Magisterské studium Pedagogika - Magisterské studium Pedagogika hledejte zde!

Magisterské studium Pedagogika - Zde naleznete magisterské studium Pedagogika

Pedagogika

Vzdělání je jedním z nejdůležitějších pilířů společnosti. Pedagogika se zabývá procesem učení a vzdělávání jako systému. Magisterské studium pedagogiky umožňuje hluboké pochopení a prozkoumání všech aspektů učení.
 
Stejně jako jiné dobře poznané vědní obory, udržuje pedagogika a její programy krok s vývojem moderního života a aplikuje své nové znalosti do praxe tak, aby způsob učení byl stále lepší a efektivnější. To je například vidět při magisterském studiu pedagogiky u oborů jako jsou kreativní pedagogika, filozofie a psychologie vzdělávání stejně jako kritická pedagogika, konceptuální vzdělávání a vzdělávací teorie. Tyto obory dosvědčují to, čím skutečně studium pedagogiky je, totiž  neustálé zdokonalování vzdělávacího procesu tak, aby subjekt i metody, které se ve školách a na univerzitách používají, opravdu odpovídaly potřebám rychle se měnícího světa.
 
Studovat magisterský obor pedagogiky znamená sdílet své znalosti s druhými, hledat možnosti zefektivnění učebního procesu a zlepšení současného vzdělávacího systému – toto jsou témata, kterými se budete zabývat jako studenti magisterského studia pedagogiky. Prohlédněte si níže uvedené odkazy a zjistěte více o jednotlivých nabízených programech magisterského studia pedagogiky na univerzitách po celém světě.

Čtěte více

Med, Vyučování A Učení

Concordia University Chicago
Campus forma Denní studium 1 - 2 let October 2017 Spojené státy americké Chicago

Tento kurz vám pomůže - jako aktuální učitele nebo vychovatele - rozšířit své znalosti celé řady vzdělávacích teorií, včetně oblastí, jako je obsah výuky, výuky a hodnocení. [+]

Magisterske studium Pedagogika - Magisterske. Med Výuka a učení Tento kurz vám pomůže - jako aktuální učitele nebo vychovatele - rozšířit své znalosti celé řady vzdělávacích teorií, včetně oblastí, jako je obsah výuky, výuky a hodnocení. Kromě dozvědět se více o těchto klíčových oblastí, budete také objevovat další informace o vyučovacích strategií pro moderní vývoj v této oblasti, jako jsou technologie, rozmanitosti a komplexním prostředí pro posuzování. Po absolvování tohoto kurzu budete mít důkladnou průpravu v sofistikované lekci a osnov, jak učit studenty s různými schopnostmi a potřebami, a jak technologie může pomoci při výuce a učení. Typické profesní dráhy pro absolventy patří: Dean / akademický ředitel Ředitel, vzdělávání a rozvoj Profesor / přednášející vzdělání poradce Trénink ředitel Výuka a učení manažer rozvoje Požadavky předmětu Akademické Vstupní požadavky: Bakalářský titul z ekvivalentem amerického regionálně akreditované instituce GPA vydělal 2,85 nebo vyšší Anglické jazykové způsobilosti *: IELTS: minimum 6,0 nebo TOEFL: minimálně 60 (internet-based) nebo Michigan Test: minimum 85 nebo bakalářský titul z mezinárodního anglicky mluvící univerzitu nebo pokročilý stupeň z amerického ústavu Je třeba uvést oficiální výsledky testů. [-]

Po Primární Vzdělávání - Profesionální Magistr Vzdělání

Hibernia College
Online & Campus forma April 2017 Irsko Dublin

Hibernia College Post základní vzdělávání - profesionální mistr školství byla založena s cílem podpořit širší spektrum lidí, aby zvážila výuku jako profese tím, že poskytuje pružnější cestu, aby se stal učitelem plně kvalifikovaný po základní škole. [+]

Hibernia College Post základní vzdělávání - profesionální mistr školství byla založena s cílem podpořit širší spektrum lidí, kteří považují výuku jako profese tím, že poskytuje flexibilnější cestu, aby se stal po základní škole učitel plně kvalifikovaný. Vzhledem ke struktuře programu a kritéria financování způsobilosti můžeme přijímat pouze žádosti od Irska. Blended on-line profesionální mistr vzdělání Tento program, který spojuje on-line obsahu, virtuální výukové prostředí a face-to-face dodávky, je určena k rozvoji profesionály a odborníky, kteří jsou umístěny za lídry v oblasti post-primárního vzdělávání. Program je ideální pro každého, kdo nemá snadný přístup k jedné z tradičních poskytovatelů vzdělávání nebo kdo nemá čas trávit dojíždění do a z přednášek denně. Online studie s Hibernia Hibernia College má prokazatelné zkušenosti v oblasti poskytování dynamické on-line studijní zkušenosti, které nabízejí studující maximální podporu. Naše on-line model je úspěšný, protože se zaměřuje na pomoc odborníky plnit své současné pracovní problémy a neustále staví na interakci studentů a fakulty. My vám s osobním studijním poradcem, který vás prostřednictvím programu s cílem zajistit svůj úspěch. Akreditované Post Primární Masters Tyto výsledky programu v HETAC Level 9 ocenění. Profesionální Master of vzdělávání v Post základní vzdělávání - Předměty Profesionální Master of vzdělávání v Post základní vzdělávání je akreditován v těchto 15 vyučovacích předmětů: Gaeilge, anglicky, moderní jazyky, dějepis, zeměpis, občanská výchova, matematika, fyzika, chemie, biologie, účetnictví, podnikání, ekonomika, zemědělské vědy a hudby. Je nutné vzdělávací pozadí v jedné z výše uvedených předmětů. [-]

University Of Dundee Mistra Vzdělávání

Stafford
Campus forma Denní studium 18 měsíců September 2017 Spojené arabské emiráty Spojené arabské emiráty Online Saúdská Arábie Saúdská Arábie Online Katar Katar Online Omán Omán Online Libanon Libanon Online Kuvajt Kuwait Online Jordánsko Jordan Online Írán Írán Online Bahrajn Bahrain Online Sýrie Sýrie Online + 18 více

Master of programu vzdělávání je nezbytné pro všechny profesionály, kteří pracují ve vzdělávacím prostředí a chtějí zlepšit jejich profesní učení a zlepšit progrese kariérní vyhlídky. Studenti mohou přizpůsobit vzdělávací zkušenost, aby vyhovoval jejich individuální zkušenosti, potřeby a zájmy. Program je přístupný výhradně na dálku přes University virtuální vzdělávací prostředí. [+]

