Najděte nejlepší Kombinované Ochrana spotřebitele zde!

Magisterský studijní program vám dává možnost buď dále své znalosti o konkrétní otázku nebo vzletu v úplně jiným způsobem pomocí dovednosti, které jste získali z předchozího bakalářského titulu.MSc v oboru záležitosti spotřebitelů chce učit studenty o ochraně spotřebitele a posílení. Zaměřuje se na spotřebitele, sociální a ekonomické prostředí. To vytvář… Čtěte více

Magisterský studijní program vám dává možnost buď dále své znalosti o konkrétní otázku nebo vzletu v úplně jiným způsobem pomocí dovednosti, které jste získali z předchozího bakalářského titulu.

MSc v oboru záležitosti spotřebitelů chce učit studenty o ochraně spotřebitele a posílení. Zaměřuje se na spotřebitele, sociální a ekonomické prostředí. To vytváří odborníky v oblasti řízení pro záležitosti spotřebitelů, které jsou důležité pro každou organizaci, která poskytuje službu nebo produkt.

Nejlepší Kombinované Ochrana spotřebitele. Získejte všechny informace o Kombinované Ochrana spotřebitele a obraťte se na školu přímo zde!

Méně
Další možnosti v rámci tohoto oboru: 
EAE Business School
Barcelona, Spain + 3 Více

Mistr v psychologii a chování spotřebitele EAE má za cíl dát marketingovým profesionálům a podnikatelům nových projektů správné nástroje pro pochopení změny spotřeby, ve spole ... Čtěte více

Mistr v psychologii a chování spotřebitele EAE má za cíl dát marketingovým profesionálům a podnikatelům nových projektů správné nástroje pro pochopení změny spotřeby, ve společnosti a v ekonomice z pohledu občana pracuje a spotřebovává a v těchto dvou ekonomických aktivitách nachází ústřednost svého osobního a společenského rozvoje. Toto porozumění pochází z uplatnění fenoménu konzumace různých paradigmat společenských věd od behaviorální ekonomie až po psychoanalýzu prostřednictvím kognitivní psychologie a čisté behaviorální a situační analýzy prostřednictvím příležitostí, které poskytuje současná dostupnost velkých množství údajů o chování. Méně
Manažerské kurzy
01 October 2020
Denní studium
12 měsíce
španělština
Campus forma
 
University of Parma
Altavilla Vicentina, Italy + 1 Více

Magisterský studijní program Obchod a spotřebitelský marketing byl založen v roce 2005. Byl to první magisterský program v oboru marketing v Itálii a byl navržen tak, aby posk ... Čtěte více

Magisterský studijní program Obchod a spotřebitelský marketing byl založen v roce 2005. Byl to první magisterský program v oboru marketing v Itálii a byl navržen tak, aby poskytoval konkrétní školení pro vývoj marketingových strategií a obchodních politik výrobních, maloobchodních a servisních společností. Vyplývá z 50leté výzkumné činnosti Marketing Area na University of Parma , známé „výzkumné školy“ v oblasti maloobchodu, distribuce a správy kanálů. Méně
Manažerské kurzy
01 October 2020
Denní studium
2 roky
Italština
Campus forma
 
Sida Group Management Academy
Ancona, Italy + 5 Více

Mistr si klade za cíl usnadnit získání dovedností potřebných pro účast na právních aspektech v rámci společnosti. Cílem je vytvořit zdroj, který bude schopen provádět různé úk ... Čtěte více

Mistr si klade za cíl usnadnit získání dovedností potřebných pro účast na právních aspektech v rámci společnosti. Cílem je vytvořit zdroj, který bude schopen provádět různé úkoly před různými zúčastněnými stranami (stát, správa, dodavatelé, zákazníci, pracovníci atd.). Kurz si klade za cíl vybavit účastníky nástroji pro řešení potenciálních situací, které by mohly vzniknout při výkonu podnikatelské činnosti: od sporů o smluvní selhání až po složitější situace, jako je krize. Konečným cílem je vyškolit právní manažery s právními a ekonomickými znalostmi podnikatelského systému, který může přinést skutečnou přidanou hodnotu společnosti, ve které bude působit. Méně
Manažerské kurzy
01 July 2020
Denní studium
Italština
Campus forma
 
TUM (Technische Universität München) Business School
Munich, Germany + 1 Více

Ochrana spotřebitele je celosvětově rostoucí pole ve výzkumu a vysokého školství. Analyzuje spotřebitele v jejich ekonomické, sociální a ekologické prostředí. Studie nazvaná " ... Čtěte více

Ochrana spotřebitele je celosvětově rostoucí pole ve výzkumu a vysokého školství. Analyzuje spotřebitele v jejich ekonomické, sociální a ekologické prostředí. Studie nazvaná "Potřeba postgraduálního vzdělávání v záležitosti spotřebitelů v Evropské unii" zdůrazňuje poptávka ze strany korporátních a vládních sektorů, jakož i spotřebitelské organizace pro absolventy vysokých škol v této oblasti. Méně
Manažerské kurzy
01 October 2020
Denní studium
2 roky
Angličtina
Campus forma
 
ESPM
São Paulo, Brazil + 6 Více

Odborným magisterský program ve spotřebním chování (MPCC) si klade za cíl vyškolit odborníky schopné pochopit roli spotřeby a spotřebitelů v současné společnosti s důrazem na ... Čtěte více

Odborným magisterský program ve spotřebním chování (MPCC) si klade za cíl vyškolit odborníky schopné pochopit roli spotřeby a spotřebitelů v současné společnosti s důrazem na jejich sociální a kulturní základy s cílem přispět ke zvýšení konkurenceschopnosti organizací a zlepšení kolektivní pohodu. Méně
Manažerské kurzy
01 March 2020
Kombinované
Portuguese
Campus forma
 
EAE Business School
Barcelona, Spain + 3 Více

Master of Design myšlení a zkušeností se zákazníky má za cíl vytvořit inovační profesionály, kteří mají koncepční a praktické nástroje pro úspěšné rozvíjení procesů myšlení a ... Čtěte více

Master of Design myšlení a zkušeností se zákazníky má za cíl vytvořit inovační profesionály, kteří mají koncepční a praktické nástroje pro úspěšné rozvíjení procesů myšlení a inovace ve firmách se zaměřením na použití nástrojů a metodologických postupů, praktikující "empatické" techniky, aby se dostaly do obličeje potenciálních klientů a odhalily nesplněné potřeby, rozvíjely svou kreativitu, aplikovaly ji na řešení skutečných obchodních problémů a odrážejí svůj vlastní profil jako potenciální inovační profesionálové, zejména jejich vlastní postoj vůči riziku, chybě a nejistotě. Méně
Manažerské kurzy
01 April 2020
Denní studium
12 měsíce
španělština
Campus forma