$close

Filtry

Zobrazit výsledky

Najděte nejlepší Kombinované studium Ochrana spotřebitele Itálie zde

Mistři vydělal poté, co studenti dokončí bakalářský studijní program. Chcete-li získat mistry, je obvykle nutné k dokončení 12 až 18 kurzy přednášek, které se často týkají dokončení komplexní testy a / nebo diplomovou práci.MSc v oboru záležitosti spotřebitelů chce učit studenty o ochraně spotřebitele a posílení. Zaměřuje se na spotřebitele, sociální a ekono… Čtěte více

Mistři vydělal poté, co studenti dokončí bakalářský studijní program. Chcete-li získat mistry, je obvykle nutné k dokončení 12 až 18 kurzy přednášek, které se často týkají dokončení komplexní testy a / nebo diplomovou práci.

MSc v oboru záležitosti spotřebitelů chce učit studenty o ochraně spotřebitele a posílení. Zaměřuje se na spotřebitele, sociální a ekonomické prostředí. To vytváří odborníky v oblasti řízení pro záležitosti spotřebitelů, které jsou důležité pro každou organizaci, která poskytuje službu nebo produkt.

Oficiálně známý jako Italské republiky, země je nalezené v jižní Evropě. Úředním jazykem je italština a kulturní kapitál je bohatý Řím. Mnoho univerzit na světě 's nejstarší se nachází v Itálii, zejména na univerzitě v Bologni (založena v roce 1088). K dispozici jsou tři Superior vysokých škol s "univerzitní status ", tři instituce se statutem doktorských škol, které fungují na absolventa a postgraduální úrovni.

Nejlepší Kombinované studium Ochrana spotřebitele v Itálie. Získejte všechny informace o Kombinované studium Ochrana spotřebitele a kontaktujte školu v Itálie!

Méně
Další informace o studiu v Itálii
$format_list_bulleted Filtry
Seřadit podle:
  • Oblíbené Nejnovější Název
  • Oblíbené
  • Nejnovější
  • Název
University of Parma
Parma, Itálie

Magisterský studijní program Obchod a spotřebitelský marketing byl založen v roce 2005. Byl to první magisterský program v oboru marketing v Itálii a byl navržen tak, aby posk ... +

Magisterský studijní program Obchod a spotřebitelský marketing byl založen v roce 2005. Byl to první magisterský program v oboru marketing v Itálii a byl navržen tak, aby poskytoval konkrétní školení pro vývoj marketingových strategií a obchodních politik výrobních, maloobchodních a servisních společností. Vyplývá z 50leté výzkumné činnosti Marketing Area na University of Parma , známé „výzkumné školy“ v oblasti maloobchodu, distribuce a správy kanálů. -
Magistr
Denní studium
Kombinované studium
2 roky
Italština
Kombinace studia online a v kampusu
Kampus
Online forma