Magisterske studium Pedagogika - Magisterske. Výhody The Mistr školství program je nezbytný pro všechny profesionály, kteří pracují ve vzdělávacím prostředí a chtějí zlepšit jejich profesní učení a zlepšit progrese kariérní vyhlídky. Studenti mohou přizpůsobit vzdělávací zkušenost, aby vyhovoval jejich individuální zkušenosti, potřeby a zájmy. Program je přístupný výhradně na dálku přes University virtuální vzdělávací prostředí. Program je akreditován International Baccalaureate organizace a úspěšné dokončení účastníky programu můžete zaregistrovat za IB Advanced Certificate výuky a vzdělávání pro výzkum, Certificate in Leadership praxi a Advanced Certificate in Leadership výzkum poskytující možnost honit kariéru na veřejnosti, v soukromí nebo mezinárodních škol po celém světě. Specializace Začleňování a Learner podpora Mateřské / Předčasné školství žák Péče a podpora Mezinárodní vzdělávací Rozvoj matematického myšlení Titul Mistr Vzdělávání - MEd Veřejný zadavatel University of Dundee Způsob Blended learning s workshopy DOBA 18 měsíců (zrychlený režim) Vstupní požadavky Mistr školství je sada postgraduálních modulů v profesního rozvoje pro učitele a profesionály, kteří pracují, mít zkušenosti z práce, nebo aspirují na práci ve vzdělávacím prostředí. K dispozici jsou jak na pracovišti založených a non-pracoviště založené na trasy v rámci programu. Pracoviště založené trasa: Odborníci, kteří v současné době pracují ve vzdělávacím prostředí, a chtějí zlepšit jejich profesní učení a zlepšit progrese kariérní vyhlídky. Musí mít bakalářský titul (jakémkoliv oboru). Pokud váš bakalářský titul nebyl vyučován v angličtině, anglický jazyk Požadavek je IELTS 6.5 (nebo ekvivalent). Non-pracoviště na bázi Roud: Profesionálové, kteří mají předchozí pracovní zkušenosti (ne nutně aktuální) ve vzdělávacím prostředí. Musí být absolvent (jakéhokoliv oboru). Pokud váš bakalářský titul nebyl vyučován v angličtině, anglický jazyk Požadavek je IELTS 6.5 (nebo ekvivalent). Odměna USD 13.600 Aktuální ekvivalent v: USD 13.600 AED 49956 SAR 51004 GBP 8957 Poznámka Všechny poplatky jsou splatné v USD [-]

Magistr V Učení Technologii Sítě

National Central University
Campus forma Denní studium September 2017 Tchaj-wan Taoyuan

Fakulty ústavu provádějí prvotřídní, špičkové výzkumu. Někteří z nich byli pozváni jako klíčové myšlenky v různých mezinárodních konferencích. Kromě toho, že slouží na redakčních radách vysokých stojící mezinárodních časopisech, stejně jako o přezkumném radách mezinárodních výzkumných projektů. Ústav spolupracuje intenzivně s mezinárodními předními výzkumnými laboratořemi nebo středisek a chování zámoří výměnných studentských programů. [+]

Točil pryč od laboratoře pro vědu a technologie pro učení o výpočetní techniky a informačních technického oddělení, postgraduální Institute of Network učení technické v Brně (NLT) byla založena v roce 2002 s nadací postavený z první fáze 4-leté univerzity Pursuit of Academic Excellence projektu na učení technické v roce 2000, podporován Ministerstvem školství. Před tímto projektem, původní Laboratoř vědy a techniky pro učení získal laboratoř excelentního výzkumu v oblasti Národní vědecké rady v roce 1994. Fakulty ústavu provádějí prvotřídní, špičkové výzkumu. Někteří z nich byli pozváni jako klíčové myšlenky v různých mezinárodních konferencích. Kromě toho, že slouží na redakčních radách vysokých stojící mezinárodních časopisech, stejně jako o přezkumném radách mezinárodních výzkumných projektů. Ústav spolupracuje intenzivně s mezinárodními předními výzkumnými laboratořemi nebo středisek a chování zámoří výměnných studentských programů. základní kurzy Speciální témata v učení technické v Advanced Seminář teorie učení Digital Learning Akademické psaní digitálního učení Seminář Kognitivní psychologie Odborné kurzy interakce Design Výzkumné metody e-learning Nástroje tvořivost Support Umělá inteligence ve vzdělávání Znalostní management Vysoká Interakce Multimedia Požadavky na absolvování Požadované kreditů: 30 kreditů (včetně 9 kreditů za povinných předmětů a 6 kreditů za disertační práce.) Doba trvání obor: 1 ~ 4 roky Ostatní požadavky: Volitelné předměty Složit ústní obhajoba diplomové práce. Výzkum Vybavení & Lab Learning Lab Game-Based Mobile a Všudypřítomná Learning Environment Lab Advanced Integrační Individualizace Lab Vysoce Interactive Multimedia Lab Interactive Technology and Learning Lab Internet-Based a Lab Science Learning Přijímací Dokumenty Autobiografie Výzkum Návrh Dva doporučující dopisy TOEFL nebo jiný doklad o znalosti anglického jazyka Důkazy o čínské způsobilosti Související akademických publikacích Akademický Zpráva [-]

Magistr V Vědách Výchova - Speciální Pedagogika

University of Nicosia
Campus forma Denní studium 3 semestry September 2017 Kypr Nicosia Řecko Athény + 2 více

Účelem tohoto programu je dvojí. Na jedné straně, pomoci studentovi získat hluboké znalosti v oblasti specializace přes její území (a) monitorování vzdělávacích kurzů v pokročilé úrovni, (b) zkoumat příslušné literatury, a (c) interakce s fakultou a ostatní studenti. [+]

