobility; vývojová centra tyutorskih praktiky, finanční gramotnost, design a vzdělávací laboratoře a další. přibližná osnov Metodologie výzkumu v oblasti vzdělávání Vedení humanitárního systému v oblasti vzdělávání Intelektuální vzdělání účastníků ve vzdělávacím procesu Psycho-pedagogický seminář „Úvod do pedagogické činnosti“ Výzkumný seminář „Aktuální problémy moderního domácího i zahraničního vzdělání“ Metodologie výzkumu v oblasti vzdělávání Konstrukce a zkoumání vzdělávacích systémů Teoretické přístupy v oblasti vzdělávání a pedagogiky Psycho-pedagogický seminář „Úvod do pedagogické činnosti» Komplexní diagnostika v pedagogické výsledků výzkumu / monitorování pedagogického výzkumu... [-]