Filter
Magisterské studium
Severní Amerika Typ studia: Dálkové Tempo: Všechny

Dálkové magisterské studium Matematika v Severní Amerika - Zde naleznete Dálkové magisterské studium Matematika v Severní Amerika

Mistři se uděluje studentům, kteří dokončili studium postgraduální úrovně v určitém oboru nebo oblasti odborné praxe a zároveň demonstruje vysokou úroveň mistrovství během procesu.

Pokročilá matematika školení může zaměřit na základní teorie kvantové mechaniky, v níž je jednotný systém částic zjištěných a analyzovaných tak, aby předpovědi o výsledcích experimentů. Hydrodynamické stability může být další pokročilý předmět pokrytý matematiky programu.

I když moje navštěvovat kurzy distančního vzdělávání on-line, některé univerzity držet zahájení na několika místech. Dalo by se dokonce přestat užívat třídy pro mnoho týdnů v průběhu roku bez vyřazení a bez házení své studentské půjčky na splacení. To je silný argument mnoho lidí se přihlíží při zapsal do distančního vzdělávání tříd.

Spojené státy americké obyčejně volal Spojené státy, je spolková republika skládající se z padesáti států a federálního distriktu. 48 sousedících států a federální distrikt Washington, DC jsou v prvním Severní Ameriky mezi Kanadou a Mexikem. Stát Aljaška se nachází v severozápadní Severní Americe, západní Kanady a na východ od Ruska přes Bering úžinu a stát Havaj je souostroví v polovině severním Pacifiku. Země má také pět obydlených a devět neosídlených území v Pacifiku a Karibiku.

Dálkové magisterské studium Matematika v Severní Amerika - Veškeré informace o Dálkové magisterském studiu Matematika v Severní Amerika. Ušetřete čas a kontaktujte školu v Severní Amerika zde!

Čtěte více Méně

1 Výsledky v Matematika, Severní Amerika, Dálkové

Florida State University, College of Education

O

Matematika Vzdělávání hlavní v programu kurikula a instrukce je navržen tak, aby vás připravit na most výzkumu a praxe ve výuce a učení matematiky. Naše základní kurzy vyzdvihují historicky založené představy o teoriích učení a rozvoje učebních osnov, jakož i metodologicky zaměřené současné pohledy na profesní vzdělávání učitelů a matematické učení studentů.

Naše postgraduální programy mají tři hlavní rysy:

Studenti našeho programu jsou vystaveni širokému pohledu na krajinu výuky matematiky , absolvování kurzů z fakulty, jejíž výzkumné zájmy sahají od speciálního vzdělávání po vysokoškolské vzdělání matematiky.Společným zaměřením v rámci našeho programu je zohlednění profesního růstu učitelů v různých kontextech , se zvláštním důrazem na způsoby, jakými se učitelé podílejí na úvahách studentů na podporu učení všech.Naše vysoká škola má dobrou pozici, aby podpořila zkoumání zájmů studentů prostřednictvím výuky a projektů spolupráce napříč obory; jako student jste vyzváni k tomu, abyste tyto příležitosti sledovali.Online magistr... [-]
Spojené státy americké Tallahassee
Kontaktuj školu