Magisterske studium Pedagogika - Magisterske. Splatnost (roky): 1,5 let Kvalifikace: Vzdělávací vědy: Speciální pedagogika (MEd, 1,5 let nebo 3 semestry) Úroveň kvalifikace: 2. cyklus (magisterské studium) Jazyk výuky: Řecký Forma studia: Full a na částečný úvazek Minimální Kredity: 30 Minimální ECTS kreditů činil 90 Profil programu: 7.1 Účel Účelem tohoto programu je dvojí. Na jedné straně, pomoci studentovi získat hluboké znalosti v oblasti specializace přes její území (a) monitorování vzdělávacích kurzů v pokročilé úrovni, (b) zkoumat příslušné literatury, a (c) interakce s fakultou a ostatní studenti. Na druhé straně, je program zaměřen na podporu výzkumné dovednosti prostřednictvím (a) sledování konkrétních kvantitativních a kvalitativních výzkumných kurzy, (b) malým vyšetřování měřítku v rámci různých kurzů a / nebo vypracování diplomové práce, a (c) Účast na seminářích / konferencích obsahu výzkumu. Obecně platí, že celkovým cílem tohoto programu je pomoci studentovi, aby se stal nezávislý myslitel a pedagog vědec. 7.2 Cíle 1. Abyste se stali více vědomi a citlivější na základní pojmy, principy a modely Speciální pedagogika a (budoucí) energetických učitelů v otázkách vzdělávací praxe v této oblasti. 2. Prohloubit obsah a logiku moderních trendů, teorií a výzkumů týkajících se speciální pedagogiky. 3. Buďte informováni komplexně o rozsahu a obsahu forem speciálních vzdělávacích potřeb dítěte jsou předmětem speciální pedagogiky, stejně jako interdisciplinární charakter v rámci diagnostiky, tlumočení a řešení v moderní škole. 4. Abychom pochopili filozofii, nutnost a implementační strategie inkluzívního vzdělávání v běžné škole a analyzovat možné obtíže s prováděním aktuálních dat. 5. Získat potřebné vědecké zázemí a dovednosti nezbytné pro plánování a provádění mikroměřítko v oblasti speciální pedagogiky. 6. Pro splnění a seznámit se s řadou psychotechnikon nástrojů používaných především multidisciplinárního týmu každého okresu k identifikaci dětí se speciálními vzdělávacími potřebami, a pochopit nutnost platit kolektivní úsilí ze strany odborníků v tomto směru. 7. Pro provoz v moderní škole jako učitelé zpravodajské důstojníky ve školním zařízení bude sloužit tím, že aktivní roli v jejich pedagogické praxe a poradce kolegy rádce roli při řešení podobných problémů (Will) face děti se speciálními vzdělávacími potřebami v každodenní kultuře školy. Kariérní vyhlídky: Absolventi programu mají následující možnosti: 9.1 Chcete-li usilovat o vedoucí pozici na úrovni školy (např Manager Assistant Manager) a / nebo ministerstvo školství a kultury (např Inspektor). 9.2 Chcete-li pracovat jako trenéři na pedagogickém institutu. 9.3 Pochopit akademické pozici na vysoké škole. Přístup k dalšímu studiu: Absolventi programu mohou sledovat doktorské studium. [-]

Magistr V Studium A Studentské Záležitosti Vyšších

University of San Francisco - School of Education
Campus forma Denní studium 2 let August 2017 Spojené státy americké San Francisco

Master of Arts v oblasti vysokoškolského vzdělávání a studijní záležitosti (Hesa) kombinuje pečlivý akademický učební plán, který zahrnuje cvičení zkušenosti v různých oblastech studentského života, uspořádané ve spolupráci s USF oddělení Studentský život. [+]

Připravte se na profesionální kariéru v záležitostech studenta a vedení v oblasti vysokoškolského vzdělávání. Master of Arts v oblasti vysokoškolského vzdělávání a studijní záležitosti (HESA) kombinuje přísný akademický učební plán, který zahrnuje cvičení zkušenosti v různých oblastech studentského života, uspořádané ve spolupráci s USF oddělení Studentský život. Plán Program V souladu s Škola závazku školství je sloužit pracovní dospělé, program navazuje plán alternativních víkendu tříd, které svolání devětkrát semestr. Třídy jsou obvykle drženy čtvrtka večer, v pátek večer a celou sobotu. Program základních kamenech: Integrovaný přístup k otázkám spravedlnosti a přístupu v oblasti vysokoškolského vzdělávání. Závazek k sociální spravedlnosti zdůraznil v průběhu kurzu a spolupráce vzdělávacích zkušeností. Praktikum složka, která klade studenty v různých vzdělávacích prostředích v rámci studentské záležitosti a podporuje rozvoj konkrétních praktických dovedností a reflexní učení. Volitelný zaplatil stáž příležitostí, které mohou poskytnout balíček kompenzace, kterou USF divize Studentský život. "Vzdělávání složka sociální spravedlnost je něco, co si cením nejvíce o programu Hesa. Dodává smysl a účel práce jsem sledujícího mě a umožňuje vidět v širších souvislostech. Spojení program, který by mi dovolit příležitost spojit teorii a praxi bylo nezbytné, aby mém rozhodnutí zúčastnit USF. "- Amiya Powell-Hodge, vyšší vzdělávání & studijní záležitosti alumna Program HESA v USF hledá jednotlivce, kteří demonstrují výslovný závazek k sociální spravedlnosti v oblasti vzdělávání a záležitosti studentů vyšších. Jako takový, jsme projít komplexní přijímací proces, v našem přístupu k hodnocených uchazečů, což zahrnuje zvážení předběžných akademických a životních zkušeností. Finanční zdroje Federální pomoc, státní a univerzitní zdroje finančních jsou k dispozici finanční prostředky, aby nově přijatých a současný USF škola studentů vzdělávání. Za účelem vyrovnání nákladů na vzdělání absolventa výuku, mnoho škola Vzdělávací kurzy jsou nabízeny v pozdních odpoledních a večerních hodinách, a / nebo na střídavý víkendech. Většina studentů zjistí, že mohou udržet zaměstnání na plný úvazek a zároveň vydělávat své přihlašovací údaje, magisterského nebo doktorského stupně. Nicméně, pokud váš program vyžaduje, abyste trávit čas ve třídě (tj výuce studentů), nebo pro dokončení pro práci v terénu nebo stáží zkušenosti, tyto závazky budou narušovat normální pracovní den. Prosím, poraďte se se svým zamýšlené studijní program pro více informací. Navštivte naše webové stránky pro více informací o finančních prostředků pro tento program Kariéra Absolventi vysokých škol studijní záležitosti Program jsou pedagogové, kteří pracují v prostředí vysokých škol. Studentské záležitosti je vzrušující pole, které podporuje růst a rozvoj studentů ve vysokoškolském vzdělávání, dovnitř a ven ze třídy. Práce studentské záležitosti praktiků center na podporu úspěchu studentů, z hlediska přístupu k vysokých škol a univerzit, a to prostřednictvím jejich vzdělávací cestu, a na dosažení vzdělávacích a rozvojových výsledků. Program Hesa ​​se blíží studentské záležitosti jako oblasti, kde zajištění rovného výsledky pro všechny studenty je primárním cílem naší práce, což je zásada, která je integrována v celém ročníkové a spolupráce vzdělávacích zkušeností a lépe připravuje absolventy Hesa ​​sloužit obhájci jako sociální spravedlnost v prostředí vysokých škol , HESA také poskytuje celou řadu podpůrných služeb, včetně dílen a mentorství v sítí, pohovory a pokračovat v psaní. Příklady kariérní možnosti zahrnují: Student Services Manager Akademický úspěch trenér Asistent ředitele Student Life Program Manager Vstupné Assistant Koordinátor Program Úřad Multikulturního Recruitment [-]

