$close

Filtry

Zobrazit výsledky

Najděte nejlepší Kombinované studium Ochrana spotřebitele Parma

Mistři je první úroveň absolventa kurzu a lze je získat poté, co obdrží bakalářský titul. Vydělávat pány obvykle vyžaduje dva roky na plný úvazek studie, která činí 36 až 54 kreditů semestr.  Master of Science v záležitosti spotřebitelů, je titul, který se snaží naučit studenty, jak zvládnout organizace spotřebitelů. Analyzuje spotřebitele v jejich sociáln… Čtěte více

Mistři je první úroveň absolventa kurzu a lze je získat poté, co obdrží bakalářský titul. Vydělávat pány obvykle vyžaduje dva roky na plný úvazek studie, která činí 36 až 54 kreditů semestr.

Master of Science v záležitosti spotřebitelů, je titul, který se snaží naučit studenty, jak zvládnout organizace spotřebitelů. Analyzuje spotřebitele v jejich sociální a ekonomické prostředí. Poskytuje znalosti o ochraně spotřebitele a posílení.

Itálie oficiálně Italskou republikou, je unitární parlamentní republika v rámci Evropské unie, který se nachází v jižní Evropě. Na severu hraničí Francie, Švýcarsko, Rakousko a Slovinsko po Alpách.

Sýr město Itálie - Parma je známý pro svou architekturou a bohaté kulturní dědictví. To má jedny z nejstarších univerzit v Itálii, jako je University of Parma. Proto musí každý, kdo má zájem o získání dobrého vzdělání v tradičním místě žijí v Parmě.

Kombinované studium Ochrana spotřebitele v Parma. Získejte všechny informace o Kombinované studium Ochrana spotřebitele a obraťte se na školu přímo v Parma!

Méně
Další informace o studiu v Itálii
$format_list_bulleted Filtry
Seřadit podle:
  • Oblíbené Nejnovější Název
  • Oblíbené
  • Nejnovější
  • Název
University of Parma
Parma, Itálie

Magisterský studijní program Obchod a spotřebitelský marketing byl založen v roce 2005. Byl to první magisterský program v oboru marketing v Itálii a byl navržen tak, aby posk ... +

Magisterský studijní program Obchod a spotřebitelský marketing byl založen v roce 2005. Byl to první magisterský program v oboru marketing v Itálii a byl navržen tak, aby poskytoval konkrétní školení pro vývoj marketingových strategií a obchodních politik výrobních, maloobchodních a servisních společností. Vyplývá z 50leté výzkumné činnosti Marketing Area na University of Parma , známé „výzkumné školy“ v oblasti maloobchodu, distribuce a správy kanálů. -
Magistr
Denní studium
Kombinované studium
2 roky
Italština
Kombinace studia online a v kampusu
Kampus
Online forma