Micromasters Program Vedoucí Pedagogických Inovací A Zlepšení (University Of Michigan)

edX MicroMasters Programs
Online forma Denní studium Kombinované 30 týdnů January 2017 Spojené státy americké Cambridge + 1 více

Staňte se inovační vůdce s novými strategiemi pro výzkum a vývoj pro zlepšení třídách, školách a školských systémů. [+]

Magisterske studium Pedagogika - Magisterske. Průměrná délka: 6 týdnů v kurzu Snaha: 2-4 hodiny týdně za kurz Počet hřišť: 5 v bakalářském studijním programu Předmět: Vzdělávání a Učitelství Instituce: The University of Michigan Instituce nabízející úvěr: The University of Michigan Jazyk: Angličtina Video Přepisy: Angličtina Cena (USD): $ 199-249 za kurz Staňte se inovační vůdce s novými strategiemi pro výzkum a vývoj pro zlepšení třídách, školách a školských systémů. Vzdělávací systémy po celém světě čelí centrální výzvou najít inovativní řešení a techniky pro zlepšení výkonu studentů. Tato výzva je společná pro učitele, učitele a vůdce, a principy, které jsou zodpovědné za zlepšení příležitostí učit se dvěma cíli: zvýšení průměrné úrovně výkonnosti studentů a snížení rozdílů mezi výsledky studentů. Beyond škol, vedoucí v okresních úřadů, vládních agentur, profesních sdružení a jiných nevládních podniků také na snaze zlepšit výkon studentů v požadovaném rozsahu v rámci celé školy, okresy a systémů. Vyvinutý ve spolupráci s nadací Carnegie pro povýšení učení - a vychází z odborných znalostí vedoucích výzkumníků, inovátorů a praktiků - z předních vzdělávacích inovací a zlepšení MicroMasters programu, umožní studentům spolupracovat a posilovat vzdělávací příležitosti a následky pro miliony studentů , zejména těch, které v současné době trpěla jejich veřejných školách. To MicroMasters Program bude rozvíjet znalosti žácích vzdělávacího inovací, výzkumu a praxe, které jim umožní zlepšit vzdělávání a životy dětí v jejich vlastních školách i mimo ně. Více informací o programu MicroMasters lze nalézt na University of Michigan internetových stránkách. Job Outlook Učitelé budou mít znalosti a může být schopen sledovat pověření, aby se stali aktivními členy týmů pro zlepšovací a iniciativy v jejich školách a okresech. Lídři v rámci struktury řízení K-12 budou mít znalosti a může být schopen sledovat pověření, rozvíjet a řídit inter-organizační týmy schopen efektivně využívat vedoucí metody vzdělávacích inovací a zlepšování. Poznámka: Učitelé a představitelé by měli konzultovat příslušné orgány k diskutovat o možnostech dalšího vzdělávání úvěr. developer programu; externí podpora trenér / realizace; Zlepšení specialista; projektový manažer; udělit spisovatel; politika analytik; Program důstojník. Kariérní příležitosti jako vůdce stupeň-level týmu; specialista na zlepšení obsahu plocha; instruktážní trenér; Škola člen zlepšení týmu; Reformátoři mimo struktury řízení K-12 budou mít znalosti a může být schopen sledovat pověření, použít přední metod vzdělávacích inovací a zlepšování zajistit financování pro jejich práci. Reformátoři mohou zřídit organizace a strategie na podporu zlepšení ve velkém měřítku; a řídit jejich spolupráce se školou, okresy a systémů. Co se naučíte: Představit nové možnosti pro práci studentů a učitelů ve třídách. Abychom pochopili, alternativní logiky a strategie pro pořádání praxi vzdělávacích inovací. K posouzení žádosti o nově vznikající oblasti vědy vylepšení praxi vzdělávacích inovací. Chcete-li prozkoumat inovací a zlepšení rozsáhlých vzdělávacích reformních iniciativ ve Spojených státech a po celém světě. Chcete-li zlepšit své vlastní praxi jako pedagog, inovátora a / nebo reformátor. Vyvíjet a řídit týmy, které používají disciplinované, založený na důkazech metody vzdělávacích inovací a zlepšování. Zaměstnávat disciplinované, založený na důkazech metody vzdělávacích inovací a zlepšování řídit spolupráce mezi školami, okresy a systémů. MicroMasters Podrobnosti o programu Jak vydělat MicroMasters Credential Dokončit a úspěšně získat certifikát Ověřeno ve všech pěti kurzů. Take Your Credential na další úroveň Studenti, kteří úspěšně vydělal MicroMasters pověření obdržet zápočtu po dobu čtyř Masters of Arts tříd (12 kreditních hodin; ekvivalent dvou volitelných předmětů a dvou příbuzných kurzů), pokud se použijí, a jsou přijaty, na Masters of Arts programů ve vzdělávacích vedení a politika, učit a učit se, nová média a literacies, nebo Urban pedagogiky na University of Michigan školy vzdělání. Kurzy Přední ambiciózní vyučování a učení Přečtěte si, proč ambiciózní vyučování a učení může být klíčem ke globálnímu vzdělávací zlepšení a jak ho zavést do praxe. Logiky vzdělávacích inovací a zlepšení Naučte vedoucí strategie pro vzdělávací inovace s cílem zlepšit postupy, zvýšit výkon studentů, a snížení rozdílů úspěch. Zlepšení Science ve vzdělávání Naučte se, jak aplikovat principy a postupy vědy zlepšení ke zlepšení vzdělávací praxe, zvýšit výkon studentů Případové studie v nepřetržitém vzdělávacím zlepšování Další informace o přední přístupy k neustálého zlepšování vzdělávacího prostřednictvím případových studií vzdělávacích inovací. Vedoucí vzdělávacích inovací a zlepšení vyvrcholení Aplikovat své znalosti a prokázat osvojení, osobní růst a kvalifikace podél rozměrů centrálních mezi přední vzdělávací ... Co je to MicroMasters program? Vyvinutý postoupit kariéru a narozený z programů vysokoškolského předních univerzit, MicroMasters programy jsou série kurzů na vyšší úrovni uznávaných společností pro opravdovou práci relevanci a mohou urychlit magisterský titul. [-]

Magistr školství

Oral Roberts University
Campus nebo Online September 2017 Spojené státy americké Tulsa

Všechny naše programy jsou určeny pro dospělé vzdálenosti studenta. Primární systém dodávek pro nabídky kurzů se stala intenzivní, ale příjemný 4-denní formát modul třídy. [+]

Profesionalita. Morálka. Etika. Soucit. Leadership. Velký učitel nebo správce nemá jen učit a řídit, ale pomůže studentům a schopnost stát se lepšími jednotlivci. Graduate School of vzdělávání ve ORU se zavazuje poskytovat příležitost pro jednotlivce v reakci na výzvu Boží stát "transformované profesionální křesťanské pedagogy." Vzdělávací školení z křesťanského pohledu na svět je nejlepší způsob, jak dosáhnout tohoto významného cíle, a to je to, co dostanete v ORU Graduate School of vzdělání - znalosti, dovednosti a inspiraci základny pomáhat vliv a transformovat život. Tento program, určený na téma "transformovaných pedagogy", připravuje odborné křesťanské pedagogy jít do světa každého člověka s vášní pro Krista a zároveň vštěpovat silné etické chování, znalosti a kompetence svých studentů, kteří budou na oplátku, změna společnosti. ORU Graduate School of školství míry poskytuje příležitost pro jednotlivce, kteří mají křesťanské principy získat pokročilé příprava na profesní odpovědnosti v oblasti vzdělávání po celém světě. Všechny naše programy jsou určeny pro dospělé vzdálenosti studenta. Primární systém dodávek pro oběti kurzu se stal intenzivní, ale příjemný čtyřdenní formátu modul třídy. Tyto moduly mají rozsáhlé před a po cvičení, simulace a dynamické ve své třídě diskuse. Unikátní síla tohoto programu je, že studenti přispívají národní a mezinárodní perspektivy. [-]

Magistr V Oblasti Kariérového Poradenství

Latvia University of Agriculture
Campus forma Denní studium 2 let September 2017 Lotyšsko Jelgava

Tento pracovní poradenství program poskytuje studentům znalosti v oblasti kariérového poradenství a řízení profesního rozvoje v multikulturním prostředí vzdělávání a zaměstnanosti. [+]

Magisterske studium Pedagogika - Magisterske. akademický profil Tento pracovní poradenství program poskytuje studentům znalosti v oblasti kariérového poradenství a řízení profesního rozvoje v multikulturním prostředí vzdělávání a zaměstnanosti. Učební cíle: Znalost profesního rozvoje, poradenství a komunikačních teorií, řízení kariéry služeb a různých typů profesního rozvoje v organizacích; Pochopení profesní etiky v poradenství komunikaci, nejnovější trendy v oblasti práce a hledání zaměstnání, sociální integraci a mezikulturní aspekty; Příležitost k rozvoji a posílení schopnosti komunikace poradenského procesu, jakož i dovedností IT v oblasti kariérového poradenství a výzkumných dovedností, kde jsou aplikovány metody výzkumu; Příležitost vzbudit zájem o výzkumných aktivitách a mít praktický výcvik v prezentaci výsledků výzkumu. Full-time studijní program zahrnuje 2 akademické roky. V 1. ročníku, obecné schopnosti a dovednosti pro kariérní poradce v různých typech vzdělávacích institucí a zaměstnanost jsou získávány, postupy při vyšetřování poradenských polí a pozorování poradenského procesu jsou prováděny. 2. ročník se zaměřuje na specifické a společných odborných dovedností v oblasti kariérového poradenství, použití těchto dovedností ve dvou praktik poradenství a poradenského výzkumu. Studium je ukončeno s obhajobou magisterské práce. Tyto studie jsou založeny na dynamickém a inovativním poznatků poskytnutých zkušený informovaný a citlivé akademických pracovníků, jakož i otevřený a přátelský studijním prostředí. Tento program vám nabízí praktické řešení, jak organizovat a řídit proces kariérového poradenství v oblasti vzdělávání a zaměstnanosti odvětví. Požadavky na přijetí Žadatelé s bakalářského stupně vzdělání věd v pedagogice, nebo bakalářského stupně společenských věd v psychologii nebo kvalifikace psychologa či uchazeče s dokončil druhé úrovně odborného vyššího vzdělání a kvalifikaci učitele jsou schváleny pro přijetí do programu. Žadatelé musí být schopni prezentovat dobrou znalost angličtiny (minimální - na úrovni CEFR B2, IELTS skóre 5,5, TOEFL skóre 520, TOEFL iBT skóre-65). Kariérní vyhlídky a další studie Vzdělávací a vedoucí pozice v oblasti kariérového poradenství institucích, vzdělávání dospělých, kariérních a poradenských center, vládních institucí ve školství. Studenti mohou také rozhodnout pokračovat ve studiu v příslušném doktorském studijním programu na vysokých školách v Lotyšsku nebo v zahraničí. Osnovy Profesního rozvoje teorie Komunikační teorie v poradenství Vedení Kariéra Service Vyšetřování poradenství Fields (praxe) Lidský život cykly Zaměstnanost a hledání práce I Zaměstnanost a hledání práce II Sociální začlenění a multikulturalismus Organizační kultura Legislativa v kariéře Support System Profesní etiky Career Counsellor Pozorování poradenství (praxe) Teorie a metodika kariérového poradenství I Teorie a metodika kariérového poradenství II IT v kariérového poradenství Poradenství (praxe) Metodologie vědeckého výzkumu Poradenství a výzkum (praxe) Diplomová práce Celkem: 120 ECTS [-]

Mistři Výchovy V Mezinárodní Politice A řízení Vzdělávání

Vanderbilt Peabody College
Campus forma Denní studium 2 let September 2017 Spojené státy americké Nashville

Prostřednictvím mnohostranný přístup ke vzdělání pod vedením fakulty s odbornými znalostmi v oblasti rozvoje lidského kapitálu, mezinárodních organizací a reformy politiky vzdělávání, IEPM vybavuje studenty dovednosti a znalosti, aby se stal tvůrci změny v oblasti mezinárodního vzdělávání a lidského a ekonomického rozvoje na celém světě , [+]

Prostřednictvím mnohostranný přístup ke vzdělání pod vedením fakulty s odbornými znalostmi v oblasti rozvoje lidského kapitálu, mezinárodních organizací a reformy politiky vzdělávání, IEPM vybavuje studenty dovednosti a znalosti, aby se stal tvůrci změny v oblasti mezinárodního vzdělávání a lidského a ekonomického rozvoje na celém světě , PROGRAM FOCUS Prostřednictvím prazákladní kurzu, IEPM studenti získají hluboké teoretické znalosti základních otázek veřejného pořádku, kterým čelí K-12 a vyšších vzdělávacích systémů a non-formální vzdělávací prostředí v různých kontextech po celém světě. V kombinaci se silným zázemím v oblasti výzkumu a dat a se zaměřením na praktickou aplikaci, studenti jsou připraveni kriticky zabývat a řešit charakteristické problémy v rámci mezinárodního vzdělávání dnes, zejména vztahy mezi vzdělání a hospodářský růst, sociální soudržnost, globálního zdraví, a dalšími rozměry lidského rozvoje. Studenti IEPM hrdě přitahuje různorodý studentský kohortu zevnitř i vně Spojených států, přičemž zhruba polovinu složená z mezinárodních studentů. Současné i minulé mezinárodní IEPM kohorty studentů pochází z Číny, Ruska, Pákistánu, na Ukrajině, Paraguay, Jižní Korea, Arménie, Kazachstánu, na Tchaj-wanu, Irák, Japonsko, Georgia, Uzbekistánu, Kyrgyzstánu, Rumunsku, Indii a Spojených arabských emirátů. Mnoho studentů přinést profesní zkušenosti v oblasti výuky, rozvojové pomoci, advokacii a dosah komunity, včetně mírové sbory, Teach pro Ameriku, USA Student Fulbrightova programu a další, které obohacuje vzdělávací zkušenost všech studentů v programu. Struktura a Delivery Většina IEPM studenti sledují své tituly na plný úvazek (9 kreditních hodin za semestr) v průběhu dvou let (čtyři semestry). IEPM kurzy obvykle zasedá během následujícího týdne, obvykle ve večerních hodinách (4: 10-7: 00pm), s vybranými kurzů nabízených občas během dne. S tímto samozřejmě nabízet harmonogramu, mnoho studentů zjistí, že mohou rovněž pokračovat práce na částečný úvazek na koleji buď jako postgraduální nebo výzkumný asistent na člena fakulty. požadavky na Curriculum 36 kreditních hodin skládající se z 12 hodin IEPM jádra (4 chodech); 6 hodin metodiky (2 chody); a 18 hodin volitelných byl zvolen s vedením poradce fakulty. Navíc, dvouměsíční praktikum (který může být užíván s jídlem nebo bez zápočtu, jak je stanoveno v studentem) se obvykle užívá v létě po prvním roce. I. IEPM Základní kurzy Mezinárodní Problematika reformy K-12 vzdělávací politiky (3) Srovnatelné problémy při reformě politiky vysokého školství (3) Mezinárodní organizace a hospodářský rozvoj (3) Vzdělávání a hospodářský rozvoj (3) II. Metodologie Výzkumné metody a analýza dat I (3) Výzkumné metody a analýza dat II (3) III. Volitelné Volitelné předměty mohou být přijata v rámci Peabody College, stejně jako v jiných oborů nabízených v rámci Vanderbilt University po konzultaci a schválení vaší fakulty poradce. Past IEPM studenti zvolili, aby kurzy prostřednictvím právnické fakulty, Graduate School, obchodní škola, školní božství, a Vanderbilt Institute of Global Health. Některé populární volitelných pořízených IEPM studentů jsou následující; Nicméně, studenti mohou svobodně zvolit žádné jiné nejsou zahrnuty v tomto seznamu: Sociální kontext výchovy vedení a politiky Ekonomika vysokého školství vzdělávání v asijsko-tichomořské oblasti: Vývoj, Reform, inovace Mezinárodní Pohledy na vedení Věda a výzkum ve vzdělávání Granty, politika a správa Vedení Non-Profit Americký vzdělávání Historie a politika Výuka a učitele Policy Vysoká škola a univerzita managementu Postsecondary Access a Opportunity Veřejné finance vysokého školství Studentka Personální služby Celkový počet samozřejmě kreditů potřebných k ukončení studia: 36 Způsob ukončení Kromě dokončení 36 hodin úvěru vůči stupně, IEPM studenti také musí buď projít komplexní vyšetření (nabízené na jaře), nebo napsat a odeslat práce papír magisterský na téma podle vlastního uvážení. Teprve po úspěšném absolvování komplexní zkoušky nebo diplomové práce bude student považovat za kandidáta na promoci. IEPM Advantage Program IEPM umožňuje studentům přizpůsobit své osnovy a zkušenosti, aby své vlastní individualizované pronásledování, a mnoho studentů doplnily jejich mezinárodní vzdělávací ročníkové práce s třídami v podnikání, práva, náboženství globálního zdraví, regionální a teritoriální studia, a dalších oborů napříč Vanderbilt University. V kombinaci s cvičení zkušenostmi v létě, naše IEPM studenti se připravují se základními dovednostmi a odborných znalostí obsahu nezbytné řešit některé z největších vzdělávací výzvy naší doby. Mnozí z našich absolventů dál věnovat se kariéře s mezinárodními rozvojových agentur, soukromých nadací, zájmové skupiny, orgány státní správy, soukromé poradenské společnosti, neziskové organizace, školní okresy, a vysokých škol, mezi ostatními. Někteří absolventi programu rozhodnou pokračovat ve vysokoškolské či odborné studium na Ph.D. úroveň. Není nikdo "tradiční" cesta pro absolventy IEPM, a program si libuje v sdružující studenty různorodých a různých prostředí, zájmů a zkušeností, které se vztahují k mezinárodnímu vzdělávání [-]

Vzdělávání Specialista (eds)

Walden University
Online forma Denní studium Kombinované September 2017 Spojené státy americké USA Online

Vezměte svou kariéru dál, rychleji, s programy specialista on-line Vzdělávání Walden University je (EDS). Tyto programy EDS připravit vás sledovat nové vedoucí roli, zatímco vy položit základy sledovat doktorát [+]

Magisterske studium Pedagogika - Magisterske. Vezměte svou kariéru dál, rychleji, vydělávat stupně vzdělání Specialista (EDS) on-line z Walden University. Naše programy EDS si můžete připravit sledovat nové vedoucí roli při položit základy sledovat doktorát, pokud se tak rozhodnete. Připojte se k více než 100 státních učitelů v roce kteří si zvolili Walden University získat jejich vzdělání stupeň. S celoživotního učení Pathway Walden se studenti ve většině našich PhD v oblasti vzdělávání, doktor pedagogiky (EdD) a Education Specialist (EDS) programy trvat mnoho ze stejných počátečních kurzů. Můžete začít v jedné z našich post-magisterské nebo doktorské programy v oblasti vzdělávání a přestěhovat se do jiného programu, který vám ušetří čas i peníze. V programu Walden EDS, můžete: Sestavte si svůj pověření rychleji a za nižší cenu, než je třeba k získání doktorátu. Přeneste kredity z předchozího kurzu a urychlit svůj čas na dokončení studia. Dostávat specializovanou podporu, od svého prvního kurzu prostřednictvím svého vyvrcholení projektu. Prozkoumejte reálné výzvy v oblasti vzdělání a získat dovednosti v podpoře společenské změny. pořady EDS do osnov, instrukce, a posuzování EDS vzdělávání v raném věku (Non-Licensure) EDS ve školské správy a vedení (Non-Licensure) EDS ve vzdělávacím vedení a správa (Principal příprava) EDS v didaktické techniky EDS v Readingu, gramotnosti a hodnocení (Non-Licensure) EDS speciální pedagogiky (Non-Licensure ) Můžete pracovat směrem k stupni rychlostí, která je pro vás to pravé. Tradiční: Vezměte jeden kurz najednou. Předem díky programu neustále při správě jiné závazky. Fast Track: Vezměte dva předměty najednou. Věnovat více času na programu a dokončit svůj titul dříve. [-]

Magistr školství (výzkumná Profil)

Université du Québec à Rimouski UQAR
Campus forma Denní studium 12 měsíců September 2017 Kanada Rimouski Lévis + 1 více

Mistr školství poskytuje informace o různých výzkumných přístupů v oblasti vzdělávání, pochopit jejich hlavní základy a prohloubit znalosti v oblasti specializace. [+]

Mistr školství poskytuje informace o různých přístupech k pedagogického výzkumu, pochopit jejich hlavní základy a prohloubit své znalosti ve specializované oblasti vztahující se k jedné ze tří koncentrací: * Školské správy; akademické a sociální (nápravné); vyučování a učení. * Určeno pro studenty, kteří absolvovali Diploma in školské správy. Jejím cílem je také najít řešení problémů teoretické a praktické povahy, jakož i související odborné praxe jako pole pedagogických poznatků. cesty M.Ed., profil výzkum (s pamětí) MA v oblasti vzdělávání, výzkumu cesta (s pamětí) umožňuje výzkumný projekt (21 kreditů paměti) prohloubit své znalosti ve specializované oblasti vztahující se k pedagogických vědách. Tato dráha také pomáhá rozvíjet dovednosti potřebné pro výkon doktorského studia. M.Ed., profesní profil (s testováním) MA ve vzdělání, profesní dráhu (s testováním) umožňuje: prohloubit dovednosti, jako je mluvení ve škole a sociální adaptace, výuky učení či školské správy; seznámit se s výzkumného procesu vědy vzdělávání; k dosažení konkrétního intervenční projekt spojený s realitou se vyskytují v odborné praxi jako součást eseje 9 kreditů. Akademické a sociální vyrovnávací koncentrace poskytuje přístup k Asociace nápravného Quebec (ADOQ). publikum Master of vzdělávání je zaměřena na: učitelé; Administrátoři škola; psychoeducators; výchovné poradce; studenti se zájmem o práci v oblasti vzdělávání a to jak ve škole, než střední škole jako zainteresovaných stran nebo vědců. oblasti výzkumu Témata v rámci vysokého školství v postgraduálním studiu mohou být velmi rozmanité. Témata studie mohou zapsat do některého z následujících způsobů: škola a sociální přizpůsobování, nápravu; vedení školy, řízení a financování vzdělávání; Vývoj student a poznání; didaktika (francouzsky, matematiky, přírodních věd, sociálních studií, etika, hudba, atd); vyučování a učení; praktický výcvik (stáže); psaní, počítání; vytrvalost a akademický úspěch; učitelského povolání; psychologie, filozofie či sociologie vzdělávání; informačních technologií a komunikace v oblasti vzdělávání; atd. Pracovní příležitosti Kromě toho, že prohlubování domény nebo získat dovednosti v oblasti výzkumu, vyššího vzdělávání absolvovat programy zpřístupnit nebo usnadnit přístup k některým pracovních míst: pokrok ve své učitelské kariéry nebo zasahování do vzdělávání; Principy (je-li stupeň nebo Master of školství, koncentrace vedení školy); Učitel zdrojů na různých úrovních (v případě krátkého programu druhého cyklu ve speciálním vzdělávání a Master of vzdělání - profesionální profil - koncentrace akademické a sociální adaptace); školní poradce ve školním stravování; profesionální ve službě či jiných organizací vývoji, řízení a kontrolu výzkumných projektů a rozvoj vzdělávání; přednášející v univerzitních programů vysokoškoláka v oblasti vzdělávání (kurzy spojené s specialitou vyvinuté); College Education (je-li dostatečná disciplinární zaměření je ve vlastnictví); Profesionální univerzitních výzkumných projektů v oblasti vzdělávání; Profesor výzkum ve vzdělávání (pro ty, kteří sledují doktorské studium v ​​oboru, který odpovídá pozic nabízených na univerzitách). CÍLE Možnost M.Ed., výzkum profil, je navržen tak, aby studentovi nebo studenta: vědět, různé vzdělávací přístupy výzkumu; definovat a rozvíjet konkrétní výzkumný problém k tématu vybraných studií; poznat a pochopit hlavní teoretické základy jeho předmět studia; získat základní znalosti a být obeznámeni s příslušnými metodologie výzkumu v oblasti vzdělávání a tématu vybraných studií; plánovat a realizovat výzkumný projekt v oblasti jejich specializace; naučit se efektivně komunikovat výsledky své práce ve svých spisech nebo v seminářích, sympóziích a konferencích; rozvíjet dovednosti potřebné k trestnímu stíhání, pokud existuje, doktorské studium. [-]

M.ED. in Learning and Instruction

National Taipei University of Education
Campus forma Denní studium Kombinované 2 let September 2017 Tchaj-wan Taipei + 1 více

M.Ed. v učení a instrukce se zaměřuje na výuku zaměřených na studenta, učení teorie a strategie, mobilní učení a hodnocení učení. [+]

Magisterske studium Pedagogika - Magisterske. M.Ed. V oblasti vzdělávání a výuka M.Ed. v učení a instrukce se zaměřuje na výuku zaměřených na studenta, učení teorie a strategie, mobilní učení a hodnocení učení. Zahraniční studenti, kteří mají diplom nebo ekvivalent bakalářského jsou vítány. [-]

Magistr Ve Vzdělávání

University of Redlands
Campus forma Denní studium September 2017 Spojené státy americké Redlands

Univerzita Redlands školy vzdělání nabízí pět programy absolventské hodnosti na magisterské úrovni s důrazem na školní poradenství, vysoké školy poradenství, učební plán a poučení, školské správy a vysokoškolského vzdělávání. [+]

Existuje celá řada důvodů, že učitelé se rozhodnou pokračovat v magisterském studiu. Nejen, že posilují závazek ke vzdělání, ale může mít také podstatný dopad na celý život pro učitele potenciál výdělku, a to zejména v případě, dokončil brzy v jejich kariéře. Nedávná analýza provedená University of Redlands School of Business profesora Mak Kaboudan potvrzuje, že pro učitele, kteří vydělávají magisterský titul na University of Redlands ve věku třicet, nebo dokonce ve věku čtyřiceti, jejich zvýšené příjmy nebudou platit jen za náklady na magisterský titul po deseti letech, ale jejich životnost příjmy by se mohl zvýšit o více než 650.000 $. Níže je rychlý pohled na celkových finančních výhodách učitel by mohl čekat od vydělávat magisterský titul. Více informací a závěry z této analýzy lze nalézt na stránkách, které následují, včetně: Srovnání příjmu na základě obdržení magisterský titul ve věku 30 a 40 let Porovnání příjmů v důchodu Návratnost investice pro přijetí úvěru na financování magisterský titul O naší studia Degrees v oblasti vzdělávání Univerzita Redlands školy vzdělání nabízí pět programy absolventské hodnosti na magisterské úrovni s důrazem na školní poradenství, vysoké školy poradenství, učební plán a poučení, školské správy a vysokoškolského vzdělávání. Každý magisterský studijní program je založen na základech společných postgraduální kurzy, které poskytují základní znalosti a dovednosti potřebné k výkonu: výzkum na úrovni absolventa; posuzování, hodnocení a psaní; učební plán a rozvojový program; a osobní a profesní reflexe. [-]

Magistr V Intervencí V Dětství

Jönköping University
Campus forma Denní studium 1 - 2 let September 2017 Švédsko Jönköping

Magisterském studiu Intervence v dětství je interdisciplinární vzdělání se zaměřením na účinných zásahů pro děti, které potřebují podporu - rámec toho, co je běžně poskytována všem dětem. [+]

Magisterske studium Pedagogika - Magisterske. Magisterském studiu Intervence v dětství je interdisciplinární vzdělání se zaměřením na účinných zásahů pro děti, které potřebují podporu - rámec toho, co je běžně poskytována všem dětem. Magisterském studiu Intervence v dětském věku nabízí interdisciplinární vzdělání poskytovat účinné intervence pro děti, které potřebují podporu pro jejich rozvoj, učení a výkonnosti v běžném životě lifebeyond, co je k dispozici pro všechny děti. Tento program je založen na ekologického hlediska na vývoj dítěte, učení a fungování. Kritický pohled zaměřuje na jednotlivce, životní prostředí, a jejich vzájemných vztahů, je zdůrazněna. Program řeší každodenní životní situace dětí v různých prostředích, včetně rodiny, mateřské školky / školy, nemocnice, a komunity, a spojení mezi výzkumem a praktické každodenní práce je ve stresu. Program je otevřen pro mezinárodní a domácí studenty. To úzce souvisí s dítětem výzkumného programu (Děti-Health-Intervention-učící rozvoj) na školách pro vzdělávání a komunikace a zdravotnictví a sociálních věcí na Jönköping University a spojené s švédského Institutu pro osoby se zdravotním postižením výzkum SIDR). Program je určen pro studenty s dobrým zázemím pro doktorského vzdělávání a pro vedoucí role v předškolního vzdělávání a péče, školní systémy včasné intervence / habilitaci, zvláštní vzdělání, dětské zdravotnictví, sociálních služeb či jiných souvisejících dětských organizací. Intervence v dětském věku je nabízen jako 1 rok (60 kreditů) a 2-leté program (120 kreditů). Stupeň 1 rok, 60 kreditů nebo 2 roky 120 kreditů. Master of Science se zaměřením na dítě studuje a specializaci v oblasti zdravotního postižení vědy, zdravotnictví a péče vědy, Speciální pedagogika, nebo životních podmínek a sociálních věd Kariérní vyhlídky Program je navržen tak, aby připravit studenty na další vzdělávání v oblasti výzkumu a vedoucí role v péči o dítě a mateřské školky, školy, včasného zásahu / habilitaci, zvláštní vzdělání, dětské zdravotnictví, sociálních služeb a ekvivalent. Kurzy NB Předběžný seznam předmětů 1 rok Úvod do intervencí v dětství 15 kreditů Teorie vědy a vědeckých metod 15 kreditů Vývojové vědy a intervence procesů 15 kreditů Diplomová práce (Systematický přehled literatury) 15 kreditů 2 roky Výzkumná strategie a design Problémy 7,5 úvěry Děti a výzkumné metody 7,5 úvěry Týmovou spolupráci a pro děti Účast 7,5 úvěry Čtení kurzu - Plán práce 7,5 kreditů Volitelné předměty 15 kreditů Práce práce (empirické studie) 15 kreditů Fakta Kreditů: 60/120 kreditů : Magisterský Kurzy studia: plný úvazek Místo studia: Campus založené Jazyk: English Datum zahájení: podzim 2016 Požadavky: Žadatel musí držet minimálně bakalářský titul (tzn. což je ekvivalent 180 kreditů na akreditované vysoké škole) v rámci zdravotních a pečovatelských věd, behaviorální vědy, sociální péče, nebo pedagogických věd, včetně nezávislé, teoretické bázi pracovišti tj teze nebo ekvivalent. Budete potřebovat doklad o znalosti anglického jazyka. [-]